Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012

25η Μαρτίου της ντροπής

ΑΦΟΥ ΣΩΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΣΑΣΤΕ ΡΕ;
Ίσως και να ήταν η πρώτη φορά που δεν παρακολούθησα στην τηλεόραση έστω και ένα μικρό μέρος από την μεγάλη παρέλαση της Αθήνας.
Τι να δεις, άλλωστε;
Το προδοτικό «σύστημα» να είναι περιτριγυρισμένο από φουσάτα και να υποκρίνεται ότι αποτίει φόρο τιμής στις σημαίες και στους αγωνιστές του 21;
Δεν πήγα μήτε στην τοπική παρέλαση.
Τι να ιδώ;
Τους τοπικούς αντιπροσώπους των ολετήρων, να προσποιούνται ότι γιορτάζουν την εθνική παλιγγενεσία;

Άφησα να περάσει η μέρα…

Σήμερα Δευτέρα, φρίττω βλέποντας το φωτορεπορτάζ των blogs και διαβάζοντας τις δηλώσεις «τους»…

Ήταν η καλύτερη παρέλαση 25ης Μαρτίου που ζήσαμε ποτέ!
Αυτά δήλωσε ο μνημονιακός υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, αμέσως μετά το τέλος της αστυνομικοκρατούμενης στρατιωτικής παρέλασης.
Ο κύριος «τίποτα» φρόντισε μάλιστα να υπογραμμίσει το «κλίμα ομοψυχίας και ενότητας» μέσα στο οποίο πραγματοποιήθηκε!!!

Το ίδιο καλά χωρίς το Λαό, ένοιωσε και ο μνημονιακός πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος, που με την γεμάτη φλόγα φωνή του, είπε:
«Ήταν μια θαυμάσια, εντυπωσιακή παρέλαση με την οποία τιμήσαμε τους ήρωες του 1821, οι οποίοι με γενναιότητα, αυτοθυσία και πίστη μας έδωσαν την ελευθερία μας».

Φουκαρά Αβραμόπουλε, κακομοίρη Λουκά, με την φοβική σας παρέλαση.
Αμετανόητοι ψεύτες και υπηρέτες του ξένου και ντόπιου κατεστημένου…

Τέτοια παρέλαση ρε σεις μόνο οι ναζί είχαν κάνει στην Αθήνα.
Στην έρημη πλατεία Συντάγματος, τότε, το 1941, καμάρωναν και χειροκροτούσαν την Βέρμαχτ κάτι γερμανοτσολιάδες και δοσίλογοι ...«έλληνες».

Στις 25 Μαρτίου του 2012 την αναπαραστήσατε όσο πιο καλά μπορούσατε.
Η μόνη διαφορά από τότε είναι ότι τους φρουρούς ασφαλείας και τους χειροκροτητές των γερμανών ναζί αντικατέστησαν οι ένστολοι αστυφύλακες, οι σωματοφύλακες με τα πρετ-α-πορτέ κοστούμια, τα μαύρα γυαλιά και τα ασύρματα συστήματα επικοινωνίας και κάποιοι λίγοι που όφειλαν να επιδείξουν την αστυνομική τους ταυτότητα για να πάρουνε λίγη τζούρα εθνικής περηφάνιας πίσω από μεταλλικά φράγματα και κορμιά αστυφυλάκων.


Και μου ήρθε στο μυαλό ο Κολοκοτρώνης κλεισμένος στο Ανάπλι από … «έλληνες»!!!
Και στην οθόνη της φαντασίας μου ήρθε ο Καραϊσκάκης να πέφτει στο Φάληρο χτυπημένος πισώπλατα από… «έλληνες»!!!
Και στ’ αυτιά μου να αντηχεί η φωνή της καθηγήτριάς μου της Κουλοπούλου να μας διαβάζει τα λόγια μπαρμα-Γιάννη του Μακρυγιάννη, που είχε πολεμήσει εδώ στο Μοσχάτο:
«Είχα δυο αγάλματα περίφημα, μια γυναίκα κι ένα βασιλόπουλο, ατόφια - φαίνονταν οι φλέβες, τόση εντέλειαν είχαν. Όταν χάλασαν τον Πόρο, τα ‘χαν πάρει κάτι στρατιώτες, και στ’ Άργος θα τα πουλούσαν κάτι Ευρωπαίων· χίλια τάλαρα γύρευαν [...] Πήρα τους στρατιώτες, τους μίλησα: Αυτά, και δέκα χιλιάδες τάλαρα να σας δώσουνε, να μην το καταδεχτείτε να βγουν από την πατρίδα μας.
Γι’ αυτά πολεμήσαμε»

Ήρωες που δεν κιότεψαν στην υπεροπλία των Τούρκων.
Που δεν προσκύνησαν στα γρόσια της εποχής, αλλά προτίμησαν να διαφυλάξουν το φτηνό χώμα της πατρίδας και τις πεσμένες μαρμάρινες κολώνες κάποιου αρχαίου ναού.

45 σχόλια:

  1. Φίλοι, ζούμε σε μέρες συγκαλυμένης χούντας. Ακόμα και αυτή η βεριτάμπλ αστική τους δημοκρατία έχει αποδημήσει εις Κύριον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν προσέξεις τη δήλωση του αψήφιστου, είναι καθαρά σε Εγγλέζικο μοτίβο.
    "It was a spectacular.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο ρε Στέφανε. όμως πόσο θα παει μακρια η βαλίτσα? Φτάνει να τους λέμε ηθικούς φουκαράδες και κακομοίρηδες και να ανεχόμαστε παρελάσεις prive λες και αφορούσε κάποιον αρχαίο τύρρανο. Μαγκιές στον λαό και κλανιές στον Τούρκο. Παραλίγο να κατέβουνε για βόλτα και σουβενιρς στην Κάρυστο οι ναύτες της φρεγάτας Γκαζαντιέπ - έτσι την λένε? Άντε να χαθούνε οι χέστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβαμαι
    Φοβαμαι τους ανθρωπους που εφτα χρονια εκαναν πως δεν ειχαν παρει χαμπαρι
    και μια ωραια πρωια -μεσουντος καποιου Ιουλιου-βγηκαν στις πλατειες με σημαιακια κραυγαζοντας
    -δωστε τη χουντα στο λαο-
    Φοβαμαι τους ανθρωπους που με καταλερωμενη τη φωλια τους
    πασχιζουν τωρα να βρουν λεκεδες στη δικη σου.
    .....
    Φοβαμαι τους ανθρωπους
    που γεμιζαν τις ταβερνες
    και τα 'σπαζαν στα μπουζουκια
    καθε βραδυ
    και τωρα τα ξανασπαζουν
    οταν τους πιανει το μερακι της Φαραντουρη
    και εχουν και αποψεις.
    .....
    Φοβαμαι ,φοβαμαι πολλους ανθρωπους.
    Φετος φοβηθηκα ακομη περισςοτερους.

    Μανωλης Αναγνωστακης Νοεμβριος του 83 στην Αυγη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά δεν ξέρετε τι θέλετε. Δεν βάζουνε αστυνόμους, γίνoνται έκτρωπα και λέτε γιατί δεν ελήφθησαν μέτρα. Βάζουν αστυνόμους μιλάτε για χούντα. Τι στο διάολο θέλετε επιτέλους; Να πέφτει το ξύλο της αρκούδας; Να ζούμε στο χάος; Να μας χαρίσουν τα δανεικά; Να αναλάβει η Παπαρήγα; Να αναλάβει ο Τσίπρας; Αύριο θα στηθούν κάλπες. Εκεί μπορούν όλοι να εκφραστούν ελεύθερα. Εγώ πάντως ρισκάρω. ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. πάνω από 55%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένας σύντροφος26 Μαρτίου 2012 - 7:51 μ.μ.

      Εαν μεν είσαι πασόκος (που μάλλον είσαι) μου κάνει εντύπωση που καμαρώνεις τον συνεταιρισμό του 55%. Παλιά αν να δεν κάνω λάθος μετράγατε από την άλλη μεριά (ΠΑΣΟΚ 40%, Ένωση Κέντρου 15%, ΚΚΕ 7%, ΚΚΕ Εσ. 4% = 66% οι "δημοκρατικές" δυνάμεις). Είσαστε έτοιμοι δηλαδή και μετά να κάνετε συμμαχία με την επάρατο. Εαν είσαι νεοδημοκράτης (που σχεδόν σίγουρα δεν είσαι) τότε παραβιάζεις το προεκλογικό σχέδιο του Σαμαρά.
      Τώρα για το τι θέλει ο κόσμος. Φίλε @καρεκλά σε κάθε στιγμή και γεγονός πρέπει να πηγαίνει μπροστά η τιμή και όχι η ξεφτήλα. Μπροστά η Δημοκρατία και εξορισμένος ο φασισμός και η αντιδημοκρατική συμπεριφορά.
      Θυμίσου ότι παλαιότερα κανένας δεν τόλμαγε να κάνει επισόδεια στις εθνικές γιορτές. Γιατί; Διότι κανείς δεν είχε φτάσει την κατάσταση εδώ που είναι. Εκτός και νομίζεις ότι το μνημόνιο ή η δανειακή σύμβαση είναι πασατέμπος για να περνάει η ώρα στα θερινά τα σινεμά.
      Παρότι πάντα ευγενής, θα τολμησω να γράψω: Τι στο διάολο άνθρωπος είσαι ρε καρεκλά;

      Διαγραφή
    2. Είμαι ένας μα ένας άνθρωπος που δεν ανέχεται να του ξεφτιλίζουν τα σύμβολα και τις πατροπαράδοτες εθνικές του γιορτές. Οι μάγκες δεν μαζεύονται στο πλήθος για να εξαφανιστούν λίγο αργότερα. Βγαίνουν μπροστά και προσπαθούν να πείσουν το κόσμο με επιχειρήματα και θέσεις και όχι με μαγκιές του κώλου. Ξέχασες μου φαίνεται ότι πριν από λίγους μήνες είχαμε συμμαχία με την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στο δήμο μας για κάποιον δήθεν ξενώνα μεταναστών. Οι πολίτες δεν δίστασαν να δίνουν και τηλέφωνα σε Χρυσαυγίτες για να βρουν λύση στο υποτιθέμενο πρόβλημα. Για να τελειώνουμε στην Ελλάδα ισχύει πλέον το απόφθεγμα"''Μακριά από τον κώλο μου και όπου νάναι"""Η υποκρισία είναι πλέον οφθαλμοφανής.

      Διαγραφή
    3. Φίλε @καρεκλά μιας και ρωτάς θα σου πω και εγώ
      τη γνώμη μου. Θέλουμε απλά πρωθυπουργός και
      κυβέρνηση να είναι κάποιος που ψηφίσαμε. Όχι
      χουντικές και αντισυνταγματικές τρικλοποδιές.
      Θέλουμε κάποιους που να παίρνουν αποφάσεις για
      εμάς τους εργαζόμενους και όχι για τους πιστωτές
      τους, γιατί μαζί ΔΕΝ τα φάγαμε. Δεν θέλουμε ούτε
      "χρυσά αυγά", ούτε κανένα άλλο νοσταλγό του χίτλερ.
      Θέλουμε εν κατακλείδι κάποιους φιλο-Έλληνες να
      μας κυβερνήσουν βρε αδελφέ! Και να σου πω αυτά
      τα περί κώλου μάλλον ακόμα δεν σε έχει πετύχει
      προσωπικά. Οικογενειάρχης είμαι 35 χρόνια στον
      ιδιωτικό τομέα και -25% από το φθινόπωρο. Τι
      "μακριά από τον ..." εννοείς? Όσο για το ρίσκο
      σου όπως πάει στο "στοίχημα" θα ποντάρουμε, μπας
      και ξελασπώσουμε. Όσο για το ποσοστό πρέπει να
      φοράς περίεργα γυαλιά, μιας και τα δύο "μεγάλα"
      κόμματα, άλλα βλέπουν. Και το ξέρεις πολύ καλά.
      Όσο για τις παρελάσεις και τους άλκιμους, ο μεταξάς
      σου λέει τίποτα? Προσωπικά δεν θέλω τα παιδιά
      μου να κάνουν παρέλαση σαν στρατιωτάκια με
      εμβατήρια τύπου "Μακεδονία ξακουστή" για υπόκρουση.
      Αυτά πια είναι μόνο για στρατόγκαβλους σαν τον
      γνωστό γυμναστή του 2ου γυμνάσιου.
      Και τα σύμβολα τα ξεφτιλίζουν αυτοί που τα
      πουλάνε "μισοτιμής" για την δήθεν σωτηρία της
      πατρίδας. Και δυστυχώς ΚΑΙ αυτό το ξέρεις πολύ
      καλά. Σου εύχομαι να είσαι καλά, αλλά όπως λένε
      και κάποιοι οπαδοί του Άρη(Θεσ/κης), να βουτάς
      τη γλώσσα στο μυαλό πριν μιλήσεις. Οι μέρες δεν
      είναι για εξυπνάδες, καλή ψήφο "σύντροφε".

      Διαγραφή
    4. Εάν όντως πιστεύει αυτά που γράφει θα πρέπει να καταλάβει ότι αυτοί που ψηφίσαμε πρόδωσαν την 3η του ΣΕΠΤΈΜΒΡΗ και ΟΧΙ αυτοί που τους ψηφίσαμε.

      Αυτοί που ψηφίσαμε με πρόεδρο τον βενιζέλο μετατρέψανε τον ΗΛΙΟ σε καρδιογράφημα.

      Ο βενιζέλος και οι κολλητοί του δημοσκόποι παρουσιάζουν το πασοκ σε άνοδο και την ΑΡΙΣΤΕΡΑ σε πτώση.

      ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ πασοκ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ.

      ΧΡΗΣΤΟΣ Γ. ΚΟΡΟΛΗΣ

      Διαγραφή
  6. ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο26 Μαρτίου 2012 - 7:38 μ.μ.

    Αγαπητε "ΓΣ", εξαιρετικό και σαφές το ποίημα του Αναγνωστάκη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς μέσα από αυτό να κριτικάρεις τις προθέσεις του συγγραφέα του παρόντος χρονογραφήματος. Παραθέτεις το ποίημα με μια επικίνδυνη γενίκευση που γίνεται άδικη όταν δεν το συνοδεύεις με χειροπιαστά πράγματα. Και όπως και να έχει αυτή η παρέλαση ήταν μια ντροπιαστική ιστορία. Παρέλαση με το στανιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ θέλω να πω ότι είναι ανήθικο να κάνει κάποιος κριτική σε αυτούς που φωνάζουν για τα όσα φοβερά είδαμε στο Σύνταγμα και να αφείνουμε στο απυρόβλητο τον Παπαδήμο και την δεξιά κυβέρνησή του. Ακόμα και τώρα να κατάλαβαν τι γίνεται και τι τρέχει, έχουν δικαίωμα να διαμαρτυρηθούν. Δηλαδή τι έχουμε εδώ; ποδοσφαιρικούς κανονισμούς; Εβρισες διαιτητή δεν παίζεις για 1 μήνα. Κλώτσησες εκτος φάσης αντίπαλο φάε 2 μήνες; Για καθληστε καλά ρε παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΝΤΡΠΟΣΑΣΤΕ ΟΣΟΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΧΟΛΗΑ Σ ΑΦΤΟ ΤΟ ΑΝΤΕΘΝΗΚΟ ΠΑΡΑΛΙΡΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΧΡΟΝΩΓΡΑΦΟΥ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ βλέπω πικρές αλήθειες για τους κυβερνόντες και έναν μεγάλο ύμνο για τους ήρωες που τίμησαν την Ελλάδα. Είναι ντροπή σου Ανώνυμε 11,35 και παραπέφτει πολύ να μιλάς για "αντεθνηκή" (όπως την γράφεις) στάση.

      Διαγραφή
  9. Η παρέλαση ήταν ωραία μα ποιο πολύ μου άρεσε η Μπάντα του Δήμου καθώς παιάνιζε τόσο όμορφα εμβατήρια , στημένη εκεί απέναντι από τους επισήμους άντε και του χρόνου.
    Πάντως στην πόλη μας και διαμαρτυρία έγινε από την Μεσοποταμία με μια πικετοφορία έτσι για να υπάρχουμε σιγά μην κάνανε φασαρία, σε ποιούς; Στους τοπικούς Άρχοντες; Σιγά αυτοί τους έχουν δώσει ,Γραφείο ,φως νερό , τηλέφωνο ούτε Αξιωματική Αντιπολίτευση να ήταν. Η ευχάριστη νότα ήταν μετά την παρέλαση που τρέχανε ο κόσμος να κάτσει κάπου για καφέ . Οι καρέκλες και τα τραπέζια φτάσανε μέχρι την Εκκλησία από την άλλη μπήκανε στο Ιερό, κατακλειστήκανε τα πεζοδρόμια και οι τοπικοί Άρχοντες ήσαν σαφώς γελαστοί και ευχαριστημένοι με την εικόνα που αυτοί ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝΕ!!!!!!ΒΡΕ....ΔΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Stefane ksexases ton Xrysoxoidi. Elpizw oxi eskemena. Alla isws kai na exeis dikio giati siga pou ton logariazoun auton. Ta metra alloi ta apofasisan. ;I mipos kanw la8os?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για τον σχολιαστή που ανακάλυψε τον Αναγνωστάκη, θα του παρατηρούσα ότι του διαφεύγει το δίστιχο που λέει:
    Φοβᾶμαι τοὺς ἀνθρώπους ποὺ μὲ καταλερωμένη τὴ φωλιὰ
    πασχίζουν τώρα νὰ βροῦν λεκέδες στὴ δική σου.
    Για ψάχτο λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γ.Σ
      Αλκή ,επειδή την έχω ψάξει πολύ αυτο το διστιχο είναι και το μήνυμα μου.Οσο για την ανακάλυψή μου θέλω να πιστεύω ότι έχουμε το δικαίωμα να διαβάζουμε λίγο Αναγνωστακη ,Βαρναλη,Ριτσο,....

      Διαγραφή
  12. 02:42,το παλιό και κάποτε ρημαγμένο σπίτι στο οποίο φιλοξενείται η Μεσοποταμία δεν είναι προσωπική περιουσία του (εκάστοτε) δημάρχου για να το δίνει ή να το παίρνει κατά βούληση,αλλά δημοτική περιουσία ΟΛΩΝ των δημοτών,που είναι κρίμα να μετατρέπεται σε γκρέμι όταν δεν αξιοποιείται.Μακάρι επομένως και άλλοι φορείς, κινήσεις και σύλλογοι κτλ να είχαν πράξει αναλόγως, αιτούμενοι την χρήση παλαιών οικημάτων,βάζοντας οι ίδιοι βεβαίως τα χρήματά τους και την προσωπική εργασία τους,όπως οι Μεσοποταμίτες και να είχαν δώσει στην συνέχεια τέτοια ποιοτική,πνευματική ζωή στα κτίσματα που σαπίζουν στην πόλη μας.
    Μακάρι να είχαμε κι άλλες τέτοιες κινήσεις πολιτών γιατί η Μεσοποταμία ειδικά έχει μεγάλο και ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΣ έργο να επιδείξει τα 8 χρόνια που δραστηριοποιείται στην γειτονιά μας.
    Πλάτωνος 13 είναι η Κίνηση και δεν έχει κλείσει ποτέ τις πόρτες της σε κανέναν Μοσχατιώτη,να πάτε και να δείτε ποιοί είναι,δεν κρύβονται-και αλίμονο αν βρείτε το παραμικρό να πείτε για την ηθική αυτών των ανθρώπων τόσα χρόνια-δείτε και μάθετε τι κάνουν και πώς,πόσο φανερά,καθαρά και ξάστερα,συλλογικά και δημοκρατικά.
    Μην λέτε λοιπόν έτσι αβασάνιστα ό,τι σας έρχεται,ούτε τηλέφωνα και... καρέκλες έχουν, ούτε αξιωματική ούτε γενικά αντιπολίτευση είναι κ α ν ε ν ός και όσο για την παρέμβασή τους στην παρέλαση,χίλια μπράβο για την
    Ε Ι Ρ Η Ν Ι Κ Η, πολιτισμένη,ξεκάθαρη διαμαρτυρία τους.
    Αυτοί τουλάχιστον τόλμησαν να κάνουν κάτι και απέδειξαν ότι διαμαρτυρία δεν είναι κατ΄ανάγκην τα περιβόητα
    "έκτροπα" που -μόνον αυτά-δείχνουν τα κανάλια βάζοντάς τα όλα στο ίδιο τσουβάλι!
    Προσωπικά χαίρομαι που δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που η Μεσοποταμία ευαισθητοποιείται και ξαναλέω- και το είπαν κι άλλοι,πάρα πολλοί- Μ Π Ρ Α Β Ο τους!
    Εσείς αλήθεια,πού είσασταν ;Στα καφέ;Σχολιάζοντας υπεράνω όλων και εκ του ασφαλούς τους άλλους και την...Μεσοποταμία; Μπράβο σας κι επιλογή σας,καλά κάνατε, αλλά να σας πω κάτι;Κι εγώ δεν μπόρεσα να ξεπεράσω την αμηχανία μου ή και τον φόβο μου και να σταθώ εκεί,μαζί τους αλλά τέτοια χολή σαν αυτήν που βγάζετε,ευτυχώς δεν μου έχει μαυρίσει την ψυχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε ΟΧΙ Κ ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ..........ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή τι? Δαιμονοποίηση? Δεν είμαι μέλος της Μεσοποταμίας αλλά οι άνθρωποι κάτι έχουν να επιδείξουν. Το έλεος θα πήγαινε γιαυτούς που δεν κάνουν τίποτα.

      Διαγραφή
  14. @ "Ανώνυμος Mar 27, 2012 05:32 AM"

    Η διαμαρτυρία της Μεσοποταμίας δεν ήταν ούτε πολιτισμένη ούτε ειρηνική. Αυτά τα χαρακτηριστικά θα τα είχε αν γινόταν οποιαδήποτε άλλη ημέρα. Πολιτισμένη δεν ήταν γιατί όταν τιμούμε τη μνήμη πεσόντων υπέρ της Ελευθερίας, όλα τα άλλα περιττεύουν. Ειρηνική δεν ήταν γιατί αν ήταν ειρηνική δε θα είχε προκαλέσει αντιπαραθέσεις. Τι έχουν οι υπόλοιπες 362 (πλην επετείων 1821, 1940, 1973) ημέρες του έτους που εμποδίζουν τη Μεσοποταμία να διαμαρτυρηθεί; Θα απαντήσω εγώ: Δε δίνουν στους Μεσοποταμίτες τη δυνατότητα να χλευάσουν τον πατριωτισμό των άλλων και να επιδείξουν πόσο "υπεράνω" είναι οι ίδιοι. Αν φίλε μου Πολιτισμό θεωρείς να μην πέφτουν μπινελίκια, και Ειρήνη να μην πέφτει ξύλο, νομίζω πως είναι καιρός να αναπροσδιορίσεις κάποιες έννοιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι τα λόγια του Κολοκοτρώνη και του
      ποιητή Μιχάλη Κατσαρού, δεν χλευάζουν κανένα
      πατριωτισμό, νομίζω. Γιατί αυτά είδα πάνω στα
      πλακάτ της Μεσοποταμίας. Ούτε είδα τους Μεσο-
      ποταμίτες να χλευάζουν κάποιον ή κάτι. Μάλιστα
      κάποιοι από αυτούς, ξέρω ότι είχαν και τα παιδιά
      τους στην παρέλαση. Και ο πατριωτισμός του καθένα
      δεν είναι οι παρελάσεις! Όσο για τις άλλες μέρες
      και πάλι νομίζω ότι οι μόνοι(δυστυχώς) που κάτι
      κάνουν εκτός από φιέστες και διαφήμιση,οι
      Μεσοποταμίτες είναι. Ούτε να τους κάνουμε ήρωες,
      αλλά ούτε και να βγάζουμε τη χολή μας πάνω τους.
      Ας δούμε κυρίως τι κάνουμε εμείς ή μάλλον τι δεν
      κάνουμε και μετά ας τους κατηγορήσουμε με ελαφρά
      καρδιά. Τώρα αν εσένα προσωπικά σε ενόχλησε η
      κίνησή τους, αυτό δεν εκφράζει απαραίτητα όλους
      μας. Όσο για τις "αντιπαραθέσεις" που τις βλέπεις?
      Εκτός και αν πιστεύεις ότι εμείς οι 40-50 μανιακοί
      των blog (δεν βλέπω γενικά να συμμετέχουν παραπάνω),
      εκπροσωπούμε την κοινή άποψη των Μοσχατιωτών!
      Μη ζούμε στον εικονικό κόσμο μας. Οι περισσότεροι
      το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να βρουν τραπεζάκι
      και μάλιστα ΠΑΡΑΝΟΜΟ για να πιούν την φραπεδιά τους!
      Και έτσι τίμησαν άξια τον αγώνα για την ελευθερία
      των προγόνων μας. Αυτά χωρίς διάθεση "αντιπαράθεσης". ΠΖΤ

      Διαγραφή
  15. Φίλε ΠΖΤ θα σε παρακαλέσω να μου απαντήσεις ευθέως στις εξής ερωτήσεις:

    α) Διατείνεσαι ότι μόνο η Μεσοποταμία έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα, ενώ όσοι δεν είναι φίλοι της είναι ελαφρόμυαλοι που σκέφτονται μόνο το φραπέ;

    β) Πιστεύεις η 25η Μαρτίου πρέπει να είναι ημέρα μνήμης και τιμής των αγωνιστών ή ευκαιρία για να διαδηλώσει όποιος θέλει ό,τι θέλει;

    γ) Το γεγονός ότι στη Μεσοποταμία δεν αρέσουν οι παρελάσεις σημαίνει ότι δεν πρέπει να αρέσουν και στους υπόλοιπους;

    δ) Το αν υπάρχει ή όχι αντιπαράθεση εξαρτάται από το πλήθος των αντιπαρατιθέμενων;

    Όσο για το αν οι Μεσοποταμίτες χλευάζουν τον πατριωτισμό των άλλων, μια πιο προσεκτική ματιά στα σχόλια που έχουν αναρτηθεί στα blog ή μια κουβέντα μαζί τους, θα σε απαλλάξει από κάθε αμφιβολία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. α) Διατείνομαι ότι ανεξάρτητα αν έχουν καταλάβει ή όχι
    τι γίνεται στη χώρα δεν το εκφράζουν, αλλά πολλοί
    προτιμούν και τον φραπέ. Και φυσικά επειδή πιστεύω ότι
    το έχουν καταλάβει πολλοί(όπως και εσύ βέβαια), θα ήθελα
    να το εκφράζουν και όχι μόνο στις εκλογές.
    β) Η 25η Μαρτίου έτσι κι αλλιώς είναι ημέρα μνήμης και
    τιμής. Όμως οι κυβερνώντες το έχουν ξεχάσει και ξεπουλάνε
    τη μνήμη μας χωρίς τιμή. Άρα κατά το παλιό άρθρο 114 του
    συντάγματος είμαστε υποχρεωμένοι να τους το υπενθυμίζουμε
    σε κάθε περίσταση. Ακόμη και στις 25 Μαρτίου που βγαίνουν
    από τις τρύπες τους για να σπεκουλάρουν την δόξα των
    προγόνων μας.
    γ) Η Μεσοποταμία σε καμία περίπτωση δεν εμπόδισε την
    παρέλαση. Κατά κάποιον τρόπο και αυτή παρέλασε!
    δ) Αν οι δυό μας ανταλλάσουμε διαφορετική άποψη δεν
    μπορούμε να λέμε "δε θα είχε προκαλέσει αντιπαραθέσεις".
    Ελληνικά ξέρουμε και οι δύο.
    Γνωρίζω τουλάχιστον 20 Μεσοποταμίτες και κουβεντιάζω και
    μαζί τους. Είναι κι αυτοί Μοσχατιώτες σαν και μας. Δεν
    έχω ΚΑΜΙΑ αμφιβολία ότι είναι πιο πατριώτες και από μένα.
    Απόδειξη ότι αγωνίζονται γι αυτό τον τόπο, την ώρα που
    κάποιοι άλλοι πίνουν τον φραπέ τους και κλείνουν τα μάτια
    στις παρανομίες που συμβαίνουν. Εκτός και αν πατριώτες
    θεωρούμε τους χρυσαυγίτες, που μιλάν για Ελλάδα και την
    ίδια ώρα χαϊδεύουν τον αγκυλωτό. Και η Ελλάδα έχει πλη-
    ρώσει πολύ βαριά τον ναζισμό. Πατριώτης είναι όποιος
    αγαπάει τον τόπο του και όχι απλά όποιος συμμετέχει σε παρελάσεις και φιέστες. Και ξαναλέω τις παρελάσεις ο
    "πατριώτης" μεταξάς τις καθιέρωσε. Ελπίζω να απάντησα
    στις ερωτήσεις σου και παρακαλώ ας το κλείσουμε εδώ το
    θέμα(εννοώ από μεριάς μου), γιατί κάνουμε κατάχρηση του
    χώρου. Και πάλι να είσαι καλά. ΠΖΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανήκω κι εγώ στη σωρεία των ανθρώπων
    Που βλέπουν τις παρελάσεις σαν κάτι άχρηστο εντελώς
    Συμμετείχα στη πικετοφορία που διοργάνωσε η Μεσοποταμία γιατί

    Τα προβλήματα μεγάλα
    Μια τα σπρεντς και μια οι αγορές
    Διώχνεις ένα, έρχοντ' άλλα
    Καταιγίδες βλέπει ο Καντερές


    Και δουλειά μου 'κοψαν και μισθό
    Τρόικα και ΔουΝουΤου
    Τραλαλά, εγώ θα επωμισθώ
    Τις λαδιές του δυνατού

    Ύψωσα φωνή αντίθεσης και καταδίκης σ’ αυτούς που με κλέβουν, υποθηκεύουν τη ζωή μου, προσβάλουν τη νοημοσύνη μου
    Στο δρόμο τιμάμε τις βρεφοκτόνους αυτόχειρες Σουλιώτισσες που γκρεμίστηκαν στο Ζαλόγγο (Κάποιος πρέπει να πει στους “πολιτιστικούς” Σύμβουλους του δήμου ότι οι Σουλιώτισσες δεν τραγουδούσαν την ζαχαρούλα, κι ότι ο Οδυσσέας Ανδρούτσος έσυρε το χορό στο χάνι της Γραβιάς τραγουδώντας το “Κάτου στου βάλτου τα χωριά στα πέντε βιλαέτια…” κι όχι τη Παπαλάμπρενα, αλλά τι περιμένεις από ανθρώπους που δεν τολμούν να παιανίσουν τον Θούριο αλλά “εκτελούν” την Μακεδονία )

    Τιμάμε τον τσαγκάρη της Πάτρας Π. Kαρατζά που ξεκίνησε την Eπανάσταση στις 22 Μαρτίου του 1821.

    Τιμάμε τον Γεώργιο Τερτσέτη και τον Ανδρέα Κάλβο.

    “Τῆς θαλάσσης καλήτερα
    φουσκωμένα τὰ κύματα
    ῾νὰ πνίξουν τὴν πατρίδα μου
    ὡσὰν ἀπελπισμένην,
    ἔρημον βάρκαν.

    ῾Στὴν στεριάν, ῾ς τὰ νησία
    καλήτερα μίαν φλόγα
    ῾νὰ ἰδῶ παντοῦ χυμένην,
    τρώγουσαν πόλεις, δάση,
    λαοὺς καὶ ἐλπίδας.

    Καλήτερα, καλήτερα
    διασκορπισμένοι οἱ Ἕλληνες
    ῾νὰ τρέχωσι τὸν κόσμον,
    μὲ ἐξαπλωμένην χεῖρα
    ψωμοζητοῦντες·
    Παρὰ προστάτας ῾νἄχωμεν.... ”

    Τιμάμε τους Ελεύθερους Πολιορκημένους του Μεσολογγίου
    Τιμάμε τον Υδραίο καπετάνιο Αντώνιο Οικονόμου
    Τιμάμε το Γεώργιο Καραϊσκάκη
    Τιμάμε τον φλογερό Παπαφλέσσα
    και τον άγιο Οδυσσέα Ανδρούτσο

    Τιμάμε τον Ρήγα Φεραίο

    “Βούλγαροι κι Αρβανίτες και Σέρβοι και Ρωμιοί,
    Νησιώτες και Ηπειρώτες, με μια κοινή ορμή,
    για την ελευθερία να ζώσουμε σπαθί,
    ν’ ανάψουμε μια φλόγα εις όλην την Τουρκιά,
    να τρέξει απ’ την Μπόννα έως την Αραπιά
    να σφάξουμε τους λύκους που τον ζυγόν βαστούν
    και Χριστιανούς και Τούρκους σκληρά τους τυραννούν”.

    Αμαλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε ΠΖΤ θα κλείσω κι εγώ απ' τη μεριά μου το θέμα σημειώνοντας όμως κάποια πράγματα, κατ' αντιστοιχία.

    α) Μιας και τελικά συμφωνούμε ότι οι περισσότεροι Έλληνες έχουν επίγνωση της κατάστασης, ας συμφωνήσουμε και ότι το να πίνεις έναν καφέ με τους οικείους σου δε σημαίνει ότι είσαι μειωμένης διάνοιας ή στερείσαι αγωνιστικού φρονήματος.

    β) Την 25η Μαρτίου ο δικός μου νους στρέφεται στη μνήμη κάποιων που θυσίασαν τη ζωή τους στο όνομα της Ελευθερίας και όχι στο ότι κάποιοι θα βγουν από τις τρύπες τους κι έτσι θα έχω την ευκαιρία να τους κράξω.

    γ) Συμφωνώ... έστω και ασυνείδητα και η Μεσοποταμία καταλαβαίνει ότι οι παρελάσεις δεν είναι και τόσο μάταιες.

    δ) Δεν ανταλλάσσουμε απόψεις... διεκδικούμε το δίκαιο των απόψεών μας. Αυτό λέγεται αντιπαράθεση.

    Τέλος θα ήθελα να σου πω και το εξής... το γεγονός ότι οι παρελάσεις καθιερώθηκαν στην Ελλάδα επί Μεταξά δε σημαίνει ότι ήταν και ο εφευρέτης τους. Παρελάσεις γίνονται σε όλον τον κόσμο και με πολλές μορφές. Αν το "επιχείρημα" για να καταργηθούν είναι ότι τις καθιέρωσε ο Μεταξάς, τότε θα πρέπει να κλείσουμε και το ΙΚΑ ή να εγκαταλείψουμε την υπεράσπιση του 8-ώρου εργασίας, ή να πάψουμε να χρησιμοποιούμε υποδομές που κατασκευάστηκαν επί δικτατοριών. Αυτό δεν είναι επιχείρημα. Επίσης το γεγονός ότι θεωρείς τις παρελάσεις φιέστες δείχνει ότι δεν αντιλαμβάνεσαι (όχι λόγω διάνοιας, αλλά λόγω προσλαμβανουσών... μην παρεξηγηθώ), το πνεύμα της συγκεκριμένης δράσης.

    Σου εύχομαι κι εγώ με την καρδια μου κάθε καλό, γιατί ανεξάρτητα από τις διαφορές μας δεν παύουμε όλοι να διεκδικούμε και να αξίζουμε ένα καλύτερο αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στέφανος Μπιζάνης29 Μαρτίου 2012 - 1:12 π.μ.

    Μόλις γύρισα από την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου (νομίζω πως ακόμη συνεχίζεται) και χαίρομαι να αντικαθιστώ τα όσα ζαβά είδα και άκουσα εκεί με μια ενδιαφέρουσα συζήτηση ανάμεσα στον ΚΜΣ και τον ΠΖΤ, αλλα και τα όσα γράφει η Αμαλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υβρεοπομπή Φοίβος Δεληβοριάς

    http://www.youtube.com/watch?v=sdSrNtM2nf8&feature=related

    αφιερωμένο εξαιρετικά σε σκατόψυχους, σταλινόψυχους,
    στρατόκαβλους, παπαδήμιους, χρυσαύγουλους και κάθε μορφής οπαδούς των παρελάσεων
    εξαιρούνται ο επιτάφιος, οι παρελάσεις ομοφυλόφιλης περηφάνιας και εκείνες του ΠΑΜΕ γι' άλλες πολιτείες αναρχικές
    φιλάκια
    ένα απ τα εγγόνια του Γάμα Καραϊσκάκη (όχι του Γηπέδου του άλλου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Ανώνυμος Mar 29, 2012 12:18 AM

    Φιλαράκι προσπαθείς να μας κάνεις τον επαναστάτη και τον αμάσητο και τον προοδευτικό, αλλά κατά βάθος είσαι ο πιο συντηρητικός. Μας παρουσιάζεις την καταγωγή σου για να ενισχύσεις την άποψή σου... αυτά είναι συμπεριφορές βασιλοχουντικές, ή νεοπλουτονεοελληνικές, του στυλ "ξέρεις ρε ποιος είναι ο μπαμπάς μου;".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Από πού ως πού "φιλαράκι";
    Ναι ρε ναι ρε μασητήριε ΚεντροΜεΣαίε μυ
    αμάσητος
    Δεν ήταν κουκουλοφόροι στη Κατοχή οι παππούδες μου
    οικογενειακά χέζουμε στη Κορώνα και στα "Πιστεύω"

    Ο επιθετικός προσδιορισμός "νεοπλουτονεοελληνικές, βασιλοχουντικές συμπεριφορές" σε ξεβράκωσε
    Από τον ΟΑΕΔ γυρνάω ΚυρΜουΣού κι

    «…Είναι πικρό σαν κώνειο
    ρε μάγκα το μνημόνιο.»
    Σκέτη συντήρηση ο μπούτζος του Καραϊσκάκη, ο Παλαμάς, οι κεφαλλονίτες Ριμναδόροι!!!

    «Σκύλος κοκκαλογλύφτης φέρνει γύρα
    κράκ! τάκ! της γειτονιάς τους τενεκέδες.
    Ο ποσαπαίρνης με το θεσιθήρα

    για την πατρίς καυγά στους καφενέδες.
    όι γάτοι λιγεροί στα κεραμίδια
    ταιριάζουν ἐρωτόπαθους γιαρέδες.

    Φαγοπότι, ξαπλωταριό, τα ίδια.
    Τα θέατρα, τις ταβέρνες, τα πορνεία,
    φάμπρικες, μπάνκες, σπίτια, αποκαΐδια,

    τ' ανταμώνει αττικώτατη αρμονία.
    Και κοιμισμένη στα όνειρά της βλέπει
    μουρλή γλωσσοκοπάνα Πολιτεία
    τον Περικλή. Μα ο Χασεκής της πρέπει.»

    Οι σατυρικοί διαξιφισμοί θέλουν κι επιδέξιους κώλους
    Γλωσαμύντορα της Χρυσού αίθριου καιρού
    στα αίθρια της όποιας Central, τέως Ρούμελης

    Δεν ήταν δοσίλογοι οι παπούδες μου ρε ούτε της ΟΠΛΑ ήταν, τίμιοι μεροκαματιάρηδες είναι που δε θα βγουν ποτέ στη σύνταξη.

    «΄Αν έλθης εις το σπίτι μου να σε φιλοξενήσω
    μπορεί από τη γειτονιά κουτάλι να ζητήσω
    Κι αν πάρω και απλάδενα
    Να σου προσφέρω σούπα,
    Δεν θε να γράφει πίσωθε
    -της Εταιρίας Κούπα-…."

    "ξέρεις ρε ποιος είναι ο μπαμπάς μου;".

    "Να Κοινωνία μια φορά
    Για να την καμαρώσεις!!
    Αξίζει να της πεις «Ούρα»
    Και να την….φασκελώσεις !"

    το ίδιο εγγόνι,ένα απ τα πολά του Γάμα Καραϊσκάκη (όχι του Γηπέδου, του άλλου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρωτοβουλία ενάντια στις μαθητικές παρελάσεις Μοσχάτου

    Όλα όσα δεν μας είπαν για τις μαθητικές παρελάσεις
    Γνωρίζετε ότι οι μαθητικές παρελάσεις είναι άκρως αντιπαιδαγωγικές;

    Η στρατιωτική στοίχιση και η ομοιομορφία των κινήσεων έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τα παιδαγωγικά πρότυπα περί ανάπτυξης της κινητικότητας των παιδιών.

    Η άβουλη εκτέλεση στρατιωτικών παραγγελμάτων υπό τους ήχους εμβατηρίων, η ομοιομορφία στην ένδυση, η μαζική στρατιωτική πειθαρχία ναζιστικού τύπου αντί να συμβάλλουν στην ανάπτυξη ελεύθερης προσωπικότητας, συντελούν σε μια ύπουλη εμφύτευση μιλιταριστικών διαθέσεων στα παιδιά. Γιατί την ίδια ώρα που ξεσηκωνόμαστε ενάντια στα αντιπαιδαγωγικά πολεμικά παιχνίδια και συμμετέχουμε σε καμπάνιες για την κατάργηση τους, υποχρεώνουμε τους μαθητές να παίρνουν μέρος σε ένα αληθινό πολεμικό παιχνίδι, την παρέλαση;

    Τα παραπάνω, μαζί με την στροφή της κεφαλής ως απόδοση τιμών στους εκπροσώπους της (πολιτικής, στρατιωτικής, θρησκευτικής) εξουσίας, εντάσσονται σε ένα γενικότερο πλαίσιο (σχολείο, στρατιωτική θητεία για τα αγόρια) πειθάρχησης του πιο ζωηρού, ελεύθερου και ανυπότακτου κομματιού της κοινωνίας που αποσκοπεί μεταξύ άλλων στην παραγωγή των μετέπειτα υπάκουων και πειθαρχημένων πολιτών/εργαζομένων. Πώς είναι δυνατόν να γιορτάζουμε επαναστάσεις και αγώνες για την ελευθερία μέσα από τελείως ανελεύθερες εκδηλώσεις;

    Οι διαχωρισμοί (αγόρια-κορίτσια, ψηλοί-κοντοί, «καλοί»-«κακοί» μαθητές, Έλληνες-αλλοδαποί σημαιοφόροι) αγγίζουν τα όρια σεξισμού - ρατσισμού, ενώ μπορεί να τραυματίσουν και τον παιδικό ψυχισμό.
    Γνωρίζετε ότι οι μαθητικές παρελάσεις είναι φασιστικό έθιμο από την εποχή της δικτατορίας του Μεταξά;

    Αν και η στρατιωτική εκπαίδευση στα σχολεία έλκει την καταγωγή της από την εποχή του βαυαρού βασιλιά Όθωνα, όταν ελλείψει γυμναστών, άρχισαν να διδάσκουν αποσπασμένοι στρατιωτικοί και πυροσβέστες, η πλήρης στρατιωτικοποίηση της νεολαίας επήλθε επί δικτατορίας Μεταξά. Αντιγράφοντας τον Χίτλερ και τον Μουσολίνι, οργάνωσε την Ε.Ο.Ν. και καθιέρωσε τελετές εορτασμού της 25ης Μαρτίου που μεταξύ άλλων περιλάμβαναν σχολικές παρελάσεις και λαμπαδηφορίες. Οι σχολικές παρελάσεις εδραιώθηκαν στην αμέσως μετά τον εμφύλιο εποχή και κορυφώθηκαν επί χούντας των συνταγματαρχών. Πώς είναι δυνατόν να γιορτάζουμε τον αγώνα ενάντια στο φασισμό με μια φασιστική εκδήλωση;
    Γνωρίζετε ότι οι παρελάσεις γενικότερα, προήλθαν από τις πιο μελανές σελίδες της παγκόσμιας ιστορίας;

    Από τους ρωμαϊκούς θριάμβους μέχρι την φρικιαστική πράξη του βυζαντινού αυτοκράτορα Βασιλείου Β' του Βουλγαροκτόνου που διέταξε να τυφλωθούν κάπου 14.000 αιχμάλωτοι και με μονόφθαλμους οδηγούς να επιστρέψουν «εν πομπή» στον τσάρο τους, κι από τις φάλαγγες του Ναπολέοντα ως την είσοδο των παρελαύνοντων με το βήμα της χήνας ναζιστικών στρατευμάτων στις κατεχόμενες πόλεις, οι παρελάσεις είναι διαχρονικά και παγκοσμίως συνυφασμένες με σφαγές και διαπόμπευση αιχμαλώτων πολέμου.
    Γνωρίζετε ότι κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει τους καθηγητές να παρελάσουν σε μέρα αργίας;

    ΟΙ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ

    Πηγή: http://mesopotamia.gr/parelaseis.htm

    όπου δεν αναφέρεται τίποτα για την πικετοφορία!!!

    Ευλαμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε μας και μια παρουσίαση για τις gay parade.

      Διαγραφή
    2. Το site της Μεσοποταμίας λόγω τεχνικών προβλημάτων δεν ενημερώνεται τις τελευταίες μέρες. Δείτε το μπλογκ.

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς δεν γίνεται να μπει καλός βαθμός στον μαθητευόμενο προβοκατορίσκο!
      Αυτό που αλίευσε από την ιστοσελίδα της Μεσοποταμίας είναι απλώς η άποψη,μιά άποψη ενός,δύο,πέντε,δέκα,βάλε όσους θέλεις.Δεν εκφράζει όλους τους φίλους και τα μέλη της κίνησης και γι αυτό δεν αναρτήθηκε στο πεδίο ΘΕΣΕΙΣ.Πόσο πιο φτηνός μπορείς να είσαι καημένε ....

      Διαγραφή
  24. Ο Ρωμηός

    Στον καφενέ από έξω σαν μπέης ξαπλωμένος,
    του ηλίου τις ακτίνες αχόρταγα ρουφώ,
    και στων εφημερίδων τα νέα βυθισμένος,
    κανέναν δεν κοιτάζω, κανέναν δεν ψηφώ.

    Σε μία καρέκλα τονα ποδάρι μου τεντώνω,
    το άλλο σε μίαν άλλη, κι ολίγο παρεκεί
    Αφήνω το καπέλο, και αρχινώ με τόνο
    τους υπουργούς να βρίζω και την πολιτική.

    Ψυχή μου! τί λιακάδα! τί ουρανός ! τί φύσις !
    αχνίζει εμπροστά μου ο καϊμακλής καφές,
    κι εγώ κατεμπνευσμένος για όλα φέρνω κρίσεις,
    και μόνος μου τις βρίσκω μεγάλες και σοφές.

    Βρίζω Εγγλέζους, Ρώσους, και όποιους άλλους θέλω,
    και στρίβω το μουστάκι με αγέρωχο πολύ,
    και μέσα στο θυμό μου κατά διαόλου στέλλω
    τον ιδιον εαυτό μου, και γίνομαι σκυλί.

    Φέρνω τον νούν στον Διάκο και εις τον Καραΐσκο,
    κατενθουσιασμένος τα γένια μου μαδώ,
    τον Ελληνα εις όλα ανώτερο τον βρίσκω,
    κι επάνω στην καρέκλα χαρούμενος πηδώ.

    Την φίλη μας Ευρώπη με πέντε φασκελώνω,
    επάνω στο τραπέζι τον γρόθο μου κτυπώ...
    εχύθη ο καφές μου , τα ρούχα μου λερώνω,
    κι όσες βλαστήμιες ξέρω αρχίζω να τις πω.

    Στον καφετζή ξεσπάω... φωτιά κι εκείνος παίρνει.
    Αμέσως άνω κάτω του κάνω τον μπουφέ,
    τον βρίζω και με βρίζει, τον δέρνω και με δέρνει,
    και τέλος... δεν πληρώνω δεκάρα τον καφέ.

    Ο Σουρής πιο επίκαιρος από ποτέ!

    αδέσποτο καρεκλοπόδαρο ουδεμία σχέση έχων με το Χρυσό καρεκλά και τα κιλοκαθίσματά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι πιο εύκολη η παρουσίαση του νέου Ποινικού Κώδικα, αν κουγκλάρεις θα βρεις πολλά και για τον Επιτάφιο και για τις gay parade
    Αν σ[ ενδιαφέρει το θέμα απάντησε στο ερωτηματολόγιο

    Ερευνητικό Ερωτηματολόγιο για τα Ομοφοβικά, Λεσβιοφοβικά και Τρανσφοβικά Περιστατικά της Σχολικής ζωής μας.

    Το παρακάτω ερωτηματολόγιο είναι από την πρώτη εξειδικευμένη έρευνα που γίνεται στην Ελλάδα σχετικά με το θέμα του ομοφοβικού εκφοβισμού στα σχολεία.
    Συμπληρώστε το αν έχετε κάποιο περιστατικό που θυμάστε από τα δικά σας σχολικά χρόνια (είτε περιστατικό που έχει συμβεί σε εσάς, είτε περιστατικό που έχετε βρεθεί μπροστά).
    Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο.

    Η έρευνα αυτή γίνεται τα 2 τελευταία χρόνια από την ομάδα "Ομοφοβία στην Εκπαίδευση".
    Η ομάδα που κάνει την έρευνα αποτελείται από Εκπαιδευτικούς κι Επαγγελματίες από το χώρο της Ψυχικής Υγείας και είμαι κι εγώ μέλος της.

    Είναι σημαντικό να το προωθήσετε και σε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται, γιατί σε λίγο καιρό η έρευνα κλείνει.


    Για να πάτε στο ερωτηματολόγιο ακολουθήστε τη διεύθυνση:
    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?pli=1&formkey=dHNVdXR3NXFXNDBOS19KVExWSHM4eXc6MQ#gid=0


    Για ενημέρωσή σας σας κάνω γνωστό πως στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου εκπονήθηκε εξαιρετική μεταπτυχιακή εργασία για τη λεσβιακή ομοφοβία και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάθεση διδακτορικής διατριβής για την ομοφοβία στο σχολείο με ανάλογα εργαλεία. Θεωρώ πως δεν πρέπει να αγνοούμε αυτού του είδους τα ευαίσθητα εγχειρήματα και πως πρέπει να υπάρχει συνέργεια και συνεργασία.

    το γνωστό εγγόνι του Γάμα Καραϊσκάκη (όχι του Γηπέδου, του άλλου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ γνωστό εγγόνι του Καραϊσκάκη

    Καλά... το παίρνω πίσω το "Φιλαράκι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η γελοιότητα με τα όλα της.

    Από 26ης στη γειτονιά μας διανέμεται όχι πατάτα
    αλλά πατριωτισμός και παρελασοραπανάκια για την όρεξη .Εδώ η καλή η σύγκριση , το ζύγισμα και το εκ του ασφαλούς ξεδιάλεγμα των..ντόπιων πατριωτισμών!
    Η κρίση βεβαίως έχει προ πολλού γίνει κρισάρα αλλά οι φολκλορίστες πατριώτες του καναπέ από την μια, αμυνόμενοι τάχα περί ειδικής ημέρας, στην πραγματικότητα τυρβάζοντες περί φραπέδων-μπακαλιαροσκορδαλιάς-κατάθεσης στεφάνων και ολίγης από Παπαμιχαήλ-παπαφλέσσα πινελιάς για το κλείσιμο του τηλεκατευθυνόμενου ευπρεπούς κι αναίμακτου εορτασμού και από την άλλη οι κραυγάζοντες,κουλτουρόπληκτοι και αληθοφύλακες
    της εκτός τόπου και χρόνου φανφάρας που δέρνει την αριστερά,κομμάτι γαρ κι αυτή από τον καθρέφτη της αλαλούμ κοινωνίας μας,συναγωνίζονται ελέω φιλόξενης Μοσχατούπολης στην όπως την εννοεί καθείς τους πατριωτοσύνη κραδαίνοντας τα αριστερά και δεξιά τους πατριωτόμετρα πάνω από τα κεφάλια των υπολοίπων ημών και υμών!

    Αμήν και βοήθειά μας!

    ΥΓ.Εύγε πάντως στην πολυφωνική Μεσοποταμία η οποία κατορθώνει να ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ,παρά τις ιδεολογικές και λοιπές διαφορές των μελών της,μερικά από τα οποία παραμένουν βέβαια στον κόσμο τους ,όπως ακριβώς και οι διάφοροι ΚΜΣ,
    που καμώνονται ότι ξέρουν τα πάντα και κυρίως ότι οι Μεσοποταμίτες -τσουβαλέ,όλοι-χλευάζουν τον πατριωτισμό των άλλων, δεν γουστάρουν τις παρελάσεις,το παίζουν υπεράνω κτλ κτλ.
    Πατριώτη του δεξιού θερμοκηπίου, οι πεσόντες εκείνοι του 1973 που αναφέρεις,διαδήλωναν,σου θυμίζω,κορμιά είχαν ματώσει,δεν παρήλαυναν, δεν κατέθεταν ετοιματζίδικα στεφάνια μαζικής παραγωγής …
    Αλλά και συ βρε πατριώτη του αριστερού θερμοκηπίου,σύνελθε,οι Ελασίτες μπαίνανε με παρελάσεις και καβαλαρία στις πόλεις και στα χωριά που ελευθέρωναν,δεν είχαν πρόβλημα παιδαγωγικό,μήτε κινητικότητας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ’ ούλα τα κινήματα
      ένα 'ναι που μ' αρέσει,
      αδέσμευτο, αχρωμάτιστο,
      και παίρνει σ' όλα θέση

      PANOUSIS - O MPELOGIANNIS ZEI @ ATHENS PRIDE

      http://www.youtube.com/watch?v=PxWMTRyR_rQ

      Στις 30 Μαρτίου του 1952 εκτελέστηκε ο Νίκος Μπελογιάννης καθώς και άλλοι τρεις αγωνιστές στο στρατόπεδο στο Γουδί. Εξήντα χρόνια μετά την εκτέλεση του «ανθρώπου με το γαρύφαλλο».

      Λευτεριά στις έγκυες
      Είμαστε όλοι λεσβίες

      Διαγραφή
  28. @ Ανώνυμος Mar 29, 2012 11:21 AM

    Από που συμπέρανες ότι είμαι δεξιός ή ότι κάθομαι στον καναπέ και βλέπω χουντοταινίες; Δηλώνω Μαρξιστής και συμφωνώ απόλυτα με την αναφορά σου στους Ελασίτες, τους οποίους θεωρώ ιστορικούς απόγονους των αγωνιστών του 1821. Πειράζει που θεωρώ ότι οι παρελάσεις δεν είναι φιέστες αλλά συμβολισμός; Ή μήπως στράφηκα κατά των διαδηλώσεων; Όταν συμμετέχεις σε ένα διάλογο να στέκεσαι σε αυτά που ακούς ή διαβάζεις και όχι στις εντυπώσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν θέλω να σας διακόψω... αν και αισίως φτάσαμε 5 μέρες μετά την 25η... μαθαίνω πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Ανώνυμος Mar 29, 2012 11:21 AM

    Πάντως θα δεχτώ την παρατήρηση ότι ήταν λάθος μου οι γενικεύσεις όσες φορές αναφέρθηκα στα μέλη της Μεσοποταμίας

    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την Μεσοποταμία ισχύει ότι
      "Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς."
      Μαχάτμα Γκάντι

      Η κινηματογραφική Λέσχη της Μεσοποταμίας προβάλλει το Σάββατο 31 Μαρτίου 2012 στις 08.30 μμ στο σπίτι της Μεσοποταμίας δύο ντοκιμαντέρ, παραγωγής της ΕΡΤ που καταγράφουν . τη ζωή στις ελληνικές πόλεις στον καιρό της κρίσης, μέσα από τις ιστορίες των χώρων και των ανθρώπων που κατοικούν σε αυτούς.

      Αυτή την Κυριακή 1 Απριλίου από τις 6.00΄ έως τις 8.00΄ μ.μ. στο Σπίτι της Μεσοποταμίας, Πλάτωνος 13, στο Μοσχάτο, η Γενική Συνέλευση των μελών και φίλων της Μεσοποταμίας για το μήνα Απρίλιο. Θα συζητήσουμε τον προγραμματισμό των δράσεων μας για το επόμενο διάστημα.
      Η ημερήσια διάταξη είναι βέβαια ανοιχτή. Οι εργασίες της Συνέλευσης είναι, επίσης όπως πάντα, ανοιχτές σε όλες και όλους.

      Καληνύχτα Μη Φοβάσαι -- Δήμητρα Γαλάνη
      http://www.youtube.com/watch?v=16Yn_LvuhBQ

      Αμαλία

      Διαγραφή
  31. ΚΜΣ,οι εντυπώσεις μου βεβαίως και είναι συνάρτηση των όσων ακούω ή καλύτερα και εν προκειμένω,των όσων πολύ προσεκτικά διαβάζω.
    Δεν μου έδωσες την εντύπωση λοιπόν και το λέω καλόγνωμα,
    πίστεψέ με,του προβληματισμένου μεν αλλά ανοιχτόμυαλου και δίκαιου παρατηρητή αλλά ενός τσαντισμένου εν γένει ανθρώπου,μπερδεμένου-αυτό το κατανοώ βεβαίως,έννοια σου,
    ούτε εγώ κατέχω καμιά αλήθεια- πληττόμενου μεν πολίτη,
    που όμως επειδή δεν γίνεται αυτό που εκείνος ντε και καλά θεωρεί ως σωστή και πρέπουσα αντίδραση,τα χώνει προς τις άλλες κατευθύνσεις, που δεν τις ελέγχει ίσως(;)και υπονομεύει έτσι το κάτι των άλλων!
    Ε,δεν το βρίσκω και πολύ μαρξιστικό αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Ανώνυμος Mar 30, 2012 05:01 AM

    Φίλε "Ανώνυμος Mar 30, 2012 05:01 AM", μου καταλόγισες οτι είμαι εναντίον των διαδηλώσεων, πράγμα που δεν προκύπτει από κανένα δικό μου σχόλιο, άρα ίσως τελικά να μη διάβασες και πολύ προσεκτικά. Αν είμαι μπερδεμένος δεν το ξέρω, ξέρω όμως ότι το να πιστεύω στην κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και στον οικονομικό διεθνισμό δε μου απαγορεύει να αγαπάω τη γλώσσα μου, το χωριό μου, τον Κολοκοτρώνη, το Βελουχιώτη, τον Τιτσάνη, το Θεοδωράκη, το Γλέζο και το Σάντα, ούτε με υποχρεώνει να μηδενίζω ό,τι δεν προέρχεται από ομοϊδεάτες μου. Η μόνη δική μου ένσταση είναι ότι η κίνηση της Μεσοποταμίας δεν έπρεπε να γίνει τη συγκεκριμένη ημέρα, γιατί γενικά θεωρώ το καπέλωμα αγένεια, ειδικά όταν αυτό που καπελώνεται είναι μια εκδήλωση μνήμης ανθρώπων που θυσιάστηκαν για την Ελευθερία. Δεν έχω κάτι άλλο να πω (άλλωστε νομίζω ότι το θέμα όχι απλά εξαντλήθηκε αλλά εκφυλίστηκε). Κλείνοντας θέλω να σε ευχαριστήσω για την παρατήρησή σου ότι έβαλα όλους τους φίλους της Μεσοποταμίας στο ίδιο τσουβάλι. Ήταν λάθος μου και ζητώ συγγνώμη από όσους έθιξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια