Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011

ΕΣΕΙΣ μόνο τα λέτε. ΕΜΕΙΣ όμως και τα λέμε και τα πιστεύουμε

Κείμενα από την επίσημη σελίδα του ΠΑΣΟΚ στο διαδίκτυο αναρτημένα στις 27-1-2009

Το Όραμα μας
"Αγωνιζόμαστε για μια Ελλάδα, όπου οι αποφάσεις θα παίρνονται από τον ίδιο το Λαό της χωρίς ξένες εξαρτήσεις, επιρροές και επεμβάσεις για μια κοινωνία δίκαιη, όπου θα σταματήσει η εκμετάλλευση του ανθρώπου από άνθρωπο και η αποξένωσή του από το προϊόν του μόχθου του· για έναν άνθρωπο, που θα ολοκληρώνεται πνευματικά και πολιτιστικά και θα αναπτύσσει δημιουργικά τις πρωτοβουλίες του σε μια πραγματικά ελεύθερη κοινωνία δίχως άγχος, χωρίς καταπίεση.
Το όραμα αυτό αλλά και η πορεία για την εκπλήρωσή του προσδιορίζουν την ιδεολογία και τη φυσιογνωμία του ΠA.ΣO.K."
(1981: Συμβόλαιο με το Λαό)

Οι Αξίες μας
Οδηγός μας είναι οι αξίες μας.
Αυτές καθορίζουν τους στόχους μας, τα θέλω και το κίνητρο των πράξεών μας.
Αυτές ορίζουν το ήθος της πολιτικής μας και τα μέσα της δράσης μας.
Είναι η βάση της ενότητάς μας.
Ερμηνεύουν την ιστορία μας.
Φωτίζουν τη διαδρομή μας.
Μέσα από το πρίσμα των αξιών μας, κρινόμαστε.
Και με τη δύναμη των αξιών μας, πετυχαίνουμε.

Δημοκρατία.
Δημοκρατία δεν σημαίνει υποσχέσεις, μικροεξυπηρετήσεις και ρουσφέτια.
Δημοκρατία δεν σημαίνει ο καθένας για την πάρτη του.
Δημοκρατία υπάρχει μόνον εκεί όπου ξεπερνάμε ως πολίτες τον μικρόκοσμο των προσωπικών μας συμφερόντων και φιλοδοξιών.
Εκεί όπου γινόμαστε ένα στην πορεία για την επίτευξη των κοινών μας στόχων.
Δημοκρατία σημαίνει διαδικασίες, όπου όλοι έχουν λόγο, όλοι έχουν πρόσβαση, ευκαιρία και υποχρέωση συμμετοχής, δυνατότητα συνδιαμόρφωσης μιας νέας πραγματικότητας.
Δημοκρατία σημαίνει διαφάνεια, διαβούλευση, αξιολόγηση, έλεγχο της εξουσίας.
Είναι η δημοκρατική λειτουργία των θεσμών, από τον τοπικό σύλλογο, στην Αυτοδιοίκηση, στην Δικαιοσύνη, μέχρι και το Κοινοβούλιο.
Για μας, η δημοκρατία είναι στάση ζωής.
Το ήθος και το ύφος των σχέσεών μας.
Ο σεβασμός στον πολίτη και η αξιοπρέπειά του.
Η δημοκρατία δεν χαρίζεται.
Κατακτιέται με συνεχείς αγώνες, με καθημερινούς αγώνες.
Αγώνες παντού.
Από τη γειτονιά μέχρι και το Κοινοβούλιο.

Δυό λόγια από μένα
ΓΙΑ ΑΥΤΑ (που αναφέρονται παραπάνω) ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ,
ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. και αυτό θα εξακολουθώ να κάνω, χωρίς να καταθέτω καμμιά κομματική ταυτότητα, όπως λίγοι θεωρούν ότι πρέπει να κάνουν, όσοι ανήρτησαν το "πανώ" της συμβολικής κατάληψης των γραφείων του ΠΑΣΟΚ στο Μοσχάτο.
Άλλωστε οι δυο γραμματείς των τοπικών του Μοσχάτου έχουν το δρόμο της πρότασης διαγραφής μας.
Όσα όμως διασυντονιστικά και αν συγκαλέσουν για αυτό το θέμα, εκείνο που θα τους ρωτήσω είναι ένα:
ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ;
ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ Ή ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ "ΠΑΝΩ";

Δημήτρης Ζώταλης

20 σχόλια:

  1. Ρε γράφτε τους στα ------- σας. Τις πατσαβούρες. нихуя себе!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΖΩΤΑΛΟΜΠΙΖΑΝΟΤΟΥΦΕΞΙΔΗΔΕΣ.
    ΧΩΜΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΥΣ ΜΠΟΥΤΣΟΦΕΛΛΟΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως μέλος του ΠΑΣΟΚ κύριε Ζώταλη μπορείτε να εκφραστείτε και να δράσετε θεσμικά στα πλαίσια των διαδικασιών που προβλέπει το καταστατικό του Κινήματος. Συμβολικές καταλήψεις (sic) και άλλες τέτοιου τύπου δράσεις δεν αρμόζουν σε ώριμα πρόσωπα, τουλάχιστον από τη στιγμή που είναι μέλη ενός συντεταγμένου οργανισμού. Η λογική του "Αναρτώ πανό ανενόχλητος και μετά από λίγο κλειδώνω και φεύγω για κανά σουβλάκι" είναι, το λιγότερο, γραφική. Η εκτίμησή μου είναι ότι επειδή ως μέλος του ΠΑΣΟΚ έχετε υποστεί πολύ χλευασμό τελευταία, θελήσατε να δημοσιεύσετε, δια του αστείου αυτού πυροτεχνήματος, ότι "νίπτετε τας χείρας σας". Αν ήμουν γραμματέας θα εισηγούμην τη διαγραφή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημήτρη μου αν συνεχίσεις έτσι βλέπω στο Μοσχάτο να γίνεσαι ΜΗΤΣΑΡΑΣ και ειναι άδικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΜΚΙΤΗΣ ΚΑΠΟΤΕ17 Ιουνίου 2011 - 9:24 μ.μ.

    @ Ανώνυμος 7:27
    Κατ' αρχάς για να προκύψει πειθαρχική διαδικασία θα πρέπει να υπάρχει Γραμματέας.
    Γραμματέας που προσπαθεί για την Οργάνωση, έχει ανοιχτά τα γραφεία της Τοπικής και έχει πληρώσει τις συνδρομές του.
    Όταν μάλιστα είναι επί της ουσίας "παράνομος" και προϊόν ανάγκης τότε περιπλέκεται η κατάσταση.
    Με κλειστή λοιπόν την Τοπική τυποις και ουσία, φαντάζει ιστορία επιστημονικής φαντασίας η δυνατότητα των Μελών να εκφράσουν τις απόψεις τους.
    Μάλιστα την ημέρα της Κατάληψης το πρόγραμμα των υπεύθυνων ανοιγματος και λειτουργίας της Τ.Ο. ανέφερε τα ονόματα: Μπούτσης, Φελλάς, Αναστόπουλος.
    Οπότε ποιός πρέπει να πάει για διαγραφή?
    Το πρόβλημα της Τ.Ο. Μοσχάτου είναι βαθύ και σοβαρό και αντανακλά την τακτική Παπανδρέου για την Οργάνωση υπό την ευρεία έννοια.
    Παραπέρα στο Μοσχάτο το πρόβλημα πολλαπλασιάζεται επί 2 ή και επί 3 λόγω των προσωπικών επιδιώξεων προσώπων που έχουν κονέ στα δημοτικά.
    Αυτά τα λίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ΠΑΜΚΙΤΗΣ ΚΑΠΟΤΕ

    Φίλε "ΠΑΜΚΙΤΗΣ ΚΑΠΟΤΕ" δε διαφωνώ σε τίποτα από όλα αυτά στα οποία αναφέρεσαι, αλλά οπωσδήποτε δεν παίρνεις θέση για την κίνηση του κυρίου Ζώταλη. Το γεγονός ότι η οργάνωση παραπαίει δε δικαιώνει κάθε είδους γραφικότητα. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, ανώτερης αισθητικής και πολιτικής προσέγγισης, να τεθούν τα ζητήματα, αλλά προφανώς κάποιοι προτιμούν τις κραυγές έναντι του δημοκρατικού διαλόγου. Λυπάμαι που θα το πω αυτό, αλλά, όπως έχει πει και κάποια ψυχή, "θόρυβο κάνουν τα άδεια βαρέλια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στέφανος Ν. Μπιζάνης17 Ιουνίου 2011 - 11:43 μ.μ.

    Όπως έχω γράψει πρόσφατα,
    σε προέκταση της συνταγματικής εντολής που λέει
    ότι η προστασία του Ελληνικού Συντάγματος
    επαφίεται στον Πατριωτισμό των Ελλήνων,
    έτσι και στο Καταστατικό του ΠΑΣΟΚ
    θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί ότι
    η τήρηση των ιδεολογικών αρχών και του Καταστατικού του Κινήματος
    είναι στα χέρια, στον νου και στις ψυχές των Μελών του ΠΑΣΟΚ.
    Αυτή τη στιγμή η ηγεσία του κόμματος
    κατά συρροή ποδοπατάει τα πάντα…
    Την Διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη,
    το Καταστατικό και τις θεμελιώδεις πολιτικές αρχές
    και παρακαταθήκες του ΠΑΣΟΚ.
    Κρατάει την Οργάνωση σε κατάσταση γυψαρίσματος!
    Κατά τον Πρόεδρο, ΠΑΣΟΚ είναι ο ίδιος,
    τα μέλη της κυβέρνησης και άντε η κοινοβουλευτική ομάδα.
    Η κοινωνική βάση του ΠΑΣΟΚ είναι στα αζήτητα.
    Μετά από αυτά,
    που είναι διαπιστώσεις που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης,
    η πράξη των συντρόφων που προέβησαν
    στην συμβολική κατάληψη της εφτασφράγιστης «υπόγας»
    είναι πράξη πολιτικά νόμιμη και ιδεολογικά αξιέπαινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζώταλης Δημήτρης18 Ιουνίου 2011 - 12:12 π.μ.

    Επί της ουσίας θα απαντήσει κάποιος επιτέλους;Αλλά δυστυχώς στις μέρες μας όσοι δεν μπορούν να απαντήσουν επί της ουσίας έχουν προπονηθεί στο να ψελίζουν μια και μόνο λέξη.Γραφικότητα με όλα τα παράγωγά της.
    Εγώ πάντως είμαι ανοιχτός σε κάθε διάλογο γιατί απλώς δε χρωστάω σε κανέναν.Σέβομαι το λόγο όλων των ανώνυμων με μια μόνο διαφορά.Δεν είμαι καθόλου σίγουρος επειδή δεν γράφουν επώνυμα αν αυτοί κάπου χρωστούν ή προσπαθούν να ξαργυρώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας αναλάβει κάποιος να εξηγήσει στον Γεωργάκη και στον Βενιζέλο - μόλις τον άκουσα στην τηλεόραση- ότι το ΠΑΣΟΚ στον τίτλο του γράφει σοσιαλιστικό κίνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν σας γνωρίζω από κοντά, αλλά θα δεχθώ ότι πράγματι εσείς τα λέμε και τα πιστεύετε. Τους άλλους που τους ξέρω, λέω κατηγορηματικά ότι ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α αν και φαντάζομαι ότι ξέρουν αρκετά καλά την πασοκική αλφαβήτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζώταλης Δημήτρης18 Ιουνίου 2011 - 1:00 π.μ.

    Φίλε 7.27 επειδή δε νίπτω καθόλου τας χείρας μου μια και είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1975
    γι αυτό και προχώρησα μαζί με άλλους σε αυτή την ενέργεια.Θεωρώ ότι πρέπει να αντιδρώ με όλους τους τρόπους όταν κάτι πηγαίνει στραβά και διαστρεβλώνεται αυτό που εγώ ψήφισα και αυτό είναι υπευθυνότητα.Άλλωστε εμείς δεν φύγαμε από το ΠΑΣΟΚ, το ΠΑΣΟΚ χωρίς να το καταλαβαίνει φεύγει από μας.Αυτό εμείς καθόλου δεν το επιθυμούμε γι αυτό και είμαστε εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζώταλης Δημήτρης18 Ιουνίου 2011 - 1:04 π.μ.

    Φίλε 8.22 καλύτερα Μητσάρας χωρίς χρωστούμενα και γλύψιμο, παρά Δημήτρης με χρέη και γλώσσα μια οργιά μόνο και μόνο για να γλύφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε ΠΑΜΚΙΤΗ ΚΑΠΟΤΕ εύχομαι τα άδεια αλλά θορυβώδη βαρέλια όπως προσβλητικά λες,σε ξυπνήσουν και σένα κάποτε, αλλά πολύ φοβάμαι ότι εσύ χρειάζεσαι κάτι πολύ πιο δραστικό.Κάτι σαν οβίδα θα έλεγα αν αυτή σκάσει δίπλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλήθεια όλοι εσείς οι αυθεντικοί εκφραστές των σοσιαλιστικών ιδεωδών έχετε καταλάβει σε ποιά κατάσταση βρίσκεται η χώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα. Χαιρετίζω την κίνησή σας. Δεν είχατε και τίποτα καλύτερο να κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Ανώνυμος 9:14
    Νομίζω ότι είναι προφανές ότι όσοι προχώρησαν στην κατάληψη έχουν σοσιαλιστικά ιδεώδη. Αυτό καταλαβαίνω όταν μιλάνε κατά του νέου Μνημόνιου και για ΠΑΣΟΚ αριστερό και φιλολαϊκό. Έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Ανώνυμος 18 Ιουνίου 2011 1:13 π.μ.

    Εγώ φίλε μου, καθώς και πολλοί άλλοι, έχω ξυπνήσει από την εποχή που κάποιοι από τους σημερινούς καταληψίες απολάμβαναν προνόμια και νέμονταν την εξουσία και θρέφανε το διχασμό και βιάζανε κάθε έννοια δημοκρατίας μέσα στο κόμμα. Τα δικά μου "ξυπνητήρια" είναι η αγωγή μου και η παιδεία μου. (Το περί άδειων βαρελιών δεν το έγραψε ο ΠΑΜΚΙΤΗΣ ΚΑΠΟΤΕ)

    @ Στέφανος Μπιζάνης

    Κύριε Μπιζάνη έχετε δίκιο στις διαπιστώσεις σας, αλλά θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι τέτοιου τύπου δράσεις δικαιώνονται μόνο αν εκείνοι που τις οργανώνουν έχουν νωρίτερα εξαντλήσει όλες τις μη ακτιβιστικές επιλογές και δυνατότητες. Τα συγκεκριμένα μέλη θα μπορούσαν να ζητήσουν συνέλευση και να φέρουν κείμενο προς ψήφιση. Δε μπορείς να κατηγορείς κάποιον για κατάλυση των δημοκρατικών διαδικασιών ακολουθώντας μη δημοκρατικές οδούς. Είναι αντιφατικό.

    @ Ζώταλης Δημήτρης

    Κύριε Ζώταλη τιμώ το γεγονός ότι γράφετε πάντα επώνυμα αλλά και η ανωνυμία δεν έχει μονοδιάστατη ανάγνωση. Προσωπικά επιλέγω να γράφω ανώνυμα επειδή με ενδιαφέρει να συμμετέχω στο διάλογο, αποφεύγοντας την προσέγγιση από οποιονδήποτε παράγοντα εκτιμά ότι συμφωνώ μαζί του. Σας βεβαιώνω ότι ούτε χρωστάω ούτε προσδοκώ να εξαργυρώσω. Το αν θα το πιστέψετε αυτό, επαφίεται στην καλή σας προαίρεση. Όσο για την ουσία να είστε βέβαιος ότι συμφωνούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα σχόλια βλέπω ότι αρχίζουν να αποκτούν νόημα.
    Πάντως, φαίνεται ότι παντού γίνεται διάλογος εκτός από τα γραφεία που στεγάζουν το ΠΑΣΟΚ του κ. Παπανδρέου.
    Καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για να ειναι χρήσιμα τα αδεια βαρέλια κ. Ζώταλη βάλε μέσα τον Σάββα και γέμισέ τα με νερό για να δούμε που και πόσο χάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η βδομάδα θα εχει ειδησεις καθώς ο Μπούτσης προσπαθεί να σηκώσει φωνή και ανάστημα. Θα κάνει λεει συμβούλιο με τους αλλους υπεύθυνους για να τιμωρήσουνε τους καταληψίες. Πλάκα έχει ο Αντουάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια