Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

Κατώτεροι των περιστάσεων!!!

Αφιερωμένο στον Χρήστο Ρέσσο...
τον ιδεολογικό σύντροφο και φίλο, 
που έφυγε την ώρα που έγραφα
τούτες τις απαισιόδοξες γραμμές

Είναι στιγμές στην ατομική και την συλλογική ζωή που χρειάζεται να παρθούν σημαντικές αποφάσεις έως να γίνουν ζωτικής σημασίας αλλαγές και επιλογές.

Μια τέτοια στιγμή ήταν χθες, όπου το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου υποτίθεται ότι θα έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα:
α) σε μία πτωχευμένη πρόταση διοίκησης της πόλης που μέσα από τις οικονομικές περικοπές του σερβίρει η ελληνική τρόϊκα, και
β) σε μια αυτοδιοίκηση που ενεργεί αναπτυξιακά και υπέρ του κοινωνικού συνόλου και του δήμου (ως πόλης, ως δημόσιου χώρου, ως θεσμού και ως λειτουργιών).

Ο δήμαρχος κ. Ευθυμιου και η ομάδα του διαλέξανε την πεπατημένη.

[Διαδικαστικά μάλιστα (για να κρύψουνε τον ενδοτισμό τους στο Μνημόνιο και την υποστήριξη τους προς την τρικομματική κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου - Κουβέλη) ανακατέψανε το στρατηγικής σημασίας θέμα της υποχρηματοδότησης των ΟΤΑ με θέμα που αφορούσε ενημέρωση για τους …Παιδικούς Σταθμούς!!!]

Ακολουθήσανε λοιπόν οι διοικούντες τον Δήμο, τον εύκολο διαχειριστικό δρόμο και μιλήσανε σύμφωνα με τις ντιρεκτίβες των κομματικά ομογάλακτων Σαράντη και Ασκούνη (προέδρων της ΠΕΔΑ και της ΚΕΔΕ αντιστοίχως), δηλαδή εκλιπαρώντας να τους δωθούν κάποια χρήματα παραπάνω από αυτά τα λίγα που αφήνει η ξένη Τρόϊκα να κυλήσουν από την κάνουλα του άπατου βαρελιού της ελληνικής αθλιότητας και δυστυχίας.
Για να συνεχίσουν (λέει) να επιτελούν την κοινωνική δράση τους…

Ζητάνε όμως χρήματα για να τα χάσει από την τσέπη του ποιός;
Για να απολυθεί (δια της εφεδρείας) ποιά;

Με αυτά τα πικρά και επιγραμματικά παραδείγματα θέλω να πω ότι η πίττα είναι μία και κάθε μεγαλύτερο κομμάτι για κάποιους, σημαίνει αυτόματα μικρότερο κομμάτι για άλλους.

Ξέρουν (αλλά σιωπούν) ότι το ζητούμενο είναι η αλλαγή πολιτικής, είτε με την άμεση και ουσιαστική επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου, είτε με την κατάργησή του!

Μάλιστα σιώπησαν τόσο πολύ, ώστε στην εισήγηση του δήμαρχου, αλλά και στις προφορικές τοποθετήσεις των συμβούλων του δεν υπήρξε ούτε για δείγμα αναφορά στην κυβέρνηση, την τρόϊκα και τα μνημόνια!!!

Ο δήμαρχος και η διοικούσα τον δήμο ομάδα του, προτίμησαν να κάνουν αντίσταση (!) με διήμερο κλείσιμο του δημαρχείου μέσα στα όρια του Συστήματος και κάτω από τους όρους του Μνημονίου.

Στην από τα αριστερά κριτική που δέχθηκε ο κ. Ευθυμίου, αρκέστηκε απολογητικά να πει ότι αυτός και η παράταξή του διατύπωσαν στο προεκλογικό Πρόγραμμά τους την αντίθεση τους στο μνημόνιο και τσαντισμένα να δηλώσει ότι δεν μασάει την κριτική που του γίνεται: «πέσατε σε …γάτο» (!) ήταν η κορώνα που εκτόξευσε!!!

Αλλά αφού ο "Γάτος δήμαρχος" και οι συν αυτώ είναι αντίθετοι στο εθνοκτόνο μνημόνιο, που ήσαν και τι πράξανε υπέρ της πόλης και των κατοίκων της όταν μέσα στην Βουλή πέρναγαν τα κατάπτυστα μέτρα και προγράμματα;
Πως οργανώσανε την λαϊκή αντίσταση στους απαράδεκτους όρους που έθετε η Μέρκελ και το ΔΝΤ;

Ο δήμαρχος είχε μιαν ευκαιρία χθες.
Την έπνιξε μέσα στην καθοδηγημένη γραμμή και δράση που δρομολογούν οι πρόεδροι της ΠΕΔΑ και της ΚΕΔΕ.

Όμως ευθύνες έχει και η Αντιπολίτευση.
Η αριστερή, εννοώ, αυτή από την οποία έχουμε απαιτήσεις και στηρίζουμε τις ελπίδες μας.

Καλά ειπωμένα κ. Κρεμμύδα (παρόλο που η τεχνοκρατικού ύφους τοποθέτηση σου ξεστράτιζε από τον στόχο και το ζητούμενο), καλά ειπωμένα κ. Σωπάκη, και καλά ειπωμένα κ. Κυριαζίδη (με κείνο το απίθανα ωραίο και επιτυχημένο: «εδώ ο λαός μας έκανε Έξοδο στο Μεσολόγγι και τώρα θα κάτσουμε στην στρούγκα του ΔΝΤ»;), όμως δεν μπορεί να μην εγκαλείται τον δήμαρχο να μετακινηθεί από την απαράδεκτη εισήγησή του...

Δεν είναι αποδεκτό ιδεολογικά, πολιτικά, κοινωνικά, αλλά και αυτοδιοικητικά (ως δημοτικοί σύμβουλοι και επικεφαλής παρατάξεων) να μην απαιτείτε ανάμεσα στα άλλα ωραία που λέει η τελική Απόφαση που ομόφωνα ψηφίστηκε, να προστεθούν και λίγα (μα ξεκάθαρα) λόγια και απαιτήσεις, όσον αφορά στο Μνημόνιο, τα ψεύδη Σαμαρά - Βενιζέλου - Κουβέλη περί επαναδιαπραγμάτευσης, την επαναφορά της Απαίτησης για επαναδιαπραγμάτευση, την καταδίκη της οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής της τρικομματικής κυβέρνησης, κλπ, κλπ.

Φαίνεται τελικά ότι έχουμε και βιώνουμε ό,τι μας αξίζει. Θερίζουμε από το χωράφι της κακιάς σποράς, αφού ρίχναμε ξανά και ξανά τα ίδια υλικά, ανακυκλώνοντας τον ίδιο σπόρο, προσδοκώντας (ω, εμείς οι μοιραίοι) αποτέλεσμα.

Άνθρωποι και Πόλη σε πτώχευση λοιπόν!

..................................................................
 
ΣΧΕΤΙΚΟ: Το παραπάνω άρθρο γράφτηκε σαν συνέχεια του χθεσινού "Δήμαρχε, alea jacta est" (διαβάστε το)

28 σχόλια:

  1. Δε με ξέρεις. Σε διαβάζω αλλά δεν γράφω σχόλια. Τώρα για πρώτη φορά θα είχα να πληκτρολογήσω πολλά για τους κατώτερους των περιστάσεων και για τον μάγκα Ανθρωπο που μας έφυγε. Ρε Χρήστο γιατί ρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μια Μοσχατιώτισσα28 Αυγούστου 2012 - 4:05 μ.μ.

    Φαίνεται τελικά ότι έχουμε και βιώνουμε ό,τι μας αξίζει. Θερίζουμε από το χωράφι της κακιάς σποράς, αφού ρίχναμε ξανά και ξανά τα ίδια υλικά, ανακυκλώνοντας τον ίδιο σπόρο, προσδοκώντας (ω, εμείς οι μοιραίοι) αποτέλεσμα.
    Άνθρωποι και Πόλη σε πτώχευση λοιπόν!

    ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
    Λυπάμαι ειλικρινά για τον κ. Ρέσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειλικρινα δεν θελω να κάνω πλα΄κα ή μπλακ χιουμορ ομως παλι παει να την γλυτωσει ο Ευθυμίου μιας και η συγκίνηση για το Χρήστο το Ρέσσο τα σκεπάζει τα γραπτά σου φίλε Στεφανε-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΡΑΦΕΙΣ, ΓΡΑΦΕΙΣΣΣΣΣ
    ΤΟΥΣ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΕΣ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκφραζω τη λύπη μου για το γιατρό...
    Για τους "άλλους" την αποδοκιμασία μου.
    Ερώτηση - εμάθα ότι ο Τουφεξίδης έφυγε από το συμβούλιο - γιατι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΛΑΚΑ -ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕΨ ΚΑΙ Γ Α Τ Ο Σ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
    ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΚΡΙΝΙΑΞΕ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΦΑΓΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΡΕ Ο Γ Α Τ Ο Σ?
    Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια νυφίτσα ο γάτος, Μέχρι να ανοίξει τα μάτια του έλεγα μπας και είναι ψόφιο; ....

      Διαγραφή
  7. Καλώς ειπωμένα. Αμετανόητοι οπαδοί του σάπιου συστήματος. Τραγικοί ΠΑΣΟΚ χωρίς βέβαια να υπαρχει πια ΠΑΣΟΚ. Απλά του βολέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανε ενα περασμα απο το site δημου ελληνικου - αργυρουπολις να δεις τους μη υποταγμενους πασοκουσς τι ψηφισμα εβγαλαν - το ιδιο της πεδα και κεδα- τι θεμα εχουν στις 31 αυγουστου οπου γινεται αλλαγη προεδρου συνμφωνα με τις προεκλογικες συμφωνιες 2 χρονια αργυρουπολη 2 χρονοα ελληνικο- α και δες και την αποφαση της πρωτοβαθμιας σχολικης επιτροπης οπου κανει διαγωνισμο για εργολαβο καθαρισμου για την καθαριοτητα δημοτικου σχολειου εως 30/6/13.Α ρε ΣΥΡΙΖΑ που μας χρειαζεται.Εργολαβοι καθαριοτητας μα εργολαβοι καθαριοτητας!!!Παναγιωτη για γινε λιγο πιο ευελικτος.

      Διαγραφή
  8. Σε συγχαίρω κ Μπιζανη για την κριτική σου. Πρώτον να πω ότι με την άποψη σου που βγαίνει από όσα γράφεις π.χ. να καταδικάσει ο δήμαρχος κυβέρνηση και μνημόνια ειναι σα να ζητάς να βγει ο ήλιος από τη δύση. Δεύτερον συμφωνώ ότι η αντιπολίτευση έπρεπε να ζητήσει να διατυπωθεί η καταδίκη της κυβέρνησης που σα σκυλάκι ακούει τις εντολές της τροικας, αλλά να οριστεί και συγκέντρωση στο Μοσχάτο. Έτσι νομίζω ότι ειναι νικη του δήμαρχου ότι όλοι ψηφίσανε τα όσα αυτός ήθελε. Κρίμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η πόλη μας και οι ανθρωποί της πάντα ήταν σε πτώχευση
    Χαμηλοτάτου επιπέδου όσοι προίστανται σ όλους τους
    τομείς .Εξ ου κι αυτοί που αξίζουν, απέχουν μακραν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο29 Αυγούστου 2012 - 11:15 π.μ.

    Μεσα στην γενικευμένη κατάρρευση νομίζω πως είναι ώρα 'αυτοι που αξίζουν' να βγουν στο προσκήνιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μας οδηγούν οι ανίκανοι, οι διαπλεκόμενοι και οι προδότες (βλέπε διακανονισμός με Ζήμενς). Δεν είναι δυνατόν να τους αφήσουμε να μένουν παιδιά εκτός παιδικών σταθμών και καρκινοπαθείς χωρίς φαρμακα. Όσο για αυτά που γίνονται με τους δήμους που είναι η ενημέρωση των κατοίκων του Μοσχάτου αφού μας αφορά η τυχη του δήμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σύμφωνοι. Επρεπε να εκφραστεί η κάθετη αντίθεση με την μνημονιακή πολιτική, όμως υπάρχει διέξοδος εξω από τις συμφωνίες με ΔΝΤ και Ε.Ε? Δηλαδή αντέχουμε για 2-3 την αλβανοποίηση της χώρας ή είμαστε ετοιμοι για θυσίες και μάλιστα με αυτή την δ.διοικηση, με τόση διαφθορά κλπ κλπ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΞΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ 'ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ, ΤΙ Μ' ΑΥΤΟ' ΕΙΠΑΜΕ ΣΚΑΤΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΥΑΡΤΕΤΟ ΕΥΘ-ΜΠΟΥ-ΔΗΜ-ΔΑΜ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΙ ΕΤΣΙ ΡΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είμαι απόλυτα σίγουρος πως αν ρωτήσεις το δήμαρχο και τους δικούς του γιατί το ΜΟΣΧΑΤΟΥΠΟΛΗΣ σας χαρακτηρίζει ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ θα πουν ΜΑ ΓΙΑΤΙ, ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ; Μιλάμε ότι οι άνθρωποι δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνουν, αλλά ότι αυτή πια είναι η 'ιδεολογία' τους. Χτίσθηκε βήμα - βήμα μέσα από την τοπική εξουσία που βιώσανε επί τετραετές, το παραδάκι που εισπράττανε από τις διάφορες αποζημιώσεις και βέβαια την στροφή του ΠΑΣΟΚ προς τον φιλελευθερισμό. Φυσικά δεν θα παραλείψουνε μερικοί να πούνε ότι γράψατε τα πάρα πάνω από κακεντρέχεια και διάφορα άλλα.
    Περιττό να πω ότι ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με τα όσα γράφετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. FOSFOROUXΕ
    ΟΧΙ ΕΠΙ ΤΕΤΡΑΕΤΕΣ ΑΛΛΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟΙ
    ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ
    ΜΙΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ
    ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΟΛΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι δήμοι και η τοπική αυτοδιοίκηση γενικά, είναι το μεγαλύτερο εκτροφείο διαφθοράς και διαπλοκής, σύμφωνα με τον Λέαντρο Ρακιντζή.
    Το 33% των συνολικών υποθέσεων διαφθοράς στο δημόσιο προέρχονται από την τοπική αυτοδιοίκηση.

    Αν οι δήμαρχοι δεν ήταν λαμόγια, θα έπρεπε αντί να κάνουν πορείες στο κέντρο της Αθήνας και διαμαρτυρίες στα ΜΜΕ γιατί τους μειώθηκε το φαγοπότι εν μέσω οικονομικής κρίσης, θα έκαναν οι ίδιοι προτάσεις στην κυβέρνηση προς την κατεύθυνση περιορισμού της διαφθοράς και της σπατάλης από την τοπική αυτοδιοίκηση.

    Πως γίνεται κύριοι άρχοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης να σας ανήκει το 33% της διαφθοράς και της διαπλοκής του κρατικού μηχανισμού και κανείς από εσάς να μην είναι φυλακή;

    Γιατί ποτέ κανένας δημοτικός υπάλληλος δεν έχει καταγγείλει έναν δήμαρχο, αλλά και γιατί ένας δήμαρχος δεν έχει ποτέ καταγγείλει έναν δημοτικό υπάλληλο για διαφθορά;

    Η τοπική αυτοδιοίκηση είναι μια ομερτά, ένα εκτροφείο - σχολείο διαπλοκής και κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει. Αυτό είναι η τοπική αυτοδιοίκηση, εκτός και αν είναι ψεύτης ο Λέαντρος Ρακιντζής.

    Κάποιος θα πρέπει να εξετάσει μία προς μία τις αποφάσεις πληρωμών των δήμων τα τελευταία δέκα χρόνια και ένα προς ένα όλα τα έργα που έχουν κάνει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Φίλε Ανώνυμε 6:07
      Το σχόλιο σου [......ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ......] πάνω στο προηγούμενο σχόλιο του @Ανώνυμος 2:56 πρεπει να το ξαναγράψεις περισσότερο αναλυτικά και προσεκτικά γιατί η κατηγορία σου περί διαπλοκής της συγκεκριμένης υπηρεσίας που αναφέρεις δεν τεκμηριώνεται. Ελπίζουμε να μας κατανοείς...

      Διαγραφή
  16. Λιγο γέλιο.
    Σε μιά συνεδρίαση παλιά του δήμου μας
    γίνεται λόγος γιατί εχουν κοστολόγιο μιά μερίδα
    κοτόπουλου εις τριπλούν !!! και πετάγεται ο
    παρατρεχάμενος και λέει ,μα κύριοι ήταν πανέ!!!!
    και η αντιπολίτευση μη γνωρίζοντας τι είναι πανέ!!!
    η ήταν κι αυτή στο κόλπο!!!!το μούγκοσε
    μιλάμε για ποσότητα......That s all .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Στέφανε, στην απόφαση που ψηφίστικε ομόφωνα έχουν προστεθεί όλα όσα ανέφερες για το μνημόνιο και τις μνημονιάκές πολιτικές που μας έφεραν ώς εδώ, ύστερα από την παρέμβαση του Δημοτικού Συμβούλου Κου Σωπάκη, ο οποίος απείλησε ότι δεν θα βγεί ομόφωνο ψήφισμα αν ο Κος Δήμαρχος δεν δεχθεί να προστεθούν στην απόφαση. Ο Κος Δήμαρχος αναγκάστηκε να δεχθεί να προστεθούν και δεσμεύτηκε ότι θα υπάρχει ρητή αναφορά στην απόφαση για όλα όσα προανέφερες.
    Ύστερα από αυτό η ¨ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ΄¨δέχθηκα να βγεί ομόφωνη απόφαση για το κλείσιμο του Δήμου και την κινητοποίηση. Βέβαια στην ιστοσελλίδα του δήμου ο Κος Δήμαρχος την επομένη ημέρα ανέβασε κατά την προσφιλή του τακτική την εισήγησή του, που όπως σωστά διαπιστώνεις δέν περιελάμβανε τίποτε για την πολιτική που μας οδηγεί στην εξαθλίωση και αυτούς που την υπηρετούν, θέλοντας όπως πάντα να πατάει σε δύο βάρκες και όχι την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
    Ακόμη σωστά διαπιστώνεις την σαλαμοποίηση των δύο θεμάτων που και αυτό όπως γνωρίζεις καταγκέλθηκε από τον Κο Σωπάκη στην τοποθέτησή του στο Δημοτικό Συμβούλιο.
    Νομίζω ότι πριν να αναφερθείς στην στάση των αριστερών παρατάξεων, καλό θα είναι αν δεν μπορείς να παραμείνεις μέχρι την ψηφοφορία στο Δημοτικό Συμβούλιο, να φροντίζεις να ενημερώνεσαι πριν προχωρήσεις σε σχόλια ώστε να ενημερώνεις τους αναγνώστες αντικειμενικά που νομίζω ότι είναι και ο σκοπός σου από όσο σε γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στέφανος Μπιζάνης31 Αυγούστου 2012 - 3:40 μ.μ.

    @ Ανώνυμος 31 Αυγ 2012 2:17

    Όντως έφυγα ενωρίτερα από την στιγμή όπου το Δημοτικό Συμβούλιο ψήφισε ομόφωνα για τις κινητοποιήσεις. Ειλικρινά η παρελκυστική τακτική της πλειοψηφίας να δευτερολογεί, να τριτολογεί και να κάνει παρεμβάσεις σε κάθε τι που λεγότανε, με έκανε να αποχωρήσω κυριολεκτικά απαυδισμένος αλλά έχοντας ακούσει με κάθε προσοχή την εισήγηση του δημάρχου, τις επανατοποθετήσεις του, όσο και την τοποθέτηση και δευτερολογία Δαμηλάκου, όπου κατάπληκτος άκουγα τον κ. αντιδήμαρχο να προσάπτει τα πάντα στην Αριστερά!
    Φυσικά, και ευθύς αμέσως, ζητάω συγνώμη για το γεγονός ότι επέκρινα την Αριστερά, εξαιτίας της άγνοιας μου ότι τελικά δια του κ. Σωπάκη έγινε πρόταση να προστεθούν στο κείμενο αναφορές κατά του Μνημονίου και των μνημονιακών πολιτικών, πράγμα που έγινε αποδεκτό κατά τα λεγόμενα σου.
    Όντως πήρα πληροφόρηση από το επίσημο website του Δήμου, αλλά δεν ξέρω αν θα εκπλαγείς λέγοντας σου ότι η πηγή μου δεν ήταν η Ανοιχτή Επιστολή του Δήμαρχου προς τους πολίτες του Ταύρου και του Μοσχάτου, αλλά η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (απόσπασμα από το 26ο Πρακτικό) που επίσης ήταν αναρτημένη στο website του Δήμου αλλά και στην σελίδα της Διαύγειας!!!

    [ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΥΓΕΙΑ
    Δήμος Μοσχάτου - Ταύρου
    Αρχική » Συζήτηση για τα οικονομικά των Δήμων και συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΠΕΔΑ
    ΑΔΑ: Β4ΓΣΩΚΡ-ΙΨ8
    Αριθμός Πρωτοκόλλου: 229
    Θέμα: Συζήτηση για τα οικονομικά των Δήμων και συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της ΠΕΔΑ
    Τελικός Υπογράφων: Πρόεδρος - ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΤΕΡΕΚΑΣ -
    Ημερομηνία Απόφασης: 27/08/2012
    Ημερομηνία Ανάρτησης: 28/08/2012 13:23:31
    Είδος Απόφασης: ΛΟΙΠΕΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
    Φορέας: Δήμος Μοσχάτου - Ταύρου
    Μονάδα: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
    Θεματική: Διοικητικές διαδικασίες
    Αρχείο: SHA-256: 124f0c4a8214b44fcb6e5f2f99b3e863cb71aef39e6e2295919af62d4e47230]

    Εκεί, εκτός των εκπληκτικά συνοπτικών τοποθετήσεων που αποδίδονται στους κύριους Κρεμμύδα, Κυριαζίδη και Σωπάκη (στα χείλη των οποίων – κατά τα πρακτικά - δεν χαράχτηκε η επάρατη λέξη «μνημόνιο»), διαβάζει κανείς ότι:
    «Το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπ’ όψη τις ισχύουσες διατάξεις, τα υποβληθέντα στοιχεία και την προαναφερόμενη εισήγηση [εννοεί του δημάρχου] ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ την συμμετοχή του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου, στο διήμερο κλείσιμο των Δήμων της Αττικής την Τετάρτη 29 και την Πέμπτη 30 Αυγούστου και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εσωτερικών, την Τετάρτη 29 Αυγούστου στις 11 το πρωί, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την οικονομική αφαίμαξη της Αυτοδιοίκησης ύστερα από την απόφαση της Περιφέρειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (Π.Ε.Δ.Α.)».

    Όπως καταλαβαίνει κανείς, όπως στην Εισήγηση του Δήμαρχου ή την Ανοιχτή Επιστολή του, έτσι και στην Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ουδεμία νύξη καταγράφεται περί Μνημονίου, Τρόϊκα ή μνημονιακών πολιτικών!!!
    Μόνον αφαίμαξη έγινε!
    Από ποιόν, κανείς δεν γνωρίζει στην οδό Κοραή!!!
    Εκτός και έχουμε το φαινόμενο «διπλών βιβλίων»… όπως εκείνα με τον Ντίνο Ηλιοπουλο στο «Κοροϊδάκι της δεσποινίδος»!
    Δηλαδή άλλα πρακτικά και αποφάσεις για τα μάτια του λαού (που δεν πρέπει να του εντείνουμε την δυσαρέσκεια και την αγανάκτηση), κι άλλα για τα επίσημα κιτάπια που κανείς δεν πρόκειται να τα σκαλίσει…

    Η διοικούσα πλειοψηφία δεν είναι μόνον κατώτερη των περιστάσεων στην ουσία του ζητήματος που απειλεί την Αυτοδιοίκηση, αλλά και εγκαλούμενη να δώσει εξηγήσεις για το ποια πρακτικά καθαρογράφτηκαν.
    Η αντιπολίτευση (κι όταν λέμε αντιπολίτευση μιλάμε για τις προοδευτικές, ανεξάρτητες και αντιμνημονιακές παρατάξεις) οφείλει να ελέγξει τι πραγματικά συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Στέφανε είσαι καλός κι αντικειμενικός αριστερός, έτσι όπως πιστεύουν οι αριστερές αντιμνημονιακές δυνάμεις του Λόμπι της δραχμής. ΆλλΗ φορά να κάθεσαι μέχρι τέλους πριν καταχεριάσεις την ΓΝΗΣΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

      Διαγραφή
  19. Εχει προσθέσει μόνο, " ότι υπεύθυνη για αυτήν την κατάσταση είναι η κυβέρνηση και οι προηγούμενες πολιτικές που εφαρμόστηκαν" χωρίς να αναφέρει την λέξη μνημόνιο και τρόικα ενώ δεσμεύτηκε και σε αυτό.
    Όσον αφορά τα γραφόμενα στην απόφαση για την τοποθέτηση του Κου Σωπάκη, επειδή είσουν παρών θα συμφωνήσεις, ότι έχουν απομονώσει κάποιες εκφράσεις ώστε τα γραφόμενα να μην αποδίδουν το νόημα των όσων είπε και προπάντως έχουν αφαιρέσει την κριτική προς τον Δήμαρχο και την Δημοτική Αρχή ,ότι δηλαδή στην εισήγησή τους "δεν βρήκαν λέξη να πουν για το μνημόνιο και τις κυβερνήσεις που το υπηρετούν καθώς και για όσους έβαλαν πλάτη ώστε να εφαρμοστεί ο Καλλικράτης που ήταν το προίμιο του μνημονίου στην Αυτοδιοίκηση και το ότι αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών είναι η σημερινή κατάσταση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ. ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ. Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στέφανος Μπιζάνης31 Αυγούστου 2012 - 6:55 μ.μ.

    @ Ανώνυμος 31 Αυγ 2012 6:43
    Δυστυχώς γνωστέ μου φίλε το σχόλιο σου [......μπορείς να μεσολαβήσεις να Πάρω και εγώ ένα ......] είναι άσχετο με το θέμα και δεν θα δημοσιευθεί. Πάντως αυτό που ζητάς δεν προσφέρεται από κανένα. Το αναζητάς στην αλήθεια και το δίκαιο των πραγμάτων και το απολαμβάνεις με την κοινωνική και πολιτική δράση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια