Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Η ξαφνική τους "αγάπη"
για τον Αντώνη Κοτσακά

Παρόλο που έχω πλήθος τοπικών θεμάτων στα οποία θέλω και πρέπει να αναφερθώ (γενική εγκατάλειψη δεσμευμένων οικοπέδων, παραχώρηση του προγράμματος των αθλοδιακοπών σε ιδιώτες, την υπόγεια τρικυμία που τρώει τα θεμέλια της πλειοψηφίας, τα σχετικά με τον πλαστικό χλοοτάπητα του γηπέδου, την πλατεία δημαρχείου, κλπ, κλπ) θα προτιμήσω σήμερα να μιλήσω έστω και συνοπτικά για την τακτική κάποιων να λασπολογούν πρώην εν ΠΑΣΟΚ συντρόφους τους.

Πιο συγκεκριμένα θέλω να σταθώ στην περίπτωση του Αντώνη Κοτσακά (πρώην γραμματέα της Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ Μοσχάτου, μέλους των κάθε είδους κεντρικών και πιο κορυφαίων οργάνων του ΠΑΣΟΚ και υπουργού Αιγαίου), ο οποίος μοίρασε και μοιράζει την ζωή του ανάμεσα στην διαδρομή Χίος – Μοσχάτο – Χίος.

Σε πολλούς δεν είναι γνωστός, γιατί παρ’ ότι υπήρξε (και είναι) μια ουσιαστική από πολιτική και ιδεολογική άποψη παρουσία, ποτέ δεν επιδίωξε τα φώτα της ράμπας, εξαιτίας του δωρικού ρυθμού του χαρακτήρα του (αυτή είναι η εικόνα που έχω από τον Αντώνη – με τον οποίο είχα την τύχη να συνομιλώ και να είμαστε φίλοι).

Σήμερα, μαζί με κάποια άλλα μεσαίου ή μεγαλύτερου βεληνεκούς στελέχη του Κινήματος που αποβιβαστήκανε από το «σάπιο καράβι» του ΠΑΣΟΚ, δέχεται όχι απλά τις οργανωμένες κατηγορίες σε κεντρικό επίπεδο (πολιτικό και δημοσιογραφικό) αλλά και τις επιθέσεις κάποιων σε τοπικό επίπεδο.

Στο Μοσχάτο η επίθεση γίνεται όχι μόνον μέσα από το γνωστό τροπάριο των αχάριστων ευνοημένων, των προδοτών, των υστερόβουλων που πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ για να τα «κονομήσουν» (!) πολιτικά ή «αλλιώς», αλλά και με χτυπήματα κάτω από την ζώνη που στοχεύουν στην ηθική υπονόμευση του …στόχου τους!

Λένε, λοιπόν, ή αναδημοσιεύουν στις προσωπικές σελίδες που έχουν ανοίξει σε κοινωνικά δίκτυα του internet ότι:
«Παλιοί συνεργάτες του Ακη Τσοχατζόπουλου και πρώην πολιτικοί φίλοι του Γιώργου Παπανδρέου φέρεται να έχουν συμβάλει στην οργανωτική ανασύνταξη και την εκλογική άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ»,
«Αντώνης Κοτσακάς. Ο οργανωτικός νους του νέου Σύριζα. Στενός συνεργάτης του Ακη Τσοχατζόπουλου»…

Δικαίωμα στους τοπικούς «αναμεταδότες» (αφού το ΠΑΣΟΚ πια δεν έχει πολιτικά και ιδεολογικά προτάγματα) να κάνουν copy-paste καθετί που είναι αντιαριστερό, αντιΣΥΡΙΖΑϊκο ή εναντίον των πρώην συντρόφων τους.
Δεν έχουν όμως κανένα δικαίωμα να λασπολογούν και να θέτουν υπονοούμενα που να συνδέουν μια πολιτική σχέση με τα όσα καταλογίζονται στον Άκη Τσοχατζόπουλο.
Δηλαδή λαμόγιο ή έκθετος ο Άκης, το ίδιο ή πιθανόν το ίδιο και ο Κοτσακάς.

Και δεν είναι μόνον αυτό που στοχεύει η γκεμπελίστικη τακτική τους.
Θέλει να ενσπείρει προβληματισμό στις τάξεις των μελών και των φίλων του ΣΥΡΙΖΑ.

Προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι πρόκειται για την εξειδίκευση κατά τόπους και χώρους μιάς επιχείρησης που ξεκινάει από την Ιπποκράτους ή από κάποιον «κύκλο» του κεντρικού ΠΑΣΟΚ.

Δεν γνωρίζω αν θα σταματήσει όλη αυτή η χυδαιολογία.
Αυτό όμως που ζητάω και εύχομαι είναι να σταματήσουν τέτοια φαινόμενα στην γειτονιά μας.

Κι ένα τελευταίο…
Όταν ο Αντώνης Κοτσακάς αποχώρησε από το ΠΑΣΟΚ (την επιστολή της παραίτησής του από Μέλος του Κινήματος θα την βρείτε αμέσως κάτω από το χρονογράφημα μου), αυτοί που σήμερα τον αποκαλούν «πολιτικά ορφανό» ή φτάνουν να κάνουν τους «πονηρούς» παραλληλισμούς για την παλιά πολιτική σχέση του με τον Άκη Τσοχατζόπουλο, δεν τους άκουσα να λένε κάτι.
Δεκάρα δεν δίνανε για τον Κοτσακά και την πριν ένα χρόνο φυγή του…
Τον θεωρούσανε έναν ξοφλημένο πολιτικό και ένα «τελειωμένο» κομματικό στέλεχος που πια κάνει τον γεωργό και τον ψαρά, κάπου στην Χίο.

Αυτά για την αποκατάσταση, αν όχι της τάξης, τουλάχιστον της ευπρέπειας.

 

………………………………………………………………

Η επιστολή παραίτησης του Αντώνη Κοτσακά

Προς: Τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ 
Και τον Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου 
Κοινοποίηση: μέλη Πολιτικού Συμβουλίου 

Με αίσθημα ευθύνης και μετά από περίσκεψη, υποβάλλω την παραίτησή μου, από μέλος του Εθνικού Συμβουλίου, του τέως ΠΑΣΟΚ. Θέλω εξαρχής να διευκρινίσω, ότι δεν φεύγω εγώ από το κίνημα, αλλά το ΠΑΣΟΚ έφυγε από το ΠΑΣΟΚ. Ο Πρωθυπουργός σε κάθε ευκαιρία, τονίζει ότι «θα προχωρήσει με αυτούς, που θέλουν να αλλάξει η Ελλάδα». Ανήκω και εγώ σε αυτούς, που υποστηρίζουν μεγάλες αλλαγές, για να αντιμετωπίσουμε το αύριο. Όμως ο κ. Παπανδρέου δεν διευκρινίζει την κατεύθυνση και τον στόχο και τα συμπεράσματα από τα δείγματα γραφής δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Θέλω λοιπόν να παραμείνω συνεπής σε αρχές και αξίες, που υπηρέτησα στην πολιτική μου διαδρομή. Θεωρώ χρήσιμο να καταθέσω όσο το δυνατόν σύντομα, ορισμένες απόψεις μου. Η συντηρητική μετατόπιση της Ευρωπαϊκής Σοσιαλδημοκρατίας που την μετέτρεψε σε συστημική δύναμη και η κατάρρευση του Ανατολικού Συνασπισμού, επηρέασαν καθοριστικά το Κίνημα, που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Η νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση...
και η μετάβαση από τον εμπράγματο στον άϋλο καπιταλισμό, αντί για λύσεις δημιούργησε μεγαλύτερα προβλήματα σε πλανητικό επίπεδο. Σήμερα έχουμε τον καπιταλισμό σε κρίση και την παγκόσμια αριστερά σε αμηχανία, χωρίς ουσιαστική εναλλακτική πρόταση. Το διπολικό σύστημα του 20ού αιώνα (ΝΑΤΟ-Σύμφωνο Βαρσοβίας) έγινε μονοπολικό την τελευταία εικοσαετία, αλλά σύντομα θα μετατραπεί σε πολυπολικό με την Κίνα, τις Ινδίες, τη Βραζιλία και την Ρωσία. Το μεγάλο ερωτηματικό αφορά την Ευρώπη. Αν δηλαδή θα μπορέσει στο σύνολό της, να αποτελέσει μία από τις μεγάλες δυνάμεις ή αν θα υποβαθμιστεί. Η αποδυνάμωση των Εθνικών κρατών και η μεταφορά εξουσιών σε υπερεθνικούς οργανισμούς βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ενταθεί. Οι οικονομικές δομές με ελάχιστες εξαιρέσεις είναι βαθιά καπιταλιστικές. Έχουμε κατά συνέπεια τάξεις και στρώματα, πλούσιους και φτωχούς, ισχυρούς και αδύναμους και την διαμόρφωση μιας υπερεθνικής οικονομικής ελίτ. Το πολιτικό προσωπικό με ελάχιστες εξαιρέσεις, τα ΜΜΕ αλλά και η πλειοψηφία της διανόησης, συμπεριφέρονται ως να μην υπάρχουν οι παραπάνω διαχωρισμοί. Η πολιτική, οι έννοιες δεξιά-αριστερά, πρόοδος και συντήρηση, πέρα από την φιλοσοφική διάσταση, απαιτούν και προϋποθέτουν αντιστοίχηση των πολιτικών φορέων με κοινωνικές δυνάμεις. Απαιτούν απάντηση στο κρίσιμο ερώτημα, με πια στρώματα συμμαχείς και ποιών τάξεων τα συμφέροντα προωθείς, δεδομένου ότι δεν μπορείς να είσαι ταυτόχρονα και με τον βιομήχανο και με τον εργάτη γιατί έτσι καταργείται η πολιτική. Σε αυτό το πλαίσιο, η οικονομία και η αγορά έχουν υπερκεράσει την πολιτική. Οι πολιτικοί ασκούν απλή διαχείριση στο πλαίσιο που καθορίζουν οι Τράπεζες, οι μεγάλες εταιρείες και οι χρηματοπιστωτικοί οίκοι. Σε πλανητικό επίπεδο δεν υπάρχει πολιτικός οργανισμός ή θεσμός, που θα μπορούσε να θέσει πλαίσιο κανόνων στην αχαλίνωτη αγορά. Την ίδια ώρα όμως η κυριαρχία του λευκού ανθρώπου, φαίνεται να τελειώνει και ο οικονομικός, στρατιωτικός και κυρίως πολιτιστικός ιμπεριαλισμός της Δύσης σε όλο τον πλανήτη έφθασε σε αδιέξοδο, μαζί με την εξάντληση των φυσικών πόρων της γης. Η χώρα μας παράγει το 3% του Ευρωπαϊκού ΑΕΠ και το συνολικό χρέος της είναι μόλις το 1,5% του αντίστοιχου Ευρωπαϊκού. Το πρόβλημα είναι πολιτικό και δεν αντιμετωπίζεται με δημοσιονομική διαχείριση, όπως λαθεμένα προσπαθεί η Κυβέρνηση, αλλά με πολιτικές επιλογές γεωπολιτικού χαρακτήρα και στρατηγικής σημασίας. Η υπογραφή του μνημονίου συνοδεύτηκε από την υπογραφή δανειακής σύμβασης. Η σύμβαση αυτή σύμφωνα με το Σύνταγμα έπρεπε να κυρωθεί από την Βουλή και αυτό δεν έγινε για ευνόητους λόγους. Με την υπογραφή της δανειακής σύμβασης, η χώρα παραιτήθηκε από το δικαίωμα κρατικής ασυλίας, ανοίγοντας το δρόμο για υποθήκευση ακινήτων του δημοσίου. Ταυτόχρονα παραιτήθηκε από το δικαίωμα δανεισμού από άλλες χώρες π.χ. Ρωσία, Κίνα κ.λ.π. Η κρίση χρέους της Ευρωζώνης είναι συνολική και σύντομα θα αφορά άμεσα και άλλες χώρες. Το ενιαίο νόμισμα χωρίς ενιαία δημοσιονομική πολιτική, δημιούργησε αδιέξοδα, που αποδεικνύουν τις δομικές αδυναμίες της Ένωσης. Η υποτιθέμενη βοήθεια προς την χώρα μας, με τοκογλυφικούς όρους και με αποκλειστική χρήση των δανείων, στην αποπληρωμή προηγούμενων χρεών, θα μας βυθίζει όλο και πιο βαθιά στην κρίση χρέους, όπως αποδεικνύεται με το μνημόνιο 2 Όλα αυτά μαζί με τόσα άλλα δεν οδηγούν μόνο σε περιορισμένη Εθνική κυριαρχία, όπως δημόσια δήλωσε ο Πρωθυπουργός, αλλά και αυτό είναι το σημαντικό, αλυσοδένουν τη χώρα για πολλές δεκαετίες στο άρμα του Ατλαντισμού σε μια εποχή, που διεθνείς ανακατατάξεις επιβάλλουν ευελιξία στην άσκηση εξωτερικής πολιτικής. Έτσι αντί για πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική, θα έχουμε μονοσήμαντη εξάρτηση. Η συντηρητική μετατόπιση του τέως σοσιαλιστικού κινήματος ιδεολογικά, πολιτικά, προγραμματικά ακόμα και οργανωτικά, προς μια ασαφή νεοτερικότητα με νεοφιλελεύθερα χαρακτηριστικά, δημιουργεί τεράστιο κενό στα αριστερά του. Το κενό αυτό φαίνεται να μην μπορούν να καλύψουν τα κόμματα της παραδοσιακής αριστεράς. Όταν όμως κοινωνικές δυνάμεις δεν έχουν πολιτική έκφραση στο εποικοδόμημα, τότε ή την δημιουργούν ή μετατοπίζονται εκλογικά στα άκρα του πολιτικού φάσματος. Είναι νομίζω φανερό ότι η αντίληψή μου για τον κόσμο και την πολιτική δεν συνάδει με εκείνη της ηγετικής ομάδας. Ως Έλληνας πολίτης, αδυνατώ να υποστηρίξω μια τέτοια πολιτική. Υποβάλλω την παραίτησή μου έχοντας επίγνωση και των προσωπικών μου ευθυνών, τουλάχιστον μέχρι το 1996. Από τότε και μετά βρίσκομαι σε διαρκή διαφωνία και αντιπαράθεση, χωρίς αποτέλεσμα, με την ηγετική ομάδα του κόμματος, τόσο επί πρωθυπουργίας του κ. Σημίτη, όσο και επί ηγεσίας του κ. Γ. Παπανδρέου. Μια τέτοια απόφαση είναι επώδυνη για μένα μετά από 37 χρόνια. Λυπάμαι ειλικρινά , που δεν έχω άλλη επιλογή αλλά η συνείδησή μου, το επιβάλλει. Θα παραμείνω ανένταχτος στον ιδεολογικό μου χώρο αγωνιζόμενος για τις αρχές και τις αξίες, που υπηρέτησα από το 1974. Ζητώ την κατανόηση των χιλιάδων συντρόφων μου που επί δεκαετίες μέσα από τα συνέδρια με εξέλεγαν στην Κ.Ε. Ζητώ επίσης την κατανόηση των συμπατριωτών μου, οι οποίοι επί 12 χρόνια με εξέλεγαν βουλευτή και θέλω να τους διαβεβαιώσω, ότι θα είμαι πάντα δίπλα τους στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Αντώνης Κοτσακάς

30 σχόλια:

  1. Δεν τον γνωρίζω τον Αντώνη Κοτσακά και λίγα ακούσματα έχω. Με την επιστολή του συμφωνώ 100% και ειδικά σε αυτό: "μετατόπιση του τέως σοσιαλιστικού κινήματος ιδεολογικά, πολιτικά, προγραμματικά ακόμα και οργανωτικά, προς μια ασαφή νεοτερικότητα με νεοφιλελεύθερα χαρακτηριστικά"
    Θέλω όμως να πω για την έκπληξη μου για το πόση κακία κρυβότανε μέσα στο ΠΑΣΟΚ.
    Καταλαβαίνω μια τέτοια αντίδραση από φανατικούς του Ολυμοιακού, του Παναθηναϊκού ή του ΠΑΟΚ αμα χάνει η ομάδα τους.
    Ενα κόμμα όμως στην ήττά ή και την συντριβή τοποθετείτε πολιτικά και πολιτικά επίσης αντιδράει.
    Τα τερτίπια αυτά είναι καταδικαστέα και φέρνουν τα ανάλογα αποτελέσματα, γιατί αντι της συσπείρωσης αυτών που παραμένουν ίσως διώξουν κάποιους σοβαρούς που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ παρά τους ενδοιασμούς τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΑΒΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΓΕΛΙΟ ΣΤΙΣ 17 ΙΟΥΝΗ.ΣΤΙΣ 5 ΜΑΙΟΥ ΕΙΠΑΜΕ Ν ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΣΥΡΙΖΑ ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σου είναι προφανώς προς επίρρωση των όσων λέω και των όσων προσάπτω στους αξιολύπητους προβοκάτορες. Αν και ήδη τα ανέφερα τα καλά σας λόγια στον κορμό του άρθρου μου, για να μην είσαι παραπονεμένο κρατάω μόνον τα σχετικά copy-paste για τον Αντώνη και την κρίσιμη έκφραση με την οποία ας πουμε εσύ και οι όμοιοί σου ανατινάζετε την ναυαρχίδα του Οσμάν Αλή:
      [Αντώνης Κοτσακας: Ο οργανωτικός νους του νεου ΣΥΡΙΖΑ.
      Στενός συνεργάτης του Άκη Τσοζατζόπουλου, διετέλεσε υφυπουργός Εργασίας και Υπουργός Αιγαίου από το 1989 έως το 2000 στις κυβερνήσεις του Ανδρέα Παπανδρέου. Παραιτήθηκε από το πολιτικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ πριν απο ένα χρόμο. Θεωρείται ο στρατηγός της οργανωτικής ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ στην Αττική......]

      Διαγραφή
    2. Αν ο κ. Κοτσακάς είναι ο στρατηγός της οργανωτικής ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ στην Αττική, τότε σαν έπαινος μου ακούγεται. Γιατί περα από την ικανότητα να οργανώνει θα πρέπει να χαίρει και της εκτίμησης της ηγεσίας του Τσίπρα.

      Διαγραφή
  4. ΠΑΜΚΙΤΗΣ Κάποτε21 Μαΐου 2012 στις 3:36 μ.μ.

    Καταπληκτική καταγγελία Στεφανε. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Ένα γιγαντιαίο χαστούκι στον επιτέλους εμφανισθέντα στο προσκήνιο Γ.Σ. Για να δούμε πόσο αντέχει πολιτικά αφου εργολαβικά ανέλαβε το τοπικό ΠΑΣΟΚ μετά την κοπάνα του Αντωνάκη. Πιό κάτω διάβασα την παραίτηση Κοτσακά και ειλικρινά ξαναθυμήθηκα ότι υπάρχει πολιτική, πολιτικές θέσεις και άνθρωποι με αρχές. Από την άλλη βέβαια ο Σκοταδισμός.
    Στις 17 Ναι, Δυνατά δημοκρατικά, πατριωτικά, αριστερά σε μνήμη του ΠΑΣΟΚ που πιστέψαμε όντας πιτσιρικαρία, μικροί μαθητές της β' γυμνασίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρε παμκίτη δεν λες το όνομα αργά και σταθερά. Ο Σφυρόερας Γιώργος τουλάχιστον σέβεται το κόμμα που από το 81 μέχρι και το 2010 έδωσε πολλά σ αυτόν τον τόπο και πολλούς που σήμερα καταριούνται τους έκανε πραγματικά ανθρώπους με αξιοπρέπεια και έφερε την πραγματική δημοκρατία. Άντε που μιλάτε και σεις.

      Διαγραφή
  5. @ Ανώνυμο ς 21 Μαΐου 2012 1:51 μ.μ.
    Το σχόλιο σου [Ειναι αληθεια …… οτι ……] δεν μπορεί να δημοσιευθεί. Βλέποντας το συναισθηματικό σου πρόβλημα θα σου έλεγα να απευθυνθείς στην Θεία Κλάρα, αλλά πλέον έχει γίνει άγγελος.
    Πάντως σύντομα σου έχω μια σχετική με το ερώτημά σου έκπληξη.
    Βέβαια αν θέλεις να κρίνεις το άρθρο μου ή την επιστολή παραίτησης του Αντώνη Κοτσακά, το σχόλιο σου εφόσον περιοριστεί στα ευπρεπή όρια, τότε θα δημοσιευθεί…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που την θυμήθηκες την θεία Κλάρα. Εδινε συμβουλές σε ερωτευμένες που διάβαζαν τα φωτορομάντζα του ‘Ντομινό’. Ερωτικό σχόλιο σου έστειλε ο φίλος?

      Διαγραφή
  6. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δήλωσε πριν λίγες μέρες ότι αντίπαλος του δεν είναι ο Τσίπρας αλλά ο Σαμαράς. Και αυτό έπρεπε να ισχύει. Τοπικά όμως βλέπουμε την ανησυχία και το φόβο κάποιων τοπικών παραγόντων και παραγοντίσκων που κόπτονται για την πορεία της χώρας( πτώχευση, κατακλυσμοί, επιδρομές κτλ) αλλά προσχηματικά χρησιμοποιούν την τρομοκρατία αυτή με σκοπό μπας και πείσουν κάποιους να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ. Δυστυχώς αυτοί δεν κατάλαβαν το μήνυμα των εκλογών, το μήνυμα του κόσμου.
    Επίσης παρατηρούμε ελλείψει επιχειρημάτων τακτικες καφρίλας, προσβολής και μείωσης τέως συναγωνιστών , φίλων κτλ. πράγμα απαράδεκτο από υποτιθέμενους 'προοδευτικούς' ανθρώπους.
    Φυσικά πολλοί συνδυάζουν την κεντρική πολιτική με την τοπική με σκοπό να υλοποιήσουν ιδιοτελείς σκοπούς, συμφέροντα και θέλω, κάποιοι για να διατηρήσουν την θεσούλα ή το αξίωμα τους ή τον μέντορα τους.
    Είναι τραγικό να λοιδορούν ανθρώπους απλά γιατί μπορεί να μίλαγαν ή ήταν συνεργάτες με τον Ακη. Με αυτό το σκεπτικό όσοι είχαν ψηφίσει ΑΚη για πρόεδρο είναι λαμόγια;
    Το άλλο το κορυφαίο όλο το σάπιο ΠΑΣΟΚ πήγε στο σύριζα δηλαδή όσοι έχουν μείνει είναι όλοι αμόλυντοι; ή μήπως κάποιοι προσβλέπουν σε ιδιοτελή συμφέροντα; πόσοι από αυτούς οικονόμησαν τρελά; και πόσοι χειρότεροι αυτών που είναι τώρα επιδιώκουν την ανέλιξη τους
    Το κορυφαίο: εσύ έφυγες από το ΠΑΣΟΚ αλλά κέρδισες κάτι και είσαι αχάριστος αλλά ΕΓΏ ΈΜΕΙΝΑ γιατί μου πρόσφερε πολλά στην τσέπη και όχι μόνο. ΡΕ μεγάλε οι υπόλοιποι που ήταν αλλά δεν κέρδισαν και μόνο πρόσφεραν τι να πούνε αλλά αυτούς τους θεωρείς μακακες.
    Μέχρι και φραξιά κάποιοι θέλουν να φτιάξουν (από τα ΠΑΛΙΑ) με σκοπό φυσικά 2-3 μήνες πριν να ενωθεί με το χρίσμα όπως έγινε και πριν.
    Δυστυχώς για κάποιους που ποντάρουν στην ιντριγκα και στις λυκοφιλίες ο κόσμος ξύπνησε και όπως τους άφησε χωρίς 'ταμπέλα' ο ΜΠενυ έτσι θα τους αφήσει ολοκληρωτικά και η κοινωνία.
    Τα σαθρα αυτά επιχειρήματα γυρνάνε μπουμερανγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε φίλε μπούμεραγκ έχω στηθεί μετά το μεσημεριανό και παρακολουθώ το θέμα. Το παρακολουθώ γιατί με κεντρίζει η αντίδραση της γνωστής κομπανίας που μαγειρεύει με υλικά από παντού. Ντερεκικούς, Ευθυμιακούς, Κρεμμυδικούς τελευταίως, Σιωκικούς και ένας χριστός ξέρει τι άλλο. Παρακολουθώ λοιπόν και βλεπω ότι το μπούμεργ που έριξες τους βρίσκει ΚΑΤΑΚΟΥΤΕΛΑ. Μου άρεσε. όπως και όσα λέει ο κ. Κοτσακάς που δεν τα ήξερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσει Στέφανε ο τρόπος που μετατρέπεις το πορτραίτο του εμπνευστή της πουστιάς, σε ομαδική πόζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είμαι από Μοσχάτο και βρέθηκα εδώ τυχαία καθώς χρησιμοποιούσα λέξεις-κλειδιά για κάποιες αναζητήσεις μου. Γνωρίζω τον Αντώνη τον Κοτσακά και σου γράφω ότι όχι μόνον με ικανοποίησαν τα όσα διάβασα στην ανάρτηση σου αλλά πέρα από τον Αντώνη ήταν μια φωνή δικαίωσης για τον κάθε Αντώνη μπροστά στον οχετό μιάς σάπιας ομάδας που πεθαίνει σαν κάστα αγκιτατόρων και που παραπέρα πρέπει να εξαφανιστεί και πολιτικά. Δεν ξέρω που θα καταλήξει το ρεστορέϊσον της Ιπποκράτους, αλλά όποια πολιτική κατεύθυνση κι αν τραβήξει σκέφτεστε όλος αυτός ο συρφετός να μείνει μέσα στον πολιτικό φορέα; Κι αν τα διαβάζουν άνθρωποι της Ιπποκράτους όλα αυτά, τι λένε;

    γιαννης «Υ»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1klik-aristera savato 9 ianouariou 2010,savato 16 ianouariou 2010 theleis stefanos na anadimosiefsis ti egrafes giati egw varieme.pantos egw symfvnw apolita me ekeines tis apopsis kai gia to stratouli alla kai to ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mpa yparxoun kai kalitera savato 4 semptembriou foveros titlos .
      Tουρλού και τουρλουμπούκι.

      Διαγραφή
    2. Όπως καταλαβαίνεις Ανώνυμε σχολιαστή θα έπρεπε να σε στείλω να υποβάλεις το σχόλιο σου στο 1ΚΛΙΚ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
      Αλλά δεν θα σου χαλάσω τον στόχο σου, δηλαδή να δημοσιευθεί η ανόητη προβοκάτσια σου εδώ, άρα να διαβαστεί από μοσχατιώτικό κοινό.
      Δεν θα σου χαλάσω το χατίρι εκ προθέσεως, γιατί εγώ δεν έχω μάθει να κρύβομαι ή να επιμένω πάνω σε λάθος πράγματα εφόσον η αλήθεια είναι διαφορετική.
      Άκου λοιπόν.
      Όντας η αφεντιά σου ένας θλιβερός προβοκάτορας που προσπαθεί υπέρ του επίσης θλιβερού "νεο-Πασόκ" με τερτίπια και όχι με πολιτικά επιχειρήματα, μου θέτεις απόψεις που είχα διατυπώσει αρχές του 2010 με τις οποίες πλέον διαφωνώ.
      Τα έλεγα τότε, όντας παγιδευμένος ενός λαθεμένου παραδοσιακού κομματικού πατριωτισμού και κυρίως εξαπατημένος από την κομματική ηγεσία όπως και 10άδες χιλιάδες μέλη, όπως και 100άδες χιλιάδες φίλοι και οπαδοί.
      Έτσι – με τα ολέθρια ψέματα και τον μεθοδευμένο παροπλισμό της οργάνωσης καταλήξαμε στην οικονομική καταστροφή της πατρίδας μας και στην διάλυση του ΠΑΣΟΚ.
      Θεωρώ πια, κάνοντας μιαν αναδρομή αλλά και την αυτοκριτική μου, ότι ιδεολογικά και πολιτικά θα έπρεπε να είχα αποχωρήσει από το ΠΑΣΟΚ από το 1987.
      Απλά έπεσα θύμα του αντιδεξιού συνδρόμου – κυρίως λόγω των γεγονότων του 1989 - που εγκλώβισε πλήθος αγνούς Πασόκους εντελώς αντιδιαλεκτικά (sic).
      Όμως από την ανάληψη της προεδρίας από τον Σημίτη, η παραμονή έγινε ένα τραγικό λάθος καθώς οι φιλελεύθερες και νεοφιλελεύθερες στροφές του ΠΑΣΟΚ έγιναν ολοφάνερες.
      Ο ερχομός του ΓΑΠ έδωσε μιαν αναβολή στην πρόθεση των αριστερών Πασόκων να εγκαταλείψουν το κόμμα, όντας μπερδεμένοι από κάποιους νεοτερισμούς του Γιώργου Παπανδρέου που τελικά καμιά σχέση δεν είχαν με τον αναγκαίο επανακαθορισμό της ταυτότητας του Κινήματος και την προσδοκώμενη στροφή προς τα κεντροαριστερά.
      Τότε ήταν που μαζί με άλλους συντρόφους σχεδιάσαμε και πραγματοποιήσαμε την έστω και ολιγόωρη κατάληψη των γραφείων του τοπικού ΠΑΣΟΚ.
      Σημείωσε και ένα τελευταίο.
      Την κριτική και την γνώμη μου, τότε και τώρα τα διατυπώνω με ειλικρίνεια και χωρίς πρόθεση ή υστεροβουλία.
      Και παρά κάποια δριμύτητα, πάντα με ευπρέπεια.
      Πάντα.

      (τα κείμενα που διάβασες στο 1ΚΛΙΚ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ, θα βρίσκονται πάντα εκεί και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να πεταχτεί εκεί και να τα «μελετήσει»)

      Διαγραφή
  11. @ Ανώνυμος21 Μαΐου 2012 6:35 μ.μ.
    Χαίρομαι που με ακτινογραφείς. Τουλάχιστον σου άρεσε από άποψη στύλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από τώρα και στο διηνεκές σχόλια άσχετα με το θέμα δεν θα δημοσιοποιούνται. Φυσικά συμπεριλαμβάνονται οι ελεεινότητες, οι ύβρεις, οι προβοκάτσιες και όλα τα παρεμφερή λουλούδια του κακού.
    Το τελευταίο άσχετο σχόλιο το απαντάμε εδώ.

    Αγαπητέ Ανώνυμε 21 Μαΐου 2012 6:41 μ.μ. (οπαδέ του κ. Σφυρόερα)
    ειλικρινά με εντυπωσιάζεις.
    Ποτέ δεν αντιλήφθηκα κάποιον να φέρνει "την δημοκρατία στο Μοσχάτο".
    Όπως παραξενεύομαι που κάποιοι όντας οπαδοί άλλων, αποκτούν οπαδούς και οι ίδιοι.
    Είναι μία πρόοδος.


    Εξυπακούεται ότι αν ο φίλος σχολιαστής ΠΑΜΚΙΤΗΣ ΚΑΠΟΤΕ θελήσει να απαντήσει, θα επιτραπεί μόνον γι αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Στέφανε εδώ η χώρα κινδυνεύει και κάποιοι τον μικροκομματικό χαβά τους.
    Δεν κατανοούν τίποτα. Αρχίσανε να μπρογκάρουνε τους τέως συντρόφους τους που βγήκανε από το μαντρί (και πίστεψέ με δεν ήταν λίγοι σε αριθμό) και τώρα απλώνουν δίχτυα και σε άλλα επίπεδα. Oι άνθρωποι έχουν ξεφύγει. Ότι πετάει και κολυμπάει εκτός Πασόκ και τραβάει κατά την αριστερά γίνεται υποψήφιο θύμα. Κύρια κατηγορία η αχαριστία για ένα ΠΑΣΟΚ που τους βόλεψε σε κάποια θέση ή δουλειά και οι αχάριστοι του την έκαναν γιατί τέτοιες υποχρεώσεις είναι αιώνιες.
    Μάλιστα από ότι ακούγεται στην Μακρυγιάννη βάζουνε την ουρά τους μέχρι και σε θέματα ξένα προς την πολιτική, μπας και τους προκύψει από εκεί κάτι αρνητικό. Σε καφέ του Μοσχάτου κάποιοι έχουν γίνει σχεδόν ανέκδοτο και το ερώτημα είναι πια πότε η πλάκα θα γίνει ενόχληση. Γιατί πιο πέρα και από τα κομματικά ή και τα δημοτικά υπάρχει και μια άλλη ζωή, της οικογένειας, της παρέας, της διασκέδασης, και άλλων πραγμάτων. Επειδή παρακολουθώ διακριτικά την κατάσταση νομίζω ότι από τον συγκεκριμένο κύκλο θα δούμε κι άλλα απαράμιλλα. Ειδικά όσο θα πλησιάζουμε στις δημοτικές εκλογές θα πέσει γέλιο αλλά και αγανάκτηση για όσους έχουν κουκούτσι μυαλό και τοσοδούλι γούστο. Να είστε έτοιμοι εκεί στου Κοσμάτου γιατί μέχρι ξύλο θα πέσει. Όσοι είσαστε σοβαροί απομονώστε τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μας έστειλαν σχόλια μη σχετικά με το θέμα, που δυστυχώς δεν δημοσιεύονται, οι:
    Ανώνυμος [Διαβάζω στο DAILY οτι το 1981……],
    Σφυρόερας Γιώργος [Εδώ είναι που λένε γράφετε και ……],
    Δ.Ζ. […… Προτείνω τη δημιουργία ολυμπιακού αθλήματος ……]
    Συνεπής Πασόκος […… Γνωστοί οι προσωπικοί σου λόγοι……],
    Ανώνυμος [Από τώρα και στο διηνεκές……],
    Ντόμπρα και σταράτα [……Όχι έναν, αλλά δύο πρώην……],
    CRIMINAL [……ΟΣΟ ΒΛΕΠΩ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ……].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΛΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΣΧΕΤΑ???ΠΟΛΥΣ ΦΟΒΟΣ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Κ.ΣΤΕΦΑΝΕ.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ μου θα πρέπει να διαβάσεις λίγο Καρλ Μάρξ. Τίποτα δεν συμβαίνει (ακόμα και μιά απόφαση να σταματήσουν ακαταλληλα σχόλια) εν κενώ. Τα πράγματα γίνονται κάτω από τον επηρεασμό άλλων γεγονότων και καταστάσεων.
      Πριν από κάποιο σημείο έδινα (όχι χωρίς θυσία) την άδεια σε "περίεργα" σχόλια ελπίζοντας σε ένα είδος χειραφέτησης μερίδας των αναγνωστών μας.
      Δυστυχώς κάποιοι ξεπεράσανε τα όρια στην κοινωνικά ανεκτή χυδαιολογία και στις προσωπικές επιθέσεις κατά άλλων.

      Διαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έκανες και γέλασα βραδιάτικα.
      Ειδικά στο σημείο που γράφεις ότι όσοι θα μείνετε στο ΠΑΣΟΚ [...... θα είμαστε εκείνοι που δε ζήτησαν χαρούλες και εξυπηρετήσεις ή μια πλήρη "αποκατάσταση", εκείνοι που δεν αντιλαμβανόμαστε το Σοσιαλισμό ώς μηχανισμό νομής εξουσίας......]
      Βέβαια πέρα από τα αστεία το σχόλιο σου είναι και άσχετο με το θέμα και προσβλητικό για την αλήθεια.
      Προσπάθησε λίγο καλύτερα.

      Διαγραφή
  16. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη νύξη και περεταίρω στιγματισμός των φαινόμενων της μαύρης αρνητικής πολιτικής. Με αυτόν τον τρόπο στο τέλος θα ακυρώσουμε κάθε πολιτικό πρόσωπο και όλα τα σύγχρονα πολιτικά γεγονότα. Αν δηλαδή ακυρώσουμε το «x» κομματικό στέλεχος λόγω φιλίας με τον Άκη Τσοχατζόπουλο, τότε πρέπει να διαγράψουμε την περίοδο από το 1974 έως το 2010. Αυτοί πάντως που είχαν την "ιδέα" και το "θάρρος" να ανεβάσουν στο facebook δημοσιεύματα σχετικά με τον κ. Κοτσακά και άλλους τέως ΠΑΣΟΚ, όπου κυρίως προβάλλεται η πρώην σχέση τους με τον Τσοχατζόπουλο, θα όφειλαν χωρίς διάθεση παιχνιδιών να βγουν και να μιλήσουν στα όσα θέτει το άρθρο της Μοσχατούπολης ή εν πάση περιπτώσει να τοποθετηθούν πολιτικά. Επειδή αν κατάλαβα καλά από όσα επί καιρώ γράφονται και σχολιάζονται εδώ η κατηγορία είναι η αχαριστία σε κάποια δουλίτσα που το ΠΑΣΟΚ (αφηρημένα και γενικά λες και είναι η θεία δύναμη) έδωσε σε μερίδα αυτών που το εγκαταλείψανε πολιτικά, δεν είναι αποδεκτή πια, γιατί αν επιμένουν σε αυτού του είδους την τακτική θα πρέπει να είναι έτοιμοι να απολογηθούν για την δική τους περίπτωση και αν όσοι μένουν στο ΠΑΣΟΚ είναι άμωμοι από την ίδια περίπτωση. Αναρωτιέμαι (αφελώς προφανώς) αν για παράδειγμα για τον κ. Κοτσακά έχουν να πουν κάτι ιδεολογικό και πολιτικό, αφού έχουμε εδώ το μανιφέστο επ’ ευκαιρία της παραίτησής του και την πολιτική θέση του κ. Μπιζάνη που την βλέπουμε πάλι εδώ σαν απάντηση σε κάποιο σχόλιο.
    Ίσως πέφτουν βαριά τα όσα γράφω πρωί πρωί αλλά ελπίζω στην κατανόηση όλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.ΟΥΤΕ Ο ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΜΠΙΖΑΝΗ.
    ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΛΑΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΝ ΦΙΜΩΝΕΙΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΣΑΚΟΡΑΦΑ-ΧΡ.ΣΜΥΡΝΗΣ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙΣ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ.ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΜΑΝΑΒΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσαουσέσκου - Σακοράφα - βρε εσύ δεν παίζεσαι. Αλλά θα σε ικανοποιήσω - χαλάλι το χάλι σου... Από ντομάτες πάντως προτιμώ του Μαραθώνα.

      Διαγραφή
  18. .Έτσι καταλήγει η επιστολή παραίτησης του κ. Κοτσακά.Τι άλλαξε καί εντάχτηκε στον ΣΥΡΙΖΑ;Μήπως μυρίστικε εξουσία καί έτρεξε να πάρει θέση; Υ.Γ. Τον Αντώνη τον πείρε ο Ακης από το χεράκι καί τον επέβαλε στο κόμμα,δεν ήταν απλός συνεργάτης ήταν έμπιστος.Κανείς δεν μπορεί να τον κατηγορίσει βέβαια για διαφθορά όμως η σιωπή για την χλιδάτη ζωή του Άκη δεν είναι συνενοχή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προφανώς ξέχασες να γράψεις τον επίλογο της επιστολής παραίτησης Κοτσακα.
    Το ότι εντάχθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ δεν ακυρώνει την υπόσχεσή του: "Θα παραμείνω ανένταχτος στον ιδεολογικό μου χώρο ".
    Έχοντας το ΠΑΣΟΚ κινηθεί προς τα κεντροδεξιά, όπως όλη η ευρωπαϊκή σοσιαλδημοκρατία, εντάχθηκε σε ένα κόμμα του δημοκρατικού σοσιαλισμού.
    Τώρα τα άλλα περί Άκη τα είπαμε.
    Το "έμπιστος" όμως που πάει;
    Θα μας το εξηγήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια