Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013

Παραίτηση Ζώταλη
εξαιτίας των ανθρωποθυσιών του πολυνομοσχεδίου

Στην ΚΕΔΕ συζητούν και συζητούν και στα λόγια "παραιτούνται" εκείνοι οι αυτοδιοικητικοί που διαπλέκονται με τους κυβερνούντες... 
Στο μακρίνο και μικρό όμως δήμο του Μοσχάτου και του Ταύρου κάποιος τόλμησε πραγματικά... 
Ο Δημήτρης Ζώταλης, κοινοτικός σύμβουλος Μοσχάτου με την παράταξη "Πολίτες Μπροστά", αποφάσισε να παραιτηθεί από την θέση και το αξίωμα του για τους λόγους που παρακάτω περιγράφει και αποδεικνύοντας (κατά την άποψη μας) πόσο κοντά στα προβλήματα και την κοινωνία πρέπει να είναι ένας αυτοδιοικητικός... 

Μετά και την χθεσινή ψήφιση του Πολυνομοσχεδίου που βάζει την σφραγίδα σε απολύσεις ανθρώπων και όχι μόνο, η ανθρώπινη αξιοπρέπεια μου υπαγορεύει την παραίτησή μου από μέλος της τοπικής κοινότητας Μοσχάτου ως μια διαμαρτυρία και συμβολική κίνηση αντίδρασης ενάντια στην λαίλαπα που κατακλύζει τους εργαζόμενους της χώρας μας. 

Από σήμερα 18-7-2013 παύω να είμαι μέλος της τοπικής κοινότητας που δυστυχώς έχει καταντήσει αδειοδοτικός μηχανισμός και τίποτα άλλο, αλλά δεν παύω να σχολούμαι με τα κοινά του δήμου μας. 

Αντιθέτως με μεγαλύτερη δύναμη και αποφασιστηκότητα θα εξακολουθήσω να ενδιαφέρομαι για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των συνδημοτών μου. 

Για την εν λόγω παραίτησή μου ενημερώθηκε ο επικεφαλής της παράταξης κ. Άρης Κρεμμύδας.

Δημήτρης Ζώταλης

26 σχόλια:

  1. Φαίνεται υπερβολή οταν ολοι οι αλλοι δεν κανουν την παραμικρή κίνηση ομως βάζει το δαχτυλο επι τον τυπο των ήλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήλθες στο κλάμπ των αγανακτισμένων κ Ζώταλη ποτέ δεν είναι αργά βέβαια, είναι και το ότι έβαλε χέρι στην Εκπαιδευτική Κοινότητα το Πολυνομοσχέδιο.
    Θα κρατήσω την παραίτηση σας σαν πράξη αξιοπρέπειας στη λαίλαπα των μέτρων της Κυβέρνησης σας συγχαίρω, τον άλλο λόγο τον ήξερες για της αδειοδοτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζώταλης Δημήτρης Δάσκαλος19 Ιουλίου 2013 - 11:12 π.μ.

      Αγανακτισμένος μπορεί να μην είμαι αγαπητέ φίλε αλλά πλήρως δυσαρεστημένος είμαι.Επίσης αισθάνομαι και πλήρως προδομένος από το κόμμα που μέχρι χθες πίστευα.Αυτό μπορούσα να κάνω με την εν λόγω παραίτησή μου και αυτό έκανα.Δεκτές όλες οι σκέψεις σου.Εύχομαι να τα ξαναπούμε και να σε γνωρίσω από κοντα αν δεν σε γνωρίζω.

      Διαγραφή
  3. Prepi na gini pio sta8eros o kirios daskalos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζώταλης Δημήτρης Δάσκαλος19 Ιουλίου 2013 - 11:07 π.μ.

      Αγαπητέ φίλε εξαρτάται τι εννοείς πιο σταθερός.Την λαίλαπα που ερχόταν την έβλεπα από τον Σεπτέμβρη του 2010 και η αντίδρασή μου ήταν εμφανής και με έφερε σε πλήρη ρίξη με αγαπητούς φίλους του αγαπητού ΜΠΣΧΑΤΟΥΠΟΛΙΣ.Αν εννοείς ότι έπρεπε να προσχωρήσω σε κάποιο αντιμνημονιακό κόμμα αυτό δεν έγινε γιατί δυστυχώς δεν πιστεύω σε όλα αυτά που ακούω από αυτά.Αυτό βέβαια δεν πάει να πει ότι είμαι ευχαριστημένος όταν το οικογενειακό μου εισόδημα όπως και το εισόδημα όλων των Ελλήνων έχει μειωθεί κατά 40% ή έχει εξαφανισθεί.Αντιθέτως είμαι πλήρως δυσαρεστημένος και ψάχνω μέσα μου εδώ και τρία χρόνια να βρω την κατά προσέγγιση πιο πιστευτή λύση για να αποφασίσω.Η προσωπική μου άποψη που σαφώς και δεν διεκδικεί το αλάθητο θα ήταν μια πιθανή επιστροφή στη δραχμή.

      Διαγραφή
  4. ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΜΥΔΑ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρτίνη Θεοδώρου19 Ιουλίου 2013 - 10:14 π.μ.

    Εντάξει ρε παιδιά,,,,έρχονται και εκλογές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζώταλης Δημήτρης Δάσκαλος19 Ιουλίου 2013 - 10:57 π.μ.

    Κυρία Μαρτίνη, επειδή είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι είστε μέλος του ΕΠΑΜ , δείχνετε να θεωρείται ότι έχετε εσείς,και μόνο,εσείς το προνόμιο της αντίδρασης θεωρώντας ότι όταν κάποιοι άλλοι κάνουν κάποια κίνηση διαμαρτυρίας έχουν κάτι άλλο στο μυαλό τους..Σας πληροφορώ λοιπόν ότι το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει είναι μια ψήφος στις εκλογές και πολύ περισσότερο η δική σας.Το δικό μου ενδιαφέρον στρέφεται αποκλειστικά και μόνο στους ανθρώπους εκείνους που υποφέρουν και η παραίτησή μου αυτό είναι που θέλει να αναδείξει.Είμαι και εγώ μέλος της Ελληνικής οικογένειας και θα μου επιτρέψετε τον τρόπο αντίδρασής μου να τον διαλέξω εγώ.Τώρα αν εσείς θεωρείται άλλα πράγματα ότι κρύβονται πίσω από την παραίτηση λυπάμαι πολύ και θα σας πρότεινα μια θέση στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρτινη Θεοδωρου19 Ιουλίου 2013 - 11:10 π.μ.

    Χαχχα ζητώ συγνώμη αν σας εθιξα.. αλλά ειμαι πολυ καχύποπτη, λόγω εποχής!!
    Δεν εχω λόγο να πιστεύω ότι εχετε υστεροβουλία στην απόφασή σας! Δέχομαι την ανιδιοτελή πρόθεση σας!
    Και μια διόρθωση. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ. Το ΕΠΑΜ το εχω αποκηρύξει μετα βδελυγμίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΜΥΔΑ ΑΛΛΙΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΟΝΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
    ΑΣΕ ΠΟΥ Ο ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ
    ΜΠΡΑΒΟ ΖΩΤΑΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παράγκα μου Μυρίζει21 Ιουλίου 2013 - 10:05 μ.μ.

      Ποιά αποζημίωση ρε φίλε; Δεν ξέρεις ότι από 1/1/2013 δεν υπάρχει αποζημίωση;

      Διαγραφή
  9. Παραιτήθηκε? Καλά έκανε. Κάποιοι άλλοι δημοτικοί άρχοντες παραιτούνται μόνο στά λόγια. Κάι κάποιοι άλλοι που είναι στην αντιπολίτευση σιωπούν. Επειδή εγώ είμαι ποπουλάρος και συζητώ στα καφενεία με τον λαό, τους λέω λοιπόν ότι ο λαός τους έχει γράψει όλους αυτούς στα παλιά του υποδήματα. Δεν τον ενδιαφέρει κι αν παραιτηθούν όλοι. Ας παταιτηθούν. Ξέρετε τι λένε? "Χέστηκε ο πολύδωρος που είναι στα πόδια γρήγορος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταστική ιστορία :
    Είσαι ενήλικας, αυτοπροσδιορίζεσαι ως πολιτικά οξυδερκής.
    Κάνεις όμως για χρόνια κακές παρέες μπλεγμένες σε διαπλοκές, αρπαχτές, διορισμούς κ.α –χωρίς κατ΄ανάγκη να έχεις εσύ προσποριστεί κάτι απ΄αυτά.
    Η παρέα - το βλέπεις εδώ και καιρό – δεν πάει καλά, έχει γίνει αδίστακτη συμμορία.
    Συχνά πυκνά η παρέα – εσύ πάντα ακολουθείς σαν μαγεμένος - μαζεύεται σε ένα πολύ επικίνδυνο γκρεμό και κάνει παιχνιδάκια & επίδειξη θάρρους.
    Ποιος μάγκας θα πάει πιο κοντά στο χείλος, κλπ.
    Ε! Κάποιο βράδυ γίνεται το μοιραίο.
    Πέφτουν κάποια άτομα-μεταξύ αυτών κι εσύ ο ενήλικας ο οξυδερκής ντε - στο κενό.
    Τώρα πια εκσφεδονίζεσαι στο κενό, είσαι σε ταχεία πορεία προς τον πάτο/θάνατο.
    Κατι σου κάνει κλικ και μονολογείς πανικόβλητος : Δεν θέλω να πεθάνω!
    Εγώ δεν ταίριαζα μ’ αυτή την παρέα. Μα δεν έβλεπα την τρελλή πορεία της;!
    Πρέπει να κάνω κάτι να σωθώ.
    Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτε. Δεν άλλαξες παρέες όσο ήταν καιρός.
    Δεν ενήργησες όσο ήταν καιρός. Τη λαμογιά την έβλεπες χρόνια, αλλά δεν την καταδίκασες .
    Το χειρότερο; Όσοι γλυστρήσατε στο γκρεμό,πήρατε μαζί σας κι όσους είχατε δεμένους στη ζώνη σας με το σκοινί αναρρίχησης.(Για φαντάσου! Η παρέα διέθετε
    και τεχνικό εξοπλισμό).

    Σε σας τωρα κε Ζωταλη: Είναι αργά πια για συμβολισμούς .
    Γιατί ο συμβολισμός ακυρώθηκε αυτόματα ως εξής:
    έπρεπε να’ρθει αυτό το πολυνομοσχέδιο που καίει και τους εκπαιδευτικούς για να παραιτηθείτε; Κανένα από τα προηγούμενα ιδιώνυμα δεν σας συντάραξε ;
    Έπρεπε να βρεθείτε σε ταχεία πορεία προς τον πάτο/θάνατο για να θυμηθείτε την αξιοπρέπειά σας;
    Αρχή άνδρα δείκνυσι.
    Όχι στο τέλος! Αλλά απ’ την αρχή(ξεκίνημα) της Αρχής....





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζώταλης Δημήτρης Δάσκαλος20 Ιουλίου 2013 - 10:59 π.μ.

      Πολύ ενδιαφέρουσα η τοποθέτησή σας και μπράβο σας που τοποθετείστε πολιτικά και όχι υβριστικά και κουτσομπολίστικα σαν κάποιους άλλους.Όσον αφορά την φανταστική σας ιστορία έχω να σας πω ότι είμαι περήφανος που αγωνίστηκα από το 1974 και έπειτα για την επικράτηση του ΑΝΔΡΕΑ και του ΠΑΣΟΚ.Πρόσφερε πολλά στον Ελληνικό λαό με σπουδαιότερο απ όλα κατά την γνώμη μου την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.Όσον αφορά τις κακές παρέες που αναφέρεστε πραγματικά τις έζησα αλλά τις πολέμησα με πάθος και πολλές φορές δεν δίστασα να καταγγείλω και γεγονότα που υπέπεσαν στην αντίληψή μου.Όλα αυτά τα χρόνια πήγα κόντρα στο κατεστημένο και ο απολογισμός μου για τον οποίο είμαι ευχαριστημένος με τον ευατό μου είναι ότι ουδέποτε καρπώθηκα κάτι από το κόμμα που υποστήριζα.Διορίστηκα με επετηρίδα και μάλιστα 10 χρόνια την έβγαλα σε μονοθέσια της Τήνου έστω και αν μπορούσα κάπου καλύτερα να βολευτώ.Γιατί απλά σεβόμουν τον ευατό μου.Τώρα γι αυτό που λέτε ότι αντέδρασα αργά κάνετε μεγάλο λάθος.Αντέδρασα και μάλιστα πολύ νωρίς.Από την ημέρα των πρώτων μέτρων ήμουν εναντίον αυτής της πολιτικής και μάλιστα πρωτοστάτησα στην συμβολική κατάληψη των γραφείων του ΠΑΣΟΚ.Ήρθα σε ευθεία σύγκρουση με θιασώτες του Γεωργίου Παπανδρέου την ώρα που αυτοί έλεγαν ότι θα γραφεί με χρυσά γράμματα στην Ελληνική ιστορία.Τέλος όσον αφορά αφορά αυτό που λέτε ότι είναι αργά για συμβολισμούς σας λέω τα εξής.Η παραίτησή μου έχει να κάνει με την τοπική αυτοδιοίκηση και όχι επειδή έβαλε χέρι η κυβέρνηση σε συναδέλφους μου.Και ξέρετε γιατί.Επειδή το χέρι στους δασκάλους και σε πολλούς άλλους μπήκε από την πρώτη μέρα των μέτρων και όχι χθες.Άλλοι ήταν εκείνοι που τότε έλεγαν ότι δεν πειράζει να σας κόψουν 50 ευρώ αρκεί να σωθεί η Ελλάδα.Τελειώνω λέγοντάς σας ότι σέβομαι και εκτιμώ τις απόψεις σας έστω και αν αυτές είναι καυστικές.Πάντως έστω και αν δεχτώ και εγώ την φανταστική σας ιστορία σας υπενθυμίζω ένα σοφό ρητό του λαού μας.ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ.

      Διαγραφή
  11. παραιτήθηκε ο Ζωταλης και εχασε ...Η Βενετιά βελόνι!
    Δασκαλε οντως η αποφαση σου συγκλονισε το Πανελληνιο !
    Και τα σουρτα φερτα μεχρι προχτες με το Πασοκ και τα σουξου μουξου με τον Ευθυμιου προχτες πως τα δικαιολογεις ? Στον αδειοδοτικο μηχανισμο της Τοπικης Κοινοτητας οπως εσυ τον λες ποτε καταψηφισες καποια αδεια παρανομου καταστηματος σαν αυτα που πίνεις τον καφε σου ???? Πες μας εστω και μια.
    Ξερεις πολυ καλα οτι θεωρια χωρις πραξη και σοβαροτητα δεν κολλανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζώταλης Δημήτρης Δάσκαλος20 Ιουλίου 2013 - 10:32 π.μ.

      Αν θέλεις πεσμου το όνομά σου να σου πω πια τόλμησα να καταψηφίσω έστω και αν κάποιοι με προειδοποιούσαν ότι παίζω με τη φωτιά.Κατάλαβες κρυμμένο προβοκατόρικο ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ;

      Διαγραφή
  12. ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ19 Ιουλίου 2013 - 8:09 μ.μ.

    Από κοινοτικός παρατήθηκε, η από ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, Πολύ κο κο κο και αυγό τίποτα !!
    Όλο βγαίνει και καταγγέλλει . Μα για να καταγγέλεις σε ψηφίσανε ή για να κάνεις κάτι!ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ μιλούν για αλλαγή όντας μέρος του εικοσαετούς κατεστημένου ...κτλ...κτλ... Κάντε μας τη χάρη και... άι στα τσακίδια...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζώταλης Δημήτρης Δάσκαλος21 Ιουλίου 2013 - 11:36 π.μ.

      Το αυγό το έφαγες δυστυχώς φίλε μου ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗ.Αλήθεια ζει αυτός;Αυτοί που κάνουν είναι η συμπολίτευση.Η αντιπολίτευση προτείνει και καταγγέλει αν δεν το ξέρεις καιρός να το μάθεις.Όσο για τους επιτηρητές και θεματοφύλακες που λες καμμιά σχέση δεν έχω. ΕΧΩ όμως με το ΠΑΣΟΚ του ΑΝΔΡΕΑ και είμαι πολύ περήφανος γι αυτό.Τέλος όσο και αν το επιθυμείς το στα ΤΣΑΚΙΔΙΑ δυστυχώς δεν θα σου κάνω τη χάρη.ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν πάω.Φιλάκια να σαι καλά.Αλήθεια Βελλερεφόντη σε λένε;

      Διαγραφή
    2. Τα παιδία παίζει. Καρπαζούλες που θέλετε.

      Διαγραφή
  13. παρακηφίσιος20 Ιουλίου 2013 - 4:51 μ.μ.

    "Θα συνεχίσω να μάχομαι για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των δημοτών..." Χα,Χα...
    Ο λαός σε εξέλεξε στην τοπική κοινότητα και συ την κοπάνησες.Κατάπιες αμασητα ενα σωρό μνημόνια και 1,5 εκατομμύριο απολυμένους και τώρα σήκωσες παντιέρα για την απόλυση σχετικά λίγων εκπαιδευτικών. Και θέλεις να σε πιστέψουμε??? Και σου φταίει η έρμη η Κοινότητα???
    Και Γιατί δεν παραιτήθηκες απο το Πασόκ???
    Γιατί δεν παραιτήθηκες απο την έμμισθη θέση του υποδιευθυντή του σχολείου σου???
    Γιατί αφού το παίζεις αντιμνημονιακός και υπέρμαχος της δραχμής σου ξυνίζουν οι Συριζαίοι του Κρεμμύδα και συχρόνως γίνεσαι κολητός με τον μνημονιακό Μπούτση???
    Ερχεσαι δεύτερος και καταιδρωμένος.Το κόλπο το αντέγραψες απο το Δαμηλάκο.Και οπως ξέρεις και οπως λες στους μαθητές σου η αντιγραφή απαγορεύεται και τιμωρείται.Εχουν γνώση οι φύλακες και αν δεν αλλάξεις μυαλά στις ερχόμενες Δημοτ. Εκλογές απο δεύτερος και καταιδρωμένος σε βλέπω μόνο και έρημο.
    Σε κάθε περίπτωση αδυνατώ να καταλάβω το σκεπτικό της απόφασης σου.Εσύ κατάλαβες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζώταλης Δημήτρης Δάσκαλος21 Ιουλίου 2013 - 11:25 π.μ.

      Άκου να δεις φίλε μου.Αν σε έχουν μάθει να ζεις και να αναπνέεις για τις δημοτικές εκλογές αυτό είναι πρόβλημα δικό σου.Τώρα αν εγώ είμαι αντιμνημονιακός ή όχι σου απαντώ ότι σε κανέναν δεν αρέσει να του κόβουν να του κόβουν να του κόβουν.Άρα δεν το παίζω ΕΙΜΑΙ με αυτήν την έννοια.Το ότι μου ξυνίζουν οι Συριζαίοι αυτό το συμπέρασμα είναι δικό σου.Απλώς δεν πιστεύω στο ΣΥΡΙΖΑ όπως δεν πιστεύω σε κανέναν γενικά γιατί παρακολουθώ τα τεκτενόμενα στη Βουλή και το επίπεδο είναι αντάξιο των εποχών που ζούμε.Όσον αφορά τους "σχετικά λίγους εκπαιδευτικούς"που λες ότι απολύονται απλώς δείχνεις την φασισστική νοοτροπία "Διώξε κι άλλους Μπάρμπα" αυτοί είναι λίγοι.Τέλος για να τελειώνουμε παραιτήθηκα ένεκα των μέτρων που θίγουν την "τοπική αυτοδιοίκηση.Όσο για αυτό που λες να παραιτηθώ από την δουλειά μου απλά σου λέω "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν".Τώρα το αν με πιστεύεις λίγο με κόφτει.Άλλωστε ότι κάνω το κάνω μόνος μου χωρίς να με ενδιαφέρει πως θα το δουν οι γύρω μου.Έτσι αισθάνθηκα έτσι έπραξα.ΦΙΛΑΚΙΑ άσπονδε φίλε.

      Διαγραφή
    2. Μπράβο ρε Δάσκαλε, πώς μπορείς και αντέχεις όλο αυτό το βάρος των μέτρων εναντίον της τοπικής αυτοδιοίκησης? βρε κορόιδο δάσκαλε γιατί δεν αφήνεις να το σηκώσουν αυτοί που την έχουν κάνει βιοποριστικό επάγγελμα και αυτοαποκαλούνται και ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ!!!!!?
      Πρόσεχε γιατί πάνε να σε πάρουν στο ψιλό. Άκου αντμνημονιακός? Ούτε Μητρόπουλος ούτε Αυτιάς ούε Μαριάς ούτε Καμμένος είναι ο δάσκαλος.

      Διαγραφή
  14. @ Δημ. Παπατρέχας κλπ 21/7/2013
    Το σχόλιο σου κρίνεται προσβλητικό [Επειδή η καταγγελεία μου περί μη καταψήφισης έστω και …… ]
    Αν όμως επιθυμείς να δημοσιευθεί να μας το ξαναστείλεις υπογράφοντας με το όνομα σου και φυσικά με υπαρκτό account.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ 21 Ιουλίου 2013 - 6:07 μ.μ.
    Το σχόλιο σου [Στον πρώην και νυν κ. Δήμαρχο ...... Δεν χρειαζότανε να περιγράψει την ......] δεν μπορεί να αναρτηθεί. Φαίνεται πήρες θάρρος από το ότι εγκρίναμε το προηγούμενο που έστειλες στις 19/7, παρά την απρέπεια του. Πάντως αν επιμένεις να δημοσιεύσουμε το σχόλιο σου θα ρέπει να έχεις την γενναιότητα να το υπογράψεις με το κανονικό σου όνομα ή με υπαρκτό λογαριασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ξέρω αν ειναι σωστη ή λαθος απόφαση. Θα δείξει. Αυτό όμως που με καταπλήσσει αρνητικά είναι μια αδικιολόγητη βιαιότητα από καποιους που δεκάρα δεν δείνουν στην πράξη αλλα κατηγορούν με ανοησίες. Δηλαδή τι να πιστέψω ότι ο κ. Ζωταλης ειναι ο κακός και ο Δήμαρχος ή ο κ. Σιώκας οι καλοί. Μη τρελαθούμε εντελώς. Δεν παρακολουθω τα κοινοτικά, αλλά μόνο καλά λόγια ακούω για τον παραιτηθεντα, ενώ για τους αλλους που ειναι το έργο τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Δάσκαλος έδωσε την δική του καθαρή απάντηση τόσο απέναντι στην λαίλαπα των μέτρων όσο και απέναντι στην τοπική μιζέρια.
    Δική μας ευθύνη είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει όλοι να δώσουμε μαζί την απάντησή μας τόσο απέναντι στην ανεργία την ύφεση και την φτωχοποίηση του κόσμου όσο και απέναντι στην τριετή απραξία σε επίπεδο δήμου.
    Όλοι μαζί για μια νέα δημοτική αρχή που ο πολίτης θα προτείνει και ο δήμος θα υλοποιεί για λογαριασμό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια