Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

Ποιό δρόμο διακυβέρνησης προτιμάς Δήμαρχε;

Δεν θα σε κουράσω γράφοντας πολλά.
Άλλωστε σε σημειώματά μου του πρόσφατου παρελθόντος («Κουτοπονηριές: ιστορίες νεποτισμού και ευνοιοκρατίας»), μίλησα διεξοδικά για τα ανάλογα φαινόμενα που πάνε να σχηματοποιηθούν στον Δήμο (θαρρώ δεν χρειάζεται να επεκταθώ σε παραδείγματα).

Αφορμή για το σημερινό κείμενο μου έδωσε κάποιος φίλος, όταν σε ανύποπτο χρόνο και σε ανύποπτη συζήτηση (στο γνωστό café των αργόσχολων) μου ανέφερε στιγμιότυπα από συνεδρίαση της Κοινωφελούς του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου, από τα οποία στιγμιότυπα διαπίστωσα ανάμεσα στα άλλα, ότι η νικήτρια του διαγωνισμού για τα λιπαντικά των οχημάτων του Δήμου, δεν είναι μόνον μια τέως υποψήφια με τον συνδυασμό σου, αλλά τακτικό μέλος του διοικητικού συμβούλιου της Κοινωφελούς!!
Όπου δε Κοινωφελής Επιχείρηση (για όσους διαβάζουν το Σημείωμά μου), εννοείται μια θυγατρική του Δήμου, δηλαδή ένας θεσμός με μορφή ΝΠΔΔ, κλπ, κλπ…

Δεν θα σταθώ στο δίπολο «Νόμιμο – Ηθικό» της περίπτωσης.
Ούτε αν πλέον πρέπει να υλοποιηθεί η σχετική κατακύρωση για τα λιπαντικά…
Αυτά ας απαντηθούν όποτε το κρίνεις σωστό και αναγκαίο!

Απλά, με το σημερινό μου κείμενο, και στον απόηχο των παραπάνω, θέλω να απευθυνθώ προσωπικά – straight που λένε – σε σένα ως Δήμαρχο και να σου θέσω το βασανιστικό ερώτημα που ταλανίζει όσους καθορίζουν τις τύχες μιας πόλης και ασκούν την διακυβέρνηση (όσο ακόμα υπάρχει χρόνος για διορθωτικές κινήσεις):

Διεύθυνση των κοινών με πλουραλισμό, με διαφάνεια και με αξιοκρατία ή διαχείριση με μονοπαραταξιακή νοοτροπία, με αδιαφάνεια και με διαπλοκή;

Καταλαβαίνω ότι πιέζεσαι από μια παγιοποιημένη νοοτροπία και έναν κόσμο που 
α) θέλει μερίδιο στην εξουσία, 
β) ονειρεύεται - εν μέσω της μνημονιακής καταστροφής και της βιβλικής πτώχευσης - μια θεσούλα έστω και με σύμβαση στον Δήμο, και 
γ) ορέγεται - εάν είναι εμπορευάμενος - κάποιο μερίδιο στην «κονόμα» από καμιά ανάθεση έργου (και τα λοιπά, και τα λοιπά)…

Αντιλαμβάνομαι ότι είσαι πολύ μόνος όταν σου την πέφτουν τα στελέχη, οι πρώην υποψήφιοι και οι υποστηρικτές της παράταξης σου, αλλά και οι φίλοι και οι συγγενείς.

Ξέρω, επίσης (γιατί κι εγώ έζησα περίπου στο κέντρο της αυτοδιοικητικής εξουσίας για 8 χρόνια), ότι είσαι πιεσμένος και σχετικά ευάλωτος (όπως και να το κάνουμε) μπροστά στα διλλήματα που σου βάζουν:
Μα ο τάδε που έτρεξε και σκίστηκε για σένα να μείνει στην απέξω;
Μα η δείνα που σου έφερε τους «χι» ψήφους να μην λάβει αντίδωρο;
Και είμαι σίγουρος ότι χρησιμοποιούν ως πίεση και το παλιό κόλπο: «άμα θέλεις εσύ, κοτζάμ δήμαρχος»!

(Παρένθεση: Για να μην νοιώθεις πλανταγμένος ή αντιπολιτευτικά στοχοποιημένος, σου λέω πως τολμώ να εικάσω ότι τα ίδια θα συνέβαιναν αν δήμαρχος είχε αναδειχθεί ένας εκ των κ.κ. Σπανάκη και Κρεμμύδα, ως επιβεβαίωση της ελληνικής άποψης περί την διαχείριση των κοινών)

Κι άϊντε τώρα να αντισταθείς στις κατηγόριες για «κουτοπονηριές»…
Και άϊντε τώρα να δικαιολογηθείς με ρητορικές ακροβασίες ανάμεσα στα ασαφή όρια του νόμιμου και του ηθικού και να βρεις σε πιό σημείο αυτά τα δύο παντρολογιούνται.

Χρειάζονται αποφάσεις πια!
Η ερώτηση που έθεσα πιο πάνω, ως διαμεσολαβητής ή όργανο των πραγματικών αναγκών της πόλης και της των δημοτών, πρέπει να απαντηθεί.
Γιατί το ευεργέτημα του «καλού παιδιού» που σου δίνουν όλοι – πίστεψε με και οι της αντιπολίτευσης – έχει περατά όρια.

59 σχόλια:

  1. ΠΡΟΣΟΧΗ.
    Σχόλια γηπεδικού τύπου, με κρίσεις χωρίς τεκμηρίωση και με χρήση προσβλητικών επιθέτων δεν θα γίνονται δεκτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aγαπητέ Στέφανε,
    Οφείλω να σε συγχαρώ γιά την ανωτέρω προσέγγιση του μεγάλου αυτού θέματος που έχει να κάνει με την διαχείρηση των κοινών για τη υπεράσπιση του Δημοσίου συμφέροντος. Πιστεύω ότι στις ανωτέρω αδυναμίες που σωστά εντοπίζεις μ ένα συγκεκριμένο παράδειγμα αλλά και σε πολλές άλλες οφείλεται κι η κακοδαιμονία αυτού τού τόπου. Δυστυχώς με τα ίδια μπαγιάτικα υλικά που έτσι έμαθαν να λειτουργούν για πολλά χρόνια δεν είναι δυνατό να κάνεις κάτι καλύτερο γι αυτό το τόπο. Καί στα μπαγιάτικα υλικά συμπεριλαμβάνω μετά λύπης μου και πολλούς της αντιπολίτευσης. Όπως καταλαβαίνεις έχουν γαλουγηθεί να διοικούν ακριβώς κατά τον ίδιο τρόπο. Έχουν κι αυτοί τούς δικούς τους να ευνοήσουν όταν έλθουν στά πράγματα ή καλύτερα με περίπου τις ίδιες μεθόδους υφάρπασαν την ψήφο πολλών δυσαρεστημένων που κάποιους τούς χάνουν σήμερα με κάποιο αντίδωρο για να κερδίσουν κάποιους άλλους δυσαρεστημένους από τη παρούσα διοίκηση τις επόμενες. Αυτή είναι μία άρρωστη νοοτροπία του λαού μας. Αν προσέξεις θα δείς ότι σ ένα άλλο θέμα αυτών των ημερών πού ανέδειξε μέλος του κοινοτικού συμβουλίου νεκρική σιωπή απο πλευράς αντιπολίτευσης. Γιατί? Σίγουρα υπάρχουν και δικοί μας παράνομοι. Θα τα βάλουμε και με τούς δικούς μας?
    Φίλε μου κι εσύ κι εγώ με διαφορετικούς χαρακτήρες ο καθένας μας, είμαστε ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ.
    Μην περιμένεις τίποτα καλύτερο από ανθρώπους που έχουν δουλείες και ποικίλες εξαρτήσεις.
    Σ' ευχαριστώ για τη φιλοξενία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πΌΣΟ κόσμιοι μπορούμε να μαστε ρε μοσχατούπολις όταν εγώ πεινάω και άλλοι εκμεταλεύονται θέσεις;Δηλαδή η βούλγαρη τη δουλειά την πήρε μόνην της;στη κοινωφελή μπ΄ηκε μόνη της;Κάποιος την έβαλε και κάποιος της έδωσε και τη δουλειά.Εμένα ρε μοσχατούπολις ποιος θα μου δώσει να φάω;Εγώ ένα ψήφο έχω μόνο αλλά κανείς δεν τον υπολογίζει.Εχεις και το θράσος να μας λες να είμαστε κόσμιοι.Οχι ρε μοσχατούπολις όταν οι άλλοι δεν σε σέβονται και μοιράζουν δουλειές και εξουσία άξιοι για γιαούρτια είναι μόνο.Μήπως θες και συ να γίνεις καλό παιδί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βλέπε λιπαντικά.---Βλέπε συμβούλους.---Βλέπε αμοιβές προέδρων νομικών προσώπων.---Βλέπε προσλήψεις λογιστών.---βλέπε 101%παρανομίες πολεοδομικές.---βλέπε χορηγούς σε πινγκ πονγκ.---βλέπε μπλογκ "το μοσχάτο μου".---βλέπε ανθρώπους που απαρτίζουν τα συμβούλια.---βλέπε,βλέπε,.......Αμα δεις όλα αυτά ε τότε σίγουρα θα σου έλθει αναγούλα............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Βούλγαρη μέλος της κοινωφελούς.
    Ιδιοκτήτης εταιρείας,πήρε τα λιπαντικά,σήμερα ήταν παρουσιάστρια στην εκδήλωση της κοινότητας Μοσχάτου.Άμα βλέπεις αυτά χέσε μέσα.............
    Τα ίδια μια ζωή.
    Άλλοι θα ζουν και άλλοι θα φυτοζωούν,με την ανοχή κάποιων,είτε αυτοί λέγονται υπουργοί,είτε δήμαρχοι,είτε βουλευτές........κλάστα όλα και κλαστικά μη δώσεις.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ κύριε Μπιζάνη είναι περιττό να πω καλά λόγια για το καλογραμμένο άρθρο. Πάω κατευθείαν στην ουσία. Η δημοτική αρχή κινείται με αυτά που παρέλαβε και με όσα έχουν εδραιωθεί στο ελληνικό πολιτικό τοπίο. Εν αρχή ην το κομματικό και παραταξιακό συμφέρον, το οποίο γεννάει στην συνέχεια όλα τα άλλα. Αυτά τα «άλλα» είναι δύσκολο να τα παρακολουθήσεις και δυσκολότερο να τα παλέψεις. Έτσι εγκαθίσταται η διαπλοκή και παραπέρα η διαφθορά, δηλαδή «η χρήση της δημόσιας εξουσίας είτε για ιδιωτικό κέρδος, προαγωγή ή γόητρο, είτε προς όφελος μιάς ομάδας ή τάξεως, κατά τρόπο που ν’ αποτελεί παράβαση του νόμου ή των κανόνων της ηθικής συμπεριφοράς» (Charles Aikin). Γράφεις ότι υπάρχουν παραδείγματα τα οποία δεν είναι ανάγκη να τα αναφέρεις. Κακώς! Γιατί και δεν τα ξέρουμε όλοι αφού δεν παρακολουθούμε από κοντά τα δημοτικά, και γιατί πρέπει αναφερόμενα να υπογραμμίσουν τα κακώς κείμενα και να ενισχύσουν αποδεικτικά τα γραφόμενα σου. Αυτό που μένει να αποδειχτεί, όπως συμπεραίνω, είναι αν στα φαινόμενα ευνοιοκρατίας, όπως χαρακτηριστικά λες, είναι αναμεμιγμένος ο Δήμαρχος. Κατά την άποψή σου όσα συμβαίνουν, τελικά γίνονται έτσι εξαιτίας ενός χαρακτήρα «καλού παιδιού»; Δεν το πιστεύω. Στην καλύτερη περίπτωση – πράγμα που αναφανδόν εύχομαι – τα πράγματα εξελίσσονται έτσι από μια διαμορφωμένη άποψη που λέει ότι έτσι πρέπει να φέρονται οι ασκούντες την εξουσία ή γιατί έτσι ενισχύεται η πολιτική τους δύναμη και διασφαλίζεται η επανεκλογή ή η προσωπική και συλλογική (παραταξιακή) μακροημέρευση. Δεν ξέρω αν θα λάβεις δημόσια απάντηση στο ερώτημα σου. Γνωρίζω από την εμπειρία της εργασίας μου ότι οι κατέχοντες αξιώματα αρνούνται την επισημοποίηση των bloggers, αλλά συστηματικά τα διαβάζουν και με μεγάλη πρεμούρα θέλουν να τα καθοδηγήσουν, ανεπισήμως εννοείται.
    Εύχομαι να έχει αποτέλεσμα η παρέμβασή σου. Έστω και μεσοπρόθεσμα. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σιγα που θα σου απαντησει. Το πολυ πολυ να σε συναντησει πουθενα και να σου πει θελω να τα πουμε και να εξαφανιστει. Παψε να πιστευεις οτι τα πραγματα στο δημαρχείο γίνονται κατα λάθος. Συμφωνώ πιο πολυ με τον 6.37

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ν.υ.χ.τ.ο.λ.ο.υ.λ.ο.υ.δ.ο8 Δεκεμβρίου 2011 - 1:29 π.μ.

    Ωραίος ο τρόπος που χρησιμοποιείς για να δείξεις το καλό και το κακό και για να τον κάνεις να διαλέξει έναν άλλο δρόμο. Νομίζω όμως ότι ματαιοπονείς. Τα περιθώρια είναι λίγα και δυστυχώς αντί περιπετειών προτιμάει την ομάδα του. Γιατί με ποιους θα ξανακατέβει καλέ στις επόμενες εκλογές αν αρχίσει να δυσαρεστεί τους δικούς του? Η δίκαιη στάση και η αντικειμενικότητα είναι δυσάρεστα πράγματα την σήμερον ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υ.Γ του ανώνυμου 6.37 μμ
    O τραγικός ποιητής του Ε΄ π.Χ. αιώνα Αγάθωνας με τρία διαχρονικά «πρέπει» αποκρυστάλλωσε τη δεοντολογία άσκησης της εξουσίας, τρία πράγματα όρισε ότι πρέπει να θυμάται ένας άρχοντας, ότι «ανθρώπων άρχει, κατά νόμον άρχει, και ουκ αεί άρχει»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαι οι ειδικοί χρειάζονται το λιπαντικό τους.
    Από νωρίς νωρίς οι κ. κ. ομιλητές είχαν στήσει
    στην είσοδο του Πνευματικού Κέντρου τον "πάγκο" τους εκθέτοντας 5 βιβλία τους.
    Μάλιστα ο κ. καθηγητής ακριβώς στην λήξη της
    ομιλίας του προέτρεψε το αχόρταγο γιά μάθηση
    κοινό να τα προμηθευτεί είτε από τον πάγκο είτε
    από γνωστό βιβλιοπωλείο.
    Μα γιτί εγώ ο βλάκας νόμιζα οτι ήρθανε "κοινοφελώς"?
    Ισως επειδή πιστεύω οτι στον Ναό του Σολομώντα
    δεν γίνονται τέτοια,ίσως φταίει πάλι η αντιπάθεια μου στον γνωστό πλασιέ βιβλίων
    Αδωνι Γεωργιάδη του ΛΑΟΣ.
    Πάντως γιά να λέμε και του στραβού το δίκιο,
    διαφημιστικά έντυπα της εταιρίας Βούλγαρη δεν
    εντόπισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΙΕΥΚΡΥΝΙΣΗ
    Γιά οσους δεν καταλαβαν προηγουμενο σχολιο μου,
    σας λεω οτι αναφερεται στην χτεσινη συγκεντρωση
    του πνευματικου κεντρου με θεμα τους καταστηματαρχες του Μοσχατου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ Στέφανε, για μια ακόμα φορά συγχαρητήρια. Εγω θέλω να προσέγγισω μια άλλη διάσταση του θέματος. Είναι όντως Καλό παιδϊ¨ ο Ανδρέας. Έτσι γεννήθηκε έτσι μεγάλωσε έτσι θα είναι πάντα. Ξαφνικά έγινε ¨μπροστινος¨ κάποιου η κάποιων που θέλουν να εξυπηρετήσουν αυστηρά τα δικα τους συμφέροντα και μόνον.... Για αυτούς ο Ανδρέας είναι απλά ο μεταβατικος Παπαδημος του Μοσχάτου μέχρι να οργανωθούν καλα για να γίνουν οι ίδιοι χαλιφηδες στην θέση του χαλιφη.... Όλοι ξέρουν στην τοπική κοινωνία για ποιον ομίλω. Αυτο λοιπόν το καλο παιδι σέρνεται απο το ένα ατόπημα στο άλλο. Δεν μπορει λόγω χαρακτήρος να πει όχι σε κανέναν, υπόσχεται παντού πράγματα, ζητάει συνεχώς συγνώμη γιατί κάθε μέρα πέφτει (ο άλλος ντε) σε ένα σωρό ατοπήματα,τρέχει στα γήπεδα και κάνει τον οπαδο,ζητάει πολιτική συμπόρευση απο όποιον τσακωνεται κλπ κλπ. Έτσι όμως τραυματίζει την εικόνα του ως ανθρώπου και θα γίνει σίγουρα γραφικός, ενώ παράλληλα η Δημαρχία του μοιάζει με του Αβραμόπουλου που έμεινε στην ιστορία ως ο κος τίποτα.... Έχει δίκιο ο Στέφανος ότι πιθανώς και ο Άρης και σίγουρα ο Σπανακης έτσι να λειτουργούσαν. Όμως καλώς η κακώς σήμερα Δήμαρχος είναι ο Αντώνης ουπς συγνώμη ο Ανδρέας ήθελα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητή mosxatoupolis, με το άρθρο σου θίγεις με ήπιο, κατά την άποψή μου, τρόπο μία από τις μεγαλύτερες παθογένειες του πολιτικού μας συστήματος. Είναι πλέον γνωστό ότι για να βρεθείς σε ένα αξίωμα μεγάλο ή μικρό, χρειάζεται να μειώσεις τις ηθικές σου αντιστάσεις και να προβείς σε συμβιβασμούς. Από την τακτική αυτή δε ξέφυγε και ο Δήμαρχός μας (σου θυμίζω τη συμπόρευση με το Ντερέκα, όταν είχαν προηγηθεί αλήστου μνήμης διαδικτυακοί διάλογοι, που έθιγαν οικογένειες – κάλυψη ανομιών Πολιτιστικού Κέντρου κ.α.). Τα παράκεντρα της εξουσίας που βρέθηκαν κοντά του για να τον οδηγήσουν στο νυν αξίωμά του, είναι προφανές ότι τον πιέζουν για να μη πω τον εκβιάζουν για να τους μοιράσει τα ιμάτια, διαφορετικά απειλούν θεούς και δαίμονες (κάτι ακούστηκε για φωνές στο γραφείο του Δημάρχου από κοινοτικό του σύμβουλο, όταν ξέσπασε το θέμα με τα λιπαντικά, για να μη χαθεί η δουλειά). Αυτό υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει όσο κάποιοι ασχολούνται με τα κοινά, για οικονομικό όφελος. Παρακολουθώντας κάποιες συζητήσεις στο Δημοτικό και το Κοινοτικό Συμβούλιο διαπίστωσα, ότι ελάχιστοι απλά ξέρουν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, ενώ μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού έχουν θέση γι’ αυτά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο Δήμος να διοικείται από τρία-τέσσερα άτομα και οι υπόλοιποι να είναι απλά χειροκροτητές, με υπομονή κάποια στιγμή να λάβουν κι αυτοί κάτι από την εξουσία (π.χ. αντιδημαρχία, δουλειά με λιπαντικά, έμμισθη προεδρία νομικού προσώπου για να μη χάσουμε τις δουλειές μας κ.α.).
    Υ.Γ.1 Θα πρέπει να αναγνωρίσουμε του Δημάρχου, ότι ουδόλως ιδρώνει το αυτάκι του, ποντάροντας προφανώς στην έλλειψη μνήμης του κόσμου αλλά και την αδυναμία της αντιπολίτευσης (δε μιλώ φυσικά για το Σπανάκη, ο οποίος μη φωνάζετε θα ξυπνήσει σε κάνα δύο χρόνια) να γνωστοποιήσει τις θέσεις της. Εκδήλωση για εμπόρους, παρουσιάστρια η κ. Βούλγαρη !!!!, (άστους να φωνάζουν εμείς να παίρνουμε τις δουλειές κι όλα καλά).
    Υ.Γ.2 Αν κάποιος απ’ εσάς εκτραχυνθεί και προκαλέσει την οργή του Δημάρχου, μη ξεχνάτε. Κάντε λίγο υπομονή, σε δύο ή τρεις μέρες θα σας ζητήσει συγνώμη, θα σας χτυπήσει φιλικά στον ώμο και θα σας πει : «θα σε πάρω τηλέφωνο να πιούμε ένα καφέ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια διόρθωση, που βέβαια δεν αναιρεί τίποτα από το άρτιο κατά τα άλλα άρθρο σου.
    Η Κοινωφελής Επιχείρηση δεν είναι ΝΠΔΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σκέφτομαι πως η συνέχιση της τακτικής να ευνοούνται οι οικείοι έχει Χ κέρδη. Όμως μια διοίκηση των δημοτικών πραγμάτων που πάει σε μια πιο OpenGov κατάσταση δίνει Χ2 κέρδη γιατί μεγαλώνει την επιρροή του και σε άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνώ και επαυξάνω. Ώρα να απαντήσει ο Δήμαρχος. Κι αν δεν γουστάρει (που δεν γουστάρει) να δώση απευθείας απάντηση όπως πολύ σωστά λέει ο @Γ.Χ.δπαπ 11,23 τότε καλή θα είναι και μια ανακοίνωση στο επίσημο σάιτ του Δήμου. ΄Μπορεί μάλιστα να βάλει να απαντήσουν εξονόματος του ο Μπούτσης ή ο Δαμηλάκος που έχουν πάρει την κρυάδα των μποκγ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ BLOG ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΝΟΜΑΣΤΕ. ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν φτιάχνουμε μια ομάδα στο facebook, σε πόσους έχει πει ο δήμαρχος να πάνε για καφέ(και φυσικά δεν έχει πάει ,σε πόσους έχει ζητήσει συγνώμη για κάτι, σε πόσους έχει πει ότι τον πολεμάνε από παντού, σε πόσους έχει τάξει δουλειά και φυσικά πόσοι έχουν πάρει δουλειές από τον δήμο αξιοκρατικά. Θα γίνει χαμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Good morning vietnam we agreed regards from manhattan.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Manhattan? Ρε ανώνυμε 229, αν υποψιαστώ... θα τραβήξω τις κοτσίδες μου.
    Μοσχατούπολις ξεκόλλα λίγο από αυτό που εύχεσαι και πήγαινε σε αυτό που συμβαίνει. Εκτός και κάποιο από τα χαφ σου παίζει σαν κρυφός κυνηγός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παρακηφίσσιος σκοπευτής8 Δεκεμβρίου 2011 - 3:22 μ.μ.

    Με τον Παπαντώνη τσιμουδιά. όμως με τον Αντρέα φαγωθήκατε. Δηλαδή ποιον να διαλέξει για σύμβουλο; Την αδελφή του Σπανάκη ή τον γαμπρό του Κρεμμύδα. Τους ανθρώπους που εμπιστεύεται παίρνει και θα κριθεί στο τέλος από το αποτέλεσμα.
    ΠΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εντάξει. Γίνανε κάποια πράγματα αλλά ας μην γενικεύουμε ότι υπάρχει καμιά τρελή διαφθορά. Ακαταστασίες και μικροεύνοιες που όλοι θα μπορούσαν να κάνουν. Αυτό που με φοβίζει είναι ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να γίνουν 2 δράμια έργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΒΑΚΛΑΝΙ(Α)ΖΑΤΕΡ8 Δεκεμβρίου 2011 - 3:42 μ.μ.

    Ο Δήμαρχος με την τοποθέτηση της Βούλγαρη στο προεδρείο της χτεσινής εκδήλωσης στο Πνευματικό
    κέντρο , έδωσε τον τόνο της μελλοντικής του πορείας.

    Αλλά αναρωτιέμαι, πως γίνεται ρε παιδιά η κυρία
    Βούλγαρη όντας χρηματοοικονονικός σύμβουλος(έτσι
    συστήθηκε χτες) να πουλάει συγχρόνως λιπαντικά??
    ................................................
    Χμ... Χμ!!! Αρχίζω να καταλαβαίνω!!!
    Το βρήκα!!!!!!!
    Σήμερα πήγα να φουσκώσω το ξεφούσκωτο λάστιχο
    του αυτοκινήτου μου στο βουλκανιζατέρ του
    "Φυσα-ρουφα" στην "Ιερά Οδός του Αιγαλέου".
    Ε,λοιπόν ο μάστορας που με εξυπηρέτησε έμοιαζε
    πάρα πολύ με τον καθηγητή πανεπιστημίου που
    ήταν ομιλητής στην χτεσινή εκδήλωση (και καθόταν δίπλα στην κ. Βούλγαρη).
    Εμοιαζε πάρα πολύ.
    Ιδιος σας λέω!!! Το καταλαβαίνετε???!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καταρχάς θέλω να πω ότι τυχαία έφτασα εδώ επιχειρόντας με λεξήκλειδα να βρω κάτι στο google. Μοσχατιώτης γαρ αλλά δεν γνώριζα το συγκεκριμένο blog στο οποίο έχω κάτσει εδώ και περισσότερο από μία ώρα και διαβάζω επιτροχάδην όλα σας τις αναρτήσεις. Νοιώθω ότι τώρα αρχίζω να ενημερώνομαι και το πρώτο αποτέλεσμα με κάνει να μετανοιώνω για την ψήφο μου στις δημοτικές.
    Μη καταλαβαίνοντας όλα όσα γράφεις - και εδώ θα συμφωνήσω με κάποιον σχολιαστή που είπε ότι έπρεπε να βάλετε παραδείγματα - θα πω ενπάση περιπτωσή ότι στο θεωρητικό μέρος που υποστηρίζεις είμαι απόλυτα σύμφωνος.
    Η λύση είναι μόνο η δημοκρατική και καθαρή διοίκηση και τίποτα άλλο. Τρανό παράδειγμα η κεντρική πολιτική κηνή της Ελλάδος.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία του σχολίου μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ANONYME 3.16 AYTO EINAI. TRAVA TIS KOTSIDES SOY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Aυτός με το good morning από το Μανχάταν ο Ναυπλιώτης είναι?
    Εχει και η Κερατέα Μανχάταν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 4.06 and 3.16
    we adv yours with latest news about oso gia tis kotsides min to kourazis postiz einai san to mali tis grias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι αλήθεια ότι το τελευταίο καιρό ο Δήμαρχός μας λέει αυτή τη προσευχή
    Κάρτερ ημών, το εν της μηχανής,
    αγιασθήτω το βολάν σου,
    ελθέτω η μπαταρία σου,
    γεμισθήτω το ρεζερβουάρ σου,
    ως εν λιπαντικόν και επί της μηχανής,
    το στρόφαλον ημών τον επιούσιον,
    δος ημίν σήμερον και άφες ημίν
    από τα μικροπροβλήματα των ηλεκτρικών,
    ως και ημείς αφίεμεν τις βαλβίδες ημών,
    στων αντιπροσώπων και των μηχανικών,
    αλλά ρήσε ημάς απο τα ιμιτασιόν,
    Avin.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το τελευταίο καιρό λόγω της τρομερής οικονομικής καταιγίδας είναι αλήθεια έχουμε χάσει το μπούσουλα.Διαβάζω λοιπόν συνέχεια καλο παιδί,καλό παιδί,καλό παιδί και θέλω να ρωτήσω....
    Είναι καλό παιδί αυτός που αλληλοβρίζεται διαδυκτιακά με αντίπαλο υποψηφιό και μετά κατεβαίνουν μαζί στις εκλογές και τον κάνει και πρόεδρο του ΔΗΜΟΤΙΚΟΎ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ?
    Είναι καλό παιδί αυτός που κατοχυρώνει διαγωνισμό για προμήθεια λιπαντικών σε υποψήφια του συνδυασμού του?
    Είναι καλό παιδί αυτός που κάνει συμβουλό του ιδιοκτήτη blog που του έβγαζε video για την ανακύκλωση δείχνοντας ότι πετούσε τα ανακυκλώσιμα υλικά σε κοινούς κάδους απορριμάτων.
    Σκέφτομαιξανά και ξανά... Τελικά μήπως είναι καλο παιδί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να πω δυό κουβέντες σαν παλιός; Λοιπόν έζησα και τον Κολοκοτρώνη (λίγο), και τους χουντικούς δημάρχους και τους μεταπολιτευτικούς Παπαδημητρίου και Παπαντώνη. Τώρα μου έμελε ο Ευθυμίου. Στην εποχή της Πτώχευσης. Όλοι ίδιοι είναι παιδιά. Και είναι ίδιοι με το 95% των δημάρχων καθ’ άπασα την χώρα που λένε. Και είναι ίδιοι με υπουργούς και βουλευτάδες. Ακόμα κι αυτοί που ξεκινάνε με όραμα και κέφι τους καταπίνει η κωλοκοινωνία που φτιάξαμε. Ρουσφέτι και χαριστικές πράξεις. Τώρα φίλτατε Στέφανε, παλιέ μου γνώριμε από καλές ή μάλλον καλύτερες εποχές τι ψάχνεις; Εκτός και πας να του πάρεις τα άλλοθι του νεαρού Αντρέα, που τον κανακέψαμε στα γόνατα μας. Πιο καλό παιδί; Τι λογότυπο και τι διαφημιστικό σλόγκαν είναι αυτό που και καλά μου θα μας βγάλει από τον μεγεθυντικό φακό. Άλλο καλό παιδί στην ταβέρνα και στην παρέα και άλλο ο Δήμαρχος. Με εννοείτε όλοι σας ναι; Κατά συνέπεια άμα μετρήσεις τα ήθη των ημερών και πάνω σαυτά προσθέσεις και την ομάδα που του κληρονόμησε η αποχώρηση του Ταξιάρχη, τότε ξέρουμε την πορεία του δήμου, άρα και της γειτονιάς μας, του Μοσχάτου. Λιγιστά έργα από τη μια και «άρτος και θεάματα» από την άλλη. Γνωστή πατέντα. Τι μπορούμε να περιμένουμε; Ένα θαύμα. Ένα περιστέρι που θα κάτσει πάνω στο κεφάλι του Αντρέα ή το άγιο πνεύμα που μπορεί να δώσει επιφοίτηση στην αντιπολίτευση.
    =Γ.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όλα τα σχόλια που κατά την ορολογία του Blogger.com ήταν σε αναμονή εποπτείας είτε δημοσιοποιήθηκαν είτε διαγραφήκανε. Όσοι δεν ευτυχήσατε σε ανάρτηση των σχολίων σας, μπορείτε να ξαναπροσπαθήσετε αν το θέλετε. Το άρθρο θα μείνει σε πρώτη σειρά μέχρι τα μεσανυχτα του Σαββάτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Re seis edo eixan to thrasos na mas mostraroun xthes ti voulgari.Den exoun oute iero oute osio.
    diaploki diaploki diapliki.auti einai kai i proseuxi tous.stirizoun omos tin ntopia oikonomia kai kai mazi me auti kai tin tsepi tis boulgari.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Στέφανε σε παρακαλώ απάντα μου το εξής: Είναι ο Κρεμμύδας Δήμαρχος και θέλουμε λιπαντικά. Οι επιλογές είναι δύο: Ο κ. Τάδε, άγνωστος σε όλους που προσφέρει τα λιπαντικά στην τιμή 100 και ο κ. Δείνα, που ήταν στο ψηφοδέλτιο του Άρη, τερμάτισε χαμηλά και προσφέρει τα λιπαντικά στην τιμή 60.

    Ποιόν επιλέγει; Εσύ ποιόν θα επέλεγες; Αν είναι σκάνδαλο το γεγονός ότι ο Δείνας ήταν στο ψηφοδέλτιο, δεν είναι σκάνδαλο να επιλεγεί ο Τάδες που το έχει 40% ακριβότερα; Νομίζω ότι ο κ. Τουφεξίδης μπορεί να επιβεβαιώσει ότι η προσφορά είναι χαμηλότερη, αφού είναι μέλος της Οικονομικής Επιτροπής.

    Επίσης, ρε παιδιά, αν μπείτε σήμερα στο Διαύγεια του Δήμου Μοσχάτου - Ταύρου, θα δείτε απευθείας ανάθεση στον κ. Βλάχο, τον φαρμακοπειό για προμήθεια φαρμάκων. Μπήκε και ο Βλάχος στο άρμα Ευθυμίου; Ή μήπως δεν ξέρουμε όλοι ότι είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ (παρολίγον γραμματέας), άρα όχι κάποιος άγνωστος στην πολιτική. Μπορεί το ποσό της απευθείας ανάθεσης στον κ. Βλάχο να είναι μικρό, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι φάρμακα ο Δήμος από τον κ. Βλάχο προμηθεύεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 12 σχεδόν. Η ώρα που βγαίνει ο κρίστοφερ λη. Κύριοι κύκλους κάνουμε. ομως το κέντρο δεν το ακουμπαμε λες και είναι το κομμάτι της γραμμής που το έφαγε η συναίρεση. Λοιπόν έχει το πράγμα σαβούρα? τότε κάντε αυτό που πρέπει, εκτός και τα λεφτά για τα χαρτόσημα σας τα έφαγε η οικονομική κρίση. με πιάνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να απαντήσει ο Τουφεξίδης εδώ και τώρα.
    Σε προκαλεί ο 11.23.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φίλε 12:12 δεν προκαλώ κανέναν, απλά ρωτάω αν ισχύει ότι η προσφορά είναι κατά 40% φθηνότερη από την δεύτερη προσφορά και από αυτά που παίρνουμε ήδη και τι θα γινόταν αν ο Δήμος έπαιρνε την ακριβότερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΥΡΙΟΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ!! ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΕΙ "ΚΛΕΙΣΤΑ ΑΥΤΙΑ" ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΛΑΣΤΙΧΟ!!
    ΤΑ ΔΥΟ "Α" ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΟΧΗ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ!! ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΔΙΟ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ: ΜΥΝΗΣΕΙΣ, ΑΓΩΓΕΣ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ! ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΕΠΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. OI SYNTETAGMENES POU PARATHESATE OPOS EFANISAN STO MYNIMA POU SAS ILTHE APO NORTH AMERICA NEW YORK EINAI APOLYTWS SWSTES ME TH DIAFORA OTI SYMPIPTOUN ME SOUVLATZIDIKO STHN ELLHNIKH SYNOIKIA THS NEAS YORKHS ASTORIA. KAI OXI ME TO COMMERCIAL CENTER STO MANHATAN.
    EPISHS.
    adv=advise= συνιστώ, συμβουλεύω, υποδεικνύω, ενημερώνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥΠΟΛΙΣ ΟΤΙ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΕΝOΙΩΣΑ ΔΥΟ FORES ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΕΡΟΥ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ. ΟΤΙ ΧΑΘΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ BLOGGER.COM.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΜΠΛΟΓΚ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΣΑΤΕ ΓΙΑ Ν' ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΩ. ΠΑΡΑΚΑΛΟ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Βλέπουμε ότι κάποιος ή κάποιοι επιμένουνε σε μερικά πράγματα. Ας τους επιβραβεύσουμε την επιμονή (αν και θα προτιμούσαμε το σχόλιο και την άποψή τους στα όσα θέτει το άρθρο μας).

    1. Φαίνεται ανώνυμε φίλε ότι ακόμα ζεις στην εποχή του τηλέγραφου ή άλλων ανάλογων μέσων επικοινωνίας και όχι στην εποχή του διαδικτύου, όπου η επικοινωνία Αλάσκα - Αυστραλία για παράδειγμα είναι το ίδιο με Μοσχάτο - Καλλιθέα.
    2. Τα περί επισκεψιμότητας, δημοκρατικότητας και ανεξαρτησίας, φαίνεται πάλι ότι τα ξέρεις καλύτερα από κάθε άλλον και όσους συστηματικά επισκέπτονται το blog και ενημερώνονται ή σχολιάζουν. Αν δεν σου αρέσουμε έχει μπόλικα blogs το Μοσχάτο που φανταζόμαστε ότι θα είναι ασορτί με τα γούστα σου.
    3. Τα σχόλια ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΑΝΕ - ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑΝΕ. Υπάρχει παραπάνω και σχετική ενημέρωση που έγινε από την πλευρά μας.
    4. Τα στοιχεία της καταγραφής εισόδου στο blog από Νέα Υόρκη υπάρχουν. Τα κρατήσαμε από περιέργεια που προέκυψε μετά από διάφορους σχολιασμούς επ' αυτού, περισσότερο κάνοντας γούστο που λένε. Σε κάθε περίπτωση το σχόλιο "Good morning vietnam we agreed regards from manhattan" ήρθε από Αμερική με βάση τα όσα μας αναφέρει ο sitemeter.com
    5. Η επάρκεια του ανωτέρω μηνύματος ως προς την αγγλική γραμματική δεν μας αφορά.
    6. Παρακαλούμε μην επανέλθεις γιατί θα χάσεις τον χρόνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πρώτο να συμφωνήσω με το ρητό που χρησιμοποιεί ο
    κάποιος σχολιαστής ότι ο άρχοντας, άρα εδώ ο δήμαρχος, άρχει σύμφωνα με τους νόμους – όπου κατά τους αρχαίους αυτό σήμαινε και δίκαια – και παραπέρα προειδοποιεί τον άρχοντα πως δεν θα άρχει εσαεί.

    Δεύτερο να θυμίσω την περίπτωση των λιπαντικών και την κυρία Βούλγαρη. Η εν λόγω κυρία δεν είναι απλά μια υποψήφια του Ευθυμίου, αλλά μέλος της Κοινωφελούς επιχείρησης του δήμου! Άρα και μόνη υποψήφια να ήταν, και μειοδότρια να ήταν, θα έπρεπε να εξαιρεθεί για να μην πω ότι έπρεπε οι δικοί της να της πουν να μην συμμετάσχει στο διαγωνισμό. Το γεγονός όμως ότι είναι στην Κοινωφελή σίγουρα πια δείχνει κόκκινο σε ότι αφορά στο «ηθικό» και δεν ξέρω αν έχει πρόβλημα στο «νόμιμο».

    Τρίτο, η παρουσία της παραπάνω κυρίας με τα λιπαντικά ως συντονίστριας συζήτησης που διοργάνωσε η Δημοτική Κοινότητα Μοσχάτου για τα προβλήματα των καταστημάτων της πόλης (όπως πληροφορούμαι από τα εδώ σχόλια) δείχνει την στάση της δημοτικής αρχής. Δεν τρέχει τίποτα μας λέει και αυτό πρέπει ανάλογα να εκτιμηθεί από τους δημότες και τους σύμβουλους της αντιπολίτευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τουφεξίδης Χάρης9 Δεκεμβρίου 2011 - 2:51 μ.μ.

    Αφού μου ζητήθηκε να διευκρινίσω σχετικά με την προσφορά στα λάδια απαντώ τα εξής :
    1) Οντως η προσφορα στα λιπαντικά, της κ.Βούλγαρη, ήταν κατά 40% φθηνότερη από τον άλλο συμμετέχοντα, ο οποίος όμως ήταν πανάκριβος σε σχέση με την αγορά κατά πολύ και γιάυτό στον πρώτο διαγωνισμό,πολύ σωστά ακυρώθηκε.
    2) Η αναζήτηση από τον δήμο και άλλων προσφορών όμως ήταν από ελάχιστη έως μηδενική αφού ούτε ενημέρωσαν όλα τα πρατήρια της περιοχής όπως έκαναν για τα καύσιμα, ούτε έκαναν πλατιά γνωστό τον διαγωνισμό. Εκαναν τα τυπικά που ορίζει ο νόμος.
    3) Μια απλή επισκεψη μου σε 2 μόνο χονδρεμπόρους λιπαντικών απέφερε τιμές σε λιπαντικά TOTAL ίδιες ή και καλύτερες από της κ. Βούλγαρη. πράγμα που ανέφερα στην οικονομική επιτροπή.
    4) Τα λιπαντικά , για όσους γνωρίζουν έχουν πολλές προδιαγραφές τύπου iso, api, κλπ. Επίσης άλλα τα λιπαντικά της ΕΚΟ ή της SHELL ή της TOTAL ή της MOBIL και άλλα της SUN OIL. Εγώ δεν θα πω ποιά είναι καλύτερα αλλά εσείς σκεφθείτε ποιά θα βάζατε στο αυτοκίνητο σας.

    Τονίζω και πάλι ότι όλα έγιναν νόμιμα. Τώρα αν αυτό σας φτάνει , όπως φτάνει για την δημοτικη αρχή, μην ασχολείστε άλλο με το θέμα. Εγω όμως προσωπικά επιθυμώ, πέραν του νομίμου, και το ηθικό. Γι'αυτό οφείλω να πω ότι, σε σχεση και με μια παράγραφο του άρθρου του φίλου Στέφανου, ότι αν είχε βγει ο Κρεμμύδας δεν θα συνέβαιναν τα ίδια.Είμαι απολύτως σίγουρος για αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μπείτε στο site του ΔΗΜΟΥ.
    Πατήστε το βελάκι: καταστατική θέση αιρετών.
    Είναι το πόθεν έσχες των αιρετών.
    Δυστυχώς έχει μόνο το πόθεν έσχες Δημάρχου και Αντιδημάρχων.Εστω και έτσι έχει πολύ ενδιαφέρον.
    Δείτε τα πριν, τα τώρα, και υπολογίστε τα μελούμενα.Λίγο μυαλό χρειάζεται μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. εγώ θα θυμίσω σε όλους δύο γεγονότα που δείχνουν την τακτική Ευθυμίου.
    Το πρώτο γεγονός έχει να κάνει με το πολιτικό παντρολόγημα με τον Ντερέκα. Χωρίς να μεσολαβήσουν εξηγήσεις και συγνώμες τα άπλητα (δίκαι ή άδικα) κουκουλωθήκανε μπροστά στην προοπτική της εκλογικής νίκης.
    Πρακτικό το "καλό παιδί".
    Το δεύτερο γεγονός είναι εκείνη η θλιβερή ιστορία της επανακαταμέρτησης των ψήφων στο πρωτοδικείο. Ενώ ο Κρεμμύδας είχε ειδοποιήσει τους αντιπάλους του για τον έλεγχο που θα έκανε, ο Ευθυμίου απέκρυψε τον δικό του με αποτέλεσμα ο Σπανάκης να είναι παντελώς μόνος την πρώτη από τις δύο ημέρες ελέγχου.
    Μακιαβέλι το καλό παιδί.
    Λοιπόν μην μπλοφαριζόσαστε με τίποτα. Σε όλα έχει την μπαγκέτα του αρχιμουσικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΣΤΕΦΑΝΕ?ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΛΑΧΟ [ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ] ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ? [ ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΡΕΜΙΔΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ?
    2] ΓΙΑ ΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ 40% ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑΤΙ? ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΤΑΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δηλαδή ρε φίλε που μεταχειρίζεσαι τον κανιβαλισμό για να υπερασπίσεις τα μη υπερασπίσημα, τι σχέση έχει ο φαρμακοποιός με την κυρία? Ο ένας ιδιώτης, η άλλη δημόσιο πρόσωπο υποτίθεται αφου μετέχει στην διοίκηση της Κοινωφελούς. Η μία υποψήφια με Ευθυμίου, ο άλλος δεν έβαλε καμία υποψηφιότητα. Ξέρεις και η γιαγιά μου ψήφισε Ευθυμίου, οπότε την επόμενη ψάξε να την ενοχοποιησεις.
    Όσο για την ουσία βλέπω πως απαντάει ο κ. Τουφεξίδης, ο οποίος όμως κάνει λάθος ότι όλα γίνανε νόμιμα. Η κ. Βούλγαρη έχει σχέση με τον Δήμο και αυτό απαγορεύει κάθε οικονομική δοσοληψία μαζί του. Όσο για το αν είναι ηθικό ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΙΛΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. good afternoon gastouni from keratea. we agreed. 100 sheeps 100 goats 50 pigs and 15 cows total cost 40.000 usd.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. gia gousto pou lene sou esteila to proigoumeno.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χάρη,

    1. Σε ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις, θεωρώ ότι τέτοιες... "λεπτομέρειες" είναι καλό να βρίσκονται σε κείμενα πολιτικής κριτικής, εμφανίζουν μια αντικειμενικότητα του συντάκτη, αν μη τι άλλο, έστω και σαν ψιλά γράμματα τράπεζας.

    2 & 3. Τα λιπαντικά είναι ένας διαγωνισμός από τους δεκάδες που γίνονται κάθε μήνα στον Δήμο. Πόσοι υπάλληλοι θα έπρεπε να απασχολούνται για να "γυρνάνε" την αγορά και να ψάχνουν προσφορές; Ίσως να έπρεπε να γίνεται: Δεν μπορεί να γίνεται. Είναι πολυτέλεια. Αντίθετα, μια ιδιωτική εταιρεία μπορεί να διαθέτει έναν υπάλληλο να "οργώνει" την αγορά για ευκαιρίες. Συνυπολογίζοντας και τις αγκυλώσεις του Καλλικράτη, που έχει παντού δικλείδες, καταλαβαίνεις ότι τα περιθώρια "πειραματισμών" είναι περιορισμένα.

    4. Είναι ανώφελο να συζητάμε για επώνυμες μάρκες τέτοιες εποχές, δεν ενδιαφέρει κανέναν. Εδώ, ανά πόσα ώρα και στιγμή μπορεί να μην έχουμε την "απομίμηση", σαν κράτος, τα Armani θα κοιτάξουμε;

    Τέλος πάντων, το συμπέρασμα είναι: Αν ψάχνετε για ανηθικότητες, ψάχτε αλλού. Ξέρουμε, είναι πιασάρικη η "αδιαφάνεια", αλλά εδώ δεν... Περισσότερη τύχη την επόμενη φορά, ίσως.

    Όσον αφορά τον Κρεμμύδα, δεν έχω την κρυστάλλινη σφαίρα για να γνωρίζω τι θα ήταν, πολλοί ΘΑ ήταν, το παρελθόν του στον ΟΝΑ δεν νομίζω να δείχνει άνθρωπο που αρνείται να βοηθήσει συγκεκριμένους ανθρώπους. Κάτι απολύτως λογικό, κατά την άποψη μου.

    Χάρηκα που τα είπαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΤΣΑΝΤΙΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕΣ ΤΗ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΑΡΑ. ΜΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΡΕΜΙΔΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΥΤΑ.. ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ.
    [ΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @ Ανώνυμος 9 Δεκεμβρίου 2011 5:08 μ.μ.
    Ώστε έτσι.. γίνονται δεκάδες τέτοιοι διαγωνισμοί σαν τις βαρβολίνες της Μανταμ-Μπουλ-Πας. Τότε να κάνω μια εταιριούλα να βρώ μια παράγκα δήθεν να την στεγάσω. Αγοράζω και κάμποσα στιλο και χαρτιά από τον Παπακωνσταντίνου και έτσι να καθαρίσω σε μια χρονιά καμια 10-15αριά χιλιάδες ευρώ και από κι πάει και η οικονομική κρίση. Γιατί με 900, 800,και 700 ευρώ το μήνα που κατάντησε η μισθωτή εργασία χίλιες φορές να πάρω έναν από τους καθαρούς διαγωνισμούς του δήμου μας. Θα έχω κάνει και καθαρή δουλειά. Τι μας λες ρε απολογητή της παράγκας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τουφεξίδης Χάρης9 Δεκεμβρίου 2011 - 6:46 μ.μ.

    Για τον φίλο 5:08
    Διαγωνισμοί δεν γίνονται δεκάδες κάθε μήνα στον δήμο.Κάθε χρόνο ίσως. Αρα γιατί δεν μπορεί ένας υπάλληλος του δήμου να απασχολείται λίγες ωρες την εβδομάδα και να βρίσκει ευκαιρίες;Τωρα ειδικά με διαδίκτυο και το τηλέφωνο ουτε από το γραφείο θα βγαίνει.
    Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι δεν είναι τουλάχιστον αδιαφάνεια το γεγονός ότι μια υποψηφία του συνδιασμού Ευθυμίου και μέλος του ΔΣ μιας κοινωφελούς επιχείρησης που ανήκει 100% στο δήμο και επιδοτείται από αυτόν, τρέχει να ιδρύσει εταιρεία για να πάρει δουλειά 20000 ευρω
    τι να πω; Οτι προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα; Λίγο θάναι. Ας κρίνουν οι υπόλοιποι αναγνώστες.
    Χάρηκα και εγώ που τα είπαμε. Κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Aνώνυμε 4:35

    ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ ΑΠΟΨΕ
    Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡ κ. ΝΑΥΠΛΙΩΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ
    8:ΟΟ μ.μ.
    ΠΩΣ ΣΕ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ
    ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ κ.ΝΑΥΠΛΙΩΤΗ?
    ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ
    ΣΚΑΝΔΑΛΟ(ΣΚΑΝΤΑΛΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΕΣΥ)?
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΚΑΠΟΙΟς ΚΑΚΟΠΙΣΤΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ
    ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΣΥ ΛΟΓΩ ΙΔΙΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΜΕ ΤΟΝ 4:35
    ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΠΟΛΛΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΛΑΘΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.

    υ.γ. ανώνυμε 4:35 ο Κρεμμύδας γράφεται με 2 μ
    και όχι με 1 και δεν υπάρχει σκανταλιάρη μου
    η λέξη σκάνταλο αλλά σκάνδαλο κλπ,κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η ΚΕΡΑΜΙΔΑ ΤΟΥ ΚΡΕΜΙΔΑ10 Δεκεμβρίου 2011 - 1:04 π.μ.

    ανωνυμε 4:35
    γράψε 100 φορές τη λέξη Κρεμμύδας μέχρι να την μάθεις.
    Το ΚΡΕΜΙΔΑΣ που γράφεις βγαίνει από τη λέξη
    ΚΕΡΑΜΙΔΑ (κεραμίδι). Αυτή μωρέ που σου έπεσε στο κεφάλι οταν ήσουνα μικρός (τι κρίμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμε 12.45 π.μ,
    Συμφωνώ απολύτως μαζίσου, έκανες διάνα με τις διαπιστώσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Παρακαλώ να μη χρεώνετε στη ΔΗΜΑΡ διάφορες τοποθετήσεις που δεν συνάδουν με τισ θέσεισ της. Η ΔΗΜΑΡ σίγουρα δεν έχει κατά τόπους εκπροσώπους και μάλιστα αυτόκλητους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 10 Δεκεμβρίου 2011 12:45 π.μ.
    sou apanto dioti ego den anefera farmakopoioys kai tetoia.kai epiteloys re anonimomalaka vgale tin koykoula..gia ta ladia xero akrivos ti? ypa oti kai kalo einai o bloger na sta exigisi...ma den katalaveno to menos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. HTANE 3 ΣΕΒΑΣΤΑ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΥΑ ΠΑΙΔΙΑ
    ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ
    Ο ΑΝΤΡΕΑΣ Ο ΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ
    Ο ΠΡΩΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΕ ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΑΙΩΝΙΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ.ΓΡΑΦΤΗΚΑΝΕ
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.ΜΠΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΕ
    ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ.
    ΚΑΙ ΝΑΣΟΥ ΜΙΣΘΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
    ΚΑΙ ΝΑΣΟΥ ΜΙΣΘΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
    ΚΑΙ ΝΑΣΟΥ ΜΙΣΘΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΕΔΡΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ
    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
    ΚΑΙ ΝΑΣΟΥ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΒΙΛΕΣ.ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΣΩΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ,
    ΚΗΔΕΙΑ,ΓΑΜΟ,ΒΑΦΤΙΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΝΕ.ΚΑΙ ΑΠΟ
    ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙΑ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ
    ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΑΝ ΠΟΛΛΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ.ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΠΩΣ
    ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ.
    ΚΑΒΑΛΗΣΑΝ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΦΥΓΕ Ο ΠΡΩΗΝ
    ΘΕΛΑΝΕ ΜΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ.
    ΤΟ ΠΙΟ ΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΥΟ ΠΑΙΔΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗ
    ΔΗΜΑΡΧΙΑ. ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ
    ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ
    ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ.
    ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΔΗ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ. ΘΑ ΔΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
    Το πεδίο σχολιασμού έκλεισε γι αυτό το άρθρο.
    Τα τελευταία σχόλια σε ένα άρθρο bona fide, δικαιολογούν την πράξη μας, ενώ η δημοσιοποίηση τους έγινε ακριβώς για να υπογραμμίσει τον λόγο που μας οδήγησε σε αυτήν την απόφαση.
    Δεν γνωρίζουμε αν κατά το σαββατοκύριακο και άλλοι αναγνώστες μας είχαν την πρόθεση να γράψουν κάτι, όμως μπορούν να στείλουν email στο mosxatoupolis@blogspot.com κι εμείς ευχαρίστως θα δημοσιεύσουμε το σχόλιο τους.
    Μέσα στο σαββατοκύριακο θα αποσαφηνίσουμε τον οριστικό τρόπο που θα δεχόμαστε σχόλια στο ΜοσχατουΠολις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή