Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2012

Επιστολή Κοψιαύτη:
Αποστόμωση των ψευδόμενων
της δημοτικής πλειοψηφίας

«Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια»!
«Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται»!!
Μου τα λέγε η μανούλα μου και οι άλλοι παλιοί και τα θεωρούσα γραφικές εξυπνάδες από αγράμματους ανθρώπους.
Κι όμως όλα επιβεβαιώνονται με τόσο κατηγορηματικό τρόπο, όσο διαθέτουν τα παραπάνω «θησαυρίσματα».
Θα καταλάβετε ευθύς μόλις διαβάσετε την επιστολή του Γιώργου Κοψιαύτη, που λειτουργεί σαν ένα χαστούκι 10 μεγατόνων στα κατά συνθήκη ψεύδη της δημοτικής πλειοψηφίας η οποία μπροστά στην εμφανή αδυναμία της και στην πίεση που υφίσταται από την Κριτική και τον Λόγο της αντιπολίτευσης μετέρχεται κολπάκια που δεν την τιμούν.
Ελπίζω να αποτελέσει ένα καλό μάθημα σε όσους αγαπούν τα «κοντά ποδάρια» ή υπηρετούν την πολιτική κακεντρέχια.

…………………………………………….


Προς τον κ. Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Μοσχάτου – Ταύρου
Κοινοποίηση προς
τον κ. Δήμαρχο Μοσχάτου – Ταύρου
τα μέλη του Δημοτικού  Συμβουλίου του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου
και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου Μοσχάτου -Ταύρου
-------..------
Μοσχάτο 07.03.2012
κ.Πρόεδρε
Με έκπληξη πληροφορήθηκα ότι στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Μοσχάτου–Ταύρου την 1.3.2012, παρουσιάστηκε ψευδώς από τον αντιδήμαρχο κ. Δαμηλάκο ότι  δήθεν είχα ψηφίσει υπέρ της έγκρισης του διετούς προγράμματος χρηματοδότησης για τα έτη 2012-2013 της Κοινωφελούς Επιχείρησης Μοσχάτου, στο διοικητικό συμβούλιο της οποίας μετέχω. Μάλιστα όπως πληροφορήθηκα, το συγκεκριμένο θέμα αποτέλεσε σημείο αντιπαράθεσης και σύγκρουσης μεταξύ μελών του δημοτικού συμβουλίου !
 Το γεγονός μου προκάλεσε έντονη έκπληξη και απορία, διότι είναι προφανές από τα πρακτικά της συνεδρίασης του δ.σ της Κοινωφελούς Επιχείρησης ποιά ήταν η θέση μου και τι ψήφισα  σχετικά με τον προϋπολογισμό της Κοινωφελούς Επιχείρησης, [θετική ψήφο μόνο για το Πρόγραμμα ημερήσιας φροντίδας ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ) και  το Πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών ΜΕΑ (ΚΔΑΠ ΜΕΑ)] χωρίς να υπάρχει το παραμικρό  περιθώριο αμφιβολίας ή παρερμηνείας.
 Εάν ήμουν λοιπόν βέβαιος ότι ο εν λόγω αντιδήμαρχος πριν πάρει το λόγο στο δημοτικό συμβούλιο και πριν αναφερθεί στο πρόσωπό μου είχε διαβάσει τα πρακτικά  της συγκεκριμένης συνεδρίασης του δ.σ της Κοινωφελούς Επιχείρησης, στο οποίο μετείχα και εάν ήμουν βέβαιος ότι στην περίπτωση που πράγματι μερίμνησε να διαβάσει τα πρακτικά , αντιλήφθηκε το περιεχόμενό τους ,τότε θα μπορούσα να κάνω λόγο για σκόπιμη διαστρέβλωση της  αλήθειας και δημιουργία ψευδών εντυπώσεων γύρω από το όνομα και το πρόσωπό μου, για τις οποίες εκφράζω την έντονη δυσαρέσκεια και διαμαρτυρία  μου   .   
 Ωστόσο επειδή κανένα στοιχείο δε μου δημιουργεί τη βεβαιότητα ότι ο  κ. Δαμηλάκος μελέτησε και κατάλαβε τα επίμαχα πρακτικά, αισθάνομαι την ανάγκη να υπογραμμίσω ότι το ενδεχόμενο να μη διάβασε καν ο εν λόγω αντιδήμαρχος  τα πρακτικά της συγκεκριμένης συνεδρίασης του δ.σ της κοινωφελούς επιχείρησης  ή να μην  αντιλήφθηκε το περιεχόμενο τους  θέτει σοβαρά ζητήματα προχειρότητας ή και ανεπάρκειας.
Με την ιδιότητά μου δε ως μέλους του δ.σ της Κοινωφελούς Επιχείρησης επισημαίνω ότι οι αερολογίες και οι ψεύτικες μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις μέσα στο δημοτικό συμβούλιο για θέματα της Κοινωφελούς Επιχείρησης υποβαθμίζουν αφενός μεν το ίδιο το δημοτικό συμβούλιο ,αφετέρου δε την ίδια την Κοινωφελή Επιχείρηση .
 Είναι πράγματι θλιβερό σε μία εποχή που ένα πολιτικό όργανο ,όπως το δημοτικό συμβούλιο ,καλείται να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να διαχειριστεί  σημαντικά προβλήματα και αιτήματα της τοπικής κοινωνίας ,να διαπιστώνουμε στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας συμπεριφορές και πρακτικές ,που χαρακτηρίζουν εκείνο το πολιτικό δυναμικό και εκείνο το πολιτικό σύστημα, που έχει πλήρως  απαξιωθεί και εξευτελιστεί στη συνείδηση των πολιτών  .

Γιώργος Κοψιαύτης
Χημικός μηχανικός
Μελος Δ.Σ κοινωφελούς επιχείρησης Μοσχάτου.

37 σχόλια:

  1. Άψογη απάντηση. Καθ' όλα.
    Άψογο χαστούκι. Χωρίς αμφιβολία.
    Ειλικρινά χάνω κάθε ιδέα γι' αυτούς που διαχειρίζονται τις τύχες της πόλεώς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι χρησιμοποιούν ψέματα γιατί έχουν λαθεμένη αντίληψη για το τι τρέχει σήμερα. Αλλά και σαν μια αντίδραση αφού δεν έχουν επιχειρήματα σε ορισμένα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΡΕ ΚΟΨΙΑΦΤΗ. ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΥΝΕ ΛΙΓΑΚΙ ΤΑ ΑΦΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΥΤΕΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΚΑΝΕ ΣΑΝ ΤΟΥ ΠΙΝΟΛΙΟ.
    @ ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΟΣΧΑΤΟΥΠΟΛΗ. ΜΟΛΙΣ ΜΙΛΗΣΕΣ ΓΙΑ ΠΑΤΑΤΕΣ ΠΥΡΑΥΛΟΙ ΓΕΝΝΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΑΝΕ 25 ΤΟΝΝΟΥΣ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ. ΒΓΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΑΛΗΣ. ΜΟΣΧΑΤΟΥΠΟΛΗ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΑΣ ΠΙΑ ΚΡΕΜΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. #ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΙΝΟΚΙΟ ΟΠΟΥ ΔΕΙΤΕ ΠΙΝΟΛΙΟ ---

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα. Πραγματικά ισχύουν τα ρητά της μαμάς και της γιαγιάς μας. Κι αυτοί πάνω σε μιά παρ'αδοση πάτησαν που φτάνει χιλιάδες χρόνια πίσω στην κλασσική Ελλάδα και στο "Άγει δε προς φως την αλήθειαν χρόνος" του Μένανδρου.
    Η επιστολή του κ. Κοψιαύτη είναι όχι κόψιμο με βαμβάκι αλλά με μετάξι. Δεν καταλαβαίνω πως λέγονται πράγματα που δεν αντιπροσωπεύουν αλήθεια. Χαριτολογώντας θα τιμωρούσα τον ψευδόμενο αντιδήμαρχο με την ποινή να μοιράσει τις πατάτες για τις οποίες μιλάει ο παραπάνω φίλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν αμφιβάλω για την αλήθεια των γραφόμενων του επιστολογράφου, όμως δεν καταλαβαίνω γιατί είπε ψέματα ο κ. Δαμηλάκος. Ήταν για κάποιο λόγο πολιτικής κόντρας ή για πικάρισμα κάποιων? Ελπίζω να απαντηθεί το ερώτημα ώστε να καταλάβουμε όσοι δεν ήμασταν παρόντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κ. Κοτσιαύτης μέλος μιας επιτροπής αντιδικεί με κάποιον Αντιδήμαρχο για το αν ο κ. Κοτσιαύτης ψήφισε όλες η κάποιες από τις προτάσεις της πλειοψηφίας. Λοιπόν που είναι το θέμα,γιά να γίνει πρωτοσέλιδο στη Μοσχατούπολη? Πρώτη φορά συμβαίνουν αυτά, η έχει τόση μεγάλη σημασία για τα Δημοτικά μας πράματα?Θα είχε κάποια μικρή σημασία αν ο κ. Κοψιαύτης έλεγε στην ανακοίνωση του οτι ειναι μέλος του συνδυασμού Κρεμμύδα πράγμα ομως που το απέφυγε(γιατί?) και κάπου εδώ είναι το θέμα για τους Πολίτες Μπροστά προς τους οποίους κατ' ουσία απευθύνεται η επιστολή καταγγελίας.
    Δραματικοί τόνοι και πολύ φασαρία για το τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕ ΜΟΣΧΑΤΙΩΤΕΣ ΚΑΝΕΤΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ...
    ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΥΡΟ,ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΓΙΑ ΤΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ κ.ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΛΛΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑΥΡΟΜΑΧΕ, γιά λέγε ρε φίλε. Δώσε λεπτομέρειες και θα σας τον στείλουμε πακέτο να τον χαιρόσαστε ---

      Διαγραφή
  9. Καλά αυτόν τον άγνωστο κύριο ποιος τον έβαλε στην κοινωφελή; Αν τον έβαλαν οι πολίτες μπροστά γιατί δεν το αναφέρει στην ανακοίνωσή του όπως πολύ σωστά λέει ο παραπάνω. Ρε μπας και μας κοροιδεύετε όλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω ότι το θέμα μας είναι τα ψέματα της δημοτικής πλειοψηφίας. Δεν θα απολογηθεί ο Κοψιαύτης αν ξέχασε να γράψει ότι πήγε στην κοινοφελή σαν εκπρόσωπος της παράταξης ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ. Αλλά ας το εξηγήσει ο ίδιος. Επανέρχομαι και λέω: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΔΑΜΗΛΑΚΟΥ? ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΕΡΑ και σήμερα να βγάζει Δελτίο Τύπου όπου μας λέει δοξάστε με που μάνι-μάνι αντέδρασα στο κλείσιμο του ποδοσφαιρικού γήπεδου και του κλειστού. ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ. Πάντως ο Δαμηλάκος ήθελε να σπεκουλάρει τους ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ότι δεν έχουν εννιαία γραμμή ή ότι άλλο. Αυτό για να κρύψουν τα δικά τους χάλια. Κι όπως λέει και το Μοσχάτο Ντέηλη τι θα γίνει ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ Ο ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΚΑΡΑΚΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΠΟΥΤΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κύριοι στο ΜοσχατουΠολις συγχαρητήρια. Έχει δίκιο ο Ανώνυμος 07:58 Βάλατε την άβουλη πλειοψηφία του Δήμου στο κινημα της πατάτας.
    5/3/12 το δημοσιευμά σας και στις 9/3/12 η αντίδραση του δημαρχίου.
    Τώρα για την επιστολή. Συμφωνώ με τον @ In Formaldeide ότι το κυρίαρχο είναι η τακτική που ακολουθεί το ντουέτο Μπούτσης-Δαμηλάκος. Όλο προβοκάτσιες και υβριστική συμπεριφορά κατά του Βασίλη Σπανάκη ο οποίος ποτέ δεν είναι απολίτιστος, ειρωνίες και άλλες πασοκικές σαχλαμάρες. Οι βολεμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΨΙΑΥΤΗΣ9 Μαρτίου 2012 - 8:04 μ.μ.

    Αγαπητέ φίλε ανώνυμε 08.51.
    Δεν είμαι μέλος μιάς επιτροπής αλλά μέλος του Δ.Σ. της κοινωφελούς επιχείρησης Μοσχάτου με προϋπολογισμό 1.011.750 ευρώ.Συνεπώς πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός τι ψηφίζω τι λέω και κυρίως τι υπογράφω.
    Αν για εσένα δεν έχει καμμία σημασία΄αν ψήφισα όλες ή μερικές προτάσεις για εμένα έχει και μάλιστα πολύ μεγάλη και σου εξηγώ το γιατί :
    1.Καταψήφισα 145.000 ευρώ προϋπολογισμό για το δημοτικό κινηματογράφο γιατί σε τέτοια περίοδο οικονομικής ανέχειας και ανεργίας το θεώρησα πρόκληση για το Μοσχατιώτικο λαό που δοκιμάζεται όπως ολοι οι πολίτες της χώρας μας(Προς τιμή του ο κ.Δήμαρχος μείωσε το ποσό κατά 50.000 ευρώ μετά τη προτασή μου.)
    2.Καταψήφισα τις δράσεις ανάπτυξης νεανικής επιχειρηματικότητας διότι κανείς δεν μου απαντούσε τι μελέτες θα εκπονηθούν απο ποιόν και πώς υπολογίστηκε το κόστος τους.(από 30.000 ευρώ μειώθηκε στα 22.000)
    3.Καταψήφισα τις προωθητικές ενέργειες και προβολή της τοπικής κοινωνικής επιχειρηματικότητας και οικονομίας συνολικού ύψους 40.000 ευρώ (μετά μειώθηκε στις 31.000) γιατί ποτέ κανείς δεν μου απάντησε ποιές είναι ποιός θα τις κάνει και πως υπολογίστηκε αυτή η δαπάνη.
    4.Καταψήφισα 10.000 ευρώ διάφορα έξοδα(?) για το δημοτικό βιβλιοκαφέ!!!
    5.ΨΗΦΙΣΑ όμως και το διευκρινίζω με ότι έχει να κάνει με τη κοινωνική βοήθεια προς τον συνάνθρωπό μου όπως είναι το ΚΗΦΗ και το ΚΔΑΠ ΜΕΑ.
    Τέλος θεώρησα ήσσονος σημασία και όχι ότι είχα σκοπό να το αποκρύψω το γεγονός ότι είμαι λαϊκό μέλος στο Δ.Σ ύστερα από πρόταση της παράταξης ΠΟΛΊΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΆ(για σένα το πιό σημαντικό απ¨ότι κατάλαβα)
    Τελικά επιτρεψέ μου να διαφωνήσω μαζί σου στο πολύ φασαρία για το τίποτα διότι και εσύ άν είχες διαφωνήσει σε αυτά που ενδεικτικά σου ανέφερα δεν θα ήθελες με τίποτα να παρουσιάζει ο αντιδήμαρχος ΨΕΥΔΩΣ ότι συμφώνησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δήμαρχε για πες μας λίγα λόγια για αυτό το φρούτο τον αντιδήμαρχο που μας εφερες γιατί έμαθα ότι πλακώθηκε με το Σπανάκη είπε κάτι γαλλικά με το Μπιζάνη και βλέπω και γκαιμπελίσκικες συμπεριφορές. Γι άλλη μια φορά μπράβο για τις επιλογές σου και αν δεν μιλήσεις.... θα μιλήσω και θα πληροφορήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νομίζω ότι όλοι έχουμε καταλάβει τι έγινε σε κείνο το δ.συμβούλιο. Πήγε να παίξει ο κ. Δαμηλάκος και την πάτησε γιατί ίσως δεν είχε την πλήρη εικόνα του τι στελέχη διαθέτει η αντιπολίτευση ή πόσο απίθανοι και αφερέγγυοι είναι οι δικοί του που του δώσανε λάθος στοιχεία και την πάτησε χοντρα. Μαγκιές λοιπόν στα προσυμβούλια της ομάδας Ευθυμίου, όπου βόσκουν τα άλαλα και τα αμίλητα. Να μη λέω ονόματα. Απορώ μόνο πως τα είπε ο Αναστόπουλος όσα είπε του πρόεδρου του 'Μοσχατου'; Με νοήματα, μουγκρητά ή σήματα μόρς;
    Και ένα τελευταίο. Κύριε Κοψιάφτη έστειλες την επιστολή σου στον Σπυράκο, γιατί βλέπω να σε ανεβάζει. Βέβαια έχει σπουδαία πράγματα να μας πει, οπότε η δική σου περίπτωση δεν λέει. Άσε που είναι και κατά της δημοτικής εξουσίας. Φοβητσιάρης γαρ ο Σπυράκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. #διόρθωση --- (αντί "γιατί βλέπω να σε ανεβάζει") βάλτε ενα ΔΕΝ οπότε γίνεται "γιατί ΔΕΝ βλέπω να σε ανεβάζει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καινούργιος που είναι παλιός9 Μαρτίου 2012 - 11:19 μ.μ.

    όλα τα αναρτηθέντα συνοψίζονται στα όσα λέει ο επιστολογράφος στο τέλος:
    "Είναι πράγματι θλιβερό σε μία εποχή που ένα πολιτικό όργανο ,όπως το δημοτικό συμβούλιο ,καλείται να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να διαχειριστεί σημαντικά προβλήματα και αιτήματα της τοπικής κοινωνίας ,να διαπιστώνουμε στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας συμπεριφορές και πρακτικές ,που χαρακτηρίζουν εκείνο το πολιτικό δυναμικό και εκείνο το πολιτικό σύστημα, που έχει πλήρως απαξιωθεί και εξευτελιστεί στη συνείδηση των πολιτών."
    Ας μην κάνει ο δήμαρχος τον ανήξερο.
    Ήδη μ' αυτούς το κεφάλι του για τις επόμενες εκλογές παίζεται κορώνα - γράμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια κ. Κοψιαύτη για τη δημοσιοποίηση της επιστολής και φυσικά για το περιεχόμενο της. Θα πρέπει κάποτε οι δημόσιοι άνδρες να μην είναι ψεύτες. Οι μαγκιές κι οι ψευτιές ενίοτε είναι μπορεί ν αποβούν εις βάρος αυτού που τίς λέει.
    Καί κάτι άσχετο με το θέμα ελλείψει άλλου βήματος. Ρε Σπύρο ΞΕΚΙΝΑΜΕ έλεος πια. Δεν μας ενδιαφέρουν ρε οι ανακοινώσεις τού πρώην υπουργού που επι ημερών του κάηκε
    το κέντρο της Αθήνας χωρίς ν΄ανοίξει μύτη. Σταμάτα ρε 2 μέτρα άντρας να γλείφεις έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βρεμένη σανίδα10 Μαρτίου 2012 - 12:49 π.μ.

    Καλά ρε Δήμαρχε τόσα λεφτά για τους κινηματογράφους που λειτουργούν 2 μήνες το καλοκαίρι και πηγαίνουν 20άτομα το Σαββατοκύριακο; Καλά με τέτοιους ανθρώπους που έχεις μαζέψει γύρω σου βλέπω μετά το κίνημα της πατάτας να έρχεται στο Μοσχάτο μας το κίνημα της ντομάτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ Κ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΔΙΧΝΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΥΜΑΝΤΟ.... ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο φίλε/η.
      Όμως στην ζωή έχει μεγάλη σημασία η λεπτομέρεια και είναι σημαντικό να αναδεικνύεται μία κατάσταση αθροιστικώς.
      Τότε δεν υπάρχει λάθος εκτίμηση, άσε που σταδιακά δίνεται η ευκαιρία για κάποιους να διορθωθούν.
      Στο συγκεκριμένο θέμα ήμουν παρών και ειλικρινά δεν στάθηκα τόσο στο εάν έλεγε την αλήθεια ο κ. Δαμηλάκος ή όχι, ή εάν πάλι ο κ. Κοψιαύτης είχε υπερψηφίσει ή καταψηφίσει στην Κοινωφελή.
      Εντυπωσιάστηκα οπωσδήποτε από το πως διαχειρίστηκε τα λεγόμενα του που είχαν μία σαφή προσπάθεια σπεκουλαρίσματος και περιπαικτικής συμπεριφοράς προς την πλευρά της παράταξης του κ. Κρεμμύδα.
      Σημειώνω ότι στην αναλήθεια δεν ήταν μόνος ο κ. Δαμηλάκος, αλλά έσπευσαν σε βοήθεια δια νευμάτων και μικρών σχολιασμών οι κύριοι Μπουτσης και Δημητρίου.
      Ειδικά ο δεύτερος ήταν απαράδεκτος τον οποίο μάλιστα αποτόλμησα (παρότι θεατής) να ψέξω.
      Πάντως θα πω το εξής για τον κ. Δαμηλάκο, μίας και οι άλλοι δύο που ανέφερα είναι πολιτικά τελειωμένοι.
      Κύριε Δαμηλάκο, ενώ παρουσιάζετε αρκετή επάρκεια στις τοποθετήσεις σας που έχουν να κάνουν με το αντικείμενο ευθύνη σας, αδικείτε τον εαυτό σας όταν σας παρασύρει ο κ. Μπούτσης (αυτήν την εικόνα έχω διαμορφώσει μέσα μου) σε ένα είδος πατριωτισμού υπέρ της πλειοψηφίας που κάποιες φορές φτάνει στα άκρα.
      Μην αφήνετε να φθείρεστε παίζοντας το ρόλο του πολιορκητικού κριού.

      Διαγραφή
  20. Που σκάλωσε κυριε Κοτσαύτη η δουλειά και σου την έπεσε ο Δαμηλάκος? ,γιατί απο οτι ξέρω μέχρι πριν λίγο καιρό ειχατε πολύ καλή συνεργασία με τον συνδυασμό Ευθυμίου.Αποδειξη αυτού που λέω είναι η συνδυοργάνωση που έκανε η σύζυγος σας με την Κοινότητα Μοσχάτου στην ομιλία του Ανδριανόπουλου στο πνευματικό κέντρο,και μάλιστα η σύζυγος σας ηταν και βασική ομιλίτρια.Τον ακραιοφιλελεύθερο Ανδριανόπουλο τον ξέρουμε ολοι μας καλά,η δημοτική κοινότητα ξέρουμε πολλύ καλα οτι ελέγχεται από το συνδυασμό Ευθυμίου και επίσης ξέρουμε οτι η σύζυγος σας ηταν υποψήφια με τους ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ οι οποίοι ούτε καν ρωτήθηκαν αν συμφωνούσαν,που για μένα δεν θα συμφωνούσαν με τίποτα.Εχει δίκιο ο σχολιαστης που υπονοει οτι η καταγγελία εγινε για να καλμαρεις τους ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ αν και πολλύ αμφιβάλλω οτι τα κατάφερες αφου στην καταγγελια δεν τους αναφέρεις πουθενά. Ο Δαμηλάκος με αυτό που έκανε ηθελε να πλήξει τους ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ και οχι εσένα θέλοντας να τους πει οτι : κυριοι μην κάνετε σκληρή αντιπολίτευση, εδώ υπάρχουν μέλη σας που συνεργάζονται σε κάποια θέματα μαζί μας (ασχετα αν συμφωνουν καλως η κακως με τον κυβερνώντα συνδυασμό). Το θέμα λοιπόν δεν ειναι το ψέμα του Δαμηλάκου αλλα ο σκοπός του ψέματος και εκει ειναι η ουσία του θέματος κύριοι ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ και κ. Κοτσαύτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Κοψιαύτης10 Μαρτίου 2012 - 4:49 μ.μ.

      Αγαπητέ φίλε ανώνυμε(αν και θα προτιμούσα να συζητάμε επώνυμα πολιτισμένα χωρίς φανατισμόύς)θα σε ενημερώσω για κάποια πράγματα που πιθανόν δεν τα γνωρίζεις.
      1.Η συνδιοργάνωση της εκδήλωσης έγινε από το σύνδεσμο επιστημόνων Μοσχάτου και τη δημοτική κοινότητα Μοσχάτου.Απλά η συζυγός μου είναι πρόεδρος και εκπροσώπησε το σύνδεσμο στη συγκεκριμένη εκδήλωση.
      2.Φυσικά και δεν έπρεπε να ερωτηθούν οι ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ για την εκδήλωση διότι δεν έχουν καμμία αρμοδιότητα σε αποφάσεις του συνδέσμου ο οποίος δεν κηδεμονεύεται από καμμία παράταξη.Αλλίμονο αν οι φορείς της πόλης μας έπρεπε να λογοδοτούν στίς δημοτικές και πολιτικές παρατάξεις για κάθε δραστηριότητα και ενεργειά τους.
      3.Προσωπικά, φυσικά και θα συνεργαστώ με το Δήμαρχο και με κάθε παράταξη σε κάθε θετική ενέργεια που γίνεται για το καλό του Δήμου μας και των δημοτών του.Θα κάνω όμως και το αντίθετο, δηλαδή θα κάνω κριτική σε ότι έχει να κάνει με φαινόμενα ανικανότητας,αναξιοκρατίας,αδιαφάνειας και εμπάθειας.
      4.Σχετικά με το κ.Δαμηλάκο και το ψέμα του καθώς και το σκοπό του όπως αναφέρετε στο μήνυμά σας ρωτήστε τον ίδιο. Οσο για μένα νομίζω ότι είχα να πώ το λέω ξεκάθαρα στην επιστολή μου και στίς εξηγήσεις μου.

      Διαγραφή
  21. Παραβρισκόμενος10 Μαρτίου 2012 - 1:21 μ.μ.

    Συγχαρητήρια κ Κοψιαύτη για την επιστολή σας λίγο καθυστερημένη χρονικά ίσως .Έτυχε να παραβρίσκομαι στο συγκεκριμένο Δ/Σ και είδα τον ειρωνικό τρόπο λόγου και βλέμματος του Αντιδημάρχου στους απέναντι του . Ενέργειες σαν και αυτή δεν προάγουν την εύρυθμη λειτουργία του Δ/Σ για το καλό της πόλις μας. Ας το έχει ο κ Δήμαρχος στα υπόψη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγω παρομοιαζω τον Κο Δαμηλακο ,σαν σακκο του μποξ,οπου θα τρωει τις γροθιες, απο ολους, για να κανει τα παιχνιδια του ο Κος Μπουτσης....που ειναι γνωστος στο Μοσχατο...παιδι γεννημα-θρεμα γαρ του Παπαντωνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΓΙΩΡΓΟ ΔΑΜΗΛΑΚΟ,ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΚΟΦΙΛΙΕΣ ΤΟΥΣ.ΝΑ ΔΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΣΟΥ. Π Ρ Ο Σ Ε Χ Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΜΚΙΤΗΣ Κάποτε10 Μαρτίου 2012 - 8:00 μ.μ.

    Ο Μπούτσης δεν είναι κατά κανένα τρόπο παιδί του Παπαντώνη. Μην τρελαθούμε. Για όσους ξέρουν είναι περισσότερο από βέβαιο ότι δεν τον εκτιμούσε καθόλου. Η πλάκα θα είναι να βρείτε ποιός τον προώθησε στην αρχή και μετά όταν την κοπάνησε για ένα διάστημα τον περιμάζεψε και έπεισε τον Παπαντώνη να τον βάλει στο ψηφοδέλτιο. Να το αποκαλύψω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάρει το ποτάμι ρε παμκίτη

      Διαγραφή
    2. Σιγά το νέο (ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ?)

      Διαγραφή
    3. έλα επι τέλους δος τον να τελειώνουμε.

      Διαγραφή
  25. Συγνώμη Μοσχατούπολις και κύριε Κοψιαύτη. Διάβασα την επιστολή και δεν έχω να πω τίποτα περισσότερο από όσα λέτε.
    Θέλω όμως έστω και άσχετα να γράψω κάτι γιατί πνίγομαι ---
    Σε κάποια στιγμή σήμερα, άνοιξα τυχαία ΝΕΤ και βλέπω τον Βενιζέλο στο βήμα. Και γύρω – γύρω οι σωματοφύλακες. Έτσι το καταντήσανε το ΠΑΣΟΚ. Λες και φυλάνε τον Πούτιν ή ο Κέβιν Κόσνερ την Γουίτνεϋ Χιούστον. Άκουσα λίγα από όσα είπε. Τι να πω; Δεν αξίζει ούτε δεκάρα ο πολιτικός φουκαράς. Απλά στα συνθήματα του, οι οικονομικά πτωχευμένοι Έλληνες «φουκαράδες» πρέπει να του γυρίσουμε στην μούρη ως ανεπίδοτα τα παραμύθια περί του νέου Πατριωτικού ΠΑΣΟΚ. Οφείλουμε να πετάξουμε στον αγύριστο την πρόσκληση για συστράτευση μαζί του! Μάλιστα κάλεσε τους άνεργους να κάνουν το ίδιο!!! Τράπεζες και διαπλεκόμενα λαμόγια όπως τα λένε θα είναι χέρι – χέρι με τους Άνεργους!!! (αυτούς που στεγνά εκτέλεσε) Λίγο ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΔΗΜΑΓΩΓΕ.
    Για τον Παπανδρέου, τρέξανε και 5 ειλικρινή δάκρυα την ώρα που μίλαγε. Γι αυτόν μόνο δάκρυα πόνου από τα μνημονιακά έργα του ---
    {Μιά απλή Μοσχατιώτισσα}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oi idioi mravoi htan kai ston Papoutsh.Den einai kinhma pleon alla enwsh sumferontwn.

      Διαγραφή
    2. Αντε λοιπόν όλοι μαζί στο δρόμο που χάραξε ο Παπανδρέου.Κλάμα κλάμα κλάμα...........Δήμαρχε εκτός από πατάτες προμηθεύσου και χαρτομάντηλα γιατί θα πλυμμηρίσουμε από τα δάκρυα...........

      Διαγραφή
  26. Επιστολή Κοτσιαύτη:Μεστή από πλευράς ήθους και περιεχομένου καταδεικνύουσα την κατάπτωση του επιπέδου του διαλόγου επι τη βάσει του οποίου εξελίσσονται τα Δημοτικά δρώμενα.Εμφανής όμως και η απουσία κάλυψης του θέματος από τους Πολίτες Μπροστά αφ’ενός λόγω του ¨ηθικού¨ενδιαφέροντος του θέματος και αφ΄ετέρου λόγω της εμπλοκής τους από σχόλια αναγνωστών αλλά και επειδή ο καταγγέλλων τυγχάνει να είναι μέλος τους. Ο λαλίστατος και αγαπητός δάσκαλος δεν ανευρέθη μεταξύ των σχολιαστών.
    Περί Δαμηλάκου – Μπούτση (αμεσα και έμμεσα εμπλεκομένων στην υπόθεση) : Εκ μέρους σχολιαστών παρατηρείται μία απέραντη εμμονή χρέωσης όλων των κακών στον Μπούτση ο οποίος για πολλούς εχει τα χαρακτηριστικά του εωσφόρου η του ανθρωπόμορφου τέρατος που κατευθύνει και ελέγχει τα πάντα. Τελευταίο κρούσμα η αντίληψη ότι αυτός κατευθύνει και την συμπεριφορά του σημερινού «ήρωα» του θέματος μας Δαμηλάκου,σε σημείο μάλιστα να δίνεται άφεση αμαρτιών στον Δαμηλάκο ως δήθεν υποχείριος του Μπούτση. Ετσι όμως βλέπουμε μόνο το δέντρο και όχι το δάσος και ο κήπος της Εδέμ για να ‘‘ξεχορταριαστεί ‘’και να επανέλθει πρέπει να απαλλαγεί από όλα τα ζιζάνια που το απομυζούν και όχι από μόνο ένα. Και δυστυχώς για όλους μας ζιζάνια υπάρχουν ουκ ολίγα και παντού.
    Και οι επιλογές μας πρέπει να είναι πολυδιάστατες.
    Δεν υπάρχει μόνο :
    Μαύρο και Ασπρο
    Πράσινοι και Βένετοι
    Εικονομάχοι και Εικονολάτρες
    Σκύλα και Χάρυβδη
    Βενιζέλος και Παπουτσής
    ………………………………………..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α. Τον Μπούτση οι άσχετοι τον έχουν κάνει και πολύ μάγκα και ήρωα αφού κινεί όλα τα νήματα.
      Β. Πολίτες Μπροστά.΄Όχι μπροστά αλλά ούτε στο πλάι δεν είναι.
      Γ. Επιλέγω Άσπρο,Πράσινους,Εικονομάχους, ούτε τη Σκύλα ούτε τη Χάρυβδη καί τέλος ως μελλοντικό πρωθυπουργό ΒΕΝΙΖΕΛΟ.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ εωσφόρε ο λαλίστατος δάσκαλος όπως ειρωνικά αποκαλείς ήταν αυτός που κίνησε το θέμα των ψευδών επικλίσεων του κ.Δαμηλάκου επικοινωνώντας άμεσα τηλεφωνικά με τον κ. Κοψιαύτη.Ο λόγος για τον οποίο ακριβώς δεν σχολίασα την επιστολή είναι ακριβώς αυτός τον οποίο επικαλείσαι και εσύ.Είναι θέμα που αφορά τους Πολίτες Μπροστά και όχι ατομικά εμένα.
      Εγώ ότι ήταν να κάνω το έκανα άμεσα κατά την διάρκεια της συνεδρίασης.Τώρα γιατί ζητάς από εμένα να πάρω θέση τη στιγμή που ταυτόχρονα λες ότι είναι θέμα των Πολιτών Μπροστά δεν το καταλαβαίνω ή μάλλον θα έλεγα είναι εκ του πονηρού.Ο δάσκαλος το επαναλαμβάνω για άλλη μια φορά για να το εμπεδώσετε.Δεν παίζει το παιχνίδι κανενός.Το μόνο που κάνει είναι να λέει ότι σκέφτεται και ότι πιστεύει χωρίς να μετράει τα υπέρ και τα κατά γιατί πολύ απλά δεν χρωστάει σε κανένα και δεν επιθυμεί να ξαργυρώσει αν μπορεί κάτι να ξαργυρώσει.Δεν με απασχολεί τίποτα άλλο παρά μόνο το καλό των δυο πόλεων και η όποια προσφορά μπορεί να έχω και εγώ με τις μικρές μου δυνάμεις.Ούτε τα οφίτσια με ενδιαφέρουν ούτε οι όποιες αμοιβές.Επομένως θα λέω ότι σκέφτομαι,ότι πιστεύω,όταν εγώ θεωρώ ότι έχω να πω κάτι,χωρίς να νοιάζομαι αν θα δυσαρεστήσω ή αν θα ευχαριστήσω κάποιους.

      Διαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια