Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2012

Η Παραλία ως πεδίο συμπεριφορών σκοπιμότητας

Πριν δέκα ημέρες και με αφορμή τις προγραμματικές δηλώσεις Σαμαρά, όπου ανάμεσα στα άλλα δήλωσε απειλητικά ότι η παραλιακή ζώνη από Φάληρο μέχρι Σούνιο θα μετατραπεί σε γαλλική Ριβιέρα, το «ΜοσχατουΠολις» είχε άμεσα αντιδράσει (6/7) και καλούσε τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβούλιου να βάλει το ζήτημα ως κατεπείγον στην συνεδρίαση που ήδη είχε προγραμματιστεί για τις 11/7.
Γράφαμε μάλιστα πως αν ο κ. Ντερέκας υπεκφύγει, να το θέσουν οι δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης και να απαιτήσουν να συζητηθεί.

Λίγο πριν την πραγματοποίηση της προαναφερθείσας συνεδρίασης η Κίνηση Πολιτών «Μεσοποταμία» κυκλοφόρησε ανακοίνωση με την οποία (έστω και περιληπτικά) εξέθετε τις απόψεις της και καλούσε δήμαρχο, δημοτικό συμβούλιο και παρατάξεις να διατρανώσουν την αντίθεση τους σε όποιο «ξεπούλημα» της υπόθεσης της παραλίας σε επιχειρηματικά συμφέροντα.

Στις 11 Ιουλίου και κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, με ιδιαίτερη ικανοποίηση είδαμε την παρέμβασή μας, σε συνδυασμό με αυτήν της Μεσοποταμίας να πιάνει τόπο.
Το «παραλιακό» όχι μόνον μπήκε σαν έκτακτο θέμα και συζητήθηκε, αλλά υπήρξε και επικαιροποίηση της προηγούμενης απόφασης που υποστήριζε τον σχεδιασμό της Παραλίας Μοσχάτου στην βάση της πρότασης Ρέντζο Πιάνο.

Παρά ταύτα αυτό που εκπλήσσει είναι η στάση του κ. Ευθυμίου, που ούτε λίγο, ούτε πολύ παρουσιάστηκε ενοχλημένος από τον θόρυβο που σηκώθηκε σχετικά με την τύχη της ανάπλασης της παραλίας.
Γιατί πως αλλιώς μπορεί να εκληφθεί η άποψη που διατύπωσε, πως «μερικοί παίρνουν μια φράση και την κάνουν σημαία, γιατί ψάχνουν να βρουν νόημα ύπαρξης».
Με άλλα λόγια μας λέει υπεροπτικά και άκριτα ότι για κάποιους το ενδιαφέρον για την γη που απλώνεται από τον Ιλισσό μέχρι τον Κηφισσό είναι ψεύτικο και εξυπηρετεί άλλους σκοπούς!!!

Οι πολίτες δεν πρέπει να έχουν άποψη;
Κι αν έχουν αυτό το αναφαίρετο δημοκρατικό δικαίωμα γιατί κάτι τέτοιο να ενοχλεί;

Κύριε δήμαρχε μάλλον με την λέξη «μερικοί» δεν αναφέρεστε στο ΜοσχατουΠολις και τον υπογράφοντα το παρόν άρθρο.
Αυτό δεν πειράζει καθόλου, γιατί η παρέμβασή μας δεν διεκδικούσε κότινους δόξας.
Απλά το σύντομο κειμενάκι που δημοσιοποιήσαμε στο sidebar του blog μας, ζητούσε και εξακολουθεί να ζητάει η παραλία που εγώ και εκατοντάδες άλλοι καθημερινά απολαμβάνουμε τον περίπατο, το βάδην, το τροχάδην, την ποδηλασία ή και τον ρεμβασμό μας, να παραμείνει ελεύθερος χώρος.
Προτιμότερο να μείνει μια ακάλυπτη έκταση, όπου μπορείς να αναπνεύσεις, παρά να γίνει ένα ελληνικό Ντουμπάϊ με αφύσικους πύργους και ψεύτικα διακοσμητικά τερτίπια για τα γούστα των πελατών που χρειάζεται το σύστημα του φαμπρικαρισμένου καταναλωτισμού.

Αν πάλι το σχόλιο αφορά στην «Μεσοποταμία», θα παρατηρούσα ότι λίγη σεμνότητα δεν βλάπτει, απέναντι σε ανθρώπους που αποδεδειγμένα στάθηκαν πρωτοπόροι στην υπόθεση της παραλίας και που υποβόηθησαν την δημοτική αρχή όχι μόνον να κινηθεί προς μία θετική εκδοχή επίλυσης του ζητήματος, αλλά που την ανάγκασαν να ενστερνιστεί (έως και οικειοποιηθεί) τις θέσεις της Μεσοποταμίας.

Κύριε δήμαρχε μπορεί να μην συνηθίζετε να απολαμβάνετε την παραλία μας. 
Προφανώς πηγαίνετε εκεί μόνον για τα Θεοφάνεια ή για καμιά καμπάνια καθαριότητας του ΣΚΑΪ.
Παρά ταύτα θα μπορούσατε να ακολουθήσετε το παράδειγμα της σοφής τακτικής του προκατόχου σας και στις σημερινές εξελίξεις του παραλιακού ζητήματος να βρείτε την ευκαιρία να δημιουργήσετε ένα όραμα που τόσο σας λείπει.
Γιατί η Παραλία, φυσικά και μεταφυσικά είναι ένα άνοιγμα προς την θάλασσα και το μέλλον.
Και για το Μοσχάτο, και για ολόκληρη την Αθήνα.
Πάνω σ’ αυτό δουλέψτε.
Όλα τα άλλα πληγώνουν και μειώνουν.

82 σχόλια:

  1. Η παραλία ανήκει σ' όλους τους κατοίκους του λεκανοπεδίου. Κ. Σαμαρά, αν σοβαρολογείτε προχωρείστε το συντομώτερο δυνατό. Ο τόπος έχει ανάγκη από επενδύσεις για να βρούν δουλειά τα παιδιά μας.
    Μακάρι να την κάνεις γαλλική ριβιέρα. Άμα ακούσεις τους ίδιους και τους ίδιους που εμποδίζουν κάθε έργο σ αυτό το τόπο παριστάνοντας του φυσιολάτρες και περιβαλλοντολόγους η Ελλάδα θα μείνει στο περιθώριο της ιστορίας και η παραλία θα γίνει ένας απέραντος σκουπιδότοπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε η παραλία όντως ανήκει στους Αθηναίους, αλλά λογικά η γή ανήκει διοικητικά τουλάχιστον στο Μοσχάτο. Ας μας την αποδώσουν επιτέλους. Για τα άλλα που λες όχι μόνον ανάπτυξη για τον λαό δεν θα δεις, αλλά θα είναι ζήτημα αν θα μπορείς να βολτάρεις στο μουράγιο. Πάρε ας πούμε για παράδειγμα την μαντρωμένη έκταση του Αστέρα Βουλιαγμένης. Για κάνε ότι μπαίνεις μέσα για βόλτα. Ούτε την ερώτηση δεν θα προλάβεις να κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στέφανε τέλειο και δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νανα ιωαννιδου17 Ιουλίου 2012 - 1:45 π.μ.

    Το ΜΟσχατουπολις και εμεις ΠΡΕΠΕΙ ν ανησυχουμε
    Η Γαλλικη Ριβιερα κε ανωνυμε 10,25 αποτελειται απο 11 νομους εκπαγλου καλονης παντα,εξ ου και παιρνουν ολο το τουρισμο της Γαλλιας με χωρια μοναδικα και θαλασσες
    ολοκαθαρες.Εδω οπως εκαναν τον υπερυψωμενο ,μη συμβατο, εκτρωμα αυτοκινητοδρομο του Κηφισου κι επνιξαν το Μοσχατο,
    τα ιδια θα κανουν και στην παραλια δεν εχω αμφιβολια
    και θα εγκαταστησουν οπως εχουν κανει και στα παραλια της Αδριατικης (στην πρωην Γιουγκοσλαβια)
    μετα τον πολεμο ,
    ολων των ειδων τις μαφιες ! δηλαδη ενα απεραντο μπουρδελο , ΝΑΙ , και εχουν βρει δουλειες γκαρσονια με 150- 200 ευρω το μηνα ! Γι αυτο ανησυχουμε και αυτος ειναι ο κοινωνικος μας ρολος σαν εφημεριδακι τοπικο κι απ οτι
    φαινεται δεν ξερετε για τι πραγμα μιλατε αλλο η
    côte d Azur (Ριβιερα)των αιωνων κι αλλο oi μαφιοζοι
    που θ αρπαξουν το τοπικο φιλετο μας για να βγαλουν χρημα .
    Ανησυχουμε και πολυ μαλιστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτοί της Μεσοποταμίας πολύ στην κακομοιριά. Τι θέλουνε δηλαδη, να επιβάλουν την άποψη τους με το ζόρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα δηλαδή όλα τα δημοτικά συμβούλια που έχουν γίνει δεν είναι επικαιροποιημενα αν όχι κοροϊδεύεται τον εαυτό σας και τον κόσμο και προφανώς τον θεσμό, Αν είναι επικαιροποιημενα ποιος ο λόγος να επικαιροποιήσετε τα λεγόμενα σας?? δεν είμαι νομικός άλλα θα ήθελα μια απάντηση και δεν αφορά το θέμα που επικαιροποιησατε, Σε Αυτό θα επανέλθω εκτός αν δημοσιεύσετε την πρόταση μελέτη αξιοποίησης τις παραλίας και τις Μεσοποταμίας (ΣΥΡΙΖΑ) διότι μέχρι τώρα ουσιαστική αναπτυξιακή πρόταση δεν υπάρχει και προσωπικά δεν θέλω να Κάνο ατέλειωτους περιπάτους στην παραλία,
    (αν κάποιοι θέλουν να βλέπουν τοπία και ρυθμούς βηματισμού σαν τις ταινίες του Κυρ Αγγελόπουλου ας πάνε στον κινηματογράφο να καλύψουν τις ανησυχίες τους).
    Aισθάνομαι κύριοι και κυρίες ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά σχετικά με την Επικαιροποίηση μακάρι να κάνω λάθος ,πάντως εγώ ρώτησα τους νομικούς μου και δεν χρειάζεται να γράψω την γνώμη τους,

    Εν αναμονή απαντήσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απολύτως με τον κ. Ναυπλιώτη. Επί τέλους θ' αφήσετε να γίνει κανένα έργο υποδομής σ΄ αυτό το τόπο.
    Κα Νανά φτάνει ποια με τις παρόλες σας. Μας έχετε πείσει ότι είσατε αρτίστα ,κοσμοπολίτισσα, κοσμοπερπατημένη, γαλλομαθής κλπ είσατε δλδ κάτι το ξεχωριστό και ομορφαινετε τη πόλη μας. κι επειδή απ' ότι φαίνεται είσθε και μέτοχος στο εφημεριδάκι μπορειτε να μας δόσετε τον ορισμό του μπουρδέλοθ στο οποίο αναφέρεσθε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νανα ιωαννιδου17 Ιουλίου 2012 - 3:04 μ.μ.

      αγαπητε ανωνυμε 10,19
      Καλα καταλαβες ,δεν ειμαι ουτε του δικου σου
      budget,ουτε της δικης σου αισθητικης, οποτε και να σου εξηγησω δε θα καταλαβεις.

      Διαγραφή
    2. What is the meaning of budget dear Nana?
      Please help me to understand what is the meaning of the world brothel? I am sute that you know better than me. thanks

      Διαγραφή
    3. νανα ιωαννιδου17 Ιουλίου 2012 - 6:02 μ.μ.

      filtate 3 ,49
      το εφημεριδακι μας δεν ειναι για διανοουμενους
      σαν και σενα κι απορω πως καταδεχεσαι εσυ
      να ασχολεισαι με τι κυρια Νανα .Υπαρχουν ειδικα blogs για σενα ,κλεισε παραθυρα κουρτινες κι αφοσιωσου !!!
      D accord ?

      Διαγραφή
  8. καινούργιος στο Μοσχατούπολη και μπράβο για όσα γράφετε. μιά γρήγορη ματιά με ικανοποίησε. 2 πράγματα έχω να πω. πρώτον - είναι ακατανόητη η φράση: ψάχνουν να βρουν νόημα ύπαρξης. και εντάξει η οικολογία, το περιβάλλον, η ποιότητα ζωής δεν είναι στα μέτρα κάποιων, όμως μπορεί ο δήμαρχος να μας πει τι γιαυτόν αποτελεί πραγματικό νόημα για να ζει κανείς? μήπως εννοεί να μπαίνουμε στην ουρά στην πλατεία και να μας μοιράζει χαλασμένες πατάτες? ή μήπως να τρώμε αυτά που μας σερβίρει ως καλλιτεχνικές εκδηλώσεις που ούτε σαν υποκουλτούρα δεν λογίζονται. ίσως βέβαια να είναι η λογική ενός λαϊκού καπιταλισμού όπου το σύνθημα είναι 'Σκεπάστε κάθε ακάλυπτο χώρο και φτιάξτε μιά καφετέρια'. έχει βρε παιδί μου την προέκταση της αυτή η λογική και στην παραλία. όμως το ζήτημα είναι το δικαίωμα κάποιοι να έχουν αποψη και λόγο. πάντως όσο λίγοι και να είναι οι ρομαντικοί, τον αναγκασανε τον Ανδρεούλη να μιλήσει για την παραλία και να το κάνει και θέμα συζήτησης. τώρα το δεύτερο - για ποιά ανάπτυξη μας μιλάς κ. Ναυπλιώτη. την ανάπτυξη που θα φέρει κονόμα στους Λάτσηδες ή την ανάπτυξη υπερ του κοσμάκη? Γιατί πράσινη ανάπτυξη στην παραλία μας σημαίνει υγεία για τον κοσμάκη, άθληση, ψυχική ισσοροπία και άλλα πολλά που σημαίνουν εκτός από καλή και μακρά ζωή, λιγώτερα έξοδα σε γιατρούς κλπ. Λάθος κάνω? Μήπως φίλε μου έχεις μπερδέψει την ανάπτυξη με το κέρδος και μάλιστα το κακώς εννοούμενο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε μεγάλε που ξαφνικά ανακάλυψες τη Μοσχατούπολη βλέπεις πολλούς να κολυμπάνε στα βρώμικα νερά της μεσοποταμίας,
    Κηφισός-Ιλυσός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα βρώμικα νερά των δύο ποταμιών ειναι αποτέλεσμα της ανάπτυξης που μάλλον προσδοκάς. για κάτσε λιγουλάκι και σκέψου τι κέρδισες τελικά?

      Διαγραφή
  10. Εκεί στην παραλία κοντά στον Κηφισό υπάρχει το γνωστό βουναλάκι. Ανεβείτε στην κορυφή του και κάντε με το μάτι σας ένα γύρο την Αθήνα και σιγα σιγα κατεβάστε την ματιά σας στον ακάλυπτο χώρο της παραλίας του Μοσχάτου. Μετά φανταστείτε την γεμάτη από κτήρια, ουρανοξύστες και κότερα αραγμένα στον μώλο. Η διαφορά στην κρίση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αστειεύεται η βλακομεσοποταμία;
    Μακάρι να χτιστούν κι άλλες οδικές γέφυρες ανάπτυξης σαν την γνωστή στο ποτάμι πάνω από ΟΛΑ τα σχολεία της περιοχής από τα οποία με την ευκαιρία προτείνω να ξεριζωθούν όλα τα δέντρα,κάτι πικροδάφνες και κάτι θαμνάκια,ό,τι έχουν και να στρωθεί ωραίο,μοντέρνογκρι τσιμέντο που θα είναι καθαρό,δεν θα φυσάει σκόνη από χώματα στις αίθουσες,που καθώς δεν έχουν κλιματιστικά θα ανεβάζουν θερμοκρασίες θερμοκηπίου έτσι ώστε να κάνουν τα παιδιά μας καλλιέργειες επί τόπου, Ιούλιο και Αύγουστο κυρίως με την λεωφόρο και τα φορτηγά από πάνω, για να δουλέψουν επιτέλους κι αυτά τα ρεμάλια οι εκπαιδευτικοί που κάθονται και όταν κάνουν πως δεν κάθονται τα μαθαίνουν να... φυτεύουν δέντρα και να κάνουν.... ανακύκλωση, αντί να τα καίνε και να πετάνε πλαστικά μπουκάλια παντού.

    Το ποτάμι το ίδιο από κάτω είναι η μεγαλύτερη απόδειξη της ανάπτυξης:ρέει δίπλα μας ανοιχτό,με τα κουνούπια του ,την μπόχα του,θεοσκότεινο,παρατημένο και ημιτελές,τι καλά!Είναι λοιπόν δυνατόν 240 στρέμματα,που ήρθαν από το πουθενά, να μην γίνουν κάτι ανάλογο με τον Κηφισό, την Ποσειδώνος,το Δέλτα,
    το Λατσοχωριό,τα υπέροχα παρατημένα ολυμπιακά έργα,τις κομμένες στα δυο- και που φυσικά δεν μπορείς να περπατήσεις σε αυτές από τα μαγαζιά που υμνούν την αληθινή Τέχνη-παραλίες;
    Μανια με το περπάτημα και το ποδήλατο!Τόσα γυμναστήρια έχει,
    γιατί δεν πάτε,να τα κλείσουν οι άνθρωποι;
    Επιτέλους,προτιμάτε το χάλι που είναι τώρα η παραλία ή έχετε εσείς, εξυπνάκηδες, λεφτά να συντηρήσετε ένα άχρηστο δάσος που θα μαζεύει κάθε εγκληματικό στοιχείο και ποιός θα το φυλάει; Aφήστε τους φιλάνθρωπους, φιλέλληνες, αθώους και καλούς επενδυτές που ενδιαφέρθηκαν με αυτοθυσία και αυταπάρνηση να αξιοποιήσουν τέτοιες εποχές με τέτοια κριση αυτά τα παλιοχώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πράγματι χρειαζόμαστε κι άλλα ωραία έργα στην περιοχή μας,για την ανάπτυξη,την πρόοδο και τις πολυπόθητες δουλειές και φυσικά η Μεσοποταμία,η γνωστή κουλτουροπαρέα καλά θα κάνει,αν θέλει την οπισθοδρόμηση με αυτά τα σκέτα δέντρα και τα ελεύθερα πάρκα και τους χώρους περιπάτου,ποδηλάτου και άλλα παρωχημένα αγγελοπουλικά χωρίς εισιτήριο-οι τζαμπατζήδες να πούμε- και τέτοια υποανάπτυκτα του περασμένου αιώνα να τα κάνει στα σπίτια τους και στα οικόπεδά τους ο καθένας από αυτούς που την αποτελούν.Έλεος πια!Δεν θα ακούμε μονίμως την Μεσοποταμία να εμποδίζει την ανάπτυξη και να μας παίρνουν την ευκαιρία και τις δουλειές οι αλλοδαποί μέσα από τα χέρια!
    Από το πρωί μέχρι το βράδυ μαλλιάζει η γλώσσα όλων των καλών δημοσιογράφων στα κανάλια να μας εξηγούν ότι η μόνη διέξοδος από την κρίση είναι η ανάπτυξη!

    Τι δεν καταλαβαίνουν οι Μεσοποταμίτες;Το εξαίσιο αποτέλεσμα της προηγηθείσας ανάπτυξης την οποία απολαμβάνουμε ήδη χάρη στους Ολυμπιακούς που ,μα είναι θαυμάσιο,θα τους πληρώνουμε κι αυτούς ακόμα κι αφού θα τα έχουμε τινάξει,ο Κηφισός δηλαδή και όλο το γύρω θεσπέσιο οδικό σύμπλεγμα από το υπέροχο και πεντακάθαρο και στην διάθεση των κατοίκων ΣΕΦ ως το Παλαιό Φάληρο, είναι μια πρώτη γεύση του τι καλύτερο θα έχουμε εμείς και τα παιδιά μας, συγγνώμη,τα αυτοκίνητά μας
    μιας και αυτά είναι ο Α και το Ω της υπόστασής μας και από τα οποία φυσικά δεν βγαίνουμε για να περπατήσουμε (!) αλλιώς τι τα αγοράσαμε.

    Ο Κηφισός,που σε κάτι μακέτες εμφανιζόταν λαμπερός και καθαρός και με πράσινα ευωδιαστά παρκάκια,
    δέντρα,πεζοδρόμηση,φώτα
    και συναφή κακόγουστα σαν κι αυτά που θέλουνε οι αντιαναπτυξιακοί αριστεροί της Μεσοποταμίας, επειδή δεν έγινε ποτέ τίποτα από αυτά,ευτυχώς,είναι τώρα ένα μεταμοντέρνο όνειρο,
    ένα θαυμάσιο μοντέλο τρελής ανάπτυξης προς μίμηση και επανάληψη,
    ένα από τα πιο πρωτοποριακά και cult τολμώ να πω ,ο Gaudi σίγουρα θα το φθονεί-εικαστικά στολίδια της περιοχής και δεν καταλαβαίνω γιατί οι πρωτεργάτες της τριμερούς( πρωθυπουργός,
    υπουργοί,αρχηγοί κομμάτων κτλ)ειδικά οι βουλευτές της συνετής και κυβερνώσας αριστεράς και προσωπικά ο καλός κύριος Κουβέλης που συμπονά τον λαό- δεν έρχονται να μείνουν εδώ κοντά στον κύριο Ναυπλιώτη να τα απολαμβάνουν καθημερινά,όπως εκείνος,αν χρησιμοποιούν δε που και που τον ηλεκτρικό,τα τρόλευ,το τραμ θα τα ζήσουν από κοντά κι εκείνοι ακόμα πιο καλά όλα τα αναπτυγμένα:στιβαρά σίδερα και ρωμαλέο τσιμέντο παντού,ας πούμε το στάδιο Καραϊσκάκη είναι ένα θαύμα αισθητικής,αληθινό επίτευγμα από το θεσπέσιο σύγχρονο υλικό που λέγεται μπετόν, με τις καφετέριες του και τα φαστφουντάδικα να σφύζουν από ανάπτυξη και στυλ!
    Διότι τι πιο σύγχρονο και μοδάτο και η ανάπτυξη προσωποποιημένη από το να κάνεις πχ τα γενέθλια του παιδιού σου και να φάτε την πλαστική τούρτα καθήμενοι μέσα στο τσιμεντέ περιβάλλον πάνω στις ντιζαϊνάτες πλαστικές καρέκλες,κάτω από την πεζογέφυρα- την αερογέφυρα- την οδογέφυρα και τις γέφυρες του ηλεκτρικού,
    ιδανικός χώρος παιχνιδιού και ανάσας για τα παιδάκια σας και χωρίς ίχνος πράσινου που θα μπορούσε να τους φέρει ουκ ολίγες αλλεργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί καλέ; Η σύγχρονη,σωστή και ασφαλής πολυσχιδής και διχαλοδιχαλωτή λεωφόρος,με τις κολωνάρες της και τα διαλυμένα σέα και μέα της διευκολύνει τους συνανθρώπους μας που δουλεύουν- και δίνουν και σε μας δουλειές,αλίμονο η αχαριστία μερικών μη δημοκρατικών αριστερών δεν έχει τέλος- μακριά από τις άχτιστες και τραγικές τους περιοχές-κάτι Διόνυσους,κάτι Εκάλες,
    κάτι Βουλιαγμένες έρημες,μη αναπτυγμένες γειτονιές,
    με δέντρα,τι φρίκη,μες την ησυχία,με φαρδιά πεζοδρόμια,χωρίς μαγαζιά,ούτε καν σούπερ μάρκετ,χωρίς βιοτεχνίες,χωρίς καφετέριες και πιτσαρίες να απλώνουν τα τραπεζάκια τους παντού,αλίμονο οι απολίτιστοι,
    χωρίς αποθήκες,γκαράζ, βενζινάδικα και πλυντήρια αυτοκινήτων αν είναι δυνατόν,κολλητά στα σπίτια τους,
    όπως εδώ στα δικά μας, που χαιρόμαστε να μην μπορούμε να σταθούμε από τον ωραίο τους ήχο ολημερίς!
    Κι όμως εκείνοι με αγάπη για τον τόπο πάλι σε μας θα ρίξουν το βάρος της ανάπτυξης και όχι στις δικές τους αυτές περιοχές τις παρατημένες στις οποίες κατοικούν οι καημένοι.
    Καλά τα λέει ο κύριος Ναυπλιώτης,υπάλληλός τους είναι,ζει τον πατριωτισμό και την αλληλεγγύη τους χρόνια,δεν ξέρει εκείνος από πρόοδο και ανάπτυξη της χώρας μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Λούμπεν επαίτες της επαναστατημένης ανεγκεφαλητιδας.Παρασιτικά και απομονωμένα περιθωριακά αριστερόστροφα δήθεν ανθρωπάκια.Οι μόνιμοι ζήτουλες της κοινωνίας δεν μπορούν να κάνουν τέτοιου είδους βρώμικη κριτική.Ανά χαθείτε παλιό ζόμπι παλιό τεμπελχανάδες.. που έχετε και άποψη για όλα πια .

      Διαγραφή
  14. Αγαπητέ Στέφανε,

    Γράφετε παραπάνω:
    η παραλία που εγώ και εκατοντάδες άλλοι καθημερινά απολαμβάνουμε τον περίπατο, το βάδην, το τροχάδην, την ποδηλασία ή και τον ρεμβασμό μας, να παραμείνει ελεύθερος χώρος.
    Προτιμότερο να μείνει μια ακάλυπτη έκταση, όπου μπορείς να αναπνεύσεις, παρά να γίνει ένα ελληνικό Ντουμπάϊ με αφύσικους πύργους και ψεύτικα διακοσμητικά τερτίπια για τα γούστα των πελατών που χρειάζεται το σύστημα του φαμπρικαρισμένου καταναλωτισμού.

    Το παράδοξο είναι πως πολύ λίγα χιλιόμετρα από την παραλία Μοσχάτου βρίσκεται ο μεγαλύτερος όγκος τσιμέντου και το μεγαλύτερο σε ύψος και εμβαδόν παραθαλάσσιο ίσως κτίριο της Ελλάδας.
    Το Σ.Ε.Φ. Το οποίο είναι αποτέλεσμα επιχωματώσεων, μπάζων κλπ. Στο οποίου τις εγκαταστάσεις εκτός από αθλητικούς αγώνες στους οποίους συμμετείχαν εκατομμυριούχοι καλαθοσαφαιριστές του Ολυμπιακού διεξάγονταν δεκάδες εκθέσεις προϊόντων που αποτελούσαν μικρά ψηφιδωτά μέσα στο σύστημα φαμπρικαρισμένου καταναλωτισμού.
    Επίσης στην ιδιοκτησία του Σ.Ε.Φ. ανήκουν αν δεν κάνω λάθος πολλά κυριλλέ και πανάκριβα καφέ, αίθουσες για δεξιώσεις γάμων, μικρές μαρίνες κλπ..
    Εσείς ο ίδιος για πάνω από 20-25 χρόνια υπηρετήσατε με μισθωτή σχέση την ιδιοκτησία του Σ.Ε.Φ. Χωρίς φαντάζομαι να σας ενόχλησαν οι συνολικές δραστηριότητες του.
    Βγάλατε με πολύ τίμιο τρόπο το ψωμάκι σας το οποίο οι κακεντρεχείς θα το έλεγαν παντεσπάνι και τώρα απολαμβάνετε την πετσοκομένη σύνταξή σας εξαιτίας των εγκληματικών ενεργειών των κυβερνήσεων.
    Θέλουμε κι εμείς αγαπητέ Στέφανε να βγάλουμε το ψωμάκι μας με τον ίδιο τίμιο τρόπο που το βγάλατε εσείς αλλά δυστυχώς δουλείες δεν υπάρχουν, ανάπτυξη δεν υπάρχει προσλήψεις στο δημόσιο και το Σ.Ε.Φ. πλέον δεν υπάρχουν.
    Θέλουμε ως Μοσχατιώτες να υπάρξει ανάπτυξη στην παραλία και το προτιμούμε χίλες φορές από το απέραντο βρώμικο χωράφι το οποίο είναι σήμερα και το τοίχος του αίσχους που κόβει κάθε οπτική επαφή με την θάλασσα.
    Τι διαφορά θα είχε μια αξιοποίηση της παραλίας από την ανάπτηξη που έφερε το Σ.Ε.Φ. ?
    Μήπως ότι στο Σ.Ε.Φ. μέτοχος είναι το κράτος ενώ στην παραλία μέτοχος θα μπορούσε να είναι ένας ιδιώτης?
    Και λέω θα μπορούσε γιατί δεν είναι δεδομένο με ποιο ιδιοκτησιακό καθεστώς θα γίνει η αξιοποίηση και τι μέρισμα θα έχει το δημόσιο ή κι ο Δήμος μας.
    Αλλά κι ο ιδιώτης είναι κακό πράγμα ?
    Είναι γερμανοτσολιάς ή βάρβαρος ?
    Μήπως πρέπει να ερωτηθεί στο σύνολό του ο λαός του Μοσχάτου-Ταύρου και να μην θεωρούμε πως τον εκπροσωπούμε στο σύνολό του ερήμην του ?
    Οι κάτοικοι του Π.Φαλήρου τι γνώμη έχουν ?

    Με απολυτο σεβασμό σας λέω πως το μόνο που θέλουμε να γίνουμε είναι μικροί Στέφανοι σαν κι εσάς για να ζήσουμε τις οικογένειές μας και να απολαύσουμε την παραλία που τόσα χρόνια κάποιοι μας στέρησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ακριβώς επειδή τα είδαμε τα χάλια του ΣΕΦ και έγινε η καθημερινότητά μας ένα τσιμέντο και τίποτα άλλο γι αυτό πρεπει τώρα να αντισταθούμε!Αλλιώς ξεκίνησε το ΣΕΦ,άλλα μα έταξαν,τίποτα δεν τηρήθηκε.
      Γιατί πρεπει να κάνουνε τα ίδια;
      Εριστικό και αριστερό το ύφος του σχολιαστή 1:29 και 1:34 αλλά έτσι είναι,αυτοί που ανακοινώνουν ανάπτυξη γιατί δεν χτίζουν ποτέ τίποτα στα μέρη τους;Έτσι είναι όπως περιγράφεται παραπάνω,μέσα σε δάσος και στην φύση.Ας τα κάνουν εκεί τα εργοτάξια και την ανάπτυξη που θα μείνει μισή γιατί κάποιοι θα τα έχουν τσεπώσει να δούνε τι ωραία είναι.

      Διαγραφή
  15. Προτιμάτε να γίνει πάρκο η παραλία και να έχει δέντρα για να στρώνετε δωρεάν και χάμω σαν τους γύφτους την κουβερτούλα σας με τα παιδιά σας ολόγυρα να κάνουν ποδήλατο,κούνιες,να παίζουν,να έχετε φέρει εσείς τα φαγητά σας και να μην έχετε καταβάλει αντίτιμο εισόδου;
    Αυτά είναι παρωχημένα και βλακείες.Εδώ είναι πόλη.
    Να έχει δέντρα; Γιατι ρε παιδιά;Για να μην ανέβει κι άλλο η θερμοκρασία στο Μοσχάτο ώστε να έχουν δουλίτσα οι πωλήσεις κλιματιστικών και ανεμιστήρων;
    Τόσο παρτάκηδες είστε;
    Θα προτιμούσατε να γίνουμε κάτι σε πράσινο με καθαρά ποτάμια που ψαρεύουν και βολτάρουν ξέγνοιαστα και δωρεάν και βγάζουν φωτογραφίες πάνω σε ξύλινες γέφυρες οι άνθρωποι σαν την Φρανκφούρτη ή με πάρκα και δασάκια μέσα στον αστικό ιστό σαν το Βερολίνο των Γερμαναράδων,την Φλωρεντία των μακαρονάδων,το άθλιο Λονδίνο με την αηδία τα δεν θυμάμαι πόσα φυτεμένα πάρκα μέσα στην πόλη, μην σας πω σαν την φρικτή Βαρκελώνη των Ισπανών-ντροπή τους που αυτοί είναι και νότιοι- που έχουν στην πόλη,συνέχεια της πόλης,
    χιλιόμετρα αμμουδιάς σε παραλίες άχτιστες-αν είναι δυνατόν- στις οποίες οι απολίτιστοι κάτοικοί της κάνουν δωρεάν περίπατο και ποδήλατο και αναπνέουν αέρα χωρίς καυσαέριο κι αντί για τα φορτηγά και τους ήχους των κομπρεσέρ ακούνε τους γλάρους;
    Αηδίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προσπαθεί αυτή η υποτελής κυβέρνηση να μας πείσει ότι είναι δυνατόν να γίνει η παραμικρή επιτυχής κίνηση πανελλήνιας διεξόδου με φιλετοποίηση γης στις ήδη κορεσμένες και αντιπαραγωγικές ελληνικές πόλεις ;
    Αντί να στήσουν πραγματική ανάπτυξη,αλυσίδες με μονάδες και βιομηχανίες,βιοτεχνίες και εργοστάσια μικρά ή μεγάλα που να παράγουν κάτι σχετικό η μια με την άλλη και εφικτό,συμβατό με την ελληνική γη και τον όποιο πόρο απέμεινε, επαναλαμβανόμενο και εύκολα ευρέσιμο και να τον αναπτύξουν και διακλαδώσουν σε όλη την χώρα, αυτοί πάλι τα ίδια,τα τσιφλικάδικα και κοτζαμπάσικα και τον κοπανιστό τους αέρα.
    Φιλετοποίηση γης,μεσιτικού τύπου "ανάπτυξη" και κουραφέξαλα!

    Πρέπει να τα έχουν πάρει χοντρά από τα αφεντικά τους οι αλήτες αλλά τους παραδέχομαι.Αυτή την φορά δούλεψαν με σχέδιο εκπονημένο από καιρό και κυρίως με άξιο συνοδοιπόρο στην κρίσιμη στιγμή τον δήθεν αριστερό Κουβέλη,του οποίου οι κοροϊδίες,παρά το τιποτένιο ποσοστό που πήρε, είναι ο κυματοθραύστης στην συγκράτηση της οργής του κόσμου!
    Μ'ενα σμπάρο δηλαδή πολλά τριγώνια:φόβος και συναίνεση της πλειοψηφίας του κόσμου μέσω εκλογών,σύμπραξη και συμμαχία με ένα κόμμα που έξυπνα είχε ήδη στηθεί και ονομαστεί αριστερό και απέναντι τελικά τι;Μια διαιρεμένη του θανατά αντιπολίτευση που ικανοποιεί το κομμάτι του κόσμου που δεν έχει χάψει τα ψέμματα των καναλιών και των ανθρώπων τους αλλά που με μόνο όπλο της τα καταγγελτικά λόγια απέναντι στα ψέμματα και την προπαγάνδα των μμε δεν θα καταφέρει να κάνει τίποτα πέρα από ηλίθιες απεργίες ή ημιτελείς συνελεύσεις,καινούργιο κοσκινάκι μου και πού να σε κρεμάσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι Λούμπεν επαίτες της επαναστατημένης ανεγκεφαλητιδας.Παρασιτικά και απομονωμένα περιθωριακά αριστερόστροφα δήθεν ανθρωπάκια.Οι μόνιμοι ζήτουλες της κοινωνίας δεν μπορούν να κάνουν τέτοιου είδους βρώμικη κριτική.Ανά χαθείτε παλιό ζόμπι παλιό τεμπελχανάδες.. που έχετε και άποψη για όλα πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΛΑΪΚΑ. ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ. ΜΑΘΑΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΠΑΡΑ 'ΑΝΑΠΤΥΞΗ'. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΚΑΖΑΝΤΙΑ. ΤΩΡΑ ΒΡΕ ΠΟΥ ΦΟΥΝΤΑΡΑΜΕ ΤΗΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ? ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΩΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ? ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΘΑ ΧΤΙΣΤΟΥΝΕ Ή ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΟ 'ΣΙΤΥ' ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ. ΚΑΙ ΠΕΣ ΟΤΙ ΓΙΝΑΝΕ 2-3 ΣΟΥΠΕΡ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ 2-3 ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΑ. ΚΑΙ ΤΙ Μ' ΑΥΤΟ? ΘΑ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ Ή ΘΑ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΜΟΣΧΑΤΙΩΤΗΣ. ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ. ΜΟΝΟ ΖΗΜΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΣΥΝΜΟΣΧΑΤΙΩΤΕΣ. ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΩ Μ' ΑΥΤΟ, ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΓΙΝΑΜΕ ΤΟΣΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ?
    Τ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. *_* βιλγάτορας17 Ιουλίου 2012 - 3:59 μ.μ.

    @ Ναυπλιώτη παραφέρεσαι. Φαίνεται ότι η συγκυβέρνηση σε επηρέασε άσχημα και λες απαράδεχτα πράγματα. Έτσι δεν μιλάει ούτε ο ιδιοκτήτης της Χαλυβουργίας εναντίον των επι μήνες απεργών. Αλλά δεν μας λες αυτό το "δήθεν" που λες, που πάει; Στους αριστερόστροφους ή στα ανθρωπάκια; Πάντως φαίνεται ότι έχεις σοβαρό πρόβλημα με τα ταπεινά ανθρωπάκια του μόχθου - που καθόλου τεμπέληδες δεν είναι - και φυσικά την Αριστερά, αν και το κόμμα σου νομίζω ότι ονομάζεται "Δημοκρατική Αριστερά"!!! Πως τα εξηγείς όλα αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι πραγματικά αδιανόητο να κριτικάρεις κατά τρόπο έντονο κάποιον ή κάποιους που δείχνουν ενδιαφέρον για την τύχη της παραλίας. Ειδικά είναι απαράδεκτοι όσοι βρίζουν κι από πάνω όσους έχουν ευαισθησίες υπερ της οικολογίας. Θα παρατηρήσω ότι το ζήτημα της Ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας δεν θα λυθεί από την εκβολή του Κηφισού μέχρι την εκβολή του Ιλισού. Αλλού παίζεται αυτή η ιστορία. Πάντως μιά έκταση φιλική προς τον άνθρωπο και τον πλανήτη μας αν μη τι άλλο είναι υπέρ μιάς ανθρώπινης πόλης. Αντίθετα μιά έκταση γεμάτη από οικονομικές δραστηριότητες υπερ ιδιωτών στερεί από τους συμπολίτες μας την χαρά και το δικαίωμα να απολαύσουν το παραλιακό μέτωπο. Εκτός πιά και μιλάμε για την πλήρη αποκτήνωση. Συγνώμη για το έντονο του ύφους μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταρχήν θέλω να συγχαρώ, τόσο την Μοσχατούπολη όσο και την Μεσοποταμία, για την ευαισθησία τους να θέσουν το θέμα της παραλίας με αφορμή τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού για "εκποίηση" του παραλιακού μετώπου από το Φάληρο έως το Σούνιο στούς ιδιώτες στο όνομα της ανάπτυξης και των θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν. Πιθανά επειδή δεν είσουν παρών Στέφανε δεν είδες ότι το θέμα εκτός ημερησίας διάταξης μπήκε, ύστερα από απαίτηση της "ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΡΑ" μιάς και ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κος ΝΤΕΡΕΚΑΣ αρνιόταν να το θέσει και ο Κος ΔΗΜΑΡΧΟΣ ισχυριζόταν ότι είναι γνωστές οι θέσεις μας και δεν χρειάζεται επικαιροποίηση της απόφασης, πιθανά για να μην μπεί στην δύσκολη θέση να καταγκείλει τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού και να πάρει θέση κατά την προσφιλή του τακτική. Επίσης να σημειώσω ότι ενώ το θέμα ύστερα από την έντονη πίεση της ¨ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΡΑ" και του Κου ΚΡΕΜΥΔΑ μπήκε ώς τελευταίο θέμα ημερήσιας διάταξης και πάρθηκε απόφαση, ακόμη αυτή δεν αναρτήθηκε στην ιστοσελλίδα του ΔΗΜΟΥ και πρέπει να ελεγθεί αν έστειλαν την απόφαση παντού ¨η την έχουν κάνει γαργάρα. Με έκπληξη όμως διαβάζω τα σχόλια του Κου ΝΑΥΠΛΙΩΤΗ που εκπροσωπεί στο ΜΟΣΧΑΤΟ ένα πολιτικό κόμμα την ΔΗΜΑΡ. Νομίζω ότι ο Κος ΝΑΥΠΛΙΩΤΗΣ αντί να απαντά με αυτόν τον τρόπο οφείλει ώς εκπρόσωπος πολιτικού κόμματος που μετέχει στην κυβέρνηση να τοποθετηθεί πολιτικά για παραλία ελεύθερη στους πολίτες της ΑΤΤΙΚΗΣ ώς πάρκο ή έσοδο στα ταμεία της Τρόικας από την εκποίησή της στους ιδιώτες κόντρα στην ζωή των πολιτών και άρα και της δικής του. Νομίζω ότι στην ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ Δήμαρχοι όπως ο ΚΟΡΤΖΙΔΗΣ και ο ΦΙΛΛΙΠΟΥ έχουν δώσει μάχες, για να ανοίξουν την πρόσβαση στους πολίτες της ΑΤΤΙΚΗΣ των παραλίων και σύρθηκαν στα δικαστήρια για αυτη τους την δράση και τότε αν δεν κάνω λάθος είσουν και εσύ σύμφωνος, μήπως το πρόβλημα σήμερα είναι η συμμετοχή της ΔΗΜΑΡ στην κυβέρνηση. Αγαπητέ ΝΑΥΠΛΙΩΤΗ πριν μου απαντήσεις θα ήθελα να σκεφθείς με βάση τις αξίες της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ δηλαδή πάνω από όλα ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ και όχι με το κακώς νοούμενο κομματικό συμφέρον που τόσο κακό έχει κάνει στην ίδια την ΑΡΙΣΤΕΡΑ τα πέτρινα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΟΡΤΖΙΔΗ ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK:

      http://www.vimaonline.gr/default.asp?pid=20&ct=5&artid=7023

      Διαγραφή
    2. Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται!Kαι να τo ξεκαθαρίσω:όταν γράφω προσωπικές απόψεις αυτές αφορούν εμένα και κανέναν άλλον .Εξάλλου είμαστε μικρή κοινωνία και ξέρει ο ένας τον άλλο καλά και για αυτό θα απαντώ στις βρωμιές καθόλου ευγενικά και ειδικά σε δήθεν αριστερούς που θέλουν να μοιράζουν πιστοποιητικά αριστεράς, κρυμμένους με την κουκούλα της ανωνυμίας - αλήθεια αναρωτιέμαι είναι δυαντόν κάποιος να είναι αριστερός και ταυτόχρονα κουκουλοφόρος-ανώνυμος ? Όσο αφορά την παραλία για ψαχτείτε μεταξύ σας ,και αναλογιστείτε γιατί σε όλα τα σχέδια ορισμένοι είναι αρνητικοί και δεν απατάνε ευθέως σε τίποτα επί του θέματος ? Για να δούμε ποιός εξυπηρετεί αφεντικά ? Ψαχτείτε λίγο καθώς και τι ακριβώς εργασία κάνουν τα τελευταία χρόνια ? Και το κυριότερο ποιο μεγάλο επιχειρηματικό συμφέρον μπορεί να κρύβετε από την μη αξιοποίηση της δικής μας παραλίας και θέλει όπωσδηποτε να σταματήσει κάθε έργο βάζοντας μπροστινούς τους γνωστούς- αγνώστους επαναστάτες καθ' έξιν ?

      Διαγραφή
  22. @ Ανώνυμος 17 Ιουλίου 2012 10:19 π.μ.
    @ Ανώνυμος 17 Ιουλίου 2012 3:49 μ.μ.
    Η κ. Ιωαννίδου έκανε μια γενική διαπίστωση και δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί θίγονται. Μήπως είσαστε "επενδυτές από την Ρωσία" και εμποδίζει τα επιχειρηματικά σας πλάνα; Όπως και να έχει η αγγλιστί επίθεση εναντίον της δεν είναι αυτό που ταιριάζει στο blog μας, πέραν του γεγονότος ότι στην ουσία ΕΚΘΕΤΕΙ τον "άγγλο σχολιαστή" (ή μπας και έχουμε περίπτωση "άγγλου ασθενή";)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://mesopotamia-mosxato.blogspot.gr/2012/07/blog-post_2620.html πατήστε το link. είναι μιά παρουσίαση στο blog της Μεσοποταμίας που δείχνει το πως μπορεί να είναι η κακιά εννοια της ανάπτυξης. απάντηση σε αυτούς που κόπτονται για την όπως όπως ανάπτυξη και της παραλίας μας. κι εκεί χωράνε φωτοβολταϊκά και άντε ένα μικρό ηλεκτρικό χωριό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο κ. Ναυπλιώτης καλά θα κάνει να διαβάσει τις θέσεις της ΔΗΜΑΡ για την Οικολογία και τον Οικολογικό Πολιτισμό όπως και το προγραμμα Ψαριανού ως υποψήφιου στον Δήμο Αθηναίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναλυτικότητα το διάβασα δεν λέει πουθενά να μπουν φωτοβολταϊκά και να παραμείνει όπως είναι? αυτά

      Διαγραφή
  25. Κύριε Ναυπλιώτη δεν μπορώ να καταλάβω που είδατε στο σχόλιο μου αναφορά σε φοτοβολταϊκά ή πως η παραλία πρέπει να μείνει ως έχει. Ρώτησα αν γνωρίζετε τις θέσεις του κόμματός σας και πως ταιριάζουν οι δικές σου με αυτές τις θέσεις που είναι η νύχτα με την ημέρα. Το ευχάριστο είναι ότι καθίσατε και διαβάσατε τις θέσεις της ΔΗΜΑΡ, αρα μπορεί και να κρίνεις τώρα από καλύτερη θέση, γιατί όσα διάβασα να λες εδώ ούτε ο σκληρότερος νεοφιλελευθερος Μάνος ή Μπακογιάννη δεν λέει τέτοια πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτός ο κυρ Νααυπλιώτης ποιανού απόψεις εκφραζει , τις δικες του η της Δημαρ?
    Ούτε τόνα ούτε τάλλο.
    Των εφοπλιστών και των Λάτσηδων εκφράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συμφεροντα των Λατσηδων εκφραζει ξεκαθαρα η Μεσοποταμια.Βαλτε το μυαλο σας να σκεφτει το γιατι.

      Διαγραφή
  27. Υπενθυμίζω σε κάποιους τις απαντήσεις του κ. Ναυπλιώτη σε ερωτήσεις μοσχατιώτικου μπλογκ...

    ΕΡ : Ας υποθέσουμε ότι στις επερχόμενες εκλογές, το ΠΑΣΟΚ, ζητήσει την υποστήριξη του κ. Κουβέλη για να αποχτήσει αυτοδυναμία. Ποιά θα είναι η απάντηση του αρχηγού σας, της ΔΗΜΑΡ γενικότερα?

    ΑΠ : Στο ενδεχόμενο συγκυβέρνησης ΠαΣοΚ –Νέας Δημοκρατίας, η Δημοκρατική Αριστερά δεν θα συναινέσει και αυτό, με δεδομένη τη συγκεκριμένη πολιτική που έχουν τα δύο κόμματα.

    ΕΡ : Θέλει ή όχι το μνημόνιο για να καταλάβει και ο απλός κόσμος που πιθανόν έχει χάσει κάπου τον μπούσουλα τον τελευταίο καιρό?

    ΑΠ : Επισημάναμε, από την αρχή, υπογραμμίζουμε και σήμερα: Το Μνημόνιο που υπέγραψε η κυβέρνηση, όσο και το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο και ο νόμος εφαρμογής του δεν μπορούν να υλοποιηθούν γιατί οι παραδοχές τους και οι κεντρικές επιλογές τους στηρίζονται σε μια διαφορετική πραγματικότητα από αυτήν της Ελλάδας του 2010 και2011.

    χωρίς πολλά λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθυπαρχος θα παραμείνεις δε φταις εσύ αλλά Όλοι οι Άλλοι. αυτό ονομάζεται φαινόμενο της εκτροπής της ευθύγραμμης ....ενδόθερμο φαινόμενο που Είναι μια αλυσιδωτή αντίδραση βλάκααααααααα.

      χωρίς πολλά λόγια!
      Με εκτίμηση

      Διαγραφή
    2. Για μελέτησε βρε ναυπλιώτη το φαινόμενο Κούλιτζ ωε προς την πολιτική σου ενδοθερμία. Με εκτίμηση...

      Διαγραφή
    3. Κύριε Ναυπλιώτη, γιατί με αποκαλείτε έτσι, ένας απλός θερμαστής είμαι και τι έγινε αν παραμείνω έτσι..?
      Τουλάχιστον μπορεί βλάκας σύμφωνα με τα λεγομενα σας αλλά δε φοράω μαύρη κουκούλα..

      Και εν τέλει γιατί δεν απαντάτε σε αυτά που σας είπα....αλλάζετε γνώμες με ταχύτητα πολλώ κόμβων.

      Ζήτω, ζήτω το ναυτικό !

      Διαγραφή
  28. O Κυρ Ναυπλιώτης όπως χλευαστικά τον αποκαλείς ανώνυμε 12.34 πμ εκφράζει τις απόψεις της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού. Μάλλον εσύ ψευτοαριστερέ οπαδέ της πτώχευσης και της δραχμής στηρίζεις τα συμφέροντα της ολιγαρχίας και της πλουτοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος δηλαδή κάτοικος της περιοχής αντιδρά στην νέα απάτη περί αξιοποίησης της παραλίας γιατί απλούστατα βιώνει τα αποτελέσματα της παλιάς,που παντού όπου να στρέψει το μάτι και προσπαθήσει να κινηθεί υπάρχει μόνο τσιμεντοποίηση και έτσι δικαίως δεν θέλει άλλη καταστροφή και υποβάθμιση της αξίας του σπιτιού και της ζωής του πρέπει να τον βρίζετε;
      Δικαίωμά του είναι να θέλει με τους φόρους που στο κάτω κάτω πληρώνει τόσα χρόνια, πευκοδάσος και πάρκο 240 ελεύθερων στρεμμάτων κι όχι άλλο τσιμέντο!
      Στο Νέο Φάληρο έχουμε πνιγεί στο τσιμέντο,μας ρωτήσατε τι θέλουμε;Ε,λοιπόν να μας λείπει η τσιμεντοανάπτυξή σας.

      Διαγραφή
  29. ΝΔ 29,66 + ΠΑΣΟΚ 12,28 + ΔΗΜΑΡ 6,26 μας κάνουν 48,20. Βάλε και τον Μάνο 1,59 πάμε 49,79. Άσε που και μέσα στο ποσοστό αυτό υπάρχουν αντιμνημονιακές, αντικαπιταλιστικές και αντινεοφιλελευθερες δυνάμεις. Οπότε τι μας τσαμπουνάς για συντριπτικές πλειοψηφίες. Και αυτές οι πλειοψηφίες θέλουν ας πούμε Τσιμέντο την παραλία του Μοσχάτου. Νομίζεις ότι όλοι είναι ψωνάρες που θέλουνε κέντρα τυπου Μώλλ ή γκλαμουριές; Αλλά δεν μας λες τελικά αφού οι άλλοι είναι ψευτοαριστεροι (άρα εσύ είσαι αριστερός) έχουν κάποιοι άνθρωποι να πούν την γνώμη τους, ΝΑΙ η ΟΧΙ; Όταν μάλιστα εσύ νοιώθεις συντριπτική πλειοψηφία γιατί σε ανησυχεί το ΟΧΙ της συντριπτικής μειοψηφίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραια. το περίμενα κι αυτό. Συριζα 27 + Ανεξ. Ελληνες 7.5% + Χ.Α 7% + ΚΚΕ 4.5%.
      δλδ τι προσθέτεις ρε λεβέντη? φασόλια, φακές, σώβρακα και φαννέλες. Τι είναι αυτά που γράφεισ ρε άνθρωπε μου? Δεν είσαι απλά ψευτοαριστερόσ, ακροδεξιός μου ακούγεσαι.

      Διαγραφή
  30. το "έχουν κάποιοι άνθρωποι να πουν την γνώμη τους" να διαβαστεί:
    έχουν κάποιοι άνθρωποι ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να πουν την γνώμη τους"
    /Ευχαριστώ/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στο Νέο Φάληρο δεν θέλουμε άλλα χάλια σαν τον Κηφισό και το ΣΕΦ.Ειδικά εμείς εδώ, η γειτονιά μας έχει χαντακωθεί από τις υποσχέσεις.Πολλά έργα μας έταξαν,τα ξεκίνησαν και φυσικά τα παράτησαν και τώρα εμάς μας τρώει η βρώμα από τον Κηφισό και το ξέρετε πολύ καλά αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Θέλω να ζητήσω συγνώμη σε όλους σας για την αθυροστομία μου, αλλά πρέπει να καταλάβετε και εσείς ότι κοιτάμε μπροστά και θέλουμε Δημαρχεία στις επόμενες εκλογές.

    Λυπάμαι για κάποιες αποφάσεις τις ΔΗΜ.ΑΡ. αλλά και εγώ δε μπορώ να αλλάξω πολλά πράγματα.

    Θα τα πούμε σε μια από τις καφετέριες που βρισκόμαστε όλοι μαζί ως ερωτευμένοι σχιζοφρενείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κρίνω από το απαράδεκτο ύφος σας κύριε Ναυπλιώτη,ποιός να μας πρωτοκλάψει αν διεκδικείτε και την δημαρχία!
      Δεν μας φτάναν οι πασόκοι και τα κατορθώματά τους σ αυτή την γειτονια,οι ψεύτικες υποσχέσεις του κόμματος σας μας λειπανε και μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα,ουδεμία σχέση έχω με σύριζα.
      Ε,ρε τι μας περιμένει και δεν έχουμε πάρει τίποτα βρεμένες σανιδες ακόμα

      Διαγραφή
    2. Den to egrapsa ego to parapano. Na giati este xeftilismeni anonima skoulikia

      Διαγραφή
  33. Δεν μπορούμε να ανασάνουμε από το τσιμέντο και την τρελή δόμηση,δεν υπάρχει ένα μέρος ανοιχτό να πάμε μια βόλτα σαν άνθρωποι.
    Γιατί να πρέπει να μετακινούμαστε με αυτοκίνητα και να πληρώνουμε για να πάρουμε μια ανάσα κάθε καλοκαίρι που καιγόμαστε από το απίστευτο τσιμέντο;


    Όταν υπάρχει τέτοια ωραία έκταση επιβάλλεται να μην φορτωθεί με την παραμικρή δόμηση και ίσα ίσα να αποδοθεί ως πνεύμονας ανάσας για τους κατοίκους των κοντινών περιοχών και όχι μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ταλαίπωρος κάτοικος18 Ιουλίου 2012 - 11:19 π.μ.

    Αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος της τόσης "ανάπτυξης" γύρω μας, τι πιο λογικό να ,μην θέλουμε ούτε να ακούσουμε ξανά την λέξη;
    Θα αγωνιστούμε όσο δεν φαντάζεστε και δεν ανήκουμε ούτε σε κόμματα,ούτε στην μεσοποταμία ούτε πουθενά.Δεν αντέχουμε άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γιατί ζητάτε συγνώμη κ. Ναυπλιώτη? Εγώ ο ψηφοφόρος της ΔΗΜΑΡ που σ άκουσα και σας ψήφισα δεν το έχω μετανοιώσει καθόλου.
    Δέν είσθε καθόλου αθυρόστομος απένατι σε ψέυτες και υβριστές που χρησιμοποιούν ωραία λόγια.
    Έχετε και το τσαγανό και το πολιτικό λόγο που κανείς απ' αυτούς δεν μπορεί να σας φιμώσει.
    Να μη λυπάσθε για καμία απόφαση της ΔΗΜΑΡ. Απέδειξε ότι πάνω απ' όλα βάζει το συμφέρον το ελληνικού λαού κι όχι τα συμφέροντα των συντεχνιών και των εκπροσώπων τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ
      Είδες για να απολογείσαι? Σε απειλούν και με βρεγμένη σανίδα τωρα.

      Διαγραφή
    2. kai to mnymonio pano apo olla etsi

      Διαγραφή
  36. Κε ΝΑΥΠΛΙΩΤΗ λυπάμε, το πρόβλημα δεν είναι η ανθυροστομία σου αλλά οι απόψεις που εκφράζεις κατηγορώντας την ΑΡΙΣΤΕΡΑ για εξυπηρέτηση συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων χωρίς να παρουσιάζεις κανένα στοιχείο. Τέτοιες προβοκατόρικες τακτικές ακολουθούσε η Ασφάλεια και ο ΜΑΝΙΑΔΑΚΗΣ τα πέτρινα χρόνια για να προβοκάρει τους αγωνιστές. Είναι λυπηρό να ακούμε τα ίδια από έναν άνθρωπο που λέει ότι ανήκει στην ΔΗΜΑΡ, μάλλον βρίσκεσαι σε παράκρουση και πρέπει να αυτοπροστατευτείς αποσυρόμενος για λίγο καιρό. Μαζί δεν πρόκειται να πιούμε καφέ στις γνωστές καφετέριες του ΜΟΣΧΑΤΟΥ που αναφέρεις μιάς και δεν συχνάζω εκεί, αλλά από ότι φαίνεται ούτε και στους αγώνες που έχουμε μπροστά μας γιατί μέχρι τώρα δεν σε έχω δεί ούτε σε απεργιακές συγκεντρώσεις ούτε σε κινητοποιήσεις για κεντρικά ή τοπικά θέματα άρα μάλλον δεν θα συναντηθούμε, γιαυτό θέλω να σου πώ τι έχουμε πεί σαν ¨ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ¨ για την παραλία του ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΣΤΟ Δημοτικό Συμβούλιο μιας και ο εκλεκτός της ΔΗΜΑΡ Κος Δήμαρχος δεν σε έχει ενημερώσει.
    1. Στην συζήτηση για την μελέτη περιβαντολογικών επιπτώσεων για την παραλία με βάση την νέα μελέτη τονίσαμε
    ¨- Δέν εξετάζεται η δυνατότητα εκβάνθυσης του ΙΛΙΣΣΟΥ ώστε να παίρνει τα όμβρια που έρχονται από Ν. Σμύρνη Καλλιθέα και να μην περάσουν από ΜΟΣΧΑΤΟ σύμφωνα με όσα έχουν ζητήσει οι κάτοικοι.
    -Δέν εξετάστηκε, με μοναδικό κριτήριο το κόστος, η δυνατότητα υπογειοποίησης της παραλιακής στο κομμάτι μεταξύ ΙΛΙΣΣΟΥ και ΚΗΦΙΣΣΟΥ με συνέπεια να προβλέπεται ένα χωμάτινο τοίχος 9 μέτρων, το οποίο θα κόψει τον αέρα της θάλασσας από την πόλη και την οπτική επαφή της πόλης με την θάλασσα.
    -Δέν συμφωνήσαμε με την αύξηση των συντελεστών δόμησης, κάλυψης και ύψους και ζητήσαμε οι χρήσεις να παραμείνουν αυστηρά για αθλητικές εγκαταστάσεις αναψυκτήρια και βοηθητικούς χώρους και όχι για κέντρα διασκέδασης και πολυκαταστήματα.
    -Ζητήσαμε η Τοπική Αυτοδιοίκηση να έχει την χρήση του πάρκου που να είναι ελεύθερο στους Δημότες.
    - Ζητήσαμε να πρωχωρήσει άμεσα ο τριτοβάθμιος βιολογικός καθαρισμός της ΨΥΤΑΛΕΙΑΣ ώστε να έχουμε νερό για πότισμα διότι χωρίς νερό δεν μπορεί να υπάρχει πάρκο υψηλού πρασίνου.
    Επειδή από ότι θυμάμαι είσαι Μηχανικός, όλα όσα προανέφερα σημαίνει ότι είμαστε αντίθετοι στα σχέδια του ΡΙΑΝΟ και εξηπηρετούμε συγκεκριμένα συμφέροντα επιχειρηματικά ή είμαστε οι μόνοι που με συγκεκριμένες προτάσεις συμβάλουμε επί της ουσίας στο να γίνει πάρκο η παραλία ελεύθερη στους πολίτες της ΑΤΤΙΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. An pragmatika theletai na gini syzitisi na gini anixta me onomatrponimo Kai ego Eimai etimos na anixo ola ta xartia Gia na Doume ti lei o kathe enas apo emas. Sygnomy Gia ta gregles Eimai stin doylia. Kai basila den diafono me ta perisotera apo ta parapano

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  37. Οπως καταλαβαίνεις Κε Ναυπλιώτη δεν έχω καμμία σχέση με το σχόλιο του αγνώστου 2.29 μμ, η Αριστερά πάντα απαντά με πολιτικούς όρους και ανεξάρτητα αν κάποιος διαφωνεί μαζί της αυτό που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση είναι το ήθος της και η ανιδιοτέλειά των απόψεών της.
    Επειδή αναφέρεσαι συνέχεια στην ανωνυμία και λές ότι όποτε θέλουμε επώνυμα, δέχεσαι να ανταλάξουμε επιχειρήματα θέλω να σου θυμίσω μερικά πράγματα.
    -Όταν το θέμα της παραλίας συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο η "ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ" επώνυμα πήρε την θέση που προανέφερα και όπως προηγούμενα είπες στα περισσότερα συμφωνείς.
    -Όταν ζητήσαμε να μήν εγκριθούν οι περιβαντολογικοί όροι από το Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να αναγκαστούν να έξετάσουν όσα προαναφέραμε ο Κος Δήμαρχος, που το κόμμα σου στηρίζει, είπε ότι πρέπει να τους ψηφίσουμε και αυτά θα τα δούμε μετά. Αλήθεια μπορουμε να δούμε μετά το θέμα της υπογειοποίησης της παραλιακής , ώστε να μην υπάρχει το τοίχος των 9μ, ή μπορούμε να δούμε μετά το θέμα της εκβάνθυσης του ΙΛΙΣΣΟΥ, ή μπορουμε να δούμε μετά το θέμα των συντελεστών δόμησης και των χρήσεων γής. Αλήθεια ποιά είναι η γνώμη σου ώς Μηχανικός.
    Κε ΝΑΥΠΛΙΩΤΗ η "ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ" πάντα επώνυμα τοποθετείται τόσο στο Δημοτικό Συμβούλιο όσο και στους πολίτες του
    Μοσχάτου και του Ταύρου για τα προβλήματα της πόλης και της κοινωνίας και καλεί τους πολίτες σε δράση για όσα αφορούν την ζωή τους και την πόλη τους.
    Νομίζω ότι δεν έχει κανένα νόημα η περαιτέρω συζήτηση και αν πραγματικά έχεις κάτι να προσθέσεις σε περιμένουμε να καταθέσεις τις απόψεις σου στα Δημοτικά Συμβούλια και στους αγώνες που πρέπει να αναπτυχθούν ώστε να γίνουν αυτά πράξη. Δυστυχώς όμως Κε ΝΑΥΠΛΙΩΤΗ για όλα αυτά δεν σε έχουμε δεί να παίρνεις θέση εκτός και αν θεωρείς ότι εκφράζεσαι πλήρως από τις θέσεις της Δημοτικής Αρχής ή του Κου ΣΟΥΤΟΥ που εκπροσωπούν την ΔΗΜΑΡ.
    Εμείς πάντως πιστεύουμε ότι ο κόσμος θα ανατρέψει την συγκυβέρνηση Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ και θα επιβάλει με τους αγώνες του και με την ψήφο του μια άλλη πολιτική που θα δίνει λύση στα προβλήματά του, μια πολιτική που μπορεί να εφαρμόσει μόνο μιά κυβέρνηση της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ που θα θέλει και θα μπορεί να έρθει κόντρα με τα συμφέροντα προκειμένου να στηρίξει τους πολίτες που κατεδαφίζονται από την πολιτική ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΧΕΛΟΥ-ΚΟΥΒΕΛΗ που στηρίζει το κόμμα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (τρόπος του λέγειν)

    Κατ’ αρχάς οφείλουμε να δηλώσουμε ότι δεν ήμασταν παρόντες κατά την συνεδρίαση όπου και συζητήθηκε (έως και "επικαιροποιήθηκε") το θέμα της Παραλίας στην βάση των επικίνδυνων προγραμματικών δηλώσεων Σαμαρά. Τα όσα γράψαμε βασίζονται στα ήδη υπάρχοντα δεδομένα, στις πληροφορίες που πήραμε και σε όσα γράφει η τοπική εφημερίδα "Μαχητική".

    Έτσι δεν μπορέσαμε να προσμετρήσουμε και να θέσουμε στην βάσανο της δημόσιας κριτικής α) την αρχική άρνηση του κ. Ντερέκα να μπουν σε συζήτηση οι νέες εξελίξεις ως προς την παραλία και β) την αντίστοιχα ίδια τακτική του Δήμαρχου, που έδειξε μάλιστα και ενοχλημένος!

    Το παρόν άρθρο παρά το συγκεκριμένο του θέματός (που αρκούντως καθαρά περιγράφεται και στον τίτλο του: «Η Παραλία ως πεδίο συμπεριφορών σκοπιμότητας») ξέφυγε από το πλαίσιο συζήτησης που επιθυμούσαμε, φτάνοντας τελικά σε μιάν άνευ προηγουμένου παρεκτροπή ως προς τον σχολιασμό.

    Αντί να απαντηθεί το ερώτημα αν οι πολίτες έχουν ή όχι το δικαίωμα να διατυπώνουν ανησυχίες και φόβους για το μέλλον της Παραλίας, αναπτύχθηκε δυστυχώς μια πολιτικο-κομματική αντιπαλότητα που εξελίχθηκε σε αντιπαράθεση με προσωπικές νύξεις, υπαινιγμούς και χαρακτηρισμούς.
    Ορισμένοι μάλιστα έφτασαν μέχρι του σημείου να χρησιμοποιήσουν ψευδώς την υπογραφή κάποιου σχολιαστή, με σκοπό την πλάκα και την γελοιοποίηση του.
    Αυτό καταλαβαίνετε ότι δεν μπορεί να γίνει ανεκτό ποικιλοτρόπως.
    (Παρενθετικά μιλώντας καλούμε όλους όσους θέλουν να προστατεύσουν τα σχόλια τους να δημιουργήσουν άμεσα έναν λογαριασμό Google ώστε να αποφύγουν τις περιπέτειες).
    Το αποτέλεσμα βέβαια ήταν να κρυφτεί η δημοτική αρχή από το νέο ολίσθημα πολιτικής υπεροψίας και υπερμετρωπίας.

    Επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά ότι το «ΜοσχατουΠολις» δεν είναι σκανδαλοθηρικό blog, ούτε επιδιώκει high scores σε σχόλια και αναγνωσιμότητα με σκοπό να κερδίσει χρήματα από "δαγκωτές" διαφημίσεις ταβερνών, καφετεριών και ελευθεροεπαγγελματιών.
    Σκοπός μας είναι ο σχολιασμός, η κριτική και η ανάπτυξη ιδεών, υπέρ της πόλης και της κοινωνίας.
    Κάθε τι άλλο είναι ανεπιθύμητο και δεν μας αφορά.

    Τελειώνουμε την ανακοίνωση μας, θυμίζοντας τον επίλογο του επίμαχου άρθρου:

    «Γιατί η Παραλία, φυσικά και μεταφυσικά είναι ένα άνοιγμα προς την θάλασσα και το μέλλον.
    Και για το Μοσχάτο, και για ολόκληρη την Αθήνα.
    Πάνω σ’ αυτό δουλέψτε.
    Όλα τα άλλα πληγώνουν και μειώνουν».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έτσι μπράβο.
    Όλα τα άλλα πληγώνουν και μειώνουν'
    Εξάλλου αυτά δεν μας φτάσανε ως εδώ?
    Μυαλό δεν θα βάλετε ρε?
    Αμέτι-μουχαμέτι 'πελοποννησιακό πόλεμο' γουστάρετε ρε αδιόρθωτοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Για τσεκαρετε λιγο αυτο


    http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/469263/Default.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. DOSTO KALITERA
      PARAPOLITIKA.GR
      KATIGORIA OIKONOMIA
      TETARTO THEMA ORA 16.26.
      MAS EMATHAN KAI EIS PARISIOUS.

      Διαγραφή
    2. το είδαμε καλύτερα. Μήπως ξέρει κάποιος να μας παί ποιός επί 8 μήνες τα έπαιρνε????

      Διαγραφή
  41. Επί του θέματος λοιπόν.
    Ο κ. Ναυπλιώτης και πολλοί άλλοι πιστέυουμε στην ανάπτυξη της παραλίας με σεβασμό πάντα στο περιβάλλον.
    Αριστερός και οικολόγος δεν είναι αυτός που αρνείται κάθε μορφής ανάπτυξης σ αυτό το τόπο.
    Η ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ όπως το ομολογείτε εξ άλλου ενδιαφέρεται πώς θα ρίξει τη κυβέρνηση εθνικού σκοπού για να φέρει στηυ κυβέρνηση μια ιδιότυπη αριστερά για να μην αφήσει τίποτα όρθιο σ αυτό το τόπο.
    Δεν δικαιούσθε εσείς να ζητάτε απο τον αριστερό Καρατζαφέρη όπως αποκαλέσατε προεκλογικά τον κ. Κουβέλη, ότι πιό έντιμο στοιχείο έχει να επιδείξει η ανανεωτική αριστερά μετά τη μεταπολίτευση, μέσω των εκπροσώπων του να παίρνουν θέση σύμφωνη με τα γούστα σας.. Εσείς κάνετε τις κολεγιές σας με ότι σας έρχεται κι από όπου σας έρχεται. Εξουσία δεν θα δείτε . Ο ελληνικός λαός γνωρίζει ποιό είναι το συμφέρον του. Θα σας στείλει σύντομα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας , αυτό που ανέφερε Ο κ. Τσίπρας , μιμούμενος τον μεγάλο Α. Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δυό κουβέντες στον ανώνυμο 10:45μμ. Αυτά τα πονηρούλικα περί ριξήματος της κυβέρνησης, της ιδιότυπης αριστεράς, του έντιμου στοιχείου που λέγετε Κουβέλης, με κάνουν και γελάω. Δηλαδή η ιδιότυπη αριστερα (γιατί φαίνεται ότι υπάρχει και η αλλη που είναι συνεργάσιμη) θα καταστρέψει πιά χώρα και τι; Το ήδη κατεστραμένο; Ζεις αλλού ανώνυμε φίλε ή έχεις ακόμα λίπος και ελπίζεις ότι θα μείνεις έτσι; Όσο δε για το χρονοντούλαπο της ιστορίας εγώ ήξερα ότι διαχρονικά η κοινωνία θέλει να χώσει μέσα του την δεξιά. Άλλαξε τίποτα στην Ελλάδα και δεν το πήρα χαμπάρι;

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου συμφωνώ. Έλα όμως που ο Τσίπρας δεν είναι αριστερός είναι ένας δημοκόπος και λαικιστής, δηλαδή κάτι χερότερο απο δεξιός.

      Διαγραφή
    3. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΠΡΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ. ΛΙΓΑΚΙ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ.

      Διαγραφή
    4. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩ ΑΜΕΡΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ

      Διαγραφή
  42. Το ότι Μοσχατούπολις, η Μεσοποταμία και οι παρατάξεις Σωπάκη και Κρεμμύδα σύρανε τον Δήμαρχο και τον Ντερέκα να συζητηθεί το θέμα της παραλιακής ζώνης είναι μια επιτυχία που θα πρέπει να ολοκληρωθεί κατά την άποψη μου με εκδήλωση στην πλατεία αλλά και επιτόπου στην παραλία.
    Ο Δήμαρχος θα πρέπει να καταλάβει ότι η σιωπή έχει τελειώσει, αλλά κυρίως να συνειδητοποιήσει ότι δεν πρέπει να δημιουργεί ψεύτικες εντυπώσεις οτι είτε κάποιοι έχουν σκοτεινά κίνητρα, είτε ότι κάνουνε φασαρία για να δείξουνε ότι υπάρχουνε. Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει ότι ζουν ανάμεσα μας ανθρωποι και δρουν ομάδες ανθρώπων που πιστεύουν στην οικολογία; Και είναι αυτό κακό, πολυτέλεια ή ψευτοκουλτούρα;
    Επειδή ο Δήμαρχος είναι μάλλον έξυπνος άνθρωπος θα πρέπει να γνωρίζει ότι καμία εμπιστοσύνη δεν θα πρέπει να τρέφει προς τους κυβερνούντες. Γιατί είναι αυτοί που μας καταντήσανε όπως είμαστε σήμερα. Όπως λέει και ο καθηγητλης Λαπαβίτσας είναι ΨΕΥΤΕΣ που αποδεδειγμένα πια φαίνεται ότι εξαπατήσαν τον ελληνικό λαό. Σιγά δηλαδή που αν η τρόϊκα ζητήσει το ξεπούλημα της παραλίας, ο Σαμαράς και οι συνεταίροι του θα σεβαστουν το σχέδιο "Ρέτζο Πιάνο". Ας σοβαρευτούμε και να πάψει ο Δήμαρχος να παριστανει τον σίγουρο ότι όλα πάνε καλά και μάλιστα να δείχνει και εκνευρισμένος που κάποιοι θέλουνε να φυλάνε τα ρούχα τους.
    Προσωπικά πιστεύω ότι και ο ίδιος ανησυχει. Ότι και ο ίδιος δεν θέλει τσιμεντοποίηση. Οπότε γιατι όλα αυτά - οι σημαίες και οι άνθρωποι που ψάχνουν ευκαιρίες για να δικαιολογούν την ύπαρξη τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ποιός καλέ? Ο Ευθυμίου? Ο Ντερέκας? η μήπως ο Μεσοποταμίτης που τόλμησε να ενοχλήσει την ωραία σας ανάπτυξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΌΣ ΠΟΥ ΤΑΠΑΙΡΝΕ ΓΙΑ ΟΚΤΑΜΗΝΟ ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΩΣ ΑΧΡΕΟΣΤΗΤΩΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΑ.

      Διαγραφή
  45. Για ακούτε τώρα που βρήκατε ποιος φταίει που δεν προχώρα το θέμα τις παραλίας κατά πώς εσείς νομίσετε δηλαδή (Ο Δημήτρης) λέω να μην του στείλετε τον μισθό του στο τέλος του μήνα, να τον καταγγείλετε στην ΔΗΜΑΡ. ΚΤΛ Να δούμε τη θα κάνη χωρίς όλους εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αλλά εμείς,φίλοι και φίλες,δεν είμαστε χαζοί,όπως οι γέροι του βίντεο,που θα δείτε παρακάτω.

    http://politestv.gr/index.php?id=1000&article=64

    Εμείς εδώ επαγρυπνούμε και αφού ξεμπερδέψουμε με τους αντιτιθέμενους στην αξιοποίηση της παραλίας, αποκαλώντας τους εχθρούς της προόδου κτλ κτλ θα τσακώσουμε στα πράσα τον πονηρό επενδυτή και τον κακό εργολάβο που θα τολμήσει να μας κοροϊδέψει.
    Έτσι δεν είναι;


    Με εκτίμηση και πάντα επώνυμα.

    Βιβή Γεωργαντοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ.Βιβη επειδη μπερδευτηκα,εσεις θελετε φωτοβλταικα στην παραλια η οχι?
      Και το ρωταω αυτο επειδη ειναι θεση της μεσοποταμιας αυτο.

      Διαγραφή
  47. http://moschato-tauros-live.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια