Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Πολίτες Μπροστά:
Κριτική για τον Γραμματέα του Δήμου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πόσες φορές άραγε το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουμε κατακρίνει τους πολιτικούς μας για τα βολέματα ημετέρων και τη δημιουργία ενός κομματικού κράτους, που μας οδήγησαν, μαζί με άλλα, στην τραγική οικονομική κατάσταση, που βιώνουμε σήμερα;
Πόσες φορές έχουμε κατηγορήσει τους πολιτικούς μας για την έλλειψη ευκαιριών για την αξιοποίηση των νέων με καλές σπουδές και γνώση ξένων γλωσσών, με αποτέλεσμα να έχει φθάσει σε δυσθεώρητα ύψη η ανεργία και οι νέοι μας να αναγκάζονται να αναζητήσουν εργασία εκτός της χώρας μας;

Έχουμε όμως σκεφθεί αλήθεια, όλοι εμείς που διαμαρτυρόμαστε και αγανακτούμε για όλα αυτά, αν στο μικρόκοσμο του Δήμου μας ή ακόμη και της δουλειάς μας, ακολουθούμε το ίδιο παράδειγμα ή ακόμη και αν με την ένοχη σιωπή μας επικροτούμε τέτοιες συμπεριφορές;

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας συμπεριφοράς είναι και η επιλογή από τον κ. Δήμαρχο του Γενικού Γραμματέα του Δήμου μας.
Ο αντιμνημονιακός δήμαρχος μας (κατά δήλωσή του), ο μη εξαρτώμενος από κάποιο κόμμα (επίσης κατά δήλωσή του), αυτός που δεν χρωστάει σε κανέναν (επαναλαμβανόμενη δήλωσή του), όλως τυχαίως, επέλεξε ως Γενικό Γραμματέα του Δήμου, τον υποψήφιο βουλευτή του κόμματος που τον στήριξε στις δημοτικές εκλογές, στο Νομό Λακωνίας κ. Μανώλη Αντωνάκο.

Αναζητώντας περισσότερα στοιχεία για το νέο μας Γενικό Γραμματέα και συμπατριώτη του κ. Σπανάκη (ο οποίος τηρεί σιγή ιχθύος για την επιλογή του), διαπιστώσαμε ότι διατηρεί προσωπική ιστοσελίδα www.mantonakos.gr στην οποία καταγράφει διάφορα στοιχεία για τον ίδιο και τη δράση του.
Έτσι σ’ αυτήν διαβάζουμε, ότι ενώ έχει ένα πολύ λιτό βιογραφικό σπουδών (απόφοιτος Παντείου), μία μάλλον μη αξιόλογη καριέρα ως υποψήφιος (το 1986 και 1990 διαμερισματικός σύμβουλος Πειραιά και το 1994 δημοτικός σύμβουλος Πειραιά και έκτοτε σε κάθε προσπάθειά του για εκλογή - είτε ως δήμαρχος του Δήμου Βοιών Λακωνίας το 2002, όπου ήρθε τρίτος,  είτε ως βουλευτής στο νομό Λακωνίας το 2009, όπου έλαβε 2.668 σταυρούς έναντι του εκλεγέντα κ. Γρηγοράκου που έλαβε 16.181 σταυρούς - δεν κατάφερε να εκλεγεί) αντίθετα έχει ένα μακρύ κατάλογο παρουσίας σε αυτοδιοικητικές και δημόσιες θέσεις, κατόπιν προσωπικής επιλογής του εκάστοτε θεσμικού φορέα.
Το εντυπωσιακό αυτό σερί του στην κατοχή θέσεων επιλογής (από το 1993 μέχρι και σήμερα) συνεχίζεται και από την επιλογή του από το δήμαρχό μας στη θέση του Γενικού Γραμματέα.

Στις 15/12/2011, σε συνέντευξη του νέου μας Γενικού Γραμματέα σε τοπικό κανάλι της Λακωνίας (υπάρχει στην ιστοσελίδα του), αναφέρει ότι θα είναι εκ νέου υποψήφιος βουλευτής του Νομού Λακωνίας εφόσον το κόμμα που ανήκει, του κάνει τη μεγάλη τιμή να τον επιλέξει.
Ρωτήθηκε λοιπόν στο Δημοτικό μας Συμβούλιο αν θα είναι υποψήφιος ή όχι (σύμφωνα με τη δήλωσή του), δεδομένου ότι για την κάθοδό του, απαιτούνται συνεχείς μετακινήσεις ή και διαμονή του στη Λακωνία, πράγμα που θα εμπόδιζε να εκτελέσει τα καθήκοντά του ως Γενικού Γραμματέα.
Απάντηση από τον ίδιο δε δόθηκε, αλλά για λογαριασμό του ο κ. Δήμαρχος απάντησε ότι είναι κάτι που δεν ενδιαφέρει το Δήμο !!!!!!!!!!!! και ότι θα είναι τιμή για το Δήμο μας (γιατί άραγε μήπως είναι δημότης μας και δεν το ξέρουμε;) αν εκλεγεί βουλευτής Λακωνίας.

Βέβαια ο κ. Δήμαρχος μας ξέχασε να πει ότι ο κ. Γενικός πληρώνεται με το 60% του μισθού του Δημάρχου, (οι αντιδήμαρχοι παίρνουν 50% και ο Πρόεδρος του Δ.Σ. 40%) και η επιλογή του έγινε στις 4/1/2012 λίγους δηλαδή μήνες πριν από την προκήρυξη των εκλογών, όπως όλοι γνωρίζουμε.

Η κρίση δική σας.

Κύριε Δήμαρχε, ξέρουμε ότι σίγουρα θα απαντήσετε ότι είναι καλύτερα να περιμένουμε για να κρίνουμε το νέο μας Γενικό Γραμματέα.
Πριν από την κρίση όμως για την αποτελεσματικότητα κάποιου, είναι η δυνατότητα επιλογής του σε τέτοιες θέσεις και η παροχή της ευκαιρίας για  να ανταποκριθεί.
Αυτήν την δυνατότητα δυστυχώς με τη συγκεκριμένη επιλογή σας τη στερήσατε από δεκάδες άλλους συμπολίτες μας με καλές σπουδές και ικανότητες, αλλά προφανώς με πολύ μικρότερη κομματική θητεία από το πρόσωπο που επιλέξατε.

25 Ιανουαρίου 2012
Πολίτες Μπροστά

18 σχόλια:

  1. Πρώτα απ' όλα διαφωνώ με την πρόσληψη. Όχι του κ. Αντωνάκου ειδικά αλλά του κάθε Αντωνάκου. Νομίζω ότι με τυπικά καλό σχεδιασμό και διευθυντές που κάνουν την δουλειά τους μπορούσαμε να αποφύγουμε τόσα λεφτά. Η μόνη ελπίδα να κάνει ο άνθρωπος κάποια δουλειά, αλλά τι ακριβώς περιμένουμε να κάνει; Είναι μιά ερώτηση. Γενικά βλέπω ότι ο νέος δήμαρχος έσπευσε να προσλάβει όσους συμβούλους του έδινε ο νόμος το δικαίωμα. Για να κάνουν κι αυτοί τι; Αν προσθέσουμε σε αυτά και τα χρήματα που δίνει στους δημοτικούς συμβούλους για την παρουσία τους στα διάφορα νομικά πρόσωπα ή απώλεια σε έργα που θα μπορούσαν να γίνουν είναι μια πρόκληση προς τους δημότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ψάχνετε να βρείτε.Μιλάμε για ένα δήμαρχο που στηρίχτηκε στο ΠΑΣΟΚ το κόμα που ψηφίζει χωρίς να διαβάζει και χωρίς να δείχνει ενδιαφέρον για το λαό.
    Το μήλο πέφτει κάτω από τη μηλιά.
    Ο δήμαρχος απλώς ξαργυρώνει γραμμάτια.
    Πως αλλιώς θα έκανε τέτοιου είδους προσλήψεις.
    Θα έπρεπε να ντρέπεται αφού στηρίχτηκε σε ένα τέτοιο ΠΑΣΟΚ που καθόλου δεν ενδιαφέρεται για τα φτωχά νοικοκυριά.Αντ αυτού βολεύει πασόκους χωρίς ίχνος ντροπής.Ο δε Σπανάκης το βουλώνει γιατί και αυτός βολεμένος είναι και ελπίζει σε κάτι καλύτερο μέσα από το δικό του κόμα τη Ν.Δ που ουκ ολίγα δεινά έχει επιφέρει στον εργαζόμενο.Αυτοί οι δυο είναι ότι χειρότερο έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα το ΜΟΣΧΑΤΟ γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η πολιτική τους επιβίωση με όλα τα οικονομικά οφέλη που απορέουν από αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι οι ΠΜ κανουν μιάν πολύ αυστηρή κριτική, παρόλο που έχει βάση το αλληλοσυγκρουόμενο της πρόσληψης του Γενικού και της πιθανής εμπλοκής του στις ερχόμενες εκλογές σαν υποψήφιου βουλευτή.
    Ο Δήμαρχος δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να εφαρμόσει προβλέψεις του νόμου.
    Ας περιμένουμε να κριθεί εκ του αποτελέσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΤΑΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΔ.
    ΠΑΣΟΚΟΣ ΒΛΕΠΕΤΕ Ο ΝΕΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΩΝ ΔΕΞΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ Ο ΣΩΠΑΚΗΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΜΕΣΩ ΣΑΚΟΡΑΦΑΣ.
    ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ Γ.Χ.δπαπ jan 25, 2012 01:50 PM

    Αν ξεχαστώ και τολμήσω να κριτικάρω κάποιον, ή νομίσω ότι καταλαβαίνω περισσότερα από τους άλλους, αμέσως ο εξουσιαστής -πολιτικάντης Θεός- μού υπενθυμίζει "ποιον" έχει, για να μεταδώσει το δικό του μήνυμα . Με βάζει στη θέση μου, εκεί που θα 'πρεπε να είμαι, μόνο με αυτές τις τρεις λέξεις: «εκ του αποτελέσματος» θα φανεί η επιλογή , γιατί βιάζεσε! Μου λέει, αδιαφορώντας για το χαμένο χρόνο της αποδεδειγμένα επιλεγμένης αστοχίας του, υπενθιμίζοντας με ότι εγώ είμαι ένα ασήμαντο πολιτικό τίποτα, και θα πρέπει να μεταφέρω τη κριτική μου ΄αποψη, στο απώτερο μέλλον.
    Αναρωτιέμε με ποιό δικαίωμα φίλε μου θέλεις πάντοτε νε με οδηγείς στη προσμονή των δικών σου στεγανών και να μήν αντιλαμβάνεσε επι τέλους ότι οι όποιες επιλογές έπιβάλλεται και πρέπει να αφορούν πλέον το παρόν.
    Δεν κατάλαβες ότι το «εκ του αποτελέσματος» οδήγησε μια Κοινωνία, στο πολιτο-οικονομικό βάραθρο και πληρώνουμε όλοι μας «–εκόντες /άκοντες» αυτή τη αναξιοκρατική πολιτική τακτική των κατά τα άλλα εκλεγμένων αρχόντων...
    Το ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ επιβάλλεται πλέον να γίνει ή σύγχρονη αναφορά όλων μας, ο ΟΔΗΓΟΣ μας, άν θέλουμε έστω και τη τελευταία στιγμή να σωθεί η κοινωνία μας και το μέλλον των παιδιών μας.
    Τότε και μόνον τότε το «εκ του αποτελέσματος» θα γίνει σημείο αναφοράς μειδιάματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα με τη γενικότητα του: ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ.
    Ομως ο συνδυασμός ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ που υποτίθεται κάνει σωστή και σκληρή αντιπολίτευση στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, αφού κατήγγειλε το προτεινόμενο Τεχνικο Πρόγραμμα στο τέλος ψήφισε υπέρ!!!!!!!
    Σημείο αναφοράς "μειδιάματος"ή κλάματος??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφά κατά την άποψη μου έπραξε ο Αρης και ψήφισε το Τεχνικό Πρόγραμμα. ΈΔΩΣΕ πάλι την ευκαιρία, μήπως οι συμπολίτες μας δούνε κάτι επί τέλους να γίνεται στο τομέα αυτό.
      Εσείς βέβαια θα επιθυμούσατε να μην το ψηφίσει και έτσι όταν " εκ του αποτελέσματος" θα κρινόσαστε,να επικαλείστε το επιχείρημα γιατί μας κάνατε κριτική αφού δεν το ψηφίσατε....
      Σημείο αναφοράς μειδιάματος φίλε μου !!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 11:03
      Ο Αρης δηλαδή ψήφισε υπέρ παρά την διαφωνία του
      γιά να προχωρήσουν τα έργα? Ωραία λογική!
      Γιά να κάνεις κριτική πρέπει να ψηφίζεις όλες τις προτάσεις της πλειοψηφίας???!!!
      Παγκόσμια πρωτοτυπία!!!
      Ο Αρης στα "καλλιτερότερά" του!!!!
      Σημείο αναφοράς γιά το πως θα γίνεται η κριτική του μέλλοντος.
      Τη νέα θεωρία να την φέρετε και στο συνέδριο.
      Θα έχει παγκόσμια απήχηση!!!
      Να καλέσετε καιτους Ευθυμίου-Μπούτση.Λατρεύουν
      τέτοιες επαναστατικές θεωρίες.

      Διαγραφή
  7. Σας κατάλαβε ο κόσμος.
    Εσείς κάνετε χαβαλέ και χτυπάτε όποιον δεν χωνεύετε.
    Ουσία μηδέν.
    Μόνος του παίζει μπάλα ο Σωπάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Ανώνυμος 5.42 (+10=15.42 άρα 3.42 μμ)
      Καλός ο Σωπάκης αλλά όχι υπερβολές. Οι καλύτερες παρουσίες είναι Τουφεξίδης και Μελίστας μακράν.

      Διαγραφή
  8. Προς τον Ανώνυμο Jan 26, 2012 01:58 AM
    Αγαπητέ φίλε χαίρομαι για την μαχητική κριτική σου η οποία δεν είναι παράλογη. Κατανοώ και την σχετικότητα του χρόνου αλλά και την κρισιμότητα που έχει, αν διαμορφωθούν καταστάσεις που δύσκολα αναστρέφονται ή διορθώνονται. Όμως δυστυχώς ο τύπος δημοκρατίας που έχουμε, δίνει την ισχύ στον κυβερνώντα, ο οποίος μας κατσικώθηκε στον σβέρκο (κατά το κοινώς λεγόμενο) δια της πλειοψηφίας. Δηλαδή τι να κάνουμε στην περίπτωση του Γενικού Γραμματέα; Να τον διώξουμε αφού προηγούμενα ανατρέψουμε τον κ. Ευθυμίου με επανάσταση; Φυσικά καλό είναι, όσο πιο πυκνά γίνεται ή οι περιστάσεις το απαιτούν, να γίνονται ερωτήσεις για το συγκεκριμένο ζήτημα, έτσι ώστε ο δήμαρχος να αποκομίσει το καλύτερο δυνατόν από τον Γραμματέα. Αφού πληρώνουμε που πληρώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ

    Όσο και να ψάχναμε όμως στα γραφεία του υπουργείου Οικονομίας δεν μπορούσαμε να εντοπίσουμε τον πρώην Γενικό.
    Από καιρό εις καιρό έκανε δημόσιες εμφανίσεις αναφερόμενος στα τοπικά μέσα ενημέρωσης στον Πειραιά ως "πολιτευτής".
    Τι ακριβώς σημαίνει αυτό δεν ξέρουμε αλλά κάτι πρέπει να σημαίνει διότι ο Πειραιάς έχει πολλούς από αυτούς που φέρονται έτσι κατά κύριο αλλά όχι αποκλειστικό επάγγελμα.
    "Και σένα τι σε κόφτει;" θα ρωτήσει κάποιος.
    Δικαίωμα καθενός είναι να ακολουθεί το δρόμο που επιλέγει αλλά δεν θα έπρεπε τα δημόσια πρόσωπα και μάλιστα υποψήφιοι βουλευτές να ανακοινώνουν προς τους ψηφοφόρους τους κάθε κίνηση ιδιαίτερα εάν έχει πολιτική σημασία;
    ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΧΑ
    Σίγουρα πρόκληση προς το νομάρχη Πειραιά Γιάννη Μίχα είναι η με αρ. πρωτ Δ16α/010/213/ΑΦ/9.4.2010 απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα αλλά και της Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκας Κατσέλη με την οποία ο Μανώλης Αντωνάκος αποσπάται στο Πολιτικό Γραφείο του πρώτου (ΦΕΚ 124/9.4.2010, Τεύχος Υπαλλήλων Ειδικών Θέσεων και Οργάνων Διοίκησης Φορέων του Δημόσιου).
    Η απόφαση έχει αναδρομική ισχύ από16.2.2010 ώστε ο Μανώλης Αντωνάκος να εισπράξει ένα πρόσθετο μπόνους αρκετών χιλιάδων ευρώ. Αμέ!
    "Λεφτά υπάρχουν!".Όχι όμως για σένα... Για άλλους...Όλα καλά λοιπόν και τακτοποιήθηκε το θέμα που είχε προκύψει. Ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.
    Συμπλήρωμα 25.6.2010:
    Ο Μανώλης Αντωνάκος δημιούργησε ιστοχώρο στη διαδικτυακή διεύθυνση www.mantonakos.गर
    Όπως θα διαπιστώσετε στη φωτογραφία της ιστοσελίδας που παρουσιάζει το βιογραφικό του πρώην γενικού γραμματέα της νομαρχίας Πειραιά, με ημερομηνία 6.6.2010, παραλείπεται η αναφορά στη θέση που κατέχει ο κος Αντωνάκος από τις αρχές του χρόνου ως ειδικός σύμβουλος στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Δημήτρη Ρέππα.


    οι κύριοι Μίχας, Μαρκάτος, Αντωνάκος

    ΤΕΛΟΣ
    Με απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Θαλασσίων υποθέσεων /Αλιείας , διορίσθηκαν ως πρόεδρος στην ΕΤΑΝΑΛ (Εταιρία Ανάπτυξης Αλιείας) ο πρώην Δήμαρχος Δραπετσώνας Αλέκος Χρυσός και διευθύνων Σύμβουλος ο πρώην Γ.Γ της Νομαρχίας Πειραιά και υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στη Λακωνία Μανώλης Αντωνάκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://www.etanal.gr/news/frameset_gr.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς ενημέρωση σας, στο ΠΑΣΟΚ ήλθε γύρω στο 1995 μετά από
    ΚΚΕ ΣΥΝ κλπ. Προσωποποίηση του αριβίστα. Παραλείπει εσκεμμένα να γράψει στο βιογραφικό του ποίο κόμμα τον στήριξε στην εκλογή του σαν διαμερισματικό και δημοτικό σύμβουλο με τον Λογοθέτη.
    Όσο για κάποιον που τον έχει στηρίξει μόνο ένα έχω να πω. Όταν το πλοίο βουλιάζει αυτοί που το εγκαταλείπουν πρώτοι είναι οι ποντικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ : ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΣΤΗ ΛΑΚΩΝΙΑ





    << Τα σημαντικά έργα ανάπτυξης και προοπτικής για το Νομό Λακωνίας που εντάχθηκαν είτε στο ΕΣΠΑ είτε σε άλλα επιχειρησιακά προγράμματα αποτελούν τη καλύτερη απάντηση στη κρίση και στην ύφεση αλλά και στη κατήφεια και την απαισιοδοξία που καλιεργείται από διαφόρους κύκλους.



    Η επέκταση του Λιμανιού στο Γύθειο, η ένταξη της ολοκλήρωσης των εργασιών στο Μουσείο της Νεάπολης,η κατασκευή των αλιευτικών καταφυγίων στα Βελανίδια, στο Προφήτη Ηλία και στη Κοκκινιά, ο Βιολογικός καθαρισμός Νεαπόλεως, τα έργα αντικατάστασης και επέκτασης των δικτύων ύδρευσης στη Νεάπολη ,στα Βελανίδια , στον Αγιο Νικόλαο Βοιών , στο Λάχι και αλλού, οι παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο του Νομου Λακωνίας κλπ δίνουν το μήνυμα της προπτικής και της ανάπτυξης.>>



    Αυτά δήλωσε ο Μανώλης Αντωνάκος Α Επιλαχών υποψήφιος Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Νομό Λακωνίας και συνέχισε

    << ΄ Οταν η Πολιτεία ,οι Δήμοι, η αιρετή Περιφέρεια ,οι φορείς και οι πολίτες συνεργάζωνται,τότε ναι όλοι μπορούμε να ελπίζουμε και να αισιοδοξούμε για το μέλλον του τόπου μας.Θέλω να εξάρω το ρόλο και τη συμβολή του Περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη της αντιπεριφερειάρχου Ντίας Τζανετέα, των μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου και των υπηρεσιακών παραγόντων.

    Σημαντική συμβολή βέβαια στο σχεδιασμό και στην ωρίμανση των έργων αυτών έχει διαδραματίσει διαχρονικά η αυτοδιοίκηση α βαθμού,αφού όπως είναι γνωστό απαιτούνται πολύχρονες προσπάθειες αιρετών , υπηρεσιών, φορέων για να φθάσει ένα έργο στην ωρίμανση και στη χρηματοδότηση του..Και είμαι σίγουρος ότι τόσο οι δημοτικές αρχές και συμβούλια προ Καλλικράτη θα αισθάνωνται ικανοποίηση αλλά και οι σημερινές δημοτικές αρχές που είτε παρέλαβαν έργα ενταγμένα είτε παρέλαβαν ώριμες μελέτες θα συνεχίσουν τη προσπάθεια για μεγαλύτερη αξιοποίηση των πόρων από την ευρωπαική ένωση..>> και καταλήγοντας ο Μανώλης Αντωνάκος σημείωσε:

    <<Θέλω να υποργαμμίσω ιδιαίτερα τη σημασία των έργων για τις αντικαταστάσεις των δικτύων ύδρευσης στα δημοτικά διαμερίσματα Νεαπόλεως, Βελανιδίων , Αγίου Νικολάου και Λαχίου ,δίκτυα τα οποία όχι μόνο ήταν πεπαλαιωμένα και με ειδικά προβλήματα λόγω της γεωμορφολογικής τους θέσης,αλλά κυρίως για το ότι πλέον θα διασφαλιστεί η δημόσια υγεία αφού τα παλαιά δίκτυα ηταν φτιαγμένα προ δεκαετιών και μάλιστα με αμυαντοσωλήνες.

    Προσωπικά εκφράζω την ικανοποίηση μου για αυτες τις ευχάριστες εξελίξεις και συγχαίρω όλους τους συντελαστές. με τους οποίους είμαστε συνοδοιπόροι για την ανάπτυξη της Λακωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Μανώλης Αντωνάκος του Ιωάννου γεννήθηκε το 1964. Κατάγεται από τα Βελανίδια της Μάνης γεγονός που χρησιμοποιεί κατάλληλα.

    Τελείωσε το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στα διετή τότε ΚΑΤΕΕ και με κατάταξη εισήχθη στο τμήμα κοινωνιολογίας της τότε Παντείου Σχολής.

    Το 1986, σε ηλικία 22 ετών, πρωτοεκλέχθηκε σύμβουλος στο Α' Διαμέρισμα του Δήμου Πειραιά.

    Το 1990 επανεκλέγχθηκε σύμβουλος στο Α' Διαμέρισμα και ανέλαβε καθήκοντα προέδρου τη διετία 1991-1992.

    Το 1994, σε ηλικία 30 ετών, εκλέχθηκε Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά.

    Το 1997 ήταν γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου, ενώ το 1998 διετέλεσε Αντιδήμαρχος Πειραιά.

    Από το 1992 (σε ηλικία 28 ετών), έως το 1996 (σε ηλικία 32 ετών) εμφανίζεται να είναι διευθυντής του πολιτικού Γραφείου του βουλευτή Νίκου Γαλανού (αριστερά στη φωτογραφία πιο κάτω).

    (Την περίοδο 1989-1993 ο Νίκος Γαλανός εκλέγεται 3 φορές βουλευτής με το Συνασπισμό. Το 1993, μετά τη στάση του στο Ειδικό Δικαστήριο όπου συνέβαλε καθοριστικά στην αθώωση του Ανδρέα Παπανδρέου, απεχώρησε από το Συνασπισμό και εκλέχθηκε βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ).

    Ο Μανώλης Αντωνάκος, από το 1993 (σε ηλικία 29 ετών) έως το 1996 (σε ηλικία 32 ετών) ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Τζανείου Νοσοκομείου Πειραιά (παράλληλα δηλαδή με τη θέση στο γραφείο Γαλανού).

    Από το 1995 έως το 1999 ήταν μέλος του Δ.Σ της Διαδημοτικής Επιχείρησης ΑΝΔΗΠ Α.Ε. (Δηλαδή εν μέρει παράλληλα με τις δύο προηγούμενες θέσεις και όντας Αντιδήμαρχος Πειραιά το 1998).

    Την διετία 1996 - 1998 ήταν σύμβουλος του Νομάρχη Πειραιά Χρήστου Φωτίου σε θέματα τουριστικής προβολής του νομού (εν μέρει παράλληλα με τη θέση του στην ΑΝΔΗΠ ΑΕ και όντας Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά).

    Είναι υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών (από πότε;).

    Από το 1999 έως τον Νοέμβριο του 2004 διετέλεσε Γενικός Γραμματέας του Δήμου Κορυδαλλού με Δήμαρχο τον Στέφανο Χρήστου.

    Εκεί, κατάφερε μεταξύ άλλων, μαζί με το δήμαρχο, να χρεώσει υπερβολικά το Δήμο Κορυδαλλού, να τον οδηγήσει σχεδόν στα όρια της πτώχευσης και να κάνει τον πρώην δήμαρχο Στέφανο Χρήστου, Βελανιδιώτη.

    Στη συνέχεια, όπως ήταν αναμενόμενο, εκείνος έχασε τη δημαρχιακή καρέκλα τελειώνοντας ουσιαστικά την πολιτική του σταδιοδρομία σε μεγάλα πόστα ευθύνης, αν και ελπίζει, ακόμη και σήμερα, σε καλύτερες μέρες.

    Ο Μανώλης Αντωνάκος πέτυχε βέβαια να μεταπηδήσει στη νομαρχία Πειραιά όπου τον Ιανουάριο του 2005 με απόφαση του Νομάρχη Πειραιά Γιάννη Μίχα ανέλαβε καθήκοντα Γενικού Γραμματέα.

    Το 2006, έθεσε υποψηφιότητα ο κομματικός του ΠΑΣΟΚ και υπάλληλος του τμήματος μισθοδοσίας της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, Γαβριήλ Ιωαννίδης.

    Αφού κινητοποιήθηκε όλος ο μηχανισμός σε βαθμό που να προωθούνται στο Σύλλογο αιτήσεις εγγραφής λίγο πριν τις εκλογές τελικά εξελέγη ο κος Ιωαννίδης πρόεδρος του Συλλόγου.

    Αυτό όμως που δεν γνωρίζουν οι υπάλληλοι της νομαρχίας Πειραιά είναι ότι και ο Γαβριήλ Ιωαννίδης διορίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, ως δημόσιος υπάλληλος στη νομαρχία Πειραιά κατόπιν βεβαίωσης βουλευτού ότι ήταν διευθυντής του πολιτικού γραφείου του εκμεταλλευόμενος έναν κατάπτυστο και αντισυνταγματικό νόμο του Ελληνικού Κράτους.

    Σήμερα εξετάζεται υπόθεση από την Εισαγγελία Πειραιά για παρέμβαση και αλλαγή στα στοιχεία μισθοδοσίας υπαλλήλου μετά από πιθανή εντολή του Γενικού Γραμματέα Μανώλη Αντωνάκου.

    Ο Ιωαννίδης ενδεχομένως να κριθεί ύποπτος και να βρεθεί τελικά κατηγορούμενος μαζί με άλλους για τις πράξεις αυτές.

    Τέλος, τον Οκτώβριο του 2002 ο Μανώλης Αντωνάκος είχε θέσει υποψηφιότητα για Δήμαρχος στην ιδιαίτερη πατρίδα του στα Βάτικα Λακωνίας ετοιμάζοντας το έδαφος για τη "σύνταξή" του αποχωρώντας διακριτικά από το προσκήνιο του Πειραιά, μη μπορώντας όμως να αποχωριστεί το "μέλι" της Αυτοδιοίκησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρον ρε παιδιά αυτός ο τύπος τι δουλεία κάνει ακριβός, που έχει δουλέψει πραγματικά, δεν τρεπόμαστε όλη μαζί, που δεν τους πλακώνουμε τις κλωτσες θα που Πείτε είναι και άλλοι τεμπελχανάδες

      Διαγραφή
    2. ΑΠΟ ΓΑΒΡΙΗΛ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ :ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΦΑΣΙΖΟΝ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΨΕΥΔΗ ΜΕ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ,ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΚΛΕΧΘΗΚΑ 4 ΦΟΡΕΣ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΨΗΦΟΥΣ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ.....ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΟ,ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΛΕΧΘΗΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΑΔΕΔΥ.ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΣ ΗΤΑΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ Κ ΟΜΟΦΩΝΕΣ, ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ,ΠΟΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΘΕΑΘΗ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΠΑΝΤΩΣ, ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΡΩΓΑΜΕ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΦΩΤΟ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΣΤΟ facebook ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΣ.ΑΣ ΗΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ.Ο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΔΕ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ(ΔΗΛ.ΕΓΩ) ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΛΟΓΩ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ....ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.

      Διαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια