Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Tauros Gate

Αισθάνομαι περίπου σαν τους  Γούντγουορντ και Μπερνστάϊν των New York Times που αποκάλυψαν τα στοιχεία του περιβόητου Γουότεργκέητ. Αφού η κοινή γνώμη θέλει αποσαφήνιση της υπόθεσης του Χορευτικού τμήματος του Πνευματικού Κέντρου Ταύρου, σας δίνω ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΑ το ντοκουμέντο που κάποιοι ζητάνε να δουν και κάποιοι άλλοι αμφισβητούσανε την ύπαρξη του. Τα περαιτέρω είναι δική σας υπόθεση...


23 σχόλια:

  1. @ Astroboy
    Ευχαριστώ πολύ, προσέφερες μεγάλη υπηρεσία στον Ταύρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΒΑΡΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ. ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΣΚΑΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ. ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΜΠΟΥΤΣΗ ΟΛΟ ΦΡΟΥΦΡΟΥ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. terastio thema oi aplhrwtoi kathigites toy pneumatikou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΧΘΕΙ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΩΣ ΔΣ ΤΟΥ ΠΚΤ ΚΑΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΑΡΤΙΑΣ.
    ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ + ΠΑΡΑΤΥΠΗ ΑΠΑΡΤΙΑ = ΑΚΥΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ + ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι όντως παράξενη η συμμετοχή αναπληρωματικών. Αν αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό του Νομικού προσώπου είναι εύκολο να διαπιστωθεί. Το ζήτημα όμως δεν είναι αυτό, ουτέ καν το παραταξιακό γλέντι που έγινε με σκοπό να γλείψουνε τον Δήμαρχο και τους υπόλοιπους. Το σοβαρό θέμα που θα έπρεπε να είναι Νο. 1 ζήτημα στη συνεδρίαση του Πνευματικού είναι η μη κατάθεση της οικονομικής εκκαθάρισης των συνδρομών του χορευτικού ομίλου που διαχειριζότανε η υπεύθυνη του τμήματος. Αυτό είναι το πιό σπουδαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ με τον @ Fosforouxo ότι ειναι ασυνήθιστο να προσκαλούνται οι αναπληρωματικοί και μενει να δούμε αν είναι τυπικά ενταξει. Εφόσον έχει εξελιχτεί έτσι το πράγμα, γιατί δεν συγκαλείται το δ.σ. του πνευματικού κέντρου και να βάλει σε συζήτηση όλες τις λεπτομέρειες της υπόθεσης; ο δήμαρχος πρεπει να απαιτήσει το ξεκαθάρισμα της υπόθεσης. έχει δίκιο - έχει άδικο πλέον η υπευθυνη του χορευτικού πρεπει να απομακρυνθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλοι στον Ταύρο ξέρουμε ότι δεν είναι έτσι και όλοι πιστεύουμε ότι άμα γίνει διεξοδικός έλεγχος θα ξεκαθαρίσει το τοπίο και θα σταματήσει αυτή η λασπολογία.

    Θέλησή μας είναι να συνεχίσει το χορευτικό τμήμα την ίδια επιτυχημένη πορεία και όχι να γίνει πεδίο παραταξιακών μετεκλογικών αντεκδικήσεων με άμεσο κίνδυνο να διαλυθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ανώνυμος (1:04)
    Δεν καταλαβάινω γιατί να διαλυθεί το χορευτικό. Ανήκει στο Πνευματικό κέντρο και την κοινωνία του Ταύρου ή στην εν λόγω κυρία;
    Αν πάλι φύγει η πρόεδρος θα κλείσει το Πνευματικό κέντρο; Ασφαλώς όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διαβάστε :
    Γνωμοδοτήσεις Νομικής Υπηρεσίας ΕΕΤΑΑ
    Θέμα : Aπαρτία στα NΠΔΔ. Θέματα αναπλήρωσης μελών.


    Η γνωμοδότηση αποφαίνεται ότι τα αναπληρωματικά μέλη για να έχουν νόμιμο δικαίωμα συμμετοχής σε ΔΣ ΝΠΔΔ πρέπει :
    α) να υπάρχει προσωρινό κώλυμα των τακτικών,
    β) να έχουν προσκληθεί νομίμως,
    γ) να αντιστοιχούν στα τακτικά μέλη που κωλύονται ένας προς ένα σύμφωνα με την απόφαση διορισμού, ώστε να μην αλλοιώνεται η σύνθεση του οργάνου. Εννοείται φυσικά ότι δεν μπορεί να συμμετέχει ένας τακτικός μαζί με τον αναπληρωματικό του.


    Φυσικά τα τακτικά μέλη πρέπει να έχουν οριστεί νόμιμα με τους αναπληρωματικούς τους από το ΔΣ του δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μέχρι τώρα λέγατε ότι δεν υπήρχε Δ.Σ. Τώρα άλλαξε το τροπάριο και μιλάτε για δήθεν παράτυπη σύνθεση χωρίς να γνωρίζετε. Δεν μπορείτε τουλάχιστον να ζητήσετε συγνώμη και να κρυφθείτε; Ελάχιστο αυτοσεβασμό έχετε ανόητοι συκοφάντες;
    Το σχόλιο ότι οι ενέργειες της υπεύθυνης του χορευτικού σχολιάστηκαν δυσμενώς από τη δημοτική αρχή σας αφήνει αδιάφορους ; Το ότι ο Δήμαρχος ανέθεσε εν λευκώ την αντιμετώπισή του από το Δ.Σ του Πνευματικού επίσης ;
    Ποιός μίλησε ανόητε για κλείσιμο του χορευτικού, εκτός αν θεωρείς ότι ανήκει στην κυρία από την Κύπρο, όπως το πουλούσε η ίδια πριν τις εκλογές; Το χορευτικό ανήκει στο Δήμο και όχι σε κάποια κυρία.
    Επιτέλους πέστε ότι κάναμε γκάφα ολκής και σταματήστε να εκτίθεστε σε συνεργασία με την κυρία του χορευτικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυσάρεστα πράγματα που έχουν αφετηρία παραταξιακές διαμάχες. Συμφωνώ με προηγούμενους ότι δύπ πράγματα πρέπει να γίνουν. Πρώτον να ξανασυνεδριάσει το ΠΚ του Ταύρου για επανεξέταση και ολοκλήρωση και Δεύετερον παρέμβαση του Δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μητέρα παιδιού του ωδείου4 Φεβρουαρίου 2011 - 2:35 μ.μ.

    Για το θέμα των απλήρωτων καθηγητών άστραψε και βρόντηξε ο Ζώταλης και εξαναγκάστηκε ο δήμαρχος μετά την τοποθέτησή του ζώταλη στο τοπικό να δεσμευτεί δημόσια ότι οι καθηγητές θα πληρωθούν.Δεν έκανε όμως το ίδιο για την φιλαρμονική που έχει διαληθεί αφού και αυτό το θέμα έβαλε ο κ.Ζώταλης.Όσον αφορά τα προβλήματα του ΩΔΕΙΟΥ που και αυτά έθεσε ο κ.Ζώταλης που όπως φαίνεται δε μασάει ο Κ.Δήμαρχος τα απέδωσε σε διοικητικές αδυναμίες με την υπόσχεση ότι θα διορθωθούν.ΖΩΤΑΛΗ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Re paidia o zotalis einai o daskalos me tin alogooura;An einai aytos tote ne. ap ayton tha tethoyn polla themata giati kai ikanos fainetai kai to leei i kardia toy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι ο ζώταλης έδωσε και το πρώτο ματς με τον Κρεμμύδα για τη στάση του άρη στο δημοτικό συμβούλιο για το θέμα του πνευματικού τόσο του μοσχατου όσο και του ταύρου.Γι αυτό και ήταν τόσο δυναμικός στο κοινοτικό συμβουλιο.Ήθελε να δείξει την διαφοροποιηση του απο τον άρη στο θεμα του πνευματικού και στο κάτω κάτω καλά έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mhpws anti gia mhtera tou paidiou eisai mhtera tou Zwtalh?

    O opoios kala ta eipe alla o arxigos tou o Aris to perase omofwna to thema.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλοι μου, όπως στο Μοσχάτο έτσι και στον Ταύρο (και λίγο-πολύ παντού) υπάρχουν προσωπικές αντιθέσεις, παραταξιακές αντιθέσεις, κομματικές αντιθέσεις, ... αντιθέσεις, ... αντιθέσεις, κάθε είδους αντιθέσεις που περιστασιακά άλλοτε αμβλύνονται και άλλοτε οξύνονται στο έπακρο.
    Αυτή την εποχή η αντίθεση της ηγεσίας του ΠΚ Ταύρου με την υπεύθυνη του χορευτικού τμήματος βρίσκεται σε όξυνση.
    Δεν θα αναφέρω τους λόγους γιατί θα μπλέξω με παραταξιακά και προσωπικά και θα γράφω ώρες.
    Πιστεύω ότι η νέα δημοτική αρχή δεν πρέπει να κάτσει να "δικάσει", αλλά να απαιτήσει να ελαχιστοποιηθούν μέχρι μηδενισμού αυτές οι έρπουσες αντιθέσεις.
    Νομίζω ότι το κριτήριο από δω και πέρα πρέπει να είναι η ικανότητα προσφοράς στο ΝΠΔΔ και στις ανάγκες των δημοτών και όχι το βάθος και το πλάτος της κλιμάκωσης καθενός.
    Όλοι έχουν κάτι να προσφέρουν, ας συναγωνιστούν λοιπόν εκεί και ας "λάμψει" ο παραγωγικότερος.

    Για να πειστείτε ότι η αντίθεση αυτή πηγάζει πολλά χρόνια πίσω, σας παραπέμπω σε μια μεγάλη εκδήλωση του χορευτικού τμήματος Ταύρου όπου εκτός των επισήμων ήταν όλος ο Ταύρος ΕΚΤΟΣ της κυρίας Καλούμενου Προέδρου του Πνευματικού Κέντρου που όφειλε να είναι πρώτη.

    ΚΥΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

    Αυτή η όψιμη μετεκλογική υπερευαισθησία προφανώς κρύβει άλλες επιδιώξεις.

    Όσο για τα χρήματα και το ταμείο, αυτά έχουν παραδοθεί πριν τις εκλογές σε πρόσωπο επιλογής και "εμπιστοσύνης" της κ. Καλούμενου, που είναι ο υπάλληλος που δήλωσε προ μηνός ότι του τα έκλεψαν. Για την ολοκλήρωση προσθέτω ότι ο υπάλληλος αυτός επέστρεψε ήδη τα μισά από τα κλεμμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aγαπητέ ανώνυμε της 4¨14 της 4.2.2011. Εχεις δίκιο σε οσα αναφέρεις. Δεν συμπλήρωσες οτι η εκδήλωση ΚΎΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ εγινε επ΄ευκαίρια της ανάδειξης ως επίτιμου δημότη Δήμου Ταύρου του αξιότιμου κ. Λυσσαρίδη με πρωτοβουλία του τ. Δημάρχου κ. Σούτου και απόφαση του Δημ.Συμβ. Και δεν ήταν η μοναδική επίσημη εκδήλωση των χορευτικών τμημάτων που η Πρόεδρος του ΠΚ αν και υπέγραφε και τις προσκλήσεις , εκδήλωσεις που ειχαν προυπολογιστεί, δεν παρουσιάζοταν. Το αρχείο μελών είχε παραδοθεί από τον Ιούνιο 2010 στον κ. Φανό και τον Οκτώβριο ανανεώθηκε . Οσο για τις "συνδρομές" που όλοι εκ των υστέρων "ανακάλυψαν" και δήθεν οικονομικές ατασθαλίες ή ότι άλλο,θα πρέπει να γίνει σε όλους σαφές ότι ήταν εσωτερικό ταμείο των μελών που έχει ελεχθεί από άτομα που είχαν οριστεί με απόφαση του ΔΣ του ΠΚ .Και έτσι για να μην εκπλαγείτε, τα πληρωθέντα έξοδα στην διάρκεια της διαχείρισης (από το 2002 νομίζω) από την Κύπρια είναι κατά 4.500 ευρώ περισσότερα από τα έσοδα. Το ποιος τα πλήρωσε δεν χρειάζεται να αναρωτηθείτε και να της τα εξοφλήσετε. Πολλές φορές χρησιμοποιήθηκαν χρήματα για να βγει ασπροπρόσωπος ο Δήμος.Κάνανε μνημόσυνα με ξένα κόλυβα και βολεύονταν ! Το όλο σκηνικό που έχει δημιουργηθεί είναι για προσωπική προβολή της για λίγο καιρό ακόμη προέδρου του ΠΚ. Διάλεξε λάθος τακτική αν ετοιμάζει έδαφος για τις επόμενες εκλογές για να είναι στην ομάδα του κ. Ευθυμίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τώρα μόλις έμαθα ότι η περίφημη ΟΜΟΦΩΝΙΑ είναι κι αυτή μαϊμού. Υπάρχει μια τουλάχιστον επώνυμη διαμαρτυρία στον δήμαρχο για παραβίαση της ψήφου του, που από αρνητική μετατράπηκε σε θετική και μπήκε η λέξη "ομόφωνα".
    Άρα παράτυπη σύνθεση, παράτυπη απαρτία και παραβίαση ψήφου. Τρίτωσε το κακό κα Καλούμενου.
    Η ανάγκη για να ζητήσετε συγνώμη γίνεται όσο πάει και πιο επιτακτική.

    Θυμήθηκα την εποχή που στον Ταύρο οι σύλλογοι και τα ΝΠΔΔ ήταν "περιφερόμενες σφραγίδες" και όποιος τις κράταγε έγραφε και μια "απόφαση" στα μέτρα του ή κατά παραγγελία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νομίζω ότι η παρούσα ανάρτηση φαίνεται να έκλεισε τον κύκλο της και περισσότερα σχόλια δεν έχουν να προσφέρουν τίποτε άλλο παρά μια αντιπαράθεση που διαιωνίζει μια ενοχλητική παραγωγή υπονοούμενων. Μπορεί το θέμα να αναδείχτηκε δια της τεθλασμένης (εξαιτίας χρονογραφήματος με άλλο στόχο), όμως οδηγεί στην αδήριτη ανάγκη να κλείσει το συντομότερο προς όφελος του Πνευματικού Κέντρου. Συμφωνώντας με κάποιους από τους σχολιαστές θα έλεγα ότι έφτασε η ώρα υπεύθυνα και όχι ανώνυμα να αντιμετωπιστεί και να επιλυθεί το πρόβλημα, με βάση το πλαίσιο διοίκησης και οργάνωσης που διέπει τον Δήμο και το Πνευματικό Κέντρο.
    Παρόλα αυτά η ανάρτηση θα παραμείνει ανοιχτή, αλλά μόνον για ενυπόγραφα σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λάμπρος Παναγιώτου5 Φεβρουαρίου 2011 - 11:01 μ.μ.

    Αρχικά το φίλτρο, τώρα κόψατε τελείως τα σχόλια. Και ζητάτε επώνυμα σχόλια...

    Εσείς που αμαυρώνετε προσωπικότητες, υβρίζετε πρόσωπα και γελιοποιείτε θεσμούς, είστε επώνυμοι;

    Πως ζητάτε από την στιγμή που εσείς γράφετε με ψευδώνυμα να γράφουν οι άλλοι επώνυμα;

    Επίσης προσέξτε τι ζητήματα πιάνετε, γιατί όπως βλέπετε μερικά θέματα, καλή ώρα αυτό, γυρνάνε μπούμερανγκ και τελικά φαίνετε ότι η κριτική σας είναι αβάσιμη και αστήριχτη.

    Πάει το χάσατε το παιχνίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Λάμπρος Παναγιώτου
    Καταρχάς δεν χρειαζότανε να χρησιμοποιήσεις ονοματεπώνυμο για να μας κριτικάρεις.
    Ήταν περισσότερο από βέβαιο ότι το σχόλιο σου θα το δημοσιεύαμε ακριβώς για το περιεχόμενό του. Άλλωστε τρελαινόμαστε να μας κάνουν κριτική.
    Για την ιδεολογική και κοινωνική μας τοποθέτηση και για τον τρόπο που blogάρουμε, θέλουμε και την καλόπιστη, αλλά και την πλέον σκληρή κριτική, εφόσον θα είναι τεκμηριωμένη.
    Όμως, τέτοιου είδους φραστικά κόλπα, όπως: "Αρχικά το φίλτρο, τώρα κόψατε τελείως τα σχόλια" ή "αμαυρώνετε προσωπικότητες, υβρίζετε πρόσωπα και γελοιοποιείτε θεσμούς", καλύτερα να πας να τα πεις αλλού.
    Σε ενοχλεί (λες…) το ότι από τον παντελώς ελεύθερο σχολιασμό επήγαμε στον προέλεγχο των σχολίων, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν σε ενοχλεί ότι το φίλτρο «μετριασμού» (τι όρος κι αυτός!) ισχύει στα αλλά μοσχατιώτικα blogs.
    Ούτε βέβαια θα σε ενοχλεί η αισχρότητα ορισμένων σχολίων που μας οδήγησε στον έλεγχο.
    Παρόλα αυτά από την πλευρά μας, για να δεις πόσο αντιδημοκρατικά λειτουργούμε, κάθε σχόλιο που έχει πρόβλημα σύμφωνα με τις δικές μας αρχές και ηθική, εμείς το ανακοινώνουμε (αυτό συνέβη 2 φορές) και δίνουμε τη δυνατότητα στον σχολιαστή να επανέλθει ζητώντας εξηγήσεις.
    Γενικά, γι’ αυτά τα πράγματα έχουμε ήδη τοποθετηθεί με δύο αλλεπάλληλα κείμενα την Κυριακή 30/1, τα οποία μπορείς να ξαναδιαβάσεις: “Καθαρές κουβέντες (de profundis)” και «Καθαρτήρια Ανακοίνωση»).
    Αν ξαναδιαβάσεις προσεκτικά το σχόλιο-παρέμβαση του Astroboy, δεν κλείσαμε το Tauros Gate (όπως χιουμοριστικά ονομάσαμε το δημοσίευμα μας), αφού χαρακτηριστικά γράφει: “…Παρόλα αυτά η ανάρτηση θα παραμείνει ανοιχτή…” .
    Εσύ βέβαια βολεύτηκες με την συνέχεια της πρότασης που λέει: “…αλλά μόνον για ενυπόγραφα σχόλια…”.
    Δεν αντιλαμβανόμαστε κατά ποια έννοια τα ενυπόγραφα σχόλια αποτελούν παραβίαση της ελεύθερης έκφρασης ή ορθώνουνε καστρόπορτες στους σχολιαστές.
    Βλέπεις άλλωστε πόσο εύκολο ήταν να υπογράψεις ως Λάμπρος Παναγιώτου, ονοματεπώνυμο για το οποίο δεν πρόκειται να ασχοληθούμε για την εγκυρότητά του…
    Εν πάσει περιπτώσει, ανοίξαμε ένα θέμα με πρόθεση να βρεθεί η αλήθεια και το αντιμετωπίσαμε με κάθε εντιμότητα αφού ουδόλως αναμιχθήκαμε.
    Γράφει μάλιστα χαρακτηριστικά ο αρθρογράφος μας: “…Αφού η κοινή γνώμη θέλει αποσαφήνιση της υπόθεσης του Χορευτικού τμήματος του Πνευματικού Κέντρου Ταύρου, σας δίνω ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΑ το ντοκουμέντο που κάποιοι ζητάνε να δουν και κάποιοι άλλοι αμφισβητούσανε την ύπαρξη του. Τα περαιτέρω είναι δική σας υπόθεση...”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: Μας έστειλαν δύο σχόλια για το Tauros Gate, τα οποία δεν δημοσιεύουμε γιατί αντίθετα με την παράκλησή μας, είναι ανώνυμα και δεν συνεισφέρουν τίποτα επί της ουσίας

    Ανώνυμος είπε... 7 Φεβρουαρίου 2011 2:05 μ.μ.
    [24/1/11 ΗΤΑΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ... ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ]

    Ανώνυμος είπε... 7 Φεβρουαρίου 2011 3:09 μ.μ.
    [ΠΡΟΣ ASTROBOY. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ... ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΡΜΟΖΕΙ]

    Ειλικρινά λυπούμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια