Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ρε, άσε κάτω τη Διακήρυξή μου...

3 Σεπτεμβρίου και φέτος...
Ούτε που πήγε το μυαλό μου στα γενέθλια.
Για να το διατυπώσω καλύτερα, τα θυμήθηκα τα 38χρονα του ΠΑΣΟΚ, αλλά τι να γιορτάσεις πια;
Tην Συνέχεια; 
(στήνοντας το κορμί σου στο Μουσείο Μπενάκη για να χαρείς την «ενότητα» και να ευχηθείς να τα εκατοστίσει;)
Tο Τέλος; 
(ρουφώντας κανένα σκέτο καφεδάκι της παρηγοριάς στο παρακείμενο «Τρίτο», σε συνδυασμό με παξιμαδάκι και μαϊμού κονιάκ;)

Σήμερα που κατάκατσε ο θόρυβος από τα όσα είπε "ο κακός κληρονόμος" στην Πειραιώς και ο κατηγορούμενος ως κλεπταποδόχος αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ στην Κοκκινιά, λέω να γράψω δυό - τρία λόγια για το γεγονός.
Κι επειδή έχω βαρεθεί τα τετριμμένα – ξέρετε, τις βαθυστόχαστες πολιτικές αναλύσεις και συγκρίσεις ανάμεσα στο τότε και στο σήμερα ή τα συγκινησιακά, με θύμησες από το τετράπτυχο «Εθνική Ανεξαρτησία, Λαϊκή Κυριαρχία, Κοινωνική Απελευθέρωση και Δημοκρατικές Διαδικασίες», απλά θα γράψω για δύο «παρεμβάσεις» που έγιναν… στα πλαίσια της φετινής χαρμολύπης του ΠΑΣΟΚ.

Πρόκειται για δύο κείμενα, που γράφτηκαν από τον Νίκο Μπίστη και τον Γιώργο Παναγιωτακόπουλο, τα οποία περισσότερο μοιάζουν με οδύνες και ξόρκια, παρά με έλλογα πολιτικά κείμενα ή δοξολογίες.
Μπίστης και Παναγιωτακόπουλος διατυπώνουν επί της ουσίας τον φόβο τους (ή τον φόβο αυτών που υπηρετούν και στηρίζουν) για το που πολιτικά θα καταλήξει η Πελατεία, δηλαδή τα πρώην μέλη και οι τέως παραδοσιακοί ψηφοφόροι του Κινήματος.
Και για να είμαι κυριολεκτικός και ακριβής, η φασαρία γίνεται μήπως και πέσουν στα νύχια του ΣΥΡΙΖΑ!
Μήπως η ψήφος που έδωσαν στην Αριστερά γίνει μια σχέση μόνιμη και σταθερή!

Να λοιπόν τι γράφει ο Νίκος Μπίστης:
«Η απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ να οργανώσει στις 3 Σεπτεμβρίου εκδήλωση με ομιλητές πρώην στελέχη του ΠΑΣΟΚ είναι η πιο απτή απόδειξη της απροκάλυπτης προσπάθειας του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης να γίνει ΠΑΣΟΚ στην θέση του ΠΑΣΟΚ. Νομίζει  ότι επειδή η κυρία Σακοράφα και οι κύριοι Κουρουπλής, Μητρόπουλος, Πάντζας και άλλοι πολλοί από το πιο βαθύ ΠΑΣΟΚ βρίσκονται σήμερα στις γραμμές του, απέκτησε το δικαίωμα να τσαλαβουτάει χωρίς κανένα ενδοιασμό στην ιστορία ενός κόμματος που συνεχίζει την πορεία του και στις 3 Σεπτεμβρίου τιμά την ίδρυση του και είθισται να αποτιμά την διαδρομή του»!!!...

Αναρωτιέμαι τι θα έλεγε ο πρώην αριστερός, πρώην σοσιαλιστής και νυν φιλελεύθερος ΔΗΜΑΡίτης αν οι απελπισμένοι Πασόκοι είχαν στρέψει τις ελπίδες τους προς το κόμμα που σήμερα υπηρετεί.
Και πραγματικά θαυμάζω τον αλτρουϊσμό του υπερ των ιερών και των οσίων του γειτονικού κόμματος.
Αυτό κι αν δεν είναι για τα ελληνικά δεδομένα το απόλυτο πολιτικό fair-play
Εδώ ταιριάζει το «Αν ήταν η ζήλια ψώρα…»…

Να τι γράφει και ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος:
(εδώ θα απολαύσετε σε πλήρη ανάπτυξη την έννοια του «αριστερου» αμορτισέρ που του έχουν αποδώσει)
«Η πρόκληση του ΣΥΡΙΖΑ σε συνεργασία με όσους κρύβονται πίσω από το όνομα «Νέος Αγωνιστής», για τη διοργάνωση εκδήλωσης την 3η του Σεπτέμβρη, με συνθήματα που διαχρονικά χαρακτήριζαν το ΠΑΣΟΚ με αναγκάζει να δηλώσω τα εξής:
Η ιστορία του ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί ούτε να παραχαραχθεί, ούτε να διαστρεβλωθεί από κανέναν. Πολύ περισσότερο από κάποια κρατικοδίαιτα πρώην στελέχη του ΠΑΣΟΚ που ανακάλυψαν σήμερα την αριστερή του φυσιογνωμία όταν για δεκαετίες φρόντισαν να απομυζήσουν οτιδήποτε μπορούσαν από αυτό. Όταν οι στρόφιγγες των προσωπικών παροχών έκλεισαν, στράφηκαν αλλού προσδοκώντας να πάρουν από εκεί τα προνόμια που έχασαν ………. Αυτοί σήμερα έχουν το θράσος να εμφανίζονται τιμητές του ΠΑΣΟΚ,  γνήσια τέκνα της Αλλαγής, πιστοί στις αρχές ενός κινήματος που το ευτέλισαν και με τη δική τους συμπεριφορά. Οι απόβλητοι της πολιτικής ιστορίας, προκαλούν αναζητώντας ρόλους!
Δεν θα τους περάσει. Σε ότι αφορά την προκλητική στάση του ΣΥΡΙΖΑ, αντί να  αναζητά στην ιστορία του ΠΑΣΟΚ οράματα, ιδεολογίες και πολιτικές ας αναρωτηθεί τι σχέση μπορεί να έχει με την 3η του Σεπτέμβρη…....... Η 3η του Σεπτέμβρη είναι μέρα που ανήκει στα στελέχη του, στους αγωνιστές της Δημοκρατικής Παράταξης, στον ίδιο το λαό».

Θα προσπαθήσω να μην αντείπω και να δεχθώ τα περί πρώην κρατικοδίαιτων στελεχών, ή των πονηρών αριστερών τυμβωρύχων που δεν δικαιούνται να οικειοποιούνται την ημέρα της επετείου και κυρίως να κλέβουν τα ψηφαλάκια του ΠΑΣΟΚ (γιατί αυτά είναι που καίνε τον σε εντεταλμένη υπηρεσία ευρισκόμενο Παναγιωτακόπουλο, κι ας μην το αναφέρει)…
Όμως τι σχέση έχουν με την ουσία της Διακήρυξης της 3ης Σεπτέμβρη ο Βενιζέλος, ο Σημίτης, και όλος ο συρφετός που οδήγησε την χώρα στην πτώχευση και την απώλεια κάθε ψήγματος εθνικής ανεξαρτησίας, την κοινωνία στην οικονομική εξαθλίωση και το ΠΑΣΟΚ στο ρόλο του κεντροδεξιού υπηρέτη του νεοφιλελευθερισμού;

Προσωπικά συμφωνώ με αυτό που είπε ο Αλέξης Τσίπρας στην χθεσινή εκδήλωση της οργάνωσης «Νέος Αγωνιστής» στην Νίκαια:
«Η διακήρυξη των αρχών της 3ης του Σεπτέμβρη, όπως και κάθε πολιτική διακήρυξη που ενέπνευσε λαϊκούς αγώνες και σφράγισε την ιστορία του τόπου, δεν έχει κληρονόμους και δικαιούχους. Δεν μπορεί να είναι ιδιοκτησία από κληρονομιά οποιουδήποτε. Είναι κτήμα του ελληνικού λαού που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά της»

Αλλά πολλά έγραψα.
Σημασία έχουν οι πράξεις!
Τούτη την στιγμή που το φονικό τσουνάμι των μέτρων που επιβάλει η Τρόϊκα (ΕΕ, ΔΝΤ, Γερμανία, διεθνείς τοκογλύφοι και δεν συμμαζεύεται) σαρώνει την χώρα και τον λαό της, Μπίστηδες, Παναγιωτακόπουλοι, Τσίπρες και εγκλωβισμένοι φίλου και παλιοί μου σύντροφοι που έσπευσαν στην γιορτή του νεοΠΑΣόΚ, όλοι αυτοί, οφείλουν να αποδείξουν αν πράγματι η Διακηρυξη της 3ης Σεπτέμβρη αξίζει πέντε δράμια πράμα ή απλώς είναι μια πρόφαση.
Ζητούνται έμπρακτοι μαχητές…

20 σχόλια:

  1. Για την ιστορία ο Σημίτης είναι ιδρυτικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ.Στις 03-09-74.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Αγαπητέ Στεφανε πρέπει να έχουμε ιδέες και όχι διηγήματα για να πάμε ένα βήμα εμπρός ,όλους αυτούς κάποιος τους εψήφιζε …. Γκε Γκε ή Νούκου Γκε Γκε .Για κάντο λιανά μάχη πώς για πού για ποιους ακριβός??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Ναυπλιώτη αλήθεια δεν ξέρεις ενάντια σε ποιούς και γιατί πρέπει να παλέψουμε? Κατ' εσέ εγώ πρέπει να στιφτώ σα λεμόνι και ο άλλος να γυρνάει με 'πόρσε' τζιπ και με εξαγωγές χρημάτων στο εξωτερικό. Έτσι το σκέφτεσαι το πρόβλημα που προσπαθεί να λύσει το κόμμα που ανήκεις?

      Διαγραφή
    2. Η επανάληψις επανεφερε εις τον σωστον δρομων τον κακον ελληνικον κορόιδοναουγκα αουγκα γκα γκα γκα

      Διαγραφή
    3. Ναφπλιοτη εκτος απο το Νουκου που δεν καταλαβα στα αλλα ισουνα σαφαιστατος

      Διαγραφή
    4. είναι αρβανίτικο Πώς λέμε: γκέγκε;(κατάλαβες;) νουκου γκέγκε (δεν κατάλαβα)

      Διαγραφή
  3. Μπράβο στο γραφικό Γιώργο ή πολιτικό αμορτισέρ ή όπως θέλεις πες τον. Στον καθρέπτη των λεγομένων του, σίγουρα διέκρινες και τον εαυτόν σου την (φάτσα) σου, μεταξύ των πολλών άλλων κρατικοδίαιτων, αγαπητέ της Μοσχατούπολις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μερικοί δεν έχουν βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια κόλπα. τι πάει να πει κρατικοδίαιτος? ο ιδιώτης επιχειρηματίας που διαπλέκεται και ζει από συμβάσεις και έργα του δημόσιου? κάποτε κάποιοι να σταματήσουνε την πλάκα. σημασία για την κατάντια της χώρας έχουν οι κυβερνητικοί επίορκοι πρωθυπουργοί, υπουργοι και βουλευτές του Πασοκ και οι ιδεολογικοί επίορκοι αρχηγοί και στελέχη του Πασοκ.
    Η διακήρυξη της 3 Σεπτέμβρη έχει νόημα κατά πόσον υλοποιηθηκε. Αυτό μετράει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βαρθολομαίος Πάνδης5 Σεπτεμβρίου 2012 - 9:17 π.μ.

    Δεν διαφωνώ με την δήλωση Τσίπρα ότι η διακήρυξη της 3/9/74 δεν έχει ιδιοκτήτες. Το ΠΑΣΟΚ προ πολλού την εγκατέλειψε και την πέταξε στα σκουπίδια. Άρα τι διαμαρτύρεται τώρα. Όμως ο Τσίπρας θα μπορούσε να αποφύγει το σόου στη Νίκαια, αφού θα υπάρξουν τόσες ευκαιρίες στο μέλλον. Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι να ξεκινήσει στους δρομους, στις πλατείες, στους χώρους δουλειάς και όπου αλλού ο αγώνας κόντρα στο μνημόνιο και στα αντιλαϊκά μέτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η πλάκα είναι ότι στην τελετή που διοργάνωσε ο Μπενυ σαν καινοτομία μας παρουσίασε τον Ήλιο με σκιές. Ο χοντρός έχει αυτογνωσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τη ντουντούκα στο χέρι5 Σεπτεμβρίου 2012 - 9:51 π.μ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
    Τα γράφει ο Στέφανος Τζουμάκας, στο Κουτί της Πανδώρας (http://www.koutipandoras.gr/?p=24748)
    Είναι χαστούκι στους Παναγιωτακόπουλους και επαναφορά στην τάξη για τον Αλέξη Τσίπρα.

    «Ορισμένοι εμφανίστηκαν ως θεματοφύλακες, κατηγορώντας άλλους ότι απεμπόλησαν αυτές τις αρχές και τις αντιποιούνται. Άλλοι αντέδρασαν στην ενέργεια αυτή συναισθηματικά. Εξέφρασαν ορισμένοι και πάλι μια οπαδική αντίληψη, κομματικού ψευτό- πατριωτισμού.
    Μιλώντας για βεβήλωση, εμφανίζονται ως θεματοφύλακες, κληρονόμοι και ιδιοκτήτες του προοδευτικού κινήματος. «Δικές μας είναι οι αρχές της 3ης του Σεπτέμβρη», λένε και κανενός άλλου. «Δικές μας οι ιδέες της, έχουμε τη σφραγίδα».
    Με μια έντονη πολεμική εμφανίστηκαν και ορισμένα γνωστά αλλοτριωμένα στελέχη, που είναι γνωστό ότι λειτουργούν ως απολογητές των νεοφιλελεύθερων και μονεταριστικών πολιτικών. Ορισμένοι δεξιόφρονες να εμφανίζονται ως θεματοφύλακες προοδευτικών αρχών. Η έσχατη παρακμή των φερόμενων ως ΠΑΣΟΚ.
    Είναι γνωστό ότι οι ηττημένες πολιτικές δυνάμεις γαντζώνονται από ιδιοκτησιακές λογικές. Το είχε κάνει και το ΚΚΕ για παράδειγμα, όταν απέτυχε να εγκολπώσει δημιουργικά και να μετεξελίξει τις εαμικές δυνάμεις».

    …………

    «Το ίδιο πράττουν και οι νεοφιλελεύθερες δεξιές δυνάμεις που δρουν εις βάρος του ΠΑΣΟΚ στο εσωτερικό του, καπηλευόμενες την ιστορία του. Θέλουν να φέρουν στα μνημονιακά και αντιλαϊκά δεδομένα τους, το ριζοσπαστισμό των σοσιαλιστικών αρχών της 3ης του Σεπτέμβρη. Να τη μεταλλάξουν σε δεξιά σοσιαλδημοκρατία, να αναγάγουν σε ιδεολογία τον εκσυγχρονισμό και την μεταρρύθμιση. Πολλά χρόνια προσπαθούν να επιτύχουν αυτή την ενσωμάτωση στο καπιταλιστικό σύστημα. Οι επίδοξοι «ιδιοκτήτες» των ιδεών της 3ης του Σεπτέμβρη, βρίσκονται στην πραγματικότητα στην αντίπερα όχθη των αρχών και των ιδεών της».

    …………

    «Λοιπόν, με τη σοσιαλδημοκρατία δεν έχουμε πραγματικά τίποτε άλλο παρά σύνορα».

    «Από την άλλη, ο ΣΥΡΙΖΑ και σε σχέση με τη δική του συνοχή και τις επιδιώξεις του, εμφανίζεται να αγνοεί ότι δεν είναι δυνατή η διεκδίκηση της ιστορικής παρακαταθήκης ενός κινήματος. Πολύ δε περισσότερο, δεν είναι δυνατή έξω από αγώνες και επιτυχείς πολιτικές στοχεύσεις. Με τακτικισμούς και με επιδιώξεις «στελεχο-ομάδων» οδηγούν σε πόλωση το προοδευτικό κόσμο, σε μια περίοδο που πρέπει η κύρια κατεύθυνση να είναι η δημοκρατική συνεργασία στη δράση, η αντιμνημονιακή και η αντιφασιστική ενότητα των προοδευτικών δυνάμεων. Η περίοδος είναι εξαιρετικά κρίσιμη και χρειάζεται -πέρα από τις κομματικές συσπειρώσεις- όλος ο προοδευτικός κόσμος να συνταχθεί με τα πραγματικά προβλήματα της χώρας και της κοινωνίας».
    …………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντουντουκα
    Ο μονιμως ζοχαδας Τζουμακας , δε δικαιουται δια να ομιλει .Αυτος εννοει < προοδευτικο > μονο τον εαυτουλη του Προκλητικος ο παντα yes man του ΠΑΣΟΚ
    ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
    ΜΗ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ δια χειρος του βλαχου Τζουμακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΚΩΤΟΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΚΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΗΔΗ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ.
    ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ, ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΕΙΣΤΕ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ.
    T.K.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΝΩΝΥΜΕ
    ΕΙΜΑΙ ΠΑΣΟΚ ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ
    ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΩ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εάν κάποιοι θέλουν να προστατέψουν τις ιδρυτικές αρχές του ΠΑΣΟΚ ή αν κάποιοι άλλοι θέλουν ιδιοκτησιακά να την κατοχωρώσουν, τότε τουλάχιστον να φέρονται πολιτικά όπως η Διακήρυξη επιτάσσει. Διαφορετικά ας το βουλώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η 3η Σεπτεμβρίου δεν είναι μια ημερομηνία που επιλέχθηκε επειδή "εκείνη την ημέρα βόλευε" όλα τα ιδρυτικά μέλη του ΠΑΣΟΚ. Πρόκειται για μια εύθεια "μαρκετινγκίστικη" αναφορά στην εξέγερση του 1843 με πρωτοστάτη το Στρατηγό Μακρυγιάννη, για το μείζον θέμα της θέσπισης Συντάγματος. Τότε ο λαός εξεγέρθηκε αληθινά και τελικά πέτυχε το στόχο του. Εξίσου "μαρκετινγκίστικη" (και συνεπώς νεοφιλελευθερίζουσα), είναι όμως και η επιλογή της 3ης Σεπτεμβρίου εκ μέρους της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ. Θα έλεγα μάλιστα ότι η περίπτωση ΣΥΡΙΖΑ είναι και θλιβερότερη, δεδομένου ότι θα περίμενε κανείς από ένα κόμμα που παρουσιάζεται ως φορέας του "νέου", να έχει αντιληφθεί ότι ο λαός είναι μπουχτισμένος από κενά, ανόητα και αντιαισθητικά επικοινωνιακά πυροτεχνήματα.

    Το ΠΑΣΟΚ δε μπορεί πλέον να εκφράσει το λεγόμενο "προνομιακό του ακροατήριο", αλλά θα έλεγα και κανένα ακροατήριο. Είναι προφανές ότι το "όλον" ΠΑΣΟΚ ζει στον κόσμο του. Νομίζω ότι είναι λάθος του ΣΥΡΙΖΑ να προσπαθεί να αντικαταστήσει το ΠΑΣΟΚ του '81, γιατί αφενός ο λαός δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά, αφετέρου επειδή συνειδητά ή ασυνείδητα όλοι αντιλαμβάνονται ότι οι "συγγενείς ασθένειες" εκείνου του ΠΑΣΟΚ ήταν ο κυριότερος παράγοντας της σημερινής κατάντιας. Πείτε μας κάτι φρέσκο και ειλικρινές... όχι ξαναζεσταμένες σούπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σήμερα και λίγο πριν κλείσουμε το παρόν θέμα, νοιώθουμε την ανάγκη να ακολουθήσουμε την παλιά μας συνήθεια, δηλαδή να δώσουμε απάντησεις σε όλους τους καλούς σχολιαστές μας.

    @ Ανώνυμος 4 Σεπτεμβρίου 2012 6:16 μ.μ.
    Δεν καταλαβαίνουμε την αναφορά στο Σημίτη, αλλά θα πούμε ότι και ο Άκης περίπου την ίδια ημερομηνία προσχώρησε στο ΠΑΣΟΚ. Το «στερνά καλά» και για τους δύο, αλλά και για όλους, είναι αυτό που μετράει.

    @ Dimitrios Nafpliotis 4 Σεπτεμβρίου 2012 7:34 μ.μ.
    Τι δουλειά έχει η διαμάχη περί την διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ με το γεγονός ότι κάποιος ψήφισε «κάποιους»; Όσο για την μάχη που πρέπει να δοθεί υπέρ της σωτηρίας των οικογενειών μας από τις συνέπειες του Μνημόνιου φαίνεται ότι εσύ μάλλον ταξιδεύεις επί 5ετία με ποντοπόρο που δεν πιάνει λιμάνι.

    @ Ανώνυμος 5 Σεπτεμβρίου 2012 10:55 π.μ.
    Αυτό με τις Porsche το στυμμένο λεμόνι μας άρεσε και μας βρίσκει σύμφωνο.

    @ Γ.Π5 Σεπτεμβρίου 2012 11:31 π.μ.
    Ακατάληπτο σχόλιο…

    @ Ανώνυμος 5 Σεπτεμβρίου 2012 11:45 π.μ.
    Όντως, όλοι είμαστε «σαφαίστατοι»… όσο και αν το ρίχνουμε στην «τρελή»…

    @ Dimitrios Nafpliotis 5 Σεπτεμβρίου 2012 7:32 μ.μ.


    @ Ανώνυμος 4 Σεπτεμβρίου 2012 8:17 μ.μ.
    Κατ' αρχάς θα ρωτήσουμε: δεν βαρέθηκες να τσαμπουνάς την ίδια βλακεία περί "κρατικοδίαιτων", που σε εκθέτει; Η απάντηση του @ In Formaldeide μας καλύπτει. Τώρα, στα περί καθρέφτη, λέμε ότι κοιταζόμαστε σ' αυτόν κάθε πρωϊ, γιατί έχουμε ένα σκλαβάκι στη συνείδηση που μας θυμίζει τις ευθύνες από την κάλυψη που δώσαμε από το 1985 και μετά σε ένα παραχαραγμένο Κίνημα. Στα περί κρατικοδίαιτων θα συμφωνήσουμε με τον @in formaldeide.

    @ In Formaldeide 5 Σεπτεμβρίου 2012 8:30 π.μ.
    Αγαπητέ συμφωνούμε πλήρως μαζί σου. Ειδικά στο ότι η διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη έχει νόημα κατά πόσον υλοποιήθηκε από το ΠΑΣΟΚ και ειδικά αυτούς που φωνασκούν υπέρ των δικαιωμάτων ιδιοκτησίας που προβάλουν. «Αυτό μετράει»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Βαρθολομαίος Πάνδης 5 Σεπτεμβρίου 2012 9:17 π.μ.
    Συμφωνούμε. «Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι να ξεκινήσει στους δρομους, στις πλατείες, στους χώρους δουλειάς και όπου αλλού ο αγώνας κόντρα στο μνημόνιο και στα αντιλαϊκά μέτρα»…

    @ Ανώνυμος 5 Σεπτεμβρίου 2012 9:20 π.μ.
    Καλό! Ήλιος με σκιές και απ’ ότι έμαθα έγινε και εναγκαλισμός μεταξύ ΓΑΠ και Γιάννου Παπαντωνίου. Φοβερή χωματερή πια το ΠΑΣΟΚ!

    @ Με τη ντουντούκα στο χέρι 5 Σεπτεμβρίου 2012 9:51 π.μ.
    Αυτή τη φορά ουσιαστική η παρεμβολή σου. Ευχαριστούμε.

    @ Ανώνυμος5 Σεπτεμβρίου 2012 12:38 μ.μ.
    Κι εμείς έχουμε ενστάσεις για Τζουμάκα, μιάς και το γουστάρει να φιγουράρει ως αριστερο άλλοθι, όμως κάποιες φορές λέει και καλά πράγματα, τα οποία απλά πρέπει να υπογραμμίζουμε και να αξιοποιούμε…

    @ Ανώνυμος 5 Σεπτεμβρίου 2012 12:41 μ.μ.
    Φίλε ΤΚ διαπιστώνεις σωστά και ρωτάς σωστότατα. Ας ξεκαθαρίσουν κάποιοι παλιοί σύντροφοι αν μπορούν στο όνομα της ιστορικής διαδρομής που διάνυσαν με το ΠΑΣΟΚ να εξακολουθούν να ταξιδεύουν και να συνυπάρχουν μαζί με τα κεντροδεξιά κατακάθια που αποχαλάσανε το δένδρο του Κινήματος.

    @ Ανώνυμος 5 Σεπτεμβρίου 2012 1:34 μ.μ.
    Αποκαλυπτικός ο κυνισμός σου. Δεν μας καλύπτει όμως και έτσι βρισκόμαστε στην αντίπερα όχθη που μετράει το συναίσθημα, ο ιδεαλισμός, η ανθρωπιά και η κοινωνική αλληλεγγύη. Απλά, να το πούμε, είμαστε αντίπαλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ BG+Sok+AG 5 Σεπτεμβρίου 2012 7:14 μ.μ.
    Ακριβώς. Ο Παναγιωτακόπουλος ή πρεπει να παλέψει σύμφωνα με τη Διακήρυξη για Εθνική Ανεξαρτησία ή να το βουλώσει.

    ΚΜΣ 6 Σεπτεμβρίου 2012 12:21 π.μ.
    Ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Συμφωνούμε με την ανάγκη για φρέσκες και ειλικρινείς πολιτικές απόψεις και όχι αχρείαστους συμβολισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΑ,ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ-ΦΕΛΛΟΙ-ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΑΡΑΔΕΣ ΜΕ ΠΑΧΥΛΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΣΟΚ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ...(ΠΟΥ MAZI ME TOYΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ )ΔΕΝ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑΝ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ..;;; 'Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ..;;; ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ;;; ΟΧΙ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια