Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2012

Ένα χαστούκι 1.000.000 μεγατόνων από δεξιά...

πάρτα μωρή κουφάλα αριστερή...
ΕΚΤΑΚΤΟ

Παραιτηθηκε ο υφυπουργός Νικολόπουλος! 

Η δήλωση της παραίτησής του έγινε μάλιστα λίγες ώρες μετά τις πρώτες επαφές με την δολοφονική τρόϊκα και λιγότερες ώρες μετά τα χειροκροτήματα για την ψήφιση των προγραμματικών του Σαμαρα!!! 

Δεν έφυγε από το Υπουργείο Εργασίας επειδή έχει κάποια αρρωστια ή είναι ιδιοκτήτης κάποιας offshore εταιρίας. 

Όχι, τίποτα τέτοιο!

Την κοπάνησε ο άνθρωπος διαμαρτυρόμενος για τις ψευτικες υποσχέσεις Σαμαρά για σκληρή διαπραγμάτευση – επαναδιαπραγμάτευση που θα ξεκίναγε άμεσα με τους τροϊκάνους. 

Αντι αυτής, ο Αχαιός βουλευτής και υφυπουργός είδε στις διαπραγματεύσεις (στο υπουργείο Εργασίας) τα δόντια των σκυλιών της τρόϊκα να αλιχτούν τις εντολές της Λαγκάρντ και της Μέρκελ για άνευ όρων εφαρμογή του μνημονίου. 

Είδε επίσης την απόλυτη αλλαγή των υποσχέσεων για άμεση επαναδιαπραγματευση, καθώς ο πρωθυπουργός και ο σημιτικός Στουρνάρας του, βάζουν πρώτα την υποταγή, την προσφορα σε γη και ύδωρ, την θυσία της ελληνικής κοινωνίας και μετά την έναρξη συνομιλιών επαναδιαπραγμάτευσης των όρων του μνημονίου. 

Αφού αυτό θέλουν οι επικυρίαρχοι.

Τον τιμά τον Νικολόπουλο αυτή η πράξη που εκτός των άλλων είναι βαρύτατη πολιτική ήττα για τον Σαμαρά και τον κάθε υποταγμένο πολιτικό. 

Πιο πολύ όμως από αυτό, είναι ένα γιγαντιαίο χαστούκι στους αναίσθητους βουλευτες του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ. 

Ένα πολιτικό, ηθικό και πατριωτικό ράπισμα σε αυτούς που αυτοαποκαλούνται αριστεροι, κεντροαριστεροί, σοσιαλιστές, σοσιαλδημοκράτες, δημοκράτες. 

Κι αυτό από έναν υποτίθεται επάρατο δεξιό. 

Πραγματικά περιμένω με αγωνία τις δηλώσεις τους. 

Να δω πόσο ακόμη πιο βαθεία θα μπούνε στα σκατά.

49 σχόλια:

  1. Στέφανε κάνε μας ένα σχόλιο για την εμπλοκή των Αμερικάνων και της Γιάννας στον ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ' αρχάς πρέπει να μου εξηγήσεις γιατί μου απευθύνεις ερώτημα για τον ΣΥΡΙΖΑ ωσάν να είμαι μέλος ή στέλεχος του. Αλλά ίσως σου σχολίαζα αν γνωριζα τι εννοείς μιάς και έχω χρόνια να ακούσω περί της Γιάννας Αγγελοπούλου (γι αυτήν μιλάς;) και όσο για τους Αμερικάνους, τι; Έκαναν απόβαση στην Κουμουνδούρου;
    Τέλος είναι προφανές ότι η σωστή συμπεριφορά επιτάσσει να απαντήσεις πρώτα εσύ στο χρονογράφημα μου και ειδικά για την απορία μου "πόσο ακόμη πιο βαθεία θα μπούνε στα σκατά" μερικοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mιά εξέλιξη με τεραστια σημασία. Προοιωνιζει το μελλον της κυβερνησης Σαμαρά και των συμμάχων του. Πολύ εύστοχη η κριτική σου που απευθύνεται στους πρωην κεντροαριστερούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ ΑΡΈΣΕΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΜΙΤΙΚΟ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΤΟ 82 ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΙΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΗΜΙΤΗ .ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΟΛΙΓΟΝ ΑΠΟ ΓΙΑΝΝΗ ΤΡΙΑΝΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2011.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΗΤΑΝ ΤΟ 2002 ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΠΑΜΕ ΕΩΣ ΔΑΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ 1917 ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ορθως

      Διαγραφή
  5. νανα ιωαννιδου9 Ιουλίου 2012 - 7:08 μ.μ.

    Αγαπητε ανωνυμε 4,46
    Επιτρεψε μου τη φτωχη γνωμη μου
    Κατα την διαρκεια των εκλογων αλλα και των παραιτηθεντων απο την ΔΗΜΑΡ εχει γραφει επακριβως
    τι ειναι το προιον Δημαρ απορω δεν ειδες αναλυτικα το who is who ενος εκαστου της Δημαρ ? ως αναφορα τη Γιαννα Αυτη ειναι επι παντος καιρου δεν εχει αναγκη τον Συριζα κι αν ο γυιος της
    κανει την πλακα του πρωτον μαθαινει το πολιτικο παιγνιδι και δευτερον τα χρηματα του ειναι στη σωστη χωρα εξασφαλισμενα!!! εχθες ενας αλλος
    ο παραιτηθης Πετροπουλακης εκ των εσω μας ειπε τι εστι ΔΗΜΑΡ! νιαου ,νιαου στα κεραμιδια και σημερα μολις
    γραφουν τα μπλογκς για συγχωνευση!Πασοκ Δημαρ ειδε οραμα ο βους!
    Λοιπον sold out to Καλλιμαρμαρο σημερα πιστευω να σε δω εκει!!εχουμε ακομα πολλα να δουμε και να ζησουμε , πρεπει να παιρνουμε και δυναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρ Νανά καλά να κάνης και την πρώιμη αριστερίζουσα άποψη σου να την χαλιναγωγήσεις ,διότι αριστερός είναι στάση ζωής και όχι κατά τα συμφέροντα μας και στο τι ψυχή θα παραδώσουμε στα γεράματα μας άντε να χαθείς προκλητικότατη….

      Διαγραφή
    2. Μπράβο Δημήτρη καλα ρου κάνεισ του ΝΑΝΑ.

      Διαγραφή
    3. καλά του κανεις

      Διαγραφή
  6. Κοιτάχτε πλάκα. Ο Νίκος Ευαγγελάτος δεν πείθεται από τους λόγους παραίτησης Νικολόπουλου. Πλάκα έχει ο άντρας της Τατιάνας. Το σίγουρο είναι ότι κάποιοι προσπαθούν να κρατήσουν χαμήλα το θεμα. Τό σιγουρο είναι ότι Καμμένος και Τσίπρας δικαιώνονται. Μαθαίνω δε ότι συννεφιά έπεσε στην Ιπποκράτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καμένος+Τσίπρας δικαιώνονται. κατάντια.
    Ο νικολόπουλος είναι αυτός που συνέλαβε ο φακός της τηλεόρασης να κουνάει κάτω από το σαγόνι του την διξιά του παλάμη δηλ. 'Μούσι' στην προεκλογική ομιλία του Δημάρχου Πατρέων για να ικανοποιήσει τούς κομματικούς του φίλους. Αυτό είναι το ήθος του πολιτικού ανδρός.
    Κοίτα ρε που θα τον κάνουν κάποιοι ψευτοαριστεροί και ΗΡΩΑ επειδή παραιτήθηκε γιατί δεν του έδωσε Ο Σαμαράς πολλές αρμοδιότητες. Χεστήκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στέφανε Μπιζάνη εκεί κατάντησες. Να αβαντάρεις το Νικολόπουλο και να επιβραβεύεις τη παραίτησή του. Τίποτα είσαι και εσύ όπως οι ομοϊδεάτες σου συριζαίοι ένας αβανταδόρος του λόμπυ της δραχμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς τον χεσμένο αναγνώστη μου. Φίλε ποιός δικαιωνει ή δικαιολογεί ποιόν; Εγώ τον Νικολόπουλο; Μάλλον σε πείραξε η ζέστη. Εγώ προβάλω την πράξη κάποιου που παρότι σκληρός δεξιός και νεοδημοκράτης τολμάει να δηλώσει ότι δεν λερώνει τα χέρια του. Γιατί αυτό λέει η επιστολή που συνοδεύει την παραίτησή του. Και θέλει "γκάτς" σε αυτή την φάση να του την πει του Σαμαρά. Απλά σκέφτομαι τι κάνουν οι φίλοι της κοινωνίας, δηλαδή οι κεντροαριστεροι ΠΑΣΟΚοι βουλευτές και οι δημοκρατικοί αριστεροί συνάδελφοι τους της ΔΗΜΑΡ. Πρώτα τίθενται οι θέσεις και οι σκέψεις της ελληνικής πλευράς για αλλαγές στο Μνημόνιο ή πρώτα θα μας πιούν το αίμα και μετά όντας πια βαμπίροι θα πουμε ελάτε να μας ελεήσετε; Μια απάντησούλα μπορείς να μας δώσεις επ' αυτων φίλτατε Ανώνυμε 937;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ λες πως ψήφισες ΔΗΜΑΡ. Ε ρε τι κάνει η ζέστη όταν υπάρχει και υπόστρωμα.

      Διαγραφή
  10. Αγαπητή ΕΧΙΔΝΑ απορώ με σένα! Με κατηγορείς για εξύμνηση του Νικολόπουλου, ενώ το κόμμα σου επιφυλάσσει για την πάρτι του το ελεύθερο σε συνεργασία με τον Σαμαρά, την χαρά να καταχειροκροτεί τις δηλώσεις του και να φιλιώσαστε με γλώσσα ως συγκυβερνούντες μνημονιακοί. Ε, δώσε και σε μένα λίγο αβάντζο...
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο10 Ιουλίου 2012 - 1:00 π.μ.

    Δεν έχεις Όλυμπε θεούς, μηδέ λεβέντες Όσσα,
    ραγιάδες έχεις μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι,
    κούφιοι και οκνοί καταφρονάν τη θεία τραχειά σου γλώσσα,
    των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι .

    Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι, ειπομένα
    και Μαμμωνάδες βάρβαροι, και χαύνοι λεβαντίνοι,
    λύκοι ώ κοπάδια οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι
    κι οι χαροκόποι αδιάντροποι και πόρνη η Ρωμιοσύνη.

    Κωστής Παλαμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΜΚΙΤΗΣ Κάποτε10 Ιουλίου 2012 - 10:04 π.μ.

    Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ διαλέξανε. Πήγανε με το Σύστημα. Αυτό είναι φανερό. Το λυπηρό όμως θα είναι να παρασύρουν στην δεξιά τους μετατόπηση και τους οπαδούς τους. Γνωστό το κόλπο. Λογω κομματικού πατριωτισμού ακολουθεί κάποιος τις μεταλλάξεις των αρχηγών με σκοπό να μολυνθούν όσο το δυνατόν πιό πολλοί. Κοιτάχτε τι έγινε με το ΠΑΣΟΚ του Παπανδρεου που από 44% περισωθήκανε 12% για τον νεοφιλελεύθερο Βενιζέλο! Είναι καθήκον όλων μας να ξεμπλοκάρουμε τους συντροφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σημαίνει Παμκίτης ρε λεβέντη?
      Ποιός σ έβαλε εσένα θεματοφύλακα της αόριστης αριστεράς και μας καλείς να ξεμπλοκάρουμε τους συντρόφους?
      Δεν είμαστε σύντροφοι με σένα ρε λεβέντη.

      Διαγραφή
    2. Σωστος ο 10.19 αλλωστε αν ο παμκιτης ειχε σχεση με τον χωρο και παρακολουθουσε το Βενιζελο διαχρονικα θα ηξερε οτι ειναι βαθια κρατικιστης αλλα μαλλον παρακολουθει την κουτσομπολιστικη πολιτικη οπου ο βενιζελος ειναι ο γαμπρος του Μπακατσελου και αυτο φθανει για να ειναι νεοφιλελευθερος.

      Διαγραφή
  13. Γειά σου ρε Νανά, τα λες σαν πραγματική αρτίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΜΚίτης Κάποτε10 Ιουλίου 2012 - 10:41 π.μ.

    @Ανώνυμος10 Ιουλίου 2012 10:19 π.μ.
    Σιγουρότατα δεν είμαι σύντροφός μαζί σου. Απλά κάποτε μπορεί να είμασταν ταυτόχρονα μέλη στο ΠΑΣΟΚ. Καταλαβαίνεις: κατά τύχη. Τώρα το τι σημαίνει Παμκίτης δεν μπορω να στο εξηγήσω γιατί μάλλον δεν θα υπήρξες και ποτέ μαθητής και νέος. Το "ΚΆΠΟΤΕ" σημαίνει και το παρελθόν αλλά και τις πολιτικές μου επιλογες του ΣΗΜΕΡΑ.
    Και για να σε δυσκολέψω λίγο περισσότερο μπορείς να απαντήσεις το ερώτημα:
    Πρώτα επαναδιαπραγματευόμαστε και με βάση την διαπραγμάτευση λαμβάνουμε μέτρα (όπως στην φυλακή τα λαμόγια, φόρος στους πλούσιους, κλπ)
    ή πρώτα ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ την Πατρίδα μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΜΚΙΤΗ ΑΦΟΎ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΟΤΌ ΤΙ ΤΟ ΠΊΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ

      Διαγραφή
  15. Σήμερα όταν το παίζεις αριστερός και γράφεις (βλ. ΣΥΡΙΖΑ ) νομίζεις ότι έγινες και επαναστάτης? Θα σας περιμένω στη γωνία ΛΑΜΟΓΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε φίλε φαλτσέτα της πλάκας, επαναστάτες δεν είμαστε αλλά στο τέλος θα μας κάνετε. Και όσον αφορά στα λαμόγια υπέρχει και ένα τοις εκατό περιθώριο εκτίμησης για τον πιθανό πρότερο έντιμο βίο. Για τους υπηρέτες όμως των Λαμόγιων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ η εκτίμηση βρίσκεται στο επίπεδο του δείκτη ανάπτυξης της ελληνικής οικονομιας δηλαδη στο - 7%... Ούστ παλιόσκυλο γερμανορουφιάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είμαι νεοδημοκράτης και υποστηρίζω 100% την κίνηση Νικολόπουλου. Συμφωνώ με τη Μοσχατούπολη πως είναι ώρα να μας εξηγήσουν οι ξεθωριασμένοι πράσινοι και ροζ τι προτιμούν.
    Όπως και στα δημοτικά να μας ξεκαθαρίσουν Ευθυμίου, Ντερέκας και Σιώκας τι λένε για την απαίτηση του Central, κι όχι στην μιά παρέα ότι το βάλαμε θέμα για να καταψηφιστεί και στην άλλη παρέα ότι θα το εγκρίνουμε.
    Γιώργος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιμόφρων πολίτης10 Ιουλίου 2012 - 3:37 μ.μ.

      Να είσαι σίγουρος για ένα πράγμα. Το Δημοτικό Συμβούλιο δεν νομοθετεί. Ο Δήμαρχος έχει ορκιστεί να εφαρμόζει το νόμο.
      ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ . Παράνομη είναι επίσης και η τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων στο πεζοδρόμιο και ιδιαίερα στη γωνία Στ. Μακρυγιάννη και Μεταμορφώσεως. Πάντως ευτυχώς που υπάρχει και συνήγορος του πολίτη καθώς επίσης υπάρχει και η ποινή της Αργίας για τους παρανομούντες Δημόσιους λειτουργούς.

      Διαγραφή
    2. Φιλε Γιωργο μηπως εισαι απο αυτους που τα απογευματα απολαμβανεις τον καφε σου στην καταπατημενη πρασια της κ.Δώρας;

      Διαγραφή
    3. τη μερα της ψηφοφοριας οι πολίτες μπροστά σε ποιά πρασιά θα πίνουνε το καφε τους?
      στο sentral η στο muca(μούγκα)?

      Διαγραφή
  18. TΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΣΙΠΡΑ-ΓΙΑΝΝΑΣ-ΚΛΙΝΤΟΝ:

    http://nonews-news.blogspot.gr/2012/07/blog-post_358.html

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΣΕΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε φίλε με τα κεφαλαία σε καταλαβαίνω. ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. Είναι γνωστή η εικόνα που δίνουν προς τα έξω όσοι υποστηρίζουν τα χάλια του ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου και του Χρυσοχοϊδη. Είναι γνωστή και η κατάντια και η συμπεριφορά αυτών που ξεπέφτουν πολιτικά και πια αντί να υπερασπίζονται το κόμμα τους το μόνο που κάνουν είναι να λερώνουν τους άλλους. Τους θέλεις βρώμικους σαν και εσένα ρε? Διάβασα το κείμενο που μας προτείνεις και το βρήκα θλιβερό και αστείο. Να ένα κομμάτι του που λέει ότι με χρηματοδότηση της Αγγελοπούλου κλπ διαφημιστές μιας αμερικάνικης εταιρίας «προσέφεραν τις υπηρεσίες τους σε αντισυστημικό κόμμα, το οποίο θέλει να μετακινηθεί περισσότερο προς το κέντρο του πολιτικού φάσματος, αλλά να το κάνει με τρόπο, για να μην τρομάξει την πελατεία του». Φοβερή αναπόδεικτη μαλακία. Αλλά και αλήθεια να είναι εσένα τι σε κόφτει, αφού έτσι ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται κοντύτερα στο κόμμα σου? Κάπου εκεί στα δεξιά, κάπου εκεί με τους προσκυνημένους δεν μπουσουλάει ο Βενιζέλος? Άκου. Εκεί που είσαι, και ο ΣΥΡΙΖΑ να έρθει, και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, και το ΚΚΕ, και η Χρυσή Αυγή, όσοι φύγαμε από τους μαγαρισμένους δεν πρόκειται να έρθουμε. Μόνος σου να κάτσεις εκεί. ΕΚΕΙ ΣΤΗ Β’ ΕΘΝΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΓΙΑ ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΣ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΣΟΥ ΣΥΡΙΖΑΙΕ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΕ ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΕ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ

      Διαγραφή
  20. Μιά ευχή: παρακαλώ μείνετε στο θέμα (παραίτηση Νικολόπουλου και τα ηθικά διδάγματα της) και φυσικά σχολιάζετε ευγενικά.
    Γενικά δεν ενδιαφέρει εδώ πόσο καλό ειναι το ΠΑΣΟΚ, και πόσο κακός ο ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθικά διδάγματα πρέπει να λαμβάνουμε μόνο από ηθικούς όχι από τον Νικολόπουλο.

      Διαγραφή
  21. Ηθικά διδάγματα πείραμε μέχρι και από την προδοσία του Ιούδα στον Κήπο των Ελαιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκαιο Δήμητρα. Για να πάρουμε ηθικό δίδαγμα έκανε τον Ιούδα προδότη ο Θεός. Όσοι πήγαν στο ΣΥΡΙΖΑ από το ΠΑΣΟΚ γιατί έχασαν ολίγα αργύρια, στα δύσκολα της πατρίδας, που το ΠΑΣΟΚ τους τάδοσε απλόχερα χωρίς να τ' αξίζουνε οι περισσότεροι, τι ηθικό δίδαγμα πήρες?

      Διαγραφή
  22. @Ανώνυμος 10 Ιουλίου 2012 6:12 μ.μ.
    @Δήμητρα 10 Ιουλίου 2012 6:30 μ.μ.
    Θα συμφωνήσω ότι τα διδάγματα έρχονται από την μπροστά πόρτα από τους ηθικούς και από την κερκόπορτα από τους ανήθικους. Αλλά αν ο κ. Νικολόπουλος δεν είναι ηθικός (αυτό ο Ανώνυμος θα έπρεπε να μας το εξηγήσει) τότε τι έχει να πει γιά τον ίδιο τον κ. Σαμαρά και την αποστασία του 1993; Τον Σαμαρά που σήμερα χειροκροτάει; Τουλάχιστον ο Νικολόπουλος έμεινε συνεπής με αυτά που έλεγε ως Τομεαρχης Εργασίας της ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διάβασε την επιστολή παραίτησης. Για τις αρμοδιότητες που δεν πήρε τα παράτησε ο ασλλαζών.

      Διαγραφή
    2. Διάβασε εσύ Ανώνυμε 6:58

      Στην επιστολή του προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά ο κ. Νικολόπουλος επισημαίνει πως μετά τη συνάντηση με την τρόικα «διαπίστωσα με μεγάλη μου έκπληξη και οδύνη ότι οι εκπρόσωποι των δανειστών μας ουδόλως προτίθενται να επαναδιαπραγματευθούν τα εργασιακά, ασφαλιστικά και προνοιακά ζητήματα, ούτε έστω σε κάποιες πτυχές».

      Επίσης, σημειώνει: «[...] σχεδόν με τρόμο άκουσα τον Γιάννη (σ.σ. Βρούτση) να επαναλαμβάνει 'για εμάς αποτελεί προτεραιότητα η υλοποίηση των μνημονιακών υποχρεώσεων... Εμείς συνεχίζουμε την πλήρη εφαρμογή αυτών με αποφασιστικότητα...', ακόμη και όταν ρωτήθηκε σαφώς από τους εκπροσώπους της τρόικας αν αυτές οι δεσμεύσεις υπερβαίνουν ακόμη και την προγραμματική διακήρυξη των τριών αρχηγών!».

      Επίσης, σε άλλο σημείο της επιστολής του, που φέρει τον χαρακτηρισμό «άκρως εμπιστευτικό», σημειώνει: «[...] ως υφυπουργός του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας θα έπρεπε να έχω δικαίωμα έστω στην πληροφόρηση της ακολουθούμενης τακτικής, καθώς έχω την αρμοδιότητα του εργασιακού και προνοιακού, αλλά αντιθέτως έρχομαι αντιμέτωπος με προδιαγεγραμμένες πορείες όντας σε πλήρη άγνοια πράγμα τουλάχιστον επικίνδυνο».

      «Αισθάνομαι ότι τα πράγματα παίρνουν εντελώς διαφορετική τροπή από αυτή που προεκλογικά σχεδιάσαμε και στηρίξαμε ενώπιον του λαού, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να παραστώ αφενός αύριο και μεθαύριο στις συναντήσεις με τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας αφετέρου εκ νέου στη συνάντηση με την τρόικα, ενώ φυσικά μου είναι απολύτως αδύνατο να υποστηρίξω και να ψηφίσω νομοσχέδια που θα μεταβάλλουν επί τω χείρω τη ζωή των Ελλήνων».

      Διαγραφή
  23. ΡΕ ΜΠΙΖΑΝΗ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ / ΕΙΣΑΙ ΑΡΤΙΣΤΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΟΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ / ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ..
    ΣΤΟΝ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΩΝΕΥΑ / ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΖΩΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μοσχατοπουλιώτης10 Ιουλίου 2012 - 8:07 μ.μ.

    Αγαπητή Μοσχατούπολη δεν μπορώ να μην συμφωνήσω στα όσα γράφεις και ειδικά στην κριτική για τους συγκυβερνούντες ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ. Και για το ΠΑΣΟΚ δεν ξαφνιάζομαι ούτε και που με νοιάζει. Όμως ρε σύντροφοι της ΔΗΜΑΡ τι ήταν αυτά που είπε ο κ. Παπαδόπουλος για την περίπτωση Νικολόπουλου; Ότι ο Νικολόπουλος «ήθελε να ήταν αυτός υπουργός και όχι ο κ. Βρούτσης» και ότι «ενδεχομένως να ένιωθε και υποτιμητικά στη συγκεκριμένη θέση του υφυπουργού, γιατί μπορεί να νιώθει ότι είναι πολύ σπουδαίο στέλεχος αλλά η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική». Βρε ούτε η Νέα Δημοκρατία, ούτε η πιο πληρωμένη δημοσιογραφική πέννα δεν θα έλεγε ή θα έγραφε τέτοια πράγματα. Ντροπής κουβέντες μόνο και μόνο για να καλύψει την κατακραυγή και την ηθική και πολιτική μειοδοσία του κόμματός του. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσον αφορά μερικούς σχολιαστές που βρίζουν κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία, τους υπολήπτομαι λιγότερο κι από αδέσποτο σκύλο. Και φυσικά ζητώ συγγνώμη από τα σκυλιά, που είναι υπέροχα ζώα. Είσαστε πάντα τόσο παλληκάρια ή μόνο με ψευδώνυμο και παντόφλες πίσω από το πληκτρολόγιο Κάμνουνε κριτική παντός επιστητού ,και είναι και κρατικό διετή από αυτούς που έφεραν την χώρα σε αδιέξοδα και επειδή έχει και προσωπικοί αναφορά ο περήφανος ανώνυμος και ενδέχεται να κάθεται και στο τραπέζι μαζί μας ας ξαναδεί την μούρη του στον καθρέπτη ΑΝΘΠΩΠΑΚΗ

      Διαγραφή
    2. Ειστε εσεις αξιοι να μιλησετε για την ΔΗΜΑΡ το μονο σοβαρο και υπευθυνο κομμα.
      Να ψηφισετε τον Νικολοπουλο την αλλη φορα αν σας αρεσει τοσο πολυ.

      Διαγραφή
  25. Ψήφισα ΠΑΣΟΚ. Τσακωθήκαμε μάλιστα για τα εσωκομματικά Στέφανε. Όμως έχεις δίκιο. Νοιώθω ντροπή ένας δεξιός να φέρεται έτσι κι εμείς να το παίζουμε τρελοί. Παρόλο που λέω θέλει η υπόθεση μια ομαδική προσπάθεια, δεν συμφωνώ με την συγκυβέρνηση και φοβάμαι ότι ο Βενιζέλος δεσμευμένος από την τρόικα θα το πάει μακριά. Πιστεύω ότι η πλειοψηφία των πασοκατζήδων αισθάνεται όπως εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον κοψοχέρης ακούγεσαι.

      Διαγραφή
  26. μοσχατοπουλιώτης11 Ιουλίου 2012 - 9:18 π.μ.

    @Nafpliotis
    Γιατί τσαντίζεσαι κύριε; Από που κι ως που είμαι κρατικοδίαιτος - αν και δεν θα ενοιωθα καμία ντροπή αν είμουνα δημόσιος υπάλληλος και εργαζόμουνα έντιμα. Γιατί εσύ μπορείς να κρίνεις τα πάντα και κάποιοι άλλοι όχι. Επί της ουσιας στα όσα είπε ο εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ έχεις να πεις κάτι; Και δεν είναι παντόφλες αλλά πραγματικότητα. Που ενοχλεί αλλά δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα. Όσο για την ανωνυμία μου, να μου επιτρέψεις να σου πω ότι όσο σέβομαι τους άλλους και όσο γράφω αλήθειες τότε δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα σου. Εγώ νοιώθω καλύτερα από εσένα που βάζεις το όνομα σου για να κουκουλώσεις τα ασυμάζευτα. Η μήπως θεωρείς ότι με το όνομα σου δίνεις κύρος σε αυτά που λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που συνηlθες και δεν με αποκαλείς μοσχατοπουλωτη εμείς που δουλεύουμε στον ιδιωτικό τομέα δίνουμε κύρος και στο όνομα μας άλλα ,αυτό δεν εχει σχέση με το θέμα μας ,άλλα θέλω να σημειώσεις ότι πρώτη φορά η αριστερά συμμετέχει σε κυβέρνηση και δεν πετροβολά από απέραντη αν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό η θετικό θα δήξη και μην κάνουμε δίκη προθέσεων

      Διαγραφή
  27. Πολύ καλά έπραξε ο κ. Νικολόπουλος. Επρεπε να ακούσετε τι έλεγε ο καθηγητής Βαρουφάκης για το εγκληματικό σχέδιο των ανώφελων απολύσεων, την επιμήκυνση που απλά μεγαλώνει τη θηλιά που θα κρεμαστούμε. Όμως και ο Τσίπρας πρέπει να αφήσει τους λαϊκισμούς και να ξεχωρήσει τι κρατιέται και τι δίνεται, όχι για εισπρακτικούς λόγους αλλά για ανάπτυξη. Το γενικό ΟΧΙ δεν λέει τίποτα. Πραγματικά είναι για να στεναχωριέσαι να βλέπεις ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ να σέρνονται πίσω από τον Σαμαρα.
    Μου αρέσει πολύ στο πλάϊ το "Did we enjoy that?". Όμως μην περιμένετε απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μοσχατοπουλιώτης11 Ιουλίου 2012 - 5:35 μ.μ.

    @ Dimitrios Nafpliotis 11 Ιουλίου 2012 12:29 μ.μ.
    Κύριε, μοσχατοπουλιώτη αποκαλώ τον εαυτό μου και όχι εσάς. Είναι απλά το ψευδώνυμό μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεσαι στον τομέα εργασίας τον δικό σας ή τον δικό μου που κατα σύμπτωση είναι ο ίδιος. Εγώ έβαλα ένα ζήτημα λογικό και πραγματικό κι εσείς αντιδράτε συναισθηματικά, σαν ένας πατριώτης ΔΗΜΑΡ. Μπορείτε να μου απαντήσετε πολιτικά, ειδάλλως ας τελειώσουμε εδώ την "διαμάχη" μας. Εκτός αν και με την επισήμανση σας ότι πρώτη φορά συμμετέχετε σε καποια κυβέρνηση ειναι από μέρους σας μία αίτηση επιείκιας στην κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια