Κυριακή, 2 Ιανουαρίου 2011

Απρέπειες και Σκοπιμότητες

Η τελετή κοπής της παραδοσιακής πίττας του νέου δήμου Μ&Τ, στο κτήριο του ΠΚ Μοσχάτου το Σάββατο 1-1-11, μας χάρισε δύο (2) μνημεία εκτροπής από την πολιτική, αλλά και την εθιμοτυπική ευπρέπεια.
Θα ξεκινήσω από την εθιμοτυπία, παρά το γεγονός ότι κυριολεκτικά την έχω γραμμένη στα φθαρμένα αθλητικά Nike παπούτσια μου, καθόσον δεν είναι τίποτα άλλο από ένα συστημικό εργαλείο επιβολής και παραμυθιάσματος.
Τέλος πάντων φάγαμε και τούτη τη φορά τα καραγκιοζιλίκια της Ορκωμοσίας και της Πίττας, ίσα-ίσα για να περάσει το μήνυμα του νικητή των εκλογών και του τοπικού κατεστημένου.
Μάθαμε λοιπόν στην κοπή της Πίττας από τον Ιζνογκούντ του μεγάρου της Κοραή & Ιθάκης, ότι ο πλειοψηφίσας υποψήφιος του Συνδυασμού Ευθυμίου στέκει πάνω από τον αρχηγό της μείζονος αντιπολίτευσης, αλλά και των υπόλοιπων επικεφαλής των συνδυασμών που διαγωνίστηκαν στις πρόσφατες εκλογές και στο πρόσωπό τους αντιστοιχούν χιλιάδες ψήφοι και υψηλά εκλογικά ποσοστά.
Αν δεν είναι αυθαίρετο «γλείψιμο» του πολυτάλαντου Ιζνογκούντ (που είναι και διευθυντής, και παρουσιαστής και κονφερασιέ των παντός τύπου δημοτικών εκδηλώσεων), τότε πρόκειται για ηθελημένη παραβίαση της εθιμοτυπικής σειράς «περί τα πρωτεία».
Αλλά γι’ αυτά που θα πάθουν στο μέλλον οι μετα-παπαντωνικοί βαρόνοι και βαρονέσες, ε, δεν θα φταίει και πάλι ο Ντερέκας.

Οι πιο σοβαρές απρέπειες συνέβησαν σχετικά με την μεταχείριση που επιφυλαχτηκε στο πρόσωπο του Σούτου, τελευταίου δήμαρχου Ταύρου.
Ενώ ποικιλοτρόπως εκθειάστηκε ο Παπαντώνης και το έργο του, τσιμουδιά για τον Σούτο και κατά συνέπεια για τον Ταύρο.
Αν ο Ευθυμίου και η παρέα του συνεχίσουν να φέρονται περίπου ως κατακτητές, ή σαν πλούσιοι βόρειοι Μιλανέζοι έναντι των φτωχών Καλαβρέζων του νότου, τότε χάθηκε το παιχνίδι ενοποίησης του νέου δήμου.
Η κάθοδος Σούτου ως υποψήφιου δήμαρχου κόντρα στον δαχτυλιδοκουβαλητή του Παπαντώνη δεν αποτελεί δικαιολογία και δεν αφαιρεί από τον Σούτο το δικαίωμα να αντιμετωπιστεί ως αποχωρών δήμαρχος όπως ακριβώς και ο αντίστοιχος του Μοσχάτου.
Εκτός και όσα είναι δυσάρεστα στην ομάδα Ευθυμίου αποτελούν συμβάντα παραβατικότητας και αφορμές πολιτικού φακελώματος.
Για αλαζονεία, βέβαια, ούτε λόγος.
Αν τώρα, για διάφορες αιτίες και σκοπιμότητες δεν μιλάει και δεν διαμαρτύρεται ο Σούτος (μάλιστα τους έδωσε και στήριξη στις δημαιρεσίες για λόγους που σύντομα θα αποκαλυφθούν), κάποιοι πρέπει να φέρουν το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο M&T, και να απαντήσει ο Ευθυμίου ως εγκαλούμενος για Απρέπεια και Σκοπιμότητα.

8 σχόλια:

  1. Ο Παπαντώνης αποχώρησε αξιοπρεπώς σαν δήμαρχος ενώ ο Σούτος αποφάσισε να συνεχίσει σαν μοναχικός σύμβουλος.
    Δικαίωμά του, αλλά μην ζητά και τα ρέστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμος 8.58
    Η νεκροψία θα αποδείξει πως αποχώρησε ο Παπαντώνης, ώστε να επιβεβαιωθεί ή όχι η σαιξπηρική ρήση "στερνά καλά όλα καλά". Κι αν για την τελική αποτίμηση του έργου του πρέπει να περιμένουμε λίγο, για την συμπεριφορά του λίγες ημέρες πριν φύγει από το μέγαρο της Κοραή τι να πούμε; Η χυδαιολογία κατά του Κρεμμύδα ξεπέρασε τα όρια ευπρέπειας και το ήθος που πρέπει να δείχνει ένας δημόσιος άνδρας.
    Όσο για το Σούτο, η λογική σου κατατείνει στο πας μη νικητής είναι επιταγή χωρίς αντίκρισμα. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ότι προτίμησε να είναι σήμερα μοναχικός σύμβουλος, δεν διαγράφει τη θητεία του σαν δήμαρχου Ταύρου. Βέβαια η χειρότερη μοίρα του κυρίου Σούτου δεν είναι η απαξία του από ανθρώπους σαν τον @ Ανώνυμος 2 Ιαν.,8:58, αλλά η επιλογή του να γλείψει εκεί που έφτυνε. Έγινα κατανοητή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ανώνυμος 9.15
    Έγινες κατανοητότατη! Αλλά να καταλαβαίνεις και τον πόνο των άλλων. Ίσα ρε Σούτο σκουλήκι που τόλμησες να σηκώσεις μπαϊράκι.
    Όσο για την απέχθεια σου προς την τακτική Σούτου, ε, ναι, δεν είναι και ωραίο θέαμα να γλείφεις τις ροχάλες και τα ξερατά που τους είχες "ρίξει".
    Τι στο διάολο, "για μια αξιοπρέπεια ζούμε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα γράφεις σκληρά μεν, αλλά πολύ εύστοχα. Ποιός μπορεί να σε αμφισβητήσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποκλείω κατηγορηματικά πως ο Ιωαννίδης δεν ενημέρωσε είτε τον Παπαντώνη, είτε τον Ευθυμίου. Συνεπώς χρειάζονται άμεσες εξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ελληνοδασκαλάκο,
    Είμαι ο "2 Ιανουαρίου 2011 8:58 μ.μ." και σε χαιρετώ!
    Στο σχόλιό σου στις 9:12μμ έδειξες ότι δεν σου άρεσε ο σχολιασμός μου για τον Σούτο, αλλά "πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις", 3 ώρες μετά, στις 12:58πμ με ξεπέρασες και από το κατακριτέο, για σένα, να "...μην ζητά και τα ρέστα!!!" έφτασες να γράφεις εσύ για την τακτική Σούτου, "... ε, ναι, δεν είναι και ωραίο θέαμα να γλείφεις τις ροχάλες και τα ξερατά που τους είχες ρίξει".
    Ελληνοδασκαλάκο που ελληνοδίδασκες και νόμο δεν εκράτεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανώνυμος 12.27
    Σε καθυστέρησα λιγουλάκι.
    Λοιπόν να στο κάνω λιανό...
    Όσο κι αν προσωπικά δε μου αρέσει ο Σούτος, δεν μπορώ να διαγράψω το πραγματικό γεγονός ότι υπήρξε δήμαρχος Ταύρου.
    Στην γιορτή της τελετή της κοπής της πίττας του ενιαίου πιά δήμου Μοσχάτου & Ταύρου, έγινε μνεία ΜΟΝΟΝ στον αποχωρούντα δήμαρχο Μοσχάτου, ενώ ο δήμαρχος του Ταύρου και στο πρόσωπό του ολάκερη η συνοικία αγνοήθηκε λες και την ρούφηξε ο Ωκεανός, ως νέα Ατλαντίδα.
    Άκου Ανώνυμε φίλε…
    Δήμαρχος ήταν ο Σούτος - δήμαρχος ήταν και ο Παπαντώνης.
    Καλές πράξεις είχε στη θητεία του ο Παπαντώνης - καλές ενέργειες είχε και ο Σούτος.
    Κακά ο ένας - το ίδιο κακές περιπτώσεις θα υπάρχουν και για τον άλλο.
    Ξέρεις τι χάλασε τη μαγιά;
    Ότι ο Σούτος πήγε κόντρα στον εκλεκτό του Παπαντώνη (πέρα από το γεγονός ότι οι Μοσχατιώτες φέρονται στους Ταυριώτες όπως οι λευκοί μπουάνα απέναντι στους μαύρους βαστάζους τους.
    Το ότι στη συνέχεια ο Σούτος άρχισε να γλύφει τους νικητές, δεν έχει να κάνει με την έστω και τυπική ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ απόδοσης τιμών στο πρόσωπό του.
    Τώρα, αν έχει κάτι να κερδίσει από τον Ευθυμίου, απλά τον κάνει λάφυρο στα χέρια του, που είναι πολύ χλωμό για να ψελλίσει και την παραμικρή διαμαρτυρία έναντι οποιασδήποτε ταπείνωσης ή απρέπειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια