Τετάρτη, 6 Οκτωβρίου 2010

Ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα

Ποτέ μη λες ποτέ…
Ο Ιούδας ξέρει πάντα να εκπλήσσει...


Η χτεσινή «βραδιά πρεμιέρας» του συνδυασμού Ευθυμίου, που ήρθε σαν ένας νέος κρίκος σε μια ατέλειωτη ακολουθία από πρεμιέρες, τα είχε όλα!

Είχε και ευταξία, που είχε εξασφαλισθεί από την προηγούμενη ημέρα, με ταινίες και καρέκλες απαγορευτικές για το παρκάρισμα στα παρακείμενα πεζοδρόμια.
Φυσικά στις παλλόμενες από την αύρα ασπροκοκκινες ταινίες υπήρχε κρεμασμένο ένα ευγενικό μήνυμα με συγνώμες για το inconvenience της περίπτωσης…
Τα παιδιά μπορεί να είναι άγρια με τον Άρη, αλλά είναι ευγενικά με την προσδοκώμενη πελατεία… ασφαλώς.

Είχε και μουσική, ελαφρώς μπανάλ βέβαια, που προσπαθούσε ανεπιτυχώς να …παιανίσει ένα πιο μοντέρνο στυλ (έλα τώρα με τις κριτικές σου για ελάσσονος σημασίας πράγματα).

Είχε και γκλαμουριά, που ξεκίναγε από τα κοστουμάκια και τα συνολάκια, για να φτάσει στα γλυκίσματα, τα snacks και τα λοιπά καλούδια…
Προσωπικά γεύθηκα δύο μικρά λουκούμια (κάτι σαν ακανέδες, θαρρώ).
Τέλος πάντων, πλούσια τα ελέη… γιατί άλλωστε να το κρύψομε…

Είχε και κόσμο, αρκετό πρέπει να ομολογήσουμε.
(Μάλιστα γνωστός βαστάζος της Βαρονίας, είπε το αμίμητο: «Μίλησε ο Λαός»).
Μπράβο παιδιά για την προσπάθεια, γιατί εδώ που τα λέμε αυτό που μένει είναι η εντύπωση και όχι η απονευρωμένη απαγγελία λόγου από τον κ. Ευθυμίου.
Κι αν με το στανιό και με τας «υποδείξεις» κουβαλήθηκαν εργάτες και υπάλληλοι της Δημαρχίας, τι μ’ αυτό;
Έχοντας συλλάβει, λοιπόν, το νόημα της δύναμης που έχουν οι εντυπώσεις και τα επιφαινόμενα, σιγά που δεν θα κουβαλάγατε - λόγω φιλίας - ακόμη και εξωχώριες κυρίες, φιλενάδες της εριτίμου συζύγου του κ. Ευθυμίου προφανώς από την τέως (;) Ολυμπιακή (;), ώστε να στηρίξουν την «προσπάθεια».

Είχε και Παπαντώνη. Μετά την επιτυχή παρουσία του προ ολίγων ημερών στη συνέλευση του ΠΑΣΟΚ (όπου με μύδρους λάσπης κονιορτοποίησε τον Άρη τον «αντάρτη», το σόϊ του Άρη, αλλά ταυτόχρονα και την εκτίμηση που κάποιοι διατηρούσανε στο πρόσωπο του), σιγά που δεν θα έβγαινε στο κλαρί.
Απορώ μάλιστα αφού διαθέτει ακόμη κρυμμένες σπίθες ενέργειας γιατί δεν έκανε το απονενοημένο για μια 7η τετραετία...

ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ!.. γιατί το «κλου» της βραδιάς ήταν η συναισθηματική εκφορά της έννοιας της ενότητας του συνδυασμού του κ. Ευθυμίου.
Αυτό συνέβη την ώρα της παρουσίασης των υποψηφίων και του απαραίτητου encore και ειδικότερα όταν ο ευθυτενής Αρτινός ανέβηκε επί της σκηνής...


Οι ψυχές των "δικών του" και μερικών ευσυγκίνητων "ταλιμπάν" ρίγησαν...
Τα μάτια γούρλωσαν, η περιέργεια - ακόμη και των βαστάζων - ανέβηκε κατακόρυφα, οι "κατάσκοποι" ένα γύρο (στου Γραβιά, στης Δελφίνας, στου Σπανάκη και στον πλάτανο της Μεταμόρφωσης) κράτησαν την αναπνοή τους, ενώ κάποιοι με απενεργοποιημένο το "φλας" τράβηξαν αναμνηστική φωτογραφία από το Φίλι του Αιώνα.
Μετά κάποιον δισταγμό και κάποια αμηχανία, έπεσε το "ματσα-μούτσα" της συμφιλίωσης, που καταργούσε το νικηφόρο συνδυασμό μιας ολάκερης 25ετίας (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ), και γεννούσε τον μπαχτσέ μιας "Όμορφης Πόλης" (χωρίς Παπαντώνη)!

Τότε... σύρθηκε στην υγρή βραδιά ο αχός ενός "α,α,ααα", αλλά και ενός "ου,ου" (διαπιστωμένο αυτό, αλλά ανάγωγο οφείλω να πω).

Στα δικά μου αυτιά, εκείνος ο αχός δεν ξεπήδησε μόνο από τους κατάπληκτους παρισταμένους στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου της Βαρονίας, αλλά από την ανταπόκριση που μας χάρισαν τα τοπικά blos σχετικά με τα διαδραματισθέντα στην οδό Κοραή, από τη συντροφική – ενωτική (σχεδόν ερωτική, πες) αλληλογραφία του ισοσκελούς τριγώνου Παπαντώνη – Ευθυμίου – Ντερέκα, και από την προβοκατόρικη δίφυλλη μπροσούρα του κ. Σπανάκη.

Δεν πρόκειται να περιγράψω τα λόγια που αντάλλαξαν οι "γωνίες" του "τριγώνου"...
Απλά θα αναρωτηθώ κατά πόσο η ηθική και η αξιοπρέπεια έχουν ισχύ στην πολιτική των ασπασμών χωρίς δημόσια συγνώμη.
Θα αναρωτηθώ αν το Φιλί του Ιούδα σφυρηλατεί την Ενότητα (όσο περίτεχνο και να είναι)....
Είναι γνωστό πως το φιλί του Ισκαριώτη, στο Δάσος των Ελαιών, οδήγησε στην προδοσία.
Να δούμε τι τύχη επιφυλάσσει η ζωή στο φιλί του Ντερέκα καταμεσής της οδού Μεταμορφώσεως, αφού έστω και από gossips δεν ξέρουμε αν "έπεσε" και γλώσσα στον ουρανισκο...

Στη ζωή - τελικά - όλα μπορούν να συμβούν!

Αν η παράβλεψη των αντιθέσεων μπορεί να εξηγηθεί και να συγχωρεθεί στο όνομα κοινών στόχων, το φιλί του Ντερέκα (μετά τα καρφώματα για το κτήριο του Πνευματικού Κέντρου και τα ξεκατινιάσματα για τον τρόπο πρόσληψης της φαμίλιας Ευθυμίου στην Ολυμπιακή) έρχεται να επιβεβαιώσει την άποψη ότι η ζωή όχι μόνον είναι grotesque, αλλά και ότι ξεπερνάει και τις ιστορίες του κάθε φαντασμένου ή του κάθε ακραίου Μινχάουζεν.
(Σαν και κάποιου που στο café του Κοσμάτου προέβλεπε μια απλή ψυχρή χειραψία)

«Όμορφη Πόλη»...
«Όμορφοι Άνθρωποι»...
«Όμορφα Φιλιά»...

49 σχόλια:

  1. ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ - ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΡΙΒΙΣΤΑ ΝΤΕΡΕΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ανώνυμος 6-10-10-4:44
    Θέλει πολύ δουλειά αγαπητέ μου. Όπως βλέπεις είναι χοντόπετσοι και δεν αρκεί μόνον το "φούμο".
    Δουλειά σπίτι - σπίτι λοιπόν και αποκάλυψη της απραξίας τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. File astroboy einai toulaxiston adiko kai xekardistiko taytoxrona opos episis kai anentimop na milate eseis oi opadoi toy ari gia kolotoumpes kai filia toy ioyda. O protos didaxas einai aftos poy thelete na deite sthn dimarxiakh karekla. Kai an theleis tha sou exigiso giati an kai ta exo pei para polles fores
    1on: o aris den itan enas apo aftous pou kinagagane mexri teleytea stigmi to xrisma? Kai otan den touekatse ti ekane? Arxize na to pezei pseftoepanastaths kai na kathgorei kommata kai xrismata.
    2on: kathgorei ton thanasi ton ntereka gia kolotoumpa eno o idios einai o protos didaxas afou prin apo dio akrivos xronia gyrnage sto mosxato kai zitage na stirixoume antrea eftimioy kai afto to leo apo prosopiko vioma.
    3on: kathgorei thn dimotiki arxi kai ton idio ton dimarxo otan o idios exei ekfrastei me ta kolakeftikoera logia gia ton idio kai to ergo tou, kai ola afta einai katagegramena sta praktika tou dimou an thes mporo nasou paratheso akrivis hmerominies kai ores ( an kai afou eisoun xtes sthn sigentrosi tha prepei natis akoyses o idios extos kai an itan h ora poy eisoun mpoykomenos me tous akanedes)
    Den einai ola afta anentima koirioi? Den einai tragelafika? Den einai koroidia pros ton moschatiotiko alo? Kai den leo tou tayrou oxi giati den me endiaferei ala giati akoma h anthropoi den gnorizoun katastaseis kai prosopa.
    Eftixos eipes kai merikes alithies file mou an kei prospathise na tis fereis kai aftes sta metra sou me lasph. Eipes oti eixe poli kosmo alla oti itan dithen tis aeroporias kai files ths ginekas tou apo thn olimpiaki kai poy to katalaves file mou tous rotages tinos eise ekei sto mkpoufedaki poy etroges akanedes? Kai fisika tha htan kai fatses pou den eixame xana dei afou malon xexases oti irthe kai kosmos apo tauro pleyra.
    Den eipa oti o antreas einai agios. Fisika oxi exei kai aftos tis adinemies tou kai ta meionektimata tou san anthropos alla file moy anamesa ston diko sou kai tous ipoloipous einai 1000 fores kaliteros.
    Oti exo grapsei mexri stigmis sto mplok einai 100% alithino kai tekmiriomeno giati einai efkolo piso apo thn anonimia na les oti sou katevenei sto kefali kai na petas laspi prospathontas na kerdiseis tis entyposeis kai na kerdiseis pano sto epikinoniako komati. Ego omos file mou kapoia stigmi tha apokalipso poios eimai giati den fovame kanenan tous akrivos giati ego opos kai aftoi oi opoioi anferomai xeroun oti leo alithia kai mporo na to apodixo.
    Pros pliroforisi sou proerxomai apo dio oikogeneies oi opoies stirizoun dexia edo kai poles dekaeties kai me mathane na stirizo kai ego thn nea dimokratia , alla me mathane episeis na stirizo pano apo ola prosopa ta opoia axizoun anexartitos komatos.
    File na se enhmeroso oti den tha mpo sthn diadikasia na apanthso giati kourastika na asxoloume me anthropous pou den katalavenoun h pou den theloun na katalavoun giati krivontai prosopikes filodoxies. Epeisis pisteyo oti afierosa arketh ora. Ora poy tha mporousa na thn pernao me to 2 eton paidaki mou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανώνυμος-6-10-10-7:56
    Καταρχάς δεν καταλαβαίνω γιατί γράφεις στα greeklish. Με δυσκολεύεις, χώρια που γράφεις εκτός θέματος (και άσε που είμαι έξαλλος με τα νέα περί επανεκτίμησης του ελληνικού ελλείμματος προς τα πάνω - κάπου στα 15% και έχουμε τη ΝΔ να τολμάει να μιλάει).
    Αλλά ας το αντιπαρέλθω αυτό.
    1ον ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ. Είναι μια ιστορία ξεκαθαρισμένη. Από τι στιγμή που το ΠΑΣΟΚ σε απαγορευμένη περίοδο ανεχότανε τα καμώματα του κ. Ντερέκα και του κ. Ευθυμίου (δημοσκοπήσεις, συγκεντρώσεις, συνεστιάσεις, διαφημιστικές μπροσούρες, κλπ) και τις αντικαταστατικές μεθόδους των κ.κ. Δημητρίου - Μπούτση να ποδηγετήσουν την κομματική οργάνωση του ΠΑΣΟΚ υπέρ του Ευθυμίου, ο κύβος είχε ριφθεί για τους Πολίτες Μπροστά και τον κ. Κρεμμύδα.
    2ον Η ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ. Αυτό αφορά άλλους και έχουμε κραυγαλέα παραδείγματα, όπου ο αγαπητός Θανάσης πούλησε πλήθος υποστηρικτών του. Ο κ. Κρεμμύδας κάποτε μπορεί να υποστήριζε μια προοπτική Ευθυμίου, προφανώς επηρεασμένος από το γενικό κλίμα στην Κοραή, όμως ποια λογική είναι αυτή που του αφαιρεί από τον κ. Κρεμμύδα το δικαίωμα να αλλάξει γνώμη; Στο κάτω – κάτω δεν κουβαλούσε πίσω του οπαδούς που τους πούλησε. Μόνος του ήταν…
    3ον Η ΚΡΙΤΙΚΗ. Λοιπόν, για να μην τον υποκαταστήσω ή να τον ερμηνεύσω τον κ. Κρεμμύδα, θα του ζητήσω σήμερα κιόλας συνέντευξη για το «Μοσχατούπολις» για να λυθούν οι απορίες σας.
    4ον ΟΙ ΑΚΑΝΑΔΕΣ. Δεν συνηθίζω να «μπουκώνομαι»… Τους 2 ακανέδες μου τους προσφέρανε και τους γεύτηκα αρκετά μετά την ομιλία του κ. Ευθυμίου.
    4ον ΤΟ ΜΕΓΑ ΠΛΗΘΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ. Φυσικά και ήταν μια σχετικά καλή συγκέντρωση, αν αναλογιστούμε ότι πλέον ο κόσμος τα έχει βαρεθεί αυτά. Φυσικά, και οι παρουσία των γοητευτικών κυριών είναι αληθινή…
    5ον Ο ΑΝΔΡΕΑΣ. Λες ότι έχει κι αυτός «tis adinemies tou». Συμφωνώ ότι όλοι έχουμε. Δεν καταλαβαίνω όμως την εμμονή ότι αυτός είναι ο Μοναδικός και μάλιστα «1000 fores kaliteros», που μάλιστα αφαιρεί το δικαίωμα σε άλλους να είναι υποψήφιοι… Δημοκρατία έχουμε βρε αδερφέ.
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ.ΝΙΣΑΦΙ ΕΛΕΟΣ.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΟΥΤΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ.Ο ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Κονδυλοφόρος7 Οκτωβρίου 2010 - 12:58 π.μ.

    Πέρα απ΄όλα αυτά που ακούω και διαβάζω, θα μας λύσει κάποια φορά ο κ. Ευθυμίου αλλά και ο κύριος Ντερέκας, ο επονομαζόμενος ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΦΑΓΟΣ,αν
    είναι πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου που χαίρει της εμπιστοσύνης της συμπολίτευσης ή όχι;Τα δελτία τύπου του Παπαντώνη μιλούν για άρση της εμπιστοσύνης προς το προσώπό του απο την συντριπτική πλειοψηφία της συμπολίτευσης.Πως είναι δυνατόν να μην του έχετε εμπιστοσύνη κ.Ευθυμίου για το αξίωμα του προέδρου και να τον καλείτε να παραιτηθεί δια στόματος Παπαντώνη αλλά να του έχετε εμπιστοσύνη για υποψήφιό δημοτικό σας σύμβουλο;Αυτό λέγεται διαπλοκή και το ΠΑΣΟΚ άλλα λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλό. Μου κάνει εντύπωση που οι άνθρωποι του Ευθυμίου δεν μιλάνε για τη συγκεντρωση των εγκαινίων. Ούτε το κείμενο με το λόγο δεν δώσανε. Σιγή ασυρμάτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καιρός γαρ εγγύς7 Οκτωβρίου 2010 - 2:07 π.μ.

    Επειδή δεν μου αρέσει να κάνω copy paste σχόλια.. Ο "καταλληλότερος" κ Ευθυμίου έχει μια ευθύνη που του την έχει δώσει ο λαός του Μοσχάτου. Και αυτή είναι η καθαριότητα. Αν είστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματά του ψηφίστε τον. Αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των μοσχατιωτών δεν ακούω να είναι. Όσον αφορά τις κωλοτούμπες, έχουν περάσει 4 χρόνια από τότε που Άρης υποστήριζε (κακώς κατά την γνώμη μου) τον κ Ευθυμίου και 2 χρόνια από τότε που εκθείαζε το έργο της δημοτικής αρχής. Τα χρόνια δεν συγκρίνονται με τους μήνες. Από την άλλη υπάρχει μεγάλη μερίδα πολιτών που έχει κάνει ανέκδοτο τις αντιπαραθέσεις τους μες το καλοκαίρι αλλά και το χθεσινό φιλί που ήρθε ως επιστέγασμα της όψιμης προσέγγισης (μην χάσουμε τον δήμο, ας τα βρούμε βρε αδελφέ αν και έχουμε βγάλει τα μάτια μας ήδη). Έτσι όμως δεν γίνεται δουλειά και αυτός που θα υποφέρει σε μια τέτοια προοπτική είναι ο νέος Δήμος με τους πολίτες του. Ευτυχώς όμως που υπάρχουν πολίτες και σκέφτονται και ειδικά αυτή την περίοδο σκέφτονται και προβληματίζονται περισσότερο. Και τέλος θέλω να συμφωνήσω με τον διαχειριστή του ιστολογίου σε κάτι. Τα greeklish είναι πολύ κουραστικά. Αν κάποιος δεν γνωρίζει ορθογραφία υπάρχουν και add on που βοηθάνε σε αυτή την κατεύθυνση. Και για να επιστρέψω­­�· γιατί ανέχεται ο αγαπητός μας δήμαρχος κάποιον για τον οποίον έχει άρει την εμπιστοσύνη του στο ψηφοδέλτιο που ηγείται ο εκλεκτός του; Δεν είναι περίεργο αυτό;.... 7:56 γιατί δεν υπέγραψες όπως έκανες στο moschatolive; Εκτός και αν κάποιος άλλος έκανε το copy paste οπότε αποσύρω την πρώτη παρατήρηση. Καλή επιτυχία στο καινούριο ιστολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ" ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ κ.ΝΤΕΡΕΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΛΘΕ ΧΘΕΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ.
    Ο ΛΙΓΟΣ ΚΑΙΡΟΣ , ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ? 1ΕΒΔΟΜΑΔΑ ,1 ΜΗΝΑ , 3 ΜΗΝΕΣ ?
    ΑΝ ΠΑΡΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ανώνυμος 7-10-10-12:04
    Στην ιστορία των ποικίλων κοινωνικοπολιτικών δραστηριοτήτων, ανέκαθεν υπήρξαν και πρωταγωνίστησαν τύποι που ήθελαν και θέλουν να περνάει η γραμμή και η θέληση τους.
    Το δυστύχημα είναι ότι τις περισσότερες φορές κερδίζουν αυτοί, βασισμένοι στην επιμονή στους στόχους τους, στην εξουσία που πιθανώς κατέχουν και κυρίως στην αδιαφορία των άλλων.
    Ως προς την ευχή να τους «ΜΑΥΡΙΣΕΙ» ο κόσμος, θα το δούμε στην κάλπη.
    Κοντός ψαλμός αλληλούια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Κονδυλοφόρος
    Πρώτη φορά ακούω ότι ο κ. Ντερέκας είναι ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΦΑΓΟΣ και διαφωνώ κάθετα! Αντίθετα, ο κ. Παπαντώνης υπήρξε ΝΤΕΡΕΚΟΦΑΓΟΣ και μάλιστα ανηλεής. Τώρα όμως τα πράγματα έχουν απλοποιηθεί. Ο Δήμαρχος, ο Δελφίνος του και ο αιώνιος Διεκδικητής του θρόνου της Κοραή ενώθηκαν σε ένα όμορφο ισοσκελές τρίγωνο. Όταν ξέρεις να δίνεις ζουμερά φιλιά, όλα γίνονται. Και το Χριστό σταυρώνεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Ανώνυμος 7-10-10-2:03
    Σου αρέσει τελικά αυτό που έγραψα ή το φιλί του Ιούδα;
    Κατά τα άλλα, όντως επικρατεί σιγή. Ίσως να τετραγώνισαν το χώρο της συγκέντρωσης και να έκαναν νέες εκτιμήσεις για την ανταπόκριση του κοινού. Ίσως να άλλαξαν γενικά τακτική. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο καλό είναι να επεκταθεί και στην τακτική έναντι του κ. Κρεμμύδα που συστηματικά δυσφημούν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε astroboy,
    το "φιλί του Ιούδα" είχε το χαρακτηριστικό ότι μεταξύ των δυο που το αντάλλαξαν ο ένας ήταν αυτός που τελικά ανέβηκε στον Γολγοθά.
    Το φιλί στο οποίο αφιέρωσες το ερασιτεχνικό χρονογράφημά σου ανταλλάχθηκε μεταξύ δυο που ενώθηκαν με πρόθεση να στείλουν να ανέβει τον "Γολγοθά" των εκλογών ο ...Άρης.
    Μπορούσες να το ονομάσεις "το φιλί της νίκης", τότε θα ήσουν πιο ακριβής.

    Λυπάμαι που ο εκλεκτός σου θα μείνει χωρίς σταθερό εισόδημα, αλλά η κοινωνία είναι σκληρή και η ζωή δύσκολη.
    Αν μετά τον Νοέμβρη το κόμμα τιμωρήσει τον αποτυχόντα διεκδικητή του χρίσματος για την ...κωλοτούμπα του και την μετάπτωσή του σε "αντάρτη", κάπου θα βρεθεί μια θέση ...κλητήρα να τον βολέψουμε.

    ΥΓ Η σκληρότητα δεν είναι κτήμα κανενός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Καιρός γαρ εγγύς 7-Οκτ-10-2:07

    Πολύ σωστά και καθαρά διατυπωμένα τα περί …καθαριότητας.
    Τελευταία υπάρχει μια προσπάθεια βελτίωσης αλλά είναι προφανές ότι η «ηρωϊκή» προσπάθεια των συνεργείων έχει να κάνει με τις …εκλογές.
    Αλλά φίλε μου το θέμα του χρονογραφήματος είναι το ψεύτικο φιλί των προσφάτως μαλλιοτραβηγμένων και ξεκατινιασμένων Συνεργατών!
    Ήταν απλή επίθεση των χειλιών πάνω στα μάγουλα ή ηδυπαθές με γλώσσα, ώστε να πάνε στα κομμάτια οι προ μηνών τεταμένες σχέσεις και στον αγύριστο οι μεγάλες προσδοκίες του εξ’ Άρτης ορμώμενου ντερεκιού;..
    Ευχαριστώ για τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Ανώνυμος 7-Οκτ-10-10:53

    Οι θέσεις και οι Σχέσεις… χμμμμ….
    Ξέρεις αγαπητέ Ανώνυμε φίλε… σε κάποιο πρόσφατο σχόλιο μου, στο καλό blog “Μοσχάτο Live”, είχα χρησιμοποιήσει ως παράδειγμα απόδειξης κάποιων σχολίων μου, το γνωστό δίφυλλο έντυπο του κ Σπανάκη με το οποίο ξεφωνίζει τους κ.κ. Ευθυμίου και Ντερέκα.
    Η ολοκληρωτικού χαρακτήρα πρόθεση του «φιλοΝτορικού» υποψηφίου της Δεξιάς, δεν με αφορά.
    Προσωπικά στη θέση του θα ακολουθούσα όρους fair-play και θα έθετα άλλα διλλήματα στους ψηφοφόρους Μοσχάτου – Ταύρου.
    (όλα είναι ζήτημα χαρακτήρα και ιδεολογίας).
    Όμως (και δυστυχώς που το λέω) η μπροσούρα που κυκλοφόρησε ο κ. Σπανάκης λέει ψέματα; Με λύπη μου θα χρησιμοποιήσω τα εξής:
    Για τις ΘΕΣΕΙΣ, ότι «Τους χώριζαν πολλά»…
    Για τις ΣΧΕΣΕΙΣ, ότι «Τους ενώνουν περισσότερα!»
    Ουδέν άλλο σχόλιο, καθώς scripta manent…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Ανώνυμος 7-Οκτ-10-10:53
    Ε, μην αποκλείεις καμιά νέα ανάβαση στον Γολγοθά και τον σταυρό!
    Όπως γράφω και εις το ερασιτεχνικό χρονογράφημα μου «Να δούμε τι τύχη επιφυλάσσει η ζωή στο φιλί του Ντερέκα καταμεσής της οδού Μεταμορφώσεως»…
    Πως όμως πίστευα μέχρι τώρα ότι οι ενωμένες πλέον δυνάμεις των μεταξύ τους Ξεφωνημένων, Ξεμαλλιασμένων και Ξεκατινιασμένων κ.κ. Ευθυμίου και Ντερέκα είχαν σαν στόχο την ανάληψη της ευθύνης διοίκησης του νέου Δήμου και όχι τη σταύρωση του …Άρη!!!
    Εάν είναι σωστές οι πληροφορίες σου, μα την πίστη μου έχει ανάγκη ο λαός των δύο γειτονιών (του Ταύρου και του Μοσχάτου) να γνωρίζουν τον υψηλόφρονα πολιτικό στόχο των ανωτέρω κυρίων.
    Αν πάλι όλα αυτά που γράφεις δεν είναι παρά οι δικές σου προσωπικές επιθυμίες, ε.. τότε πρέπει οι υπεύθυνοι του συνδυασμού «Ανθρώπινη Πόλη» να σε απομακρύνουν πάραυτα… από τα πέριξ...
    Τώρα... τα τελευταία που γράφεις τα αφήνω ασχολίαστα…
    Απλά ένα Υστερόγραφο αφιερωμένο εξαιρετικά για την επίσκεψή σου:
    Τό γάρ τραφήναι μή καλώς αιδώ φέρει”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ astroboy

    Φίλε μου astroboy είχα την ελπίδα ότι θα μπορούσαμε να αντιπαρατεθούμε σε άλλο επίπεδο, αλλά μετά θλίψεως διαπιστώνω ότι το υψηλότερο που μπορείτε να αρθρώσετε είναι το κουτσομπολιό. Όσο εσείς νομίζετε ότι τα ευφυολογήματά σας καταφέρουν πλήγματα στον Αντρέα, οι πολίτες σας γυρνάνε την πλάτη γιατί το τελευταίο που περιμένουν να ακούσουν από τους υποψηφίους και τους υποστηρικτές τους είναι ψέματα αποδοσμένα με κωμικά κειμενάκια. Όσο εσείς αναλώνεστε στην αυταρέσκεια και την ψευτομαγκιά, κάποιοι άλλοι εργάζονται καταγράφοντας προβλήματα και σχεδιάζοντας δράσεις για την επίλυσή τους. Οι πολίτες έχουν και γνώση και αίσθηση. Κλείνοντας θα σου παρουσιάσω και το συλλογισμό μου για τη "δεύτερη Κυριακή" στην οποία έχετε αρχίσει πια να ρίχνετε το βάρος της συζήτησης. Κατά την εκτίμησή μου, την "πρώτη Κυριακή", στο Μοσχάτο θα καταποντιστείτε ενώ στον Ταύρο θα τα πάτε ελαφρώς καλύτερα. Τη "δεύτερη Κυριακή" όμως, οι συνδημότες του Ταύρου που θα σας έχουν ψηφίσει θα αναρωτηθούν λογικά: "Αυτοί που ξέρουν τον Κρεμμύδα καλύτερα από 'μας τον έθεσαν στο περιθώριο... μήπως πρέπει κι εμείς να αναθεωρήσουμε;" Και τότε, όταν διαπιστώσετε ότι ούτε τα κουτσομπολιά σας έφεραν αποτέλεσμα, τι θα σας έχει μείνει να πείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ "Καιρός γαρ εγγύς"

    (αντιγραφή του σχολίου μου στο Moschato Live)

    Φίλε "Καιρός γαρ εγγύς" δεν είμαι ο 7:54, αλλά επειδή κι εγώ υποστηρίζω το συνδυασμό του Αντρέα, σε βεβαιώνω ότι ούτε αυθαίρετα ούτε συναισθηματικά κάνουμε τις εκτιμήσεις μας. Έχουμε οικογένειες και παιδιά και θέλουμε το καλύτερο για την πόλη που θα ζήσουμε. Το ίδιο, χωρίς αμφιβολία, θέλετε κι εσείς. Το γεγονός ότι η επιλογή μας είναι διαφορετική απ' τη δική σας δε σημαίνει ότι εσείς είστε οι εχέφρονες κι εμείς έρμαια των συναισθημάτων μας, ούτε βέβαια και το αντίθετο. Ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Επίτρεψέ μου όμως να απαντήσω σε κάποιες απορίες σου και να αποκαταστήσω την αλήθεια την οποία διαστρέφεις. Ας ξεκινήσω με τις απορίες. Ο Άρης, λοιπόν, άλλαξε γνώμη για τον Ταξιάρχη και τον Αντρέα, τους οποίους αναφανδόν υποστήριζε, για δύο συγκεκριμένους λόγους. Πρώτα επειδή δεν του ανατέθηκε η αντιδημαρχία που προσδοκούσε και δευτερευόντως επειδή φοβήθηκε ότι η εκ νέου εμφάνιση του Μπούτση στα κοινά θα έθετε εν αμφιβόλλω τη θέση του στην "επετηρίδα" των υποψηφίων Δημάρχων. Δεν του πήρε δύο χρόνια, όπως διατείνεσαι, για να αλλάξει γνώμη, αλλά κλάσματα του δευτερολέπτου. Αμέσως μόλις πληροφορήθηκε ότι δεν πήρε την αντιδημαρχία "φωτίστηκε" και κήρυξε το "νέο ανένδοτο". Άσε που με αυτή τη σύγκριση μηνών και ετών, που παρουσιάζεις σαν επιχείρημα, είναι σαν να λες ότι "οι κωλοτούμπες παραγράφονται μετά την πάροδο διετίας". Αλήθεια... για τη συνεργασία Άρη - Θανάση με σκοπό την εξόντωση του Αντρέα τι έχεις να μας πεις; Παραγεγραμμένη κι αυτή η κωλοτούμπα; Ε ναι... θα είναι πια δυο χρόνια. Μη μιλάς λοιπόν για παραλογισμό... στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σχοινί. Όσο για το ποιος σκύβει το κεφάλι στην κεντρική εξουσία καλύτερα θα ήταν να διάβαζες ένα βιογραφικό του Άρη πριν βγεις να εγκαλέσεις άλλους και μάλιστα όχι με επιχειρήματα αλλά με συλλογισμούς που εδράζονται στη φαντασία σου. Ο εκλεκτός σου είναι κατ' επάγγελμα συνεργάτης βουλευτών... όλοι καταλαβαίνουν τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες μπορεί κάποιος να κάνει αυτή τη "δουλειά". Τόσο θράσος πια;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Astroboy

    Η αυτοκριτική που έκανες στο υστερόγραφο που μου αφιέρωσες με συγκίνησε.
    Συνέχισε έτσι !!! Θα βελτιωθείς !!!

    Ο 7-Οκτ-10-1:42 (και όχι ο 7-Οκτ-10-10:53)
    Ψυχραιμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Ανώνυμος 7-Οκτ-10-4:41
    (προφανώς ο ίδιος με τον σχολιάσαντα στις 7 Οκτωβρίου 2010 1:42)

    Ειλικρινά δεν κατανοώ σε τι επίπεδο πρέπει να συζητήσουμε.
    Έγραψα ένα κείμενο για το δημόσιο φιλί Ντερέκα – Ευθυμίου και θυμώνεις.
    Φίλε δεν είναι κουτσομπολιό, αλλά η σημειολογία του ήθους των ανθρώπων.
    Απέφευγα να μπω σε λεπτομέρειες, γιατί - έντιμα μιλώντας - σου λέω ότι ντράπηκα για αυτούς που θεωρούσα ομοϊδεάτες και συντρόφους.
    Αφού νομίζεις ότι το πρόβλημα είναι ο κ. Κρεμμύδας (διότι δεν συνεμορφώθει προς τας υποδείξεις και τις επιθυμίες κάποιων), τότε τα παρακάτω τι είναι:

    Ντερέκας: «είναι πρόκληση αυτός (εννοεί τον κ. Ευθυμίου) που χρησιμοποίησε το ΠΑΣΟΚ για να διοριστεί ο ίδιος και η γυναίκα του στο Δημόσιο με μισθούς πάνω από 3.000 ευρό…(κτλ) …έχει το θράσος να ζητά το χρίσμα…»…

    Ευθυμίου: “Θα ήτανε βέβαια αρκετά ενδιαφέρον να παρουσίαζε ο κάθε ένας προσωπικά (εννοεί τον κ. Ντερέκα) και επίσημα, με στοιχεία, πώς πέρασε σε σχολές, πώς διορίστηκε, πόσο δούλεψε, πόση παρουσία είχε στην εργασία του κλπ. Πόσες δημόσιες θέσεις κατείχε και με τι προσόντα».


    Θαρρώ πως δεν χρειάζεται να παραθέσω και τα άλλα θλιβερά που διημείφθησαν μεταξύ πάλι του κ. Ντερέκα και του κ. Παπαντώνη για τα αφορούντα στο υπό ανέγερση (ακόμη) κτήριο του Πνευματικού Κέντρου…
    Τα κουτσομπολιά συνεπώς και τα παραπολιτικά gossips και οι αήθειες μακριά από τους αθώους του εγκλήματος.
    Τα μαύρα άνθη λουλουδιάζουν στον κήπο της Βαρονίας της Κοραή, που με νέο μανδύα (Όμορφη Πόλη τον ονόμασαν) έρχεται να πάρει εντολή από το λαό του Μοσχάτου και του Ταύρου.

    Αλλά ας αφήσουμε αυτά τα θλιβερά και ας πάμε στην ουσία…
    Θες να μιλήσουμε για το συνολικό έργο της 4ετίας;
    Να μιλήσουμε, αν και πιστεύω δεν έχεις να μου υπενθυμίσεις ούτε μια θετική ενέργεια, ούτε ένα έργο, από πλευράς Παπαντώνη, Ευθυμίου, Μπούτση & Σια ΟΕ…
    Μήπως για την καθαριότητα;
    Για την παραλία;
    Για το κυκλοφοριακό (με μια πόλη σουρωτήρι της Αθήνας, της Καλλιθέας και του Πειραιά);
    Για τα οικονομικά του Δήμου (σε τι διαμαρτυρίες και συλλαλητήρια προχώρησε η Βαρονία της Κοραή έναντι της πολιτικής Καραμανλή);
    Για τη ρημαγμένη πλατεία Μεταμόρφωσης;
    Γιατί άλλο;

    Όσο για το συλλογισμό περί «δεύτερης Κυριακής» και το τι θα πράξουν οι ψηφοφόροι του Κρεμμύδα, ας περιμένουμε τα αποτελέσματα αυτής που προηγείται, δηλαδή της πρώτης…

    Τελειώνω με το εξής: Οι Πολίτες Μπροστά φέρνουν ένα μήνυμα αλλαγής νοοτροπίας και κυρίως επανακαθορισμού της πορείας του Μοσχάτου και του Ταύρου. Αν οι ψηφοφόροι ακούσουν το μήνυμα έχει καλώς… Αν όχι, θα είμαστε όλοι μας ικανοποιημένοι ότι προσπαθήσαμε…και μάλιστα με ήθος και διάθεση προσφοράς, που ούτως ή άλλως δεν θα τελειώσει το Νοέμβριο του 2010.
    Οι Πολίτες Μπροστά άνοιξαν πανιά για πολύ μεγαλύτερο ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ώρα Καλή Στη Πλώρη Σας
    Κι Αέρα Στα Πανιά Σας...
    Κι Ούτε Πουλί Πετάμενο
    Να Μη Βρεθεί Μπροστά Σας...

    Ο 7-Οκτ-10-1:42 (και όχι ο 7-Οκτ-10-4:41)
    Ψυχραιμία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. file mou etsi goustaro na grafo kai etsi tha grafo kai ama sou aresei ama den sou aresei min diavazeis. oso gia to an xero na grafo h oxi afto mporo na sto apodixo vazontas ta ptixia mas kai tis spoudes mas katv na tis sigrinoume. gia na se pliroforiso exo teleiosei psixologia sthn italia exo teleiosei programatisths sthn ellada kai tora eimai sto 2o etos sthn dioikisi epixiriseon sthn aglia. milao aptaista 3 gloses elinika, aglika kai italika kai se kala epipeda milao kai ispanika. pes moy esi se poia thesoula eise volemenos file astroboy? moipos sto epitelio tou arouri? (kai to arouri den einai lathos apo viasini)
    nai ego eimoun sto proto minimakai xexasa na ipograpso. thelo na mou peis kai thn diefthinsi sou astrogay gia na sou steilo ena kouti akanedes gia meta to eklogiko apotelesma.
    apo oti vlepeis filaraki ksero poles glosses na milao ektos tou salonioy milao kai tou limanioy h antheleis kalitera kai tis omonias.
    sas sixathika skoylikia
    meta timis aftos pou sas exei ftismenous v.p.t.c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είμαι ο 4:41 και δεν είμαι το ίδιο πρόσωπο με τον 1:42

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. v.p.t.c enas aplos xeftilas eisai kai tipote allo, enas karagiozakos ektos pragmatikotitas.Edeixes to epipedo sou me to teleftaio sou mynyma.Oso gia ta ptyxia soy valta ekei pou xereis.Volemene pou plirone o babakas na spoudazeis gia na gyrnas ta blog kai na les vlakeies.Ase ton Astroboy isixo.Prosopika amfivallo an exeis perasei kai apo exo apo panepistimio.Pliromene kondylofore...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ astroboy

    Αν δε σε ελέγχει η συνείδησή σου, ό,τι και να σου πω εγώ στο βρόντο θα πάει. Εσύ συνέχισε να ανακατεύεις τον πολιτικό διάλογο με λογοτεχνήματα και πλήρεις αναφορές στα φοντανάκια και στο τι φορούσαν όσοι βρέθηκαν στα εγκαίνια... Δημαρχία δε θα δεις, αλλά μια θεσούλα παρουσιαστή στο δελτίο του STAR την έχεις στο τσεπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Ανώνυμος 7 Οκτωβρίου 2010 7:29 μ.μ.
    Αγαπητέ κύριε δεν καταλαβαίνω την ταραχή σου. Σου είπα πολύ απλά ότι θα προτιμούσα να γράφεις ελληνικά και όχι στα greeklish. Άλλος σχολιαστής (κι όχι εγώ) υπονόησε ότι γράφεις έτσι γιατί «δεν γνωρίζεις ορθογραφία». Όσο για τα υπόλοιπα, απάντησα μια προς μια στις απορίες σου. Τις απρέπειες σου τις αγνοώ και τις αφήνω διαθέσιμες προς ανάγνωση, ώστε όταν ηρεμήσεις να κρίνεις τον εαυτό και την συμπεριφορά σου. Να περνάς καλά, «κύριε v.p.t.c»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Ανώνυμος 7 Οκτωβρίου 2010 5:54 μ.μ.
    Ε μη μου πεις ότι ξέρεις να ερμηνεύεις Ευριπίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Ανώνυμος 7 Οκτωβρίου 2010 10:33 μ.μ.

    Κανείς δε χάνει αυτό που χάρισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ astroboy

    Θα το χαρίσω αλλού... μη στεναχωριέσαι για 'μένα... είναι βέβαιο ότι δε θα χάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΣΤΟΥ ΣΑΛΑΠΑΤΑΡΑ ΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΑΠΟΨΕ (ΠΕΜΠΤΗ) ΣΤΗΝ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΕΓΙΝΕ ΦΑΣΗ. Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΛΟΥΚΗ ΚΑΝΑΝΕ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑ ΣΤΑ Κ.Α.Π.Η. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ. ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ Ο ΣΠΑΝΑΚΗΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΙΡΕΤΟΥΡΕΣ ΚΛΠ. ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟ?

    Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καιρός γαρ εγγύς8 Οκτωβρίου 2010 - 3:06 π.μ.

    @ 7 Οκτωβρίου 2010 4:45 μ.μ. Σου απάντησα νομίζω και δεν έχω όρεξη να κάνω copy paste. Αν και θα δανειστώ για μια ακόμα φορά τα γραφόμενά σου "εδράζονται στη φαντασία σου". Αγαπητέ v.p.t.c που το "μετά τιμής" ήταν προφανώς ειρωνικό σχόλιο τι να σου πω. Δεν είναι κακό να γνωρίζεις πολλές γλώσσες, αντιθέτως. Αλλά να μην γνωρίζεις να γράφεις την ελληνική; Και μην νομίζεις ότι ότι δεν γνωρίζω τι γίνεται. Κάποιοι γνωστοί μου χωρίς πτυχία γράφουν με αυτόν τον τρόπο γιατί φοβούνται τα ορθογραφικά, αλλά και κάποιοι με πολλά πτυχία πάλι έχουν πρόβλημα. Να είμαι ειλικρινής και εγώ φοβάμαι μην κάνω λάθος. Αλλά αν κάνω κάτι υπάρχει ένα add on που με διορθώνει, για αυτό στο είπα. Από εκεί και πέρα είναι δικαίωμά σου να γράφεις έτσι αλλά είναι κουραστικό. Πάντως καλό είναι να χαλαρώσεις λίγο και να θυμάσαι ότι τα σκουλήκια (πέρα από αυτό που υπονοείς)είναι αυτά που οξυγονώνουν το έδαφος για μια καλύτερη σοδειά. Δέχομαι λοιπόν μόνο αυτόν το χαρακτηρισμό. Για οτιδήποτε άλλο απλά νομίζω ότι έχεις χάσει την ψυχραιμία σου και λυπάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΣΤΡΟΒΟΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ.ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΟΥΜΠΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΑΝΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΚΦΡΑΣΤΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ Καιρός γαρ εγγύς

    Φίλε "Καιρός γαρ εγγύς" δε μου απάντησες... μου ζήτησες γραπτές αποδείξεις για όσα ισχυρίζομαι. Εσύ έχεις γραπτές αποδείξεις για τον ισχυρισμό σου ότι ο Αντρέας είναι yesman απέναντι στην κεντρική εξουσία; Έχεις στα χέρια σου κάποιο ΦΕΚ με "νόμο περι παραγραφής κωλοτούμπας"; Έχεις διάγνωση ψυχιάτρου ότι η επιλογή μας είναι συναισθηματική; Ο πολιτικός διάλογος δεν είναι δικονομική διαδικασία φίλε "Καιρός γαρ εγγύς"... Σε τέτοια διαδικασία, φροντίζουν να τον εκτρέψουν όσοι είναι ανεπαρκείς πολιτικά. Ύστερα, το γεγονός ότι ο Παπαντώνης έχει άρει την εμπιστοσύνη του στο Ντερέκα δε δεσμεύει σε τίποτα τον Αντρέα, ούτε μπορεί ο Παπαντώνης να υποδείξει ποιοι θα είναι υποψήφιοι με το συνδυασμό και ποιοι όχι. Τόσο καιρό σας βόλευε να παρουσιάζετε τον Αντρέα σαν υποχείριο του Ταξιάρχη και τώρα που αποδεικνείεται το αντίθετο ψάχνετε να βρείτε "παραλογισμούς" σε "όλο τους το μεγαλείο" κιόλας. Όσο για τους λόγους της παραίτησης του Άρη, όντως δε διαθέτω γραπτές αποδείξεις για να καταθέσω, αλλά ξέρω πολύ καλά ποιοι είναι. Κι εσύ φαίνεται να ξέρεις, αλλά κατανοώ τη δυσκολία σου να το παράδεχτείς, και μάλιστα δημόσια. Πάντως και μόνο μια ματιά στις ημερομηνίες, κατά τις οποίες διαδραματίστηκαν τα περί παραίτησης Άρη, αρκεί. Όταν κάποιος αθώος εγκαλείται, εξανίσταται και διαλάλει προς κάθε κατεύθυνση την αθωότητά του... δε ζητάει γραπτά στοιχεία για όσα του καταλογίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καιρός γαρ εγγύς8 Οκτωβρίου 2010 - 4:38 μ.μ.

    @ 11:51 π.μ. Σου απάντησα στο moschato live. Καταλαβαίνεις ότι αυτή η συζήτηση εδώ είναι εντλώς off topic και δεν νομίζω να ενδιαφέρεται κανείς να μεταφέρουμε με copy paste σχόλια από το ένα blog στο άλλο. Αλλά θα ζητήσω συγνώμη από το διαχειριστή και θα γράψω μία απάντηση.

    Καλό θα ήταν να απευθύνεσαι στον ενικό αριθμό γιατί δεν εκφράζω καμία ομάδα παρά μόνο τον εαυτό μου. Για να τελειώνουμε, δεν έχω γραπτή απόδειξη ότι κάποιος είναι yes men στην κεντρική εξουσία και θα μπορούσα να παραδεχτώ το λάθος μου (πρόσεξε ότι δεν ανέφερα όνομα στο κείμενο που έγραψα. Όπως είχα κάνει και στο κείμενο που αναφέρεσαι: "Ας μην τα ρίχνουμε όλα στην κεντρική εξουσία. Μπορούμε να διεκδικούμε και να κερδίζουμε ακόμα και το ελάχιστο. Αν δεν έχουμε αποτέλεσμα σημαίνει είτε ότι δεν είμαστε ικανοί να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα είτε ότι δεν θέλουμε να γίνουμε κακοί στην κεντρική εξουσία. Και ειδικά το δεύτερο όταν διεκδικείς χρίσμα, το να γίνεις "κακός" δηλαδή, δεν αποτελεί εγγύηση επιτυχίας"). Η ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι απλά συμπτωματική όπως λένε και στις ταινίες.

    Αλλά τότε τι μένει; Η έλλειψη ικανότητας. Τι είναι χειρότερο;

    Ο διάλογος στο σημείο που τον έφτασες μόνο πολιτικός δεν είναι. Εγώ αρχικά είπα ότι το Μοσχάτο έχει σημαντικά προβλήματα σε τομείς που είναι υπεύθυνος ο υποψήφιος δήμαρχος. Αυτό δεν τον κάνει να ξεχωρίζει θετικά, μάλλον το αντίθετο. Επίσης ανέφερα και την συμμαχία Ευθυμίου - Ντερέκα οι οποίοι δεν είχαν ανταλλάξει κείμενα με πολιτικές διαφορετικές θέσεις αλλά ζητήματα επί προσωπικού, και μάλιστα δημόσια.
    Τέλος θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την τελευταία φράση που γράφεις. Όποιος δεν έχει αποδείξεις όταν κατηγορεί κάποιον για κάτι είναι απλά λασπολόγος (πρόσεξε πάλι ότι δεν μιλάω επί προσωπικού). Ο κατηγορηθείς, από την άλλη, δεν έχει καμία δουλειά αλλά ούτε και υποχρέωση να απαντήσει σε τέτοιου είδους κατηγορίες. Όσον αφορά το τι ξέρω εγώ, και το τι μπορώ να παραδεχτώ δημόσια, προφανώς είναι δικό μου θέμα. Φαντάζομαι ότι δεν έχεις τις ειδικές ικανότητες που σου επιτρέπουν να γνωρίζεις τι ξέρω (εδώ απευθύνομαι προσωπικά). Φτάνει όμως που γνωρίζεις την αλήθεια εσύ.

    ΥΓ Πολύ έξυπνο το ΦΕΚ με "νόμο περι παραγραφής κωλοτούμπας." Να μια καλή πρόταση για την κυβέρνηση.

    Κύριε διαχειριστά του ιστολογίου δεν πρόκειται να απαντήσω ξανά για το συγκεκριμένο ζήτημα αφού πιστεύω ότι εξαντλήθηκε πέραν του δέοντος. Θα προσπαθήσω από εδώ και στο εξής τα σχόλιά μου να είναι μέσα στο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φίλε Αστροπαίδι

    Η ιστορία του Ιούδα και του φιλιού του είναι συνυφασμένα με την προδοσία.
    Πέρα από μια λυρική διάθεση του συγγραφέα δεν βλέπω καμιά προδοσία που να καυτηριάζεται.
    Η πολιτική συμμαχία ή έστω η ...κωλοτούμπα σε καμιά περίπτωση δεν συνιστά προδοσία.

    Ακόμα η συμμαχία αυτή δεν μπορούσε σε καμιά περίπτωση να γίνει αντικείμενο διαβούλευσης ή να ζητήσει να πάρει έγκριση από άλλη παράταξη. Συμφωνείς;

    Μήπως ξέρεις κάτι παραπάνω που δεν γνωρίζουμε εμείς; Μήπως υπήρχε κάποια κρυφή (σχεδόν ερωτική, πες) προσδοκία;
    Μήπως ο δικός σου ήθελε τον ψηλό μαζί του και τώρα που δεν ήρθαν τα πράγματα όπως τα ονειρευόταν και τα υπολόγιζε αισθάνεται προδομένος;

    Το επόμενο χρονογράφημα (ο θεός να το κάνει) αφιέρωσέ το στην προδομένη αγάπη του δικού σου προς τον ψηλό και βάλε τίτλο "Ο ΙΟΥΔΑΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ".

    Πάρε ιδέες από το σχετικό άσμα του μεγάλου Μίκη:

    ΑΡΟΥΡΗΣ : Τα μεσάνυχτα που σμίγουνε οι ώρες
    Προδομένη μου αγάπη
    Τα μεσάνυχα που σμίγουν οι καρδιές μας
    Προδομένη μου αγάπη
    Νταν νταν νταν νταν σημαίνει
    Νταν το τέλος της αγάπης

    ΝΤΕΡΕΚΑΣ : Δυο πουλιά δυο περιστέρια
    ταξιδεύουνε μέσα στ' αστέρια
    ο Αρούρης μαζί με τ' Αστροπαίδια.

    ΑΡΟΥΡΗΣ : Τα μεσάνυχτα που είναι μακριά ο ήλιος
    Προδομένη μου αγάπη
    Τα μεσάνυχτα που είναι κοντά οι ζωές μας
    Προδομένη μου αγάπη
    Νταν νταν νταν νταν σημαίνει
    Νταν το τέλος της αγάπης

    ΝΤΕΡΕΚΑΣ : Δυο πουλιά δυο περιστέρια
    ταξιδεύουνε μέσα στ' αστέρια
    ο Αρούρης μαζί με τ' Αστροπαίδια.

    ΑΡΟΥΡΗΣ : Τα μεσάνυχτα θα σε περιμένω
    Προδομένη μου αγάπη
    Σαν θα φύγει το φεγγάρι στο σκοτάδι
    Προδομένη μου αγάπη.

    Μπορείς να το επεκτείνεις και να το αναπτύξεις όσο και ο πόνος σας (πανικόπονος).

    ΥΓ Ξέρω από Ευριπίδη, ξέρεις από Όμηρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ Καιρός γαρ εγγύς
    Ευχαριστώ φίλε μου.
    Το blogάκι αυτό το έφτιαξα όχι ως Ειδησεογραφικό άλλα κυρίως σαν τόπο διατύπωσης Γνώμης. (Όχι πως δεν θα δημοσιεύεται κάποια είδηση που έχει ενδιαφέρον). Γι' αυτό είναι λίγο δυσάρεστο να ...επεκτεινόμαστε επί παντός επιστητού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Ανώνυμος - ποιητής 8-Οκτ-10-5:15 μ.μ.

    Με έκανες και γέλασα... (thx)

    Από Όμηρο δεν ξέρω και πολλά!
    Όταν στο σχολείο είχαμε Ιλιάδα (κάθε Παρασκευή), κάναμε τα πρώτα 10-15 λεπτά δανειστική σχολική βιβλιοθήκη.
    Ένας από τους διαχειριστές ήμουνα εγώ (ως σεσημασμένος βιβλιοφάγος) και γνωστός νομικός της πόλης μας (επίσης λυσσασμένος βιβλιόφιλος).
    Πάλευα λοιπόν τις Παρασκευές να εξάψω την βιβλιοφιλία των συμμαθητριών μου (τα αγόρια ήταν λιγάκι …«out») ώστε να παρατείνω τη διαδικασία δανεισμού βιβλίων και έτσι να αποφύγω την βάσανο της εξέτασης – μετάφρασης των ασμάτων του Μεγάλου Τυφλού, και εξ Ίου των Κυκλάδων ορμώμενου επικού Ποιητού... (καλά, ε, τι είπα ο άνθρωπος).
    Αυτό που μου είχε μείνει καλά στο μυαλό ήταν η λέξη "ἅλς" και η λέξη "ωκύπους" (θαρρώ αναφερόταν στο γοργοπόδαρο Αχιλλέα - not so sure).
    Αυτά περί Ομήρου, τον οποίο όμως απόλαυσα αργότερα σε καταπληκτικές μεταφράσεις.

    Αλς: κάνε καράβι να φύγεις...
    Οκύπους: τώρα τρέχουμε...

    Παραινέσεις προς φανατικούς που νομίζουν ότι στις 7 Νοεμβρίου παίζει περίπου ο Γαύρος εναντίον του Βάζελου...

    Όσοι απλά κοιτάνε για το καλύτερο και προσπαθούν με σεμνότητα, θα είναι στο Μοσχάτο και την επόμενη μέρα...
    Γιατί τότε χρειάζονται...

    (Πάντως ευχαριστώ φίλε για το νόστιμο ποιηματάκι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ Ανώνυμος - Τ.Κ. 8-Οκτ-10-1:06 π.μ.

    Φίλε μου, πιο πάνω, απαντώντας στον "Καιρός γαρ εγγύς" είπα ότι είναι καλό να κρατιόμαστε μέσα στο κάθε φορά θέμα. Καλό είναι να μην γίνουμε ένα "άρτζι-μπούρτζι-και-λουλάς" forum, όπου ο καθένας μιλάει επί παντός επιστητού.
    Με πληροφορείς και με ρωτάς για μια συνεστίαση στου Σαλαπατάρα.
    Θα μάθω σήμερα και αν έχουν τα πράγματα όπως τα περιγράφεις και τα υπονοείς θα επιληφθώ... με ειδικό χρονογράφημα… Σου το υπόσχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ Ανώνυμος - με τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ 8-Οκτ-10-9:15 π.μ.

    Χαλάει κέφια ο μακαρίτης;
    Ε αυτός είναι ο στόχος μου...
    Η ανιδιοτελής προσφορά και ιδεολογία, από τη μία,
    και ο ωφελιμισμός των ασήμαντων, από την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ "Καιρός γαρ εγγύς"

    Φίλε "Καιρός γαρ εγγύς" είναι προφανές ότι είσαι καλλιεργημένος άνθρωπος. Λέγοντας ότι δεν ανέφερες ονόματα αδικείς τον εαυτό σου... οι αναγνώστες καταλαβαίνουν τι εννοείς. Σου θυμίζω ότι ούτε τα κείμενα που αντάλλαξαν ο Αντρέας με το Θανάση περιείχαν ονόματα, άρα, σύμφωνα με τη λογική σου, δε μπορείς ούτε εσύ να τα επικαλεστείς και να τα καταθέσεις ως "κατηγορίες". Κοινώς αυτοαναιρείσαι.

    Τώρα σχετικά με την παραίτηση του Άρη, επαναλαμβάνω ότι δεν έχω γραπτές αποδείξεις, αλλά τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι γνωρίζουμε πολύ καλά τους λόγους που τον οδήγησαν σ' αυτήν την απόφαση. Δε θα επεκταθώ εκ νέου.

    Τέλος, ειλικρινά εύχομαι η αντιπαράθεση να αλλάξει χαρακτηριστικά και να γίνει πιο ουσιαστική, αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν είναι δυνατόν να μένουν αναπάντητες οι προκλήσεις και οι χαρακτηρισμοί. Όταν ο "astroboy" αποκαλεί όσους παρέστησαν στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του Αντρέα "προσδοκώμενη πελατεία", πως μπορεί κανείς να μείνει απαθής; Όπως γνωρίζεις δεν υπάρχει δράση χωρίς αντίδραση. Όταν περιοριστεί λοιπόν η δράση, νομοτελειακά θα περιοριστεί και η αντίδραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φίλε Αστροπαίδι,
    Όμηρος ο Χιώτης και όχι Νιότης

    Ένα γνωστό επίγραμμα που υπάρχει από την αρχαιότητα θα μας πει: "Επτά πόλεις μάχονται για τη καταγωγή του Ομήρου": Σμύρνη, Χίος, Κολοφών, Ιθάκη, Πύλος, Άργος, Αθήναι. Όμως σύμφωνα με άλλη παράδοση, στο επίγραμμα τον διεκδικούσαν και η Σαλαμίνα της Κύπρου και η Ρόδος και η Κύμη.

    Το πιο πιθανό είναι πως γεννήθηκε στη Χίο γιατί εκεί, όπως αναφέρεται από τον ποιητή Σιμωνίδη, ζούσε το γένος των Ομηρίδων.

    Σύμφωνα με την παράδοση το νησί της Ίου θεωρείται πατρίδα της μητέρας του Oμήρου και εικάζεται πως ο ποιητής πέθανε και τάφηκε εδώ, ενώ η παράδοση ότι εκεί γεννήθηκε ο Όμηρος στην Ίο δεν είναι ιστορικά τεκμηριωμένη.

    Ο Όμηρος ήρθε καί συνταίριασε όλες τίς αξίες τού Ελληνισμού: αρετές, ηρωισμό, θυσία, φιλία, αγάπη, έρωτα, νοσταλγία, σοφία, επιστήμες, τέχνες καί άλλα.
    Το όνομα Όμηρος δεν είναι το αληθινό όνομα, αλλά εκφράζει, σηματοδοτεί, κωδικοποιεί, εμπεριέχει την ικανότητα τού Ποιητή. Αυτό ήταν ότι πολύ συνηθισμένο στην αρχαία εποχή.
    Όμηρος λοιπόν σύμφωνα και με τον Σουίδα:
    Ομού + Αραρίσκει, αυτός δηλαδή πού συνδέει τούς αντιμαχόμενους.

    ΥΓ Να είσαι βέβαιος ότι μετά τα αποτελέσματα θα πίνουμε καφέ δίπλα-δίπλα και θα γελάμε με τα προεκλογικά μας τερτίπια.

    Ωκύπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. v.p.t.c ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ BLOG ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΡΓΑΣΙΟΜΑΝΗΣ ΚΙ ΕΣΥ ΟΣΟ Ο ΣΠΑΝΑΚΗΣ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ...ΕΝΑ COLLEGE BOY ΕΙΣΑΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΑΙΩΝΙΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ΜΕ ΤΑ 48 ΠΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ...ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΕΣ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΜΙΣΣΑΛΟΔΟΞΙΑ.ΠΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΧΕ ΤΑΞΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΑΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΟ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΑΓΚΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥ... ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΕΣ.ΠΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ........ΠΟΣΟ ΜΑΓΚΑΣ ΕΙΣΑΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ Ανώνυμος - ωκύπους
    Για λόγους που δεν είναι της παρούσης, επιμένω ότι ο Ομηρος είναι Ιήτης.
    Στα υπόλοιπα πρόσθεσε και περί του τάφου του Ομήρου στην Ίο (θέση Πλακωτός)
    Μετεκλογικά, αν πίνεις καφε στο μαγαζί του Ανατολικού τμήματος της διχοτομημένης πλατείας Δημαρχείου (thanks to our Major), τότε ίσως να τα πούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. v.p.t.c grapse poios eisai na sou po dyo logakia face to face giati to exeis parahesei...perimeno me anypomonisia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΦΙΛΕ Astroboy-ΣΤΕΦΑΝΕ
    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΣΕΦ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΧΑΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τί πάθατε μωρέ με τον v.p.t.c...
    Άστε τον κόσμο να εκφραστεί!
    Όμως όπως είπα τα σχόλια να εναρμονίζονται με το κάθε φορά θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ Ανώνυμος 9-Οκτ-10, 9:17

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο * A S T R O B O Y * ;
    Αγαπητέ "ανώνυμε" χαίρομαι για το ενδιαφέρον σου, όπως και τον υπολοίπων που αγωνιούν για την ταυτότητα του * a s t o b o y *
    Το ποιος είναι ή το "ποιοι είμαστε" πίσω από το ψευδώνυμο ή το avatar του μικρού ιπτάμενου ρομπότ θα αποκαλυφθεί όταν πρέπει.
    Τον όποιο Στέφανο (που υποψιάζεστε και πιθανά να εκθέτετε) γιατί δεν πάτε να τον ρωτήσετε οι ίδιοι;
    Μήπως ντρέπεστε ή αισθανόσαστε τόσο πολύ εχθροί;
    Και μια συμβουλή: το να πληκτρολογείς με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, μη θαρρείς ότι κρύβεις το γραφικό σου χαρακτήρα.
    Το “ποιος είναι ποιος” κάθε φορά εξάγεται από το ύφος, τις λέξεις και το νόημα του σχολίου.
    Ας μη γινόμαστε, τελικά, γραφικοί με ΚΕΦΑΛΑΙΕΣ κραυγές και άτονα κείμενα.
    Τα κεφαλαία κουράζουν.
    Τα πεζά, πάλι, μη τα φοβάστε γιατί δεν πρόκειται να δοκιμαστείτε στη χρήση των "περισπωμένων"...
    Οι κανόνες της πολυτονικής γραμματικής έχουν καταργηθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΦΙΛΕ ΣΤΕΦΑΝΕ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΠΕΙΡΕΞΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ "ΠΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟΣ" ΕΞΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΦΟΣ,ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ.
    ΘΥΜΙΣΟΥ ΤΙ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ <>Ανώνυμος 9-Οκτ-10-7:56 μ.μ.
    Ώπα της... αρχίσανε οι προβοκάτσιες.
    Κατανοητό!
    Πάνω στα όσα σου γράφω καμιά απάντηση, παρά μόνον ραπανάκια για την όρεξη και απαντήσεις τόσο ευφυείς όσο και αυτές του κόκκινου Πάνου όταν προσπαθεί να στριμώξει το ΠΑΣΟΚ (και καλά μου).
    Άγνωστε ΚΕΦΑΛΑΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ, τα σχόλια και οι απαντήσεις σε σχόλια, δεν μπορεί να είναι Πιγκ-πόγκ όπου αντιστρέφεις τα λεγόμενα του άλλου, σαν το μπαλάκι που πηγαινοέρχεται πάνω από το φιλέ του τραπεζιού...
    Τα σχόλια μετράνε όταν έχουν ουσία και στηρίζονται σε αποδείξεις και στη σοβαρότητα (ή έστω στο καλόγουστο χιούμορ)…
    Ανοίγω ένα thread, όπου εκεί, εσύ και όποιος άλλος κάνετε όποιες υποθέσεις για το ποιος ή ποιοι είναι πίσω από το όνομα * A s t r o b o y *

    ΥΓ
    Το χρονογράφημα «Ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα» κλείνει εδώ, αλλά με τον Ισκαριώτη θα ασχοληθούμε λίαν συντόμως…
    Ευχαριστώ όλους για τα σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή