Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

Η λύσσα τους με την Αριστερά

Έχουν μεγάλη πλάκα οι φανατικοί Πασόκοι (ναι, υπάρχουν ακόμη τέτοιοι).
Δηλώνουν πλέον Βενιζελικοί (το Παπανδρεϊκός έγινε προφανώς ντεμοντέ) και σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά πολιτικά δεδομένα, δεν διαφημίζουν την πραμάτεια του πάλαι ποτέ κραταιού Κινήματος, αλλά τα μειονεκτήματα των άλλων, χρησιμοποιώντας ποδοσφαιροποιημένη ορολογία και οφθαλμοφανή χλεύη…

Έλα μωρέ με τον Τσίπρα!
Σιγά τον μεθύστακα τον Δημαρά!
Τι να μας πει, ρε, ο Καζάκης!
Δεκανίκι ο Κουβέλης! (παρότι θα τους άρεσε πολύ αν πήγαινε μαζί τους – χεχεχε) …και πάει λέγοντας.

Δεν τους κάμπτεις (παρότι η ψυχούλα τους το ξέρει) όταν τους παρατηρείς ότι δεν φταίει η Αριστερά που κατάντησε έτσι η Ελλάδα, αλλά οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
Θα περίμενε μάλιστα κανείς ότι κουτοπόνηρα θα γραπωνόντουσαν από τις ευθύνες της ΝΔ, αλλά εις μάτην!
Παρακάμπτουν την παλιά αντίπαλο (και πιθανόν αυριανή τους συμπεθέρα) και ξανοίγονται προς τα αριστερά.
Η λύσσα τους με την Αριστερά που γίνεται υποδοχέας των πρώην μελών, φίλων και ψηφοφόρων του νεο-ΠΑΣΟΚ (για να ακριβολογούμε)…

Στο τέλος ψιλοτσαντίζεσαι και τους κάνεις:
- Ρε μας έβαλε το ΚΚΕ στο μνημόνιο;
- Ο ΣΥΡΙΖΑ πατρονάρει την φυγή κεφαλαίων στις ελβετικές τράπεζες;
- Τα δάχτυλα και τα χείλη της ΔΗΜΑΡ έχουν ίχνη από το μέλι της διαφθοράς;
Δεν σε ακούνε.

Κι όσο πιο πολύ τους εξηγείς και τους θυμίζεις παραδείγματα από τον ελεεινό πολιτικό βίο του δικομματισμού, τόσο αυτοί επιμένουν.
Μάλιστα σε κατακρίνουν που τους κρίνεις ή που εσύ άλλαξες
Και σου κοπανάνε «καλά εσύ τώρα είδες την αλήθεια;».
Τους θυμίζεις το διάσημο (sic) στερνά καλά, όλα καλά, αλλά ποσώς δεν συγκινούνται.

Σκέφτομαι: (σε μια προσπάθεια να τους ερμηνεύσω και δικαιολογήσω) 
Η παράδοση ίσως να είναι κάτι το πολύ ισχυρό που μπορεί να νικά ακόμη και τις ριζικότερες επιπτώσεις πάνω στον άνθρωπο, όπως την κοινωνική του καταισχύνη και τη οικονομική του εξαθλίωση.

Ξανασκέφτομαι:
Εντάξει με την παράδοση.
Αν όμως αυτή επιτούτου ανακατεύεται (σαν μέσα σε δοκιμαστικό σωλήνα) με την βλακεία, την ενοχή και το …ανεξήγητο, τότε σίγουρα δεν μπορούν να βρεθούν δικαιολογίες, ούτε να προκύψουν συμπεράσματα.
Παύεις να τους σκέφτεσαι ως πλάκα και πλέον θλίβεσαι…

Γιατί το μόνο που απομένει κόντρα στην ψυχοπαθολογική αποκοπή τους, είναι η σύσταση κάποιου καλού ειδικού...
Αλλά και να ήθελαν να πάνε (μπας και…) που χρήματα!

(Καταραμένη Αριστερά που τους φαλίρισες)…

ΥΓ
Το ημέτερο μικρό χρονογράφημα βασίζεται σε πραγματικές ιστορίες που εκτυλίσσονται στο γνωστό «Café των Αργόσχολων» κάπου επί της οδού Αργοστολίου, και είναι αφιερωμένο στους πολιτικά αναξιοπαθούντες…

40 σχόλια:

  1. Μερικοί αργόσχολοι2 Μαρτίου 2012 - 1:49 π.μ.

    Από το γνωστό, Cafe τών αργόσχολων, ουδέν σχόλιο για το υμέτερο μικρό χρονογράφημα. Η λύσσα ενός πρώην φανατικού ΠΑΣΟΚΟΥ δεν ελέγχεται. Ου γαρ οίδες τι ποιείς.
    Ένα θα σου πούμε μόνο <> και βασίσου στη ψήφο μας που θα πάει στο ΠΑΣΟΚ και θα δόσει λύση στο μεγάλο πρόβλημα που δημιούργησε στο λαό μας η 5χρονη διακυβέρνηση της δεξιάς. Το ΠΑΣΟΚ θα σε αγκαλιάσει και πάλι γιατί είσαι σπλάχνο από τα σπλάχνα του.
    Σ' αγαπάμε , Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικοί αργόσχολοι2 Μαρτίου 2012 - 1:53 π.μ.

      προσθήκη στο ανωτέρω κενό<> (μην κλαις και μην οδύρεσαι)

      Διαγραφή
  2. ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο2 Μαρτίου 2012 - 7:17 π.μ.

    Εξαιρετικό κείμενο και τέλεια περιγραφή της κατάστασης. Είναι σα να τους βάζετε μπροστά στον καθρέπτη της πραγματικότητας και της χαμένης τους αυτοκριτικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλημέρα. Δύο κουβέντες μαζί με τον πρωϊνό καφε και το τσεκάρισμα των email. Ότι υπάρχει αυτή η λύσα οπως λέτε υπάρχει. Είναι θέμα ξεπεσμού του ΠΑΣΟΚ το οποίο έπαψε να είναι πολιτικός φορέας επι της ουσίας. Κι αυτό με τη σειρά του έφερε την κατάρρευση και της χώρας. Τόσο απλά. Ετσι γίνεται και λογική η φυγή προς τα αριστερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε Μπιζάνη τι σου έλεγε το πρωί, στη καφετέρια, ο πρώην;
    Συμφωνήσατε στη κοινή ψήφο ή διαφωνήσατε σε θέματα σοσιαλιστικών αρχών; Εχω την εντύπωση ότι μας δουλεύεις όλους και όλο κωλοτρίβεσαι με το παρελθόν και το ΠΑΣΟΚ. Μια με τον δάσκαλο, μια με τον Παπαντώνη σε βλέπω ένθερμο οπαδό του Βενιζέλου τελικά. Γαμώτο μου και είχα στηρίξει τις ελπίδες μου σε σένα για την επανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά ότι και να γίνει οι πραγματικές φίρμες πάντα επικρατούν. Δεν είναι δήμαρχος,αντιδ'ημαρχος, ουτε καν δημ. σύμβουλος, ουτε καν ειδικός σύμβουλος και κυριαρχεί. Μπράβο Στέφανε και μπραβο που μας εδωσες την Μοσχατούπολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ. ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝΕ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ - ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Η ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝΕ ΑΦΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝΕ ΤΟΝ ΕΥΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ, ΤΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΞΕΧΑΣΕΣ ΟΜΩΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΣΧΑΤΟΥΠΟΛΗ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ - ΣΟΥ ΛΕΝΕ, ΩΡΑΙΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ? ΜΙΛΑΜΕ ΠΙΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΞΕΦΤΗΛΑ.
    Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ρε Μοσχατούπολις πως κατάντησες.
      Έφτασες στο σημείο να δέχεσαι μαθήματα απο τους γνήσιους αριστερούς, αυτούς που έστειλαν το ίνδαλμα σου τον ΑΝΤΡΕΑ στο ειδικό δικαστήριο, για το πώς πρέπει ν αντιπαρατίθεσαι με τους πρώην συντρόφους σου και συναγωνιστές σου. και σου μιλάνε και για
      ΞΕΦΤΗ(Ι)ΛΑ.
      Το 'στερνά καλά, όλα καλά' είμαι σίγουρος ότι θα το ξαναπείς και μάλιστα ειλικρινά συγκινημένος.

      Διαγραφή
  7. Καιρό έχω να δώσω απαντήσεις πάνω σε σχόλια που με αφορούν. Πάντα μου άρεσε η κόντρα αλλά κάποια στιγμή ο χρόνος και οι καταστάσεις δεν ευνοούν αυτού του είδους τον «διάλογο». Σήμερα θα το ξανακάνω με χαρά, μάλιστα για ένα τέτοιο θέμα…

    @ Μερικοί αργόσχολοι
    Δεν έχω καμιά λύσσα και μην προσπαθείς να αλλάξεις τους όρους και τις συμπεριφορές. Απλά έτσι είναι η αλήθεια.

    @ ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο
    «Είναι σα να τους βάζετε μπροστά στον καθρέπτη της πραγματικότητας και της χαμένης τους αυτοκριτικής»… WOW!
    @ Ανώνυμος Mar 1, 2012 09:52 PM
    Συμφωνώ. Κάποιος φίλος αποκάλεσε το ΠΑΣΟΚ απλά κόμμα 150τόσων βουλευτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ζοχάδας
    Άσχετο σχόλιο. Θα πω όμως τούτο: κάποιου είδους επανάσταση θα σκάσει μύτη (σε κάποια στιγμή) και κοίτα να μην με κάνεις να στεναχωρηθώ που εξαιτίας μου (όπως λες) δεν θα είσαι εκεί…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε μάγκες τη σφήνα και αυτή σήμερα του Στέφανου.
      Οχτροί ψάχνονται και φίλοι αναρωτιούνται.

      Διαγραφή
  9. me lene Slang
    Ευχαριστώ. Ξέρεις το ΜοσχατουΠολις σε κάποια φάση (και εκτός των άλλων) ήταν και ζήτημα κάποιου είδους καπρίτσιου απέναντι στα λόγια «κάποιου» που στοιχημάτιζε ότι μετά τις εκλογές θα την κοπανάγαμε, απελπισμένοι από την ήττα μας. Τότε είχαμε γράψει ότι το παιχνίδι ΤΩΡΑ ξεκινάει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τά έχω εντελώς χαμένα... γιατί ο Παπουτσής δεν θέλει το ΠΑΣΟΚ ==> ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ. Αν θυμάμαι καλά το 1989 προσχώρησε στο Συνασπισμό της Αριστεράς και της Προόδου, μαζί με το ΚΚΕ, την Ελληνική Αριστερά, και την ΕΔΑ και έπαψε να λειτουργεί ως κόμμα. Τώρα τι μας λέει ο Παπουτσής ότι πρέπει το ΠΑΣΟΚ να κινηθεί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΠΟΛΙΤΙΚΆ δηλαδή εκεί όπου το πάει ο Βενιζέλος ????
    Γι αυτό σας λέω τα έχω χαμένα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αργεί το λεωφορείο της επανάστασης Στεφανάκο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Ανώνυμος (ΤΚ)
    Φίλε μου προτιμώ τους έντιμους χωρίς σχέδιο, από τα λαμόγια με το σχέδιο πτώχευσης του ελληνικού λαού και την ίδια ώρα διάσωσης τραπεζιτών και πλουτοκρατών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Ανώνυμος Mar 2, 2012 06:15 AM
    Ουδέποτε υπήρξα –ιστής, άρα και Ανδρεϊστής ή Παπανδρεϊστής – χαχαχα… Οπότε, …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φίλος και συνεργάτης2 Μαρτίου 2012 - 6:51 μ.μ.

    Ρε μάγκες αριστεροί βάλτε κάτω το μυαλουδάκι σας να αναρωτηθεί και να επιχειρηματολογίσει και άστε τη χλεύη για το ΠΑΣΟΚ.Το ΠΑΣΟΚ ναι έκανε λάθη σημαντικά και έχει τις ευθύνες του.ΝΑΙ Πρέπει να τιμωρηθεί για το σήμερα.Μην λησμονείτε όμως τα παρακάτω.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που με ένα Γεννηματά έστησε ένα σύστημα υγείας με κέντρα και στο πιο απομακρυσμένο χωριό με μια πρωτοβάθμια νοσηλεία.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που έφερε την άνοιξη της δημοκρατίας στον τόπο μας.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που τη δεκαετία του 80 αντικατέστησε τους μισθούς πείνας με αξιοπρεπείς μισθούς.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που έκανε αξιοπρεπή εξωτερική πολιτική με ουσιαστικές συμμαχίες.{Συμμαχία των 5}.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που διπλασίασε συντάξεις.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που εξόπλισε την παιδεία με τα ολοήμερα σχολεία.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που έφερε τα μεσογειακά προγράμματα.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που τελικά αναμόρφωσε το Ελληνικό κράτος.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που κατήργησε το φακέλωμα.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που υποχρέωσε για νέα πλοία και νέες γραμμές.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που έκανε ανοίγματα σε τρίτες χώρες.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που προέβλεψε τον εμφύλιο στην πρώην Γιουγκοσλαβία.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που με αρχηγό τον ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ μας έκανε να αισθανόμαστε άνθρωποι.Το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που ξεδόντιασε την απαρχειωμένη αριστερά και την έβαλε στην άκρη εξ ου και το μίσος σας.Τώρα όσο και αν κάποιοι που ξεχνούν και ασελγούν στο πτώμα του ,τουλάχιστον ας σεβαστούν αυτά που κάποτε απόλαυσαν, γιατί τα απόλαυσαν όλοι όχι μόνο αυτοί αλλά ολόκληρος ο Ελληνικός λαός.
    Αυτά για την ιστορία.Τώρα εσείς που θέλετε να μας πείτε κάτι ας μας το πείτε με ιδέες και θέσεις και ας αφήσετε την κριτική προς το ΠΑΣΟΚ γιατί έτσι και εσείς το ίδιο με αυτούς που κατηγορείτε κάνετε.Παρεπιπτόντως.Δεν ακούω καμμιά κριτική για την εξαετία της Νέας Δημοκρατίας.Κατανοώ το μίσος ορισμένων αλλά ουδέποτε περίμενα να ξεχαστούν όλα αυτά και να υβρίζετε όλοι σας ασύστολα.Κι εγώ μεγάλος κατήγορος του ΠΑΣΟΚ είμαι αλλά τουλάχιστον δεν ξεχνώ.--Παρά ταύτα σέβομαι και αγαπώ το φίλο μου Στέφανο.Έχουμε και οι δυο το θάρρος της γνώμης μας και την εκφράζουμε για αυτό και τα βρίσκουμε απόλυτα μεταξύ μας.--Προλαβαίνω τους κακοπροαίρετους--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το πασοκ διέλυσε τα σχολεία ,κατάργησε τις ποδιές και έκανε δασκάλους κάτι μπουρδολόγους κοτσιδάτους σαν και σένα.

      Διαγραφή
    2. Είσαι υβριστής , μάλλον ακροδεξιός, που σε πείραξε η κατάργηση της ποδιάς και προσωποποιείς την πολιτική αντιπαράθεση.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ με το τι έκανε το ΠΑΣΟΚ του ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
      Αλλά το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ τι .....
      1. βγάζει καθημερινά εκατοντάδες άνεργους (πάνω από 1000000).
      2. τους άστεγους δεν τους βλέπεις.
      3. αυτούς που καθημερινά ψάχνουν στα σκουπίδια.
      4. το επίδομα ανεργίας 359ευρω.
      5. μισθοί - συντάξεις της πείνας.
      6. σχολεία χωρίς βιβλία και τώρα χωρίς εξεταστικό υλικό.
      7. φόροι, φόροι ...... συνέχεια.
      8. μείωση του αφορολογήτου.

      Υπάρχουν και άλλα που μπορώ να προσθέσω μα
      θα τελειώσω την καταμέτρηση αυτών που μας κάνει να θάψουμε το ΠΑΣΟΚ με το παρακάτω.

      Πρόταση των φωστήρων του υπουργείου ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ να γίνονται οι συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες η CASH CARD. ΧΑ ΧΑ ......

      Τώρα όσον αφορά την ΑΡΙΣΤΕΡΑ, είναι καιρός να καταλάβουμε ότι πολλά έχουν αλλάξει αρκεί να ακούμε και να διαβάζουμε όλα όσα λέγονται και γράφονται και όχι μόνο όσα μας συμφέρουν.

      ΧΡΗΣΤΟΣ Γ. ΚΟΡΟΛΗΣ

      Διαγραφή
  15. Νίκος Κοτζιάς: Τι γίνεται – Πού μας πάνε, Τι θέλουμε

    01/03/2012 - 11:17

    |

    Οι «εταίροι» μας έχουν λάβει όλα τα μέτρα προκειμένου να μην έχει αρνητικές συνέπειες γι’ αυτούς ένα οποιοδήποτε πιστωτικό γεγονός στην Ελλάδα.

    Νίκος Κοτζιάς: Τι γίνεται – Πού μας πάνε, Τι θέλουμε

    Πριν από δύο χρόνια εκτίμησα ότι οι Γερμανοί της Μέρκελ –και όχι ασφαλώς όλοι οι Γερμανοί– σχεδίαζαν σειρά προστατευτικών για τους ίδιους μέτρα εις βάρος των δικών μας συμφερόντων. Μέτρα τα οποία εφαρμόστηκαν με τη συμβολή των ελληνικών κυβερνήσεων. Πιο συγκεκριμένα:



    α) Τακτοποίησαν τα «του οίκου τους», ώστε τυχόν χρεοκοπία της Ελλάδας να μην έχει ισχυρές επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία και στις τράπεζες. Ταυτόχρονα, μέσω αυτής της προστασίας, η Γερμανία ενίσχυσε τη διαπραγματευτική της θέση έναντι της Ελλάδας.



    β) «Έδεσαν» τα δάνεια που είχαν δώσει στην Ελλάδα. Για το σκοπό αυτό μετακίνησαν ομόλογα που ήταν στην κατοχή ιδιωτικών τραπεζών και ασφαλιστικών ταμείων στην κεντρική τους τράπεζα, καθώς και στην ΕΚΤ. Με άλλα λόγια, μετέτρεψαν ιδιωτικά δάνεια σε κρατικά – αν και προσωπικά πιστεύω ότι οι κεντρικές τράπεζες δεν είναι δημόσιος φορέας, όπως πολλοί νομίζουν, αλλά ιδιωτικοί θεσμοί και πρέπει να υπόκεινται στα «κουρέματα».



    γ) Έθεσαν το ελληνικό χρέος υπό το αγγλικό Δίκαιο. Με αυτό τον τρόπο αφαιρέθηκε η δυνατότητα «κουρέματος» από το ελληνικό Κοινοβούλιο και, κατά συνέπεια, επέβαλαν δραστική μείωση της κυριαρχίας του. Τέλος, ακόμη και να χρεοκοπήσει η Ελλάδα δεν θα δύναται, πλέον, να μετατρέψει αυτά τα δάνεια στο δικό της νόμισμα.



    δ) Εξασφάλισαν τον έλεγχο των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας. Πηγές που θα υπαχθούν ως εμπράγματες εγγυήσεις, ώστε ακόμη κι αν η χώρα χρεοκοπήσει, Γερμανοί και άλλοι να έχουν «λαμβάνειν».



    ε) Διασφάλισαν ασυλία για όσους εκπρόσωπους ή συνεργάτες τους παραβίαζαν προς όφελος των συμφερόντων της τρόικας τον ελληνικό νόμο.



    στ) Έστησαν μηχανισμούς ελέγχου και επιτήρησης του Ελληνικού Δημοσίου, των τραπεζών, καθώς και της ίδιας της χρήσης του προϋπολογισμού.



    ζ) Προωθούν αλλαγές στην ευρωπαϊκή αρχιτεκτονική, επιβάλλοντας μια Ευρώπη των ποινών, της τιμωρίας και της κυριαρ χίας του γερμανικού μοντέλου οικονομικής διακυβέρνησης.



    η) Προσπαθούν, τέλος, να αποτρέψουν τις εκλογές όσο «τρέχουν» οι διαδικασίες για τις προηγούμενες δεσμεύσεις.



    Σε αυτούς τους οχτώ στόχους προστέθηκε η δημιουργία ενός ταμείου στο οποίο θα πηγαίνουν αρχικά τα δάνεια, ώστε να χρησιμοποιούνται μόνο για αποπληρωμή προηγούμενων δανείων – μέχρι σήμερα αυτό αφορούσε στο 86,7% του ποσού των δανείων, το υπόλοιπο πήγαινε κύρια στους τραπεζίτες. Το χειρότερο και δυσμενέστερο είναι ότι αυτό το ταμείο θα είναι ειδικής χρήσης. Οι Γερμανοί αποσκοπούν να επιβάλουν διαδικασίες σύμφωνα με τις οποίες ακόμη κι αν το ελληνικό κράτος δεν λαμβάνει πλέον δάνεια, θα υποχρεούται τα όποια έσοδά του να τα χρησιμοποιεί πρωταρχικά, αν όχι και αποκλειστικά, για την εξυπηρέτηση του διεθνούς δανείου. Με άλλα λόγια, δηλαδή, να παραβιάσει το ελληνικό κράτος όλους τους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου και του Συντάγματος, σύμφωνα με τους οποίους το πρώτιστο καθήκον ενός κράτους είναι να εξυπηρετεί τις ανάγκες των δικών του πολιτών και όχι τρίτων, όπως είναι οι δανειστές.



    Θα μπορούσα να παραθέσω κι άλλες επιλογές της Γερμανίας και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων της Κεντρικής Ευρώπης, οι οποίες επιβλήθηκαν μέσω της ελληνικής κυβέρνησης και της πρόσφατης ψηφοφορίας στη Βουλή για το Μνημόνιο 2 και το PSI. O χώρος δεν μου το επιτρέπει. Το συμπέρασμα, όμως, παραμένει το ίδιο: Οι «εταίροι» μας, και πριν απ’ όλους η Γερμανία, έχουν λάβει όλα τα δυνατά μέτρα προκειμένου να μην έχει αρνητικές συνέπειες γι’ αυτούς ένα οποιοδήποτε πιστωτικό γεγονός στην Ελλάδα. Δηλαδή, εξαρχής προέβλεπαν τη χρεοκοπία της Ελλάδας κι εκείνο που έκαναν ήταν να βγάλουν... κι απ' τη μύγα ξίγκι, και κάθε άλλο παρά θυσιάζονται για την Ελλάδα, όπως παριστάνουν ότι πιστεύουν ορισμένοι Έλληνες πολιτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τον ανακάλυψες τόν φιλόσοφο πρώην κομμουνιστή Κοτζιά? Όταν ήταν σύμβουλος του Γ.Α.Π τον παρακολουθούσες τι έλεγε?

      Διαγραφή
    2. Αδιαλείπτως. Θυμάμαι μάλιστα όταν αρθρογραφούσε και έδινε συμβουλές στον ΓΑΠ πως να πορευτεί σαν πρωθυπουργός. Δεν τον άκουσε όμως γιατί ο Γιωργάκης προτίμησε τον Μόσιαλο αν υπάρχει θεός.

      Διαγραφή
    3. Θαυμάζω τη λογική σου. Όταν είχε σύμβουλο τον Κοτζιά ήταν Γεώργιος, ενώ τώρα σου έγινε Γιωργάκης. Εύγε.

      Διαγραφή
    4. Αν απαντήσω και σ' αυτό, ίσως τότε μου βρεις κάτι σχετικά με την λανθασμένη ορθρογραφία μου. Γνωστά κόλπα αυτά.

      Διαγραφή
  16. θΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΣΤΟΝ ΄΄ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ΄΄Μαρ 2,2012 08:51 AM 1)O ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΛΕΓΕ: ΄΄ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΩΣ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ΄΄ ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ-ΦΕΛΛΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ,ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΕΙ ΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 25ΕΤΙΑ ΚΑΙ 2)ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ,ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΚΑ ΘΑ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΑΝ;;;;; ΠΡΟΦΑΝΩΣ OXI.ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΚΟΛΥΒΑ,ΚΗΔΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρέ Φίλε άσε τον φίλο και συνεργάτη και πες μας με ειλικρινεια αν ήσουνα ποτέ σου ΠΑΣΟΚ?

      Διαγραφή
  17. Ρε συ Στέφανε αφού έχεις αποφασίσει να κάνεις τη κωλοτούμπα στο ΣΥΡΙΖΑ τι μας λες για ΠΑΣΟΚ και αριστερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε εχιδνούλα μου...
      Δηλητήριο έχεις, όχι όμως και ενόραση.

      Διαγραφή
  18. @ Φίλος και συνεργάτης
    Φίλε και εν Μοσχατουπόλει συνεργάτη μου, τώρα τι να πω σ’ αυτά που γράφεις; Παρανοείς μάλλον την στόχευση του άρθρου μου.
    Μιλάω για αντιδράσεις ανθρώπων που έχουν μπερδέψει την πολιτική στάση (που οφείλουν να έχουν) με τον οπαδισμό.
    Τα σφάλματα του κόμματός τους δεν γίνονται αντικείμενα πολιτικού στοχασμού και πολιτικού επανακαθορισμού (σε περίπτωση απόκλισης από τις ιδεολογικές αρχές) αλλά πεδίο μιας ιδιότυπης ιδεοληψίας.
    Προφανώς στην σημερινή κατάντια του ΠΑΣΟΚ, τόσο στον κυβερνητικό / κοινοβουλευτικό τομέα, όσο και στον κομματικό, δεν φέρει ευθύνη η Αριστερά.
    Καταλαβαίνω ότι βασικά εννοείς το ΚΚΕ, και τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, αλλά μόνον αυτό είναι η αριστερα;
    Μου κάνει μάλιστα εντύπωση ο τρόπος που γράφεις και προφέρεις την λέξη «αριστεροί». Ξέρεις, προσωπικά τόσα χρόνια στο ΠΑΣΟΚ, θεωρούσα τον εαυτό μου Αριστερό.
    Έναν αριστερό που πίστευε ότι η υπόθεση της Δημοκρατίας και των όσων καθόριζε και περιέκλειε το «τρίπτυχο» Εθνική Ανεξαρτησία, Λαϊκή κυριαρχία και Κοινωνική Απελευθέρωση μπορούσαν να επιτευχθούν μέσα από ένα φρέσκο και δυναμικό Κίνημα.
    Θέλω να πω ότι δεν κατανοώ ότι το ΠΑΣΟΚ αντιπροσωπεύοι κάποιους με την ιδιότητα του Πασόκου.
    Τι πάει να πει αυτό ως πολιτική ορολογία και ως πολιτικό υποκείμενο;
    Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο για να μην σε στεναχωρώ.
    Απλά θα σου θυμίσω τι έγραφα, πριν καιρό, σε ένα άρθρο μου με τίτλο ΠΑΜΕ ΓΙ’ ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, στο 1klik-aristera:
    «Ο ΓΑΠ μπορεί να έχασε την χώρα, αλλά έχοντας σαν απομεινάρι την γενέτειρα της Ιπποκράτους, φαίνεται πως ετοιμάζεται σαν τον Καντάφι να δώσει την μάχη της ελληνικής Σύρτης.
    Το ερώτημα είναι αν θα μετατρέψει το πράσινο headquarters σε υπόνομο όπου θα λουφάξει μέσα σαν τον Μουαμάρ, ή θα έχει το θάρρος να αναμετρηθεί πολιτικά.
    Ήδη σηκώνονται φωνές από πολλούς που καλούν τους καραβοτσακισμένους Πασόκους να ανατρέψουν τον παράνομο "πρόεδρο" μέσα από ένα έκτακτο Συνέδριο.
    Όμως οι νέες επιδιώξεις του ΓΑΠ δεν πρέπει να αφορούν κανένα.
    Και δεν πρέπει να παγιδευτεί κανένας σε ένα ναρκοθετημένο και δεξιόστροφο ΠΑΣΟΚ.
    Ο πολιτικός ρεαλισμός και ο κοινός νους, λένε πως καμιά μάχη δεν μπορεί να δοθεί πλέον στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ.
    Η μολυσματική αρρώστια που σκόρπισε ο ΓΑΠ και η νεοδεξιά κοσμοπολίτικη παρέα του δεν αντιμετωπίζεται, χώρια που το όνομα του πολιτικού φορέα έγινε συνώνυμο της προδοσίας του λαού και της κοινωνικής βάσης του κινήματος.
    Είναι χάσιμο χρόνου, λοιπόν, η σύγκρουση εκεί μέσα!
    Να τελειώσουμε κάθε δοσοληψία με τους ΓΑΠ, τους Καστανίδηδες, τους Βενιζέλους, τα αριστερά αμορτισέρ του Παπουτσή και δεν συμμαζεύεται.
    Την ώρα της Πτώχευσης και του Μαύρου Μετώπου της Δεξιάς (όπως πετυχημένα το ονόμασε η Παπαρήγα), χρειάζεται ένας νέος πολιτικός φορέας.
    Ένα μεγάλο Σοσιαλιστικό Κόμμα που θα εκφράσει τους Έλληνες αριστερούς δημοκράτες και θα δώσει ελπίδα στην Κοινωνία στη βάση μιας επικαιροποιημένης διακήρυξης της "3ης Σεπτέμβρη". Σύντροφοι, πάμε γι' άλλα... ΠΡΕΠΕΙ»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φίλος και συνεργάτης3 Μαρτίου 2012 - 9:55 π.μ.

      Φίλε δεν μιλάω για αριστερούς αλλά για μάγκες αριστερούς.Μην ξεχνάς ότι πρώτος εγώ έκανα την σκληρή μου κριτική στο ΠΑΣΟΚ. Η κριτική όμως πρέπει να συνοδεύεται και από άλλες λύσεις τις οποίες σήμερα δεν βλέπω. Αν έπρεπε το κάτι διαφορετικό, αυτό έπρεπε να γίνει πριν από 2 χρόνια. Αν η πρόταση όλων όσων κατηγορούν συμπεραλαμβανόμενου και εμού είναι η τιμωρία ε τότε να το δούμε. Πρόταση όμως σοβαρή και αριστερή ταυτόχρονα, εγώ δεν διακρίνω. Αυτό που βλέπω είναι κριτική και μάλιστα αυστηρότατη με στόχο το πλιάτσικο σε μια δημοκρατική παράταξη, που όμως ήθελε και τα παθε.

      Διαγραφή
    2. Εσένα αριστερέ μου που δεν εισαι μαγκασ αριστερός δεν σε έχω για τίποτα παραπάνω απο βενιζέλο η παπουτσή.Μιλάμε οτι εισαι και πολύ αριστερός , πολύ μάγκας αριστερός σαν αυτουσ που καταστρεψαν το πασόκ και τώρα τους επιασε ο πόνος

      Διαγραφή
  19. Πωπωπω, που ήσουνα εσύ τόσο καιρο?
    Τι ωραία λόγια ? τι σχήματα λόγου είναι αυτά? Πρώτη μου φορά διαβάζω ένα τόσο πολύ φιλοσοφημένο κείμενο. Πρέπει να είσαι πολυ διαβασμένος. Τι λέξεις είναι αυτές?
    Οπαδισμός, πολιτικός στοχασμός, επανακαθορισμός,ιδιότυπη ιδεοληψία, ΠΑΣΟΚΟΣ, Πάμε γι άλλα, βάλτε τώρα που γυρίζει,απομεινάρι, ΓΑΠ, Καντάφι, Σύρτη, λουφάζει σαν τον μουαμάρ, ναρκοθετημένο και δεξιόστροφο ΠΑΣΟΚ, πολιτικός ρεαλισμός,πόσο πετυχημένα τα λέει η Παπαρήγα, πόσο ωραία τα λένε όλοι όταν υβρίζουν το ΠΑΣΟΚ. Σύντροφοι πάμε γι άλλα. Εδω παπάς εκεί παπάς που είναι ο παπάς.
    Ειμαι πολύ ΩΡΑΙΟΣ ναιιιιί είσαι, είσαι. Τι ωραία που τα έχεις συνδέσει όλα αυτά.
    Τελικά που έκατσε Η μπίλια? ΣΤΟ ΤΣΙΠΡΑ ΡΕ ΣΤΡΑΒΟΙ.
    ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ, σε προλαβαίνω ΔΕΝ ειμαι κακοπροαίρετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Den katalava. Ean paei kapoios me ton Tsipra einai kako kai an meinei sto Pasok einai kalo? Tetoious pelates [kai me tetoia logiki] 8elei o Kapitalismos, i Merkel kai to ntopio kefalaio. Gia petaxtite mexri ton neurologo sto IKA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι να πω, ότι δεν έχετε δίκιο; Πάντως, ξέρετε πάντα να ταράζετε τα νερά και να γίνονται κύκλοι και κύκλοι. Κάποιες φορές να προκύπτουν και αποτελέσματα. Μου αρέσει που μερικοί αναρωτιούνται που πολύς κόσμος γουστάρει να σχολιάζει στο Μοσχατούπολις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΑΜΚΙΤΗΣ Κάποτε3 Μαρτίου 2012 - 3:43 μ.μ.

    Αντί κριτικής στον Μπιζάνη και κραυγές κατά της Αριστεράς / κομμουνιστικής, ριζοσπαστικής και δημοκρατικής / καλύτερα δουλειά για να διορθωθεί ότι έχει απομείνει. Γιατί σε τέτοιους καιρούς ολομέλεια και Ταύρου και Μοσχάτου με 40 - 45 άτομα δεν πάει και απ' αυτούς 2-3 να δηλώνουν παραίτηση από το ΠΑΣΟΚ. Δεν καταλαβαίνετε ότι κάνετε περισσότερη ζημιά? Αλλά για καθίστε και σκεφτείτε: η συμπεριφορά σας έχει καμιά σχέση με κάτι το Δημοκρατικό ή το προοδευτικο? Για αριστερό, δεν γίνεται κουβέντα. Για σκεφτείτε τι αντιπροσωπεύετε και ειδικά στο Μοσχάτο ποιός σας εκπροσωπεί: ο Μπούτσης και ο Φελλάς ή ο Δημητρίου? Όποιος σήμερα φεύγει από το ΠΑΣΟΚ είναι άνθρωπος που έχει ακόμα τις αισθήσεις του. Κάποτε είμασταν και περιφανευόμασταν. Αυτό φυσικά δεν πρόκειται να το ξεχάσουμε ούτε να το απεμπωλήσουμε (το έγραψα σωστά ή λάθος αυτό?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι βλέπω και τι διαβάζω? Μέσα από την καιόμενη βάτο του ΠΑΣΟΚ ξεπετάχθηκαν εχιδνες και βόες και όλα τα δηλητηριώδη ερπετά σε μία τελευταία προσπάθεια να την κάνουν να ξαναβλαστήσει. Μυρίζουμε Δευτέρα Παρουσία. Αλλά φεύ! Στην Φελούκα του Φελλά- την νέα κιβωτό του Νώε – μόνο ο Μπούτσης και ο Δημητρίου χωράνε.Αυτοί οι εκλεκτοί του Θεού , όταν αποτραβηχτούν τα νερά, στην κορυφή του όρους Αραράτ θα συγγράψουν τη Νέα Βίβλο του Πασοκ.Ο Θεός να τους ευλογεί.
    Ζήτω η Νεα Βίβλος ! Ζήτω το Νέο Πασόκ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πόσα σχόλια ακόμα θα γράψεις μόνος σου; Δεν πιάστηκε το χέρι σου; Δεν έβγαλαν φουσκάλες τα δάχτυλα σου; Δεν θα πιούμε καφέ μαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tι καφέ ανθρωπέ μου και πράσινα άλογα
      Δεν έχω χρόνο
      Επιβιβάζωμε στη φελούκα
      Εσύ κάτσε με τις έχιδνες και τους βόες
      Πρέπει να κοιτάξω το μέλλον μου
      Και αν περισσέψει και το μέλλον του τόπου.

      Διαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια