Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Μία πρόσληψη Διευθυντή χωρίς νόημα

Με ημερομηνία 5/4, η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση ανάρτησε προκήρυξη στο website του Δήμου και μας γνωστοποιεί ότι θα προσλάβει έναν διευθυντή για της ανάγκες της!!! ...(λέει) 

Καλά εκεί στην Κοραή δεν υπάρχει λιγάκι ντροπή; 

Σε μιαν εποχή όπου τα πάντα στενάζουν από την οικονομική στενότητα έως ανέχεια, πως τολμάτε κύριε Δήμαρχε να προχωράτε σε πρόσληψη διευθυντή της Κοινωφελούς, όταν μάλιστα το εύρος των εργασιών της δεν δικαιολογεί κάτι τέτοιο, πράγμα που κατηγορηματικά υπογραμμίζει πρώην μέλος του Δ.Σ. της Επιχείρησης; 

Ούτε καν τολμάμε να ρωτήσουμε πόσο μπορεί να κοστίσει κατ’ έτος μια τέτοια σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, όταν ακόμη και την χρηματική αποζημίωση που δίδεται στην πρόεδρο της Επιχείρησης, την θεωρούμε ως απαράδεκτη, καταχρηστική και στα πλαίσια της ικανοποίησης των δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας! 

Αλλά και στις λεπτομέρειες της Προκήρυξης προκύπτουν ερωτηματικά που μας οδηγούν να σκεφτούμε διάφορα πράγματα, όπου δεν απουσιάζει η από μέρους μας έντονη υποψία σκοπιμότητας, αφού ήδη ζήσαμε τα όσα κωμικοτραγικά γίνανε ή επιχειρηθήκανε να γίνουν και στην Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (θα γράψουμε γι αυτά προσεχώς). 

Πιο συγκεκριμένα μας κάνει κατάπληξη ο μη σαφής καθορισμός ημερομηνίας λήψης υποβολής των δικαιολογητικών των υποψηφίων για τη θέση αυτή. 

Σε τέτοιες περιπτώσεις μιλάμε καθαρά: π.χ. λήξη υποβολής αιτήσεων την Τετάρτη, 10 Απριλίου 2013 και όχι «Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν την αίτησή τους και τα δικαιολογητικά, μέσα σε προθεσμία (5) εργάσιμων ημερών από την επομένη της δημοσίευσης της παρούσας στην εφημερίδα ή της ανάρτησης στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Μοσχάτου - Ταύρου και της επιχείρησης, εφόσον αυτή είναι μεταγενέστερη της δημοσιεύσεως»… 

Τι παπατζήδικα κόλπα είναι αυτά; 
Τι μπλεγμένες διατυπώσεις, που μάλλον οδηγούν σε λάθος παρά εξυπηρετούν τους αιτούντες… 

Μας εκπλήσσουν, επίσης, οι όροι επιλογής του …διευθυντή, ο οποίος κατά τα λεγόμενα της προκήρυξης πρέπει να έχει μία «προσωπική αντίληψη … στο επιχειρησιακό πρόγραμμα της επιχείρησης». 
Αυτό προκαλεί γέλια, σκεφτόμενοι την περίπτωση που ακόμη και κόντρα στην ρουτινιάρικη και αντιαναπτυξιακή αντίληψη της διοίκησης του Δήμου ο συνεντευξιαζόμενος υποψήφιος διευθυντής θα ανέπτυσσε τα δικά του οράματα… 
Αλλά προσωπική αντίληψη ή και οράματα για ποιάν φοβερή και τρομερή Επιχείρηση; 
Ας σοβαρευτούμε. 

Εκείνο όμως που σπάει …μάτια είναι το γεγονός ότι «οι υποψήφιοι που πληρούν τα τυπικά προσόντα και έχουν προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, θα έχουν συνέντευξη με την επιτροπή επιλογής που έχει οριστεί για τον σκοπό αυτό»… 

Αλήθεια επικοινωνούμε με την πραγματικότητα ή με το μέγεθος της κατάστασης; 

Ούτε καν θα αποπειραθώ να αναλύσω περισσότερο τα σχετικά με την συνέντευξη, τα διαχρονικά κολπάκια με τις συνεντεύξεις ή να αστειευτώ με την πιθανότητα οι υποψήφιοι να είναι επαρκέστεροι στην κρίση από τους κρίνοντες (αλήθεια ποιοι αποτελούν την επιτροπή;)… 

Απλά θα ερωτήσω την Αντιπολίτευση: 
Έως τώρα σιωπήσατε σε μια σειρά ανούσιων και περίεργων προσλήψεων, παρότι είχατε την δύναμη να τις αποτρέψετε ή να τις ακυρώσετε. 
Θα κλείσετε μάτια και αυτιά και στην περίπτωση αυτή; 


................................................

Το πλήρες κείμενο της Προκήρυξης: http://www.dimosmoschatou-tavrou.gr/images/stories/test/prokiriksis_proslipsis_diefthinti_-1.pdf

57 σχόλια:

  1. Αυτό που με εκπλήσσει στην προκήρυξη είναι :
    "Επαγγελματική εμπειρία σε οποιοδήποτε αντικείμενο τουλάχιστον πέντε (5) ετών"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μοσχατουπολη δυνατά μόνο εσενα έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για μια ακομη φορα εκτος τοπου, αγαπητη μοσχατουπολις,
    για την αναγκαιοτητα υπαρξης της δημοτικης επιχειρισης αρα και συντονιστη αυτης που θα ειναι ο γενικος διευθυντης και οχι ο εκαστοτε προεδρος δημοτικος συμβολος.Πολιτικη ΑΠΟΦΑΣΗ που παρθηκε ομοφωνα για την υπαρξη της στην αρχη της θητειας το κ.ευθυμιου.Οσο ΑΦΟΡΑ την προκηρυξη εγειρει ερωτηματικα με τους ορους προσληψης και εχετε δικιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προκόπης Φαυλόπουλος9 Απριλίου 2013 - 7:53 μ.μ.

    Συνέντευξη : κάτι μου θυμίζει προκομένοι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aπαράδεκτα πράγματα κ. Στέφανε ... και στην καλύτερη περίπτωση ..όχι καλά
    is no good (ιζνογκούντ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στέφανε μην τα βάζεις με την τρόικα ούτε με τον Ρακιτζή. Όχι μόνο τρόικα αλλά και βούρδουλα χρειάζονται. Γιά κάθε νέο μη αναγκαίο διορσμό οι αμοιβές του δικοριζόμενου θα πρέπει να καταλογίζονται εις βάρος των διοικούντων. Ντροπή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΙΚΟΥ! ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ!! ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ!!ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙ;; ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΗΞΕΡΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα η αντιπολίτευση αγαπητέ μου υποστηρίζει τις παλιές φίλες.Τόσα χρόνια μαζί,πως γίνεται να σβηστούν ?
      Το σχόλιο σας κ. Κρεμμύδα ? Περί της γυναίκας του Καίσαρα μιλάω.

      Διαγραφή
  8. Διάβασα την προκήρυξη. Αληθινά σε πιάνει εκνευρισμός αφού η πιθανότητα για προμαγειρευμένη κατάσταση γίνεται φανερή. Δηλαδή για να μην τρελαθώ η χριστιανή χρειάζεται κάποια πιστοποίηση γνώσης υπολογιστή και προϋπηρεσία ότι να ΄ναι; Εξειδίκευση στο ασήμαντο και θολούρα στην προϋπηρεσία; Να ανακληθεί η πρόσληψη. Αυτό πρέπει να κάνει η δημοτική αρχή. Όσο για τους σύμβουλους της αντιπολίτευσης θα αντιγράψω το ερώτημα του άρθρου - 'Θα κλείσετε μάτια και αυτιά και στην περίπτωση αυτή; '

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Θα κλείσετε μάτια και αυτιά και στην περίπτωση αυτή"?
    Αγαπητέ Στέφανε μάλλον ρητορικό ειναι το ερώτημα σου για την στάση της αντιπολίτευσης.Γιατί επιμένεις αφού το έργο το έχεις ξαναδεί ολόιδιο? Σε θαυμάζω πάντως για την γαίδουρινή υπομονή σου.
    Αν σαν αντιπολίτευση αντι να κοντράρει όπως ακριβώς την συμφέρει, αυτή σεγοντάρει, τότε σκέψου όταν ο εκλεκτός σου γίνει Δήμαρχος τι έχει να γίνει.
    Πολύ φοβάμαι οτι θα την "μυριστείς" τη δουλειά κατόπιν εορτής.Οπως και συ και ολοι μας την πάθαμε με το Πασοκ.Τα βλέπαμε και κάναμε τουμπεκί ψιλοκομμένο.
    Τότε όμως... θα είναι αργά για δάκρυα Στέ(λα)φανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντως μου κανει εντύπωση αυτή η ομάδοποίηση στοχων π.χ Ευθυμιου Μπουτσης Καραβασελας Σαββας Σιωκας...Στο σημερινό κείμενο ποιος ειναι προεδρος της δημοτικης επιχ.ποιος εβγαλε την προκυρηξη .ποιος ειναι αντιπροεδρος ?Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ γλυκειά κοπέλα δε γνωρίζει?ΔΕΝ είναι αυτά τα νεα πρόσωπα που θα πρεπει να φέρουν κάτι φρέσκο κάτι νέο στην πολη μας.ΕΤΣΙ αγαπητές ,Σοφια και Μαρία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή παρατήρηση. Δεν μπορεί σε αυτή την παράταξη όλοι να είναι ανεύθυνοι. Κυρία Φωστιέρη; Κυρία Τσέλιου;

      Διαγραφή
  11. Επειδή ακούω και διαβάζω διάφορα σε σχέση με την στάση της αντιπολίτευσης και ιδιαίτερα για την στάση της δικής μας παράταξης ''ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ '' θα ήθελα μια δια παντός να ξεκαθαρίσω τη θέση μας.
    α)Πιστεύουμε ότι η πλήρωση της θέσης Διευθυντή της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου μας σε μια δεδομένη κατάσταση οικονομική για το Δήμο αλλά και για το αντικείμενο έργου της ίδιας της επιχείρησης δεν χρειάζεται. Φυσικά αναγνωρίζουμε το δικαίωμα της δημοτικής αρχής να κρίνει και να αποφασίζει για την αναγκαιότητα της κάλυψης μιας τέτοιας θέσης.Πιστεύουμε όμως ότι στον τελευταίο χρόνο θητείας μιας δημοτικής αρχής αν δεν συντρέχουν ουσιαστικοί λόγοι και μέσα σε ένα κλίμα συνεχών περικοπών πόρων από την αυτοδιοίκηση από το Κράτος πρέπει να σκέφτεσαι ακόμα και το παραμικρό έξοδο.

    β)αυτή η ίδια η προκήρυξη πάσχει παντοιοτρόπως γιατί ενώ αναφέρει τα τυπικά προσόντα που πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι για την θέση δεν αξιολογεί με μοριοδότηση τα πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει ο κάθε υποψήφιος βάζοντάς τους όλους στην ίδια κατάσταση και τελικά η θέση θα καλυφθεί με βάση τη συνέντευξη.Αλήθεια όμως δεν αναφέρεται πουθενά ποιοί θα είναι αυτοί και με ποιά προσόντα ακόμα και με ποιά κριτήρια που θα κρίνουν την επάρκεια ή μη του κάθε υποψήφιου για την θέση του Διευθυντή της επιχείρησης.Πιστεύουμε ότι πριν την αξιολόγηση αν αυτή προχωρήσει θα πρέπει να μπουν οι κανόνες για να γίνει αυτή για να μην ανοίξουν ''πληγές''και για να μην δοθεί η εντύπωση ότι προωθείται κάποιος αρεστός.
    Όσον αφορά τους συμπολίτες μας που μας κρίνουν για την κατά καιρούς στάση μας σε διάφορα θέματα να ξεκαθαρίσω ότι τους θέλουμε παρόντες στα Δημοτικά Συμβούλια για να ακούν από πρώτο χέρι και να σχηματίζουν ιδία αντίληψη για τις απόψεις και τη στάση όχι της μείζονος αντιπολίτευσης αλλά της τρίτης σε σειρά εκλογικής δύναμης δημοτικής παράταξης ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ της παράταξης όμως που δεν ασκεί αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση αλλά με συνεχείς και συχνές παρεμβάσεις για όλα τα θέματα που αφορούν το Δήμο θέτει τις προυποθέσεις κάποιες φορές πολύ αποτελεσματικά ασκώντας προγραμματική αντιπολίτευση -για να επιλύονται χρόνια προβλήματα- αλλά και πολλές φορές δυναμικά και καταγγελτικά όταν μιλάμε σε ώτα μη ακουόντων χωρίς να υπολογίζουμε φιλίες πολλών ετών αλλά με γνώμονα το συμφέρον της πόλης και μόνο αυτό.
    Σ'αυτήν την πόλη την μικρή ο καθένας και η καθεμιά έχει μια διαδρομή , γνωριζόμαστε όλοι πολύ καλά.Η προσφορά ή όχι του καθενός μας έχει καταγραφεί στην συνείδηση των πολιτών όπως επίσης η στάση που τηρεί ο καθένας από εμάς σε θέματα που άπτονται στην διαμόρφωση καλύτερων ή όχι συνθηκών στην ζωή των συμπολιτών μας αλλά και προοπτικών για καλύτερο μέλλον για τις νεώτερες γενιές.

    Κρεμμύδας Αριστείδης

    Επικεφαλής Δημοτικής Κίνησης

    ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ταμπακιέρα τίποτα.Συμπολιτευόμενη αντιπολίτευση το λέω εγώ.Πάντα πρωτοπόρος ο Αρης. Ο Αρης εδινε μάχη στα βουνά και ο σύγχρονός του Αρης μέσα στους 4 τοίχους της αίθουσας του Δημοτ. Συμβουλίου παλεύοντας με τα ώτα μη ακουόντων οπως λέει.Ο Αρης απο ψηλά σε βλέπει Αρη και σε χαίρεται.

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εκτος θεματος,τοπου και χρονου.Λες και την εγραψε ο Καραβασελας.Κ Κρεμμυδα και λιγη ουσια δεν βλαπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ...ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ....
    ΜΠΡΑΒΟ Κ. ΚΡΕΜΜΥΔΑ.
    ΤΟΥΣ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αριστερή Αγάπη....♥11 Απριλίου 2013 - 10:55 π.μ.

    Τελικά φαίνεται ότι την προκήρυξη για την όντως απαράδεκτη πρόσληψη την έβγαλε ο Αρης Κρεμμύδας. Αυτός διοικεί τον Δήμο Μοσχάτου. Βρε σα δεν ντρεπόσαστε υποκριτές και λαμόγια. Την όποια ευθύνη του επειδή δεν κάνει την σωστή αντιπολίτευση, που όντως είναι χλιαρή, την κάνετε ευθύνη. Δήμαρχος είναι ο Αντρέας Ευθυμίου και η ευθυνη είναι εξολοκλήρου δική του. Το ζήτημα είναι να αποσυρθει η πρόσληψη σαν άχρηστη, όπως λεει και η ανάρτηση, και όχι μόνο να γίνει μιά έντιμη επιλογή από την επιτροπή που λεει η προκήρυξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποιός φίλος του δήμαρχου θα γίνει διευθυντής και δεν έχει μεταπτυχιακό, δεν μιλάει αγγλικά, δεν έχει προυπηρεσία στη διοίκηση αλλά έχει ECDL ποιός; ποιός;
    ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά αυτός δεν είναι δήμαρχος αλλά φωτογράφος. Καλα ο πανμέγιστος πρόεδρος του Δ.Σ. που μιλάει για αξιοκρατία που είναι? Ο τεράστιος κ.Σιώκας ο νεολαίος της αξιοκρατίας γιατί τώρα είναι μούγκα στη στρούγκα? ΜΙΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εεεεε όχι! Αν υποψιαστώ ότι η προκήρυξη αυτή είναι φωτογραφική θα καταραστώ τον Αντρίκο να μη σώσει και ξαναβγεί δήμαρχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιατί δεν βάζουνε τον Ιζνογκούντ που τα κάνει όλα και συμφέρει;;Με τις πολύτιμες γνώσεις του θα αναβαθμίσει την επιχείρηση όπως αναβαθμίζει το δήμο εδώ και χρόνια και θα στείλει τα δύο κορίτσια μιά ώρα αρχήτερα στο σπίτι τους όπως θα στείλει και τον Μεγάλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όταν δε θέλεις να βολέψεις ημετέρους ειδικά για τη θέση διευθυντή, βάζεις εκτός των τυπικών προσόντων και άλλα που να δικαιολογούν την κατάληψη της θέσης. Για όσους επιθυμούν, μπορούν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο παρόμοια προκήρυξη στο δήμο Θέρμης για να το διαπιστώσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για να μάθεις να διοικείς τους άλλους θα πρέπει πρώτα να μάθεις να διοικείς τον εαυτό σου.
    Και ένα ωραίο τραγούδι αφιερωμένο!!!
    http://youtu.be/GgHnnH7yiVw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τελικά όσο παρακολουθώ το ΜΟΣΧΑΤΟ διαπιστώνω ότι όλοι είσαστε μια οικογένεια. Θεωρείτε ότι όλα τα προβλήματα λύνονται εάν υπάρχει διαφάνεια, που δεν υπάρχει, στην προκειμένη περίπτωση και όχι μόνο σε αυτήν στον Δήμο.
    Πιθανά μάθατε οι περισσότεροι από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ που οι περισσότεροι είσασταν με τον ένα "η τον άλλο τρόπο συνοδοιπόροι του, ότι στα Αυτοδιοικητικά μπορεί κάποιος ανεξάρτητα από την πολιτική του τοποθέτηση και την στάση ζωής του, από την συμμετοχή του στα κοινά , να παράξει έργο προς όφελος των δημοτών. Γελιέστε αγαπητοί συνδημότες. Όταν κάποιος όπως ο Κος Δήμαρχος έχει γαλουχηθεί τόσα χρόνια στο ΠΑΣΟΚ με το να εισπράτει τον μισθό του από την Υ.Π.Α. ως υπάλληλος και την αποζημείωση ταυτόχρονα από τον Δήμο ως Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου ¨η Αντιδήμαρχος νόμιμα φυσικά, αλλά ηθικά δεν νομίζω και δεν ήταν ο μόνος για να έίμαστε δίκαιοι, πώς έχετε την απαίτηση να αλλάξει τακτική στο θέμα που αναφέρεστε και να είναι αντικειμενικός. Αυτή ήταν τόσα χρόνια η πολιτική του ΠΑΣΟΚ να φτιάχνει αυτοδιοικητικά στελέχη πλήρως υποταγμένα στην πολιτική του, επιτρέποντας να παίρνουν δύο μισθούς για να είναι κομματικός στρατός σιωπηλός και υποταγμένος. Την ίδια πολιτική ακολούθησε και η Ν.Δ. τα επόμενα χρόνια γιατί ο δικομματισμός που μας έφερε μέχρι εδώ, δεν είχε ουσιαστικές διαφορές τα τελευταία χρόνια αντίθετα, ακολούθησε κοινές πρακτικές για να διατηρηθεί στην εξουσία. Διαμαρτύρεστε και σωστά γιατί σε περίοδο κρίσης δεν τηρείται η αξιοκρατία,'η γίνεται μία πρόσληψη που όντως δεν χρειάζεται, ενώ γνωρίζετε ότι αν πραγματικά θέλετε έναν Δήμο υπηρέτη των δημοτών και των ανθρώπων που πλήτοντε, αλλού θα πρέπει να εστιάσετε την κριτική σας. Το κύριο θεωρώ είναι πως ακόμη ο Κος Δήμαρχος υπηρετεί την πολιτική του ΠΑΣΟΚ στα κύρια θέματα ανεξάρτητα τι λέει στις γειτονιές για να ψαρεύει στα θολά νερά ψήφους για τις επόμενες Δημοτικές Εκλογές.
    Κάνετε κριτική στον Κο Άρη Κρεμύδα ότι δεν είναι σκληρός όσο πρέπει, αλλά ξεχνάτε ότι ο Αρης τουλάχιστον τόλμησε να διαχωρίσει την θέση του από το ΠΑΣΟΚ, φεύγοντας από την στρούγκα και πηδόντας από την άλλη πλευρά του ποταμού πριν το πρώτο μνημόνιο και πριν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει αξιωματική αντιπολίτευση. Το πρόβλημα του Κου Δημάρχου είναι πως θα ξαναβγεί Δήμαρχος στις επόμενες εκλογές, μιας και η στήριξη του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ δεν είναι αρκετή, λέτε να είναι ο εκλεκτός της τρικοματικής κυβέρνησης με τον μανδύα του ανεξάρτητου βέβαια, για να κρατηθούν και τα προσχήματα και να μην ξεφτυλιστεί πολιτικά. Η καθημερινή αγωνία του είναι ο Κρεμύδας και ο Σωπάκης τι θα κάνουν στις επόμενες εκλογές,γιαυτό όσο περνάει ο καιρός 14 μήνες έμειναν μέχρι τις εκλογές προσπαθεί να βολέψει κόσμο ξεχνόντας ότι το 60% της νέας γενιάς είναι άνεργοι και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε δεν λύνεται με τις γνωστες συνταγές αλλά θέλει μιά άλλη πολιτική με μια κυβέρνηση της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ και τον λαό στους δρόμους και όχι στον καναπέ να εκτονώνονται με σχόλια στο διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα με μία μόνο επισήμανση.
      Ο Κρεμμύδας έπαιρνε ή δεν έπαιρνε 2 μισθούς?
      Ο κρεμμύδας πότε πήδηξε απο το τραίνο, οταν έπαιρνε 2 μισθούς ή όταν του κόπηκε ο ένας?
      Ο κρεμμύδας δεν εχει ευθύνη για το μνημόνιο σαν πιστός υπηρέτης του ΠΑΣΌΚ για 20 τόσα χρόνια?

      Διαγραφή
    2. KAI πήδηξε μετά το πρώτο μνημόνιο τον ΙΟΎΝΙΟ του 2010.

      Διαγραφή
    3. Και τον Δεκέμβρη τον έβαζε ο ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ στο Δ.Σ. των λαϊκών αγορών. Βρε ουστ!

      Διαγραφή
  23. Κύριε δήμαρχε όταν ήσασταν εκπαιδευτικός αυτά λέγατε στους μαθητές σας "ότι για να διοριστείς δεν φθάνουν τα πτυχία όσα και να έχεις. Πρέπει να έχεις μπάρμπα(δήμαρχο) στη Κορώνη (Κοραή)"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πρωτοπαλίκαρο του ΑΝΤΩΝΆΚΗ θα είναι ο νέος δντής. Μάλιστα είναι και υψίφωνος.Οι ίδιοι αλληλοκαρφώνονται. Δεμένο χειροπόδαρα τον έχουν όπως καταλαβαίνετε..το γάτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πρώτη φορά βλέπω Κόμμα να στηρίζει πρόσωπο το πρόσωπο του δημάρχου και όχι την παράταξή του. Για την ΔΗΜΑΡ και τον κ. Ναυπλιώτη μιλάω. Λίγο πολύ στην πρόκληση του συλλόγου επιστημόνων δικαιολογεί και στηρίζει το Δήμαρχο και ρίχνει τα βάρη στην αντιπολίτευση. Μάλλον δεν στέκουν καλά εκεί στη ΔΗΜΑΡ. Η ψυχιατρική Τι μπορεί να πει για το θέμα. Μήπως θα πρέπει πάραυτα οι τοπικοί εκπρόσωποι της ΔΗΜΑΡ να εξεταστούν από ειδικούς παιδοψυχολόγους;Γιατί μάλλον περί παιδιών πρόκειται και όχι περί σοβαρών κυρίων...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην παρεξηγείτε κύριε τον Ναυπλιώτη.Ειναι πολυεπίπεδος και δεν τον καταλαβαίνετε.Εχει περάσει από ολα τα κόμματα, μέχρι που ητανε υποψήφιος και με την ΡΑΛΛΗ της Ν.Δ.
      Ειναι ο Μίκης του Μοσχάτου,και γιαυτό απαιτείται και λίγο σεβασμός στο ονομα του.

      Διαγραφή
    2. Ντροπή ρε Κάπτεν Κρις. Σαν πολύ δεν το χοντρένεις το πράγμα? Μακάρτι να είχε κι άλλους Ναυπλιώτες το Μοσχάτο.

      Διαγραφή
  26. Ρε Ναυπλιώτη μεγάλε πολιτικέ και στοχαστή δεν ντρέπεσαι λίγο; Τι μπούρδες είναι αυτές που μας τζαμπουνάς. Από την μια τον ξευτιλίζεις με διάφορες μορφές ΓΑΤΟΥ και από την άλλη τον στηρίζεις; Αν το αποφασίσουν Κρεμμύδας και Σωπάκης θα σας πάρουν και τα σώβρακα.Τότε να δούμε που θα κρυφτείς πολιτικέ της πλάκας και του χαβαλέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγα τούς είπες. πιο χοντρά πες τους τα.

      Διαγραφή
  28. Nαυπλιώτη σοβαρέψου.Προτιμάς να απαντάς στα "ανώνυμα σκουλήκια"αλλά στο σύλλογο Επιστημόνων που σου έκανε την τιμή δεν απαντάς και κάνεις την πάπια.Να βρίζει μπορεί ο καθένας , άποψη έχεις ? Εισαι γάτος τελικά ή πάπια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τα αφήσαμε ελεύθερα τα σχόλια νομίζοντας ότι επιτέλους ανδρωθήκαμε. Τώρα γυρίζουμε και βλέπουμε βρισιές. Τι θα γίνει τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κύριοι ας γυρίσουμε στο θέμα μας και το θέμα μας δεν είναι ο κ.Ναυπλιωτης αλλά η φάλτσα ορχήστρα της Κοραή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασιτοκτόνος13 Απριλίου 2013 - 9:11 π.μ.

      Πολύ σωστά. Ο Ναυπλιώτης ειναι μία γραφική παρονυχίδα του θέματος. Το θέμα ειναι οτι η Δημοτική Αρχή δεν τα πάει καλά με τους επιστήμονες και προτιμάει κατώτερα στελέχη που να ειναι πειθήνια όργανα με αντάλλαγμα τον παρασιτικό τους βιοπορισμό που μόνο αυτόν μπορούν να κάνουν ελλείψει αλλων ουσιωδών προσόντων.Δείτε τον μακρύ κατάλογο των δημοτικων συμβούλων και των "στελεχών" συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης και θα δείτε οτι οι πιό πολλοί ειναι κατώτερης μόρφωσης,κρατικοδίαιτοι, άκαπνοι επαγγελματικά, διπλοθεσίτες, βολεμένοι και χωρις φλόγα και πάθος.Μερικοί δε απο αυτούς ειναι κατ΄επάγγελμα "δημοτικοί άρχοντες" εκλεγόμενοι επ΄άπειρον με αμοιβαία συνεισφορά ψήφων συνασπιζόμενοι κατα την περίοδο των Δημοτικών Εκλογών τρείς- τρείς αφού υπάρχει τριπλοσταυρία.
      Τι καλλύτερο λοιπόν περιμένετε από δαύτους?
      Γιαυτό και γώ και εν γνώσει του τι λέω προτιμώ τον Ναυπλιώτη.Ειναι πολύ καλλύτερος.

      Διαγραφή
  31. ΚΥΡΙΕ ΜΠΙΖΑΝΗ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ.ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΡΕΜΙΔΟΜΟΣΧΑΤΟΠΟΥΛΕΟΙ ΧΩΡΟ ΣΤΟΝ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ. ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΑΝΙΑΣ ΜΟΥΓΚΑ ΠΛΗΡΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΒΛΕΠΕ ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥΓΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ ΕΧΕΤΕ Κ ΜΠΙΖΑΝΗ ΠΛΗΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???????ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΙΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!!ΤΟΥΜΠΕΚΙ..................ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΝΑΙ Κ ΖΩΤΑΛΗ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Βιβλιοδετης ?
      Τα καμώματα του Σαββα και καραβασελα αποξω?
      Κι αν εισαι και παπας με την αραδα σου θα πας.
      Κολομελέτα και ερχεται.

      Διαγραφή
  32. Κάνουμε μία σύντομη παρέμβαση γιατί θέλουμε να τονίσουμε 2 πράγματα τα οποία θεωρούμε σημαντικά.

    1. Η θέση μας δεν σταματάει στις μεθοδεύσεις που διαφαίνονται από την Προκήρυξη για την πρόσληψη διευθυντή της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου.
    Στο παρόν ζήτημα ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΣΤΟ ΝΑ ΔΑΠΑΝΗΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ (1) ΕΥΡΩ για Διευθυντή μιάς επιχείρησης που δεν συντρέχουν οι απαραίτητοι λόγοι πρόσληψης του αφού δεν υπάρχει ούτε το πλαίσιο αλλά ούτε και η γενικότερη αναπτυξιακή πολιτική από πλευράς αυτής της δημοτικής αρχής.

    2. Όλο και περισσότερο πλησιάζουμε στην απόφαση για την αποδοχή σχολίων μόνον από επώνυμους αναγνώστες και από έγκυρους Google λογαριασμούς.
    ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥΠΟΛΙΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ Ή ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΟΥ.
    Αφήσαμε κάποια υβριστικά σχόλια μόνο και μόνο για να ενθαρρύνουν τις σκέψεις μας για οριστικό αποκλεισμό των ανωνύμων υβριστών και ελεεινών που ενώ κατηγορούν άλλους για συγκάλυψη, οι ίδιοι δεν τολμούν να μιλήσουν γι αυτά που κάποιοι άλλοι υποτίθεται ότι δεν μιλούν.
    ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ EXTRA ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΙΔΙΑ! (χαχα)
    Πάντως όποια και να είναι η απόφασή μας για τα Σχόλια, στο μεταξύ θα απαγορευτούν οι ύβρεις και οι επιθέσεις κατά επωνύμων από άγνωστους ανώνυμους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΑΛΛΑ Η ΧΑΡΑ ΔΕ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ ΕΔΩ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΤΑΚΗ ΖΩΡΙΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ Ε΄΄΄΄ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΨΗΧΗ¨¨¨¨¨¨.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΠΏΝΥΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ ΠΑΝΤΑ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  34. Αγαπητέ Στεφανε
    Ασε της βρισιές ελεύθερες, Που μπορούν να δράσουν σαν πρόγραμμα απεντόμωσης /μυοκτονίας..
    Όπως αφήνεις εσκεμμένα τα ανυπόστατα σχόλια από τους ανωνύμους με υβριδικά υποκοριστικά ονόματα τραγικών ψυχοχαράδρων που οργανώνονται σε μηχανισμούς μαζικής παραγωγής υποταχτικών ηλιθίων άπληστα ποια απομεινάρια ... Τρομαγμένοι και χειραγωγημένοι από την γνωστή υπόγα και τα παρακλάδια αυτής υποστηριζόμενοι και από Blocks πληρωμένων ποια γραμματίων της πάλαι ποτέ κοματοκρατίας και λαμογιάς!!! Θα αντικαθίσταται από αξιολόγηση και αντικειμενικότητα.
    Ελπίζω!!!
    Το τέλος των βυσμάτων είναι κοντά, ..
    ΞΕΦΤΙΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ. ΝΑΥΠΛΙΩΤΗ
      Για την ταμπακιέρα τίποτα.Ασχολείσαι με τις βρισιές επειδή ετσι μάλλον σε βολεύει και παρατάς την ουσία. Ο σύλλογος Επιστημόνων σε καλεί να πάρεις θέση και εσύ ρίχνεις την μπάλα στην εξέδρα.Σταμάτα τις απεντομώσεις και τις μυοκτονίες και πάρε θέση στα γεγονότα.Μην ξεχνάς οτι εισαι εκπρόσωπος μεγάλου κόματος. Αν το αποφύγεις για μία ακόμη φορά μην ψάχνεις για υπόγες.Η υπόγα και το βύσμα θα είσαι εσύ.

      Διαγραφή
    2. ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ !!!!!!!!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  35. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτος ο ναυπλιωτης μονο να χυδαιολογει ξερει;
      Ας ασχοληθει επιτελους με κανενα αλλο εντυπο να ξεχαρμανιασει.

      Διαγραφή
  36. ΑΦΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ....ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ 'Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ....ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΘΕΙ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ?????




    /

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βρε παιδια η αντιπολιτευση ειτε πει ειτε δεν πει,θα γινει οτι θελει η πλειοψηφεια....ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ....ΟΤΑΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΑΤΕ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΤΕΩΣ ΠΑΣΟΚΟΙ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΥΣ
    ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΖΩΝΤΟΥΣΑΝ....ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Eρώτηση προς ολόκληρη την αντιπολίτευση. Γιατί κύριε Σωπάκη σιωπάτε σε θέματα αξιοκρατίας και φωτογραφικών προκηρύξεων, γιατί κύριε Σπανάκη είσαστε εξαφανισμένος και δεν ασχολείστε με θέματα αξιοκρατίας και αξιοπιστίας στο Δήμο μας, γιατί κύριε Κρεμμύδα είσαστε όλο λόγια και δεν στέλνετε τέτοιες διαβλητές προκηρύξεις στο κ.Ρακιντζή, κύριε Κυριαζίδη γιατί ο κάθε νέος να μην λαμβάνει ισότιμα σε πρικήρυξη πρόσληψης στο Δήμο μας. Κύριοι συνεταιράκια και πατερίτσες του κ.Ευθυμίου είσαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οι Γερμανοτσολιάδες πάντα είχαν και έχουν τον πρώτο λόγο στα αξιώματα μη χέσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια