Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011

Επιμήκης αναισθησία

Σήμερα πήγα ίσαμε το Βερόπουλο να κάνω κάποια ψώνια και φυσικά έστρεψα το κεφάλι μου επ' αριστερά και θαύμασα τις τοιχογραφίες της πλατείας...
(Δεν χρειάζεται να πω ότι ήμουν 1000% σίγουρος ότι θα βρίσκονταν εκεί)
Ο λαϊκός ζωγράφος (αν και μου μυρίζεται ομαδική καλλιτεχνική παρέμβαση - όπως συμπεραίνω από τα διαφορετικά στυλ των ζωγραφιών) θα είναι χαρούμενος που παρά τις επίμονες καταγγελίες της ΜοσχατουΠολις, αλλά και εις διάψευση των υποψιών του, το έργο του παραμένει ακλόνητο στο πέρασμα του χρόνου.
Υπάρχουν όμως και κάποιοι που δεν χαίρονται για το επίμηκες εικαστικό δημιούργημα.
Είναι οι διαθέτοντες καλλιέπεια διαβάτες, και είναι τα διαφορετικής ηθικής γεροντάκια του γλυπτού συμπλέγματος του Βαλσάμη, απέναντι στην Κοινωνική Μέριμνα.
Φαντάζομαι όμως πως ακόμη και αυτό το ίδιο το ζωγραφισμένο "παίως" θα υποφέρει, καθώς "παρά φύσιν", διαρκώς και βασανιστικά εκσπερματώνει.
Περιχύνει την πόλη με την βλακώδη μαγκιά της παρέας της πλατείας "δημαρχίου" και την θορυβώδη πλέον α-ν-α-ι-σ-θ-η-σ-ί-α των ενοίκων της οδού Κοραή.
Αναισθησία φτιαχτή και "ελεγχόμενη", γιατί το μήνυμα το λαμβάνουν συνεχώς, από εμάς (καθώς αδιαλείπτως μας επισκέπτονται, μας διαβάζουν και μας μελετούν) και δεν αντιδρούνε...
Καταλαβαίνουν επίσης τι τρέχει και τι σημαίνει όλο αυτό, αλλά δεν το φτιάχνουν γιατί το λέμε "εμείς"... Γιατί το λένε οι "άλλοι"...
Τέτοιο "πολιτικό" μένος! Τέτοιο καφριλίκι!
Όμως εμείς θα επιμένουμε...
Τ' ακούς δήμαρχε;

32 σχόλια:

  1. Ο Άρης Κρεμμύδας μιλάει για τον Παπαντώνη

    Τα πρώτα δύομισι λεπτά είναι το ζουμί. Εσείς σαν υποστηριχτές του Κρεμμύδα, τι γνώμη έχετε γι'αυτά που λέει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμος 4.00
    Ευχαριστούμε για το video!
    Το κρατάμε ως παράσημο μαγκιάς και λεβεντιάς.
    Είναι ένα αποδεικτικό ντοκουμέντο για το πως φέρονται οι πολιτικά πολιτισμένοι δημόσιοι άνδρες.
    Οι μάγκες πολιτικοί.
    Εμείς που ανήκουμε στην παράταξη ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την συμπεριφορά του.
    Γουστάρουμε που έχει συναίσθημα ο Άρης.
    Αντιρρήσεις έχει και έχουμε (και μάλιστα ισχυρές) για την τελευταία 6ετία, μα κυρίως για την τελευταία θητεία του Παπαντώνη (2007-2010).
    Ε, και;
    Αυτό μπορεί να μας αφαιρεί την ευθυκρισία και την εντιμότητα - παρά το ντουμάνι λασπης και χυδαιοτήτων που έχουμε φάει – στο να απονέμουμε έπαινο όταν απαιτείται;
    Αυτή, φίλε, είναι η διαφορά μας από εσένα.
    Κατάλαβες;
    Τώρα, μια και το θέμα μας είναι η εικαστική εκσπερμάτωση στην ανατολική πλευρά της πλατείας δημαρχείου, έχεις να μας πεις τίποτα σχετικό ή απλά θα καταφεύγεις σε αστείες εκχύσεις προβοκάτσιας;
    Άντε, καλό απόγευμα…..«φίλε»
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαγκιά και λεβεντιά είναι να γλείφεις αυτό που κατήγγειλες; Από πότε;

    Κωλοτούμπες..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από που κι ως που γλύψειμο; Τον έχει κανείς ανάγκη τον Παπαντώνη; Εμείς είχαμε τα "γκογκόβια" να κατέβουμε στις εκλογές γράφοντας στα παλιά μας τα παπούτσια ΠΑΣΟΚ, την μαϊμού επιτροπή του Τσούρα, και θα σταθούμε στον Παπαντώνη; Τις "κωλοτούμπες" να πας να τις βρεις στον Ντερέκα και τις "γαργάρες" στον Ευθυμίου, που για το δημαρχιλίκι έφαγε αμάσητη την προσβολή που έκανε ο Ντερέκας στο πρόσωπό του και στο πρόσωπο της γυναίκας του. Ίσα από δω ρε διεφθαρμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    Ο Ελληνοδιδάσκαλος έγραψε ένα πολύ ωραίο κείμενο με σαφή μηνύματα και θα ήταν θετικό να σχολιάσετε επί της ουσίας.
    Το ΜοσχατουΠολις θα αναγκαστεί να διαγράφει τα άσχετα σχόλια (λυπούμεθα).

    Αν θέλετε να θέσετε προς συζήτηση κάποιο άλλο θέμα, απλά στείλτε μας μήνυμα στο mosxatoupolis@gmail.com. Σχετική φόρμα για να γράψετε μήνυμα στο κάτω-κάτω μέρος της σελίδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γράφω δια χειρός της κόρης μου. Είμαι κάτοικος της Αργοστολίου και γεννημα θρέμα Μοσχατιώτισσα. Είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει με την πλατεία. Κάποιος πρέπει να κάνει κάτι, ειδαλλιώς καλύτερα να γυρίσουμε στην εποχή της ΕΒΓΑΣ των Κεφαλονίτικων και των περιβολιών. Συγχαρητήρια για τη σελίδα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα περισσότερο κι από τον δήμαρχο ή τους σύμβουλους που πέρα βρεχει γιαυτήν την ντροπιαστική κατάσταση, με θυμώνουν οι παρατρεχάμενοι που τους εκθειάζουν.
    Υπάρχουν όντως τέτοιοι κρετίνοι, που δεν τους ενοχλεί αυτή η κατάσταση;
    Εκτός και αυτοί που εμφανλιζονται ως οπαδοί του Ευθυμίου είναι οι αντιδήμαρχοι και οι σύμβουλοι.
    Πάντως αυτός που φαίνεται να μην τρέχει τίποτα και το έχει πιάσει το νόημα είναι ο Ντερέκας.
    Μου φαίνεται ότι θα έχουμε φοβερή τετραετία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει κούραση, κάποια απαγοήτευση και αφραγκία. Όμως αν η δημοκρατία πάντα εξαρτάται κυρίως από το επίπεδο της αντιπολίτευσης, τότε οι κίνηση των πολιτών με τον Κρεμμύδα είναι η ανάσα για Μοσχάτο και Ταύρο. Αμά δε, κοιτάξεις και τους άλλους (ΚΚΕ στον κόσμο του, Σωπάκης αδύναμος και Σούτος προσκυνημένος) τότε όλο το βάρος και η ελπίδα πέφτει στους Πολιτες μπροστά. Και για την πλατεία δημαρχείου φρονώ ότι μια δική τους αχτιβίστικη ενέργεια θα έλυνε το πρόβλημα. Παιδιά για κοιτάχτε το.
    +1955+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να συμπληρώσω ότι γι αυτό ο Κρεμμύδας είναι ο στόχος της πλειοψηφίας. Αυτόν φοβούνται, γιατι απαυτόν θα φάνε τα ζόρια. Ετσι θέλουν τη διάλυση των Ενεργών Πολιτών, αυτό πιστεύω.
    +1955 +

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΠΥΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ19 Ιανουαρίου 2011 - 8:50 μ.μ.

    Η ΕΥΓΕΝΙΑ(ΤΟΥ ΑΡΗ)ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΝΔΡΑ

    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑΝ ΦΕΡΕΛΠΗ ΑΘΛΗΤΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ... ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΣΦΙΓΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΝΙΚΗΤΗ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τρομερή έκφραση. "Η θορυβώδης αναισθησία των ενοίκων της οδού Κοραή". Περιγράφει επακριβώς τα άτομα που έλαχε να μας διοικούν. Την καλημέρα μου
    ~ Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κρίμα! Κρίμα γιατί μετά το άρθρο που δημοσιεύσατε μόλις 10 μέρες πριν "KIROS ΑΕ και Πνευματικου Κέντρου ...ανάβασις" και ιδιαίτερα την επωδό :
    .......
    Αν η πλειοψηφία δεν θέλει, τότε η ευθύνη για να έρθει το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) πέφτει στους δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης.
    Είναι χρέος τους...
    ........
    πιστέψαμε ότι κάποτε θα μάθουμε το τι έγινε.
    Αλλά δυστυχώς τώρα ο Άρης ακολούθησε τα βήματα του Ντερέκα και έγινε κι αυτός γαλαντόμος, "μάγκας πολιτικός", άρχισε να φέρεται όπως "...φέρονται οι πολιτικά πολιτισμένοι δημόσιοι άνδρες." και το χειρότερο, κατά δήλωση του "ελληνοδασκάλου" λέτε ότι "εμείς που ανήκουμε στην παράταξη ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την συμπεριφορά του.
    Γουστάρουμε που έχει συναίσθημα ο Άρης."
    Πιστεύει κανείς ότι μεθαύριο θα χαλάσει αυτή την "ειδυλλιακή εικόνα" και θα ξύσει "παλιές πληγές";
    Δυστυχώς το φράκο δεν είναι απλά επίσημο ένδυμα, είναι ιδεολογία και τώρα πια ο κ. Κρεμμύδας φορά φράκο, μπαίνει στα μεγάλα σαλόνια, βγάζει επετειακούς λόγους, κάθεται δίπλα στον Ντερέκα και σεις τον καμαρώνετε.

    ΥΓ Αν το κόψετε θα το αναρτήσω σε όλα τα άλλα blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ***********************************
    Ο Ελληνοδιδάσκαλος έγραψε ένα πολύ ωραίο κείμενο με σαφή μηνύματα και θα ήταν θετικό να σχολιάσετε επί της ουσίας.
    Το ΜοσχατουΠολις θα αναγκαστεί να διαγράφει τα άσχετα σχόλια (λυπούμεθα).
    ************************************
    Κύριοι και Κυρίες της Μοσχατούπολης αν ο στόχος σας είναι να δίνεται εσείς τον τόνο με τα άρθρα σας και εμείς ενορχηστρωμένοι να ακολουθούμε στον ίδιο τόνο, τότε πρέπει να αντικαταστήσετε τον υπότιτλο του blog σας και αντί "Blog γνώμης και σχολιασμού" πρέπει να γράψετε "Blog προπαγάνδας και παπαγαλισμού".
    Άντε να σας δω παλικάρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Ανώνυμος 5.06
    Προσωπικά, κωλοτούμπες έκανα στο σχολείο, την ώρα της γυμναστικής και τώρα μόνο στη θάλασσα σαν παιχνίδι.
    Αντίθετα κωλοτούμπες θα βρείς στην αντίπερα όχθη. Για παράδειγμα αν ανέβεις στον 3ο όροφο του δημαρχείου και φωνάξεις «κωλοτουμπα», οι πόρτες των μεγαλόσχημων γραφείων θα ανοίξουν αμέσως και κάποιοι θα ρωτάνε «με φώναξε κανείς;»
    Τέλος, «μαγκιά και λεβεντιά» εκτός από το να είσαι ευγενικός και έντιμος, είναι να πάρεις ένα μπουγέλο και να σβήσεις το «παίως» της ταλαίπωρης πλατείας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ mosxatoupolis
    Αφεντικό, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Ανώνυμος 7.06
    Συμφωνώ μαζί σας και χάρηκα για το σχόλιο, έστω και «δια χειρός» της κόρης σας. Και ο Μακρυγιάννης δια χειρός Τερτσέτη έγγραψε τα περίφημα απομνημονεύματα του! Όντως ΚΑΠΟΙΟΙ πρέπει να αναλάβουν δράση στην πλατεία Δημαρχείου, και όχι μόνον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Ανώνυμος 7.51
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ. ΟΜΠΡΩΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΖΟΥΝ Ο ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ, Ο ναπολέων ΖΕΡΒΑΣ, ΚΛΠ (Αχ, τα φχαριστήθηκα τα κεφαλαία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Ανώνυμος 7.58 + 8.00
    Λιτό σχόλιο, μα κατευθείαν στον στόχο. Το μεγάλο ζητούμενο της ερχόμενης « τρεισημισαετίας» (sic) θα είναι η επί της ουσίας ενοποίηση Ταύρου και Μοσχάτου και η πολιτική που θα ασκήσει ο Κρεμμύδας, η δημοτική παράταξη ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ και η κίνηση ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. Άντε να προσθέσω και την Μεσοποταμία. Όλοι οι άλλοι είναι τέζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κύριοι και Κυρίες της Μοσχατούπολης πριν λίγες μέρες ο συντάκτης του άρθρου Ελληνοδάσκαλος στις 17 Ιανουαρίου 2011 3:45 μ.μ. έγραψε σε γειτονικό blog
    ...
    ... κάνω αναγκαστική στάση και on behalf of Mosxatoupolis (τρελαίνομαι για αγγλικούρες) θα πω ότι ο κ. ....... μας είναι παντελώς άγνωστος και αδιάφορος. Όσο για το blog του (το οποίο πάντα έχουμε στο sidebar μαζί με τα άλλα Μοσχατιώτικα), ευχόμαστε να μακροημερεύει εν ...ελευθεροτυπία και εν ελευθερία της γνώμης και του σχολιασμού. Εμείς με το κοινό μας κι αυτός και το blog του με τον δικό τους κόσμο. Γίναμε κατανοητοί πιστεύω!

    ΥΓ Θα μας υποχρεώνατε με κάποιο παραδειγματάκι χτυπήματος "κάτω από τη μέση". Thanx...
    ....

    Ακολούθησε στο ίδιο blog ο έτερος διακεκριμένος συντάκτης σας Astroboy στις 17 Ιανουαρίου 2011 7:10 μ.μ. , που κατά σύμπτωση και αυτού του αρέσουν οι αγγλικούρες, και έγινε σαφέστερος γράφοντας :
    ...
    ... και ότι κάποια από τα σχόλια μου τα έχει φάει η μαρμάγκα (όπως και πολλών άλλων που τολμούν να αμφισβητούν το κολοσσιαίο πολιτικό διαμέτρημα του κ. Ντ..., κλπ)
    Κατά τα άλλα εμείς κάνουμε τη δουλειά μας όπως την αισθανόμαστε.
    Όποιος θέλει μας διαβάζει, όποιος δεν θέλει δεν μας επισκέπτεται.
    No problem at all, fellas...
    Tα σχόλια ελεύθερα και τα σκυλιά δεμένα. ...
    Κάπως έτσι αντιλαμβανόμαστε εμείς το blogging και την αρθογραφία μέσω αυτού του ...λαϊκού media.
    ...

    Τι πάθατε τώρα, πριν περάσουν 3 μέρες και δηλώνετε έτσι ωμά ότι :
    ...
    Το ΜοσχατουΠολις θα αναγκαστεί να διαγράφει τα άσχετα σχόλια (λυπούμεθα).
    ....

    Έχετε πανικοβληθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ ΣΠΥΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
    Δυστυχώς Σπύρο, οι άνθρωποι άλλον «αθλητισμό» γνωρίζουν. Όμως καλά κάνεις και τους υποδεικνύεις το «ευ αγωνίζεσθε», μπας και διατρυθεί η πέτρινη συνείδησή τους. Χάρηκα για την επίσκεψη και το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Ανώνυμος 7.49
    Δήμητρα, ακόμη και λιτός να είσαι στις εκφράσεις, ε, τέτοια εντύπωση σου προξενούν οι άνθρωποι. Η αναισθησία τους είναι ΘΟΡΥΒΩΔΗΣ και σύντομα (αν δεν γίνει κάτι) θα χαρακτηριστεί ως ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Ανώνυμος 9.18
    Ρε φίλε είπαμε! Τα όσα έγραψα εδώ έχουν ένα συγκεκριμένο θέμα. Αν έχεις σχετικό σχόλιο, δημοσίευσε το. Αν θέλεις να μιλήσουμε για τον Άρη, ε, να γράψω ένα κείμενο (λέω να έχει τίτλο: «ΑΡΗΣ: Κωλοτούμπας ή Αντάρτης») και εκεί μέσα να γράψεις ότι τραβάει η ψυχή σου. Όμως κάνε υπομονή… το πρώτο κανονικό Δημοτικό Συμβούλιο θα πραγματοποιηθεί σύντομα και εκεί θα σου λυθούν οι απορίες. Τελειώνοντας, δεν θα αποφύγω να σου πω, ότι το Υστερόγραφό σου είναι προσβλητικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Ανώνυμος 10.36
    Φιλαράκο μου, ο admin του «βλογερικού» μας τολμήματος – ο Mosxatoupolis – με καλοπιάνει. Του αρέσουν όσα έχω στη γκλάβα μου, αλλά θέλει να τα διατυπώνω σχετικώς «κυριλέ» και όχι underground όπως γουστάρω και είμαι. Έπιασα κι εγώ και συνέγραψα κατιτί με ευπρέπεια παρά το γεγονός ότι το εικαστικό έργο της πλατείας δημαρχείου βρίθει από πέη και αιδοία. Με οδήγησε και με συγκράτησε το σιδερένιο ζευγαράκι που στέκονται μπροστά από τη Μέριμνα, ειδάλλως δεν θα αρκούμουν στο να γράφω το πέος ως «παίως», ούτε να αποκαλώ την βαρονία ως αναίσθητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Ανώνυμος 11.35
    Φαίνεται ότι μερικοί δεν διαβάζουν, ούτε ακούνε τι λένε οι άλλοι. Αυτό φίλτατοι είναι πολύ επικίνδυνο, όπως λένε και οι Νευρολόγοι – Ψυχολόγοι (χωρίς πλάκα)! Ακόμη και η αντιγραφή αποσπασμάτων από κείμενα αρθρογράφων της «ΜοσχατούΠολις» γίνεται κατά τρόπο επιλεκτικό (προφανώς). Η υπόμνηση του admin έχει να κάνει με το γεγονός ότι μιλάμε για τα χάλια της πλατείας δημαρχείου και Ανώνυμος σχολιαστής γουστάρει να μας μιλήσει για τον Κρεμμύδα! Μάλιστα με «επι τούτου» τονισμένα γράμματα, είπε:
    «Το ΜοσχατουΠολις θα αναγκαστεί να διαγράφει τα άσχετα σχόλια (λυπούμεθα).
    Αν θέλετε να θέσετε προς συζήτηση κάποιο άλλο θέμα, απλά στείλτε μας μήνυμα στο mosxatoupolis@gmail.com. Σχετική φόρμα για να γράψετε μήνυμα στο κάτω-κάτω μέρος της σελίδας»

    Εδώ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΥΜΕ, αλλά σας προτρέπουμε να μας υποδείξετε θέματα ώστε να ανοίξουμε thread…
    Έλεος ρε παιδιά……………………..
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. *********************************
    Αν θέλεις να μιλήσουμε για τον Άρη, ε, να γράψω ένα κείμενο (λέω να έχει τίτλο: «ΑΡΗΣ: Κωλοτούμπας ή Αντάρτης»)
    *********************************
    Ξεκίνα λοιπόν αμέσως να συγγράφεις κάτω από τον τίτλο :
    «ΑΡΗΣ: Κωλοτούμπας ή Αντάρτης»
    και ανάρτησέ το γιατί όπως βλέπεις γύρω από εκεί τριγυρίζουν τα σχόλια και λιγότερο γύρω από τα "παίως", διότι ο κάθε κακοήθης μπορεί σε μια νύχτα να γεμίσει τα ντουβάρια. Αν βρεθούν κάποιοι διαφημιστές της κακοήθειας και προβάλουν φωτογραφίες και προσπαθούν μέσα από αυτήν να βγάλουν συμπεράσματα, τότε ο "κακοήθεις" γίνεται "αγωνιστής" και η κακοήθειά του πολιτική πράξη.

    Το θέμα για το Άρη εσύ το επέλεξες και εγώ συμφωνώ. Αντί λοιπόν να στο στείλω με "...μήνυμα στο κάτω-κάτω μέρος της σελίδας" σου λέω από εδώ : "Συμφωνώ και το προτείνω κι εγώ, προχώρα".
    Άντε να σε δω παλικάρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Ανώνυμος 20 Ιανουαρίου 2011 1:05 μ.μ.

    Η φωτογραφία είναι μια φοβερή ανακάλυψη.
    Μέχρι κυβερνήσεις έχει ρίξει.
    Μέχρι εγκληματίες έχει στείλει πίσω από τα σίδερα.
    Είναι σε πολλές περιπτώσεις η αδιάσειστή Απόδειξη.
    Είναι η φωτογραφία που στην περίπτωση, της άλλης πλατείας στην παραλία (Αθανασίου Διάκου), αποστόμωσε τους μυθοπλάστες και τους οπαδούς της υπέροχης δημοτικής 4ετίας 2007-2010 στο Μοσχάτο.
    Μάλιστα κάποιοι παραλίγο να μας βάλουν να τραγουδήσουμε το «γιατί χαίρεται ο κόσμος, και χαμογελάει, πατέρα».
    Αν δεχτούμε ότι οι φωτογραφίες μας δεν αγωνίζονται για έναν όμορφο κήπο, αλλά για να προβάλουν την ασχήμια και την κακοήθεια, τι πρέπει να δεχτούμε και να υποθέσουμε για τους υπεύθυνους αυτής της πόλης;
    Αυτούς δηλαδή που δια της ψήφου του λαού και διαμέσου του όρκου που έδωσαν πρόσφατα, ενώ έχουν καθήκον και υποχρέωση έναντι του Δήμου στο να προστατεύουν τα κοινωνικά αγαθά και πράγματα, αυτοί δεν παρεμβαίνουν ΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ προς αποκατάσταση ενός διαλυμένου και μαγαρισμένου δημόσιου χώρου (και μάλιστα στην καρδιά του Μοσχάτου).
    Έτσι θα έπαυε να λειτουργεί και η δική μας σπέκουλα και κακοήθεια, όπως εσείς «πιστεύετε»…
    Αυτό που το πάτε!


    Σχετικά με τον Αντάρτη Άρη, θα μπει ως χρονογράφημα ή ως παρουσίαση όταν είμαστε έτοιμοι! Θα είναι μεγάλη μας ευχαρίστηση. Στους αρθρογράφους μας δεν βάζουμε χρονικά όρια, ούτε το μαχαίρι στο λαιμό, παρά τις παροτρύνσεις καλόπιστων αναγνωστών όπως εσύ. Άλλωστε δεν είναι και αμειβόμενοι, όπως οι παρεπιδημούντες εις το μέλαθρο της Κοραή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Επιτρέψτε μου να κάνω μια παρέμβαση. Παρακολουθώ τον διάλογο που κάνετε.
    Από τη μια ο ανώνυμος σχολιαστής και από την άλλη το Blog Μοσχατουπολή. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που μπορεί να βρεθεί ψεγάδι για τα άρθρα που παρουσιάζει το blog. Καμιά φορά η κριτική του blog είναι πιεστική και σφοδρή όμως δύσκολα θα βρεις πάτημα για αντίλογο. Νομίζω μάλιστα ότι για blog τοπικών θεμάτων παραπάει για το Μοσχάτο και τον Ταύρο. Από την άλλη ο ανώνυμος σχολιαστής προσπαθεί να βρει κάπου να πατήσει για να τους αποστομώσει. Το να τους κατηγορεί σαν πορνογραφικό αναμεταδότη άσεμνων φωτογραφιών, δεν μπορεί να το πει ούτε διαταραγμένο άτομο στο Δαφνί. Το αποτέλεσμα του διαλόγου ή της διαμάχης είναι πραγματικό λυπηρό και από πείρα λέω στον ανώνυμο φίλο ότι καλύτερα να σιωπάει αυτήν την περίοδο. Οι άνθρωποι του Μοσχατούπολης είναι δυνατοί στην πένα και η μόνη λύση του είναι να περιμένει από αυτούς που αγαπάει και ψήφισε να αποδώσουν έργο στο νέο δήμο. Με εκτίμηση Σ.Ε. από Μοσχάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η απάντηση στο σχόλιό μου από το ίδιο το αφεντικό με ψευδώνυμο Mosxatoupolis με έκανε να αισθανθώ όπως τότε που ήμουν μαθητής και ο δάσκαλος με έστελνε στο αφεντικό του, τον διευθυντή.
    Τώρα μετά 50 χρόνια με έστειλε ο "ελληνοδιδάσκαλος" και μου φαίνεται αστείο. Μακάρι να μπορούσα να σας στείλω με e-mail το αυτί μου να το τραβήξετε.

    ΥΓ Ο όρος ΑΦΕΝΤΙΚΟ δεν ανήκει σε μένα.
    Ο ελληνοδιδάσκαλος είπε...
    @ mosxatoupolis
    Αφεντικό, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια…
    *Προσέξτε τον πληθυντικό, από τον ελληνοδιδάσκαλο, τον underground!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Ανώνυμος 4.00
    Εμ' είμαι λιγουλάκι απρόβλεπτος. Το ότι είμαι αντεργκράουντ δε σημαίνει ότι δεν γνωρίζουμε και την... etiquette (ώπα ρε μεγάλε).
    Πάντως αυτό το αυτί με email "έγραψε"...
    Άντε βρε, όχι βαρειά καρδιά... καλό απόγευμα. Τρέχω να τραβήξω φωτογραφίες - το νου σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΕΛΛΗΝΟΔΙΔΑΣΚΑΛΕ. ΣΚΙΖΕΙΣ.
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΕΠΙΜΗΚΗ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Ανώνυμος 8.37
    Εχεις και τα δικά μου επιμήκη ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια