Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

Δημοκρατία à la carte

Οι δημόσιες θέσεις και ιδιαίτερα αυτές που στέκουν υψηλά, έχουν την γοητεία τους: παρέχουν την αίσθηση της μεγαλοπρέπειας, την απόλαυση της εξουσίας και μια σειρά από άλλα ωραία πράγματα. Έχουν όμως και τους κινδύνους τους! Ως εκ της θέσεως, τα μάτια πέφτουν πάνω τους. Το πώς κάθεται κάποιος στην καρέκλα του αιρετού άρχοντα και το πως ενεργεί στα πλαίσια του αξιώματός του, γίνονται αντικείμενο συζήτησης. Έτσι είναι το παιχνίδι της δημοκρατίας μας. Σχόλια, κριτική, αντίλογος, αντιπολίτευση, είναι μια ενδεικτική γκάμα του μενού της δημόσιας ζωής και ο άρχοντας οφείλει να τα δέχεται και να αντέχει σε αυτά. Εκτός και – εξαιτίας κακών συνηθειών και αντίληψης – πιστεύει σε μια συφερτική «Δημοκρατία à la carte». Η προσπάθεια να την επιβάλει με την προειδοποίηση νομικών συνεπειών, δεν είναι μόνον αντικειμενικά αναποτελεσματική, αλλά και άκομψη, εφόσον πρόκειται για τον δήμαρχό μιας πόλης. Μια καταφυγή σε σατυρικούς και φιλοσόφους σαν τον Αριστοφάνη, τον Ιμμάνουελ Κάντ, τον Γούντυ Άλεν ή τον Πλάτωνα, θα ήταν ουσιαστικότερη στην αντιμετώπιση της κριτικής που ασκούν Aνώνυμοι μέσα από τα blogs και χρησιμότερη ως εργαλείο που οπλίζει με σθένος έναν δήμαρχο… και για να αφουγκραστεί την ελεύθερη γνώμη, αλλά και για να διασχίσει το δύσκολο ανάγλυφο της τετραετίας (*) που ήδη άρχισε.

--------------------------
(*) στην ουσία 3 1/2 χρόνια

40 σχόλια:

  1. Ακομα δεν ξεκίνησε η τετραετία και αρχισαν οι απειλές; Μπορείς στεφανε να μας πεις τι ακριβώς εγινε και που;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στη συγκεκριμένη ανάρτηση λέτε ψέματα.

    Τα λόγια του Ευθυμίου ήταν τα εξής: "Δεν αναφέρομαι στην κριτική η οποία είναι θεμιτή, αλλά στα ανώνυμα συκοφαντικά σχόλια, για τα οποία θα υπάρχουν νομικές συνέπειες".

    Επιλεκτική ακοή ή προσπάθεια διαστρέβλωσης της αλήθειας; Λέτε ψέματα στον κόσμο που σας διαβάζει και με το χειρότερο τρόπο, διαρρέοντας ψεύτικα λόγια από μια κλειστή διαδικασία στην οποία ήταν μόλις 50 άτομα.

    Αν εγώ βγω και δηλώσω ανώνυμα ότι ο Ευθυμίου τα παίρνει και είναι λαμόγιο, τι συνέπειες έχω για τα λόγια μου; Με αυτήν την λογική θέλει να συγκρουστεί και καλά κάνει. Ας γράψουμε κάτι για τον Άρη, να δούμε πως θα αντιδράσει και αυτός.

    Μπορούμε όμως; ΟΧΙ. Γιατί έχετε βάλει φίλτρο στα σχόλια. Εσείς γιατί βάλατε φίλτρο;

    Για να μην σας βρίζουν και σας προσβάλλουν; Μα αυτό ακριβώς δεν θέλει ο Ευθυμίου, μόνο που αυτός δεν είναι διαχειριστής ενός blog για να κόβει και να δημοσιεύει αυτά που θέλει.

    Μήπως βάλατε το φίλτρο για να μην δημοσιεύονται κακόβουλα σχόλια προς διάφορα πρόσωπα; Μα αυτά ακριβώς είναι και τα λόγια του Ευθυμίου. Δεν ανέχεται ανώνυμιες συκοφαντίες.

    Η κίνηση σας του φίλτρου των σχολίων ειναι μια κίνηση προς την κατεύθυνση της χθεσινής κουβέντας του Ευθυμίου. Αυτής που υποκριτικά και για χάρη εντυπωσιασμού, σήμερα, καταγγέλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χωρις να θελω να υπερασπιστω τον δημαρχο μαλλον εχει παρασυθει απο τον προηγουμενο και βασικα με την αντιληψη που ειχε και φανηκε οτι συνεχιζει να εχει για την διαφορετικη αποψη ειτε προσωπων ειτε κομματων.Για τον ευατο του παντα ειχε την λογικη του Παπα και μεσα απο ενα μηχανισμο εξουσιας την διεχεαι ειτε μεσα στο ιδιο του το κομα αλλα και σε ενα κομματι της τοπικης κοινωνιας.Μπραβο του γιατι αυτα τα 24 χρονια εδειξε οτι ειχε στοφα ηγεμονα αλλα οι καιροι αλλαζουν ακομη αν και αυτο το blog συμβιβαστει οπως εκαναν αλλα μεσα στο παρελθον εφημεριδες ,blog θα ξεπεταχθουν αλλα τοσα γιατι το internet πλεον δε εχει συνορα .Αρα αγαπητε μου δημαρχε αυτο εδω το βημα να το βλεπεις ως αλλο ενα συνεργατη σου για να μπορεις να βλεπεις τα κακως κειμενα που ενδεχομενος να σου αποκρυβουν οι συνεργατες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφιερωμένο στο κ.Δήμαρχο:

    Υπογράφω ως ένας φίλος

    γιατί θέλω να μείνω ανώνυμος

    υπογράφω ως ένας φίλος γιατί ως ανώνυμος τους αναγκάζω να απαντούν με επιχειρήματα

    ενώ ως επώνυμος τα επιχειρήματά τους τα μετατρέπουν σε πίεση...

    πίεση που μεταφράζεται σε οτιδήποτε μέσο μπορεί να εφεύρει ένα άθλιο πολιτικό σύστημα.

    Αυτή είναι η ανωνυμία που διεκδικούμε μέσω των blogs

    δεν είναι η ανωνυμία της συκοφάντησης και των εκβιασμών όπως θέλουν κάποιοι να μάς αποδώσουν

    είναι η ανωνυμία που βάζουμε ως ασπίδα στις πιέσεις τους για σιωπή και έλεγχο της ελευθερίας.

    Ένας φίλος
    Υ.Γ.και μην ξεχνάτε κ.Δήμαρχε. Ο Γ. Καρατζαφύρερ στην ομιλία του στις 12/5/10 στη βουλή απευθυνόμενος στον υπουργό Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη του προτείνει την άρση της ανωνυμίας των blogs, με απώτερο σκοπό την προστασία των πολιτικών.
    Μήπως τελικά συμφωνείτε μαζίτου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η προσπάθεια του νέου δήμαρχου να δείξει πυγμή προς το εσωτερικό της πλειοψηφούσας ομάδας (προσυμβούλιο για τις δημαιρεσίες), αλλά και προς τα έξω (κοπή πίτας στον Ταύρο, κλπ) μάλλον είναι μια προσπάθεια αλλαγής της εντύπωσης που έχουν οι άλλοι για το πρόσωπό του. Προσωπικά πιστεύω ότι ο κ. Ευθυμίου πρέπει να αναδείξει αυτό που πραγματικά είναι και όχι να καταφεύγει σε σκηνοθεσίες (ίσως υπό τις προτροπές άλλων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχάς συγχαρητήρια για το εκπληκτικό κείμενο. Για την ουσία του σχολίου σου, θα χρησιμοποιήσω τα λόγια του Νίκου Κοτζιά: "Ποιο είναι το καθήκον των ανθρώπων της πνευματικής εργασίας, στις σημερινές δύσκολες συνθήκες; Κατά τη γνώμη μου το καθήκον τους είναι διττό. Πρώτον, να διασφαλίσουν τη δυνατότητα ελεύθερης έκφρασης γνώμης όλων. Δικαίωμα, όμως, ανεπαρκές. Σε αυτό οφείλουν να προσθέσουν το δικαίωμα και την υποχρέωση του θάρρους γνώμης. Της παρρησίας. Πρόκειται για μια στάση ζωής που αποτέλεσε θεμέλιο στην αθηναϊκή δημοκρατία και του διαφωτισμού. "
    Νομίζω ότι τα σωστά blogs αυτό κάνουν. Έτσι φαινεται να λειτουργεί ως τα τώρα και το Μοσχατούπολις. Συνεχίστε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επειδή ο κ.Δήμαρχος στη χθεσινή συνάντηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ ανέφερε ότι θα προσφύγει στις νομικές υπηρεσίες του Δήμου και στους δικηγόρους του για τους ανώνυμους σχολιογράφους των blogs τον παρακαλώ να τους ενημερώσει για την παρακάτω απόφαση:
    Δικαστική απόφαση που απαλλάσσει τα blog από δυσφήμιση

    Με την απόφαση 44/2008 του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης (βλ. δημοσίευσή της στο νομικό περιοδικό Αρμενόπουλος, τόμος 63, έτος 2009, σελ. 406), κρίθηκαν για πρώτη φορά σημαντικά ζητήματα επί θεμάτων δυσφήμισης μέσω του ιστολογίου (γνωστού με τον αγγλικό όρο “blog”), ως ηλεκτρονικού εντύπου. Η απόφαση αυτή, προβαίνοντας σε πρωτότυπη και βαθειά ανάλυση πρωτόγνωρων ζητημάτων που γεννιώνται με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, έκρινε, μεταξύ άλλων ότι:

    •Το «ιστολόγιο» είναι τεχνική εφαρμογή στον παγκόσμιο ιστό και ειδικότερα ιστοσελίδα, σαν προσωπικό ημερολόγιο.
    •Ο κάτοχος-διαχειριστής του (“blogger”) καταγράφει και ανακοινώνει τις απόψεις του για διάφορα ζητήματα που αυτός επιλέγει και έχει τεχνικά την τελική δυνατότητα να επιλέγει τους αναγνώστες του ιστολογίου του και ν’ αποφασίζει ποιοι επιτρέπεται να ανακοινώσουν τα σχόλιά τους σ’ αυτό. Επομένως το ιστολόγιο είναι διαδραστικό μέσο επικοινωνίας αόριστου αριθμού προσώπων και στο σημείο αυτό διαφέρει από τις ιστοσελίδες που διατηρούν τα μέσα ενημέρωσης στο διαδίκτυο, διότι η διαμόρφωση του περιεχομένου του δεν αποφασίζεται μόνον από τον κύριο και τους δημοσιογράφους του μέσου ενημέρωσης αλλά από όλους τους χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι είναι αναγνώστες του ιστολογίου.
    •Τα ιστολόγια παρέχουν ενημέρωση και επικοινωνία ηλεκτρονικής μορφής και είναι ηλεκτρονικά έντυπα, ασχέτως του γεγονότος ότι ο κάτοχος-διαχειριστής τους μπορεί να χρησιμοποιεί μόνο ψευδώνυμο.
    •Η εταιρία που φιλοξενεί σε δικό της χώρο στον παγκόσμιο ιστό το ιστολόγιο δεν είναι δυνατό να θεωρηθεί ιδιοκτήτης, εκδότης, διευθυντής σύνταξης ή συντάκτης εντύπου, διότι δεν αποτελεί την αφετηρία της μετάδοσης των πληροφοριών, δεν επιλέγει τον αποδέκτη της μετάδοσης, δεν επιλέγει ούτε τροποποιεί τις μεταδιδόμενες πληροφορίες. Αντιθέτως, ο ρόλος της είναι να παρέχει στους ενδιαφερόμενους χώρο για τη δημιουργία και ενίοτε τεχνικές υποδείξεις για το σχεδιασμό του ιστολογίου τους.
    •Η συστηματική αρθρογραφία του κατόχου-δανειστή του ιστολογίου και η συχνή και όχι σποραδική εμφάνισή του στον παγκόσμιο ιστό με κάποιο ονοματεπώνυμο δεν είναι επαρκές στοιχείο ώστε να συνδεθεί με αποδεικτική ασφάλεια το ίδιο το πρόσωπο και όχι απλώς το όνομά του με το ιστολόγιο.
    •Λόγω των τεχνικών ιδιαιτεροτήτων των ηλεκτρονικών υπολογιστών, δεν αποτελεί πρόσφορο μέσο η διενέργεια τεχνικής πραγματογνωμοσύνης επί του φορητού ηλεκτρονικού υπολογιστή για την εξακρίβωση του προσώπου που καταχώρησε στο ιστολόγιο δυσφημιστικό περιεχόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρακαλώ τον νέο γραμματέα της Τ.Ο.1 να ενημερώνει τον κ.Δήμαρχο και να μην τον αφήνει να εκτίθεται και να κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ότι είναι εκτός γραμμής όταν προσέρχεται σε ολομέλεια του ΠΑ.ΣΟ.Κ. :
    Δεν τίθεται θέμα άρσης της ανωνυμίας στα ιστολόγια, διαβεβαιώνει το υπ.Δικαιοσύνης .
    Η κυβέρνηση δεν σχεδιάζει άρση της ανωνυμίας στα blog ενημερωτικού χαρακτήρα, διευκρίνισε τη Δευτέρα το υπουργείο Δικαιοσύνης.

    Οποιαδήποτε συζήτηση για άρση της ανωνυμίας στα ιστολόγια, τονίζει το υπουργείο, θα προϋπέθετε δημόσιο διάλογο και γνωμοδότηση της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών, της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και του Συνηγόρου του Πολίτη.

    «Το υπουργείο Δικαιοσύνης, με αφορμή δημοσιεύματα στον Τύπο τα οποία κάνουν λόγο για πρόθεσή του να επιβάλει την επώνυμη δημοσίευση σχολίων στα blog τα οποία έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα ή σχολιάζουν την επικαιρότητα, διευκρινίζει ότι ουδέν τέτοιο θέμα υφίσταται» αναφέρει η ανακοίνωση.

    «Το ίδιο ισχύει και για τη δημοσιοποίηση των στοιχείων όσων δημιουργούν, λειτουργούν ή διαχειρίζονται blog ενημερωτικού χαρακτήρα στο Διαδίκτυο».
    Πηγή in.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ανώνυμος - 15 Φεβρουαρίου 2011 11:30 μ.μ.
    Αγαπητέ φίλε δεν γράφτηκε κανένα ψέμα. Με πολύ προσεκτικό τρόπο (και καθόλου επιθετικό) είπα μόνον ότι «ο άρχοντας οφείλει να … δέχεται και να αντέχει» στα σχόλια και τις κριτικές και να μην προσπαθεί να δαμάσει τα εναντίον του σχόλια με την προειδοποίηση «νομικών συνεπειών». Άλλωστε το blog μας καταβάλει κάθε προσπάθεια για την αποφυγή δημοσιοποίησης σχολίων που είτε κινούνται σε προσωπικό επίπεδο, είτε είναι υβριστικά ή συκοφαντικά (σε αυτό συμφωνούμε με τον δήμαρχο). Η αναφορά που κάνεις στα όσα είπε ο κ. Ευθυμίου, όχι μόνον δεν αναιρεί, αλλά επιβεβαιώνει τα όσο σχολιάζω στο μικρό άρθρο μου, ότι δηλαδή υπήρξαν απειλές (και μάλιστα σε οργίλο ύφος) κατά «κάποιων» blogs που ψευδολογούν ή αφήνουν ανώνυμους σχολιαστές να συκοφαντούν. Και οι απειλές αυτές δεν ήταν τυχαίες, καθώς στην πολιτική συγκέντρωση όπου ο κ. Ευθυμίου έκανε αυτές τις επιθετικές δηλώσεις, παρίσταντο τουλάχιστον τρεις (3) ιδιοκτήτες τοπικών blogs. Από την στάση που τηρεί το κάθε ένα από αυτά, μας δίνει σχεδόν την βεβαιότητα ότι η προειδοποίηση έγινε για το ΜοσχατουΠολις. Το αν αυτό είναι δικαιολογημένο ή όχι, μπορεί κάποιος να το κρίνει ψάχνοντας στα μέχρι σήμερα δημοσιευμένα χρονογραφήματα και άρθρα. Τέλος παρότι κουραστικό και περιττό, ξαναλέω – για λογαριασμό του ΜοσχατουΠολις και όσων αρθρογραφούν σε αυτό – ότι τίποτα δεν κρύβεται σε εμάς! Ακόμη για τα ακατάλληλα σχόλια που κόβονται (πέντε μέχρι σήμερα) υπάρχει ανακοίνωση για την μη έγκρισή τους και περιληπτική παρουσίαση, ώστε να μην υπάρχει καμία αμφισβήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Ανώνυμος - 15 Φεβρουαρίου 2011 11:54 μ.μ.
    Φίλε μου δεν μπορώ να επιδοθώ σε εικοτολογίες! Όπως απάντησα σε άλλο σχολιαστή (πιο πάνω) ο νέος Δήμαρχος πρέπει να βαδίσει προτάσσοντας τα δικά του χαρακτηριστικά και προτερήματα. Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι μέσα από το ΜοσχατουΠολις μόνον κέδρος μπορεί να έχει. Γιατί, για τους άρχοντες, προτιμότεροι των αυλοκολάκων οι αντίπαλοι που ασκούν έντιμη κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Ενας φίλος - 16 Φεβρουαρίου 2011 12:25 π.μ.
    Προσπαθώ - χαμογελώντας την ίδια στιγμή - να καταλάβω με ποιο τρόπο η ανωνυμία αναγκάζει τους άλλους «να απαντούν με επιχειρήματα». Βέβαια αντιλαμβάνομαι απόλυτα το πιθανό φακέλωμα του επώνυμου, αλλά αυτό ίσως είναι και το όπλο εκείνων που επιζητούν την ισχύ της ανωνυμίας στα blogs, ώστε στη συνέχεια με ύποπτα επιχειρήματα να επιτεθούν κατά της διατύπωσης της ελεύθερης γνώμης, με πρόσχημα την …ανωνυμία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ FosForouxos
    Παρρησία. Ακριβώς αυτό χρειαζόμαστε: να εκφράζεται η προσωπική γνώμη των Μοσχατιωτών με θάρρος και ειλικρίνεια.
    Έτσι κ. δήμαρχε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Ανώνυμος - 16 Φεβρουαρίου 2011 12:40 π.μ.
    Πολλά ευχαριστώ για το σχόλιο και την απόφαση του Πρωτοδικείου Ροδόπης! Την κρατάμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Ανώνυμος - 16 Φεβρουαρίου 2011 1:01 π.μ.
    Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Παρόλα αυτά εξακολουθώ να πιστεύω ότι κάτι πρέπει να γίνει με τα σχόλια που είναι κακοήθη και ειλικρινά μας λυπεί και μας ενοχλεί αν οι απειλές του δήμαρχου είχαν σαν στόχο το ΜοσχατουΠολις… Θα έλεγα μάλιστα πριν καταπιαστεί με τα κακά blogs, λίγα μέτρα από το γραφείο του βρίσκεται ο χώρος απ’ όπου εκπορεύθηκαν πρωτοφανείς κατηγορίες εναντίον του. Ας ξεκινήσει λοιπόν από την αυλή του…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καιρός γαρ εγγύς16 Φεβρουαρίου 2011 - 2:19 π.μ.

    Αγαπητέ stefanos πέραν από ότι θα ήθελα να σου δώσω και εγώ συγχαρητήρια για το εξαιρετικό σου κείμενο, θα πρέπει να τονίσω ότι διαβάζοντάς το είχα και μια δυσκολία κατανόησης του λόγου για τον οποίο γράφτηκε. Δεδομένου ότι θυμάμαι το κείμενο που αναρτήθηκε από το blog την 1η Φεβρουαρίου, για το θέμα της εξουσίας - ένα σχόλιο δικό μου που έγινε ανάρτηση - και ευχαριστώ γι αυτό, είχα την πεποίθηση διαβάζοντας τις πρώτες αράδες του κειμένου ότι ήταν μια συνέχεια του θέματος που τέθηκε τότε, ως μια συνέχεια ενός εποικοδομητικού διαλόγου. Όμως με μεγάλη μου έκπληξη συνειδητοποίησα ότι πρόκειται για μια επίκαιρη δημοσιοποίηση και όχι για μια θεματική συζήτηση. Για να γράψω και εγώ κάτι επικαιροποιημένο και δηλώνοντας ότι από τον Δήμαρχο το μόνο που ζητάω είναι να πετύχει στο έργο του, δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Τα "ανώνυμα συκοφαντικά σχόλια", τονίζοντας τις δυο τελευταίες λέξεις και όχι την πρώτη τα ιστολόγια της περιοχής τα φιλτράρουν. Όπως κάνετε και εσείς σεβόμενοι την υπόστασή σας. ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ, και σε τι;;;;

    Η ελευθερία είναι ένα σπουδαίο αγαθό, διαφέρει από την ασυδοσία σίγουρα και εμείς ως αναγνώστες και σχολιαστές το σεβόμαστε. Η εξουσία, τοπική και μη, πηγάζει από το λαό και ο λαός έχει το δικαίωμα πλέον να εκφράζεται, όχι με συκοφαντίες αλλά με αυτά που βλέπουν τα μάτια του. Ο "Κανένας" δεν πρέπει και ίσως δεν θα μπορέσει πλέον να τον τυφλώσει. Αυτό είναι όμως μια εσωτερικά μυθολογική προσέγγιση. Λυπάμαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 3 μπλογκς; Εγω μετρησα μονο 2. Ποιος ειναι το τριτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. TO ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΘΥΜΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΤΟΝΗ ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ? ΖΗΤΑΓΕ ΒΗΜΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ή ΤΑ ΕΙΠΕ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ ΕΚΕΙ?
    Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ************************************************
    Εκτός και – εξαιτίας κακών συνηθειών και αντίληψης – πιστεύει σε μια συφερτική «Δημοκρατία à la carte»
    ************************************************
    Κατά τον Στέφανο υπάρχει "Δημοκρατία à la carte" (λαϊκό,μπανάλ), που προφανώς έρχεται σε αντίθεση με την "Δημοκρατία Table d'hôte" (αριστοκρατικό).
    Ομοίως υπάρχει Δημοκρατία "συφερτική" (λαϊκό,μπανάλ) αλλά και "ασύμφορη" (αριστοκρατικό).
    Όμως ...
    Η απόλυτη, η αγνή, η ανόθευτη δημοκρατία θα ήταν μία:
    - Να είχανε κερδίσει την δημαρχία Μ/Τ οι "Πολίτες Μπροστά".
    Τώρα ...
    Τώρα ...άντε, όλοι μαζί λένε κάτι για μη τους λένε ότι δεν ...λένε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΕ. ΔΗΜΑΡΧΕ, Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΑ BLOGS ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΩΝ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΛΠ. ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΞΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΩ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΨΕΤΕ. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΟΠΩΣ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΣΑΣ ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΙΚΑΝΟ ΕΡΓΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ .
    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ BLOGS ΣΙΩΠΟΥΝ ... ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΡΑΜΑΤΑ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ

    ΜΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Oi politikoi antres apantane katamoutra otan niothoun pws thigontai.
    Alla giauto panta uparxoun kai oi gialantzi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο όχλος, πλέον, έγινε απαιτητικός και η κριτική της παλαιότερα άφωνης μάζας πλημμυρίζει τα σοκάκια του μοσχατο-ταυριώτικου χαλιφάτου, πράγμα που ενοχλεί τα μάλα τον Ιζνογκούντ.
    .............................................
    … Θα έλεγα μάλιστα πριν καταπιαστεί με τα κακά blogs, λίγα μέτρα από το γραφείο του βρίσκεται ο χώρος απ’ όπου εκπορεύθηκαν πρωτοφανείς κατηγορίες εναντίον του. Ας ξεκινήσει λοιπόν από την αυλή του…
    ..............................................
    ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΑΝΙΜΑΡΚΙΑΣ ΚΑΤΙ ΣΑΠΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Καιρός γαρ εγγύς
    Φίλε μου σωστά θέτεις – και μάλιστα με μεγαλόφωνα κεφαλαία – την ανάγκη να μας πουν σε ποιο σημείο νοιώθουν συκοφαντημένοι. Όταν η «ΜοσχατουΠολις» βάλει κατά ρυπάς για το ζήτημα της πλατείας δημαρχείου – ανατολικό τμήμα, κριτικάρει αδικαιολόγητα; Τα θέματα που ετοιμάζουμε και αφορούν προβλήματα στους δημόσιους χώρους, στον πολιτισμό, στην παρακηφίσια περιοχή, στην ευρυζωνικότητα, κλπ, θα τεθούν χωρίς λόγο; Τα πράγματα αγαπητέ «Καιρός γαρ εγγύς», έχουν να κάνουν ακριβώς με την κλονιζόμενη ενδοστρεφή μυθολογικής τους προσέγγιση. Κάπου 20 χρόνια περάσανε μια «χαρισάμενη εποχή», εκμεταλλευόμενοι την πλούσια και απολαυστική σκιά που έριχνε ο ανδριάντας του Παπαντώνη. Τα πράγματα, όμως, άλλαξαν και πρέπει να συνηθίσουν στην κριτική, η οποία φαίνεται ότι για κάποιους εκ των ενοίκων του μεγάρου της Κοραή φαντάζει ως τροπικό φρούτο. Τα παράπονα που διατυπώνουν ισχυροί δημοτικοί άρχοντες και …υπάλληλοι, αποτυπώθηκαν στην έκρηξη Ευθυμίου κατά την Ολομέλεια πολιτικής οργάνωσης της πόλης μας. Προσωπικά τα εκλαμβάνω ως απόπειρα προστασίας τους παρά σαν διαμαρτυρία που εδράζει σε πραγματικά γεγονότα. Όπως κι αν έχει καλό θα είναι ο κ. Δήμαρχος, να διαβάσει ολίγον Ισοκράτη (Περί Ειρήνης) και να έρθει σε κοινωνία με την ισηγορία, δηλαδή το δικαίωμα που πρέπει να έχουν όλοι οι πολίτες στο να αγορεύουν και να μιλούν στα blogs, που είναι από τις σύγχρονες προέκτασεις της αθηναϊκής Εκκλησίας του Δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Ανώνυμος - 16 Φεβρουαρίου 2011 2:30 π.μ.
    Με την επιφύλαξη πιθανών παραλήψεων, αναφέρω με σειρά εξ αριστερών του προεδρείου: “Μοσχάτο Live”, “Ξεκινάμε για ένα καλύτερο Μοσχάτο” και «ΜοσχατουΠολις». Αυτά…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολις -Οραμα, σαρανταποδαρουσα,ΤοΜοσχατο μου "my-mosxato.blogspot.com..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Ανώνυμος - 16 Φεβρουαρίου 2011 9:04 π.μ.
    Ενώνοντας τα κομμάτια του παζλ, φαίνεται ότι υπήρχε ένα είδος συντονισμού με πρωταγωνιστές τους δημάρχους Μοσχάτου (τέως και νυν) και στόχευσης στο να παρασχεθεί πολιτική και συνεργατική κάλυψη στον πρόεδρο (και όχι μόνον) και στον κονφερασιέ (και όχι μόνον) του Πνευματικού Κέντρου Μοσχάτου (και όχι μόνον).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Ανώνυμος - 16 Φεβρουαρίου 2011 10:47 π.μ.
    Η λογική των πραγμάτων επιβάλει τις πολιτικές και τους ρόλους. Τις εκλογές τις κέρδισε ο συνδυασμός του κ. Ευθυμίου και ως εκ τούτου καθορίζονται τα όρια και οι ρόλοι για όλους. Αυτό ισχύει και για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Ανώνυμος - 16 Φεβρουαρίου 2011 10:48 π.μ.
    Νομίζω ότι δίνεις την σαφέστερη οδηγία στον κ. Ευθυμίου, για το τι πρέπει να πράξει.
    Η υποψία ότι κάποιοι βυσσοδομούν και κάνουν «μάγια» για την αποτυχία του ως δήμαρχου, βρίσκεται μόνον στην φαντασία του ή είναι αποτέλεσμα των διαφόρων “IsNoGood”…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Ανώνυμος - 16 Φεβρουαρίου 2011 3:29 μ.μ.
    Ελπίζω το Μοσχάτο και ο Ταύρος να μην φάνε ΖΑΝΑΕ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Ανώνυμος - 16 Φεβρουαρίου 2011 3:57 μ.μ.
    Καλός ο ερανισμός σου, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να σπεύσουμε να μιλήσουμε για σαπίλα. Ξέρω ότι ο κ. Ευθυμίου έχει καλές προθέσεις, αλλά το ζήτημα είναι να αντιληφθεί ότι τα ερωτικά φιλιά και τα κολακευτικά λόγια στην περίοδο της μνηστείας δεν διασφαλίζουν έναν πετυχημένο έγγαμο βίο.
    Ο νοών νοείτω!
    (βλέπετε έχω το απαραίτητο τακτ ώστε να μην αναμιχθώ στα εσωτερικά της παράταξής του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σκεψη 1η, Ερώτηση 1η:
    Σε ποια ακριβώς Δημοκρατια, ο άρχοντας της πλειοψηφίας, πρέπει, χρειάζεται ή οφείλει να "βάλλει κατα ριπας" απειλες εναντίον όσων έχει κληθεί να αντιπροσωπεύσει με κάθε κόστος?
    Σκεψη 2η :
    Συνήθως τέτοιες δηλώσεις γίνονται στο στενό κλίμα των εν δυναμει ψηφοφόρων, ως υποσχέσεις για αυτούς και όχι για όλους.
    Σκεψη 3η, Ερώτηση 2η :
    Πως είναι δυνατόν, ως φυσικός, να μην γνωρίζει, πως όπου υπάρχει δράση υπάρχει και αντίδραση και πως η δύναμη είναι το αίτιο της προκαλούμενης αλλαγής ίση με τον ρυθμό μεταβολής της ορμής του?
    Σκέψη 4η
    Δύναμη ενός δημόσιου άρχοντα είναι ΟΛΟΣ ο λαός του, όχι μόνο οι αυλοκόλακες και αναρριχητές θώκων και εξουσίας.
    Σκέψη 5η, Ερώτηση 3η :
    Γιατί αυτοί οι αναρριχητές και αυλοκόλακες, σπεύδουν να δικαιολογήσουν - άσκοπα - τα λεγόμενα του άρχοντα, όταν πια αυτά έχουν ειπωθεί, δηλαδή πίσω δεν γυρίζουν?
    Σκέψη 6η :
    Δεν επέζησα απολυταρχικών καθεστώτων και συνθηκών για να πάψω να μιλάω, να σκέφτομαι, να αναρωτιέμαι. Ακόμα κι αν όλοι οι νόμοι θα ήταν εναντίον των blogs, θα εύρισκα τρόπο, η φωνή μου να ακούγεται ΔΥΝΑΤΑ και ΚΑΘΑΡΑ για ότι μπορεί να με απασχολεί, να με θλίβει ή να με πληγώνει.
    Ευχαριστώ που "ακούσατε" τις σκέψεις μου, με κίνδυνο να κυνηγηθειτε νομικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ "συνάδελφος"

    Επιτρέψτε μου μια διόρθωση. Το αίτιο κάθε αλλαγής δεν είναι όποια δύναμη μας αρέσει, αλλά η συνισταμένη δύναμη, και η μεταβολή της ορμής έχει την ίδια κατεύθυνση με τη συνισταμένη δύναμη. Ασφαλώς γνωρίζετε τι παθαίνουν οι μαθητές που αγνοούν κάποιες από τις δυνάμεις που ασκούνται στα σώματα. Επίσης σας υπενθυμίζω ότι υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες καταναλώνεται ενέργεια χωρίς να παράγεται έργο. Φροντίστε λοιπόν να ασκείτε εποικοδομητική κριτική και να λαμβάνετε υπ' όψιν σας κι εκείνες τις, οπωσδήποτε υπαρκτές, δυνάμεις που δεν έχουν την ίδια κατεύθυνση με τις δικές σας. Δεν είστε οι μόνοι που θέλετε το καλό της πόλης, ούτε είναι σώφρον να θεωρείτε ότι όλοι οι έξυπνοι και κατηρτισμένοι και καλλιεργημένοι είναι στο συνδυασμό σας, ενώ όλοι οι ανόητοι ψήφισαν Αντρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ας τους να λένε

    Λόγια του αέρα, ακούω κάθε μέρα.
    Το ψέμα και η ζήλια στα χείλια.
    Στην κάθε φαντασία και μια συνωμοσία.
    Μη δίνεις σημασία πουθενά.

    Ας τους να λένε και να φωνάζουν.
    Άσε τις φήμες να οργιάζουν.
    Όλα τα κρίνουν, όλα τους φταίνε.
    Ας τους, λοιπόν , να λένε.
    Ας τους να λένε, γύρνα την πλάτη.

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ ανωνυμος 10.55π.μ.
    Ασ τους να λενε, αστους να πουν,
    αυτοι δεν ξερουν ναγαπουν...
    Αραγε εσυ ξερεις να αγαπας τον τόπο σου
    και την δημοκρατία ?????
    Αραγεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ συνάδελφος - 16 Φεβρουαρίου 2011, 6:43 μ.μ
    @ Ανώνυμος - 16 Φεβρουαρίου 2011, 11:14 μ.μ.

    Ενδιαφέρον ο διάλογος σας.
    Ο άρχοντας στα δημοκρατικά πολιτεύματα πρέπει να είναι για όλους. Πρέπει να είναι και ψύχραιμος, κυρίως κατά τις πρώτες ημέρες της διακυβέρνησης, όπως γίνεται στο ποδόσφαιρο όπου τα πρώτα λεπτά του αγώνα δαπανώνται σε αναγνωριστικό παιχνίδι κέντρου.
    Στα σχετικά με τα φαινόμενα «δύναμη», «δράση», «αντίδραση», κλπ, θα ομολογήσω ότι ουδέποτε ήμουν καλός στην Φυσική και την Χημεία, έτσι δεν μπορώ να κρίνω την δια υπαινιγμών «επιστημονική» αντίθεση που προκύπτει μεταξύ σας. Εγώ προσεγγίζω πολιτικά και ηθικά τα ζητήματα που αφορούν την Ισηγορία και την Παρρησία, άρα την Δημοκρατία.
    Θα συμφωνήσω ότι σε κάποιες περιπτώσεις «καταναλώνεται ενέργεια χωρίς να παράγεται έργο». Ας το προσέξει αυτό ο κ. Δήμαρχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Ανώνυμος - 17 Φεβρουαρίου 2011 10:55 π.μ.
    @ Ανώνυμος - 17 Φεβρουαρίου 2011 7:20 μ.μ.

    Καλά τα ανομοιοκατάληκτα jingles αλλά δεν βλέπω που έγκειται το ψέμα και η ζήλια. Πρέπει επιτέλους να μάθουμε την διαφορά ανάμεσα στην κριτική και την ζήλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. *******************************************
    ...δεν βλέπω που έγκειται το ψέμα και η ζήλια...
    *******************************************

    @ Στέφανε, είμαι ο 10,55

    Αυτούς τους στίχους με τις παρηχήσεις (jingles) τους αντέγραψα από ένα ερωτικό τραγουδάκι του Κώστα του Μαρτάκη (ο Θεός να το κάνει τραγούδι).
    Φαίνεται όμως ότι σε προβλημάτισαν σε πολιτικό επίπεδο, κι εσένα και τον 7,20.
    Φίλε Στέφανε, έχεις δίκιο η λέξη "ζήλια" πρέπει να αντικατασταθεί με "στείρα κριτική" για να ταιριάξει απόλυτα.
    Για την λέξη "ψέμα", εγώ βρίσκω ότι έχει περιεχόμενο και ταιριάζει.

    Ο φίλος 7,20 αναφέρεται σε στίχους από το ομώνυμο τραγούδι του Κόκοτα (τραγουδάρα). Το κακό μ' αυτόν είναι ότι, όπως φαίνεται, δεν έχει καταλάβει τα νοήματα της φιλοπατρίας και της δημοκρατίας και τα μπερδεύει με την αντιΕυθυμίου διάθεση ή αλλιώς Κρεμμυδοφιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Ανώνυμος - 18 Φεβρουαρίου 2011 1:09 π.μ.

    Φίλε μου επιμένεις σε πράγματα εκτός θέματος. To "Δημοκρατία à la carte" γράφτηκε εξ αφορμής απειλητικών προειδοποιήσεων του κ. Ευθυμίου κατά του ΜοσχατουΠολις, για δήθεν ψευδολογία και λασπολογία. Αν αφορά σχολιαστές του blog ή το ίδιο το blog, για μας είναι ένα και το αυτό και το θεωρούμε σαν ατυχή προσπάθεια περιορισμού της ελευθερίας της γνώμης μας.
    Τώρα στα σχετικά με την φιλοΚρεμμυδική και αντιΕυθυμιακή τακτική που ακολουθούμε σου θυμίζω: α) δεν διστάσαμε να απονείμουμε εύσημα στον κ. Δημητρίου για την βελτίωση της καθαριότητας στον δήμο, και β) δεν αποσιωπήσαμε την παράληψη άσκησης κριτικής για τα κακώς κείμενα στο Πνευματικό Κέντρο, εκ μέρους των δημοτικών συμβούλων της ομάδας ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ (βλέπε άρθρο του κ. Ζώταλη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ ανώνυμο 18/2 1:09
    Εντατικά διαβάζω μοσχατούπολη μα σπάνια γράφω. Τώρα το κάνω για να σου δείξω ποιοι υποκρίνονται και ποιοι δρουν "μικροκομματικά". Πριν ο δήμαρχος ζητήσει τα ρέστα από τα blogs για την κριτική τους, πρεπει να ζητήσει εξηγήσεις από τα όσα του φόρτωσε ο Ντερέκας προεκλογικά. Τα ξέχασε τόσο γρήγορα μπροστά στο συμφέρον? Δυστυχώς εκτος απο Δημοκρατια αλα καρτ, έχουμε και συμπεριφορά ή μνήμη αλα καρτ, δηλαδή επιλεχτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ Ανώνυμος - 18 Φεβρουαρίου 2011 2:22 π.μ.

    Εικάζω ότι η δημόσια παρέμβαση του δήμαρχου δεν είχε σχέση με τον εαυτό του ή τον θεσμικό ρόλο του. Προσπάθησε να καλύψει άλλους οι οποίοι διαμαρτύρονταν ότι πιέζονται από κριτικά σχόλια που γράφονται στο ΜοσχατουΠολις. Τον παραλληλισμό με την ανάγκη αντιμετώπισης άλλων - και μάλιστα πραγματικών - υποθέσεων συκοφάντησης, πριν καταπιαστεί η τοπική εξουσία με τα blogs, ήδη τον κάναμε. Απλά ο κ. δήμαρχος (όσο κι αν πονάει) τις γνωστές κατηγορίες εναντίον του τις κατάπιε υπέρ της ανάγκης για εκλογική επικράτηση, και εξακολουθεί να τις καταπίνει γιατί στις δύσκολες πρώτες ημέρες διοίκησης του δήμου, έχει απόλυτη ανάγκη από την τήρηση της συνοχής της πλειοψηφίας του.
    Πρακτικά πράγματα και κλασσικά της μονήρους ελληνικής τακτικής κατά την ενασχόληση περί τα κοινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ Στέφανε,
    Ας υποθέσουμε, χάρη της συζήτησης, ότι έχετε δίκιο.
    Ας δεχτούμε ότι ο "κ. δήμαρχος (όσο κι αν πονάει) τις γνωστές κατηγορίες εναντίον του τις κατάπιε υπέρ της ανάγκης για εκλογική επικράτηση, και εξακολουθεί να τις καταπίνει γιατί στις δύσκολες πρώτες ημέρες διοίκησης του δήμου, έχει απόλυτη ανάγκη από την τήρηση της συνοχής της πλειοψηφίας του".
    Ας το δεχτούμε ...
    Από πού κι ως πού όμως, πρέπει να δεχτούμε ότι ο δήμαρχος κατάπιε και εσείς ...κοιλοπονέσατε;
    Γιατί άμα διαβάσετε από την αρχή αυτό το blog, θα δειτε ότι δεν περιορίζετε στην κριτική, που είναι εποικοδομητική, αλλά βγάζει μεγάλη εμπάθεια και χολή, που φανερώνει προσωπική πικρία και πάθη.
    Σκέτη ψύχωση και μάλιστα ομαδική.

    Έχεις, φίλε Στέφανε, ουσιαστική άποψη επ' αυτού, πέρα από το ότι "δημοκρατία έχουμε κι ότι θέλουμε λέμε";

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια