Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012

Χρήσιμα σπαράγματα προς "παγιδευμένους"...

Οδεύοντας εκ νέου προς τις κάλπες θα ήθελα να παραθέσω ορισμένα σπαράγματα.
Όχι από αρχαία κείμενα ή θέσεις σύγχρονων πολιτικών φιλοσόφων, αλλά από τα αδυσώπητα …τρέχοντα, ισχύοντα και αληθινά (…παρακαλώ)!
Τα απευθύνω προς κάθε παγιδευμένο που από πολίτης και μέλος κάποιου κόμματος έχει μετατραπει σε κακέπτυπο οπαδού που μανιακά και τυφλά υποστηρίζει τα κόμματα του Μαύρου Μετώπου.
Μιλάω σ' αυτούς, που περίπου 2350 έτη μετά τον Αριστοτέλη,  400 έτη μετά τον Ζαν-Ζακ Ρουσσώ, 220 έτη μετά την Γαλλική Επανάσταση και 150 έτη μετά τον Μάρξ, εξακολουθούν να είναι ειδωλολάτρες στα πολιτικά πράγματα όπως οι Κουμπού της Σουματρας, παραδοσιακοί ως υπέργηροι από την Κιργισία, γραφικοί «κάποιοι» στο χωριό του Μοσχάτου, αφού είναι στελέχη του δείνα κόμματος ή πρόσωπα που κατέχουν δημόσιες και αιρετές θέσεις μέσω του άλλου κόμματος.
  • Αντί ο επικίνδυνα ανεπαρκής κ. Σαμαράς να λέει στην κοινοβουλευτική του ομάδα (με στόχο όσους σπεύδουν προς την …Ελπίδα) ότι αν βγούμε από την Ευρωζώνη αυτό θα σημαίνει εκτόξευση του χρέους, απώλειες των καταθέσεων, και λοιπά νοικοκυρέϊκα, όφειλε να σχηματίσει κυβέρνηση και να αναλάβει τις ευθύνες του. Ως γνωστόν παρότι πρώτος παρέδωσε την «εντολή» εντός λίγων ωρών, γιατί στο αμετανόητο μυαλό του δεν χώραγε το 18% που πήρε. Από το πρώτο δευτερόλεπτο τον ένοιαζε το «plan B’» για την μεγάλη κεντροδεξιά, αντί να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στην χώρα και τους Έλληνες! Απλά το παιδί θέλει να γίνει πρωθυπουργός με κάθε τίμημα... (ακόμα και ασπαζόμενος το Μητσοτακέϊκο)
  • Μπαίνοντας στην Ευρωζώνη, η πατρίδα μας φτώχυνε! …δεν πλούτισε. Το λένε οι αριθμοί και η σημερινή κατάσταση. Οπότε να αφήσουν κάποιοι την ευρωλαγνεία και τις λοιπές αυνανιστικές ανοησίες. Σε αυτό βέβαια δεν φταίει η Ευρώπη, η ΕΕ και η Ευρωζώνη (παρά τις σκοπιμότητες και τους κρυφούς υπολογισμούς που είχαν), αλλά η κυβερνητική πρακτική του Κώστα Σημίτη, του Κώστα Καραμανλή και του Γιώργου Παπ.
  • Μας βάλανε στην Ευρωζώνη. Τώρα είμαστε μέσα στο αεροπλάνο της και η κοινή λογική λέει ότι δεν μπορούμε να ανοίξουμε την πόρτα κινδύνου και πηδήξουμε στο κενό. Φροντίσαμε – βλέπεις – να μπούμε χωρίς να φορέσουμε αλεξίπτωτο. Στην Ευρώπη έπρεπε να διεκδικήσουμε μια θέση με μέλλον και όχι έναν τάφο στο κοιμητήριο των Βρυξελών.
  • Για τον Τσίπρα ψευδώς λέγεται ότι θέλει να οδηγήσει την Ελλάδα σε μονομερή αποχώρηση από την Ευρωζώνη. Αυτό το διατείνονται κατά προβοκατόρικο τρόπο τα «…-ειδή» τύπου Μιχελάκη ή Μωραϊτη και κάποιες ασήμαντες συνιστώσες του …ΣΥΡΙΖΑ!!! Είναι φανερή η επίσημη γραμμή και η τακτική που στοχεύει τους Ευρωπαίους νεοφιλελεύθερους: «η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση». Βέβαια ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει να επαναδιατυπώσει την φρασεολογία του στο ζήτημα και στην ορολογία της διαπραγμάτευσης με την Τρόϊκα. Για να πάψει και η σπέκουλα των νεοδημοκρατοειδών και των πασοκοειδών στα διάφορα πάνελς. Κοιτάξτε την διατύπωση της ΔΗΜΑΡ: απαγκίστρωση λέει, με σοφία, σοβαρότητα και επίγνωση της κατάστασης μέσα στην οποία μας ρίξανε οι «προσκυνημένοι».
  • Η Ευρωζώνη λόγω των ευκολιών που παρείχε, οδήγησε τους άφρονες Έλληνες πρωθυπουργούς να δανείζονται εύκολα και συνεχώς. Ο χωριάτης ανέβηκε στο κρεβάτι. Μόνο που η καλλονή που ήταν ξαπλωμένη πάνω σ’ αυτό με την μορφή της ευμάρειας, των κομματικών οφελών, τους καλούς μισθούς, τα απλόχερα τραπεζικά δάνεια, κοκ, κόλλησε στον βλάχο τον Έλληνα τον Human Immunodeficiency Virus και έριξε την χώρα στα νύχια μίας άλλης «καλλονής»: την Τρόϊκα.
  • Υπάρχει ένα ερώτημα σχετικά με την Μέρκελ, τον Σαρκοζί, το Γιούρογκρουπ, και δεν συμμαζεύεται… Γνώριζαν ότι δανείζοντας την Ελλάδα, δεν υπήρχαν εκείνες οι συνθήκες που θα εξασφάλιζαν την αποπληρωμή των δανείων; Η απάντηση είναι: ΝΑΙ… ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑΙ. Γιατί να μην δίνουν στους άφρονες και στους «πονηρούς» (βλέπε Άκης Τσοχατζόπουλος, κλπ), όταν δίνοντας 1 ευρώ, την στιγμή που αυτό έφτανε στην Αθήνα μέσα στο πρώτο δευτερόλεπτο έπρεπε να δώσουμε πίσω τα 0,70 λεπτά του;
  • Από το 2000 έως το 2008 είναι αδιαμφισβήτητο ότι αυξηθήκανε τα εισοδήματα μας, αλλά με δανεισμό. Αυτό οδηγούσε σε αύξηση της κατανάλωσης, αλλά δεν σήμαινε και πολύ περισσότερο δεν προερχόταν από την Ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας.
  • Ο δικομματισμός είπε ψέματα. Συνειδητά! Τέτοια η τακτική των ελληνόφωνων πολιτικών ολετήρων. Τέτοια και τα αποτελέσματα.
  • Σιγόντο στην καταστροφική πολιτική των Καρανανλή – Σαμαρά – Μπακογιάννη και των Γιώργου Παπ. – Βενιζέλου, τα αιχμάλωτα συνδικάτα. Την στιγμή που όταν ξέσπασε η κρίση στην Ιρλανδία, το εκεί Συνδικάτο Δημόσιων Υπαλλήλων αποφάσισε μονομερώς μείωση αποδοχών 16%...!!!
  • Και μια ακόμη αλήθεια (που μετράει)… Πτώχευση της Ελλάδας σημαίνει την ΑΜΕΣΗ, την ΕΠΙΤΟΠΟΥ απώλεια 600 δις για την Γερμανία μόνον.
Προς όσους έχουν παγιδευτεί στους χουλιγκανίζοντες που κραυγάζουν κατά της Αριστεράς γενικά και των αχάριστων «τέως συντρόφων»,
(όπως ακριβώς σκλήριζε η τότε Συντήρηση μπροστά στον ερχομό του Αντρέα Παπανδρέου και της Αλλαγής), τους θυμίζω:
«Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία»…
Προσπαθήστε!

Αυτά για τώρα…

57 σχόλια:

  1. Εξαιρετικά τα όσα γράφεις. Αληθινά και δίκαια. Η Ελλάδα δεν τους συμφέρει να βγεί από το ευρώ. Απλά μας εκβιάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Το σχόλιο του αλητοειδούς που κρύβεται πίσω από την ταμπέλα @ Ανώνυμος, 17 Μαΐου 2012 5:08 μ.μ., διεγράφει!
      [Έχεις...Τ ακούς Μπιζάνη;]

      Διαγραφή
  2. τελικά θα τον τρελάνετε με τα εγκωμιαστικά σας σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία εκπαιδευτικός 2ΓΛΜ17 Μαΐου 2012 - 5:05 μ.μ.

      Αγαπητέ φίλε, η ενθάρρυνση σε τέτοια κοινωνικά μέσα όπως η "Μ" είναι απαραίτητη σε δύσκολες εποχές. Που το κακό. Και επειδή γνωρίζω τον διαχειριστή είναι πολύ πέρα από την επιζήτηση και την τάση συλλογής επαίνων. Μάλλον ενοχλείται αν τον έχω καταλάβει.

      Διαγραφή
  3. Μία εκπαιδευτικός 2ΓΛΜ17 Μαΐου 2012 - 4:58 μ.μ.

    Αγαπητέ κύριε Μπιζάνη χαίρομαι -καταρχάς- που αλλάξατε τον ολίγο πολωτικό τίτλο που είχατε διαλέξει για το άρθρο σας.
    Αυτό δεν διέφυγε της προσοχής μου.
    Όλα είναι ένα κι' ένα διαλεγμένα σπαράγματα (μου αρέσει τόσο η επιλογή της λέξης 'σπαράγματα' αντί αποσπάσματα).
    Μόνο τυφλοί δεν μπορούν να δουν το σωστό των όσων λες και παρουσιάζεις.
    Κατανοώ τους πολιτικούς δεσμούς όσων επιμένουν στα δύο παλιά μεγάλα κόμματα, όμως είναι καιρός για αλλαγές ειδικά όταν τόσο βάναυσα έχει τραυματιστεί η Πατρίδα μας.
    Είναι σαν το 41 οι Έλληνες να αποδέχονταν τον προδότη στρατηγό Τσολάκογλου.
    Θα μείνω μόνο σε τούτο:
    Πως είναι δυνατόν ο Σαμαράς να κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ για τις συνιστώσες του και ο ίδιος να χτίζει ένα εκτρωματικό κατασκεύασμα από τα διάφορα απορρίμματα της δεξιάς - Λαϊκούς δεξιούς, ΠΟΛΑΝ, Μητσοτακικούς, Ακροδεξιούς του ΛΑΟΣ, νεοφιλελεύθερους αλά Ντόρα, κλπ.
    Αλλοίμονο στην Ελλάδα αν η σύγχρονη ελληνική σοσιαλδημοκρατία και η Αριστερά δεν προχωρήσουν σε προγραμματική σύγκλιση.
    Κατανοώ ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να αποκαθάρει τον εσωτερικό του κόσμο και να ξαναγυρίσει στις ρίζες του.
    Είναι δύσκολο αλλά πρέπει να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σήμερα το πρωί ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Χουντής μας το ξεκαθάρισε κοφτά.
    Μόλις εκλεγούν ακυρώνουν το μνημόνιο, και ζητούν διεθνή επιτορπή λογοστικού ελέγχου γιά τον καθορισμό του πραγματικού χρέους.
    Αυτό σημαίνει αυτόματη έξοδο από το ΕΥΡΩ, γιατί θ' αναγκαστεί να κόψει εθνικό νόμισμα για πληρωμή μισθών, συντάξεων, φαρμάκων κλπ.
    Δηλαδή ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
    Πατριώτες μπλέξαμε πολύ άσχημα μ' αυτούς του άσχετους και αλλαζόνες.
    Όλοι στίς κάλπες και μαυρίστε τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Γιώργο έχεις να απαντήσεις σε όσα αναφέρεται το δημοσίευμα μας ή όχι;
      Τα περί Χουντή είναι κολοκυθάκια στο πανέρι της κουζίνας.
      Ο κ. Τσίπρας στην σημερινή ομιλία του στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ στην Βουλή, η οποία μεταδόθηκε τηλεοπτικά, ήταν αποκαλυπτικός και αποστομωτικός περί του ζητήματος των επαναδιαπραγματεύσεων με την Τρόϊκα.
      Ολα τα άλλα είναι συνθηματολογίες και καλό είναι το ΠΑΣΟΚ να βρει κάτι να πει εκτός από το να κάνει μαύρη προπαγάνδα.
      Αλλωστε οι μεγάλες ομάδες πρέπει να είναι μεγάλες και στις πολύ δύσκολες γι αυτές στιγμές. Το ίδιο και οι οπαδοί τους. Θυμάμαι κάποτε η Μαντσεστερ Γιουνάϊτεντ υποβιβαζότανε στην Β' Εθνική και οι οπαδοί της εμψυχωναν την ομάδα παρά να βρίζουν το διαιτητή ή τους αντίπαλους που τους κέρδιζαν.

      Πάντως όπως στο κείμενό μου έγραψα:
      "Για τον Τσίπρα ψευδώς λέγεται ότι θέλει να οδηγήσει την Ελλάδα σε μονομερή αποχώρηση από την Ευρωζώνη. Αυτό το διατείνονται κατά προβοκατόρικο τρόπο τα «…-ειδή» τύπου Μιχελάκη ή Μωραϊτη και κάποιες ασήμαντες συνιστώσες του …ΣΥΡΙΖΑ!!! Είναι φανερή η επίσημη γραμμή και η τακτική που στοχεύει τους Ευρωπαίους νεοφιλελεύθερους: «η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση». Βέβαια ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει να επαναδιατυπώσει την φρασεολογία του στο ζήτημα και στην ορολογία της διαπραγμάτευσης με την Τρόϊκα. Για να πάψει και η σπέκουλα των νεοδημοκρατοειδών και των πασοκοειδών στα διάφορα πάνελς. Κοιτάξτε την διατύπωση της ΔΗΜΑΡ: απαγκίστρωση λέει, με σοφία, σοβαρότητα και επίγνωση της κατάστασης μέσα στην οποία μας ρίξανε οι «προσκυνημένοι»

      Κατά τα λοιπά συμφωνώ στο ΟΛΟΙ στις κάλπες...
      ;-))
      peace and light, buddy...

      Διαγραφή
    2. Με τη ντουντούκα στο χέρι17 Μαΐου 2012 - 5:50 μ.μ.

      ## Παρά τις κεντροδεξιές διεργασίες στη ΝΔ και την ελπίδα της Ιπποκράτους ότι κάποιοι θα επιστρέψουν στο ΠΑΣΟΚ, καταγράφεται εκτίναξη της δημοτικότητας του ΣΥΡΙΖΑ στο 25% σύμφωνα με εσωτερικές δημοσκοπήσεις για λογαριασμό της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ. Αυτές είναι πληροφορίες που μετέδωσαν το πρακτορείο Dow Jones Newswires και η Wall Street Journal ##

      Διαγραφή
    3. Δεν θέλω να ανοίξω καυγά, αλλά στα όσα λέει αυτός ο ΓΚ, θα χαριτολογούσα ότι μαυρισμένοι θα βγούμε από τον ήλιο των διακοπών - αν πάμε. Βλέπεις μας πρόκοψαν Καραμανλής (κι ας κρύβεται), ο ΓΑΠ και τα μνημονιακά κόμματα των Σαμαρά - Βενιζέλου. Μαυρισμένοι από τις κάλπες ποτέ.

      Διαγραφή
    4. Σε πρόκοψαν οι μνημονιακοί Γαύρε αλλά εσύ διακοπές και …αν πας να ψηφίσεις. Να γιατί φτάσαμε στο μνημόνιο Γαύρε μου.Και επειδή ψηφίζεις Σύριζα σαν ψάρι που είσαι τότε ζήσε Γ(Μ)αύρε μου να φας τριφίλι.

      Διαγραφή
  5. Κατ' αρχάς να πω ότι το ΜοσχατουΠολις δεν έχει ανάγκη από χουλιγκανιστικά σχόλια. Καθώς είμαι μπροστά στον υπολογιστή μου αφήνω για λίγο ανοιχτό το πεδίο σχολιασμού. Ένα σχόλιο περί "στραπατσάδας" διεγράφει ως ανόητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λάβαμε σχόλια από:
    @ Κρητικό μαχαίρι 5:57
    (μας λέει ότι καβαλήσαμε το καλάμι και άλλα αστεία)
    @ Ανώνυμος 5:58
    (διαμαρτύρεται για λογοκρισία)
    @ Ανώνυμος 6:04
    (ρωτάει γιατί «τα έσπασες με το δάσκαλο»).
    Λυπόμαστε αλλά τα σχόλια αυτά είναι spam και δεν δημοσιεύονται ως άσχετα, ανάγωγα και ανεπαρκή για το blog μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο λογοκρίνων και ταυτόχρονα σχολιαστής αποτελεί τον ορισμό του φασισμού μπιζάνη. Δεν αντέχεις δυστυχώς την σκληρή κριτική και αντιπαράθεση και επιθυμείς να σε λιβανίζουν. Ζήσε λοιπόν τη μέθη σου με τους λιβανίζοντες και συμφωνούντες μαζί σου. Όσο όμως και αν λογοκρίνεις το λιγότερο ένας ξέρει τι λογοκρίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά Ανώνυμε 6.58 καταλαβαίνεις ότι το σχόλιο σου δεν έχει καμιά σχέση με το δημοσίευμα που αναρτήσαμε. Επιτρέπω την εμφάνιση του, ως δείγματος διαγωγής των καιρών. Απλά πρέπει να κατανοήσεις ότι τέτοια σχόλια δεν τα έχουμε ανάγκη εδώ. Πήγαινε να τα πεις σε άλλα μοσχατιώτικα blogs που ασφαλώς με χαρά θα τα επιτρέπανε. Αν πάλι θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου είναι εύκολο να το κάνεις για να δούμε και το προσωπάκι σου, την τόλμη σου και το ήθος σου. Γενικώς φαντάζομαι ότι όσοι θέλουν να διαβάσουν την γνώμη μας και να διατυπώσουν την δική τους δεν έχουν ανάγκη τα σχόλια τα δικά σου και της παρέας σου.

      Διαγραφή
  8. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΥΡΙΖΑ17 Μαΐου 2012 - 7:19 μ.μ.

    Τι ακριβώς λέει ο ΣΥΡΙΖΑ;
    Τι ακριβώς εννοεί;
    Πόσα από αυτά που λέει τα εννοεί και τι εννοεί από όσα λέει;
    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταγγείλει και θα ακυρώσει το μνημόνιο;
    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταγγείλει και θα ακυρώσει τη δανειακή σύμβαση;
    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταγγείλει τους τοκογλύφους και θα απαλλάξει το λαό από το χρέος;
    Στα ερωτήματα αυτά ήρθε να φωτίσει - και μάλιστα με τον πιο αποκαλυπτικό τρόπο - ο κ. Γιάννης Δραγασάκης με τη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στον ρ/σ «Real Fm».
    Ας θυμηθούμε τι είπε ο κ. Δραγασάκης
    («Real Fm», Παρασκευή, 11/5/2012):
    «Η έννοια της καταγγελίας είναι ένας πολιτικός όρος. Τι θα πει καταγγέλλω;
    Υπάρχουν αρκετές συγχύσεις. Στη σκέψη τη δική μας δεν υπάρχει η έννοια της μονομερούς πράξης. Δηλαδή, να βγούμε και μονομερώς να πούμε διαγράφουμε το χρέος, καταγγέλλουμε κ.λπ.
    Δεν είναι και λογικό να το πει κανείς αυτό.
    Αυτό που θα γίνει είναι μία επαναδιαπραγμάτευση, ένα πλαίσιο διαφορετικό μέσα στο οποίο θα θέσουμε τους δικούς μας στόχους.
    Από εκεί και πέρα (...) άλλο το τι θέλουμε να κάνουμε κι άλλο το πώς θα γίνει αυτό».
    Ομως, ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί προφανώς ως μέγιστη ανάγκη του να καταστεί σαφέστερος (προς όσους θέλει να καταστεί σαφέστερος)...
    Ανάγκη πρόδηλη από το γεγονός ότι ο κ. Δραγασάκης, μόλις δυο μέρες αργότερα, επανήλθε. Και μάλιστα τούτη φορά επανήλθε μιλώντας από την εφημερίδα «Το Βήμα», όπου φρόντισε να είναι ακόμα πιο αποκαλυπτικός
    - έως διαυγής, θα λέγαμε -
    ως προς το τι λέει και το τι, τελικά, εννοεί ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Ιδού οι τοποθετήσεις του κ. Δραγασάκη
    («Βήμα», Κυριακή, 13/5/2012):
    1. (Στην ερώτηση αν ο ΣΥΡΙΖΑ θα «καταγγείλει» τη δανειακή σύμβαση):
    «Πρέπει να διευκρινίσω ότι δεν έχουν κατανοηθεί πλήρως οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Εμείς δεν μιλάμε για μονομερείς ενέργειες. Αντιθέτως, αναγνωρίζουμε ότι έχουμε μια δομική αλληλεξάρτηση στην ΕΕ και γι' αυτό δεν μιλούμε για μονομερείς ενέργειες, αλλά για επαναδιαπραγμάτευση των πάντων, εκτός και αν υποχρεωθούμε σε μονομερείς ενέργειες».
    2. (Στην ερώτηση για το «κούρεμα» των οφειλών δανειοληπτών στις τράπεζες):
    «Σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι επειδή είναι δημόσιες οι τράπεζες θα πρέπει να χαρίσουν δάνεια, αλλά θα πρέπει να βρεθούν κοινωνικά δίκαιες και οικονομικά βιώσιμες λύσεις».
    3. (Στην ερώτηση τι θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ με την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών - εδώ είναι και το καλύτερο):
    «Τα 50 δισ. ευρώ που προβλέπεται να καταβληθούν για την ανακεφαλαιοποίηση και διάσωση του τραπεζικού συστήματος, με το έναν ή τον άλλον τρόπο, θα επιβαρύνουν το δημόσιο χρέος και εξ αντικειμένου τίθεται θέμα για δημόσιο έλεγχο των τραπεζών. Πρέπει να συζητήσουμε τον τρόπο που θα γίνει ο δημόσιος έλεγχος, ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα του παρελθόντος. Εμείς προκρίνουμε κάτι κοντά στο σουηδικό μοντέλο, όταν η χώρα κρατικοποίησε τις τράπεζες, τις τροφοδότησε με κεφάλαια, τις εξυγίανε, τις κατέστησε κερδοφόρες και τις πούλησε σε ιδιώτες».
    Κατόπιν αυτών των τόσο αποκαλυπτικών, πραγματικά δεν υπάρχει λόγος για κανένα μα κανένα σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ μαλλον δεν θα ψήφιζα. Γιατί έχω καταδικασμένα στην συνείδηση και την λογική μου τα κόμματα που μας οδήγησαν στην οικονομική τραγωδία. Μετά όμως την σημερινή ομιλία Τσίπρα, από τις ειδήσεις στον Αντένα που ακούμε ότι η παγκόσμια οικονομία θα υποστεί άμεση ζημιά 1.000.000.000.000 (ένα τρισεκατομμύριο δολάρια) και την Μέρκελ να λέει ότι για το ελληνικό πρόβλημα φταίνε οι πολιτικοί που κυβέρνησαν, ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΣΥΡΙΖΑ. Δεν κρύβω ότι ο σχολιαστής που υπογράφει σαν @ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΥΡΙΖΑ ακόμη πιό πολλά με πείθει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα καθίσει και θα συζητήσει με την Ε.Ε. και ότι δεν θα πάρει την Ελλάδα με το έτσι θέλω από την Ευρώπη. Αλλά επειδή δεν είμαι χαζός, τον ρωτάω τον φίλο αυτό: Αυτός τι μου προτείνει να ψηφίσω; Περιμένω την οδηγία του, γιατί στο μενού δεν είναι μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ.

    Ζ.Ν.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι κατά τον Guardian.
      Ένα δισεκατομμυριάκι.
      Γι αυτό ας προσέχουν.
      Πάντως αγαπητέ Στέφανε τα όσα αποσπασματα έδωσες είναι ουσιαστικότατα.
      Εμείς αιμοραγούμε και σε κάθε ματωμένο ευρώ η Μέρκελ παίρνει περισσότερο από το μισό.

      Διαγραφή
  10. Ακούω τούτη τη στιγμή ΜΕΓΑ με Μητσοτάκη Μητροπουλο Πέτρο Ευθυμίου. Νομίζω ότι πάω πίσω στο 70 και το 80. Ο μικρός Μητσοτάκης μόνο που δεν μας είπε ότι το μνημόνιο το έφτιαξε ο ΣΥΡΙΖΑ και την χώρα την κατέστρεψε ο Τσίπρας. Δεν κυβερνούσε η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ως φαίνεται. Μόνο τα κονσερβοκούτια δεν επικαλέστηκε. Να πω μάλιστα ότι μετά τα όσα έχουμε απαράδεκτα δει από τους εκπροσώπους του ΠΑΣΟΚ πρώτη φορά ο Πέτρος Ευθυμίου κράτησε την απαιτούμενη ευπρέπεια ενός μεγάλου κόμματος πριν λίγο καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου πείς πως σε συγκίνησε ο πολιτικόσ λόγος τ5ου Μητρόπουλου τακτικο θαμ΄να του Αυτιά κλπ κλπ κλπ .

      Διαγραφή
  11. Κάποιοι νομίζουν ότι ο Τσίπρας, το κατ' εξοχήν γέννημα του κομματικού σωλήνα, θα καταφέρει αυτό που δεν κατάφερε ο Τσε, που έτρωγε σίδερα... τι να τους πεις τώρα; Μια καληνύχτα ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ΚΜΣ. Αλήθεια πρώτη φορά ακούω τέτοια σύγκριση ανάμεσα στον Τσε και τον Τσ(ίπρα)!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΑΛΕΞΗ ΜΕ ΖΕΛΈ ΣΤΟ ΜΑΛΑΚΙ ΚΑΙ ΦΡΆΣΕΙΣ "ΤΟ ΠΟΤΆΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΊΖΕΙ ΠΊΣΩ" η "...ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΆΛΛΕΙ Ο ΛΑΌΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ" ΔΕΝ ΓΊΝΕΣΑΙ ΑΝΔΡΈΑΣ. ΤΟ ΜΌΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΈΡΝΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΣΤΕΙΟΣ ΚΑΙ ΦΑΙΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΊΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΆΝΩ.

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος 18 Μαΐου 2012 12:04 π.μ.
      Παρακαλώ να ξαναγράψεις το σχόλιο σου χωρίς αυτά τα τεράστια κενά μεταξύ των προτάσεων.

      Διαγραφή
  13. Όλο το παρασιτικό ΠΑΣΟΚ μετακόμισε στον ΣΥΡΙΖΑ» λέει ο Γιώργος Φλωρίδης
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 17 Μαΐου 2012
    Σφοδρή επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε ο πρώην υπουργός Γιώργος Φλωρίδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Real.
    «Όλη η παρασιτική αντίληψη έχει βρει καταφύγιο στον ΣΥΡΙΖΑ», είπε, σημειώνοντας ότι «εάν πάρει κάποιος το πρόγραμμά του για τις προσλήψεις στο Δημόσιο και όλα όσα συμπυκνώνουν αυτά που μας χρεωκόπησαν, βλέπουμε ότι όσοι πήγαν να καταδικάσουν το ΠΑΣΟΚ, βλέπουν ότι όλο το παρασιτικό ΠΑΣΟΚ έχει μετακομίσει στο ΣΥΡΙΖΑ».
    O κ. Φλωρίδης σημείωσε πως «ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν έθεσε ποτέ σε κίνδυνο τα εθνικά συμφέροντα. Αυτήν τη στιγμή το ύψιστο εθνικό συμφέρον διακυβεύεται από την παρουσία του ΣΥΡΙΖΑ».
    Ανέφερε ακόμη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «δεν μιλάει για διαπραγμάτευση αλλά για μία επιθετική ακύρωση του μνημονίου».
    Τόνισε δε πως «οι απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ για την ακύρωση του μνημονίου και την καταγγελία της σύμβαση συνιστούν ευθεία σύγκρουση με την Ευρώπη με ανυπολόγιστες ζημιές για την Ελλάδα» και υποστήριξε ότι «είναι απέναντι στην Ευρώπη και θέλει να οδηγήσει την Ελλάδα εκτός Ευρώπης και εκτός ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Φίλε" ανώνυμε 12.19 μιλάς μόνο με "κατάρες" και λόγια χωρίς πολιτικά επιχειρήματα. Ας δεχτούμε αυτά που λέει ο φιλελεύθερος Φλωρίδης ότι δηλ. τα παράσιτα πήγανε στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Τότε στο ΠΑΣΟΚ τι έμειναν; Οι καρκινικοί όγκοι; Και ποια συμφέροντα διακυβεύονται, του λαού ή της πλουτοκρατίας και των παρασίτων; Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α μιλάει για επαναδιαπραγμάτευση και δικαιωματική παραμονή στην Ευρώπη και στο Ευρώ και κόψτε πιά τα παραπλανητικά. Όμως θα γίνει Έλεγχος του Χρέους. Είναι εθνική και λαϊκή επιταγή. Ο Στέφανος μίλησε για 600 δις ότι θα στοιχήσει στη Γερμανία η Ελληνική έξοδος και η εφημ Γκάρντιαν 1 τρις δολάρια. Ε, ας το τολμήσουν. Ο Τσίπρας ειναι έξυπνος. Ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος προσκυνημένοι.

      Διαγραφή
  14. Συμφωνώ απόλυτα με τη δήλωση Φλωρίδη ότι όλο το παρασιτικό Πασόκ εχει μετακομίσει στον Σύριζα και ειδικά το δημοσιουπαλληλικό- παρασιτικό. Το μεγάλο σπάραγμα αγαπητά Τσιπροειδή θα είναι όταν ο μισθός και η συνταξούλα σας φτάσει το 300άρι. Και θα γίνει επί Τσίπρα και μάλιστα σε καινούργιες φρεσκοτυπωμένες δραχμούλες που τόσο πολύ σας αρέσουν. Στην υγειά σας και καλοφάγωτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια ότι ο Αντώνης Κοτσακάς δεξί χέρι του Τσοχατζόπουλου έχει γίνει οργανωτικός υπεύθυνος του ΣΥΡΙΖΑ;

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. @ Γ.Κ18 Μαΐου 2012 12:19 μ.μ.
      Καημένε μου, σου δίνω ευκαιρίες ανοίγοντας τα σχόλια κι εσύ δεν μπορείς να χειραφετηθείς και να φερθείς σαν αξιοπρεπές και πολιτισμένο άτομο.
      Το σχόλιο σου [Αλήθεια είναι...απο κεί.] κρίνεται ως απαράδεκτο και διαγράφεται.
      Πέραν τούτου, είναι σκέτο follow-up από τις assist των κατασκευασμένων σχολίων του "φίλου" που μας τάραξε με τις δηλώσεις Φλωρίδη και του Ανώνυμου που αναρωτιέται για τον Αντώνη.
      Παιδάκια πάψτε να φτιάχνετε "κλίμα" εκεί στην ομαδούλα που έχετε κατασκευάσει.
      Δεν κατορθώνετε τίποτα παρά να προκαλείτε λύπη για την κατάντια σας…

      Διαγραφή
    4. Στέφανε το "ρε κοπρόσκυλα" είναι δική σου έκφραση πρός άλλους κάτω απο την φωτό του αείμνηστου Γεννηματά δεξιά στην σελίδα.
      Αν δεν την ακούς καλά να την διαγράψεις κι από εκεί δίκαιε λογοκριτή.

      Διαγραφή
    5. Το "ρε κοπρόσκυλα" απευθύνεται σε όσους είναι κοπρόσκυλα, υπό την έννοια ότι χρησιμοποιούν την πολιτική για να κοπρίσουν και να σκυλεύσουν την πολιτική και κοινωνική δράση.
      Δεν καταλαβαίνω γιατί αντιδράς εφόσον δεν αισθάνεσαι έτσι.

      Διαγραφή
    6. Σίγουρα δεν ανήκω και ουδέποτε ανήκα. Εσύ μάλλον ενοχλήθηκες ,την λογόκρινες καί την αφαίρεσες.

      Διαγραφή
    7. Ποτε θα βγει να σκουξει καποιος
      αυτος ο κοσμος ειναι σαποιος.
      Αλλοι κοιταν αριστερα
      κι αλλοι δεξια γυρνουν το ματι
      και περιμενουν ολοι κατι
      σαν στρατιωτακια στη σειρα.
      Και προχωρουν και οι ποιητες
      με χρωματα και ουρανια τοξα
      να μοιραστουνε λιγη δοξα
      με του λαου τους μαυλιστες.

      Οι ρητορες
      Ν.ΓΚΑΤΣΟΣ.

      Διαγραφή
  15. We will put the Madam Merkel in Jail. Hahahahaha.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΛΕΓΑΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΤΩΡΑ ΜΕ ΚΑΘΗΣΤΕΡΗΣΗ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΟΥ ΕΤΑΚ 2009 - ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΡΥΒΑΝΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΕΤΕ. ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΕΤΑΚ 2010 ΚΑΙ 2011 - ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΤΩΡΑ
    ΤΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην στενοχωριέσαι φίλε μου θα μας τα δώσει όλα πίσω ο ΚΥΡΙΟΣ Τσίπρας.

      Διαγραφή
    2. ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ - ΑΚΟΥ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ...(ΜΠΙΜΠ) - ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΛΕΣ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΥ ΤΣΑΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ 55 ΜΕ 2 ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΩ ΒΟΛΤΑ - ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΣΕ ΑΡΧΙΣΩ ΣΤΑ "ΕΥΓΕΝΙΚΑ".
      Τ.Κ.

      Διαγραφή
  17. H τραγική κατάσταση του Μπιζάνη τον κάνει να γλείφει τον... Ντερέκα στην πρώτη σελίδα. Μπράβο Στέφανε, η λέξη κατήφορος είναι αντιπροσωπευτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εδώ δεν ισχύει το γελάμε, αλλά το ξεκαρδιζόμαστε στα γέλια. Η θέση μου απέναντι σε ατελείς πολιτικές συμπεριφορές τύπου Ντερέκα, Μπούτση, Δημητρίου και ορισμένων νεόκοπων stars είναι γνωστή. Άρα βρίσκομαι σε απόλυτα οριζόντια βάδιση, εάν αυτό αποτελεί το σωστό. Παρά ταύτα ή είσαι χαζός ή παριστάνεις τον κουτό. Το κείμενο που συνοδεύει την εικόνα με τον Ντερέκα στο σκέτς με τα στελέχη του βενιζελικού Νεοπασόκ, είναι πολύ καθαρό ως προς τον σκοπό του, καθώς μέσα από την ειρωνεία του ζητάει να εξηγήσουν οι χρυσοκάνθαροι που εκμεταλλεύτηκαν το ΠΑΣΟΚ για να γίνουνε "κάτι", τι έκαναν στο Μοσχάτο υπέρ του Κινήματος. Επιτρέπω το σχόλιο σου μόνο και μόνο να καταλάβεις τον δικό σου γκαιμπελίστικο τρόπο τον οποίον χρησιμοποιείς κατά προσώπων που είναι αδύνατον να σπιλωθούν καθ' οιονδήποτε τρόπο. Στο Μοσχάτο είμαστε όλοι γνωστοί και κατ' αναλογία απορρέει και η κοινωνική εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ το 'επιτρέπω' χρησιμοποιείς τις τελευταίες μέρες. Είσαι εναρμονισμένος με τη
      ν αλλαζονία όλων των συριζαίων.
      Μήπως όταν γράφεις άδεις και το άσμα "είμαι πολύ ωραίος"¨? Ελπίζω να μη με λογοκρίνεις και γι αυτό.

      Διαγραφή
    2. Επεσε η κυβερνηση
      τι θα γινει τωρα
      βλεπω αναρχια μες στη χωρα
      Κλεισε το παραθυρο
      σφραγισε την πορτα
      τιποτα δεν ειναι σα και πρωτα.

      Επεσε η κυβερνηση
      χορευουνσε σε ολες τις γωνιες
      και οι καινουργιοι αρχοντες
      παιζουν το λαγουτο.
      Επεσε η κυβερνηση
      κι απο τις απανω γειτονιες
      τρεχουν να προλαβουν
      το πανηγυρι τουτο.


      Ν.ΓΚΑΤΣΟΣ

      Διαγραφή
  19. Πολύ καλό ποτ πουρί. Θέλω όμως να επισημάνω το εξής. Γιατί όλοι μιλάνε για την ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ ότι αποποιήθηκε την ευκαιρία για να κάνει κυβέρνηση? Γιατί ξεχνάνε ότι την ΝΔ του Σαμαρά που ούτε καν προσπάθησε παρόλο ότι ήταν πρώτο κόμμα? Το παιχνιδάκι είναι φανερο, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί το επιτρέπει, όταν ήταν φανερό ότι αριθμητικά δεν έβγαινε, ενω αντίθετα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ λειτουργούσε καλύτερα?
    Νομίζω ότι αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τα πάει καλά στις 17 Ιουνίου θα το χρωστάει αποκλειστικά στο φαίνεσθαι όπου εως τώρα δεν τα πάει καλά.
    Νομίζω ότι σε κάθε πανελ πρεπει να θυμίζει
    1. ΤΗΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΣΑΜΑΡΑ
    2. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ, ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΑΝΕΡΓΙΑ
    3. ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ
    4. ΤΟ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΓΗΓΗΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΞΑΝΑ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΔΡΕΣ (ΣΧΕΔΟΝ 150)
    5. Να χρησιμοποιεί όσο μπορει την Κωνσταντοπούλου για να τους θερίσει όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μιάς και μιλάτε για το ευρώ και την ευρωζώνη έχω δύο παρατηρήσεις:
    1. Η κουβέντα για την δραχμή έχει προκληθεί αποκλειστικά από την ΝΔ η οποία καλλιεργεί την ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΑ.
    2. Αναρωτιέμαι πως αν οι καταστάσεις μέσα από το μνημόνια δεν δίνουν αποτέλεσμα θα εξακολουθεί να εμμένουμε στο δίλλημα? Τότε που θα πάμε, στα ρούβλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Γ.Κ - 18 Μαΐου 2012 6:14 μ.μ.

    Κατ' αρχάς ούτε αλλαζόνας είμαι, ούτε ΣΥΡΙΖΑίος...
    (ειλικρινά όμως εξομολογούμενος ότι συμπεριφορές σαν την δική σου με σπρώχνουν ολοταχώς για να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ)
    Τώρα... επειδή το βαρέθηκα το παιχνιδάκι θα σου δώσω μια εντελώς τελευτάια απάντηση.
    Το ΕΠΙΤΡΕΠΩ, έχει να κάνει με την λογική εξήγηση ότι το ΜοσχατουΠολις έχει διαχειριστές που αυτοί καθορίζουν και το ύφος του blog και πως θα το προστατεύουν τον χαρακτήρα του όταν αυτός κακοποιείται.
    Όμως αν προσωπικά στην περίπτωσή σου δεν θα ήθελες να βλέπεις να διατυπώνεται ή να εφαρμόζεται το ΕΠΙΤΡΕΠΩ, τότε γίνε ΕΠΩΝΥΜΟΣ για να αναλάβεις έτσι τις ευθύνες σου.
    Βέβαια μπορώ να σου παράσχω και προσωπική συνάντηση για να μου πεις τις ενστάσεις σου.
    Τόλμα το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή έχω καταλάβει περίπου πώς αντιδράς, θα σε φέρω οσονούπω κοντά μας δηλαδή στο ΣΥΡΙΖΑ στην συνιστώσα ΣΟΑ.

      Διαγραφή
  22. ΜΑΡΤΙΝ ΣΟΥΛΤΣ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΎ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΊΟΥ : "ΑΝ ΤΥΧΌΝ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΈΝΤΑ ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΆΡΕΤΕ ΚΑΜΜΊΑ ΔΌΣΗ ΑΠΟ ΤΑ 130 δις" ΘΈΡΜΗ ΠΑΡΆΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΣΚΈΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΨΗΦΊΣΟΥΝ ΣΥΡΙΖΑ ΑΠΟ ΘΥΜΌ ΚΑΙ ΜΗ ΓΝΩΡΊΖΟΝΤΑΣ ΤΙ ΚΡΎΒΟΥΝ. ΜΗΝ ΑΦΉΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΌΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΉΛΟΥΣ ΧΩΡΊΣ ΜΙΣΘΟΎΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΊΣ ΜΑΣ ΧΩΡΊΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο18 Μαΐου 2012 - 8:39 μ.μ.

    Η ανάγκη της Κοινωνίας, αντικειμενικά, είναι για μια νέα Ελλάδα. Μακριά από τα διεφθαρμένα κόμματα της εθνικής παράδοσης, της διαπλοκής, της διαφθοράς και της διάλυσης του κοινωνικού κράτους.
    Αφού είναι έτσι που πρέπει να στραφούμε, με τα κόμματα που έχουμε μπροστά μας. Φυσικά προς τον ΣΥΡΙΖΑ, την ΔΗΜΑΡ, τους Οικολόγους.
    Κατανοούν όμως αυτά τα κόμματα την κρισιμότητα της κατάστασης και πως δεν είναι ώρα ανοησιών;
    Πριν να εισπραχθεί μέσα από τους ψήφους το κομματικό όφελος, υπάρχει ή δεν υπάρχει ανάγκη να τσακίσουμε και να διαλύσουμε όσο μπορούμε τον αμαρτωλό δικομματισμό. Να εξαφανίσουμε τον φόβο και τους εκβιασμούς, αλλά και την άρρωστη αντίληψη του εγώ παραδοσιακά ανήκω στο τάδε κόμμα και δεν πάει το χέρι μου;
    Όμως σήμερα θα τολμήσω να πω ότι ο μεγαλύτερος συμμαχος του δικομματισμού είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και ο μεγαλύτερος εχθρός του ΣΥΡΙΖΑ ο εαυτός του.
    Μιλάω για την πολυγλωσσία του ΣΥΡΙΖΑ στο ζήτημα του Μνημόνιου ή την έξοδο από την ευρωζώνη.
    Είναι ανίκανος ο ΣΥΡΙΖΑ να βγάλει μια κοινή και στερεοτυπη απάντηση στα θέματα αυτά, στα οποία στήνει πάρτυ η Νέα Δημοκρατία και η αντιδραστική συντήρηση της χώρας.
    Στην πολιτική νομίζω ότι υπάρχουν και οι κατά συνθήκη προσαρμοσμένες συμπεριφορές αν δεν μας αρέσουν τα κατά συνθήκη ψεύδη.
    Οι συνθήκες επιτρέπουν την πολυτέλεια των συνιστουσών ή των βέρων αριστερών θεωριών;
    Τότε έπρεπε να υποστηρίξουμε την Κατσέλη, ή να κάνουμε το νέο δημοκρατικό ΠΑΣΟΚ ή να πάμε στον Καζάκη ή την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
    Κλείνω απλά λαϊκα και ολίγον ανδρικά παρότι γυναίκα.
    ΕΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;
    ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συνεχίζω τα όσα είπε το @ ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο18 Μαΐου 2012 8:39 μ.μ.
    ##############
    Μήνυμα προς τον ΣΥΡΙΖΑ και τον κ. Τσίπρα.
    Το 18-20-22% που θα πάρεις έχει μεγαλύτερη αξία από την ΚΟΕ.
    Το δημοκρατικό, αριστερό τόλμημα έχει μεγαλύτερη αξία.
    Γιατί το 22% πλήν την ΚΟΕ γίνεται 21,6%.
    Τώρα είναι η Ώρα της απεξάρτησης από τα ναρκωτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στέφανε ο πρωην συνεργάτης σου έβαλε πάλι την ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΔΑΡΟΥΣΑ σεργιάνι. Βλέπω μάλιστα ότι το καθάρισες από τους Κοντυλοφόρους. Θα μας πεις τώρα τι κασκαρίκα έκανε και τον έδιωξες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  26. tromeri ataka tou Skandalidi sto MEGA.
    oi 20 meres pou akolou8oun einai meres autognosias gia ton elliniko lao.
    gia na pei o pateras mou pou kanapediasmenos tous akouge:
    autognosia stin tsepi mou 8a kano re kerata
    hahahahahahahahaha====

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μετά και την προκλητική παρέμβαση Μέρκελ με τηλεφώνημα στον πρόεδρο Παπούλια ένα έχω να πω. Οι έλληνες εέναι λαός με αξιοπρέπεια, δεν μοιάζουν με Βενιζέλο Σαμαρά, που της έκαναν όλα τα χατήρια. Την απάντηση της θα την πάρει στις 17 Ιούνη. Είμαστε όλοι ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είμαστε όλοι ΣΥΡΙΖΑ...
    αλλά όμως αγαπητοί φίλοι και αγαπητές φίλες δυστυχώς κι αυτήν την φορά θα κερδίσει το σύστημα.
    Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα κερδίσει.
    ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ είναι έτοιμοι να το κάνουν κάτω από την κατακραυγή των μικροαστών.
    Ίσως καλύτερα έτσι γιατί φανταστείτε τι θα συμβεί αν ο ΣΥΡΙΖΑ πάρει πάλι "εντολή".
    Στα 38 χρόνια μεταπολίτευσης μόνο μια φορά με τον Αντρέα κέρδισε η κοινωνία.
    Όλες τις άλλες φορές νίκησαν οι δεξιές δυνάμεις και τα κακέκτυπα του ΠΑΣΟΚ που στο τέλος καταλήξανε στο αποτρόπαιο (από πολιτική άποψη) θέαμα που βλέπουμε.
    Στον πρώτο χρόνο της νέας εποχής, λοιπόν, θα κερδίσει πάλι η Δεξιά με τους συμμάχους της μπήγωντας στο χωράφι το σκιάχτρο του οικτρού διλλήματος: «φτωχοί με ευρώ ή φτωχοί με δραχμή».
    Η κοινωνία δεν είναι έτοιμη να κρίνει νηφάλια, αφού ήδη ξέχασε ή κάνει πως δεν θυμάται τι της έχει κάνει το μνημονιακό δίδυμο της διαπλοκής, των σκανδάλων και της διαφθοράς.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ που καλείται να αντικαταστήσει το ΠΑΣΟΚ στην ηγεσία της δημοκρατικής κοινωνίας δεν έχει τα φόντα για να αντιπαλέψει τα εκβιαστικά τερτίπια της ντόπιας συντήρησης και τις παρεμβάσεις φόβου από τους νεοφιλελεύθερους του εξωτερικού.
    Μπαίνει όμως ένα ερώτημα: πρέπει να τον δυναμώσουμε ώστε να γίνει υπολογίσιμη πολιτική δύναμη, αξιωματική αντιπολίτευση και η αριστερή παράταξη που την επόμενη φορά θα φέρει την νέα Αλλαγή;
    Η απάντηση αυτών που κοινωνικά είναι ήδη ή θα γίνουν στις 17 Ιουνίου η μεγαλύτερη άτυπη συνιστώσα του, πρέπει να πει «Ναι».
    Ψηφίζουμε Ν Α Ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. An eisaste ksypnioi pigainete tora amesos stin ET3
    to baterlo tou neodimokrati MYTARAKI
    Koskino ton exei kanei o Triantafyllidis kai o Kazakos o kathigitis
    ANTE BRE SEIS NA RIKSETE NEA DIMOKRATIA
    SAS PERIMENEI ARMAGEDONAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια