Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010

Εχεις Μήνυμα!
















ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΑΥΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΟΣΧΑΤΙΩΤΕΣ

Συνδημότισσες και συνδημότες,
Φίλες και φίλοι

Με τους Πολίτες Μπροστά καταγράψαμε το ισχυρό Μήνυμα.

Μήνυμα πολιτών για νέα προοπτική, για νέα πολιτική, για νέα πρόσωπα, για ανεξάρτητη δημοτική αρχή.
Μήνυμα πολιτών για δημοτική αρχή που θα θέτει όρια και όρους για να επιτευχθεί η αρμονία ανάμεσα στο περιβάλλον και στην ανάπτυξη.
Μήνυμα πολιτών για δημοτική αρχή ανεξάρτητη, διεκδικητική, μακριά από κομματικά ιερατεία, μακριά από κάθε είδους μηχανισμούς, μακριά από σκοπιμότητες που παραβιάζουν την ταυτότητα και το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Μήνυμα πολιτών για ισότιμη και ισόρροπη ανάπτυξη του νέου Δήμου, με ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων, με οργάνωση των τεχνικών υποδομών, με προστασία της κοινωνικής συνοχής.
Μήνυμα πολιτών για πολιτικές καθαρές, για πολιτικές που δε συναλλάσονται, που δεν υποτάσσονται.
Μήνυμα πολιτών για πολιτικό προσωπικό άφθαρτο, με διάθεση ανιδιοτελούς προσφοράς, με ισχυρή πολιτική βούληση, με συγκροτημένο σχέδιο δράσης.

Μέσα στις πλέον δύσκολες συνθήκες, αρνούμενοι κάθε επίσημο βόλεμα, αρνούμενοι να αποτελούμε το μακρύ χέρι κανενός στην τοπική κοινωνία, αρνούμενοι τη σκιά της κομματικής ομπρέλας, συγκροτήσαμε ένα ισχυρό μέτωπο πολιτών, με ξεκάθαρες θέσεις, με αρχές και κυρίαρχες δεσμεύσεις, με αιχμή την προστασία των δημοσίων αγαθών και την προστασία των πολιτών από την άκρως επιθετική οικονομική πολιτική.

Συγκροτήσαμε μια νέα συλλογικότητα.

Αυτές οι εκλογές ήταν η αρχή, η αφετηρία, που μας έδωσε μια τεράστια ωστική δύναμη για την επόμενη τετραετία.
Από εδώ και πέρα κάθε ημέρα θα είναι ημέρα δικαίωσης των πολιτών που μας εμπιστεύθηκαν.
 
Κάθε ημέρα θα είναι ημέρα σκληρής διεκδίκησης στη βάση των αρχών και των θέσεών μας.
Κάθε ημέρα θα είναι ημέρα αγώνα για την πρόοδο του νέου Δήμου και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής μας.
Κάθε ημέρα, μαζί θα πολλαπλασιάζουμε τις δυνάμεις μας, μαζί θα πολλαπλασιάζουμε τις κατακτήσεις μας.

"Με τους Πολίτες Μπροστά" θα αναλάβουμε όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες ώστε να μην επιτρέψουμε σε κανέναν και με κανέναν τρόπο να προσβάλλει την ελεύθερη βούληση των δημοτών, ώστε να μην παραχαράξει το περιεχόμενο της λαικής εντολής.


---------------------------------------------

Πηγή: ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ - http://politesmprosta.blogspot.com/

28 σχόλια:

  1. Έτσι σας θέλω παιδάκια μου...
    ΜΠΡΟΣΤΑ και σήμερα και αύριο!
    Power 3600...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειλικρινά τώρα αντιλαμβάνομαι τι έγινε με την παρουσία του συνδιασμου ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ. Μια κριμένη τεράστια δύναμη που σε 2 μήνες έφτασε το 22% χωρίς βοήθεια από πουθενά. Είμουνα για 1-2 ώρες έξω από τα γραφεία περιμένοντας τα αποτελέσματα και είδα τον παλμό και τη θέληση για συνέχεια. Γνώρισα κόσμο, αλλές κοπέλες και κυρίες και μιλήσαμε για την ανάγκη να ενταχθούμε στους Ενεργούς Πολίτες. Πιστεύω ότι έγινε νοθεία στα αποτελέσματα, αλλά ότι και να γίνει είμαι μαζί σας.
    Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ιωάννα

    Φίλη Ιωάννα μιλάς σαν να πρωταγωνιστείς σε διαφήμιση telemarketing. Αν και το ύφος του λόγου σου μαρτυρά την προσπάθειά σου να στρεβλώσεις την αλήθεια (εξάλλου η στρέβλωση είναι συνήθης τακτική των συναγωνιστών σου) θα μπω στον κόπο να απαντήσω συγκεκριμένα:

    1) Από που κι ως που είναι τεράστια η δύναμη του 22%. Τότε το 29% του Αντρέα τι είναι;

    2) Η οργάνωση του συνδυασμού έχει ξεκινήσει εδώ και, το λιγότερο, δύο χρόνια.

    3) Μιας και, κατά δήλωση σου, είσαι προσφάτως μυημένη στο μεγαλείο του συνδυασμού ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ, σε ενημερώνω ότι ο συνδυασμός είχε βοήθεια, και μάλιστα σημαντική, σε όλα τα επίπεδα.

    4) Χρησιμοποιείς τη λέξη "πιστεύω" αναφερόμενη στα σενάρια νοθείας. Επειδή δεν πρόκειται για θρησκευτική πίστη, καλό θα ήταν να μας αναφέρεις και στοιχεία που να τεκμηριώνουν την δήλωσή σου, αλλιώς δικαιούμαστε να πιστεύουμε κι εμείς ότι η αναφορά σου σε νοθεία είναι άλλο ένα ψέμα, ανάμεσα στα πολλά που κατάφερες να χωρέσεις σε ένα τόσο μικρό σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποιοι είχανε τα κότσια και παραιτηθήκανε όταν πιστεύανε ότι δεν έπρεπε να ανοίκουν πιά σε αυτή την κλίκα. Εκεί πείραξε όμως γιατί κατεβήκανε μόνοι τους στις εκλογές.. και εννοώ τον Κ.Κρεμμύδα. Λογικά έπρεπε να εξαφανιστεί απο την στιγμή που δεν ήταν μαζί τους??
    Κάποιοι άλλοι όλο το καλοκαίρι κυριολεκτικά ξεφτυλιστήκανε με το να δημοσιεύουνε επιστολές και να κατηγορούν ο ένας τον άλλον για διαφάνεια... έργο.. θέσεις στο δημόσιο..μισθούς.. και άλλα πολλά!
    Παπαντώνης-Ευθυμίου-Ντερέκας.
    Αυτοί όμως δεν παραιτηθήκανε! Κρατήσανε την θέση τους και στο τέλος στηρίξανε και αυτούς που σχολιάζανε! Το αποτέλεσμα? Ο Κ.Ντερέκας πήρε και 1000 ψήφους απο την ομάδα που κατηγορούσε!
    ο Ψεύτης του Ψεύτη?
    Τα κάνανε πλακάκια για να έχουν την καρέκλα πάλι? Γιατί κανείς δεν μιλάει για αυτά που έχουνε γίνει?
    Είναι αν μή τι άλλο για γέλια όταν τους βλέπεις στον δρόμο και χαιρετάνε και μοιράζουνε φυλλάδες με τις φωτογραφίες τους! Είναι περιτές γιατί φροντίσανε να ξεφτυλιστούνε απο μόνοι τους!
    Ντροπή ρε παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καιρός γαρ εγγύς10 Νοεμβρίου 2010 - 3:22 π.μ.

    Μην μου αγχώνεστε. Οι εκλογές αυτές έχουν πολύ μέλλον ακόμα. Και ένας συνδυασμός πού βρίσκεται 2 ψήφους πίσω έχει κάθε δικαίωμα να προσφύγει στα ελληνικά δικαστήρια στην περίπτωση που έχει γίνει κάποιο λάθος. Υπάρχουν λάθη ανθρώπινα και λάθη μη ανθρώπινα. Εσκεμμένα. Επίσης η πληροφόρησή σου 9 Νοεμβρίου 2010 11:40 μ.μ. για την βοήθεια που είχε ο συνδυασμός από το γνωστό επιτελείο, ειρωνικά σου λέω ότι ήταν ακριβής. Και μάλιστα επαυξάνω. Ήταν 2147,3 άτομα από την βοήθεια που υπαινίσσεσαι. Και επίσης και άλλο ένα άτομο που έδωσε με μιας 100.000 ευρώ. Μάλιστα το καναρίνι που διόρισε ο Άρης στο δημόσιο έδωσε όλο τα κανναβούρι του ενώ η αντίστοιχη διορισμένη γαρδένια έδωσε όλη την κοπριά της για ένα χρόνο.Και για να σοβαρευτούμε ΝΑΙ είχε βοήθεια σε όλα τα επίπεδα. Από έναν λαό που δεν σας αντέχει άλλο. Από έναν λαό που πάλεψε και που θα παλεύει διαρκώς γιατί είστε πολύ λίγοι. Οι Πολίτες Μπροστά θα είναι μπροστά σας και κριτές κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ιωάννα
    Μην στενοχωριέσαι ότι το κατάλαβες λίγο αργά. Εδώ τα πρωτοπαλίκαρα του ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ και δεν είχαν εκτιμήσει τη δύναμη των πολιτών του Μοσχάτου και του Ταύρου. Αν βάλουμε και όσους απείχαν και μετά κατά τις δηλώσεις τους το μετάνιωσαν που δεν ψήφισαν, ε, τότε μιλάμε για άλλα πράγματα.
    Για το ζήτημα των ερωτηματικών που εγείρονται σε σχέση με το αποτέλεσμα ας μην μιλάμε για νοθεία. Είναι και βαρύ και έωλο! Υπάρχουν διαδικασίες και δικαστήρια που τελικά θα αποδώσουν το αληθινό αποτέλεσμα, είτε υπερ του κ. Σπανάκη, είτε υπερ του κ. Κρεμμύδα.
    Χαρήκαμε για το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανώνυμος 9-Νοε-10-11:40

    Κουραστήκαμε από υποστηρικτές και απολογητές. Ασήμαντο το 22% αν σε βολεύει. Αν σου αρέσει, επίσης, να έχει προϊστορία η κίνηση ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ε τότε να βάλουμε το ξεκίνημα πριν από 10 τέρμινα. Όσο για βοήθεια, ναι υπήρξε: από τη Siemens, τον ΟΗΕ, το ΔΝΤ και την ΟΥΝΕΣΚΟ. Τελειώνοντας να παρατηρήσω ότι αφού είναι ολοφάνερο πως είσαι οπαδός του Ευθυμίου, τι σε χαλάει το σενάριο νοθείας που η φίλη Ιωάννα πιστεύει ότι υπήρξε. Άλλωστε κανένας στο Μοσχάτο (αν βέβαια κυκλοφορείς στην Μακρυγιάννη) δεν ενέπλεξε τον κ. Ευθυμίου σε μια τέτοια εκδοχή. Τους χαρακτηρισμούς σου στην σχολιάστρια ας τους χαρακτηρίσει η Ιωάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανώνυμος 10-Νοε-10-2:48

    Αγαπητέ Ανώνυμε φίλε συμφωνώ μαζί σου, αλλά γιατί να επαναφέρουμε τα ξινά - πικρά σταφύλια; Τα είπαμε αυτά. Οι ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ κατήλθαν στις εκλογές (πολλοί δεν το πίστευαν) και αυτό που έχει σημασία είναι ότι διαμόρφωσαν μια νέα πραγματικότητα.
    Για αυτήν πραγματικότητα και για την επόμενη μέρα μιλάει το Μήνυμα της κίνησης ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ κι αυτό έχει σημασία ως πολιτική πράξη.
    Τώρα τι τρέχει με το τριολέ Ευθυμίου - Παπαντώνης – Ντερέκας, νομίζω δεν μας αφορά. Άλλωστε κάθε πόρτα πίσω της κρύβει οικογενειακά προβλήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Καιρός γαρ εγγύς
    Κάτσε γιατί δεν το έπιασα (καμιά φορά «χάνω» πολύ). Τι είναι αυτή η βοήθεια των 2147,3 ατόμων; Ποια καναβούρια και γαρδένιες ρε παιδιά; Ποιος χρηματοδότης; Εγώ μέχρι σήμερα θαρρούσα (όπως είπα σε παραπάνω σχόλιο) ότι οι μόνοι υποστηριχτές μας ήταν οργανισμοί και φορείς υπεράνω υποψίας, όπως Siemens, ΟΗΕ, ΔΝΤ και ΟΥΝΕΣΚΟ. Περιμένω απάντηση, γιατί πράγματι ο καιρός είναι κοντά που θα μπούμε σε κανένα φρενοκομείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιωάννα είσαι τρέλα με του Άρη τη φανέλα.....

    Για σου Ιωάννα, να ξέρεις ότι κάποια στιγμή, θα πάρεις εσύ την πρώην θέση του μπαμπά αντιδημάρχου.....

    Ουστ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    Αφιερωμένο στην Ιωάννα που πρίν από 4 χρόνια ήταν ΜΑΖΙ μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλοι μου, έχετε στις ορδές σας τον Ανδρέου, που είναι "αναντάμ παπαντάμ*" δεξιός, βαθιά κλιμακωμένος σε κάθε είδους "παρά..." και γνωστός ντ?ής του Ταύρου, και αυτός μπορεί να σας βοηθήσει να καθαρίσετε με την νοθεία, που νομίζετε ότι έγινε εις βάρος σας, εν ανάγκη να ρίξει και καμιά ψιλή όπου χρειάζεται, έτσι για να θυμάται πού και πού τα νιάτα του.
    Βλέπετε ο Άρης σας οργάνωσε πλήρως !!!!!


    *αναντάμ-παπαντάμ = από πάππου προς πάππου γενιά σε γενιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μία επεξήγηση παρακαλώ γιατί βαρεθηκα να Ακούω τα ίδια! Τι κάνανε την τελευταία τετραετία αυτοί που νόμιμα είχα εκλεχτεί? Μάλλον καταστρέψανε! Γιατί κανείς δεν μιλάει για τους γυμναστές? Τις μονάδες του δήμου που λειτουργούν χωρίς συμβάσεις προς τιμήν των ατόμων που είναι εκεί? Τον ΟΝΑ! Το δημοτικό ωδείο! Την φιλαρμονική! Τους παιδικούς σταθμούς! Ειναι τόσα τμήματα! Ελεος!
    Τι σχέση έχει αν κάποιος ειναι Πασοκ-ΝΔ-ΚΚΕ!!!
    Σκοπός είναι να βλέπουμε αν τα πρόσωπα που εμείς ψηφίζουμε να έχουνε την εξουσία, αξίζουν και είναι ικανά να την έχουν.
    Βλέπω τους ανθρώπους της καθαριότητας. Κυριολεκτικά είναι κάθε μέρα στον δρόμο με μία σκούπα. Περνάνε ακριβώς οι ίδιοι κάθε μέρα! Ποτε έγινε αυτό ξανά? Και βέβαια τώρα που έχουμε εκλογές! Αυτές ήταν οι εντολές του Κ.Ευθυμίου που τους επισκέφτηκε. Να φροντίσουν ειδικά την εβδομάδα των εκλογών! Ντροπή!
    Και όλοι εμείς που ψηφίζουμε και δίνουμε δικαίωμα σε αυτούς που μας κοροιδεύουν να το ξανακάνουν με την έγκρισή μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, εδώ στον Ταύρο, πρώτος για το τοπικό συμβούλιο, με τον συνδυασμό του Άρη, βγήκε ένας συνταξιούχος υπάλληλος του δήμου Ταύρου, του οποίου η γυναίκα και ο γιος είναι υπάλληλοι στον ίδιο δήμο.
    Φανταστείτε το πάρτι που είχε υποσχεθεί και είχε ετοιμάσει ο Άρης με τους υπαλλήλους του δήμου, εις βάρος μας, φυσικά.
    Πάρτε τα όλοι όλα, αρκεί να ψηφίσετε Άρη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Ανώνυμος 10-Νοε-10-11:27
    Καμία διαφωνία αγαπητέ. Δεν ξέρω τι έλεγαν στους οδοκαθαριστές για να τους «φορτσάρουν», όμως ξέρω τι μου διηγήθηκαν τα πεζοδρόμια Πίνδου και Σολωμού γωνία… Γουστάρω σουρεαλισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Ανώνυμος 10-Νοε-10-11:48 π.μ.

    Εγώ πάλι ανώνυμε φίλε είχα χειρότερες πληροφορίες για το τι ετοίμαζε ο Άρης.
    3.600 "μάνλιχερ" και "στεν" είχε έτοιμα να μοιράσει στους οπαδούς του.
    Σκέτο Βελουχιώτικο θα το έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ astroboy

    1) Θα ήταν ανόητο να θεωρώ ασήμαντο ένα 22%, απ' την άλλη όμως δε μπορώ να δεχτώ και το χαρακτηρισμό "τεράστια δύναμη" για ένα τέτοιο ποσοστό.

    2) Η Ιωάννα, την οποία έσπευσες να υπερασπιστείς, λέει ότι ο συνδυασμός έχει ζωή δύο μήνες. Εγώ είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι ο Άρης έθεσε τις βάσεις πριν από δύο περίπου χρόνια. Το αμφισβητείς; Ένα ναι ή ένα όχι πρέπει να πεις.

    3) Η συμβολή της Σακοράφα ήταν σημαντική. Σας βοήθησε; Πάλι ένα ναι ή ένα όχι πρέπει να πεις.

    4) Γνωρίζω ότι κανείς δεν ενέπλεξε τον Αντρέα στα σενάρια περί νοθείας... δεν την προκαλώ επειδή θέλω να υπερασπιστώ τον Αντρέα. Απλώς όλους αυτούς τους μήνες δηλητηριαστήκαμε... φτάνει πια. Η κατηγορία της νοθείας είναι πολύ βαριά. Δε μπορεί να βγαίνει ο καθένας και να λέει "πιστεύω ότι έγινε νοθεία". Ορισμένα πράγματα δεν έχουν να κάνουν με το ποιον υποστηρίζουμε. Προσωπικά, ως εκλογικός αντιπρόσωπος δεν έχω προσπαθήσει ποτέ να βγάλω άκυρα ψηφοδέλτια οποιουδήποτε αντιπάλου για μια στραβή γραμμούλα ή επειδή ο σταυρός μοιάζει με "Τ", γιατί δε θέλω να συμβάλλω ούτε στο ελάχιστο στην αλλοίωση της λαϊκής βούλησης. Δε μπορώ λοιπόν να μην σχολιάζω τέτοιου τύπου ελαφρότητες.

    Περιμένω τις απαντήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ astroboy

    Και κάτι ακόμα... Θα σε τιμούσε αν την ευαισθησία σου για τους χαρακτηρισμούς την έδειχνες και για τους χαρακτηρισμούς του "ελληνοδιδασκάλου", που λέει "παπάρες" και "χαζούς" όσους δεν τον αποθεώνουν. Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν θα το κάνεις. Τόσον καιρό που παρακολουθώ τα σχόλιά σου, έχω σχηματίσει γνώμη για τους ορισμούς που δίνεις στις λέξεις "Δημοκρατία" και "Δικαιοσύνη". Διάψευσέ με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καιρός γαρ εγγύς11 Νοεμβρίου 2010 - 2:25 π.μ.

    Που ζείτε; Εδώ ή κάπου αλλού; Και θα απαντήσω σε εσένα χωρίς να προσωποποιώ την απάντηση απλά σαν αφορμή 10 Νοεμβρίου 2010 2:44 μ.μ. Το 22% είναι σημαντικό ποσοστό όταν ο πρώτος έχει πάρει σχεδόν 29 και ο άλλος δεν έχει κομματική στήριξη. Ο συνδυασμός έχει πράγματι λίγους μήνες ζωής όταν οι άλλοι (Ανδρέας και Θανάσης) είχαν εξαγγείλει υποψηφιότητες τότε που το κόμμα που τους στηρίζει το απαγόρευε, γιατί υπήρχε η μάχη των εθνικών εκλογών. Η Σακοράφα απλά έριξε το ακόντιο και τίποτε άλλα. Τι άλλο μπορεί να κάνει; Δεν υπάρχει το φημολογούμενο επιτελείο ή για να είμαι πιο ακριβής υπάρχει από Πολίτες Μοσχάτου και Ταύρου. Και ένα τελευταίο. Ήταν πολύ κύριοι αλλά δεν έπρεπε. Έπρεπε να χτυπήσουν στο ψαχνό και αυτό κατά την γνώμη μου ήταν το λάθος τους. Για 2 ψήφους πρέπει κάποιος να ελέγξει και να αποφασίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Καιρός γαρ εγγύς

    Φίλε "Καιρός γαρ εγγύς" τα ποσοστά στο Μοσχάτο, όπου είναι γνωστοί και οι δύο, ήταν Αντρέας 36%, Άρης 21%. Το ποσοστό που συγκεντρώσατε ήταν ποσοστό διαματυρίας. Άλλοι σας ψήφισαν επειδή δεν τους έγινε κάποιο χατήρι, άλλοι επειδή είναι δεξιοί αλλά δε γουστάρουν το Σπανάκη, άλλοι επειδή είναι ΠΑΣΟΚ αλλά δε γουστάρουν το μνημόνιο και βέβαια, για να μην είμαι και άδικος, κάποιοι σας ψήφισαν επειδή έχετε κι εσείς κάποια δίκια. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το ποσοστό σας δεν είναι ένα καθαρά πολιτικό ποσοστό και κατά την αντίληψή μου δε δικαιούστε να θριαμβολογείτε. Προσωπικά δε χαρακτήρισα το ποσοστό σας ασήμαντο, αλλά, επαναλαμβάνω, απέχει πολύ απ' το να χαρακτηριστεί "τεράστια δύναμη". Έχε δε υπ' όψιν σου ότι το γεγονός ότι στο Μοσχάτο η διαφορά μεταξύ Αντρέα και Άρη ήταν 15 μονάδες, είναι βέβαιο ότι θα προβληματίσει τους Ταυριώτες ψηφοφόρους σας. Δε φαντάζει κάπως παράξενο να βγαίνεις πρώτος εκεί που δε σε ξέρουν, αλλά εκεί που σε ξέρουν να βγαίνεις τρίτος; Κλείνοντας θα σου απευθυνθώ κι εγώ προσωπικά αν και αυτό αφορά σχεδόν το σύνολο του συνδυασμού σας. Παρακολουθώ τα σχόλιά σας εδώ και καιρό και μου έχει κάνει εντύπωση η διαρκής επανάληψη της φράσης "θα μας βρείτε μπροστά σας". Αυτή η φράση μαρτυρά όλο το βάθος της προκατάληψής σας. Έχετε αποκλείσει την πιθανότητα να διοικηθεί καλά ο Δήμος, γιατί αν το θεωρούσατε πιθανό θα είχατε γράψει έστω και μία φορά "θα μας βρείτε δίπλα σας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ 2:48

    Ενας δήμαρχος, δεν κρίνεται μόνο απο την δική του προσωπικότητα, αλλά και απο αυτούς που επέλεξε να τον συνοδεύσουν στο δύσκολο εργο του.
    Ο Αντρέας δεν είναι Ταξιάρχης για να τους έχει όλους σουζα...Δεν ήταν και δεν θα μπορέσει ποτέ να γίνει.
    Αν εκλεγεί δήμαρχος-δεν ειναι και σίγουρο-εχει να αντιμετωπίσει :
    1) ένα νέο δήμο, οπου το μισό του κομμάτι τον κατέταξε 4ο, αν και ειναι δήμος που συνήθως εκλεγει πασοκ πρώτη δυναμη
    2) την αντιπολίτευση του Θανάση και της ομάδας του, που με πολύ καλά οργανωμενη γραμμή πέρασε σε εκλόγιμες θέσεις (και μαγκια του)
    3) τις αντιδράσεις γνωστών κυριών που δεν θα δουν αντιδημαρχίες ουτε για πλακα...πωπωπω αν ανοίξουν το στοματακι τους και αρχισουν τις απειλές τους....
    4) το σκάψιμο του λάκου του, από το γνωστο "δεξι" του χέρι.
    5) τους εκλεγμενους δημοτικούς συμβούλους του ταυρου που "λατρεύουν" τον ιδιο, και τους συμβούλους του Μοσχάτου.

    και αλλα πολλά που βαριεμαι και να τα σκέφτομαι...

    Θα διοικήσει καλά; Ουτε μια πιθανότητα δεν του δίνω. Και ειλικρινά είναι κριμα γιατί δεν θέλω να καταστραφεί η πόλη μου.
    Στο πρώτο εξαμηνο, η παραταξη Αντρεα θα είναι στα τέσσερα (κομμάτια) και δεν έχει ούτε τον τρόπο ούτε τα κότσια να τους επαναφέρει στην τάξη. ΑΝΤΡΕΑ, ούτε ψύλος στον κόρφο σου αγόρι μου. ΚΡΙΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ 11 Νοεμβρίου 2010 4:40 μ.μ.

    Φίλε "11 Νοεμβρίου 2010 4:40 μ.μ." όλα όσα παρουσιάζεις είναι ψευτοεπιχειρήματα. Σου απαντώ κατ' αντιστοιχία.

    1) Το μισό κομμάτι τον κατέταξε τέταρτο με αμελητέα διαφορά, ακόμα κι απ' τον πρώτο, το άλλο μισό όμως τον κατέταξε πρώτο με αξιοσημείωτη διαφορά. Νομίζεις ότι αυτό δε θα κάνει εντύπωση στους Ταυριώτες; Οι συνδημότες του Ταύρου ψήφισαν και τους δικούς τους ανθρώπους, όπως είναι λογικό, ενώ ένα μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων ψήφισε "αντιμνημονιακά". Μια ακόμη αιτία του χαμηλού ποσοστού ήταν η ανεπαρκής επικοινωνιακή τακτική στον Ταύρο. Με αλλά λόγια το ποσοστό του Ταύρου δεν οφείλεται σε ουσιαστικούς λόγους, αλλά σε συγκυριακούς. Για το Μοσχάτο τι έχεις να πεις;

    2) Ο Θανάσης μαζί με τον ίδιο έχει εκλέξει τρεις δημοτικούς συμβούλους. Ακόμη κι αν λυσσάξει, πράγμα το οποίο δεν πιστεύω, η επιρροή του θα είναι σχετικά ασήμαντη.

    3) Μάλλον κρίνεις εκ του αρχηγού σου τα αλλότρια.

    4) Το γνωστό "δεξί του χέρι" είναι άνθρωπος σώφρων και αντιλαμβάνεται πότε οι συνθήκες είναι ώριμες και πότε όχι. Ο Αντώνης θα δουλέψει σα σκυλί για να πετύχει η συνένωση και να προοδεύσουν και οι δύο περιοχές... ξέρει ότι δεν είναι ακόμα ο καιρός του... δε θα σκάψει κανένα λάκο.

    5) Αυτή είναι μια δυσκολία που δεν έχει να κάνει ούτε με τον Αντρέα ούτε με το συνδυασμό γενικότερα. Είναι αυτονόητο ότι θα υπάρχουν ασυνεννοησίες και κόντρες γιατί ο καθένας αγαπάει τον τόπο του και τη γειτονιά του και διεκδικεί το καλύτερο.

    Ο Αντρέας φίλε μου έχει τα κότσια να καθοδηγεί αεροσκάφη... ο Άρης ποια υπεύθυνη θέση έχει υπηρετήσει ως τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καιρός γαρ εγγύς12 Νοεμβρίου 2010 - 2:00 π.μ.

    11 Νοεμβρίου 2010 11:48 μ.μ. Επειδή φαντάζομαι ότι είσαι ο ίδιος. Σου αντιγράφω κάτι που υπάρχει στα φυλλάδιά μας:" Όταν οι πολίτες βγαίνουν μπροστά. Όταν οι πολίτες ενώνονται στη βάση προγραμμάτων και οραμάτων,τότε μπορούν και νικούν. Οι ενεργοί πολίτες του Μοσχάτου και του Ταύρου πρέπει να είναι σύμμαχοι και κριτές, να είναι συνοδοιπόροι και ελεγκτές, να είναι πολίτες κάθε μέρα." Να είναι μπροστά και να ελέγχουν είτε είμαστε εμείς η Αρχή είτε είναι άλλος. Αυτή είναι η ουσία. Αυτό θέλει ο απλός κόσμος.
    Μπορεί να μην ήταν το ποσοστό στο Μοσχάτο πολύ υψηλό αλλά διαφωνώ ότι πρόκειται για ψήφο διαμαρτυρίας. Και αυτό αν το πιστεύετε, κατά τη γνώμη μου, κάνετε το μεγαλύτερο λάθος. Οι Πολίτες Μπροστά, εν αντιθέσει με άλλους, έχουν ετοιμαστεί, λαού θέλοντος, να αναλάβουν τις ευθύνες του νέου Δήμου. Και αυτό θα συνεχίσουν να πράττουν. Ας περιμένουμε και το εκλογοδικείο, και αν τελικά έχουμε άδικο, θα περιμένουμε τα αποτελέσματα σε τριάμισι χρόνια. Αλλά σου έχω μια απορία. Αν ποτέ βγούμε, που οι συγκυρίες, για να μην πω τίποτε άλλο, μας στέρησαν αυτή την ευκαιρία τώρα, θα είστε πλάι μας;; Ή απέναντί μας; Τελειώνοντας να σου πω ότι αυτό το σχόλιο για το ποιος ξέρει να καθοδηγεί αεροσκάφη ... όλα τα λεφτά. Το απόλυτο επιχείρημα!
    Δεν θέλω να το χοντρύνω γιατί για το μόνο που δεν απάντησες ήταν το 3. Για τις κυρίες.... "Μάλλον κρίνεις εκ του αρχηγού σου τα αλλότρια" Ενώ σε όλα τα άλλα έδωσες απαντήσεις, για τις οποίες μπορεί να διαφωνώ αλλά δεν έχει σημασία. Εκεί δεν απάντησες. Τι ξέρεις;;; Ή τι κρύβεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Καιρός γαρ εγγύς

    Η αναφορά μου στα αεροσκάφη δεν είναι επιχείρημα για την ικανότητα του Αντρέα να διοικήσει το Δήμο... γι' αυτό έχω πολλά επιχειρήματα. Απλώς προκαλώ, αντιπαραθέτοντας ένα στοιχείο, το συντάκτη του σχολίου, να μου πει ποια θέση ευθύνης έχει υπηρετήσει ο Άρης. Ως προς αυτό ελπίζω να έγινα σαφής.

    Στην ερώτησή σου περί κυριών σου απαντώ ότι δεν ξέρω τίποτα και δεν κρύβω και τίποτα. Δε συνηθίζω να ανοίγω συζητήσεις επί κουτσομπολιών και αυθαίρετων εικασιών, γι' αυτό και δεν επεκτάθηκα. Απλώς υπενθυμίζω ότι ο Άρης αυτομόλησε καταφερόμενος εναντίον του Ταξιάρχη επειδή δεν πήρε την αντιδημαρχία που προσδοκούσε. Προφανώς ο συντάκτης του σχολίου εκτιμά πως ο συγκεκριμένος τρόπος αντίδρασης είναι φυσικός νόμος. Τον πληροφορώ ότι δεν είναι.

    Με ρωτάς αν, σε περίπτωση που εκλεγείτε, θα είμαστε πλάι σας. Δε μπορώ να απαντήσω για τους άλλους γιατί ούτε διορατικό χάρισμα διαθέτω ούτε είμαι εκ των "ηγετών" του συνδυασμού. Μπορώ όμως να απαντήσω για τον εαυτό μου. Επαναλαμβάνω μια φράση απ' το σχόλιο με το οποίο σου απαντούσα: "και βέβαια, για να μην είμαι και άδικος, κάποιοι σας ψήφισαν επειδή έχετε κι εσείς κάποια δίκια". Όπως βλέπεις δεν έχω πρόβλημα να αναγνωρίζω το δίκιο των άλλων. Σε κάθε θεμιτή και ευπρεπώς εκδηλούμενη διεκδίκηση θα είμαι στο πλάι οποιουδήποτε την εγείρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητε 3:34 π.μ

    αυτοαναιρείσαι μεσα σε τρεις γραμμές (!):

    "Δε συνηθίζω να ανοίγω συζητήσεις επί κουτσομπολιών και αυθαίρετων εικασιών, γι' αυτό και δεν επεκτάθηκα. Απλώς υπενθυμίζω ότι ο Άρης αυτομόλησε καταφερόμενος εναντίον του Ταξιάρχη επειδή δεν πήρε την αντιδημαρχία που προσδοκούσε."

    Αν αυτό φίλε μου δεν είναι αυθαίρετη εικασία, τότε τι ακριβώς είναι;Εχεις αποδείξεις σε αυτά που λες ή βασίζεσαι σε κουτσομπολιά; Μπορεί εστω κι ένας από τους συκοφάντες, να βγει να το πει αυτό επώνυμα;

    Και όσο για τις "κυρίες" μάλλον τα μπέρδεψες λίγο τα πραγματα, πιθανά να μην γνωρίζεις οπότε δεν σε αδικώ. Ακου λοιπόν: Οι συγκεκριμένες κυρίες, στις οποίες αναφέρομαι, έχουν ανοίξει ξανά το στοματάκι τους για τις αντιδημαρχίες, εναντίον του μεγάλου και τρανού Ταξιάρχη. Και αυτό δεν ειναι κουτσομπολιό. Σκέψου λοιπόν τι θα κάνουν στον Αντρέα. Ο Αντρέας εκανε λάθος να τάξει σε πολλούς θέση. Να δω πως θα τις μοιράσει (αν εκλεγεί και παραμεινει φυσικά...)

    Τέλος, ο Αρης, ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία το έργο του σε οποια θέση του εμπιστεύτηκε ο Δήμαρχος (αντιδημαρχο, πρόεδρο νομικών προσώπων κλπ). Δεν έχει βρεθεί- ακόμα και στα ανώνυμα συκοφαντικά σχόλια- ένας άνθρωπος να τον χαρακτηρίσει ανίκανο στο έργο του. Τώρα, αν ο Δημαρχος δεν είναι τόσο δημοκρατικός, ώστε να σέβεται τη λαϊκή βούληση και να δίνει περισσότερες αρμοδιότητες στους εκλετούς της κοινωνίας, αντιθέτως να τις δίνει στους δικούς του εκλεκτούς, τότε σε καμία περίπτωση δεν φέρει ευθύνη ο Αρης και οποιοσδήποτε άλλος που δεν είχε την ευκαιρία να αποδείξει την αξία του (μεταξύ των οποίων θα συμπεριλαβω και τον κ. Μπούτση που παρά τις αντιθέσεις μας, θεωρώ ικανο).
    Κλείνω με μια ερώτηση: ο εκλεκτός του Ταξιάρχη, που είχε τόσες ευκαιρίες και την ευνοια του, τι έργο έκανε για την πόλη μας; Πως απέδειξε την αξία του; Γιατί θα μου επιτρέψεις να εχω κι εγώ την δική μου άποψη και να την πω με μια λέξη "ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ".
    Με αυτά και με αυτά η ψήφος της Κυριακής γίνεται η δυσκολότερη εκλογική απόφαση που εχω αντιμετωπίσει ποτέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Ανώνυμος 10-Νοε-10-2:44 μ.μ και 2:56
    Αγαπητέ θα περιοριστώ σε σύντομες απαντήσεις στα ερωτήματά σου:
    α) Δεν θα τα χαλάσουμε ως προς τον επιθετικό προσδιορισμό του ποσοστού που κατέγραψε ο Κρεμμύδας.
    β) Δεν υπερασπίστηκα την Ιωάννα. Για τους Πολίτες Μπροστά ο κύβος της καθόδου στις δημοτικές εκλογές ερρίφθει μέσα Άνοιξης του 2010 και οι πραγματικές οργανωτικές προετοιμασίες αρχές Σεπτεμβρίου του 2010.
    γ) Δεν υπήρξε βοήθεια από πλευράς της Σοφίας Σακοράφα, τουλάχιστον όπως την εννοείς. Άλλωστε πέραν της ηθικής και φιλικής στήριξης δεν υπήρχαν πραγματικά δεδομένα για κάτι τέτοιο.
    δ) Δεν μπορώ να πιστέψω τους ισχυρισμούς για νοθεία, που πηγάζουν μόνον και μόνον από το σουρεαλιστικό +2 ψήφοι.
    Ως προς τον Ελληνοδιδάσκαλο είναι προτιμότερη η χαριτωμένη αθυροστομία από την συγκαλυμένη παλιανθρωπιά. Ασε που βασικός κανόνας στο «ΜοσχατουΠολις» είναι η ελευθερία έκφρασης και γνώμης, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να μην διαγράφονται ανώνυμα και εξόχως υβριστικά σχόλια. Νομίζω ότι καλύτερα να απαντήσει ο ίδιος στο λεπτό ζήτημα που θέτεις, αν και η χρονική αντίδραση σε υποχρεώσεις από την πλευρά του είναι πάντα ένα ζητούμενο…

    @ Καιρός γαρ εγγύς
    Τι μου θύμισες καθότι λάτρης του στίβου (μέχρι σε ημερίδες της πλάκας πήγαινα παλαιότερα).
    Το 1982 στα Χανιά έκανε παγκόσμιο ρεκόρ με 74.20 και στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Αθήνας χάλκινο μετάλλιο (χρυσό η Άννα Βερούλη)

    @ Ανώνυμος 11-Νοε-10-2:48 μ.μ.
    Ειλικρινά έχω μόνιμη απέχθεια στην στάση «Αντι-…» και την ψήφο διαμαρτυρίας. Σαν κι αυτό ας πούμε του ΚΚΕ που λέει «κάνε την αγανάκτησή σου, δύναμη». Η διαμαρτυρία είναι μια κατάσταση που δηλώνει ειδικές συνθήκες και προσωρινότητα. Οι θέσεις, το πρόγραμμα και το όραμα ενός συνδυασμού είναι που έχει αξία και βάσεις για προοπτική και συνέχεια. Αυτά ψηφίστηκαν στο όνομα των ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ. Το «θα μας βρείτε μπροστά σας» συμφωνώ ότι μόνο του διατυπωμένο περικλείει ένα είδος απειλής. Όμως στην πραγματικότητα περικλείει τη διαβεβαίωση ότι οι ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ συνεχίζουν τόσο στο Δήμο, όσο και στην Κοινωνία. Η απορία για το πώς ο Κρεμμύδας ήρθε πρώτος ενώ ήταν άγνωστος στους Ταυριώτες, μπορεί να απαντηθεί πολύ απλά: Ο Κρεμμύδας αντιπροσωπεύει ως επικεφαλής ένα συνδυασμό και μια συλλογικότητα, που είχε και έχει την ευτυχία να διαθέτει συνεργάτες και στελέχη με μεγάλη δημοφιλία και καταξίωση στον Ταύρο


    @ Ανώνυμος 11-Νοε-10-4:40 μ.μ.
    Φίλε μου είναι σαν να μας διαβάζεις το πρώτο μέρος από την Commedia του Dante Alighieri, την Κόλαση!


    @ Ανώνυμος 11-Νοε-10-11:48 μ.μ.
    Ένας Θανάσης που λυσσάει αλλά έχει ασήμαντη επιρροή, κι ένας Μπούτσης (αποκαλείτε «δεξί χέρι») που είναι σώφρων και περιμένει τον «καιρό» του. Υπάρχει βέβαια και ένας Αντρέας με κότσια που καθοδηγεί αεροσκάφη... Τώρα δεν ξέρω τύπος είναι ο Θανάσης (747;) και τι ο μικρούλης Αντώνης (Α300;)… Μάλιστα! Έχουμε δηλαδή μια ομάδα με μεγάλες πτητικές προσδοκίες… (Τι να πω, θεέ μου)…

    Τα υπόλοιπα σχόλια θα απαντηθούν αργότερα (τα 'φτυσα ο ...ρομποτάκος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ 12 Νοεμβρίου 2010 5:00 μ.μ.

    Φίλε μου είμαι σε θέση να γνωρίζω κάποια πράγματα για τα γεγονότα που οδήγησαν στην παραίτηση του Άρη, αλλά νομίζω ότι και μόνο οι ημερομηνίες μιλούν καθαρά. Για το συγκεκριμένο ζήτημα δε νομίζω πως είναι πιθανό να συμφωνήσουμε, όχι επειδή γνωρίζουμε διαφορετικά πράγματα, αλλά επειδή ο καθένας τα ερμηνεύει διαφορετικά. Απ' το σχόλιο σου κρατάω την παραδοχή ότι ο Άρης θεώρησε ότι του στερήθηκε η ευκαιρία να δείξει και άλλες πτυχές της ικανότητάς του. Συνεπώς η διαφωνία του δεν ήταν πολιτική, όπως διατείνεται, αλλά προσωπική, καί είναι τουλάχιστον αντιφατικό να θεωρεί ο Άρης ότι είναι θύμα αποκλεισμού απ' τη στιγμή που ο ίδιος ο Ταξιάρχης είναι εκείνος που τον έβαλε στο συνδυασμό και του εμπιστεύτηκε τόσες αντιδημαρχίες πριν ακόμη βγει πρώτος σε σταυρούς... σύμφωνα με τη λογική σου λοιπόν, και ο Άρης αδίκως έλαβε τις αρμοδιότητες που έλαβε. Χωρίς τον Ταξιάρχη δεν ξέρουμε ποια εξέλιξη θα είχε ο Άρης. Μπορεί να τα είχε πάει καλύτερα στην πορεία του, μπορεί και χειρότερα. Με βάση τα γεγονότα όμως, άνετα μπορεί να χαρακτηριστεί αχάριστος.

    Τώρα όσον αφορά την αξιολόγηση του έργου του Αντρέα, μάλλον κι εδώ τα κριτήριά μας είναι διαφορετικά. Τέλος πάντων... ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Προσωπικά δε νομίζω ότι αυτού του τύπου η αντιπαράθεση έχει πια νόημα. Κάποιοι πιστεύουμε ότι η καλύτερη λύση για το Μοσχάτο και τον Ταύρο είναι ο συνδυασμός του Αντρέα. Κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι δεν είναι η καλύτερη αλλά σε σύγκριση με το Σπανάκη είναι προτιμότερη. Ελπίζω πάντως όλοι να συμφωνούμε ότι έρχονται δύσκολες μέρες και ότι για να πάει μπροστά ο τόπος μας θα χρειαστεί ενότητα. Όσοι είμαστε κάπως πιο έμπειροι στα προεκλογικά, γνωρίζουμε καλά ότι είναι αδύνατον σε μια τέτοια περίοδο να αποφευχθούν οι υπερβολές. Εύχομαι το κλίμα να αλλάξει γιατί από όλον αυτόν το "σκοτωμό" προέκυψε ένα πολύ σημαντικό κέρδος που δεν πρέπει να εξανεμιστεί από τη συνέχιση της έριδας, και αυτό είναι ότι επιτέλους οι Μοσχατιώτες ασχοληθήκαμε πιο σοβαρά με τα θέματα της πόλης μας και νιώσαμε ότι η διοίκηση του Δήμου είναι κάτι που μας αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ astroboy

    Φίλε astroboy κατά κανόνα και κατά τεκμήριο όταν τα πράγματα λέγονται με το όνομά τους καταφεύγεις στις ειρωνίες. Κατανοώ πλήρως τη δυσκολία σου να αρθρώσεις έστω και ένα επιχείρημα της προκοπής, μιας και τόσους μήνες προσπαθείτε να τεκμηριώσετε την ανάγκη ύπαρξης του συνδυασμού σας με κατασκευασμένα ζητήματα. Όσο για λυσσασμένους με ασήμαντη επιρροή μπορείς να ρίξεις μια ματιά στον καθρέφτη. Θα βεβαιωθείς αμέσως ότι είναι κάτι που υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια αναγνωστών γίνονται με δική τους ευθύνη!!!
Παρακαλούμε αποφεύγετε τις οξύτητες και τα εκτός θέματος σχόλια