Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011

Με Show και με Καλλιστεία


Κρύφτηκε (καλύτερα βγήκε εκτός κάδρου) και μας έλλειψε.

Πως αλλιώς να νοιώσουμε, όταν συνταράσσει συθέμελα ολάκερο Μοσχάτο (και Ταύρο) με «προ-προεκλογικές» μεσσιανικές καμπάνιες ως υποψήφιος δήμαρχος, με δημοσκοπήσεις και τηλεφωνήματα, με διερευνητικές κινήσεις συγκρότησης μεγάλων συνασπισμών (ΚΝΣΛ), με ένα μεγάλο κατεβατό από καταγγελίες για το νέο κτήριο του Πνευματικού Κέντρου, με σύγκρουση κόντρα στον Παπαντώνη, με δημόσιο ξεφώνημα του Ευθυμίου, και πάει λέγοντας.
Ημιτελής, ξε-ημιτελής και ατεκμηρίωτη, ξε-ατεκμηρίωτη, κάθε ενέργεια του και μια είδηση.
Αφού λοιπόν κάθισε στην άκρη για περίπου 3 μήνες και ξεκουράστηκε από την προσπάθεια να βγει πρώτος σύμβουλος (και μακράν του Μετερνίχου), επανήλθε δυναμικά και στην 1η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μο&Τα ξαναχτύπησε!
Να, πως…

Ο δημοτικός σύμβουλος, κ. Θανάσης Μελίστας, προσπάθησε να φέρει προς συζήτηση ένα θέμα, εκτός ημερήσιας διάταξης (για να λέμε την πάσα αλήθεια) που αφορούσε στο Πνευματικό Κέντρο του Ταύρου, οπού η υπεύθυνη του χορευτικού ομίλου έκανε γιορτή με βασιλόπιτες εν αγνοία της Προέδρου του Π.Κ.!
Μπροστά στον κίνδυνο να ξεστρατίσουν τα πράγματα και να γίνει καμιά γενική αντιπαράθεση, επεμβαίνει ο κ. Ευθυμίου, και δίνει τη γραμμή: Αυτό είναι ζήτημα διοίκησης του Π.Κ. Ταύρου και όχι του δημοτικού συμβούλιου.
Διπλωματικός ο ελιγμός από μέρους του δήμαρχου, αλλά το ζήτημα πήγε να στραβώσει, όταν η Πρόεδρος του Π.Κ. Ταύρου, κ. Ειρήνη Καλουμένου, που παρίστατο και παρακολουθούσε τη συνεδρίαση, ζήτησε να παρέμβει!
Τότε έγινε το happening της βραδιάς…
Ο Θανάσης έκανε ταρατατζούμ επέμβαση ως προεδράρα του Δ.Σ…
Την μεν κ. Καλουμένου την κατακεραύνωσε με κουβέντες του στυλ Εδώ δεν κάνουμε σόου, ούτε …καλλιστεία!
Τον δε κ. Μελίστα τον περιποιήθηκε δια της αλαλίας, κλείνοντας του το μικρόφωνο.

Έμπαινε ρε Προεδράρα τυπική και κέρβερε του Κανονισμού!!!

Τυπικά, λές «οκέϋ» ήταν σύννομος…
Αλλά γιατί εγώ δεν πείθομαι και το βλέπω αλλιώς;
Πιστεύω ότι ο Θανάσης ο Προεδράρας (ο και επονομασθείς παρ’ ημών και επιστάτης του 1ου Δημοτικού σχολείου – θυμάστε;) πολύ απλά υπάκουσε στην εντολή του κ. Ευθυμίου.
Πιστεύω ότι μετά από όσα έκανε και κυρίως είπε στην προεκλογική περίοδο, δεν αρκεί μόνον η προσχώρηση στο Ευθυμιακό μπλόκ, αλλά προέχει και η στήριξη του κιόλας για κάποια περίοδο.
Θανάση μου τα λερωμένα ρουχαλάκια σου στριφογυρνάνε ακόμη στο πλυντήριο και το ξέβγαλμα αργεί ακόμη…
(βλέπεις δεν τα έστειλες σε κανένα 5aSec)
Άντε βρε, καλώς ανταμωθήκαμε και καλές ειδήσεις Θανάση μ'...

104 σχόλια:

  1. Ο Ντερέκας? Ο Θανάσης που είναι τόσο ευγενής με τις κυρίες φέρθηκε έτσι στην ευγενέστατη πρόεδρο του Πνευματικού Κέντρου του Ταύρου? Ντροπή κ. Ντερέκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρετε ποιά είναι η υπεύθυνη των χορευτικών. Η κυρία που ήθελε να κατέβει υποψήφια με τον Ευθυμίου και επειδή είχε κώλλυμα κουβάλησε τη φίλη της από τα Πετράλωνα που τελικά έγινε και αντιδήμαρχος Μοσχάτου. Δηλαδή εκτος απο το "σύννομο" που λέτε θέλανε να καλύψουν την υπευθυνη. Βάλε και που η Καλουμένου κατέβηκε με τον Κρεμμύδα. Χάος ρε παιδια οι σκοπιμοτητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιότατο και σπαρταριστό το άρθρο.
    @ Ρε φίλε Ζ από Θράκης να μας ανοίγετε τα μάτια οι Σφαγιώτες. Έχουμε όλοι ανάγκη ανταλλαγών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με λένε Κατερίνα και πάω 3η λυκειου στο 1ο. Σημερα είμαι αδιαθετη και δεν πήγα σχολείο και σας γράφω για να πω ποσο μου αρέσει το Μουσικο διδασκαλειο. Διαλέγετε σπεσιαλ μουσικη. Δεν ξέρω αν κάνει που γραφω εδώ αλλά δεν ήξερα που αλλου να γράψω.
    %Κ1993%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Para tis diafores pou exete mazi tou.
    Tupika eprakse thn swsth diadikasia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι είναι πάλι αυτό το ΚΝΣΛ; Kου-Νη-Σου-Λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανώνυμος 31-1-11-12:36
    Αναμφίβολα, ο κ. Ντερέκας είναι μειλίχιος και ευγενικός στις κοινωνικές του συναναστροφές και απορώ πως δεν απέκρουσε την κ. Καλουμένου με έναν τρόπο που δεν θα την έθιγε. Λέξεις όπως show και καλλιστεία δημιουργούν άσχημες εντυπώσεις. Μπορεί να μην είναι μέλος του δημοτικού συμβούλιου, αλλά δεν παύει να είναι πρόεδρος ενός δημοτικού ΝΠΔΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μέλος Χορευτικού Ταύρου31 Ιανουαρίου 2011 - 1:25 μ.μ.

    Ο στόχος είναι πολιτικός και προσπαθεί να "τιμωρήσει" την υπεύθυνη του χορευτικού γιατί προεκλογικά δεν στήριξε για την δική της δημοτική παράταξη.
    Παραπολιτικές μικρότητες, στις οποίες η κα Καλούμενου και η παράταξή της προσπάθησαν να εμπλέξουν το ΔΣ.
    Η κα Καλούμενου μ' αυτό τον τρόπο βγήκε προσωρινά από την ανυπαρξία στην οποία θα επιστρέψει πάλι πολύ γρήγορα.
    Η συγκεκριμένη γιορτή έγινε με πρωτοβουλία δική μας, των μελών του χορευτικού, που οι ίδιοι φτιάξαμε και φέραμε τις βασιλόπιτες και όλα τα άλλα εδέσματα, γλυκά και ποτά χωρίς να ξοδευτεί ούτε ένα ευρώ και όλη η γιορτή έγινε προς τιμή του δημάρχου και της νέας διοίκησης.
    Η κα Καλούμενου όσο καιρό διοργανώναμε την γιορτή, εκείνη, αντί να συντρέξει και να βοηθήσει, απεργαζόταν τρόπους να μας διαλύσει.
    Χαιρόμαστε που η νέα διοίκηση δεν θα ακολούθησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ζ. από Θράκης
    Μεσ’ το Χάος η καρδιά των …πολιτικών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Ανώνυμος 31-1-11-12:58
    Thx.
    Όσο να τ’ ανοίξουμε τα ματάκια μας η βάρκα θα έχει τουμπάρει…
    Ανταλλαγές και Ενότητα ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΝΣΛ φαντάζομαι ότι είναι :
    ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ ΝΤΕΡΕΚΑΣ ΣΟΥΤΟΣ ΛΙΒΑΝΙΟΣ
    ήταν πράγματι ο μεγάλος συνασπισμός που αν έδενε θα ήταν σήμερα αλλιώς τα πράγματα, αλλά ο Κρεμμύδας τον διάλυσε γιατί τα στελέχη του (τότε τα είπαν "αλεπούδες με τούφες") δεν τον είδαν με καλό μάτι, δεν έβγαιναν οι "καρέκλες" γαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Ανώνυμη (Κατερίνα) 31-1-11-1:04
    Μια χάρα πάνε κι εδώ καλή μου (που ίσως είσαι και κάποια συμμαθήτρια της κόρης μου). Πάρα πολλά ευχαριστώ, περαστικά σου και δυνατά στις Πανελλήνιες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Ανώνυμος 31-1-11-1:10
    Ναι… Τυπικά έπραξε σωστά! Καμιά αντίρρηση.
    Ήδη το παραδεχτήκαμε στο χρονογράφημα και μάλιστα με χιουμοριστικό τρόπο: “Έμπαινε ρε Προεδράρα τυπική και κέρβερε του Κανονισμού!!!”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Ανώνυμος 31-1-11-1:16
    ΚΝΣΛ = Κρεμμύδας, Ντερέκας, Σούτος και Λιβάνιος.
    Δεν είναι φαντασία μου. Όντως επιχειρήθηκε μια τέτοια συνεργασία, όμως προσέκρουσε κυρίως στην πρόθεση του Κρεμμυδα να κατέβει όπως και να έχει ως υποψήφιος δήμαρχος. Άρα με 4, που όλοι περίπου ήθελαν αρχηγιλίκι δεν μπορούσε να γίνει προκοπή, κι έτσι έγινε δήμαρχος ο Ευθυμίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αstroboy twra eipes megalh alhtheia.
    Htan etoimos o synaspismos.
    Oi egwismoi tous fagane.
    Kai twra thn plhrwsane oloi toys.
    As prosexan.
    Kai kuriws o Arhs pou san neoteros tha eixe kuriarxhsei thn epomenh 20etia.
    Alla den ekane upomonh.
    Viazotan.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ
    Καλός ο μετριασμός (υπό μία έννοια) αλλά ήδη δημιουργεί αταξία στις απαντήσεις που δίνουμε. Την ώρα που απαντούσα τι εστί ΚΝΣΛ, ήδη άλλος σχολιαστής το είχε εξηγήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με την "δαντική" λογική του καθαρτηρίου χάθηκε η αμεσότητα. Κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. BIZANIS FOR MAYOR.
    THAT'S THE SOLUTION BEFORE THE REVOLUTION.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ φίλε μέλος του χορευτικού όπως λες, θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι η εν λόγω κίνηση ενόχλησε και τα στελέχη της πλειοψηφίας. Μάλιστα κάποιοι απ' αυτούς μίλησαν και για παράκεντρα εξουσίας, όταν τους ετέθη το ζήτημα. Η καταγγελία έγινε από το σύνολο του Δ.Σ. του Πνευματικού Κέντρου και όχι μόνο από την Πρόεδρο, όπως θα διαβάσεις και στη σχετική καταγγελία. Μην ξεχνάς ότι θα εξακολουθήσουν για τουλάχιστον δύο μήνες να είναι προϊστάμενη αρχή του χορευτικού. Το βρίσκεις λοιπόν σωστό να αγνοούν το Δ.Σ ; Το γλύψιμο της δημοτικής αρχής σε τι σκοπεύει αν όχι στη δημιουργία παράκεντρων εξουσίας και επίδειξη δύναμης της υπεύθυνης του; Αυτές οι πρακτικές που σκοπό έχουν την δημιουργία εντυπώσεων και μικροπολιτικών ωφελημάτων ανήκουν στο παρελθόν όπως κι εκείνοι που τις χρησιμοποιούν.
    Ρώτησε κάποιον από τη δημοτική αρχή αν ενοχλήθηκε ή όχι από την κίνηση αυτή και θα λάβεις τις απαντήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Μέλος Χορευτικού Ταύρου
    Αγαπητή φίλη (ή αγαπητέ φίλε – κατά την περίπτωση). Όπως συμφωνήσαμε παραπάνω με φίλο σχολιαστή είναι χάος η πολτική.
    Για να τιμωρήσει την Υπεύθυνη του χορευτικού για πολιτικούς λόγους είναι αργά μιάς και έχει την ευλογία του Δήμαρχου, κλπ. Τα περί ανυπαρξίας, πάλι, ε αυτά κι αν δεν είναι μικροπολιτικές κακίες, αν και η κ. Καλουμένου δεν δείχνει για ανύπαρκτη ...ύπαρξη. Τέλος στις λεπτομέρειες που δίνεις για την γιορτούλα. Σίγουρα τα μέλη του χορευτικού τμήματος έχουν το δικαίωμα να κάνουν μεταξύ τους γιορτούλες. Το αν θα καλέσουν την Πρόεδρο του Π.Κ.Τ, εναπόκειται στην ευγένειά τους ή και στην κατά περίπτωση ψυχική τους διάθεση. Όταν όμως κάνουν κόψιμο της βασιλόπιτας και προσκαλούν το Δήμαρχο, η μη πρόσκληση της κ. Καλουμένου είναι πράξη βαθύτατα εσκεμμένη και με πολιτική σκοπιμότητα. Δεν νομίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Ανώνυμος 31-1-11-3:25
    Δυστυχώς όταν απαντούσα στο @ Μέλος του Χορευτικου ήταν ήδη στα προς έγκριση σχόλια και δεν το είδα. Νομίζω ότι με όσα γράφεις διευρύνεις την αλήθεια πάνω στο σχετικό ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΤΡΟΠΟΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ.
    ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ;
    ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ;
    ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ;
    ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥΣ;
    ΣΤΗΡΙΞΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΡΧΗ ΣΤΟΝ ΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥΣ.
    ΚΑΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΝΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΕΥΘΥΜΙΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Ανώνυμος 31-1-11-1:34
    Φαντάζεσαι πάρα πολύ καλά. Τα όσα λες περί του «μεγάλου συνασπισμού» ισχύουν κατά το σκέλος που λέει ότι «θα ήταν σήμερα αλλιώς τα πράγματα».
    Ως προς τα άλλα, ξέρω ότι το μισό Μοσχάτο και ο μισός Ταύρος κάνανε και κάνουν συλλογισμούς για τις «προ-προεκλογικές» παρασκηνιακές ζυμώσεις. Μάλλον δεν έχεις δίκιο, και σκέφτομαι σύντομα να γράψω κάτι σχετικό ως αυτόπτης μάρτυς, ώστε να λυθούν απορίες και να αποκατασταθεί η ιστορική (sic) αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΑΜΑΘΕΣ ΕΛΛΗΝΟΔΙΔΑΣΚΑΛΕ; Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΗ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΗΝ "ΚΥΡΙΑ" ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟΥ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΠΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑ, Η ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΙΣΑ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΕΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΕΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΑΚΗ ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΚΑΒΑΛΑΡΗ. ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΑΝ ΤΣΙΠΟΥΡΟΠΟΣΙΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΣΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΜΕΣΣΙΑ. ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΧΑΡΕΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΟΥ. ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΗΣ "ΚΥΡΙΑΣ"ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ!!! Ε ΡΕ ΓΕΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Ανώνυμος 31-1-11-1:54
    Ε, δεν ήταν και τόσο έτοιμος αυτή η συμπαράταξη. Άσε που δεν θα πετύχαινε λόγο των διαφορετικών απόψεων των «4». Όπως είπα παραπάνω θα γράψω σύντομα κάτι σχετικό ώστε να φωτιστούν τα γεγονότα. Προς το παρόν ας δεχθούμε ότι ο κ. Ευθυμίου είναι ο Δήμαρχος…

    @ Ανώνυμος 31-1-11-2:22
    Ναι, είναι Κρίμα, αλλά αμαρτίαν ουκ έχω… (με την «χριστιανική» λογική)

    @ Ανώνυμος 31-1-11-3:20
    Ότι κάποιοι του την πέσανε για σχετικό τόλμημα, του την πέσανε. Ευτυχώς που ο άνθρωπος έχει σώας τας φρένας. Τώρα είναι η σειρά μιας άλλης «σειράς», αρέσκεται να λέει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Ανώνυμος 31-1-11-3:58
    Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκαιο σε όλα, πλην εκείνου που άπτεται του κ. Ευθυμίου. Δεν φταίει για το τι κάνει η κ. Υπεύθυνος. Βέβαια όταν τον καλέσανε στην πίτα του χορευτικού, έπρεπε να αναλογιστεί που είναι η πρόεδρος του Πνευματικού. Το λάθος θα το κάνει ο νέος Δήμαρχος αν αφήσει κουκουλωμένη την ιστορία. Τώρα πια δεν υπάρχει κώλυμα ότι το θέμα είναι εκτός Ημερήσιας Διάταξης. Ήδη το ανοίγετε όλοι εσείς που σχολιάζετε και δίνεται πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Ανώνυμος 31-1-11-4:11
    Αποκαλύψεις με ΚΕΦΑΛΑΙΑ… και δεν είναι για γέλια κι ας είμαι δεδηλωμένος ΑΡΗανός… (αχ ρε Χαβίτο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΙΝΕΣ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ!ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΝΤΕΡΕΚΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΙΝΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ....ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο ΨΥΛΛΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,Ο ΨΥΛΛΑΣ ΧΑΘΗΚΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Ανώνυμος 31-1-11 στις 4:33, 4:43 και 4:55
    Σου κάνω σχόλιο συσκευασίας 3 σε 1...
    Το πόσο αναβαθμισμένο δημοτικό συμβούλιο διαθέτουμε άσε φίλε να το κρίνουμε καθώς θα ξετυλίγεται ο καιρός. Τα σχόλια των αναγνωστών-σχολιαστών ήδη σου δίνουνε απαντήσεις στις προσφωνήσεις σου και εάν επιπροσθέτως κάνεις μνεία για τις προχθεσινές φίλες του Θανάση (που φέρονται να του διοργάνωναν «προ-προεκλογικές» ΤΣΙΠΟΥΡΟΠΟΣΙΕΣ), μάλλον θα εκνευρίσει τον κ. Ντερέκα γιατί όχι μόνον δεν του περιποιούν ιδιαίτερη τιμή τα όσα γράφεις, αλλά αντιθέτως τον βλάπτουν.
    Όσο για τον κ. Ψύλλα, το μόνο φρέσκο που γνωρίζω είναι ότι έχει αναλάβει Συντονιστής Γραμματέας της 15μελούς Εκτελεστικής Επιτροπής της Παράταξης «ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ». Περισσότερα θα μπορούσες να μάθεις από τον ίδιο μέσω του facebook…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απευθύνομαι στον κ. Θανάση Ντερέκα και του λέω ότι αν έχει διαβάσει αυτό το άρθρο και τα σχόλια, θα έχει καταλάβει το λάθος που έκανε να μην δώσει το λόγο στην νόμιμη πρόεδρο του Πνευματικού Κέντρου Ταύρου.
    Ομοίως απευθύνομαι στους δημοτικούς σύμβουλους της Αντιπολίτευσης και τους εγκαλώ για την αδράνειά τους απέναντι στην απρέπεια του Προέδρου του ΔΣ Μοσχάτου και Ταύρου.
    Προσωπική αποψη μου είναι ότι τα πράγματα εξελίχθηκαν έτσι από επιλογή του κ. Δημάρχου που δεν ήθελε να μπλέξει σε μια ιστορία που είναι μεν δημοτική, έχει όμως άρωμα προσωπικών και παραταξιακών διαφορών, άσε που ήθελε ήσυχο κλίμα για να περάσει την εισήγηση για ξεχωριστό Νομικό Πρόσωπο του Πνευματικού Κέντρου Μοσχάτου και Ταύρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μέλος Χορευτικού Ταύρου31 Ιανουαρίου 2011 - 6:17 μ.μ.

    Ο στόχος είναι πολιτικός.
    Όσο πληθαίνουν τα σχόλια τόσο με επιβεβαιώνουν.
    Αν η κ Καλούμενου και η παράταξή της έχουν πρόβλημα με τον Ντερέκα, ας το λύσουν μακριά από το Χορευτικό.
    Αν η κα Καλούμενου ενδιαφέρονται για το χορευτικό υπάρχουν άλλοι τρόποι να το δείξει.
    Εμείς άμα δεν μας θέλει το ΔΣ του Πνευματικού με την κα Καλούμενου Πρόεδρο, καθόμαστε σπίτια μας και τον Μάρτιο βλέπουμε.

    ΔΗΜΟΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ και καλούμε όλους με πρώτη την Πρόεδρο κα Καλούμενου να μας αφήσει μακριά από τις μικροπολιτικές ίντριγκες.
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.
    Αν θέλετε να διαλύσετε το χορευτικό διαλύστε το, κλειδώστε το, αμπαρώστε το ΑΛΛΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είμαι χρόνια μέλος του χορευτικού Ταύρου .Τη κυρία Καλούμενου δεν τη ξέρω .Μήπως είναι αυτή που πρόσφατα έφερε το νέο ταμεία που είπε ότι του έκλεψαν τα λεφτά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η διάθεση του να μη δίνεται ο λόγος σε πολίτες, δυστυχώς είναι ένα φαινόμενο που έρχεται από παλιά και βρίσκει όλους τους δημοτικούς συμβούλους σύμφωνους επικαλούμενοι τον κανονισμό λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου.Βέβαια κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να εξετάσει εάν κάποιος σε κάποια συγκεκριμένη στιγμή πρέπει να πάρει το λόγο γιατί απλά νομίζουν ότι αυτοί και μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα να ομιλούν μη αντέχοντας την όποια παρέμβαση του πολίτη που θα τους φέρει σε δύσκολη θέση.Όσο για τον πρόεδρο τον κ.Ντερέκα τι μπορεί να περιμένει κανείς από αυτόν.Αυτό μπορεί αυτό κάνει.Συμπεριφέρεται σαν το αδικημένο πριγκηπόπουλο και στο τέλος καταντά ο ιπποκόμος της εκάστοτε εξουσίας.Αλλωστε ποιο είναι το έργο που του έχει ανατεθεί τόσα χρόνια στο δήμο για να κρίνουμε τις όποιες ικανότητές του.Αυτός ονόμαζε προεκλογικά τον Ευθυμίου ,μιμούμενος τον Πάγκαλο, κύριο ΤΙΠΟΤΑ και στο τέλος βρέθηκε μέσα στο τίποτα.Αυτό το τίποτα μπορεί να κάνει και σαν πρόεδρος και αυτό κάνει.Το απόλυτο μηδέν λοιπόν του δήμου δεν έχετε παρά να το ψάχνετε στο πρόσωπο του Θανασάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο ΨΥΛΛΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΗΚΏΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΤΑΥΡΙΩΤΕΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. AX ntereka pou katanthses...
    mas pikranes
    prwhn nterekikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το ΚΝΣΛ = Κρεμμύδας, Ντερέκας, Σούτος, Λιβάνιος είναι μια μεγάλη αλήθεια που όμως είναι η πηγή για μια σειρά από άλλες μικρότερες.
    Ξεκίνησαν 4 αρχηγοί. Έμειναν 2. Άρα δεν είχαν όλοι τα ίδια χαρακτηριστικά.
    Οι 2, Ν και Λ, είχαν την νηφαλιότητα να δουν τα πράγματα πιο ψύχραιμα και παραμέρισαν, έβαλαν νερό στο κρασί τους και εντάχθηκαν σε συνδυασμούς άλλων.
    Οι άλλοι 2, Κ και Σ, αποδείχτηκαν αγύριστα κεφάλια, ανίκανοι να κάνουν σωστές εκτιμήσεις όπως έχουν καθήκον και υποχρέωση να κάνουν οι ηγέτες και πλήρωσαν το τίμημα της αδιαλλαξίας τους.
    Αυτή είναι η μια παράγωγη αλήθεια.
    Η άλλη έχει να κάνει με την αναζήτηση μεταξύ των 4 "γιγάντων" αυτού που αξιολόγησε πιο σωστά τα πολιτικά δεδομένα και έκανε την καλλίτερη (βέλτιστη) επιλογή.
    Χωρίς καμιά αμφιβολία, μάλλον με την βεβαιότητα του αποτελέσματος, μπορούμε να πούμε ότι αυτός είναι ο Ντερέκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. poli pitouras sti fotografia o Blaxos / more afentiko theli / san na ton gemisate me sano kai me pitoura / tote o Papantonis kai tora o Antreas / souza o axiran8ropos / mia epanastasi mporouse na kanei sti zoi tou kai tin egkatalipse / xtipa tora to sfiraki 8anasi mou gia na kolosoun oi ginaikes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αγαπητέ Ανώνυμε 4:11 μμ Απ' οτι ξέρω θα της κάνετε δώρο να πάτε την υπεύθυνη που λέτε στο ελεγκτικό. Μόνο προσέξτε, γιατί κάποιοι άλλοι θα εκτεθούν και θα έχουν πρόβλημα και οχι αυτή . Στου κρεμασμένου το σπίτι δεν μιλάνε για σχοινί, λέει ο σοφός λαός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. To paixnidaki to paizei kala o Antwnhs o skakisths.
    Fernei sta akra tis sxeseis me toys Arianous mexri na teleiwsei to eklogodikeio.
    Sto paixnidi tou ayto exei pagidepsei ton Dhmarxo kai prosfata esthse pagida kai ston Proedro pou epsaxne me agwnia na vrei rolo meta thn prwtia pou phre.
    Anelave ton rolo ths Kaloumenofagou.
    O skakisths vrisketai sthn afaneia perimenontas na teleiwsei kai h ekdikash ths upotheshs kai na poulhsei thn klassikh pseutikh filia tou stous palious suntrofous Arianous pou thelei na entaksei sto arma pros to teliko toy Mat pou den einai allo apo thn Dhmarxia.
    Pote tha to kanei mhn me rwtate.
    Pros to paron exei valei mega stoxo na elegksei tis topikes organwseis.
    Autes pou h koinwnia exei pro polou valei sto perithwrio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πάει ένας βλάχος σ` ένα τοστάδικο:
    - "Ένα τοστ θα ήθελα!"
    - "Κρίμα μόλις τελειώσανε!"
    - "Γαμώτο! Δεν πειράζει άντε γεια!
    - "θα μπορούσα να σας φτιάξω ένα hot dog."
    - "Όχι εγώ ήρθα για τοστ!"
    - "Μα θα σας αρέσει πολύ!"
    - "Τέλος πάντων! Τι σημαίνει αυτό το πράγμα;"
    - "Ζεστό σκυλί!"
    - "Και θα φάω εγώ σκυλί; Δε θα `σαι καλά!"
    - "Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα! Θα σας φτιάξω να δείτε!"
    - "Αντε φτιάξε μου!"
    Μετά από λίγη ώρα το παίρνει ο βλάχος το ανοίγει και λέει:
    - "Καλά ρε φίλε! Από ολόκληρο σκυλί τον... βρήκες να μου βάλεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο Άρης Κρεμμύδας και οι Αριανοί του δεν θα καταφέρουν ποτέ να συμφιλιωθούν με την ιδέα της αποτυχίας.
    Δεν εννοώ την αποτυχία στην εκλογή, αλλά την αποτυχία να προσεταιρισθούν τον Ντερέκα και να μπουν δυνατά στον εκλογικό αγώνα.
    Έμειναν με την εντύπωση ότι ο Θανάσης θα γινόταν μοχλός αποπροσανατολισμού και διάσπασης και θα αποτελούσε το σκαμνάκι του Άρη για να αγγίξει την εξουσία.
    Κακή εκτίμηση, κακός, κάκιστος υπολογισμός και τραγική ανεπάρκεια πολιτικής σκέψης και ανάλυσης. Μια μεγάλη ευκαιρία είχε ο Άρης στη ζωή του και την υποεκτίμησε, δεν την χειρίστηκε σωστά και την έχασε.
    Τώρα ο Θανάσης χτυπά το σφυράκι και ο Άρης χτυπά το κεφάλι του.
    Τα λάθη πληρώνονται, αλλά μας κάνουν και καλλίτερους, πιο σοφούς και πιο προσεκτικούς για το μέλλον, δεν τα αφήνουμε να μας συντρίψουν, να μας πάρουν από κάτω, να κολλήσουμε σ' αυτά και να βουλιάξουμε.
    Ό,τι έγινε, έγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι τραγουδάει ο καθε καράβλαχος με μυαλό λιγο παραπάνω απο τα προβατά του δεν νομιζω οτι πρέπει να μας απασχολησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ 1056
    Ο Άρης τι ρόλο παίζει στην παρτίδα που περιγράφεις, φίλε, το αλογάκι Καλούμενου της επονομαζόμενης Πριγκιπέσας;
    Και ο Ψύλλας μήπως είναι το πιόνι του Βασιλιά Άρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γελάει το Μοσχάτο με τον κ. Μελίστα. Ξαφνικά έγινε υπέρμαχος του Πνευματικού Κέντρου Ταύρου.

    Μα καλά, ποιούς πάτε να δουλέψετε;

    Η κ. Καλουμένου σίγουρα θα χρειαστεί δικηγόρο, αλλά δεν ξέρουμε αν θα είστε εσείς, διότι υπάρχουν και κάποιες ατασθαλίες από τα χρέη του Πνευματικού προς τους ασφαλιστικούς οργανισμούς. Όσοι γνωρίζουν, καταλαβαίνουν... Καλώ τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο να διερευνήσει το θέμα ΑΜΕΣΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αγαπητή Μοσχατούπολη νομίζω ότι οι επαγγελματίες λασπολόγοι ξαναγυρίζουν. Αφού βάλατε μετριασμό των σχολίων άλλαξαν συστημα και το παίζουν αλλιώς. Πιστεύω μαλιστα ότι είναι καθοδηγούμενοι για να φυγουν τα βλέμματα από το Ντερέκα, αλλά και την υπόλοιπη πλειοψηφία, και να στραφούν αλλού και μάλιστα με υπονοούμενα που δεν αντιστοιχουνε σε πραγματικά γεγονότα. Θα πρέπει να τους σταματήσετε γιατί δεν σχολιάζουν αλλά φωνάζουν μηνύματα λες και είναι στο γήπεδο. Κόφτε τους γιατί μόνο φείρα είναι. Οι αναγνωστες θα αυξανονται όσο αυτοί θα χάνουν δύναμη και θα περιφερονται απέξω. έτσι κι αλλιώς θα ερχονται στο μπλογκ γιατί είναι αγιάτρεφτα αρρωστοι άνθρωποι. Κοίταξε μετά το σχολιό μου πως θα αντιδράσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ο ίδιος με το σχόλιο στις 12 και 30. έχεις βλέπω sitemeter. Τσεκάρισε τα IP τους και θα καταλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ.
    Παρακολουθώ το χρονογράφημα σταθερά από τις 10:15 περίπου, όχι μόνον ως προς την ουσία των σχολίων αλλά και ως προς την μέθοδο ορισμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καιρός γαρ εγγύς1 Φεβρουαρίου 2011 - 1:23 π.μ.

    Πρόλογος: Δεν βρισκόμαστε στο Κάιρο. Στις σύγχρονες δημοκρατίες, ίσως αυτό να είναι και το μόνο που μας συνδέει ως ελληνόφωνους, πρέπει να γνωρίζουμε ότι κανείς δεν είναι ισόβιος άρχοντας, εκτός και αν με δημοκρατικές μεθόδους τον επιλέξει ο λαός. Στην θεωρία των πολιτικών συστημάτων υπάρχει και το σύστημα της μετάβασης. Είτε αυτό το σύστημα είναι διπολικό είτε είναι πιο πλουραλιστικό.
    Που θέλω να καταλήξω. Όλοι οι κατέχοντες την τοπική εξουσία πρέπει να καταλάβετε ότι δεν διαμορφώνετε μια νέα κοινωνική τάξη που δρα το απυρόβλητο. Δεν είστε μια αριστοκρατική, φεουδραχική ή αυτοκρατορική εξουσία. Πρέπει να ακούτε το λόγο του πολίτη. Του πολίτη που ασχολείται με τα κοινά αν και αυτό δεν σας συμφέρει. Και ειδικά αν αυτός ο λόγος δεν είναι κακεντρεχής αλλά καλοπροαίρετος, για να βοηθήσει όχι εσάς κατ ανάγκην αλλά το γενικό σύνολο. Βέβαια οι φεουδάρχες, οι αριστοκράτες και οι αυτοκράτορες βλέπουν εχθρούς παντού. Το καλύτερο όμως που θα είχαν να κάνουν θα ήταν να αντιμετωπίσουν ως εχθρούς της ίδιας της ύπαρξής τους, τους ίδιους τους εαυτούς τους. Ξέρετε ότι αν νιώθεις ότι είσαι ο Σούπερμαν ψάχνεις έναν αντίπαλο κατάλληλο δυναμικό και, ίσως δυνατότερο (θεωρητικά) από εσένα για να τον νικήσεις. Και θα τον νικήσεις γιατί πρέπει να πουλήσεις το περιοδικό.
    Αγαπητό blog νομίζω ότι δεν ξέφυγα πολύ από το θέμα. Για την ακρίβεια νομίζω, ότι αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Η αξιοπρέπεια και η ηθική αυτών που έχουν αναλάβει να υπηρετούν την λαϊκή εξουσία.

    Αγαπητό blog μάλλον τελικά νομίζω ότι έχω γράψει ανέκδοτο. Κάτι σε σχέση με τον Τοτό. Μπορούμε μετά από όλα αυτά να ξεκαρδιστούμε μαζί.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @ Ανώνυμος 31-1-11-6:00
    Θα συμφωνήσω και θα επισημάνω ταυτόχρονα το ζήτημα που θίγεις «για ξεχωριστό Νομικό Πρόσωπο του Πνευματικού Κέντρου Μοσχάτου και Ταύρου»…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @ Μέλος Χορευτικού Ταύρου
    Πουθενά δεν προκύπτει ότι κάποιος ή κάποιοι έχουν «πρόβλημα» με τον κ. Ντερέκα. Στην επίμαχη συνεδρίαση – παρά την φαινομενικά ορθή τήρηση του Κανονισμού – πολύ απλά του καταλογίζεται βαρειά απρέπεια με λόγια κατά προσώπου που προεδρεύει Νομικού Προσώπου του Δήμου. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις για ίντριγκες, κτλ, είναι καθήκον του νέου Δήμαρχου, της διοίκησης του Πνευματικού Κέντρου Ταύρου και του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Ταύρου να τα διερευνήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @ Ανώνυμος 31-1-11-6:34
    Με εντυπωσιάζεις με την απευθείας προσπάθεια να θίξεις την κ. Καλουμένου και να την εκθέσεις δημόσια και «επί σκοπώ»… Και το λέω αυτό, γιατί η ατάκα για τον ταμεία που σας έφερε ξεπερνάει τα όρια της νοημοσύνης και μπαίνει στα χωράφια της προβοκάτσιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @ Η Λόγχη
    Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί το Δημοτικό Συμβούλιο να αποδέχεται παρεμβάσεις πολιτών ανά πάσα στιγμή. Υπάρχουν άλλοι τρόποι για να τεθεί κάποιο ζήτημα που κάποιοι πολίτες θέλουν να μιλήσουν γι’ αυτό. Όμως το συγκεκριμένο συμβάν έχει άλλη ιδιαιτερότητα, που ήδη έχει περιγραφεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @ Ανώνυμος 31-1-11-7:22
    Που χωράει ο κ. Ψύλλας; Τελικά πόσοι πρέπει να χορέψουν σε αυτόν τον χορευτικό όμιλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ************************************************
    Τυπικά, λές «οκέϋ» ήταν σύννομος…
    Αλλά γιατί εγώ δεν πείθομαι και το βλέπω αλλιώς;
    *************************************************
    Δεν πείθεσαι γιατί είσαι προκατειλημμένος.
    Ου με πείσεις καν με πείσης
    Αφορά ανθρώπους υπέρμετρα πείσμονες και ισχυρογνώμονες, που δεν μεταβάλλουν την άποψη τους, ακόμη και όταν καταλαβαίνουν ότι έχουν άδικο.
    Στον "Πλούτο" (στίχο 600) του Αριστοφάνη, το λέει ο Χρεμύλος στην Πενία.
    Παραθέτω τον στίχο σε ελεύθερη απόδοση από τον Σαββόπουλο:
    —Φεύγα κι άμε στην οργή, δεν ακούω πλέον γρυ
    ου με πείσεις, καν με πείσης. (κρατάω την παλιά ορθογραφία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @ astroboy 1038
    Χωρά ο Ψύλλας και παραχωρά και το ξέρει, γι αυτό δεν εμφανίστηκε στο ΔΣ, από ντροπή που αναγκάζεται να ανεχθεί αυτόν τον παραλογισμό εις βάρος του χορευτικού που πηγάζει από το καπρίτσιο της κ Καλούμενου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φίλε ΑΣΤΡΟΜΠΟΙ δε μιλάνε για πνευματικό κέντρο Δήμου Μοσχάτου Ταύρου αλλά για πνευματικό κέντρο Μοσχάτου και μόνο Μοσχάτου ως νομικό πρόσωπο Μοσχάτου Ταύρου γιατί αυτός είναι αναγκαστικά ο δήμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @ Ανώνυμος 31-1-11-7:34
    Δεν πικράθηκες μόνον εσύ φίλε μου. Αυτός να δεις πίκρα, αν και προσπαθεί να την μειώσει μέσα από την αποζημίωση που λαμβάνει ως πρόεδρος και από την προοπτική λεύκανσης των ιματίων του στα μάτια του κομματικού φορέα που ανήκει...

    @ Ανώνυμος 31-1-11-8:12
    Φίλε, η μη κάθοδος στις εκλογές των Ντερέκα – Λιβάνιου, δεν έχει να κάνει με νηφαλιότητα, αλλά με την διαπίστωση εκ μέρους τους ότι: α) δεν μπορούσαν να επιβάλουν «πρωτεία» στους Σούτο και Κρεμμύδα, αλλά και β) δεν είχαν ελπίδα να καταγράψουν σημαντικά εκλογικά ποσοστά, πόσο μάλλον να νικήσουν. Όσο για το αν ο κερδισμένος είναι ο Ντερέκας θα το δείξει η νεκροψία.

    @ Ανώνυμος 31-1-11-9:19
    Έτσι ακριβώς είναι! Η ζωή, και ιδιαίτερα η πολιτική ζωή, δεν δίνει και πολλές ευκαιρίες. Άρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @ Ανώνυμος 31-1-11-10:09
    Έχω ζαλιστεί ο άνθρωπος… Ποια είναι η «Κυρία»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @ Ανώνυμος 31-1-11-10:56
    Σε βλέπω με ικανότητες να «βλέπεις» πίσω από τις κουρτίνες. Αν για παράδειγμα ζούσες το 800 με 820 θα έπρεπε ο φουκαράς ο Λέοντας ο 5ος να σε έπαιρνε για securitά του… έτσι θα γλύτωνε τη ζωή του! Πάντως για τον «Antwnhs» το μέλλον άδηλον… γιατί παρακουνάει την φτέρη…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @ ΚΑΡΑΒΛΑΧΟΣ 31-1-11-11:12
    Όσο κι αν προσπαθώ να μεταφράσω το ανέκδοτο, δεν καταλήγω θετικά κάπου. Ας φάω τότε το παστιτσιάκι μου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @ Ανώνυμος 31-1-11-11:18
    Φίλε ένα σου λέω: έχεις μαύρα μεσάνυχτα. Ουδέποτε στους ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ έπαιξε συμμαχία με τον Ντερέκα. Αν κάτι τέτοιο επεδίωκε ο Κρεμμύδας, τότε θα έπρεπε να κατέβει μόνος του και χεράκι – χεράκι με τον προεδράρα. Για τους ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ κάτι τέτοιο ήταν casus belli και πράξη πολιτικής καθοσιώσεως. Έλα τώρα φίλε… μην βλαστημάμε επιτέλους…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ρε παιδιά έχει δικιο ο Astroboy. Εδώ ο Τουφεξίδης και ο Ζωταλης που αποδειχτήκανε βαριά πυροβολικά και τον εγκαταλείψανε τον βλάχο και θα πήγαινε ο Κρεμμύδας με τον Ντερέκα; Για συνέλθετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @ Ανώνυμος 31-1-11-11:19
    Ρε τι τραβάμε με τους (καρά)βλαχους!

    @ Ανώνυμος 31-1-11-11:30
    Είχα κατά νου να καλέσω για μια περιήγηση στο «ΜοσχατουΠολις», μια φίλη εκπληκτική blogger και επαγγελματία σεναριογράφο. Δεν ξέρει ότι γράφω και σε τοπικό blog. Ε, λοιπόν ούτε με σφαίρες δεν το κάνω. Αρχίζω να νοιώθω όπως τότε που ρωτάγανε Μοσχατιώτη «που μένεις» κι εκείνος απαντούσε «Νέο Φάληρο»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΣΦΗΝΑ
    @ Ανώνυμος 1-2-11-2:55
    Ακριβώς. Στους ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ δεν χωρούσε Ντερέκας ούτε σε σμίκρυνση, ούτε μπουγαδιασμένος σε 2000c...
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΕΙΔΗΣΗ: Πως θα τον δεχόταν ο Κρεμμύδας, όταν ομάδα ισχυρών συμβούλων του Ευθυμίου ζητούσε να μην πάρει κανένα αξίωμα ο Ντερέκας, κι ας είχε πρωτεύσει. Αυτό που σας γράφω είναι αληθινό 1000%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @ Ανώνυμος 31-1-11-11:48
    Αγαπητέ με καταπλήσσεις. Ειλικρινά!
    Κατηγορείς τον κ. Μελίστα γιατί προσπάθησε να θέσει σε συζήτηση προβλήματα του Πνευματικού Κέντρο Ταύρου, όταν ο ίδιος απαιτείς να διαλευκανθούν ζητήματα «ατασθαλιών»; Ζητάς μάλιστα την παρέμβαση της μοσχατιώτισσας αντιδημάρχου… για να προκόψουμε. Τέλος πάντων όταν άλλη φορά θελήσεις να ρίξεις «σκιές» πάνω σε άλλους ανθρώπους, να προσέχεις «τα γραφόμενα» σου, που λέει και η μαμά μου…


    @ Ανώνυμος 1-2-11-12:18
    Άντε καλό μήνα… (τι άλλο να σου πω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @ Ανώνυμος 1-2-11-12:30 και 12:31
    Μελετάμε τα όσα μας γράφεις και ευχαριστούμε. Μη έχοντας ψώνιο για φιγούρα και μεγάλη επισκεψιμότητα, ντε-και-καλά, δεν απέχουμε και πολύ από την αποδοχή σχολίων μόνον από επώνυμους αναγνώστες και «καθαρούς» Google λογαριασμούς. Ας το σταματήσουμε όμως εδώ γιατί τέτοιου είδους κουβέντα με αρρωσταίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @ Καιρός γαρ εγγύς
    Το σχόλιο σου γίνεται ξεχωριστό thread, άρα περιττό να σου πω ότι συμφωνώ και μου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Η διαδρομή του κάθε ανθρώπου είναι γνωστή!!!Είναι γνωστοί και αυτοί που ρίχνουν επαγγελματικά σκιές.Άλλωστε το παρελθόν τους δείχνει το μέλλον τους. Το χειρότερο όλων είναι να μιλάνε για ήθος και αξιοπρέπεια αυτοί που έχουν ξεγράψει τέτοιες έννοιες από το λεξιλόγιο τους.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΑΝΑΙΡΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΝΟΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
    ΕΜΠΑΤΗ....ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ! ! !ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΗΘΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @ Ανώνυμος 1-2-11-11:26
    Χαίρομαι τα σχόλια των καλλιεργημένων αναγνωστών μας.
    Περί προκατάληψης και πειθούς φαίνεται ότι έχουμε στενά περιθώρια συνεννόησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @ Ανώνυμος 1-2-11-11:40
    Ειλικρινά δεν βλέπω που …βλέπεις το καπρίτσιο. Τα μέχρις στιγμής δεδομένα είναι: 1) Προσπάθεια να τεθεί σε συζήτηση θέμα σχετικό με μια εκδήλωση του χορευτικού ομίλου Ταύρου, που έγινε εν αγνοία της Προέδρου του Π.Κ., 2) η άρνηση του πρόεδρου του Δ.Σ Μοσχάτου & Ταύρου να συζητηθεί το θέμα. Και οι δύο περιπτώσεις είναι διανθισμένες με λεπτομέρειες, όπως η παρουσία του Δήμαρχου στην πίτα και οι απρεπείς χαρακτηρισμοί που εκστόμισε ο Πρόεδρος του δημοτικού συμβούλιου. Μέχρις εδώ που βλέπεις το «καπρίτσιο»; Βέβαια στη συνέχεια προστεθήκανε λεπτομέρειες διάφορες που πραγματικά πρέπει να διερευνηθούν. Και αυτές όμως δεν τεκμηριώνουν κάποια συμπεριφορά από πλευράς της προέδρου του Π.Κ. Ταύρου που να μπαίνουν στη σφαίρα της ιδιοτροπίας και του καπρίτσιου. Να μιλήσει ήθελε η γυναίκα.
    Όσο για τα περί Ψύλλα, από το να γράφεις αοριστίες, θα μπορούσες καλύτερα να αναφέρεις αναλυτικά, καθαρά και τεκμηριωμένα αυτά για τα οποία τον «κατηγορείς».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @ Η λόγχη 1-2-11-12:15
    Κατάλαβα.
    Αναφέρεσαι στο πνεύμα και την αντίληψη που διακατέχει την περίφημη Εισήγηση, όπου διαβάζουμε: «Γι αυτό αιτούμαστε και προτείνουμε την αυτοτέλεια της λειτουργίας του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Μοσχάτου ως ΝΠΔΔ του Δήμου ΜΟΣΧΑΤΟΥ – ΤΑΥΡΟΥ με στόχο…» κλπ, κλπ…
    Δηλαδή Πνευματικό Κέντρο άνευ Ταύρου, θείου και φωσφόρου…
    Ελπίζω φίλε/η μου, να πρόκειται για αβλεψία του συντάκτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. @ Ανώνυμος 1-2-11-4:22
    Σε κάποιους, επιστρέφεις από το Παρόν - με συστημένο δέμα – πράγματα από το Παρελθόν, μπας και μετανοήσουν στο Μέλλον.
    Όσο για τη λέξη Εμπατή ή Εμπάτη θυμάμαι ότι ήταν κέντρο διασκέδασης, restaurant ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. @ Astroboy 733
    Πάνω από 100 δημότες του Ταύρου, μέλη του χορευτικού, αποφάσισαν να οργανώσουν μια γιορτή "ρεφενέ" για να τιμήσουν και να γνωριστούν με την νεοεκλεγμένη δημοτική αρχή.
    Η αποδοκιμασμένη από τον λαό, προσωρινή Πρόεδρος παρ' όλη την μαζικότητα της διοργάνωσης δεν παίρνει χαμπάρι ή αδιαφορεί γιατί είναι ξεκομμένη από της δραστηριότητες του χορευτικού.
    Ήθελε όμως να παρευρίσκεται. Μέχρι εδώ δεν θα την αδικήσω.

    Μετά την γιορτή και αφού πιστεύει ότι βρήκε παρατυπίες, έπρεπε ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ που λέει ότι είναι να συγκαλέσει το διοικητικό του Πνευματικού να εκθέσει τις όποιες παρατυπίες και να παρθούν αποφάσεις συλλογικές του οργάνου τις οποίες θα έφερνε στο ΔΣ για συζήτηση.
    Αυτή είναι η λειτουργία ενός ικανού και σωστού Προέδρου.

    Η κα Καλούμενου τί έκανε;
    Αγνόησε και παρέκαμψε το ΔΣ του Πνευματικού που Προεδρεύει (κατ' όνομα) και μέσα από παραταξιακές διαδικασίες προσπάθησε να φέρει το θέμα του Πνευμ. κατευθείαν στο ΔΣ και προκαλέσει απόφαση του ΔΣ. Η ίδια δε παρουσιάστηκε σαν Πρόεδρος του Πνευμ. Κέντρου Ταύρου χωρίς να μεταφέρει απόφαση του οργάνου παρά μόνο την προσωπική της άποψη.

    Αν ο δήμαρχος και ο πρόεδρος του ΔΣ δεν είχαν την εμπειρία που έχουν και έμπαιναν στο θέμα με εισηγητή τον κ Μελίστα, άσχετο με το Πνευμ. Κέντρο Ταύρου, τότε το Πνευμ. δικαιολογημένα θα επαναστατούσε.

    Η κα Καλούμενου κινήθηκε κόντρα στις υποχρεώσεις που είχε σαν Πρόεδρος απέναντι στο Πνευμ. Ταύρου, παρέκαμψε προσβλητικά το διοικητικό του Πνευμ. και πήγε να κάνει προσωπικά παράπονα και κατινισμούς.

    Για τέτοιες συμπεριφορές οι πρόεδροι δέχονται μομφή από το σώμα που εκθέτουν τόσο βάναυσα με την συμπεριφορά τους, αλλά εδώ την μομφή την έδωσε συνολικά ο κόσμος και είναι "πρόεδρος" μόνο τυπικά και για λίγες μέρες ακόμα.

    Ας πρυτανεύσει η σύνεση και ας την συγκρατήσουν οι λογικοί γιατί έχει 100% άδικο τουλάχιστον στον χειρισμό του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 8.21 ΚΡΙΜΑ ΤΗ ΦΑΙΑ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΕΙΣ ΑΛΟΓΙΣΤΑ!! Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΕΥΘΥΜΙΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΓΛΕΝΤΑΚΙΑ "ΡΕΦΕΝΕ"ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ Η ΣΕ ΤΑΒΕΡΝΟΥΛΕΣ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Η ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ "ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ"ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΤΑΥΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 14/11 ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ. ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΙΔΩΣ ΤΑΥΡΙΩΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Φίλε 1:07 Καλημέρα.
    μην μας "ξεκουφαίνεις με τα κεφαλαία, κάλμα, κάλμα, καλμάρισε.
    Όσο για την "ομόφωνη απόφαση", τέτοια δεν υπήρχε ούτε εξ όσον γνωρίζω υπάρχει μέχρι τώρα.
    Αν υπήρχε τότε εισηγήτρια θα ήταν η ίδια η Πρόεδρος και όχι ο κ Μελίστας, ούτε ο δήμαρχος θα παρέπεμπε το θέμα στο ΔΣ του ΠΚ Ταύρου, αφού θα είχε στα χέρια του ήδη την απόφαση.
    Αστεία πράγματα.
    Το βασικό όμως είναι ότι και συ συμφωνείς ότι έπρεπε να υπάρχει απόφαση του δσ του ΠΚ Ταύρου. Άσε πρώτα να βγει, να κατατεθεί στο ΔΣ, να την διαβάσουμε και τότε τα λέμε.
    Δεν έχει νόημα να διαπληκτιζόμαστε την στιγμή που στα βασικά συμφωνούμε.
    Ακόμα συμφωνούμε ότι οι Γενίτσαροι που απειλούν και εκβιάζουν δεν έχουν θέση και πρέπει να εκκαθαριστούν.
    ΟΚ???

    Τώρα το πώς θα ονομάζεται το νέο "αυτοτελές" νομικό πρόσωπο, περίμενε να δούμε.
    Δεν νομίζω ότι πάμε για μερική κατάργηση του Καποδίστρια, εσύ τί λες;

    Όσο για το "ΑΙΔΩΣ ΤΑΥΡΙΩΤΕΣ" ήταν φάουλ.

    Άντε και πάλι Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΙΟΥ
    Το παρακάτω σχόλιο που λάβαμε από Ανώνυμο αναγνώστη, δεν είναι δυνατόν να δημοσιευθεί...
    [Στο Δημοτικό Συμβούλιο ο κ. Ντερέκας (Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβούλιου) ανέφερε ότι το πρωϊ .......... Περισσότερα αργότερα]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Πριν λίγο καιρό συζητούσα με ένα φίλο ψυχίατρο και μου είπε ότι υπάρχει μία πάθηση, κατά την οποία ένα άτομο επαναλαμβάνοντας συνέχεια το ίδιο ψέμα, η κατάσταση αυτή του γίνεται βίωμα, ώστε τελικά να πιστεύει ότι αυτό που λέει είναι αλήθεια. Από την πάθηση αυτή φαίνεται ότι πάσχουν αρκετοί. Προς αποκατάσταση της αλήθειας :
    1.Τη Δευτέρα μετά την «ιδιωτική» γιορτή του χορευτικού είχε τακτική συνέλευση το Δ.Σ. του Πνευματικού Κέντρου Ταύρου και συζητήθηκε εκτάκτως και το θέμα αυτό. Υπήρξε ομόφωνη απόφαση (με συμμετοχή μελών και από την παράταξη Ευθυμίου) να καταγγείλουν την υπεύθυνη του χορευτικού. Η υπεύθυνη δε του χορευτικού μέλος του Δ.Σ. δεν προσήλθε σ’ αυτό.
    2.Συμφώνησαν στη σύνταξη κειμένου για την καταγγελία αυτή, στην οποία υπάρχουν και σαφείς αιχμές για την οικονομική διαχείριση της υπεύθυνης, το οποίο και μοιράστηκε στους δημοτικούς συμβούλους πριν από τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
    3.Ο κ. δήμαρχος είχε ενημερωθεί για το εν λόγω θέμα και σχολίασε δυσμενώς ενώπιον μαρτύρων τη στάση της υπεύθυνης του χορευτικού. Γνώριζε μάλιστα ότι θα τεθεί το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο γι’ αυτό και απέφυγε κάθε σχολιασμό αλλά είπε ότι θέμα αυτό πρέπει να αντιμετωπισθεί από το Δ.Σ. του Πνευματικού κέντρου.
    Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το εν λόγω θέμα έστω και αν φαίνεται ότι είναι ήσσονος σημασίας, σχολιάστηκε από αρκετούς κυρίως λόγω του ότι οι συμπεριφορές αυτές έχουν πλέον ξεπεραστεί, ανήκουν στο παρελθόν και τελικά λειτουργούν σε βάρος εκείνων που πιστεύουν ότι με τον τρόπο αυτό παρέχουν υπηρεσίες στη δημοτική αρχή.
    Υ.Γ. ο φίλος ή η φίλη του χορευτικού μπορεί να εξακολουθεί να πιστεύει ότι λέει την αλήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. @ 238
    Άλλο "τα είπαμε" και άλλο "αποφασίσαμε".
    Άλλο μοιράσαμε "ένα κείμενο" και άλλο κοινοποιήσαμε μια ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ του δσ του ΠΚ Ταύρουστον δήμο ή στον δήμαρχο.
    Αφού η δική σου "αλήθεια" είναι ότι πράγματι υπήρχε απόφαση, και μάλιστα ομόφωνη, του δσ ΠΚ Ταύρου με ημερομηνία 27/1/2011, τότε αντί να γράφεις κατεβατά μπορείς να αναρτήσεις την απόφαση και τον αριθμό πρωτοκόλλου με τον οποίο κοινοποιήθηκε στον δήμο ή στον δήμαρχο για να κλείσει το θέμα.
    Η αλήθεια είναι μια, δεν πλάθεται, δεν παραχαράσσεται ούτε εξαρτάται από παθήσεις, αποδεικνύεται εύκολα και απλά.
    Περιμένω την ανάρτηση, που θα δικαιώσει την άποψη του 238.
    Όσο δεν υπάρχει ανάρτηση απόφασης 27/1/2011 εμμένω στην δική μου άποψη.
    Επειδή ξέρω ότι γίνεται προσπάθεια από την κα Καλούμενου να πάρει, άρον-άρον, μια απόφαση, τώρα εκ των υστέρων, η παρουσίαση οποιασδήποτε απόφασης με μεταγενέστερη ημερομηνία λήψης και κοινοποίησης θα είναι για μένα η μεγαλύτερη επιβεβαίωση, ότι στο ΔΣ δεν υπήρχε απόφαση και ότι η κα Καλούμενου ενήργησε παράτυπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Κατανοώ το πρόβλημά σου φίλε μου. Αν θέλεις το τηλέφωνο του ψυχιάτρου ευχαρίστως να στο δώσω. Η απόφαση υπάρχει, μπορείς να τη ζητήσεις. Άλλωστε μπορείς να ρωτήσεις κάποιο από τα παρόντα μέλη του Δ.Σ. την ημέρα εκείνη.
    Τα σενάρια σου, πάντως είναι φανταστικά. Συζήτησε με έναν παραγωγό την αξιοποίησή τους. Μπορεί να σου δώσουν τη δυνατότητα να πληρώνεις τα φάρμακα που χρειάζεσαι για την πάθησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. @ Μοσχατούπολη
    ο 2 Φεβρουαρίου 2011 4:38 μ.μ. νομίζω ότι έχει εν μέρει δίκιο. Αφού ο 2:38 μ.μ. λέει ότι η απόφαση μοιράστηκε σε όλους τους δημοτικούς συμβούλους δεν είναι προφανώς απόρρητη, έτσι μπορείτε εύκολα να την βρείτε και να την δημοσιεύσετε.
    Φαντάζομαι ότι ούτε η κυρία Καλούμενου θα έχει αντίρρηση γιατί το θέμα αρχίζει να παίρνει διαστάσεις και πρέπει να τελειώνει.
    Να ενημερωθούμε και μεις υπεύθυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. @ Αστροπαίδι κολλήσαμε με το χορευτικό και μας διέφυγε η τρομερή ατάκα σου :
    ******************************************
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΕΙΔΗΣΗ: Πως θα τον δεχόταν ο Κρεμμύδας, όταν ομάδα ισχυρών συμβούλων του Ευθυμίου ζητούσε να μην πάρει κανένα αξίωμα ο Ντερέκας, κι ας είχε πρωτεύσει. Αυτό που σας γράφω είναι αληθινό 1000%
    1 Φεβρουαρίου 2011 3:03 μ.μ.
    ******************************************
    ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ που μας δίνεις δεν την φανταζόταν κανείς!!!!
    Ο Κρεμμύδας εκτός των άλλων είναι μέντιουμ.
    Βλέπει το μέλλον!!!!!!
    Είναι προφήτης!!!!!!!!!!!!!!

    Το λες καθαρά :
    Ήξερε ο προφήτης από τον Αύγουστο ότι κατά τον Δεκέμβριο θα υπήρχε μια ομάδα που δεν θα ήθελε τον Ντερέκα και εξαιτίας αυτού δεν μπορούσε να τον δεχτεί.
    Είδατε πόσο βοηθά να γνωρίζει ξανείς τα μελλούμενα!!!
    Προσκυνώ προφήτη την προφητεία σου που μας αποκαλύφθηκε τώρα από το Αστροπαίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. @ Ανώνυμος 1-2-11-8:21
    Έχουμε ξεστρατίσει κανονικότατα.
    Αντί για Μόναχο βρεθήκαμε στο Γιοχάνεσμπουργκ.
    Το θέμα μας είναι η διαγωγή του Προέδρου του Δ.Σ Μ&Τ και όχι οι αψιμαχίες στο Π.Κ. Ταύρου.
    Αφού όμως ξεφύγαμε από την βασική μας πορεία, τουλάχιστον ας καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα, όσον αφορά την περιλάλητη πλέον γιορτή του χορευτικού του Ταύρου.

    1) Υπάρχει δικαίωμα να κάνετε γιορτή, αλλά όταν αυτή έχει τέτοια μορφή και τέτοια έκταση, είναι οφθαλμοφανές ότι ξεπερνάει τα όρια του φιλικού και παίρνει μορφή δημόσιας εκδήλωσης, οπότε η έγκριση της διοίκησης του Νομικού Προσώπου είναι επιβεβλημένη. Είμαι σε θέση μάλιστα να γνωρίζω ότι ο Δήμαρχος ανέμενε να είναι εκεί και η ηγεσία του Π.Κ. Ταύρου.
    2) Όποιος, αυτήν την στιγμή, ασκεί καθήκοντα προέδρου ή συμβούλου σε διοικήσεις ΝΠΔΔ του Μοσχάτου και του Ταύρου και μέχρις εκτέλεσης των προβλεπόμενων συγχωνεύσεων και αλλαγών από τον Καλλικράτη, είναι ενεργός και νόμιμος και όχι προσωρινός. Γνωρίζω μάλιστα ότι ο Δήμαρχος έχει δώσει το ελεύθερο στην Πρόεδρο του Π.Κ. Ταύρου να επιλύσει το πρόβλημα. Συνεπώς είτε μας αρέσουν οι υπάρχοντες, είτε προσδοκούμε την έλευση άλλων οφείλουμε όλοι να σεβόμαστε τους νομίμους όργανα άσκησης διοίκησης.
    3) Κατά τις εκλογές ο λαός δεν αποδοκιμάζει κανέναν υποψήφιο ή συνδυασμό. Απλά, οι πολίτες ψηφίζουν τα πρόσωπα της αρεσκείας τους σύμφωνα με τους νόμους και εκλέγονται αυτοί που πλειοψηφούν. Αν ένας σύμβουλος ή πρόεδρος ΝΠΔΔ, που κατά γενική ομολογία απέδωσε έργο, θέσει υποψηφιότητα με κάποιον συνδυασμό και αυτός δεν μπόρεσε να πλειοψηφήσει και να κερδίσει την διοίκηση του Δήμου, πρέπει να θεωρείται ως αποδοκιμασθείς σύμβουλος ή πρόεδρος;
    4) Μετά την επίμαχη γιορτή που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 22/1, από όσα πληροφορούμαι από σχετικό αντίγραφο έγγραφου που στάλθηκε στο «Μοσχατούπολις», υπήρξε σύγκλιση και συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβούλιου του Πνευματικού Κέντρου και μάλιστα με λήψη ομόφωνης απόφασης στην οποία προτείνεται στον Δήμαρχό και το Δημοτικό Συμβούλιο Μοσχάτου – Ταύρου η απομάκρυνση της υπεύθυνης του χορευτικού τμήματος.
    5) Εφόσον υπήρξε απόφαση, η πρόεδρος του Π.Κ.Τ. είχε το δικαίωμα να απευθυνθεί όπου αυτή νόμιζε προσφορότερο. Αν κακώς εκτός ημερήσιας διάταξης ζήτησε τον λόγο από τον κ. Ντερέκα, κατά την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου Μ&Τ, αυτό είναι ένα άλλο διαδικαστικό ζήτημα που δεν επιδρά στο ερώτημα και την ουσία, αν δηλαδή σωστά ή λάθος κάνατε την επίμαχη γιορτή.
    6) Τέλος, στους από μέρους σου χαρακτηρισμούς εναντίον της προέδρου, δεν θέλω και δεν μπορώ να επέμβω ή να έχω γνώμη. Όπως το ίδιο ισχύει και για τις κατηγορίες που διαπιστώνει η απόφαση του Δ.Σ. του Π.Κ.Τ. κατά της υπεύθυνης του χορευτικού τμήματος.
    7) Αντί κλεφτοπόλεμου, νομίζω ότι είναι ώρα να λύθει το ζήτημα όπως επιτάσσουν οι κανονισμοί και όχι οι προσωπικές εκτιμήσεις και σκοπιμότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Τακτική συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου Π.Κ. Δ. Ταύρου
    Έκτακτο Θέμα: Επιστολή Διαμαρτυρίας.
    Αρ. Απόφασης 11/24-1-11
    ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

    Άλλη ερώτηση?
    Σας αρεσει να δινεται εντυπωσεις?
    Σας αρεσει να εντυπωσιαζεται με ψευδή και ανακριβή σχόλια?
    Σας αρέσει να κρίνετε και να κατακρίνεται χωρίς αποδειξεις..χωρίς στοιχεία..?
    Για κατι τετοιους/ες ντρέπεται κανενας να είναι Ελληνας!!!
    Για κατι τετοιους/ες έχουμε γίνει το ρεζίλι της Ευρωπαικής και της Παγκοσμιας Κοινότητας!
    Ντρέπεται κανενας για την αναισχυντη κοινωνική συμπεριφορά αλλα και λυπαται για την ανθρωπινη υποβάθμιση!
    Βρε καλά κάναν οι Σπαρτιάτες και ρίχναν τους ¨άχρηστους¨ στον Κεάδα..Σκεψου το ποτε δεν ειναι αργα..ποσοι ανθρωποι θα γλιτώσουν απο τα τρισάθλια και ανακριβή ατοπήματα σου..θλιβερέ ¨σεναριογράφε¨..
    πάντως ουτε για δημοσιογραφικο ρεπορταζ δεν κανεις βρε παιδί μου..ουτε η Νικολουλη δεν θα σε χρησιμοποιουσε!
    Αντι να σκορπας χολη και ζηλεια κανε και καμμια δουλεια..εκτός αν η διανοητική σου αναπηρια δεν στο επιτρεπει..

    Με εκτιμηση

    ΥΣ: για να μην γινουν παρεξηγησεις, η εκτίμηση παει στους σοβαρους αναγνωστες..και οχι βεβαια σε εσενα ή σε τύπους (θηλυκού ή αρσενικού γένους) σαν και εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. @ Ανώνυμος 2-2-11-1:07
    Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου.
    «ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ».
    Ποιοι μωρέ και γιατί;

    @ Ανώνυμος 2-2-11-7:02
    Συμφωνούμε στην κατάργηση του αναχρονισμού των «ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. @ Ανώνυμος 2-2-11-2:38
    Συγκλίνουν οι πληροφορίες και οι απόψεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. @ Ανώνυμος 2-2-11-4:38
    Δεν μπλέκω στο παιγνίδι των υπαινιγμών για τη νομιμότητα των εγγράφων, τους χρόνους επίδοσης, κ.ο.κ. Ας μην παγιδευτούμε σε φάρσες. Η Πρόεδρος του Π.Κ. να παρουσιάσει σχετικό φάκελο του ζητήματος και να ζητήσει την εισαγωγή του ως κανονικού θέματος μιας εκ των επομένων συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβούλιου, αλλά και του Κοινοτικού Συμβούλιου Ταύρου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. @ Ανώνυμος 2-2-11-5:15
    Ήρεμα! …γιατί εμπλοκές με ψυχίατρους φέρνει τα Ηρεμιστικά!

    @ Ανώνυμος 2-2-11-5:58
    ΟΚ. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. @ Ανώνυμος 2-2-11-6:35
    Ωππππ… στα νερά μας! Back in M.C.C.C.P (όπου Μ = Moschaton)
    Την πληροφορία περί ομάδας που ζητούσε να μην πάρει κανένα αξίωμα ο Ντερέκας την ήξερα εγώ και όχι ο Κρεμμυδας. Όπως και να έχει για τον Κρεμμύδα και τους ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ δεν υπήρχε θέμα Ντερέκα, γιατί δεν τους έκανε κατά καμία έννοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. @ Ανώνυμος 2-2-11-9:49
    Ειλικρινά αναζητώ παραλήπτη για το σχόλιό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. *******************************************
    Τακτική συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου Π.Κ. Δ. Ταύρου
    Έκτακτο Θέμα: Επιστολή Διαμαρτυρίας.
    Αρ. Απόφασης 11/24-1-11
    ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

    Άλλη ερώτηση?
    *********************************************
    Τί είναι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. @ Μοσχατούπολη, Astroboy
    Είμαι ο 2 Φεβρουαρίου 2011 5:58 μ.μ. και επανέρχομαι γιατί η περιέργειά μας έχει χτυπήσει κόκκινο.
    Προσπαθείστε να βρείτε αυτό το χαρτί που κυκλοφόρησε στο ΔΣ από το Πνευματικό Κέντρο Ταύρου και δημοσιεύστε να διαβάσουμε μια κόπια.
    Χάρη το ζητάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Τον Ντερέκα τον ρωτήσατε αν ήθελε να πάει σε συνδυασμό του Κρεμμύδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. @ Ανώνυμος 3-2-11-12:48
    Αυτό φίλε μου είναι ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Δεν κατάλαβες, δεν το λέω υποτιμητικά για τον Άρη. Απλά διαβάζω ένα κάρο σενάρια και αναρωτιέμαι: Ρώτησε κανείς τον Ντερέκα αν ήθελε να είναι κάτω από τον Άρη; Ή αντίστοιχα τον Άρη αν ήθελε να είναι κάτω από τον Κρεμμύδα.

    Πολύ απλά, αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν γίνεται να μαζέψεις έναν ολόκληρο κόσμο σε έναν συνδυασμό απέναντι σε έναν άλλο (που μπορούμε να θεωρήσουμε καθεστωτικό), γιατί κάποιοι θέλουν να ηγηθούν, να έχουν θέση, μπορεί να υπάρχουν προγραμματικές διαφορές κλπ.

    Επίσης, μπορείτε να γνωρίζετε αν οι επαφές του Ντερέκα με τον Σούτο (π.χ.) ήταν πραγματικές; Μήπως ήθελε ο Ντερέκας να ανεβάσει την διαπραγματευτική του αξία στον συνδυασμό που τελικά κατέληξε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. @ Ανώνυμος 3-2-11-1:22
    Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι για πλήθος από λόγους, κανείς δεν ήθελε να είναι κάτω από τον άλλο. Οι επαφές Ντερέκα με Σούτο ήταν σε ένα επίπεδο περισσότερο του απλά κουβεντιάζουμε, γι' αυτό άλλωστε η τρομερή δυσφορία στενών φίλων του όταν ανακοίνωσε την προσχώρηση του στον Ευθυμίου, οι οποίοι υποστήριξαν στη συνέχεια τον Κρεμμύδα. Ο Ντερέκας δεν χρειαζότανε, τέλος, καμιά αύξηση των "μετοχών" του. Οι Ευθυμίου - Μπούτσης - Δημητρίου γνώριζαν ότι θα τους πρόσφερε ένα πακέτο 300 - 400 σίγουρων "προσωπικών" ψήφων ή πολύ θετικά διακείμενων προς αυτόν. Τελικά ότι σχεδίαζε να κατέβει ως υποψήφιος δήμαρχος είναι μια αδιαφιλονίκητη διαπίστωση και ντοκουμεντάρεται από πλήθος γεγονότων (εδώ έφτασε να έχει "επιτροπή προγράμματικών θέσεων" του συνδυασμού του).
    3 Φεβρουαρίου 2011 6:18 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. @ Αστροπαίδι
    Με την λογική του παραλογισμού ο οποίος διέπει τα γραφόμενά σου, αν ο Ντερέκας έφερε 300 με 400 προσωπικούς ψήφους τότε μέχρι τους 1000 ψήφους που πήρε, οι 600 με 700 προήλθαν από το εσωτερικό της παράταξης του Ευθυμίου.
    Άρα ο Ντερέκας είναι πανίσχυρος μέσα στην πλειοψηφούσα παράταξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. 1. Στενοί φίλοι του Ντερέκα
    2. δυσφόρησαν όταν διαφώνησε με τον Σούτο και συνεργάστηκε με τον Ευθυμίου
    3. και υποστήριξαν τον Κρεμμύδα (που δεν ήθελε συνεργασία με τον Ντερέκα).

    Ο απόλυτος ορισμός της πολιτικής σταθερότητας και φιλίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΡΩΗΝ ΝΤΕΡΕΚΙΚΟΣ3 Φεβρουαρίου 2011 - 8:59 μ.μ.

    κανονικά θα έπρεπε να συζητάμε για το μέλλον του Μοσχάτου με τους συσχεισμούς που έχουν γίνει. ΑΛΛΑ ΕΛΕΟΣ ειδικά στον ανώνυμο 11.54 3 φλεβάρη. Γιατί μάλλον θέλει να διαστρεβλώσει την αλήθεια. Κύριοι ο Ντερέκας εδώ και 3 χρόνια κινούταν στο Μοσχάτο ως υποψήφιος ΔΗΜΑΡΧΟΣ απέναντι στο 'σύστημα' που υπήρχε και το είχε σλόγκαν του. Μάζι του ήταν δημοτικοίσύμβουλοι νεολαίοι αντιπαπαντωνικοί φιλοπαπαντωνικοί μεγάλο κομμάτι που άνηκαν κομματικά αλλού επαγγελματίες πρόεδροι φορείς της εκπαίδευσης κτλ. διαλαλούσε ότι θα κατέβαινε είτε με χρίσμα είτε χωρίς. Πολλά άτομα συμμετείχαν σε αυτό τον αγώνα εκτέθηκαν και τον στήριξαν για ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ. Εφόσον είχε μια τέτοια ομάδα πολυπληθής θα έπρεπε από ένα σημείο και μετά να είναι υπεύθυνος απέναντι τους. Όταν λοιπόν τους εκθέτει στην αρχή λέγοντας ότι τελικά θα συμπορευτούνε με τον Σούτο και μετά βγαίνει και βγάζει την περιβόητη ανακοίνωση 'ενότητας' με αυτούς που έβριζε καικατηγορούσε και ωθούσε τους συνεργάτες του να είναι στα κάγκελα μαζί τους πως μπορείς να τον εμπιστευτείς.??? Άρα αυτός πρόδωσε και τον στόχο του και τους συνεργάτες του ΚΑΠΟΙΟΙ TON στήριζαν για υποψήφιο ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΧΙ για υποψήφιο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ. Όσο για τους 1000 σταυρούς έτρεχε 3 χρόνια για δήμαρχος έκανε γνωριμίες είχε μαζίτου ένα κόσμο απο Ταύρο και αν σκεφτείς ότι υπήρχε ένας αριθμός υποψηφίων δημοτικών και κοινοτικών συμβούλων που ήταν μαζί του και του έδωσαν σταυρούς συν το σύστημα ΠΑΣΟΚ μπορείς να υπολογίσεις πως βγήκαν 1000 σταυροί. Στην ουσία έχασε πολλά έκανε ένα αγώνα και τι κέρδισε?? ξαναέγινε Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου... έπεσε στην αφάνεια έμεινε στην άκρη και έκανε δημοτική αρχή αυτούς που κατηγόραγε και τον βρίζανε. Κάποιοι που βοήθησαν στο συνοικέσιο κέρδισαν προσωρινα ή οχι θα φανεί. Ο Ντερέκας όχι δεν κέρδισε έχασε και έπεσε στα μάτια πολλών ανθρώπων και ας το παίζει τώρα καρδινάλιος.
    Λίγη προσοχή παρακαλώ όταν λέμε ποιος πρόδωσε ποιον δεν έχει περάσει πολύς καιρός αυτά πέστα σε 2-3 χρόνια που ίσως έχουν ξεχαστεί από καποιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. @ ΠΡΩΗΝ ΝΤΕΡΕΚΙΚΕ
    Είμαι ο ανώνυμος 11.54 3 φλεβάρη.
    Το σχόλιό μου αναφέρεται στην πρόταση του Astroboy όπως την διατύπωσε στο δικό του σχόλιο στις 3 Φεβρουαρίου 2011 6:20 π.μ.
    Εγώ απλά αρίθμησα τις τρεις δομές.
    Η παρατήρησή μου στο τέλος χαρακτηρίζει την νοηματική πλοκή της πρότασης.

    Λεπτομέρειες ή/και διευκρινήσεις για την αλήθεια ή όχι του περιεχομένου της πρότασης στον Astroboy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1995.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ , ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ , ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ , ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΚΑΙ ΜΕΤΑ .
    ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΡΑΓΕ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ?
    ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΥΤΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ? ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ . ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ 2 ΚΑΙ 3 ΤΩΝ ΣΦΑΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ .
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΩΤΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ...
    ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ "ΓΙΟΡΤΟΥΛΕΣ" ΟΡΓΑΝΩΝΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ , ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Η΄ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΣΩΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΓΙ'ΑΥΤΟ . ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ .
    Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ,ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ , ΕΓΙΝΕ ΡΕΦΕΝΕ .
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΛΕΣΤΙΚΕ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΚΡΙΝΑΝ ΤΑ ΜΕΛΗ -ΔΙΚΗ ΜΑΣ Η ΓΙΟΡΤΗ , ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΛΛΟΥΜΕ !
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ,ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΑΥΡΟΥ ,ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ.
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ...ΑΓΑΠΗΤΕ , ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΜΑΣ , ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 2002 , ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΗΚΕ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΒΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ . ΠΗΡΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟ , ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΧΟΥΡΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΣΧΟΛΗ ΧΟΡΟΥ . ΚΑΙ ΑΠΟ 20 ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΓΙΝΑΜΕ 400 .
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ . ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ , ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΩΡΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ , ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ DVD ΠΑΛΙΟΤΕΡΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ , ΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΜΕ !ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ !ΕΤΣΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ , ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ,ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ . ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠ'ΑΥΤΟ Η ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ , ΟΙ ΧΟΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ( Ο ΚΟΣ ΠΙΠΙΝΗΣ ΚΑΙ Η ΚΑ ΚΑΛΑΥΡΙΤΙΝΟΥ) ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟΥ .
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ .
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΡΠΩΘΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΑ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ , ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΤΣΙΠΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΠΟΤΕ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ .
    ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ (ΑΥΤΟΙ ΟΙ 4 ΔΗΛΑΔΗ) ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ . ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ....ΕΠΙΣΕΙΣ , ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΕΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΘΕΜΑ Η ΚΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ . Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΡΕΜΜΥΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΩΡΑ Η ΠΡΩΤΗ , ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΕ ΕΥΘΥΜΙΟΥ !ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ !!!ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ "ΑΣΤΡΧΑΝ"
    ΕΝΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ , ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ !!!!!!!!! ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ ΔΥΝΑΤΑ!!!!!!!!
    ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΞΙΝΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ , ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ !!!!!!!
    Η ΚΑ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ (ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΕΡΣΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΚΑΙ ΠΙΣΩ) ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ .
    ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ Η ΚΑ ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΘΕΜΙΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ , ΕΚΕΙΝΗ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΠΑΡΑ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ , ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ...ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ "ΕΚΛΑΠΗ" ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ !!!
    ΓΡΑΦΩ ΓΡΑΦΩ ΓΡΑΦΩ....ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΞΕΦΥΓΕΙ .
    ΟΤΙ ΛΕΩ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ,ΕΠΩΝΥΜΑ, ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΗΘΩΣ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ !
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΟΜΩΣ,
    ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΩΝΥΜΩΝ -ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια