Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011

Τα blogs της αβάντας

Δημοσιεύουμε επίκαιρη επιστολή αναγνώστη μας, με μοναδική παρέμβαση σε κάποια ζητήματα στήξης και στον τονισμό (με παχειά γράμματα) κάποιων σημείων από αυτά που γράφει... Ο τίτλος είναι επίσης δικός του, αν και από την πλευρά μας θα προσθέταμε "Τα blogs της αβάντας και η ανεύθυνη στάση του Δήμου". Για το θέμα θα υπάρξει σχολιασμός με σχετικό άρθρο από τους συντάκτες της "ΜοσχατουΠολις"


Η προπαγάνδα και η αβάντα στις μέρες μας φαίνεται ότι είναι το Α και το Ω για να μπορέσει κάποιος να δημιουργήσει ψευδείς εντυπώσεις, δείχνοντας με τον τρόπο αυτό τις προθέσεις του σε πολλά θέματα που υπάρχει ανάγκη αναπλήρωσης του κενού σε επίπεδο δήμου.
Διαβάσαμε τόσο στο Mosxato Live όσο και στο Mosxato Life για τα μαγαζιά που φέτος συμμετέχουν στις εκδηλώσεις καρναβαλιού στο δήμο Μοσχάτου Ταύρου με διάφορες εκδηλώσεις το Σαββατοκύριακο, με την υποσημείωση ότι όσα μαγαζιά θέλουν να συμμετέχουν θα πρέπει να το δηλώνουν κάθε Δευτέρα στον τρίτο όροφο του δήμου, δηλαδή εκεί που εδρεύει ο Δήμαρχος και ο κ. Ιωαννίδης, γενικός διευθυντής του δήμου, μιας και το πρόγραμμα βγαίνει ανά βδομάδα.
Διαβάζοντας λοιπόν όλα αυτά βγάλαμε το συμπέρασμα ότι αφού συμμετέχουν τα μαγαζιά στις εκδηλώσεις του δήμου και μάλιστα με δήλωσή τους κάθε Δευτέρα στον τρίτο όροφο, για να ανακοινώνεται το πρόγραμμα, περιμέναμε κάποια επιχορήγηση του δήμου προς αυτά, με αποτέλεσμα κάποιο δωρεάν ποτό ή χαμηλότερες τιμές, ή την πρωτοβουλία από μεριάς των μαγαζιών για κάτι τέτοιο.
Σε επίσκεψη όμως που κάναμε στα περισσότερα μαγαζιά σαν πελάτες ούτε το ένα ίσχυε ούτε το άλλο.
Οι τιμές ήταν ακριβώς ίδιες και σε ορισμένες περιπτώσεις και λίγο τσιμπημένες.
Επομένως από πού προκύπτει ότι τα μαγαζιά συμμετέχουν στις καρναβαλικές εκδηλώσεις του δήμου;

Όταν κάποιος συμμετέχει σε κάποια κοινωνική εκδήλωση, προσφέρει σε αυτήν και στους πολίτες, είτε λέγεται Δήμος, είτε λέγεται επιχείρηση.

Τώρα πως ο Δήμος δίνει το δικαίωμα σε ορισμένα blogs να χρησιμοποιούν το όνομα του Δήμου και μάλιστα να μιλάνε ρητά για τον «τρίτο όροφο», εκεί δηλαδή που εδρεύει το γραφείο του Δημάρχου και το γραφείο του κ. Ιωαννίδη, αυτός που πρέπει να απαντήσει είναι ο ΔΗΜΟΣ, εκτός και αν αυτό το οποίο έγινε από τα blogs, έγινε με δική τους πρωτοβουλία και εν αγνοία του Δήμου!

Και στις δύο περιπτώσεις πάντως, ο Δήμος οφείλει μια εξήγηση (γιατί εμπλέκεται το όνομα του) και μάλιστα με την συγκεκριμενοποίηση «ο τρίτος όροφος», σε κάτι που καμιά σχέση δεν έχει με το πρόγραμμα του καρναβαλιού και με αυτό που προσφέρει ο Δήμος στους δημότες του!
Τα μαγαζιά του δήμου μας πρέπει να στηριχθούν με πολλούς τρόπους και όταν επικαλούνται κάποια την συμμετοχή τους στο καρναβάλι - σε συνεννόηση μάλιστα με το Δήμο - θα έπρεπε ο Δήμος να τα επιχορηγεί, με αποτέλεσμα τόσο την στήριξή τους όσο και την προσφορά του στους δημότες του.
Αυτό το συγκεκριμένο απλό μα καθοριστικό στοιχείο που θα δικαιολογούσε και την συμμετοχή των μαγαζιών στο καρναβάλι, τα δυο συγκεκριμένα blogs ουδόλως το έλαβαν υπόψη τους, μπρος στην πρεμούρα τους για αβάντα στο Δήμο, παραπληροφορώντας συνειδητά ή ασυνείδητα.
Θέλω να πιστεύω ότι ο Δήμος είναι έξω από όλα αυτά και περιμένω τα αντανακλαστικά του, γιατί αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα και δίνουν στον οποιονδήποτε το δικαίωμα να πράττει αλόγιστα επ’ ονόματι του Δήμου.

29 σχόλια:

  1. Τα γράφεις ολόσωστα. Χτες σε ένα από τα μαγαζιά που ανέφερε το μουσαντό πρόγραμμα πληρώσαμε όπως κάθε συνηθισμένη μέρα και ο ιδιοκτήτης και τα κορίτσια που σερβίρανε δεν είχαν ιδέα από τα λεγόμενα του Life. Τελικά τι θα γίνει μ' αυτούς τους τύπους που το παίζουνε ΜΜΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oi dioikountes ton Dimo exoun kapoio sxedio gia to feteino Karnavali, i afisan tin tyxi twn ekdilwsewn sta xeria twn apotiximenwn tou TOSYN+ - vgazo ekso ton Polydwro gia na ksigiomaste

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητή Μοσχατούπολις συγχαρητήρια για την μέχρι σήμερα πορεία σας. Επιτέλους ενα σοβαρό μπλογκ στην πόλη μας. Έχω ομως μια ένσταση για το πάρον δημοσίευμα. Ενω συμφωνώ με το περιεχόμενο που είναι αποκαλυπτικό για το πως η νέα δημοτική αρχή διοικεί, διαφωνώ με το ανώνυμο του επιστολογράφου. Σε περιπτώσεις τέτοιες, θα πρέπει να είναι επώνυμος. Δεν συμφωνείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη.

    Δηλαδή αν έβγαινε ο Άρης Δήμαρχος το μοσχατούπολις θα έκανε αντιπολίτευση;

    Ο Δήμος δεν μπορεί να καθορίζει τις τιμές στα μαγαζιά.
    Μόνο ο Στάλιν τα έκανε αυτά.
    Καταλαβαίνω ως απλός πελάτης πως ο δήμος ήθελε να προβάλλει κάποια events που κάνουν τα μαγαζιά και τα οποία έδωσαν μια άλλη διάσταση στην νυχτερινή ζωή της πόλης η οποία σε γενικές γραμμές είναι φτωχή.

    Τα οποία events προφανώς στοιχίζουν και άρα το να μειωθεί η τιμή είναι αδύνατο.
    Το ιδανικό είναι απλά να μην αυξηθεί και να καλύψουν το κόστος τα μαγαζιά από την υψηλή προσέλευση.
    Σε αυτό προφανώς βοήθησαν οι αφίσες του Δήμου όπως και η αβάντα όπως λέτε των blogs.

    Αν είστε αντίθετοι με την τόνωση της αγοράς του Μοσχάτου ακόμα και αν αυτή προέρχεται με αστοχίες, λάθη και παραλείψεις είναι δικαίωμά σας.
    Καλό θα ήταν όμως να έχετε την ειλικρίνεια να το πείτε και στα ίδια τα μαγαζιά.
    Τα οποία επιτρέψτε μου να γνωρίζω πως καθόλου δεν ενδιαφέρονται για τον τρίτο όροφο του κάθε δημαρχείου ούτε για την αβάντα του κάθε blog.

    Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. An den viazotan o anagnwsths sas tha evlepe pws shmera to moschato-tauros-life exei shkwsei anarthsh sthn opoia angnwsths me mail kanei kritikh ston tropo pou o dhmos diaxeiristike ta magazia.

    MILAME GIA MEGALH AVANTA TOY BLOG.

    As eimaste ligo pio prosextikoi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γράφω κι εδώ την άποψη μου για τα απαράδεκτα παραμυθιάσματα που πέφτουνε με το καρναβάλι και το πρόγραμμα των μαγαζιων, γιατί δεν ξέρω αν το L;ife που είναι κοκκοράκι στο αβαντάρισμα θα δημοσιέψει το σχόλιο μου. Ο δήμος τι ειναι τελικά; Το σωματείο επαγγελματιών Μοσχατου ή εμπορικό επιμελητηριο; ο δήμος κανει το καρναβαλι υπερ των δημοτών για την ψυχαγωγία τους και εξαιτίας αυτού ευνοούνται και τα μαγαζιά από την κινηση. Κάθε χρόνο τα μουσικ μπαρ και τα καφέ κάνουν μασκέ κλπ για πάρτη τους. Αυτά είναι events του δημοτικού καρναβαλιού; Περίεργα μας τα λένε μερικοί, αφού και καταστηματάρχες (my friends, singita) δεν είχαν ιδέα. Μερικοί πρέπει να μολογήσουν το "παιχνίδι" που παίζουν πριν πέσουν ξεφωνήματα. Αντε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Γαύρος 19 Φεβρουαρίου 2011 6:59 μ.μ.
    Εμείς εδώ είμαστε σκέτο bloggers. Για να έχουμε καλές εξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανώνυμος 19 Φεβρουαρίου 2011 7:33 μ.μ.
    Φίλε λατινίζοντα κι εμείς έχουμε την εντύπωση ότι το σχέδιο είναι αλα Σπύρος Καλογήρου σε ελληνικό γουέστερν: «κατεβαίνουμε στον κάμπο, κι εκεί…ε, … βλέπουμε»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ν.Μ.Κ 19 Φεβρουαρίου 2011 7:38 μ.μ.
    Θα μπορούσαμε να πούμε το παλιό και κλασσικό «όνομα και διεύθυνση στην διάθεση του αρχισυντάκτη». Θα συμφωνήσουμε, όμως, με την γνώμη σου. Έτσι από εδώ και στο εξής επιστολές αναγνωστών θα δημοσιεύονται ως αυτοτελή άρθρα, μόνον με την προϋπόθεση ότι θα είναι επώνυμα. Αν κάποιος δεν το θέλει ας αρκεστεί σε κάποιο ευπρεπές (άρα δημοσιεύσιμο) σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Ανώνυμος 19 Φεβρουαρίου 2011 7:45 μ.μ.
    Αγαπητέ νομίζω ότι και η θλίψη πέρασε και η παραφροσύνη δεν μας κατέλαβε. Τα όσα γράφει ο επιστολογράφος μόνον αυτός μπορεί να τα απαντήσει αν δεν κατάλαβες. Η δική μας άποψη θα δημοσιοποιηθεί μέσα από σχετικό χρονογράφημα με τίτλο «Καρναβαλικές μαϊμουδιές». Απλά θα αναρωτηθούμε το εξής: Πως τα καταστήματα που αναγράφονται σε μια λίστα από μπαρ και καφετερίες δεν είχαν ιδέα για το σχετικό project; Άρα τι είδους αβάντα έκαναν οι διαφημιστές; Με εκτίμηση, «Μ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ************************************************
    Τα μαγαζιά του δήμου μας πρέπει να στηριχθούν με πολλούς τρόπους και όταν επικαλούνται κάποια την συμμετοχή τους στο καρναβάλι - σε συνεννόηση μάλιστα με το Δήμο - θα έπρεπε ο Δήμος να τα επιχορηγεί, με αποτέλεσμα τόσο την στήριξή τους όσο και την προσφορά του στους δημότες του.
    ************************************************
    Καταλαβαίνετε τι λέει εδώ ο άγνωστος, για μας, επιστολογράφος, που κατά την δική μου γνώμη είναι μαγαζάτορας της περιοχής;
    Στόχος η επιχορήγηση. Ζητά προβολή και επιχορήγηση μαζί!
    ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ, ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ, ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ.
    Ίσως αν έπαιρνε κάτι τι στο χέρι σαν "επιχορήγηση", να είχε άλλη γνώμη, να έστελνε άλλη επιστολή, για να δώσει συγχαρητήρια αυτή την φορά.

    Απορώ με την "μοσχατούπολη" πώς την πάτησε και δημοσίευσε τέτοιο πράγμα και μάλιστα προσυπογράφει το άρθρο.
    Εκτός κι αν ο άγνωστος, για μας, καταστηματάρχης είναι άνθρωπος των "bloggers".

    Επί της ουσίας, εγώ θα έλεγα ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή όταν ένα μαγαζί μπαίνει στο πρόγραμμα του δήμου και προβάλλεται με αφίσες, τότε το μαγαζί θα πρέπει να "ξεπληρώνει" την διαφήμιση με μια προσφορά στους δημότες, πχ "το πρώτο ποτό δωρεάν" ή "το κρασί δωρεάν" ή ό,τι νομίζει ο κάθε επιχειρηματίας ότι μπορεί να προσφέρει για να γίνει αποδεκτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά αυτός ο κύριος στον 3ο όροφο του μεγάρου τι είναι;Γενικός διεύθυντής;προιστάμενος οικονομικών υπηρεσιών;υπεύθυνος γραφείου δημάρχου; υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων;διεύθυντής πολιτισμού;παρουσιαστής;μάνατζερ;Ας αφήσει και κάτι για να κάνουν οι αιρετοί ή ας κατέβει για δήμαρχος να τελειώνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στήν αφίσα EUROVISION Party γιά το Καρναβάλι είδα δύο χοριγούς επικοινωνίας, ο χοριγός πληρώνει ή πληρώνεται? Εάν πληρώνει καλός εχει θα έχουμαι έσοδα, εάν όμως πληρώνεται από πού? Μήπως με καμιά πρόσληψη στό Δήμο, απλά ερωτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πιστεύω ότι καλύτερα να μην γίνει καμιά εκδήλωση από το να γίνονται κάποια χαππενιγκς στο πόδι. Είναι φανερή η μιζέρια στις πλατείες με τα τραινάκια και μου κάνει εντύπωση που μερικοί κατηγόρησαν τον κ. Παπαδόπουλο ότι στις ημέρες του έκανε φτηνές παραγωγές.
    ~Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΙΛΕ ΕL ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.
    ΓΕΜΙΣΕ Η ΠΟΛΗ ΜΕ ΠΟΝΗΡΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κρεμμυδικο μπλοκ καλημέρα..
    Ο κύριος Δήμαρχος στην συνάντηση με θέμα την τόνοση της αγοράς Μοσχάτου Ταύρου που κανένας από εσας δεν ήταν εκει!!!...(γιατί δόξα το θεό η πόλη είναι μικρή και σας γνωρίζουμε) είπε να δηλώσουν συμμετοχή όσοι ενδιαφέρονται μέχρι την Παρασκευή στον Κύριο Ιωαννίδη για να μπουν στο πρόγραμμα του Καρναβαλιού. Το γραφείο του Κύριου Ιωαννιδή σε ποιον όροφο είναι; μήπως είναι στον 3ο. όποιοι δεν γνωρίζουν ας μην μιλάνε. Ευτυχώς που υπαρχει το Live και το Life για να μας ενημερώνει και καμιά φορά. Ο Κρεμμύδας δεν βγήκε σταματίστε την άσκοπη αντιπολίτευση σε θέματα βλακείες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά τι πείραξε πιό πολύ???η ορθογραφία ή το περιεχώμενο της ερώτησης μου ??Για να ξέρω καλέ μου ανώνυμε(Live η Life)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ 126
    Ρε ανώνυμε πως σε λένε κομμάτι ψυχραιμία! Και τι πάει να πει ότι ο δήμαρχος μάζεψε τους καταστηματάρχες. Τους βάλει δεν τους βάλει στο πρόγραμμα του καρναβαλιού αυτοί τα δικά τους πάρτυ θα τα κάνουν. Το δικό του πρόγραμμα που είναι αναρωτιούνται όλοι. Εγώ ξέρω ότι στο My Friends όχι μόνον πληρώσαμε, αλλά παραλίγο να την ακούσουμε γιατί οι άνθρωποι δεν είχαν ιδέα. Όσο για τα Life και Live γιατί δεν ενώνονται; Μια στάλα νερό είναι. Ισως τότε να μην τους ξέφευγε η είδηση ότι προχτές ένα Datsun με γύφτους έμεινε λόγω κάρτερ καταμεσής της οδού Πειραιώς στο έμπα του Μοσχάτου. Ίσα ρε ταραμάδες και γλειφτρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 11.51 ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΜΕΓΑΛΑ ΨΑΡΙΑ ΜΕΓΑΛΕ ΚΡΙΤΑ ΚΑΙ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κρεμμυδικο μπλοκ καλησπέρα..
    εσύ γαυρε με ονοματεπώνυμο(ψαρί)γιατί φρικάρεις;
    χαχα.πλάκα που έχουν οι τρίτοι όταν νευριάζουν.
    ονομαζομαί Μαρία Ν..(όποιος κατάλαβε κατάλαβε) και ''ευτυχώς'' δεν έχω προσωπική σχέση με τα blogs αλλά μόνο σαν αναγνώστρια . Βέβαια συμφωνώ στην άποψη οτι τα 2 blogs θα πρέπει να ενωθούν γιατί πλέον είναι και τα καλύτερα του Μοσχάτου και του Ταύρου. Να μπω στο θέμα τις κουβέντας.
    Το Θέμα είναι το Life και το Live ή τα μαγαζιά του Μοσχάτου Ταύρου. ξεκαθαρίστε τι συζητάμε για να απαντήσω. Ένα μπουρ..λο είναι μου φαίνεται το blog σας...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Ανώνυμος 20 Φεβρουαρίου 2011 3:12 μ.μ.
    (που σε λένε και "Μαρία Ν.")

    Εφόσον το πιπεράτο μέρος του σχολιού σου στρέφεται στο ΜοσχατουΠολις, το αφήνουμε να δει το φως της δημοσιότητας, γιατί όχι μόνον δεν μας τσαντίζει, όχι μόνον δεν μας προσβάλει, αντίθετα μας περιποιεί τιμή, όπως λένε και αυτοί που ξέρουν να μιλούν ελληνικά...
    (χώρια που γελάμε μεταξύ μας σε internetική συνακρόαση)
    Το ζήτημα περί Life or Live or both altogether το θίγει σχολιαστής μας (@ Γαύρος) και όχι εμείς.
    Τέλος, το κατά πόσον είμαστε Κρεμμυδικό blog είναι ένα ζήτημα.
    Αυτό όμως που είναι προφανέστατο, είναι ότι κατατάσσουμε εαυτούς στους ΠΟΛΙΤΕΣ που πάνε ΜΠΡΟΣΤΑ.
    Ουφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ ΜοσχατουΠολις μην ασχολείστε με τα παιδάκια και τα Ορκς που ξαποστέλνουν. Είναι πλέον μαζί οι "ιδιοχτητες" του Live και του Life (αφού πουλήσανε το βλάχο και το παίζουν Ευθυμιακοί). Κρατιούνται χωριστά για να κάνουνε μπούγιο. Σαν τις δεξιές εφημερίδες στα μανταλάκια του περίπτερου.
    @ Γαύρε όπως τα λες είναι. Ταραμάδες και Γλείφτες αλλά έρχονται οι εκλογές στο ΤΟΣΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
    Το απόγευμα κυλάει γλυκά και ειλικρινά δεν επιθυμούμε ούτε ανακοινώσεις, ούτε «κοψίματα» σχολίων.
    Πολύ ευγενικά ζητάμε όλοι οι σχολιαστές να προσπαθήσουν να μείνουν στην ουσία των άρθρων που τρέχουν ("Τα blogs της αβάντας" και "Πολιτιστικά Πάρτυ")

    Thx!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. το τοσυν γιατι φετος δεν θα κανει εκδηλωση αποκριατικη??? υπαρχει συνεργασια μεταξυ τοσυν και δημου?? τι ρολο βαρανε οι διοργανωτες?κερδιζουν κατι?? τι συμφωνιες εχουν γινει??? που βρισκεται ο νεος προεδρος του τοσυν?? βγηκε προεδρος και χαθηκε?? ειναι δεσμιος πραγματων και αυτος?? για τον ρολο μελων του τοσυν στις καρναβαλικες εκδηλωσεις ειναι ενημερος?? και αν ναι γιατι δεν προβαλεται το τοσυν?? μηπως θελουν να αποδωμησουνε τον νεο προεδρο ή εχει γινει και αυτος δεσμιος συμφεροντων?? πως δοθηκε το πνευματικο να γινει κατι τετοιο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δημήτρης Ζώταλης20 Φεβρουαρίου 2011 - 6:00 μ.μ.

    Το παραπάνω άρθρο περιλαμβάνει μια βασική αλήθεια.Δήμος και μαγαζιά στην παρούσα φάση σχετίζονται άμεσα με το καρναβάλι και κατά τα Blogs συνεργάστηκαν γι αυτό, αφού τα μαγαζιά έκαναν γνωστό το πρόγραμμά τους, μπαίνοντας στην αφίσα του δήμου για διαφημιστικούς λόγους.Όταν πρόκειται όμως για ένα κοινωνικοπολιτιστικό γεγονός ενός δήμου,θα περίμενε κάποιος και κάτι άλλο υπέρ των πολιτών από την μια ή την άλλη πλευρά, πράγμα που αναφέρεται στο δημοσίευμα και δεν έγινε.Τα μαγαζιά του δήμου μας σαφώς και χρειάζονται στήριξη και είναι θεμιτό.Το θέμα όμως είναι,ότι μέσα από αυτές τις κινήσεις να υπάρχει και η ανάλογη προσφορά προς τους πολίτες και όχι να προσπαθούμε να γεμίσουμε το πρόγραμμα του καρναβαλιού με εκδηλώσεις που γίνονταν και στο παρελθόν τέτοιες μέρες και πάντα είχαν επιτυχία, χωρίς να περιλαμβάνονται σε κανένα πρόγραμμα του δήμου.Το παραπάνω άρθρο βάζει τα πράγματα στη θέση τους, όσο και αν δημιουργεί σε ορισμένους την όρεξη να το αναγάγουν σε κάποια αντιπολιτευτική δράση, γιατί απλώς τόσα χρόνια δεν υπήρχε κριτική και φαίνεται σε ορισμένους ότι αυτό που συμβαίνει σήμερα, κάποιοι ανώνυμα ή επώνυμα να κριτικάρουν με βάση αυτά που αυτοί πιστεύουν, ότι έρχεται από το υπερπέραν και τους είναι δυσκολοχώνευτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στέφανε το "ταραμάδες" και το "γλείφτες" είναι στα επιτρεπόμενα ενώ το "κοπρίτες" στα απαγορευμένα; Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Ανώνυμος 20/2/2011
    Φίλε μας θα κατανοείς ότι το σχόλιο σου δεν μπορεί να δημοσιευτεί.
    [ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ LIVE ΚΑΙ LIFE ………. ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!]
    Την άποψή σου μπορείς να την διατυπώσεις και χωρίς απευθείας χαρακτηρισμούς. Ελπίζω να έχουμε την κατανόησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Στέφανε το "χωρίς απευθείας χαρακτηρισμούς" δεν το κατάλαβα.Οι έμμεσοι είναι δεκτοί;
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ, ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ! ΑΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΑΣ ΟΣΑ ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια