Τετάρτη, 9 Μαΐου 2012

Ο θυμωμένος Homo Pasokus

Κάποιοι φίλοι και φίλες που με συνάντησαν στην χθεσινή βόλτα μου στην αγορά του Μοσχάτου, ζήτησαν να γράψω κάτι για το αποτέλεσμα των εκλογών ή και για την Αριστερά, που βρίσκεται στο προσκήνιο και μάλιστα στο σημείο να της ανατεθεί εντολή σχηματισμού κυβέρνησης.
Θεματολογία απέραντου μήκους, πλάτους και βάθους - θα έλεγα - για να επιχειρήσω κάτι τέτοιο, για να μην προσθέσω σ’ αυτά την περισυλλογή στην οποία έχω περιπέσει.

Βέβαια σπεύδω να δηλώσω ότι ουδόλως έχω μετανιώσει για την ψήφο μου, αν κάποιος καλοθελητής θελήσει να την συνδυάσει (εκ του πονηρού) με τον τραγέλαφο του εκλογικού αποτελέσματος.
Απλά η διάθεσή μου κατατείνει σε μια προσπάθεια να αναλύσω αυτό το αποτέλεσμα, μα κυρίως αφού αυτοσυγκεντρωθώ να κατανοήσω το νέο πολιτικό τοπίο.

Στο παρόν σημείωμα φίλοι και αναγνώστες του «ΜοσχατουΠολις» θα προτιμήσω να ασχοληθώ με ένα ενδιαφέρον μετεκλογικό φαινόμενο που έχει να κάνει με ορισμένου είδους αντιδράσεις που προκύπτουν εκ του αποτελέσματος των εκλογών.

Δεν πρόκειται όμως για τις πανελληνίως ορατές προσπάθειες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ να φθείρουν τον ΣΥΡΙΖΑ που μπήκε δυναμικά ανάμεσα τους και ανάμεσα σε αυτούς και το κόκκαλο της εξουσίας που ροκανίζανε δεκαετίες τώρα, αλλά για τις αντιδράσεις οργής, μοχθηρίας και κακίας των ντόπιων Πασόκων κατά όσων εγκαταλείψανε το «πράσινο στρατόπεδο» και ψήφισαν Αριστερά.

Οι ντόπιοι λοιπόν Πασόκοι (γιατί δεν έχω ακόμα πληροφορίες από άλλες γειτονιές) προχωράνε πολύ πέρα από τις επίσημες αντιδράσεις του κόμματος τους, το οποίο αρκείται στις διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές να ρίχνει δια των εκπροσώπων του μπανανόφλουδες και «καυτές πατάτες» στους εκπροσώπους του ΣΥΡΙΖΑ μπας και κλονίσει τους ψηφοφόρους ενόψει των Επαναληπτικών του Ιουνίου.

Όπου βρεθούν κι όπου σταθούν, είτε με οργίλο τρόπο επιτίθενται φραστικά κατά των πρώην συντρόφων και ομοϊδεατών τους που στράφηκαν προς τον ΣΥΡΙΖΑ (γιατί ουδόλως τους απασχολούν όσοι Πασόκοι πήγαν στον Σαμαρά, τον Κουβέλη, τον Καμμένο ή τον ναζιστή Μιχαλολιάκο), είτε με ένα πεμπτοφαλαγγίτικο τρόπο προσπαθούν να ενσπείρουν έναν αποτρόπαιο κοινωνικό φόβο για το μέλλον, εξ αφορμής της αδυναμίας σχηματισμού κυβέρνησης.

«Τώρα να πάτε στον Τσίπρα να σας πληρώσει μισθούς και συντάξεις»,
«Κοιτάχτε αλαζονία ο ΣΥΡΙΖΑίοι ακόμα δεν βγήκαν από το αυγό»,
«Ο Τσίπρας θα δεσμεύσει τις τραπεζικές καταθέσεις του κοσμάκη», κλπ, κλπ, κλπ.

Κι όλα αυτά, μη χαρίζοντας ούτε δευτερόλεπτο στο υποψήφιο θύμα των προσχεδιασμένων τακτικών τους.
Δεν προλαβαίνει κάποιος να καθίσει σε ένα τραπεζάκι του όποιου cafe και στο δευτερόλεπτο του επιτίθενται μέσα από «καμπανιές» ή απευθείας προσωπικές επιθέσεις.
Όμως στο Μοσχάτο η τακτική των οργισμένων και πονεμένων Πασόκων δεν εξαντλείται στον καταποντισμό του ΠΑΣΟΚ σε κεντρικό επίπεδο.
 Επεκτείνεται με ανόητες δηλώσεις και «απειλές» και στο αυτοδιοικητικό επίπεδο (γι αυτό παραπάνω μίλησα για προσχεδιασμό και τακτικές).

Από όλα τα ευτράπελα μα και θλιβερά που εκτυλίσσονται από το πρωϊ της Δευτέρας, προκύπτει ότι κάποια τοπικά στελέχη και μέλη του ΠΑΣΟΚ δεν χάρισαν στον εαυτό τους ούτε δευτερόλεπτο από την σοφία της σιωπής, ούτε εκατοστό του δευτερολέπτου στην ανάγκη για περισυλλογή και πολιτική σοβαρότητα ώστε να αναλύσουν το γιατί 2.000.000 ψηφοφόροι του 2009 γύρισαν την πλάτη τους στο κόμμα που ακόμη υποστηρίζουν.

Γι αυτούς η διαπλοκή, η διαφθορά, η κακοδιοίκηση, η μαρτυρική πορεία του λαού που καθημερινά επί δύο χρόνια βίωσε το μαρτύριο του φόβου δια των τηλεοράσεων, η βήμα - βήμα συνεχής μείωση μισθών, συντάξεων και παροχών, οι απολύσεις, η υποθήκευση των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας, η πολιτική υποδούλωση και ο εξευτελισμός, η εξασφάλιση χρημάτων πρώτα για τους δανειστές και μετά για τον λαό, είναι ασημαντότητες.

Αλλά και για το κόμμα, το Κίνημα: η εν λευκώ διαχείριση του πολιτικού και κοινωνικού χώρου του ΠΑΣΟΚ από 160 κοπρίτες, η έλλειψη δομής και οργάνωσης, η παραβίαση της διακήρυξης και της ιδεολογικοπολιτικής πλατφόρμας του, ο άνευ προηγουμένου παραγκωνισμός της βάσης, πρέπει να είναι ασήμαντες λεπτομέρειες για τους πληγωμένους Πασόκους...
Αν και το αστείο είναι ότι προ μηνών κάποιοι εξ αυτών πραγματοποίησαν συμβολική κατάληψη των γραφείων του τοπικού ΠΑΣΟΚ (της περιβόητης Υπόγας) γιατί κατά την άποψή τους το ΠΑΣΟΚ είχε πάψει να είναι Δημοκρατικό στην λειτουργία του, Πατριωτικό, Αριστερό και Κοινωνικό!!!!!!

Μόνον πρωτόγονες μορφές σκέψης και συμπεριφοράς μπορούν να δουν και να χειριστούν την εκλογική συντριβή του ΠΑΣΟΚ σαν κάτι που μπορεί να μοιάζει με τον πόνο του φανατικού χούλιγκαν μετά έναν αγώνα μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού.
Η πολιτική και η ζωή του ανθρώπου είναι μια πολύ σοβαρότερη υπόθεση από τις ιδεοληψίες και τους πρωτογονισμούς.
Άσε που πέρα από αυτά μετράει η κοινωνική σχέση και η φιλία.

Δεν ξέρω αν το δέντρο του ΠΑΣΟΚ θα ξανανθίσει.
Ίσως, …αν και κατόρθωσαν οι κάθε Γιωργάκηδες, Ευάγγελοι, Αννούλες, Παπουτσήδες, Ρέππες και Παπακωνσταντίνου να το εξομοιώσουν (έστω και κατά την ονομασία) με τις χειρότερες πολιτικές, κοινωνικές και ηθικές έννοιες.

Αυτό όμως που σίγουρα ξέρω, είναι ότι προς το παρόν ο κορμός ταρακουνήθηκε από σεισμό έντασης δεκάδων ποσοστιαίων ρίχτερ.
Η φυλλωσιά έπεσε καταγής σαν ένας τεράστιος όγκος από ξερά φύλλα και στα κλαδιά του δέντρου απόμειναν κάποια ακόμη ελάχιστα φύλλα (κι αυτά αβέβαιης πρόσφυσης) και κάποιοι κρεμασμένοι Homo Pasokus που παριστάνουν τους ακραιφνείς σοσιαλιστές Πασόκους.

Όμως η απόσταση ανάμεσα στις δύο έννοιες κρύβει την αγωνία της εξέλιξης και την ποιοτική διαφορά ανάμεσα στον Homo Sapiens της περιόδου της ανθρωποφαγίας και στον Homo Sapiens της περιόδου της ανάδυσης της αρχαίας Ελληνικής Δημοκρατίας, του Πνεύματος και των Τεχνών.

83 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ καλό. Αν και δεν νομίζω να καταλάβουν ότι ακόμη και η πολιτική ήττα έχει ανάγκη από αξιοπρεπή διαχείριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ιωάννα της Λωράινης [ ;-) ] εγώ ευελπιστώ ότι καταλαβαίνουν και ότι κάποια στιγμή θα σταματήσουν την αντιαριστερή τακτική τους γιατί πέρα από τα άλλα όλο και πιό πολύ διώχνουν μακριά τους τέως συντρόφους τους.

      Διαγραφή
  2. ο Συκοφάντης9 Μαΐου 2012 - 2:30 μ.μ.

    Ο Ομπάμα ανησυχεί. Το ίδιο και η Μερκελ, και η Τρόϊκα, και το ΔΝΤ. Υπέρανησυχούν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Τρελλοανησυχούν οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ. Τελικά όταν ο Νταβατζής ανησυχεί, τότε πάει να πει ότι η Πουτάνα είναι σε καλό δρόμο. (Το άκουσα στην Ελληνοφρένεια και ταιριάζει γάντι) - Στέφανε keep walking...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι σε καλό δρόμο όμως αυτό που με φοβίζει είναι ότι οι νταβατζήδες έχουν μαζί τους φάσγανα αντικείμενα ενώ η κοπέλα μόνο το τσαντάκι της. Το σύστημα είναι παντοδύναμο στην πιάτσα. Φοβάμαι πολύ, λοιπόν...

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικό. Δυνατά γραμμένο, αλλά γιατί φίλτατε τόσα πολλά λόγια;
    Μήπως η Α π ό λ υ τ η - Σ ι ω π η θα ήταν η καλύτερη απάντηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως έχεις δίκιο.
      Μάλλον - τελικά - έχεις δίκιο από όσα διαβάζω, ακούω και βλέπω.
      Όμως κάποιες φορές δεν αντέχεται αυτή η διαγωγή των "θυμωμένων".

      Διαγραφή
  4. Μπορείς να μας εξηγήσεις τι τρέχει σε τοπικό επίπεδο με τους θυμωμένους όπως τους λες χόμο πασόκους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε προκάλεσε τον να ονοματίσει και όχι να φωτογραφίζει.

      Διαγραφή
    2. Σαν πολύ πρόκληση δουλεύει γύρω μας

      Διαγραφή
  5. 100% με κατάλαβες9 Μαΐου 2012 - 3:27 μ.μ.

    ΜΠΙΖΑΝΗ ΜΠΙΖΑΝΗ όσο και αν προσπαθείς να με φωτογραφίσεις και να με προκαλέσεις δεν θα σε παρακολουθήσω στον κατήφορό σου γιατί έχω πιει κρασί μαζί σου και έχω επισκεφτεί το σπίτι σου. Να σαι καλά. Ομολογώ πάντως ότι η προσπάθειά σου ήταν καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρος Π.9 Μαΐου 2012 - 4:26 μ.μ.

      Δικηγόρος του διαβόλου του Μπιζάνη. Γιατί ρε παιδιά έχει πάρει κατήφορο? Επειδή ακολουθεί την πορεία της Αριστεράς και γενικά πέρα και έξω από την Αριστερά την θέληση της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού. Διαβάζω εντατικά την Μοσχατούπολη και βρίσκω τον Μπιζάνη έντιμο, έξυπνο και γενικά μιά χαρά. Για να ψαχτείτε εσείς που τον βρίζετε επειδή δεν έμεινε στο ΠΑΣΟΚ. Για κοιταχτείτε μέσα σας και στον καθρέφτη.

      Διαγραφή
    2. @ 100% (κλπ)
      Απλά περιγράφω ένα φαινόμενο, που εκτός από υπερβολικό το θεωρώ και άδικο γι αυτούς που το δημιουργησαν.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ συμμαθητή.

      Διαγραφή
  6. νανα ιωαννιδου9 Μαΐου 2012 - 4:09 μ.μ.

    Κε Διευθυντα
    Την περασμενη εβδομαδα ο Βλ. Πουτιν δηλωσε
    Τωρα η Ελλαδα χρειαζεται εναν ηγετη που ν αγαπαει την Πατριδα του .
    Περιμενουμε και εδω ειμαστε , το αποτελεσμα των εκλογων αυτο εδειξε ,ζηταμε εναν Ελληνα για να
    σκεφθει αυτη την πατριδα !(21%οι Ανεργοι,30%οι Φτωχοι ,30% Χωρις Ελπιδα)!
    νανα ιωαννιδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Νανά δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό. Αλλά για να το λες έτσι θα είναι. Όμως έχω να παρατηρήσω ότι γενικά οι Ρώσοι καλλιέργησαν ιστορικά πολλές ψευδαισθήσεις στο ελληνικό γένος. Παρόλο που είναι καλό να νοιώθεις κάποιο αποκούμπι, φοβάμαι πως θα μας πάνε σουργούνι στην λύση που θέλουν. Το σύστημα είναι μεγάλο θηρίο.

      Διαγραφή
  7. Θέλω να πω πρώτα ότι αυτή την στιγμή στον ΣΚΑΙ - στην εκπομπή της Αντωνοπούλου - συνεχίζεται η προσπάθεια ναρκοθέτησης της πορείας του ΣΥΡΙΖΑ και της παραποίησης όσων είπε ο Στρατούλης για τις τράπεζες. Λένε ο γνωστός κ. Παπαδημητρίου κι ένας καθηγητής οικονομικών ότι αυτά που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι απόψεις σοβιετικού τύπου. Όμως ένας συνομιλητής είπε εκεί - και συμφωνώ απόλυτα - το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε για Τράπεζες υπερ της υγειούς οικονομικής δραστηριότητας, της ανάπτυξής και του κοινωνικού συνόλου και όχι για Τράπεζες τζογαδόρους που συμπεριφέρονται ως καζίνο.
    Το κατεστημένο σκούζει σαν Ερινεία, είναι φανερό.
    Βέβαια και ο ΣΥΡΙΖΑ με 17% δεν μπορεί να θέτει τους 5 όρους του και να μην μπορούν και οι άλλοι.
    Καθώς η Ευρώπη πιθανόν να αλλάξει σύντομη όσον αφορά τη λιτότητα, θα είναι ατυχέστατο να έχουμε πέσει από το κάρο.
    Όμως όχι και να σκούζουν οι Πασόκοι. Λίγη μνήμη να είχαν θα έλεγαν ένα συγνώμη και θα ζητούσαν το λόγο από τον βουλευτή ΓΑΠ και τον πρόεδρο τους τον Βενιζέλο.
    Σιωπή ρε σεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο σε όσα λες φίλε μου. Λυσσαξανε οι δημοσιογράφοι, οι τηλεπερσόνες και τα στελέχη (sic) της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ!
      Κι εγώ πιστεύω ότι ο Τσίπρας πρέπει να υποστείλει τον μαξιμαλισμό του, ο οποίος σε μεγάλο ποσοστό μπορεί να είναι μιά θεμιτή άμυνα στον βρώμικο πόλεμο που του κάνουν. Πρέπει να ισχύει το γνωστό: "Είναι πολλά τα λεφτά Άρη μου".
      Όσο για τους φωνασκούντες ΠΑΣΟΚους είναι λυπηρή η διαγωγή τους.

      Διαγραφή
  8. ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΗΡΘΕ ΠΕΜΠΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΑΥΡΟ ΕΚΤΟ.ΑΝ ΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΟΤΑΝ.ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΕΤΣΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΔΩ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΕΚΛΑΒΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ.ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΙΔΩ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΝ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΟΙ ΟΧΤΡΟΙ.

      Διαγραφή
    2. Το τοπικό ΠΑΣΟΚ έχει πολλές και βαριές ευθύνες για πολλά. Όπως και σε όλη την Ελλάδα προτιμούσε να δρέψει στεφάνους και χρηματικές αποζημιώσεις σε επίπεδο αυτοδιοικητικό. Αντιδήμαρχοι ΝΑΙ, δραστήρια κομματικά στελέχοι ΟΧΙ. Η ήττα ακόμη και από την Χρυσή Αυγή είναι πιά το κερασάκι στην τούρτα.

      Διαγραφή
  9. ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΤΕΛΕΣΧΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ Κ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ...ΜΥΡΜΙΡΙΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χθές στου Κοσμάτου παραλίγο να γίνει της Κορέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοιτάχτε φίλοι μου. Η κατάσταση διάλυσης που επικρατεί στο ΠΑΣΟΚ δικιολογεί τέτοιες συμπεριφορές. Γιατί στο Μοσχάτο όχι μόνο δεν υπάρχει Γραμματέας της τοπικής αλλά όλη η οργάνωση είναι στην ουσία σε αναστολή δραστηριοτήτων. Συνεπώς τι περιμένατε; Ο Μπούτσης μαλλον την κοπάνησε και παρασκηνιακός χειριστής της κατάστασης είναι ο Γιωργάκης ο Σφυρόερας ο οποίος μαζεύει γύρω του κάποιους και νομίζουν ότι κάτι τρέχει στα γύφτικά και με το μυαλό στα δημοτικά. Εγώ ξέρω ότι στα κόμματα η στάση διαμορφώνεται από την πολιτική γραμμή. Όμως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο αλλά ούτε και διάθεση. Οι λέξεις κριτική - κριτική δεν υπάρχουν στο λεξιλόγιο του ΠΑΣΟΚ και αυτό είναι το χειρότερο. Εγώ δεν ξέρω αν είναι κατα τύχη αλλά όσους νυν ΄η πρωην βουλευτες του ΠΑΣΟΚ άκουσα στα διάφορα πάνελ ούτε κουβέντα για ευθύνες, λάθος πολιτική, και τέτοια. Κανένα φρέσκο φύλλο στο δέντρο του ΠΑΣΟΚ. Μόνο πηθικάκια που το παίζουν σοσιαλιστες όπως ωραία γράφει η ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όπου "Οι λέξεις κριτική - κριτική" διαβάστε "Οι λέξεις κριτική - αυτοκριτική".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παπακωνσταντίνου μόλις τώρα στο BBC World News: Η Γερμανία, η ΕΕ και το ΔΝΤ πρέπει να αλλάξουν πολιτική(shift). Η κοινωνία συμπιέζεται φοβερά. Αποτέλεσμα; Κοιτάχτε τώρα τι έγινε εδώ. Οι ακραίοι μεγάλωσαν επικίνδυνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ Η ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΠΑΣΟΚ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΨΥΧΙΚΟ.
    ΤΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΟΝΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ9 Μαΐου 2012 - 7:58 μ.μ.

    Κύριε Μπιζάνη για σας ισχύει το ρητό "ουδείς πιό αχάριστος του ευνοηθέντος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελικά τόσο μέλι έχει η Κερύθρα που λέγετε "Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου" κι όλοι ασχλείσθε με το τι θα γίνει στις επόμενες Δημοτικές εκλογές. Ρε λεβέντες δεν βλέπετε γύρω σας? Ανεργία και φτώχια.
    Δεν πάτε ρε να βγάλετε το ψωμί σας δουλεύοντας τίμια και παραγωγικά. Δεν εχετε τίποτα άλλο να κάνετε στη ζωή σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. στο πασοκ εχουν μια παραλογη λογικη,οτι κανεις πασοκος που βιωνει την πολιτικη της χρεωκοπιας των νικοκοιριων,την ανεργια ,τα χαρατσια και ολα τα στραβα της πολιτικης παπακωνσταντινου γιωργου δεν πρεπει να ψηφιζει τιποτα αλλο εκτος πασοκ.ευτυχως υπαρχουν νοημονες πασοκοι που ξερουν να τιμωρουν οταν χρειαζετε.εσεις του 13 τοις εκατο λαβετε το μηνυμα των συντροφων σας σοβαρα και πιεστε αν μπορειτε για αλλαγη απο τα θεμελια του σημερινου πασοκ,αν το αγαπατε και δεν θελετε να το δειτε σε χειροτερη μοιρα.εγω καποτε το αγαπησα,τα δυο τελευταια χρονια το σιχαθηκα,θελω πολυ να το ξανααγαπησω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έριξα την ψήφο μου στον Τσίπρα. Μένω όμως άφωνος από την μανιασμένη επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ και κατά όσων ψήφισαν αυτό το κόμμα. Στα κανάλια οι τηλεπαρουσιαστές και τα στελέχη της Νέας Δημ. και του ΠΑΣΟΚ κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να παραμορφώσουν τις απόψεις του και να αποσπάσουν αστοχες δηλώσεις από τους ανθρώπους του ΣΥΡΙΖΑ. Μας παρουσιάζεται πιά ότι όλη η Ελλάδα και ολόκληρη η τύχη μας σαν άνθρωποι και οικογένειες κρέμεται από τον Τσίπρα. Σα να μην έχουν ευθύνη η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, σαν οι δικές τους Εντολές να είναι κάτι αθώο και χωρίς συνέπειες. Τώρα για όσα συμβαίνουν στο Μοσχάτο με τους πληγωμένους οπαδούς του ΠΑΣΟΚ τα θεωρώ απαράδεκτα. Συμφωνώ με τον πάνω από μένα σχολιαστή για το τι ώφειλαν να κάνουν αντί να διαμαρτύρονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατανοητή η πολιτική θέση κάποιων και η θεώρηση που έχουν στα πράγματα. Αυτήν όμως την επιθυμία έπρεπε να την κάνουν δύναμη εσωτερικών αλλαγών και διόρθωση κυβερνητικής πορείας μέσα στο κόμμα τους. Σήμερα να φωνάζουν εναντίων όσων έφυγαν είναι η πιό τρελλή πράξη που θα μπορούσαν να κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο10 Μαΐου 2012 - 10:17 π.μ.

    Πρέπει κάποιοι να είναι πολύ άξεστοι πολιτικά και κοινωνικά για να προκαλούν. Συμφωνώ και με τον αρθρογράφο αλλά και άλλους ότι όσα μας συμβαίνουν είναι πολύ σοβαρά για να ξεφωνίζουμε. Νομίζω ότι τέτοια συμπεριφορά δείχνει ότι κάποιοι χάνουν μιά ψευδαίσθηση που χτίσανε χρόνια και χρόνια και μ' αυτήν σκεπάζανε τις προσωπικές τους αδυναμίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ασχετο, αλλά σχετικό με τα εκλογικά και πολιτικά. Αυτός ο Τζίμερος ποιός είναι ρε παιδιά? Από που ξεφύτρωσε αυτός φιλελεύθερος γιάπης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γιάπης τουλάχιστο έχει ρίξει και μια στάλα ιδρώτα στη ζωή του. Υπάρχει site της Δημιουργίας Ξανά για όποιον ενδιαφέρεται. Εγώ τον ψήφισα και θα το ξανακάνω πιστεύω ότι με τη 2η θα μπει στη Βουλή. Το ότι τρώει πόλεμο ψευδών δηλώσεων (πχ ότι θα συμπράξει με Μάνο και Ντόρα) και αποκλεισμό από τα μέσα μέχρι τώρα που πήρε το +2% τουλάχιστο, μου τον κάνουν ακόμη επικρατέστερο. Κάποιους στρογγυλοκαθισμένους ενοχλεί. Ίσως αξίζει μια δεύτερη σκέψη. Αν και είμαι αντι ευρωπαϊστής δεν μπορώ να αγνοήσω ότι οι θέσεις τους είναι προσγειωμένες και μιλούν με ανθρώπινη γλώσσα....

      Διαγραφή
  22. @ Φίδι
    Στρογγυλοκαθισμένος δεν είμαι. Εγώ και η γυναίκα μου κι αν δεν έχουμε ιδρώσει κυριολεκτικά αν και ΠΕ χαρτογιακάδες. Για τον κ. Τζήμερο απλά παραξενεύομαι πότε πρόλαβε να λανσαριστεί και πως έφτασε στο 2%. Χωρίς να θέλω να φανώ υπερβολικός δεν βρίσκω φυσιολογικό το αποτέλεσμα, ούτε και ότι το διαδίκτυο μπορεί να βόηθησε. Εδώ και ο Καζάκης με τόσους θαυμαστές και οπαδούς περιορίστηκε στο 0,9 με 1%. Κάποιοι βάλανε το χεράκι τους για να Ξανα-δημιουργηθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατηγόρησα κανένα από τους Δημόσιους. Αντίθετα με όλα αυτά που συμβαίνουν έχουν κερδίσει τη συμπάθεια μου περισσότερο από ποτέ. Σχετικά με τον ιδρώτα μιλάμε πάντα σε σχέση με τους... 'Πολιτικούς καρριερας' τα γνωστά κομματόσκυλα, για την επιβίωση των οποίων φροντίζει...'το κόμμα κύριε Μαυρογυαλούρο'. Η σκέψη σου δεν είναι αδικαιολόγητη αλλά επαναλαμβάνω ρίξε μία ματιά στις θέσεις τους . Ίσως και να είναι ελκυστικές για τους νέους ανθρώπους. Η εκστρατεία τους έγινε κυρίως μέσω διαδικτύου, χωρίς αφίσες κλπ αρα χωρίς μεγάλο κόστος....

      Διαγραφή
  23. Βαρθολομαίος Πανδής10 Μαΐου 2012 - 11:23 π.μ.

    Καλημέρα. Πριν διαβάσω το Homus Pasocus έριξα μια ματιά στη δεξιά στήλη όπου κάποιος @ ΚώσταςΚώστας γράφει ανάμεσα στα άλλα προπαγανδιστικά για ψήφο υπερ του ΠΑΣΟΚ: "Η Κοινωνική Συμφωνία των συντρόφων Κατσέλη-Καστανίδη θέλησαν κάπως αργά να σώσουν την Ελλάδα από το μνημόνιο αφού και οι δύο υπήρξαν ηγετικά στελέχη και συνδιαμορφοτές της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ των δυο τελευταίων ετών. Λυπάμαι δεν μου λένε κάτι. "
    Για μένα είναι ικανοποιητικό ότι ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ κατάλαβαν και άλλαξαν στάση. Κατά την λογική αυτή θα έπρεπε να παραμείνουνε αλυσσοδεμένοι μέσα στο λάκκο με τα φίδια. Τρομερή λογική.
    Είμαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιες τακτικές φτάνουν στον μετεκλογικό πολιτικό προπηλακισμό των τέως Πασοκατζήδων.
    Στο ΜοσχατουΠολις πολλά μπράβο για το άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παρακολουθώ την εκπομπή της Τσαπανίδου. Αυτός ο Ανδρέας Παπαδόπουλος ανήκει στην ΔΗΜΑΡ ή στο ΠΑΣΟΚ και στην ΝΔ. Οι επιθέσεις του κατά του ΣΥΡΙΖΑ είναι απερίγραπτα ιταμές. Αν όντως ανήκει στον κ. Κουβέλη να σπεύσουν το καλοκαίρι να τον αποκτήσουν. Λεφτά υπάρχουν άλλωστε μετά το προεκλογικό αυτοσερβίρισμα των 58 εκατ. ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. η φωτογραφια του

    homo paleo pasocus θα εμοιαζε πολυ με τον Στεφανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όλοι εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ (πλην του κ. Ζώη των Ανεξ. Ελλήνων). Ορμάνε στην κ. Κωνσταντοπούλου αλλά αυτή είναι σκληρό καρύδι. Τρομερό το χάλι της κ. Νταλάρα και κάποιου κ. Παπαδόπουλου της ΔΗΜΑΡ που δεν τον ήξερα μέχρι σήμερα και στον οποίο αναφέρθηκε ο @ Slang.
    Ρε παιδιά τόσο πολύ φοβούνται το ΣΥΡΙΖΑ?
    Και μόνο η διαγωγή τους, αλλά και τα όσα διάβασα για τους ΗΟΜΟ PASOKOUS με σπρώχνουν για να ρίξω δαγκωτό Τσίπρα στις εκλογές! Γιά να μάθουνε οι ξεφτήλες.
    "Θυμωμένος άνεργος Ελληνας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρε homo-πασοκε Στέφανε
    πες μας ποίος υπογράφει τα ευχαριστήρια της ΔΗΜΑΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. SYRIZA DYNATA

    MAKRIA APO TOUS SAPISMENOUS SOSIALISTES KAI TOUS KOKKINOUS KARATZAFERIDES.

    SYRIZA PRWTO KOMMA OPOTE GINOUN EKLOGES.

    OI DIMOKRATES KAI ARISTEROI TOU PASOK
    STIRIZOUN FILOLAΪKI LYSI.

    O TSIPRAS 8ELEI EURWPI KAI EUROZWNI ALLA OXI MNIMONIO POU SKOTWNEI THN ELLADA KAI TOUS ELLINES.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο σκληρός πυρήνας της βασης του ΠΑΣΟΚ (μορφωμενοι & εργατες) δυστυχως ήταν παντα λοβοτομημενος. Τον αυριανισμο τους τον εχω νιωσει στο πετσι μου στο χωρο δουλειας για πανω απο 25 χρονια. Επιπλεον, κατα διαβολικη συμπτωση ηταν οι πιο λουφαδοροι και τεμπεληδες. Δεν τρεφω καθολου μισος, απεναντιας ! Με πολλους απ' αυτους ειχα φιλία.Οταν η κουβεντα ομως πηγαινε στα πολιτικα ....τοτε η λοβοτομη εκανε την εμφανιση της .
    Ειναι αγιατρευτο αυτο γιατρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα μωρέ... κι εγώ έχω εμπειρίες και ξέρω... αν δεν είσαι υπερβολικός, τότε ήσουν άτυχος...

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς αγιάτρευτο.Απαιτείται αμεσος εγκλεισμός στο θεραπευτήριο χρόνιων ψυχικών παθήσεων ο Συριζα.Θα τους υποδέχεται η γνωρίζουσα καλά το ιστορικό τους κ.Σακοράφα.

      Διαγραφή
  30. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΒΡΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ?ΝΤΟΠΗ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΟΣΟΥΣ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΣΟΚ.ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟ 13 ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ 3.ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συνδημότισσα10 Μαΐου 2012 - 5:13 μ.μ.

    Δεν γνωρίζω τόσο καλά τα πολιτικά πρόσωπα και πράγματα, όμως δεν υπάρχει ένας επικεφαλής, συντοντιστής, πρόεδρος ή γραμματέας (όπως κι αν λέγεται) για να απαγορεύσει σε αυτά τα πρόσωπα στα οποία αναφέρεται ο stefanos να ασχημονούν φραστικά κατά όσων ήταν παλαιότερα στο ΠΑΣΟΚ και τώρα αποφασίσανε να ψηφίσουνε κάτι άλλο; Αν υπάρχουν υπεύθυνοι ας τους σταματήσουν γιατί το ζήτημα δεν είναι ενοχλητικό αλλά και αντιδημοκρατικό. Να σεβαστούν το αποτέλεσμα των εκλογών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρε Στεφανε και ολοι εσείς που συμφωνείτε μαζί του αφήστε την αλόγιστη προπαγάνδα επειδή χάσατε τα προκλητικά σας κεκτημένα. Τα γιαούρτια τους καφέδες τα νεράντζια και τη χλεύη οι πασοκοι τα λούζονταν. μην το παίζετε τώρα θύματα. όλοι μας γνωρίζουμε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο επαναστατημένος Αρης αφήνει στην άκρη τους "homo pasokus"που υπηρέτησε και τον υπηρέτησαν γιά πολλά χρόνια και ακολουθεί την προισταμένη του στις πολιτικές της περιπλανήσεις.Τελευταία στάση το Τσιπριστάν.
    Στους Πολίτες Μπροστά άρχισε το ράβε - ξήλωνε με χοντρή σακοράφα.Οι εξαπατημένοι σύζυγοι της οικογένειας homo pasokus
    και των Πολιτών απειλούν θεούς και δαίμονες . Διακεκριμένος Πολίτης γίνεται αναλυτής των δηλώσεων του συνδικαληστοπατέρα Στρατούλη, ο "αγαπητός" Στέφανος παρομοιάζει τους παλιούς συντρόφους και φίλους του με πίθηκους (βλέπε φωτό) και τα τρωκτικά της Υπόγας μέσα από το σπασμένο τζάμι διέφυγαν στην ατμόσφαιρα και έφτασαν μέχρι το στέκι των Πολιτών.
    Μήπως κύριοι όλοι μας πιθηκίζουμε και δεν το καταλάβαμε ?
    Σύντροφοι Εγέρθητι.
    Τσίπρας ήταν και πέρασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδρεας, Γιωργακης , Τσιπρας ηταν και περασε ...
      Πασοκοι, ξεκολατε απ'τα προσωπα. Τόόόσο ραγιαδες πια!
      Πιασαμε πατο και καποιοι φταινε γι' αυτο .
      Δεν γινεται να σκεφτειτε ελευθερα;

      Διαγραφή
  34. Συνδημότισσα, το βεβαιώνεις η ίδια δεν γνωρίζεις καλά τα πράγματα.
    Αυτοί που προκαλούν είναι οι HOMO-ΠΑΣΟΚΟΙ που έχασαν τη μάσα. Είναι οι αχάριστοι που ευνοήθηκαν τόσο πολύ από τις δημοκρατικές κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ τα 31 τελευταία χρόνια. Είναι αυτοί οι οποίοι αναξιοκρατικά κατέλαβαν δημόσια αξιώματα με την ψήφο του αγνού Πασόκου του 13%.
    Επιλήσμονες λοιπόν οι ευεργετηθέντες HOMO-ΠΑΣΟΚΟΙ χλευάζουν τούς αγνούς εκείνους ψηφοφόρους του Πασοκ που κι αυτοί υποφέρουν περισσότερο από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Βλέπετε οι ΗΟΜΟ τα έπαιρναν χοντρά.
    Σφαίρα είναι πάντως και γυρίζει ρε ασπάλακες. Αλλά έχετε ένα χάρισμα , πάλι πρώτοι θα προβλέψετε την επάνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία σύντομα, και θα κάνετε με την ευέλικτη μέση σας την θεματική πιρουέτα.
    Μόνο που αυτοί τη φορά δεν θα βρείτε ούτε φράγκο ν'αρπάξετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΟ ΣΥΝΙΚΕΣΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜ.ΑΡ ΜΕ ΤΟ ΜΝΥΜΟΝΙΟ ΕΓΙΝΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν κρίνω απο την ορθογραφια δεν θα πρεπει να ειναι καθολου επιτυχημενο.

      Διαγραφή
  36. Συνδημότισσα11 Μαΐου 2012 - 9:14 π.μ.

    @ Δημότης (10 Μαίου 2012 8:03 μ.μ.)
    Καλημέρα.
    Αγαπητέ κύριε και φυσικά καταλαβαίνω τα περί "μάσας",
    αλλά αυτό που έθιξα είναι πολύ διαφορετικό
    αλλά και πολύ σαφές.
    Υπάρχει μιά απρεπής διαγωγή
    των ηττημένων οπαδών του ΠΑΣΟΚ,
    που απέχει από την κατανοητή και αποδεκτή στεναχώρια.
    Το ερώτημα που έθεσα είναι
    αν υπάρχουν υπεύθυνοι στο τοπικό ΠΑΣΟΚ
    να τους συμμαζέψουν.
    Εκτός και αυτή είναι η 'γραμμή' του κόμματος.
    Τα άλλα τα λέτε μπερδεμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Ανώνυμος 9 Μαΐου 2012 4:35 μ.μ.
    Ίσως. Κι αν προσπαθήσουν να συμμαζέψουν τα θρύψαλα του ΠΑΣΟΚ δεν πιστεύω ότι θα το κάνουν για πολιτική ανασυγκρότηση ή επανακαθορισμού της ιδεολογικής φυσιογνωμίας του κόμματος, αλλά για την ενοποίηση των Πασόκων ως ένα είδος αυτοάμυνας και έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους (ή μπας στο μπροστά) και την κάθοδό τους από κοινού στις επόμενες δημοτικές εκλογές. Και αναρωτιέμαι αν έτσι είναι, τι πάνε να κερδίσουν; Το 13% που πλέον τους αντιστοιχεί;

    @ Ανώνυμος 9 Μαΐου 2012 5:57 μ.μ.
    Και όχι μόνον. Η επίθεση ενάντια στα «τσιπράκια» έχει μεταφερθεί παντού στο Μοσχάτο αλλά και τον Ταύρο. Την εικόνα συμπληρώνει η πεμπτοφαλαγγίτικη παρουσία των στελεχών του ΠΑΣΟΚ στα κανάλια (Σκανδαλίδης, Όθωνας, κλπ).
    Τώρα αν πέσουν και σφαλιάρες, ε τότε…


    @ Άμα πια 9 Μαΐου 2012 6:09 μ.μ.
    Σε βρίσκω σωστό. Γιατί άλλωστε τι είναι πιο εύκολο και πιο απολαυστικό: το φραστικό λιντσάρισμα των «προδοτών» ή να χωθείς στην Υπόγα για να κάνεις αυτοκριτική και για να χαράξεις νέα πολιτική;

    @ FosForouxos 9 Μαΐου 2012 6:56 μ.μ.
    Αφού κι ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου έφτασε στο σημείο να λέει στο BBC ότι η Μέρκελ και οι συνοδοιπόροι της πρέπει να αλλάξουν την ασφυκτική δημοσιονομική πολιτική της λιτότητας, ε, είναι κάτι και δικαιώνει την ψήφο των Ελλήνων. Βέβαια δεν θεωρώ ότι η ΔΗΜΑΡ ή ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ακραίοι κομματικοί σχηματισμοί.

    @ Ανώνυμος (Τ.Κ.) 9 Μαΐου 2012 7:29 μ.μ.
    Καλώς τον. Εγώ θα μίλαγα για κάποιου είδους παλιμπαιδισμό και ιδεοληψία. Πάντως σίγουρα αν κάποιοι έχουν μπει στην ανεργία δεν μπορεί να είναι θυμωμένος Homo Pasokus.

    @ ΜΟΝΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ 9 Μαΐου 2012 7:58 μ.μ.
    Καταρχάς να πω φίλε ότι μπορεί να είσαι Μόνο ΠΑ.ΣΟ.Κ. αλλά τώρα πια και αρκετά Μόνος. Ως προς το απόφθεγμα που χρησιμοποιείς, θα έλεγα ότι παλεύεις με μια λειωμένη καραμέλα. Αυτήν που παραπιπίλησαν (ελλείψει επιχειρημάτων και πολιτικής πειθούς) τα γνωστά κνώδαλα του κύκλου της Κοραή και της Υπόγας. Πάντως φαίνεται ότι εσύ φαίνεται να τιμάς την ρήση του αλεξανδρινού Καλλίμαχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Παρακηφίσσιος σκοπευτής11 Μαΐου 2012 - 11:26 π.μ.

    Η διαγωγή των απλών οπαδών του ΠΑΣΟΚ έρχονται σαν απόρροια της διαγωγής και της γραμμής των κεντρικών του ΠΑΣΟΚ. Ρίξτε μια ματιά στα τηλεοπτικά πάνελς και θα καταλάβαιτε τι εννοώ. Γιατί σου λέει μέχρι να κάτσουμε να επαναδημιουργήσουμε το ΠΑΣΟΚ θα έχουμε πάει στο 6, στο 5 και στο 4% όποτε κάλύτερα τσαμπουκά με τα σημερινά 13% οπότε μπορεί να κάτσουμε στο 10, στο 9 ή στο 8%. Τα λόγια του Βενιζέλου περί συνεργασιών χωρίς συγνώμη και άμεση αλλαγή τακτικής είναι ας μου επιτραπεί η έκφραση ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αριστερή Αγάπη....♥11 Μαΐου 2012 - 11:48 π.μ.

    Τα μαγαζάκια τους.
    Τα μικρομάγαζα θα έλεγα όπως καταντήσανε όλοι.
    Για την Κοινωνία και την πατρίδα τίποτα.
    Ο πιό σοβαρός είναι ο Κουβέλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μαγαζάκια τους. Ετσι. Το πληρώσανε στις 6 Μαίου και αυτοί ΕΚΕΙ, το χαβά τους. Μεγάλη αρρώστια μιλάμε.

      Διαγραφή
  40. @ Ανεργος 9 Μαΐου 2012 8:27 μ.μ.
    Σωστότατος σχετικά με την μανία να ασχολούμαστε με την Κερήθρα του Δήμου. Η πλάκα είναι πως και από την καταστροφή του ΠΑΣΟΚ (δηλαδή της μύγας) κάποιοι πάνε να βγάλουνε ξύγκι

    @ Ανώνυμος 9 Μαΐου 2012 8:32 μ.μ.
    Εγώ φίλε μου δεν μπορώ να το ξανά αγαπήσω γιατί με τα διεφθαρμένα υλικά δεν χτίζεται νέα Κίνημα. Αν τσακιζόντουσαν από προσώπου γης όλα τα μνημονιακά Ορκς, τότε το συζητάγαμε…

    @ sting3000 9 Μαΐου 2012 9:24 μ.μ.
    Η μανιασμένη επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ είναι όντως εντυπωσιακή όσο και βρωμερή. Σε κάνει να σιχαίνεσαι αλλά και να ανησυχείς για το μέλλον. Με κόμματα που λειτουργούν έτσι δεν έχουμε ελπίδες…

    @ Γ. Χ. δπαπ 10 Μαΐου 2012 8:36 π.μ.
    Συμφωνώ με όσα λέτε φίλε μου.

    @ ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο 10 Μαΐου 2012 10:17 π.μ.
    Ευστοχότατη παρατήρηση! …«κάποιοι χάνουν μιά ψευδαίσθηση που χτίσανε χρόνια και χρόνια και μ' αυτήν σκεπάζανε τις προσωπικές τους αδυναμίες».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Ανώνυμος 10 Μαΐου 2012 10:23 π.μ.
    Αναρωτιέμαι κι εγώ ποιος είναι ο κ. Τζήμερος και ποιοι «βάλανε το χεράκι τους για να Ξανα-δημιουργηθούμε...» Πάντως ότι πρέπει να αλλάξει πορεία η χώρα, πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά και πολιτισμικά είναι ολοφάνερο.

    @ Φίδι 10 Μαΐου 2012 10:34 π.μ.
    Μου έχεις εξάψει την φαντασία για τον «γιάπη» που «έχει ρίξει και μια στάλα ιδρώτα στη ζωή του». Τώρα στην αντίφαση του αντιευρωπαϊσμού σου με την επιλογή ενός φούλ φιλοευρωπαϊκού κόμματος μην ανησυχείς, όλοι ζαλισμένοι είμαστε.

    @ Βαρθολομαίος Πανδής 10 Μαΐου 2012 11:23 π.μ.
    Και για μένα αυτό που μετράει είναι «ότι ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ κατάλαβαν και άλλαξαν στάση». Δηλαδή τι; Οι «αμαρτωλοί» μνημονιακοί άρχισαν να αισθάνονται μόνοι; Ευχαριστούμε για τα μπράβο στο ΜοσχατουΠολις.

    @ me lene Slang 10 Μαΐου 2012 11:45 π.μ.


    @ Ανώνυμος 10 Μαΐου 2012 11:52 π.μ.
    Ε, δεν νομίζω ότι η φωτογραφία που χρησιμοποίησα μοιάζει μαζί μου. Είμαι σαφώς ωραιότερος και ουδόλως θυμωμένος. Αλλά ούτε από άποψη χαρακτηριστικών μοιάζει με κανέναν άλλο, για να σε καθησυχάσω. Απλά υπάρχει ένα είδος ηθικού μηνύματος ως προς τις τακτικές που χρησιμοποιούν οι αγριεμένοι Πασόκοι. Εσένα Ανώνυμε «φίλε»γιατί παρακαλώ σε ενοχλεί; Νοιώθεις να απευθύνεται σε σένα;

    @ Ανώνυμος ("Θυμωμένος άνεργος Ελληνας") 10 Μαΐου 2012 12:01 μ.μ.
    Σωστά καταγράφεις την κατάσταση: Όλοι εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ. Και λες ότι έτσι σε «σπρώχνουν» για να ρίξεις «δαγκωτό Τσίπρα» στις επόμενες εκλογές! Φίλε Θυμωμένε Άνεργε Έλληνα άλλα 10% πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ. Οι δημοσκοπήσεις τον μετράνε στα 27%...

    @ Πέτρος 10 Μαΐου 2012 12:26 μ.μ.
    Ρε Πέτρο (ας πούμε) τι σε νοιάζει ποιος υπογράφει; Προφανώς εκείνος που τοπικά είναι υπεύθυνος. Γιατί δεν αναρωτιέσαι γιατί ο τοπικός γραμματέας του ΠΑΣΟΚ δεν βγάζει ευχαριστήρια ανακοίνωση προς τον λαό του Μοσχάτου;

    @ Aνώνυμος 10 Μαΐου 2012 2:16 μ.μ.
    Στο σύνθημά σου «SYRIZA DYNATA» ποιος να αντείπει;
    Απλά συμπληρώρω: Δυνατά ρε Αριστερά…


    @ Ανώνυμος 10 Μαΐου 2012 3:18 μ.μ.
    Διαφωνώ. Υπήρξα ΠΑΣΟΚος αλλά ποτέ λοβοτομημένος και κυρίως ποτέ των ποτών «αυριανιστής». Στο ΠΑΣΟΚ υπήρξαν (και υπάρχουν) πολλοί δημοκράτες και αριστεροί. Για το τεμπέληδες τι να πω τώρα… Μάλλον θα ήταν θέμα κακής τύχης όπως σου γράφει ο Ανώνυμος 10 Μαΐου 2012 3:20 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι λοβοτομημένος μπορεί. Καλοθρεμένος όμως σίγουρα.

      Διαγραφή
    2. @ Ανώνυμος 11 Μαΐου 2012 7:07 μ.μ.
      Έλα - έλα. Γίνε πιό ευρηματικός. Καλοθρεμένος είναι μπανάλ. Μοσχαναθρεμένος ίσως;

      Διαγραφή
    3. Μπιζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ

      Διαγραφή
  42. @ Ανώνυμος 10 Μαΐου 2012 3:26 μ.μ.
    Ήδη επαληθεύεσαι για την κατιούσα. Παρά ταύτα το κατεστημένο δεν είπε την τελευταία λέξη του.

    @ Συνδημότισσα 10 Μαΐου 2012 5:13 μ.μ.
    Αγαπητή φίλη δεν υπάρχουν υπεύθυνοι. Να σκεφθείς ότι επίκειται έξωση από την ιστορική Υπόγα γιατί χρωστάνε 9 νοίκια!!!!!! Από την άλλη βέβαια – γιατί δεν μπορώ να μην το πω – κάποιοι και κάποιες που στα αυτοδιοικητικά έγιναν «κάποιοι» ελέω ΠΑΣΟΚ και αμείβονται γι αυτό κάνουν το κορόιδο. Άσε το καλύτερο, ότι δεν μπόρεσαν να επανδρώσουν όλα τα εκλογικά τμήματα με αντιπροσώπους. Η τέλεια διάλυση.

    @ Ανώνυμος 10 Μαΐου 2012 6:40 μ.μ.
    Δεν βγάζω νόημα από τα ασυνάρτητα που λες. Γίνε κατανοητός και τα ξαναλέμε!

    @ Ανώνυμος 10 Μαΐου 2012 7:45 μ.μ.
    Άρης, ΠΑΣΟΚ, Πολίτες Μπροστά, κλπ. Αλλά λόγια να αγαπιώμαστε δηλαδή. Όσο για τον «αγαπητό» (σιγά που σου είναι αγαπητός) Στέφανο που «παρομοιάζει τους παλιούς συντρόφους και φίλους του με πίθηκους (βλέπε φωτό)» θα σου έλεγα ότι αυτό που κρίνεται είναι η συμπεριφορά και όχι η ανατομική κατάσταση των «θυμωμένων Homo Pasokus». Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω, όπως άλλωστε έγραψα και στο κυρίως άρθρο μου, ότι ανήκουν στον Homo Sapiens.

    @ Ανώνυμος11 Μαΐου 2012 12:52 π.μ.
    Ότι σχεδόν έπιασε πάτο το ΠΑΣΟΚ δεν οφείλεται στον Τσίπρα.

    @ Δημότης 10 Μαΐου 2012 8:03 μ.μ.
    Κομμάτι μπερδεμένος μου φαίνεσαι Δημότη (που φυσικά δεν είσαι ο Δημότης του Μοσχατο-Daily)

    @ Ανώνυμος 10 Μαΐου 2012 8:04 μ.μ.
    Νομίζω ότι βιάζεσαι…

    @ Ανώνυμος 11 Μαΐου 2012 12:33 π.μ.
    Καλοοοοοοοοοοοοό….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΗΜΟΤΙΣΑ ΠΕΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟς ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙς ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΑΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΕΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑς ΔΕΙΞΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΒΡΑΔΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΛΥΨΑΜΕ ΤΟ 90%.Α,ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΟς ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 89 ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΔΙΝΕΣ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
    2. @ Ανώνυμος12 Μαΐου 2012 6:54 π.μ.
      Σαν κάτι πολύ πρωϊνός σπεύδεις για αντεπιθέσεις τύπου "Αυριανής"... παρότι ομολογείς την οργανωτική διάλυση της "τοπικής".
      Θα σε συμβούλευα επειδή από μόνος σου δηλώνεις "ΜΙΚΡΟΣ", να μην ανακατεύεσαι με τους μεγάλους (τους ενήλικες εννοώ φυσικά)...

      Διαγραφή
    3. ΓΕΩΡΓΙΟΣ-ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΟΥΡΗΣ.12 Μαΐου 2012 - 8:27 μ.μ.

      Μα είναι απλό stefanos,μπορείς να απαντήσεις ήμουν στο δείνα σχολείο .Ησουν?Γιατί εγώ ήμουν με άλλα 35 άτομα που δώσαμε την μάχη εκείνον τον Ιουνη και μαζεύαμε χρήματα με κουπόνια για το ΠΑΣΟΚ και τον φίλο μας τον Αντώνη.Όσο για την οργανωτικής διαλυσης των τοπικών και της δικής μας ας είναι καλά αυτό το ψηλό παιδί με το μουστακι που έσπευσαν οι παλιοι και καποιοι τωρινοί φίλοι να τον ξανά βγάλουν αργηγό.

      Διαγραφή
  43. η απαντηση στα κολπα του νεοτευκτου διδυμου ειναι το ποσοστό που δίνουν στο συριζα οι νεες δημοσκοπησεις. εκτος και μιλαμε για ακόμα μια μπαλαφαρα του γιωργακη που θα παρει στο λαιμο της τον δασκαλο και αντε κανα-δυο ακομα. τουφεξιδης και μπιζανης μενουν πιστοι στους πολιτες κι αυτοι ειναι που μετρανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. metrane? chestikame.

      Διαγραφή
    2. @ Ανώνυμος 12:15
      Πρώτον: Το "ch" προφέρεται "τς"
      Δεύτερον: Όταν λοιπόν χέζεσαι να χρησιμοποιείς το "h" αντί του "ch".
      Τρίτον: Αμα δεν ξέρεις αγγλικά σου προτείνω ως λύση το "μπέϊμπυλινο"

      Διαγραφή
  44. Μία εκπαιδευτικός 2ΓΛΜ11 Μαΐου 2012 - 5:40 μ.μ.

    Ειλικρινά τα έχω πάρει στο κεφάλι παρόλο που είμαι τρομερά ήρεμη γυναίκα.
    Σαμαράς, Τσίπρας, Βενιζέλος, Καμμένος, Κουβέλης και Παπαρήγα που ζούνε.
    Μπροστά σε τέτοιο κίνδυνο για ολοκληρωτικό κολάπσους θα συνταίριαζαν ακόμη και η Βόρειος με τη Νότια Κορέα.
    Δεν ζούμε σε άλλη χώρα οπότε είναι καθήκον να συνεργαστούμε.
    Όμως αν κόψει κάποιες υπερβολές ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ πρέπει να πάνε γονατιστοί μέχρι την Τήνο.
    Ο κόσμος θέλει παραμονή στο Ευρώ αλλά αναθεώρηση του Μνημόνιου.
    Όσο για τα νευράκια που κάνουν κάποιοι φίλοι που ακόμη παραμένουνε αφοσιωμένοι στο ΠΑΣΟΚ εγώ τα θεωρώ παιδικά πείσματα που δεν αξίζουν σημασίας και απάντησης.
    Σιωπή και αγνόηση είναι η απάντηση και να τους κεράσετε κανένα καφεδάκι πικρό της παρηγοριάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μπιζάνη στη λαική συνέλευση της δευτέρας θα σε προτείνουν για υπουργό τύπου μαθαίνω. Συγχαρητήρια και σ ανώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε παιδιά τι έγινε; Χάσατε την ευφυία σας. Τελικά η κατραπακιά της 6ης Μαΐου σας επηρέασε. Πάντως δεν θα ήταν κι άσχημα. Γι αυτό κοπιάστε στην Λαϊκή Συνέλευση και κάντε την πρόταση. Άσε που με αυτά που θα ακούσετε μπορεί να ξαναευαισθητοποιήσετε τα αριστερά κύτταρά σας.

      Διαγραφή
  46. Στέφανε
    Έγινες Μέγας καλαμοκαβαλάρης. Απαντάς σ'ολους τους σχολιαστές εκπροσωπώντας! όλη την αριστερά και τα γκρουμπούσκουλα της. Ώ τι αλλαζωνία. Ξεκαβαλίκεψε όσο είναι νωρίς γιατί η κατραπακιά που θα σου έλθει σύντομα απο την αριστερά θα σου αφήσει κουσούρι. HOMOPASOKΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. HOMOPASOKE Στέφανε, οπαδούς σαν και σένα δεν τους θέλει η αριστερά. Μην μας κτυπάς άλλο τη πόρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΑΠΙΣΕ, ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΥΦΟΣ.ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΑΠΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΡΩΜΙΑ ,ΣΥΨΗ ,ΜΟΛΥΝΣΕΙΣ,ΑΡΩΣΤΕΙΑ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ ,Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι αδολεσχία σ'εχει πιάσει ρε ΗΟΜΟ-ΣΤΕΦ. Ηρέμησε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το Homo Pasokus είναι κατοχυρωμένο! αλλά δεν πρόκειται να σε μηνύσω γιατί με διασκεδάζεις...
    Χε,χε,χε...
    Όπως και το "Δημότης"... είναι κλεμμένο
    (μπας βρε άθλιε θέλεις να υπονομεύσεις το MoscharoDaily;)
    Τώρα για την "Αδολεσχία" πραγματικά θαυμάζω το κουράγιο σου να ψάχνεις τα λεξικά και το Google για να βρεις κάτιτις για να μου κάνεις "ρούμπο".
    Συνέχισε, είσαι σε καλό δρόμο, γιατί η μόρφωση είναι μιά Δια Βίου Διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστώ γιά τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  51. Είμαι κι εγώ «θυμωμένος»
    Ζητάω να τοποθετηθεί η Δεξιά – όπως έκανε και για τους μετανάστες – στο ζήτημα της Χρυσής Αυγής. ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΟΥΝΤΙΚΑ ΣΤΑΓΟΝΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΣΩΜΑ. Στις εκλογές της 6/5/12, «το ποσοστό των αστυνομικών που ψήφισαν «Χρυσή Αυγή» κινείται μεταξύ 45%-59%». Διαβάζω στην ιστοσελίδα του «Βήματος» ότι στις περιοχές Αμπελόκηποι και Καισαριανή - όπου ψηφίζουν μαζικά περίπου 5.000 αστυνομικοί, στα περισσότερα από τα τμήματα αυτά, το ποσοστό της «Χρυσής Αυγής» κυμαίνεται από 19-24% και είναι το μεγαλύτερο που παρατηρείται σε ολόκληρη την πρωτεύουσα!!!
    Σε 11 εκλογικά τμήματα της Α΄ Αθηνών (από το 806 ως και το 816 εκλογικό τμήμα), με βάση ειδικούς εκλογικούς καταλόγους, η «Χρυσή Αυγή» έρχεται πρώτο κόμμα και το ποσοστό της κυμαίνεται από 18,64% (στο 813ο εκλογικό τμήμα) έως 23,67% (στο 816ο εκλογικό τμήμα).
    Δηλαδή θα πληρώνουμε εμείς τους αστυφύλακες και τα καλόπαιδα της ομάδας «Δίας» και των «ΜΑΤ», για να γεννιούνται Ναζιστές.
    Τελικά ποιος ελέγχει πολιτικά την κατάσταση και ποιοι είναι οι εκπαιδευτές τους;
    Αν δεν αλλάζουν να αποταχθούν όλοι οι αστυνόμοι ναζιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δημογεροντας12 Μαΐου 2012 - 6:26 μ.μ.

    Μπιζάνη είσαι για μεγάλα πράγματα φτιαγμένος. Μαζί με τουφεξίδη και κρεμμύδα τραβήξτε μπρος για νέες κατακτήσεις. ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ. Σαν άλλοι ναπολέοντες. ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΟ Homo Pasokus << ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ >> ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ...
    ΙΣΩΣ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΒΛΕΠΑΝ.
    ΠΟΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟ ΒΑΔΙΣΜΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ .. ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΝΑ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ...
    ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΑΝ <> ΚΑΙ ΣΑΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ.
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    ΑΣΤΕΓΟΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΣΦΥΟΚΑΜΨΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΟΜΩΣ , ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΕΙ.
    ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ, ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΠΕΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ ΑΔΡΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΑΦΙΣΣΟΚΟΛΗΤΩΝ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια