Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2012

Isolation

Τις τελευταίες ώρες δε γουστάρω τίποτα.
Είμαι σε κατάσταση συνειδητής isolation και κάποιες μικρο-κινήσεις στο ΜοσχατουΠολις και στη σελίδα του facebook είναι για να ξορκίζω το φάντασμα του φαροφύλακα που έχω εντός μου…
Όμως εδώ που στέκομαι και είμαι όπως είμαι, θα ήθελα να γράψω δυό κουβέντες για τα παιδιά στο ΕΠΑΜ και για τον …Πέτρο Τατσόπουλο…
Έτσι μου ήρθαν…. ξαφνικά!..
Γιατί άμα είσαι χωμένος στον …φάρο (ειδικά βροχερές χριστουγεννιάτικες μέρες) πάντα την απέναντι στεριά προσπαθείς να δεις στον ορίζοντα... που αχνοφαίνεται – δεν καλοφαίνεται.
Και ανακαλύπτω ότι μου λείπουν οι επαμίτικες Τετάρτες…
και διαπιστώνω τι ωραία που συζητάμε εκεί επί παντός επιστητού…
και πόσο καλά παιδιά και ενδιαφέροντες τύποι (τελικά) είναι όλοι τους.
Το λέω σάμπως ναυτικός που δηλώνει την κατηγορηματική του γνώση για κάτι, …αυτός που όλης της γης τα λιμάνια γύρισε…
Δε βλέπω ακτή (δηλαδή ούτε που θέλω να την αντικρύσω) και ξεφυλλίζω το Unfollow λες σε χωλ παθολόγου.
Διαβάζω κάτι φοβερές εξυπνάδες για το φουκαρά τον Πέτρο (ξέρετε για το φοβερό και τρομερό «έχω πηδήξει την μισή Αθήνα») γραμμένα από τον Αυγουστίνο Ζενάκο.
Κατατροπώνοντας όλους τους άλλους που έγραψαν για τον Τατσόπουλο αποφαίνεται ότι ο συγγραφέας – πολιτικός είπε ότι είπε ένεκα ανδρικής εξουσιαστικής αντίληψης και ότι μια Αριστερά που αποδέχεται κάτι τέτοιο (δηλαδή άντρα και γαμιά τον βουλευτή της) «δεν αξίζει τίποτα»!
Έλα ρε μεγάλε...
Τι λε ρε!!!!
Εγώ απλά στη μοναξιά μου ρωτάω:
Όλοι αυτοί οι ψυχολόγοι, πολιτικοί και δημοσιογράφοι έχουν σκεφτεί κάτι που είναι τόσο απλό και συνηθισμένο στο Κλεινόν Άστυ... και που έχει να κάνει με την ανωριμότητα και την ανοησία του συγγραφέα των «Πικάντικων Ιστοριών» ή καλύτερα του «Ο ουρανός στο κεφάλι μας»;

Μόλις εμφανίστηκε το ποστάλι της γραμμής…
Έχω κανά 10λεπτο για να αποφασίσω αν θα μείνω στο φάρο ή θα την κάνω για το «Σούρτα – Φέρτα», το καφέ της Στέλλας…

1 σχόλιο:

  1. Ακόμα κι όταν βαριέσαι είσαι ενδιαφέρον τύπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια