Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

Ο Αετιδεύς

Άλλο ο αετός και άλλο πράγμα ο αετιδεύς.
Ο ένας έχει την ικανότητα για να πετάει, ενώ ο άλλος βρίσκεται στην κατάσταση του μισομπορεί: δηλαδή του «και ναι - και όχι».
Οπότε για τον αετιδέα, ήγουν το αετόπουλο στην γλώσσα των παιδικών κατασκηνώσεων και του προσκοπισμού, απαιτείται λογική και σύνεση μέχρι «πνευματικά» να διδαχθεί από τους αετούς και βιολογικά να «δέσει» το κορμί και το νιονιό…
Χρειάζεται υπομονή, γιατί εύκολα από τις ψηλές κορυφές μπορεί να βρεθεί στο χώμα και στις χαράδρες.
Η επιλογή να ξεκινήσει από την βουνοκορφούλα του Κοινοτικού ήταν σωστή, μιάς και στην Ολύμπια κορυφή του Δημοτικού Συμβούλιου τα ενήλικα αρπακτικά συνωστίζονται απειλητικά.

Όμως στην πράξη ακυρώνει την σοφή επιλογή να μην εκτεθεί στα απολύτως ψηλά...
Γιατί κάνει κουταμάρες, προφανώς επηρεασμένος από την εμπράγματη άσκηση της «εξουσίας»…
Τι κάνει;
Να..., κουνάει την ουρίτσα του!
Κάτι με το να θέλει από τώρα να φτιάξει «κύκλο» και κύκλωμα για το μέλλον (με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις, και τα λοιπά)…
Κάτι με το ντυσιματάκι art of trench, αλλά έλα που τα Burberry’s μπορεί να γυαλίζουν κομμάτι στο μάτι, αλλά δεν δίνουν φτερά για να πετάξεις έγκαιρα…
Κάτι με την μεγαλορρημοσύνη που δεν εφάπτεται με την παρέα των λοιπών αετιδέων…
Κάτι με ένα φευγάτο στυλ «αφηρημένος και κουρασμένος» για να γράψει στα μάτια των αετόπουλων (αλλά έλα που τον καρατσεκάρουν και κάτι αετοί Νααααα… μετά συγχωρήσεως)…

Αλλά όταν από τη μια κουνάς την ουρά σου νεαρέ αετιδέα, από την άλλη δεν μπορεί να τρως και σφαλιάρες από τις κίσσες, γιατί είσαι βιολογικά ένας εν δυνάμει αετός.
Δεν μπορείς από τη μια να κοκορεύεσαι, να φτιάχνεις image και από την άλλη να εντέλλεσαι από τις «τεχνικές υπηρεσίες» της αετοφωλιάς, δηλαδή τις κορακοειδείς κίσσες ότι πρέπει να κάνεις υπερεπείγουσα συνεδρίαση των αετιδέων και να το παραδέχεσαι δημόσια.
Για έναν κωλοαγωγό κάπου χαμηλά στην πεδιάδα, σ’ ένα χωριό που ακόμη επιμένουν να το λεν’ Μοσχάτο.

Αν κατάλαβες καλά (εφόσον είπες την αλήθεια) οι αετοί ούτε καν απευθύνθηκαν απευθείας σε σένα…
Αυτό, έχε το στα υπ’ όψιν!


-------------------------
Υστερόγραφο (ή πρόλογος;)
Κατά την περίοδο του επερχόμενου Πάσχα, αλλά και το καλοκαιράκι όπου μάλλον θα υπάρχει μεγαλύτερη κάλμα – έστω και με τον Αγωγό της Ελευθερίας να καλεί στα χαρακώματα – θα ήταν αρκούντως διδακτικό για τον ημέτερο αετιδέα, αν διάβαζε «το παρ’ Εδμόνδου Ροστάν» βιβλίο ο «Αετιδεύς».
Πρόκειται για δράμα που αφορά την δυστυχισμένη ζωή του Αετιδέα (L'Aiglon γαλλιστί, The Eaglet αγγλιστί), δηλαδή του γιου του Ναπολέοντα και της Μαρίας Λουϊζας, κάτω από την επιτήρηση του Μεττερνιχ!
(Α, και κοιτάξτε ...σύμπτωση!
Όπως έχει γραφτεί στο «ΜοσχατουΠολις», η αετοφωλιά της Κοραή διαθέτει τον Μετερνίχο της και βάρδα μην σε βάλει στο μάτι ότι το παίζεις δελφίνος)

55 σχόλια:

  1. Γράφεις Astroboy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε λιγο θα ξεπερασεις τον Παπαδοπουλο σε χρονογραφηματα.Τον ΛΕΥΤΕΡΗ ετσι για να μην μπερδευομαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βιολιστης στα κεραμίδια27 Μαρτίου 2011 - 4:39 μ.μ.

    Εχεις απόλυτο δίκιο. Τον παρατηρούσα οχι στο κοινοτικό αλλά στο κανονικό δημοτικό συμβουλιο για τον αγωγό. Τι ύφος είχε στο πάνελ δίπλα στη μεσοκολώνα. Πλάκα εχει το παιδάκι. Χωρίς τα λεγόμενα "γκατς" να στο παίζει καποιος και μεσα σε ολα, χωρίς καμια συνεισφορα στα κοινα και το ΠΑΣΟΚ. Από κάτι τέτοια κλωσόπουλα καταντήσαμε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηθικοπλαστικότατο. Τόλη μ' ακούς?
    Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Αντουανέττα
    Γράφω καλή μου... ναι.
    3 μέρες (σχεδόν) τεμπελιάς πήγε πολύ
    αλλά ήθελα να απολαύσω την εθνεγερσία
    και το φωτορεπορτάζ των "συναδέλφων"
    από τις παρελάσεις Μοσχάτου και Ταύρου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Δ ο Αετιδευς.Πικρη ιστορια στα 12 αποκεφαλιστικε.Γιος του Μ.Αλεξανδρου και της Ρωξανης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανώνυμος 27 Μαρτίου 2011 4:36 μ.μ.
    Turn me on babies...
    Τετοια να μου λέτε!
    Τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Βιολιστης στα κεραμίδια
    Εσένα σε θέλω δίπλα μου. Είσαι gutsy τύπος και έχεις μάτι. Αετιδείς κάποιοι, γεράκια εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ανώνυμος 27 Μαρτίου 2011 4:43 μ.μ.
    Δεν κάνω διδαχή φίλε "Β"...
    Προφητεία αναπέμπω...
    Προφητεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η πλάκα είναι, ότι προχτές στη συνεδρίαση και όταν ο Ζώταλης είπε ότι η κοινότητα δεν έχει στηνουσία δικαιολογήσει την ύπαρξή της με συγκεκριμένο έργο παίρνοντας ύφος μεγάλου πολιτικού είπε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι οι αποφάσεις του τοπικού είναι αυτές που επέβαλλαν και τις αποφάσεις του δήμου σε πολλά θέματα.Από τώρα το παίζει πάνω από όλους.Μόνο το Ζώταλη δεν μπορεί να σταματήσει.Κι αυτός ο αθεόφοβος δεν τον αφήνει σε ησυχία συνεχώς του κάνει τη ζωή πατίνι.Παιδί είναι ρε Ζώταλη δείξε λίγο κατανόηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Παγουρόπουλε...
    sorry που σε λογόκρινα.
    Επανέλαβε αν θέλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παιδί ξεπαιδί το άτομο γράφει σχόλια!
    Μπας Mr. Astroboy του κάνεις διαφήμιση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Ανώνυμος 27 Μαρτίου 2011 5:12 μ.μ.
    Ε, ας μη βιαζόμαστε.
    Μόλις που περάσαμε το φράγμα των 100 ημερών!
    Τώρα η δήλωση του αετιδέα της κοινότητάς μας, ότι επέβαλε αποφάσεις στο δημοτικό συμβούλιο, ίσως να είναι και μπηχτή στον παλιό του δάσκαλο τον Αθανάσιο (έτσι δεν συμβαίνει πάντα;), ίσως πάλι να ήταν ένα δείγμα του τι έμαθε κοντά του...
    Ο Ζώταλης!
    Αυτός θα αποδειχθεί (εκτός των άλλων) το αντιδραστήριο του αετιδέα.
    Φέρτε δείγματα, να σας λέω αποτελέσματα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. o pagouropoulos xanagirizei27 Μαρτίου 2011 - 5:42 μ.μ.

    Φίλτατε ΑΣΤΡΟΜΠΟΥ τουλάχιστον στα χρόνια μας οι νεολαίοι έκαναν και 2 δράμια πολιτική δουλειά. Κρεμμύδας, Μπούτσης, Σφυρόερας, Χαλκιάς, Δαρατσανού, Μπουρούσης, Τσίγκα, Φεστερίδης, Μαθιουδάκης, κλπ, κλπ για να μην ξεχάσω πολλούς και παρεξηγηθώ. Χώρια που είχαν άποψη και όραμα άσχετα αν μετά τα έχεσαν κάποιοι.
    Αυτός ρε ο Σιώκας και ο άλλος ο επι των τιμών του, ο ψηλός, τι προσέφεραν; Αυτούς όλους τους λαχνούς της λοταρίας να τραβήξεις δεν θα βρεις το όνομα τους. Τέτοια κατάντια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλό γράψιμο, αλλά το κείμενο είναι λίγο κωδικοποιημένο. Θα ήταν καλό στην αρχή ή στο τέλος να δώσεις τα πραγματικά γεγονότα που σε οδήγησαν στο να γράψεις το άρθρο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ 69 eyes
    Υπάρχει όντως μια πολιτική σχολή που ακόμη και την δυσμενή κριτική την αθροίζει στα θετικά. Όμως εδώ δεν πουλάμε καθαριστικό tub.o.flo ή οδοντόκρεμα crest... Άσε που επαναλαμβάνω ότι πρόκειται περί προφητείας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ o pagouropoulos xanagirizei
    Άλλες εποχές, άλλα ήθη.
    Αυτό πάντως με τη λοταρία μου άρεσε.
    «Παγουρόπουλε» μου που να βρεις τα ονόματά τους, όντως…
    Ούτε τις σκιές τους δεν βρίσκεις, όπως χτες στην πλατεία Μεταμόρφωσης όπου υποτίθεται πως η κοινότητα γιόρτασε την Ώρα Της Γης. Μόνον οι κουκουβάγιες ήταν εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ ~ Δήμητρα
    Καλώς την. Όντως έχεις κάποιο δίκιο γιατί δεν παρακολουθούν όλοι από κοντά τα τεκταινόμενα των κοινοτικών και δημοτικών συμβουλίων. Το γεγονός (στο οποίο ήμουνα αυτήκοος μάρτυς (που λένε) έχει ως εξής: Ο κ. Ζώταλης (της αντιπολίτευσης – «Πολίτες Μπροστά») ρώτησε γιατί το ζήτημα του Αγωγού της οδού Ελευθερίας έρχεται στο Κοινοτικό Συμβούλιο την τελευταία στιγμή, ως υπερεπείγον. Ο κ. Σιώκας είπε περίπου τα εξής: ζητάω συγνώμη, αλλά οι Τεχνικές Υπηρεσίες μου είπαν να το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΖΩΤΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ27 Μαρτίου 2011 - 6:31 μ.μ.

    Φίλε 5.12 δεν επιχειρώ να κάνω τη ζωή πατίνι κανενός.Στο κοινοτικό συμβούλιο αυτό που κάνω είναι να λέω την αποψή μου όπως έχω μάθει από μικρός.Τώρα αν αυτό δυσκολεύει κάποιους ούτε με αφορά ούτε με φρενάρει.Αλλωστε αν κάτι με χωρίζει με τον κ.Σιώκα είναι μόνο οι διαφορετικές απόψεις,η νοοτροπία,οι τεχνικές και τίποτα άλλο.Τη δουλειά του εκείνος τη δουλειά μου και εγώ.Αν τελικά έχουμε κάτι να χωρίσουμε αυτό μπορεί να το βρει κάποιος αν ψάξει τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται ο καθένας μας.Εν κατακλείδι.Ούτε του χρωστάω ούτε μου χρωστάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Ανώνυμος 27 Μαρτίου 2011 4:53 μ.μ.
    Μου αρέσει που έχω εγκυκλοπαιδικά μορφωμένο κοινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βρε astroboy σχεδόν πατρικές συμβουλές του δίνεις, αν και οι πληροφορίες που έχω για το αετόπουλο της ιστορίας σου έχει σαν υπόδειγμα τον Μακιαβέλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θαλεια απο Μοσχατο27 Μαρτίου 2011 - 10:42 μ.μ.

    Καλως μου τον.
    Ωραιο σχολιο.Τοποθετει τα γεγονοτα στη σωστη τους βαση, διχως εμπαθεια.
    Εισαι λογοπλαστης τελικα.!!!!
    Αν ο "Αετιδευς" αποφυγει τη βουτια,πολυ φοβαμαι πως θα τον κατασπαραξουν τα ενηλικα αρπακτικα.
    Η υπεροψια και η ελλειψη πειρας ειναι κακοι συμβουλοι.Εχει δυνατοτητες και θα επρεπε να προσεχει.
    Τωρα εκτος θεματος :Αρκετες φορες στα σχόλιά σου, αναφερεις έργα και ονοματα συγγραφεων, καλλιτεχνων,φιλοσοφων,ιδεολογιες πολιτικων ρευματων.Οσα απο αυτα δε γνωριζω,αμεσως ψαχνω, τα βρισκω και κατανοω καλυτερα το κειμενο.
    Σ'ευχαριστω. Δεν μπορουμε να γνωριζουμε τα παντα,αλλα "ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ"
    -Ο pagouropoulos ξεχασε τον Ελευθεριαδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. φίλε στέφανε πολύ καλό το ψυχογράφημα. Αλλα θα πρέπει να παραδεχτείς ότι ξέρει να ελίσεται δεν ξέρω αν θα γίνει ποτέ αετός άλλα άνετα χέλι τον λες. Ας κάνουμε μια ιστορική αναδρομή. Ήρθε από το πουθενά έκατσε κάτω από το άρμα του άλλου προέδρου ανήκοντας κεντρικά αλλού (έξυπνο). Ανέπτυξε μια ρητορική ενάντια στο κατεστημένο κτυπώντας φανερά ή μη την προηγούμενη αρχή πολλοί θυμούνται πόσα έσερνε στον τότε δήμαρχο και στους αντιδημάρχους Φώναζε για το καλό της νεολαίας και το παιζε ρομπέν των νέων. Εγινε πρόεδρος ΤΟΣΥΝ (με τις πλάτες ενός άλλου νέου , ακόμα αναρωτιέμαι πως έκανε τέτοιο λάθος) και βέβαια με ενεργό ενασχόληση, μέσω του Εθνικού Συμβουλίου Νεολαίας του Πασοκ, στα κεντρικά θέματα. Καθιερώθηκε στην εδώ σκηνή με την βοήθεια του προέδρου(που πολύ τον θεωρούν δάσκαλο του). Αφού έγινε αυτό και με σκοπό να συμμετέχει στην εξουσία βοήθησε ο πρόεδρος και η ομάδα να συνταχτουν στο πλευρό του τοσο καιρού πολιτικά εχθρού τους (με το αζημίωτο Πρόεδρος Κοινότητας αυτός σύμβουλος ο bloger). Δηλαδή σταύρωσε την υποψηφιότητα του 'δασκάλου' του με σκοπό το ιδίον όφελος. Βέβαια για το καλό της ενότητας όλα αυτά. Τελικά όλες οι φαμφαρολογίες για την κοινωνία και την νεολαία και τα άδικα που πληρώνει από τους μεγαλυτέρους έχουν εκλείψει τώρα γιατί ο σκοπός επιτευχθει. Φανταστείτε τι θα κάνει αν αποφασίσει να παέι για βουλευτής ή δήμαρχος(όπως ελπίζει στο μέλλον κάνοντας δικιά του όμάδα) Κρίμα κάποια ψυχή μου φώναζε ότι ασχολούνται για το καλό της πολής αυτοί οι νέοι αλλά μάλλον θέλουν να μοιάσουν και να ξεπεράσουν αυτούς που κατηγορούσαν. Είναι πολλά τα λεφτάαααα ...Άρη.
    Τα χέλια όμως κάποια στιγμή πιάνονται και έχουν νόστιμο κρέας.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ante vre pagasa. Zografises to Vlaxo kai to Mpoutsi kai tora ton ...aetidea. Pou to skarfistikes to onoma. XEXEXE. Wraia paromiosi file Astroboy. Ego ton Toli den ton vlepo arnitika. Exei dynatotites arkei na katalavei oti akoma kai se mia amoralistiki epoxi prepei na exoume mesa mas kai kapoio synais8ima. Den mporei na einai ola symferon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Ανώνυμος 27 Μαρτίου 2011 8:07 μ.μ.
    @ Ανώνυμος 27 Μαρτίου 2011 9:22 μ.μ.
    @ Товарищ 27 Μαρτίου 2011 11:41 μ.μ.
    Αγαπητοί φίλοι λυπάμαι που δεν μπορώ να δημοσιεύσω τα σχόλια σας. Σίγουρα με καταλαβαίνετε. Προσπαθήστε με κάποια διαφορετική διατύπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Ανώνυμος 27 Μαρτίου 2011 7:39 μ.μ.
    Ε, ας μην εξιδανικεύουμε το στυλ μου και ως προς τον αετιδέα ας μην υπερβάλουμε με την κατηγορία του μακιαβελισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Θαλεια απο Μοσχατο
    Λέγοντας ότι σχολιάζω «δίχως εμπάθεια» μου απονέμεις τον καλύτερο έπαινο. Ως προς το στυλ μου, είμαι σίγουρος ότι η εποχή που θα μου ταίριαζε είναι η βικτωριανή: Αρθουρ Κόναν Ντόϋλ, Όσκαρ Ουάϊλντ, Κίπλιγκ, Κάρολος Ντίκενς, Σαρλότ Μπροντέ, … Με την υπόμνηση γι’ αυτόν που ξέχασε ο pagouropoulos με έσπρωξες να ψάχνω την αληθινή σου ταυτότητα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Χέλι χέλι
    Focus! Πολύ χρήσιμη η ιστορία σου και ενισχυτική των εντυπώσεών μου. Τα κρατάω όλα για παραπέρα ανάλυση. Αν κάποια στιγμή «βάλεις» το χέλι, εγώ θα «βάλω» το ούζο… «Βαρβαγιάννης Μυτιλήνης»… από το Πλωμάρι…
    Και να μην χαθούμε: mosxatoupolis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Ανώνυμος 27 Μαρτίου 2011 11:37 μ.μ.
    Έχω κι εγώ τις εμπνεύσεις μου.
    Ούτε κι εγώ τον βλέπω αρνητικά (τον αετιδέα εννοώ) αλλά ζούμε σε δύσκολές εποχές φίλε μου και η ανάγκη συδαυλίζει το ρημάδι "το συμφέρον".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χέλι χέλι ξερείς πολλά.. Αλλά να σε ρωτήσω πόσοι άλλοι έχουν πατήσει επί πτωμάτων για να γίνουν κάτι??? Εμείς τους έχουμε μάθει έτσι. έχουμε ευθύνη όλοι... Και έτσι όπως πάμε θα υπάρχουν και περισσοτεροι που θα χρησιμοποιουν κόμματα καταστάσεις κυκλώματα ντερέκες πατσουράκηδες κτλ (για να μην κρυβόμαστε) για ιδίον όπως λες όφελος. Θα πρέπει να δούμε όμως κάποια στιγμή ποιοι τελικά και αν υπάρχουν που ασχολούνται με ανιδιοτέλεια. Αλλά δυστυχώς εδώ τιμούνται αυτοί που είναι μανούλες στις ραδιουργιες και ξεπουλάνε τα πάντα.
    Αυτούς επιβραβευει η νέα δημοτική αρχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο αετιδεύς τον έφαγε τον καμηλοπάρδαλο. Βλέπεις ο μικρός από ναπολέοντες και αλέξανδρους και ο άλλος από την Άρτα. Ίσα ρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Kala oloi autoi.o eythimiou pou tous epivravevei me proslipseis.asta na pane.oloi idioi einai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Astroboy,
    Δυστυχώς κατηγορούμε τους πολιτικούς και σχολιάζουμε τις μικροπρέπειες και τις λαμογιές τους και δεν κοιτάμε το μικρόκοσμό μας, για να διαπιστώσουμε ότι πολλοί που ασχολούνται με τα κοινά της πόλης μας, δε διαφέρουν και πολύ.
    Ο μικρός που ψυχαναλύεις πράγματι έχει ικανότητες, δυστυχώς όμως μέχρι τώρα αναλώνεται σε ενέργειες του παρασκηνίου με σκοπό τη γρήγορη ανέλιξή του, ποντάροντας στη λήθη του κόσμου κατά τα πρότυπα του προστάτη του Αθανασίου. Το ίδιο ισχύει και για το κολλητό του Βασίλειο, γνωστό blogger.
    Ποιος μπορεί να ξεχάσει τα ξενύχτια που περνούσαν τα παιδιά, στο μπαλκόνι του πρώτου, για να βιντεοσκοπήσουν τα σκουπιδιάρικα του δήμου να μαζεύουν από τους κάδους ανακύκλωσης, για να χτυπήσουν τον τότε αντιδήμαρχο καθαριότητας και νυν Δήμαρχο Ανδρέα (τελικά άξιζαν τα ξενύχτια παιδιά) ; Ποιος μπορεί να ξεχάσει το ξεκατίνιασμα του νυν Δημαρχιακού συμβούλου Βασιλείου με το σύντροφό του Μπούτση, όπου τον κατηγορούσε από το blog του ότι στέλνει εγκωμιαστικά ανώνυμα σχόλια για τον εαυτό του (καλή συνεργασία Αντώνη με τον υβριστή σου) ; Ποιος μπορεί να ξεχάσει τα πύρινα άρθρα για το σκάνδαλο του πολιτιστικού (ελπίζω να δώσεις καλές συμβουλές Βασίλειε για το σκανδαλάκι στο Δήμαρχο) ;
    Τελικά όλα πουλιούνται και όλα αγοράζονται. Συνειδήσεις, ιδανικά και αξίες για λίγα ευρουλάκια. Αρκεί να βρεθεί ο σωστός αγοραστής, που βρήκε τον ιδανικό του εκφραστή στο πρόσωπο του Ανδρέα. Ο πόθος για εξουσία τελικά καταρρίπτει κάθε ηθική αναστολή. Με τη πάροδο του χρόνου όλα ξεδιαλύνονται και δε μένει καμία απορία. Ο Θανάσης έδωσε τη σιωπή και ανοχή του με αντάλλαγμα το Προεδριλίκι καθώς και το βόλεμα των κολλητών Τόλη και Βασιλείου (Τόλη να ξέρεις σε ρίξανε στους μισθούς εκτός να ποντάρεις για το μέλλον).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έχετε δίκιο σε πολλά πράγματα.
    Όταν κατέβει όμως και ο Άρης υποψήφιος με τον Ευθυμίου τι θα λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ρε παιδιά που κολλάτε?? Το παλικαράκι είναι 'μάγειρας' σκαρμούτσος. Βούλιαξε το πλοίο του Ντερέκα ( θυμάστε που είχε στηρίξει Παπαδοπουλο στην online διαδιακασία του Πασοκ?), Χώρισε στα 3 την ομάδα του και πήγε στον νυν δήμαρχο το κεφάλι του. Είναι δυνατόν να τον στηρίζει ο βλάχος?? έκτος αν συμβαίνουν και άλλα που δεν γνωρίζουμε.. Το θέμα είναι οτι πούλησε εκδούλευση και χρεώθηκε αυτός την επιτυχία να διαλυθεί το group Ντερέκας και να προσχωρήσει κακήν κακώς πέρνωντας τα αντίστοιχα ανταλλάγματα. Αλλα μην ξεχνάτε την προδοσία πολλοί αγάπησαν αλλά τον προδότη ουδείς. Το πόσο επικίνδυνος είναι θα το μάθουμε όα επικοινωνιακός και αν είναι όσο και κατέχει καλά την τεχνη του γλυφτειν και ραδιουργειν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οι κακές γλώσσες που όμως ξέρουν πολλά και μαλιστα από τα μέσα λένε ότι ο μικρός την είχε κάνει κατά Ευθυμίου μεριά πολύ πριν ο Ντερεκας αποσυρθεί από την υποψηφιότητα. Δηλαδή εκτος των άλλων και διπλο παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Tόσοι και τόσοι εγκατέλειψαν τον Ντερέκα.
    Ξεκινάμε με Τουφεξίδη και Ζώταλη για να καταλήξουμε σε Σφυρόερα,Παπαθεοδώρου,Πατσουράκη,Παπαχαραλάμπους και πόσοι ακόμα.
    Εκτός αν υπάρχει προσωπική εμμονή πλέον που εκδηλώνεται με κάθε αφορμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θαλεια απο Μοσχατο.28 Μαρτίου 2011 - 4:06 μ.μ.

    Αγαπητε astroboy
    Ψαχνεις την πραγματικη μου ταυτοτητα; Για σκεψου λιγο... Ποσες γυναικες ηταν μελη του ΠΑΣΟΚ στην υπογα πριν το 1980;Ποσες γυναικες ετοιμογενες(με την κοιλια στη μυτη) που λεει και ο λαος, τρεχανε μεσα στη νυχτα μεταφεροντας απο τα κεντρικα υλικο για αφισοκολληση; Ποσες γυναικες υπηρξαν πιο μπροστα απο τους περισσοτερους που ασχημονουν σημερα; Που δεν μπηκαν σε καταστασεις και κυκλωματα, που δεν εξαργυρωσαν την ψηφο τους;ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΑΝ ΤΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΕΓΩ;
    Που ακομα και σημερα, όποτε τους ζητηθει κατι τρεχουν διχως προσωπικο συμφερον γιατι ειναι επιλογη τους;
    Ειναι δυο; Τρεις; Μια απο αυτες είμαι.
    Οσο για την επιρροη της Βικτωριανης εποχης στη λογοτεχνια,καλο μας εκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρε φίλε 3.51 πόσοι από τους Τουφεξίδη Ζώταλη Σφυρόερα Πατσουράκη Παπαθεοδώρου Παπαχαραλάμπους βρέθηκαν στο ψηφοδέλτιο του Ευθυμίου όπως έκαναν άλλοι για ικανοποίηση του πρωσοπικού τους συμφέροντος ξεπουλώντας τις όποιες διαφωνίες τους αντί πινακίου φακής.Αν είχες τα κότσια να τα πεις επώνυμα τότε ίσως δινόταν και σε μένα η ευκαιρία επώνυμα πλέον να σου μάθω και άλλα πράγματα όπως την φράση κάποιου, περί ενδιαφέροντος μόνο για τα οπίσθιά του.Αντε ντε πες κάτι επώνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τουφεξίδης Χάρης28 Μαρτίου 2011 - 6:19 μ.μ.

    Αγαπητέ φίλε 351 προσωπικά δεν νοιώθω ότι εγκατέλειψα τον Ντερέκα.Εγκατέλειψα ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ για ένα καλύτερο Μοσχάτο όταν διαπίστωσα ότι μαζί του δεν θα γινόταν κάτι τέτοιο, και ξεκίνησα μια νέα προσπάθεια γιατί πίστεψα στον Κρεμμύδα ως προς αυτό. Δεν περιμένω να ασπασθείς το σωστό της απόφασης μου αλλά αυτή ήταν και δεν μετανοιώνω. Δηλαδή θα έπρεπε να παραμείνω μαζί με κάποιον που δεν πίστευε ότι πίστευα και πιστεύω εγώ; Ούτε εξαργυρώνω τα οράματα μου για την πόλη με θέσεις και αξιώματα.Προτιμώ το ρομαντικός από το βολεμένος. Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Kύριε Τουφεξίδη όλων οι επιλογές είναι δεκτές αρκεί να γίνεται με σεβασμό και να μην προσβάλλουν τον άλλον.Η δική σας επιλογή ήταν αξιοσέβαστη και γιαυτό σας τίμησε ο κόσμος.
    Αντίστοιχα σεβαστές είναι οι επιλογές όλων των ανθρώπων όταν δεν βλάπτουν τον συμπολίτη τους.
    Το να πάς με τον Ευθυμίου, τον Σπανάκη, τον Σωπάκη δεν νομίζω πως είναι κατακριτέο.
    Πάντως αν ο λαός αποφάσιζε να βγεί ο κύριος Κρεμμύδας Δήμαρχος θα θεωρούσε αυτονόητο να γίνεται αντιδήμαρχος χωρίς αυτό να σας μετατρέπει στα μάτια μου σε βολεμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπητέ Χάρη,καλά τα λές όμως άργησες πάρα πολύ να καταλάβεις τον Ντερέκα.Χρόνια ολόκληρα ήσουν αυτοκόλλητος του.Αν θέλεις ένα καλύτερο Μοσχάτο θα πρέπει να κάνεις και την αυτοκριτική σου γιατί όποιος θέλει να πάρει μια σοβαρή απόφαση την μελετά προσεκτικά.Βέβαια δεν με πείθεις ότι την μια μέρα ήσουν με τον Ντερέκα και την επομένη πίστεψες τον Κρεμμύδα.Δημοτικός Σύμβουλος ήθελες να βγείς καί ζύγισες τα πράγματα.Άλωστε καί η έκδοση της εφημερίδας σου τον ίδιο στόχο είχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δεν ξέρω αν εγκατέλειψαν φίλε 3.51 τον Ντερέκα ή αυτός εκείνους. Αλλά είναι διαφορετικό να στηρίζεις κάποιον για δήμαρχο και αλλο για δημοτικό σύμβουλο στο ψηφοδέλτιο αυτού που ως τον σεπτεβρη έβριζε. τώρα αν εσύ βλέπεις θετικά το παντρεμα συμφερόντων που έγινε μάλλον είσαι από αυτούς που γουστάρουν το άνήθικο και το κάνουν ηθικό. ίσως κονομάς και τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εγώ απορώ με τους ανθρώπους που πάνε και χώνονται κάτω από τις φτερούγες του Ντερέκα, του Μπούτση και τώρα του Σιώκα. Τι τους βρίσκουν; Γιατί ντε και καλά δίνουν την υποστηριξή τους και γίνονται τσιράκια του κάθε τυχάρπαστου; Πρέπει να νοιώθουν μεγάλη μοναξιά και έλλειψη αυτοσεβασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μόλις στριμώξατε το αετοπουλο, το άλλο κλωσσόπουλο του Live έβαλε ένα μπαγιάτικο βίντεο του Τόλη για αντιπερισπασμό. Τέτοια κατάντια. Αλλα ενα ερωτημα. Πότε προλαβαίνει να κανει αναρτήσεις εφοσον εχει γινει παιδί του δημαρχείου? έχει ρεπό ή ειδικό ωράριο και σχέση εργασίας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. η πλάκα είναι ότι στο βίντεο ο σιώκας λέει όταν του λέει ο παρουσιαστής (θεός να τον κάνει) ότι είναι προσκύμενος στο Πασοκ τον ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ και λέει ..της νεολαίας ΠΑΣΟΚ (άλλο κόμμα η νεολαία?? μετά αναφέρει για την κατάντια και την ανεργία που μαστίζει την νεολαία αφού τον κόπτει τόσο γιατί δεν εξηγεί στους νέους με ποια κριτήρια έγινε σύμβουλος το φιλαράκι του τι πτυχίο έχει?? Και βέβαια κατακρίνει το κλείσιμο των σχολείων (πράγμα που συμφωνώ)αλλά τόσο υποκριτικό και λαικίστικο από ένα μέλος του εθνικού συμβουλίου της νεολαίας ΠΑΣΟΚ. έχει μάθει τώρα κριτική μέχρι να βολευτούμε... Πάντως τι θα έλεγε η Διαμαντοπούλου αν το έβλεπε θα πρέπει να το στείλουμε σε κάποιους του ΠΑΣΟΚ να δούμε μετά τι θα πει... εκτός και αν σκέφτεται μεταγραφή στα ...αριστερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το σχόλιο του @ Ανώνυμος 3:42 μου έφερε στο μυαλό κάτι ακόμα. Η μουσίτσα, γιατί εκτός από κλωσσόπουλο είναι και πολιτική μουσίτσα, τις προάλλες που η Δημοκρατική Αριστερά είχε μια μάζωξη στο Paul, είχε συμμετάσχει και το παλικαράκι μας και όχι μόνο. όμως για κάποιους άλλους πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αγαπητη θαλεια.
    Διαβασα το σχολιο απαντηση στις 28|3|2011 4:06μ.μ και καταχαρηκα γιατι καταλαβα ποια εισαι.
    Ειχες τοτε ενα dancia τζιπ,μας εβαζες ολους μεσα,φορτωνες τα υλικα και μας μοιραζες στους τομεις που επρεπε να κανουμε αφισοκολληση.
    Σε πειραζαμε λεγοντας σου οτι θα γεννησεις μεσα στο αυτοκινητο και το μωρο θα το βαφτισουμε πασοκακι.
    Καποιοι πηγαμε με τον Κρεμμυδα,αλλοι με τον Ευθυμιου,αρκετοι με τον Ντερεκα,αλλα εχεις το σεβασμο ολων μας και το ξερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ 3.48

    Στην μάζωξη της Δημοκρατικής Αριστεράς ήταν και ο Κρεμμύδας. Μην μπερδεύεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Ανώνυμος 6:07. Φίλε δεν μπερδεύομαι καθόλου. Εσένα σε μπερδεύει η πρεμούρα σου και καλά μου να εκθέσεις τον Κρεμμύδα. όμως ανάμεσα στις δύο περιπτώσεις υπάρχει διαφορά. Ο Κρεμμύδας είναι γνωστό ότι αποχώρησε από το οργανωμένο ΠΑΣΟΚ, ενώ ο αετιδεύς η μουσίτσα σε ερώτηση αν είναι ΠΑΣΟΚ δηλώνει Νεολαία ΠΑΣΟΚ. Τι λέει ο Μπούτσης και ο Μαρέτσικος γι' αυτό; Το "κονέ" του Τόλη, ο Μιλτιάδης Παπαϊωάννου γνωρίζει τα κολπάκια αυτά; Τα λέω γιατί ο αετιδεύς ψάχνει κι αυτός για ημιόροφο για να βολευτεί. Γκέγκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ενώ ο Κρεμμύδας έχει ήδη βολευτεί μας λες και δεν τον νοιάζει;
    Ωραία λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @ ΑΝΩΝΥΜΟΣ 650 - ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΚΥΣΤΙΚΗ. ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΤΣΟΥΡΜΟ ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΛΩΜΑ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΕΞΩ, ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΤΙΔΕΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?
    Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια